Azt tervezem -mivel a blogocholista függőségemről képtelen vagyok lejönni- hogy autós blogra fordítom  át ezt.Autós-szótár -szerűségre.

Most szokásomtól eltérően megnyitottem egy "cikk"-et ami arról szól, hogy milyen autót vásárol a magyar. Természetesen a Szent Statisztika,KSH-adatok nem maradhatnak ki.

A teljesen szakszerűtlen,antizöld laikus picsamunka a profitline-pont-hu "portálon" jelent meg, természetesen a hozzánemértő kontár "internetes újságírók" akik több naponát "dolgoztak" ezen a förmedvényen,nem írták ki a nevüket.

én viszont találtam egy bekezédst,amivelegyszerűen szemléltethetem,mekkora egy picsa semmitérő duplanulla az internetes autós szakmai műfaj...megturbózva a Szent Statisztika ostoba egységsugarú picsa imádatával:

Átlagos életkorát tekintve a teljes magyar autóállomány 2002 óta 2,5 évet öregedett (11,7-ről 14,2-re). Ha a leginkább kiugró változásokat nézzük, a legnagyobb „fiatalodást” a Daciáknál (16,2-ről 5,8-re), míg az állomány méretével összevetett,

 

legnagyobb mértékű öregedést a Daewoo-knál regisztrálták (3,8-ról 17,5-re - jelenleg 59 233 található meg belőlük).

 

A toplistás gyártmányok közül a legnagyobb mértékben a Suzuki-állomány korosodott (4,3-ról 14,7-re), de a top 3-ban átlagosan még így is a legfiatalabbnak számít (Opel: 15,3, Volkswagen: 15,6).

A Daewoo mint tipikus dél-koreán vegyesvállalat,már 20éve csődbe ment,a személygépkocsi divízió a General Motors tulajdonába került,a konszern hamarosan,18 évvelezelőtt,a Daewoo márkanevet,mint emblémát,kivezette a piacról. Vagyis a Daewoo-k öregedése az embléma behalásának tudható be,a gyár termékei 2001. után General Motors emblémákat kaptak -Magyarországon ez az embléma a Chevrolet.

 

Külön izgalmas a szál:Hogyan került a román Dacia autógyár minőségbiztosításába a Daewoo-n keresztül olyan minőségbiztosítási IGÉNYa vállalati-gyártói  oldalon, ami ma a román Daciák minőségét a Nissan bekebelezése óta jelentőset javult Renault anyavállalat sajátemblémás termékei FÖLÉ is emeli.

 

Előrebocsájtom pl azt, hogy autós szakmailag ilyent nem írunk le,mint Volkswagen-darabszám,a Volkswagen ugyanis embléma és a valós termék a Látszat Alatt még három másik emblémával is beszerezhető. Szakember a V.A.G. termékeiről statisztikailag úgy beszél, hogy a négy embléma produktumát összevonja. Politikaiújság leírhat olyant, hogy "Volkswagen Botrány".. de autós szakmai csakis V.A.G. konszernt emlegethet, hiszen az Audi emblémás terméek voltak azok az USApiacán,amik igazán fel tudták baszni az amerikai belpiacos nemzetikeresztyén autóslobbi agyát

 

természetesen a KIA/Hyundai emblémákat sem tárgyalja külön a szakember - mint ahogy egy fogkeve MINŐSÉGE attól nem változik, hogy lányosan rózsaszín vagy fiús vil"kék.

 

Még annyit bocsátanék előre, hogyaz több,mint éééééérdekes,hogy egy GeneralMotors termék a volt-Daewooo divízióbólminőségbiztosítási szempontbólmagasan jobb,mint más egyéb General Motors termék,akár a levitézlett ésma már Francia Minőség "Opel"még GM-termék[-> amerikai minőség] korában :D

A Százezer Ft-os Autó (77000-199999 Ft-osársáv egy év műszaki'val) sávban Daewoo-bóligenjóminőségű,akár 15 évesen is még fiatalos autókat találunk.

 

Mint ahogy a kávézómba se vennék föl 45évesnél fiatalabb pultos nőt...

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr1915315384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása