2018.08.11. 05:48
A Jövőben a Jelen lesz a jobbvolt
Kedvenc szöve'karomnak, a Bëlga-nak van egy fasza száma, amiben könyörtelenül leszámolnak a bunkó, tanulatlan, kőkonzervatív fallokrata nosztalgikusokkal, akik szerint régen minden jobb volt.
Az nem kérdés, hogy régen minden szarabb volt és Jelen-ünk minden idők legjobbja.
A legfőbb kérdés szerintem ennek a legjobb-nak az ára. Az, hogy nem az baszik-e be, a Jövőben majd ez a jelenünk, mármint régen, a mindenjobbvolt lesz----
7 komment
Címkék: mindenjobbma deszarvoltrég
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
2018.08.14. 16:56:30
Frick László Intézet 2018.08.15. 06:42:11
Frick László Intézet 2018.08.15. 06:50:24
Egyszerű marketingokok.. és egyre egyszerűbbek.. működtetnek. bele van kódolva a rendszerbe. A "fejlődés" átlépett több határt. Tulajdonképpen ma már a fejlődés fejlődésellenes lett. A leegyszerűsités túlzott és a Látszatok.. a Vélt Előnyök nyújtása meg túlbonyolít.
Valójában nincs kínálat és egyre több a tröszt-jellegű, a kartelles titkos megegyezések. Pl a Toyota és a VW között működik ilyen. A VW pszichikailag oldotta meg: Négy (sőt több) emblémára bontja le termékeit. Így a Toyota eladhatja magát világelsőként, mert a VW különtárgyaltatja magát a statisztikákban. A Toyota elhatárolja a kontinenseket, a VW csak részben. A VW az egész világából beszállíttat. Nekem volt teljes egészében Pueblában készült autóm, amivel a németek ugyanazt trükköt játszották meg, mint a Matsushita GMBH, ami gyakorlatilag magyarországon 100% készreszereltette, még be is csomagolta a termékét 8ez még a zónijós csatlakozás előtt) majd kiutaztatták Szlovákiába és ott papírozták le a "véggyártást". Tehát a Magyarországon kész termék Szlovákiába statisztikázódott be.
A Toyota Afrika mást gyárt, mint a Toyota Dél-Kelet Ázsia. Vannak termékei, amiket nincs az a pénz, amiért balkormánnyal megvehetnél. A VW-nél pl a brazil-dél-amerikai divíziónak vannak csak ott forgalmazott, minden porcikájában eltérő termékei,pl a VW Gol. de ezekből dobnak át jobbkormányosat Dél-Afrikába, csak annyit, hogy a dél-afrikai lengéscsillapító divízió szállítóeszközei ne üresen forduljanak.
Frick László Intézet 2018.08.15. 06:51:37
Ennél is van azonban mocskosabb: a banki szféra. A legvadabb KÖZGÁZ pornó a banki szféra az autóiparral.
2018.08.15. 07:48:40
Frick László Intézet 2018.08.15. 10:04:25
Beszéltünk már a gyorsulásról. Amidőn a 444 elindult, akkoron a naptárjaik 2013-at mutattak és ma pedig 2015-2014-et.
Az elmúlt pár évben új társadalmi és gazdasági problémák keletkeztek. Nem lehet mozdulni az utakon az autóktól, a személyautók hagyján, de a teherforgalom széjjeltrancsírozza a maradékot. 2013-ban még csak az utak téli pusztulásával számoltunk, ma már nyáron is annyit romlik, mint 5 éve még csak télen.
Be vannak ragadva a témák, a mélyszegénység , az iskola vagy eü témái.
2012-ben lehet, hogy még a munkanélküliség volt a probléma, ma már az a gond, hogy egyre több sávban nincs az a pénz és juttatás, amivel rávehetnéd a dógozót, hogy dógozzon.
2013-ban még nem volt akkora probléma a nyári mezőgazdasági napszámos-kampánymunka, mint ma. Ma ott tartunk, hogy egy korszerű gyümölcsös tulajdonosa képtelen leszedetni a meggyet, mert a mélyszegény nem hajlandó teljesítményben dolgozni, órabért követel gyümölcszsedésért, annyit, amennyit nem lehet kigazdálkodni és persze gyümölcsöt azt nem szedi le, nem megy létrára és nem hajol le, csak amit vállmagasságban talál, azt szedi.
A gecik még a Kitántorgás-ban ugyanazt szajkózzák, mint amikor még a 4Capás új volt. A Kitántorgás azonban fluktuál és most jönnek haza a 6-7 éve kitántorgók a megtakarításaikkal, ami kihat a piacra é árakra
Frick László Intézet 2018.08.15. 10:29:06
Vasziljeviccsel -te emlékszel- beszélgettem a 2. még akkor nem kitiltott nikkemmel.
"Liberális Műhely? -azt nem fizetik meg."
A szituáció a reklámpiaci filmkészítésre emlékezet.
Ül a CIA európai sajtóosztályának a team-je és kitalálják erre a félamerika fogára elég kis piacra a témákat meg csapásirányokat. Nehogy már azt tuggya egy balkáni.
és tudod, ezek a velünk magyarul nagypofájú beképzelt gecik az oktatáson szépen kukulnak az apanázsért. nem vitatkoznak, mint ahogy a Barátok közt filmkészítői sem a belga csapattal a magyar iszonyokról. Picit adoptálják, de nem feszülnek bele.
Vasziljevics mondása másképpen:
Valóság[feltárás]? -azt nem fizetik meg. Nem fárasztja magát felesleges vitákkal, csinálja, amit leosztanak és felveszi a pénzt, jól érzi magát.
Nem hiszem, hogy az index vagy 444-es gecikkel előfordulna az, hogy lesül a bőr a pofájukról egy tükörbenézéstől.
Lehet, hogy a rosszak másképpen rosszak, de azt nem fizeti meg senki, hogy a kiadottaktól eltérően pl arra mutasson rá, hogy 2018-ban mitől rosszak ezek.
Öt éve nem változik műsor.
Senkit nem zavar a Kis Szines rovat, a megtelt Balaton, az, hogy ott tartunk, hogy már cigány középvállalkozók se mennek a Balatonra, annyira drága, inkább Bulgáriába mennek nyaralni.
Pl korunk kínaia a lengyel. Most a lengyelek jönnek azzal a gagyival, amivel a kínaiak jöttek 25 éve. Agresszíven támad a lengyel gagyi, egész ágazatokban, háztartás-vegyiáru, autóalkatrész és gyümölcs. A lengyelek teljesen odabasztak a magyar bogyósgyümölcsnek, de ami röhejt, lassan majd a dinnyepiacunknak is. Az almának nagyon csúnyán odabasznak. De öt évvel ezelőtt ez még nem volt újság, tehát a holnapi újságban sem lesz benne, pedig tavalyi hír.
A vidéki általános iskolák számtech tanáraira emlékeztetnmek engem ezek az újságírók. Csak a vidéki számtech tanárnak minden évben szembesülnie kell azzal a ténnyel, hogy a cigánytelep webmestere, egy amúgy hardware-rel is foglalkozó software-es leégeti az első hónapban hússzor. Az újságírónak nem kell szembesülnie vagy ha mégis, akkor elkezdi, hogy "a sajtószabadság elleni támadás"
az, hogy a valóságot kérem rajta számon.