A budapesti autósok picsalyuk büdösrománoztató hirigje beérlelte végre a "termését" az agyonszabályozista rendpárti szabálykövető feljelentőtársadalomban.

picsaplakat.png

A fagyasztottkajazabáló főzőműsor előtt hentergő csipszevő fejlettoirpid picsaember önképe szerint mindig a tőle keletebbre élő, tehát nem annyira igazi oiropid a hibás.

Így van ez a magyar közlekedésben is.

Azok a mélymagyar (osztrák, német usw.)  picsaemberek,akik autóvezetés közben a valóság helyett a GPS-ükkel babrálnak meg a fedélzeti rögzítőkészülékükkel, hogy valami poenosat tudjanak küldeni a picsa netautós álközösség   pöcegödrébe, négyzet-a-köb-a-köbön veszélyesebbek, mint a román és moldáv tréleresek.

Picsa &  passzív autóvezetők tipikus veszélyhelyzet-okozásai:

1.Indokolatlan lassúvezetés.

2. Jobbratarts szabályának figyelmen kívül hagyása.

3. Az autója vezetést SEGÍTŐ eszközeit vezetés PÓTLÓ eszköznek nézi. Például az M3-as Bohócautópája kanyargós-dimbes dombos szakasztain 110-es korlátozás alatt  98-at rögzít a tempomattal és kibéreli a belsősávot mert

- fosik sávot váltani

-nem is képes igazán a sávváltásra

-lusta betartani a párhuzamos közelekdés szabályait

4.Képtelen használni a körforgalmat.

5. Minimálisan sem manőverezőképes, nem tud tolatni az autóval, parkolóházban parkolni stb.

6.Nem használja a visszapillantótükröt.

7.Mellékutcából azért nem ad elsőbbséget főútvonalon szabályosan közelekdőnek,mert ha kihajt,majd mindjárt úgyis le is fog kanyarodni a majd ő tudja azt, hová... variáció: csak egy bolttal arrébb varrta az autóját bevásárlás közben. Végzett az isivel, az ovi következik. (300 méterről hordja autóval a gyerekeit) . Nyomorgó pedagógus,aki a 200 méterre lévő szolgálati lakásától lám,megérkezett az iskola elé.

8. Nem használja az irányjelzőt, bár az is igaz, hogy még nem döntötte el, merre kanyarodik. (Az elmaradott  balkánon az a szokás, hogyy ilyen esetben vészvillogót nyomnak...)

9. Munkába járáskor az ismert útvonalon is GPS-t használ és a valóság helyett azt lesi. Meg a telefonja figyelmeztető applikációit. Egy másik picsa rendőrnek nézte az útdíj ellenőrző autót, feldobta a vazzé-ra:: SATUFÉK! Nemismert autópálya csomópontot is GPS-szel szeretne leküzdeni a forgalomra és a táblákra figyelés, azaz a valóságra kitekintés helyett [ -> M5-M0 lehajtó picsaembere]

10: Ezüst Toyota Corollában vil'szürke pantallóban ezüst hajú, ezüst szemüvegkeretes mérnökúr: Több van belőlük,mint horrorkaravánista büdösrománból és kb 27-szer veszélyesebbek, viszont nem tudnak autót vezetni,ám nevelnek és tanítanak minden autóst. Minden sebességkorlátozó és lakotterület tábla VONALÁRA és SATUFÉKKEL lassítja le az autót.

11. Kalapban vezet autót. (Néhai Koós János táncdalénekes axiómája)

12. Bézbólsapkában vezet autót (A Koós által definiált kalapos picsa fiatalabb változata)

13. Felbassza az agyát az az autós, aki nála is jobban vezet vagy az ő autójánál, idézem, "szarabb és rozsdaboglyával" merészel. Imádom a rozsdaboglyázó picsát, amikor  a 11éves szikkadt kecskeszarrá rohadt főtartórészeket rejtegető japán picsaautójából rozsdaboglyáz le olyan vasakat, amik 40ezer forintos küszöb-lakatosmunka után még 500000 km-t eldolgoznak egy Toyota 4D4 éves károsanyagkiboscátásának a töredékével.

14. Bár nem tud vezetni, de mert 20 milliós autója van,mint egy óvodás, felbassza a hiúságát a nála százszor jobban vezető és az utat kívülről ismerő melósautós a százezer Ft-.os tragacsával. És elkezd a tragacsos "hazaipályá"-ján úgy versenyezni, hogy igazából jogosítványt sem kaphatna valós vizsgakörülmények között. Egy 270 LE-es autóval. Számára ismeretlen úton, ahol azt sem tudja, hogy bal vagy jobbkanyar és mekkora fog következni. De neki MINDENÁRON le kell hagynia a tragacsot, ami megalázta.

 

Ezekreés a hasonló  a jelenségekre nem tud rászállni a Budapesti Picsa Autósok Segglyuk,mert azzal nem lenne annyira népszerű,mint a büdösrománoztatással.

A magyar autóvezető Európa legfosabb autóvezetője. Senki nem vezet annyira szarul,mint a magyarok -viszont ennyire büszkén a nemtudására.

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr4115317546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása