Kormánytól és politikától függetlenül a Június a banki Kaszálás szezonja is, emelkedik az Ojró árfolyama, mert utazik, nyaral a paraszt és a jólét fokozódásával fokozottabban -persze a Házon kívül politikaisegg nyalóstábja nem riportozza ezt a Liszt Ferenc repülőtéren.

Meg az üzemanyagárak is emelkednek, főleg a gázolaj és hát a benzinnek is muszáj követnie, mert mennek a kombájnok, tankóóóójaa a büdösparaszt a kombánnyot, a triki-tarakatort meg a gabonásótókat.

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr3414049618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Myzza N. Trop 2018.06.15. 07:36:06

jólét fokozódásával :DDD éljen rákosi elvtárs!

Orbánfasszopó

Ha egy pillanatra képes vagy imádott vezéred seggéből kihúzni a fejed, talán tekintsünk meg közösen néhány grafikont

apps.mnb.hu/hitkalk/Arfolyam.aspx

állítsd be a kezdődátumot 2010 nyarára, látod, hogy masszívan a 250 körüli tartományban van a forint
a bűvös 300-t végleg 2014-ben lépi át, mikor újra választják a faszit, és a mostani újraválasztással kezd újra romlani a forint
a piac beárazza Orbánt, és az árfolyamot nem a néhány körúti pénzváltó billenti, hanem a nemzetközi valuta-devizapiac ítélete
Amúgy, csak hogy győzelmi propaganda harsogására kattant agyadat egy kicsit megzavarja, a valuta PIAC, tehát kereslet-kínálat. Valóban, nyáron többen utaznak KI. De többen is utaznak be, akik nem eladják a forintot és veszik az eurót, hanem FORDÍTVA eladják az eurót és veszik a forintot...
na, erre varrjál gombot :DD

Myzza N. Trop 2018.06.15. 07:39:34

tessék, egy másik
felül a 400 napra állítsd be

napiarfolyam.hu/%C3%A1rfolyam/MNB/Euro/deviza/

tavaly épphogy nyáron volt a mélypontot az eur árfolyam, május 314, és onnan folyamatos a lejtmenet, aug: 301

Idén egyértelmű, hol kezd baromira romlani a forint - választások
teeee....teeeee tőzsdecápa :DDDD

Frick László Intézet 2018.06.15. 08:12:52

@Myzza N. Trop: Mondom, hogy a Jógyerekmagazinban, a Portfolio.hu-ban olvass okosdumákat a 380 szükségességéről :D ... éspersz 10 év ezelőttről, mert akkor úgy jött kézre.
Egyébként az árfolyamok pakettekben mozognak, az egész K-Ojrópai térségben nagy a túrisztikaijólét a lengyelek is, még a szlovákok is tántorognak ki nyaralni. Pakettben mozog az árfolyam, te nagyokos :D Lengyel, magyar románbolgár, a Másodosztályú Nemigazi tagok Egy Pakett.
A bolgárok kilógnak amiatt, hogy ott fix, mindig a fele az ojrónak a leva árfolyama, az ottani lujzákat mással hirigelik :D

Frick László Intézet 2018.06.15. 08:14:14

@Myzza N. Trop: A piac számára nagyon megfelel és cuki orbán, ez egy kis, elhanyagolható, ám azért mégis fontos oka a maradásának. Igazából azok az Ellenzéki Vállalkozó Bácsik, akik bő nyállal Potrohás Cigányoznak, persze, mint üzletemberek, elégedettek ugyanazzal a potrohással.

Frick László Intézet 2018.06.15. 08:15:59

@Myzza N. Trop: A KÉSZ építőipari vállalkozás headqartere az összes tulajdonos és vezető menedzser le az építésvezetőkig akkora orbángyűlölő.. hiányoznak a szóókincsedből azok a hard pornó szakkifejezések, amikkel illetik A Rém-ed, viszont maga a cég elégedett Orbánnal meg a politikájával. Csak ugye a zsigerek, azok is követelőznek :D

Myzza N. Trop 2018.06.15. 08:18:46

@Frick László Intézet: megint mellébeszélsz

ott a grafikon
tavaly nyáron a mélyponton volt, erre varrják gombot

igen , a piacnak megfelel orbán, mivel alacsonyan tartja a béreket, és elvégezzük a szemét munkát, amit pár éven belül robotizálni fognak, bezárnak az összeszerelő üzemek, a faszi akkor fog leköszönni, és majd mutogat az utódjára, gondosan elhallgatva azt, hogy a robitizáció kihívására neki, most kellett volna felkészülni, nem az utódjának 2 hét alatt
de attól a magyar forint és a magyar gazdaság értékét beárazza a piac - szart se ér...

Myzza N. Trop 2018.06.15. 08:20:58

@Frick László Intézet: lendüljünk már túl ezen a gyűlelet tengelyen
nem én gyűlülködöm, hanem te vagy orbánfasszópó
beszélgethetünk ezen a szinten is, csak nincs értelme
na léptem
innen fogva nincs értelme dumcsizni, amikor értelmes érvek helyett jön, hogy "gyűlölködés"

2018.06.15. 09:19:31

@Myzza N. Trop: Alcsonyan tartja a béreket:

www.azenpenzem.hu/cikkek/az-atlag-mar-havi-netto-226-ezer/4728/

Hja, hogy a tanárokat nem fizetik úgy, mint a versenyszférában... ilynekor mindig elmozsolok egy könnycseppet.

Myzza N. Trop 2018.06.15. 09:47:24

@nagyjoco: hűha...226...azta...800 euró :DD
hanyattesés, micsoda lóvé :D
800 eur :D
beszarás :D

Hogy szerinted a tanárokat nem kell megfizetni, az pontosan beleillik a rákosi- kádár - orbán komcsi tengelybe, a szemüveges, tanult ember gyanús, csak az ér valamit, aki olajos kézzel overállban betanított munkát végez.
Kb. 50-es évek "munkásparaszt" ideológia, de mit csodálkozzak, nálatok biblia helyett a kommunista kiáltványból olvastak fel gyerekkorodban :D

Myzza N. Trop 2018.06.15. 09:50:59

@nagyjoco: egyébkét, hogy kicsit visszavegyek a pofádból meg a kárörvendésedből, én roppant kurrens tárgyakat tanítok, nem gond pénzt szerezni, sem nekem, sem a kollégáknak, tanfolyamok, felnőttképzők...és azt is pontosan tudjuk,hogy a mennyiség átcsap minőségbe, a heti 35. megtartott órám nyilván már elég szar, de kifizetik. Viszont addig a te gyereked sem fog minőségi oktatást kapni, amíg minden tanár a különállásra koncentrálja az energiáit. Lehet itt tele pofával röhögni, csak azt gondold végig, neked ez jó vagy rossz. Tudom, eddig már nem terjed nálad....faék...kb...a gondolkodásod.

2018.06.15. 10:11:57

@Myzza N. Trop: Mennyi volt 2010-ben?

124 ezer nettó...

www.origo.hu/allas/aktualis/20100219-200-ezer-forint-az-atlagber.html

A segglyukam hozzád képest Nobel-díjas közgazdász.

Persze, hogy nem gond nektek sem pénzt keresni. Magyarországon ma - akik akar - boldogul.

Frick László Intézet 2018.06.16. 07:43:54

@nagyjoco: @Myzza N. Trop:
Imádom ezeket a bérezéses lujzaságokat. Ojrópai munkáért ojrópai béreket.
namost a lujzák önképe szerint ők ugye ojrópai szintű munkát végeznek.

nekem egy Wonderlandból hazatérő így vázolta:
A helyi őslakosok max heti 2-3 napot dolgoznak annyi bérért, amennyiért a Kitántorgó 6 napon át 12órázik. namost ugye ezek a mesés bérek, amiket a Kitántorgók hazai árszínvonalába süllyesztve KIMAGASLÓ OJRÓPAI-nak ábrázolnak.
Az marad ki a képletből, hogy a legtöbb ország nemzetei nemegyenlőek a FŐBB VÁROSOK globalizáltas nyilttársadalmaival, pl Párizson kívül a rendes igazifrancia eléggé egy fasisztoid és idegengyűlölő meg kirekesztő, még beszéni sem hagyja az idegent franciául, ha nem tökéletes a kiejtése. ha ő egyébként provanszálul beszél, akkor is.

Azt felejtik el a lujzák, hogy a nlémetnek a 4 napos, 7,5 órás munkanapokból álló munkahetes hónapra azért lehet 5-6000 €-s fizetést adni, mert a csicska fejletlenojrópai külföldidisznó gályázik nekik 6 napos, 12-13 órás munkanapos munkaheteken havi 2200€-ért. Ezt a 2200-at persze ha átszámolom Ft-ba, akkor "mesés".

Legújabb divat az, hogy a hazatántorogni vágyó külföldi disznót az adósrabszolgaság aklába fogják. Könnyen-gyorsan felvehető hitelekkel kötik meg. A Kitántorgó!!! magyarok egyik szokása pl, hogy megvesznek egy 2-3 éves 300-400ezer km-t futott, tehát motor-váltó Austauschen, kuka, recyckling..... mert a német piacon reálisak az árak, idehaza rátétet egy új magyar rendszámot és frenkiz vele, hogy mennyire mesések a jövedelmei.
Aztán a fostalicska beszarik... valahogy megtákoltatja egy NSZK-ban élő lenygel vagy szerb autószerelővel és idehaza átbasz vele valakit, de még a szerb is a tákolásért elkér 5-6...8...10ezer €-t. Erre megint kölcsönt kell fölkapnia.

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2018.06.16. 11:05:27

@Frick László Intézet: " helyi őslakosok max heti 2-3 napot dolgoznak annyi bérért, amennyiért a Kitántorgó 6 napon át 12órázik"

France Telekomnál (Orange) utóbbi 10 évben 35 ember lett öngyilkos "munkahelyi zaklatás" miatt, értsd, halálra dolgoztatták és szivatták őket. Ezek nem "kitántorgók" hanem echte franciák. Jó, mondjuk - túlozva -, hogy a 35-ből 5 egyébként is öngyilkos lett volna.
Szó sincs arról, hogy az őslakók lazsálnának.

Amit szintén nem tudsz, hogy a francia vidéken rengeteg a városl lekötlözött (kicsit fordítva, mint nálunk, ahol Pest tele van vidékivel). Évekkel ezelőtt írtam, hogy olvass Houellebecq-et, tanulságos...

Myzza N. Trop 2018.06.16. 12:09:12

@Dinamuki: Dudi az a tipikus "bennfentes" figura, aki mindenhez úgy szól hozzá, mintha a téma jártas szakértője lenne. Őslakosok nemi élet Afrikában, a vidéki Franciaország, stb...nem tudsz olyan témát, amiben teljes magabiztossággal ne mondana véleményt :D
És ha megkérdezed, járt-e már egyáltalán Párizsban, legalább turista úttal...hát nem
van francia ismerőse, ismeri a francia vidéket...ja, hát azt sem
írói fantázia...ha Narniáról vagy a varázslótanoncról tudna így történetet mesélni, hogy teljesen valósnak tűnjön, már rég bestsellerlistás sikerkönyv szerző lenn
Egyébként szerintem nálunk is kétirányú a folyamat, bp-i nyuggerek is költöznek vidékre
a franciák nagyrészt a lakásárak miatt mennek vidékre, Párizs megfizethetetlen, meg ott is a nyuggerek, tengerpartra, na nem délre, az szintén megfizethetetlen Bretagne, Normandia

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2018.06.16. 12:37:19

@Myzza N. Trop: ő a mi kis polihisztorunk, azzal is tisztában van, hogy a kínai, mexikói és brazil újgazdagok hogyan öltözködnek és mit olvasnak természetesen foglalkozás szerinti bontásban...

Frick László Intézet 2018.06.17. 06:25:32

@Dinamuki: Mint sokminden a picsatársadalomban, a halálra dolgozás is relatív. Közeli hozzátartozóm kisbarátja pl idehaza jólfizetett IT szakember.. lényegében azért fizetik, hogy ne dolgozzon, régen rossz ugyanis a vállalatnak, ha neki dolgoznia kell. Ő tehát, mint az ősi kínaiorvosok, azon van, hogy ne eszkalálódjanak a kis gikszerek, minden mindig időben frissüljön, ne gyűljön a "retek, kosz, meg szemét".. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy a fizikaimunkahelyén hetente 2-3 alkaloooooooommal összesen 1-2 órát kell tartózkodnia és naponta párszor belépni virtuálisan és körülnézni. Ez az ember.. halálosan fáradt. Mivel munkáját havonta többször is számonkérik, ezeket a rutinszerű (automatikus) rákérdezéseket súlyos zaklatásnak, üldözésnek tekinti. Hetente is előfordulhat, hogy egy automatikuslevélre automatikusválaszt KELL kattintania. Csak sóhajtozni hallani, őt halálra gyötrik, bezzeg az a geci főnöke, aki helyett is dolgozik (akinek az a munkája, hogy havonta 3-8 alkalommal ráír és egy "míting" természetesen videocsett-ben. És maxx két perc.

Frick László Intézet 2018.06.17. 06:43:02

@Dinamuki: Az idén 81 éves Robert Redford egyik fő jótéteménye a Sundance Institute. Ennél a vállalatnál lehet pályázni filmtervekkel, és a jó terveket megfinanszírozzák. Kb 102 ilyen un
"mai témájú élőhelyszínes [GYAKRAN műkedvelő amatőrszereplős, sőt, saját magukat alakító szereplős] társadalmikérdéseket boncolgató... filmet láttam már. Plusz sok-sok amerikai sztár, hogy mást ne mondjak, Mariah Carey vagy Lenny Kravitz
en.wikipedia.org/wiki/Precious_(film)
a saját pénzéből áldoz ilyesmire... még Richard gere is, mondjk ő azért az a ritka eset, amikor a film nem a szokásos, a belekerülési költség 10-12%-át termelte vissza, hanem profitot hozott...

Minél kevesebbet hoz vissza pl egy amerikai társadalomkritikus film a költségeiből, annál hóttreálabb hypernatural. Ha ma valóban művészi értékeket hordozó, pl európai stílusú operatőri munka, azt hiszed, hogy egy Sándor Pál (Ragályi Elemér) vagy jiri Menzel film... ezeknek a filmeknek a 300 milliós amerikailakosságból merítve kb 60-80ezer nézője volt... persze ebbe a számba beleszámítanak a hajléktalanok vagy akik kúrni vagy maszturbálni mentek be a próbamoziba.

Gúnyolódjál csak nyugodtan :D
Manapság ki se kell húzni a bokádat a szobádból, hogy ugyanazon a felületen leleplezd a médiageciket.

pl a maradék USA értelmesség.. az ember... irul-pirul, de még kénytelen Tommy Lee Jones-t is ideszámítani... felette aggódik az USA társadalmáért, de nem szopja be azt, hogy az ő kritikai éleit a seggfej Trump-on kéne csorbítania.

És akkor még arról nem is beszéltem, hogy utazni érdemes, mert pl ha az ember elutazik Dél-Itáliába vagy Szicíliába, nem csak arra döbben rá, hogy menekültügyben a büdös jobboldal, a berluszk meg orbániánusok mikeket hazudgálnak össze, hanem az is lerí, hogy Földes András is aljas gecimódon hazudik a napi 300000 ft-os apanázsért cserébe, és propaganda okokból mind, vagyis a valóságban sem az nincsen, amit a "jobboldal" sem az, amit a jobboldal szerint ballib-ek (valójában mcnamariánus nixonnnnnfaiszta bobo netokraták) hazudgálnak.

Még előttünk a nyár, Muki, nem tudom, hogy birod a strapát.. a mai olasz fiatal pl, mint apái és nagyapái, fog egy hátizsák cuccot, egy hálózsákot meg a bankkártyáit, beül az autójába és elindul, ahol úgy látja jónak és nem esik, ott kint a szabadban az autó mellett alszik a hálózsákban, tegnap láttam egy bájos olasz fiatal párt, ők motorkerékpárral csinálják ezt...

Pl 1970-es években még a marxista olasz újságok sem írtak semmi jót a szocialista Magyarországról, pár innovatív olasz fiatalember kért kölcsön egy piros 850-es FIAT-ot és feljöttek ide a VaSFÜGGÖNY MÖGÉ. és a lány, aki nem engedte meg, hogy a bugyijába lejjebb nyúljak a selyem pinaszőrénél és cicizni is alig engedett, rendesen, végig, magömlésig, lenyelve, kiszopta a faszát ezeknek az olasz fiatalembereknek, akik hazavitték feleségnek és kiderült, hogy a magyar nővel érdemes kezdeni, kb 20-ad annyit rikácsol meg cirkuszol, engedelmes, csendes, szolgálatkész, vesz neki pár cuccot és kussban van és még a lakást is rendben tartja.

hogy is mondja Korunk Romhányi Józsefe, a nagy filozófus Laár András: "mert utazni érdemes"

Frick László Intézet 2018.06.17. 07:05:37

@Dinamuki: @Myzza N. Trop:
Az egyik alapvetés itt, hogy nincsenek kategorikus kijelentések, sehol nem olvasod azt, hogy KIZÁRÓLAGOSAN CSAKIS ÍGY VAN AHOGY ÍROM
Pl Lujza kb ugyanúgy rendez le, mint te, Muki, Bp-tel kapcsolatban. Holott SOHA_SDOHA nem teszek általánoskiejelentéseket bp-ről, sőt, konglomeráltságában ábrázolom. Sőt, Lujzának rámutatok, hogy kifejezettten polgárias városrészben lakik. Folyamatosan arról írok, hogy az Üllői út, felső "lukszus" szakasza is világokat választ el, vagy hogy ha végigmégy a Tűzoltó utcán, többször is Világok Határait léped át. Ez nem zavarja Lujzát sem abban, hogy engem antipestista orbánista vidékiparaszt bérencnek ábrázoljon és olyanokat aggyon a számba, amiket sose mondtam.

Arra is rá szokjtam mutatni, hogy Kompország vagyunk, az egyik főtéma itt A Csúszás... hogy némely dolgok felfejlődnek vagy elpicsásodnak a Nyugati Picsatársadalmakhoz, más dolgok "elmaradottak" és ezen elmaradásokból, mint pl az agrokémiai elmaradottság, pillanatok alatt behozhatatlan előnyök kerekednek.

teszemazt, vegyük a biodinamizmust. Budán van talán 100 olyan magasfokú értelmiségi, de ebből öt Mezei Klári néni gyereke, meg vagy 7-8 az onokája... akik tudják, mi az a biodinamizmus.

Ti ríttok, meg rinyáljátok a mimmehalunkot, közben meg többezer nyugat-német nyugger azért menekül ide Zigeunerlandra, mert ugye 70 évesek, és ha otthon elkezdik visszaállítani a kiskertjükben a talaj mikroflóráját meg faunáját, ahhoz kb 40 év kellene. És ők úgy számolják, hogy 110 éves korukban már nem sokat élveznének a biokertjükből.
míg a fejletlen Unkooorzigeunerland-ban megveszik potomért a tanyát és a talaj olyan természetes állapotában van benne, mint az ő otthoni kertjükben majd 137 éves korukban lehetne.

Általánosítotok szüntelen, eközben azt hiszitek, hogy szellemesen gúnyolódtok azon, hogy én hogyan általánosítok meg szopok a kisujjamból és találok ki dolgokat.

Alapvetően és soha nem modok olant, hogy nincsen, nem lehet olyan, amit mondotok. Pl van Lujzának a Budapest képe, amit rááltalánosít ugye egész Budapestre. Meg a budapesti fejlettemberekre. Én nem cáfolom, amit Lujza naívan hisz a budapestiekről, mindössze annyit tagadok, hogy egy külső-rákospalotai vagy újpalotai olyan lenne, mint mondjuk egy valaki, aki a Kiscelli múzeumhoz felfelé vivő utcában lakik.

Szinte minden jelentős bp-i lakótelepre költöztettem.. A budapesti lakos egyszerűen panelprolinak intézi el őket, én még azt is tagadom, hogy egyáltalán proletárok lehetnének, talán a Havannán, a JA, a pöttyös utcai MMh környékén... Szállás utca felé, errearra, foltonkint vannak olyan prolik, akiket a Fejlett Bp-i Nép beleálalánosít az összes lakótelepébe.

An Block bassza most a magyarfejlett A Vidék-et, mert "miattuk van a kétharmad"

de a Vidék sem egyforma, még a Dunántúl sem az, sőt 1 régióból két szomszéd kisváros SÚLYOSAN különbözhet.
Ezeket a csúszásokat és mozaikosságokat mutogálom
és mozaikosan észlelitek, ami kellemetlen, az a nemigaz abból, amit mutatok.

Vegyük a cigányságot, akikről a fejlettek Jók és Igazak is egységesen beszélnek. Én ugye itt a gyűjtőnépnév alatt mutatom a KÜLÖNBÖZŐ NÉPEKET és még külön MUTATOM a kasztok szerinti elkülönüléseket.

Beszélgetünk az egyházi iskolákról, amikről Lujzának meg nekem kb 1 a véleményünk, a politikai agitációs függelékeket nemtekintve persze. Lujzának csak azért, mert politikai hasfájása van, feltétlenül arra kell rámutatnia, mondjuk 300 piaristaérettségisből feltétlenül van 3-4 senkiházi és ő mondjuk 12807 piarista érettségizettből egyszer találkozott egy senkiházival, amiből azt a cáfolatot kreálta, hogy mert volt ugye 1 ilyen, akivel találkozott, tehát nem igaz SEMMI amit írok az egyházi iskolákról, mert az egyházi iskolák szarok és semmi nem igaz (az orbán[né]ista propagandából) Holott én is csak annyit mondok arról, hogy az orbán[né]ista prop

És akkor ti még tudtok olvasni. Viszont a 444/888-as kutatásaim során azt tapasztaltam, hogy viharosan nő (pont fordítva: az alfabéták maradnak le.. be se lépnek már, minek) a funkcionális analfabéták száma.

Igyekszem a piaci követelményekhez alkalmazkodni, amiből 17 féle van, azt is leredukálom 2-re, ne legyen több kettőnél, mert a 3+n az irracionális, túl bonyolult, felfoghatatlan, ráadásul a Lehetséges 2-ből is 1-nek FELTÉTELNÜL jónak KELL lennie.

Így pedig, ha ti ketten A Jó Álláspontot képviselitek, akkor nekem már csak A ROSSZ NEMIGAZ
marad :D

Myzza N. Trop 2018.06.17. 08:18:35

@Frick László Intézet:

...

Frick László Intézet 2018.06.16. 07:34:10
@nagyjoco: @Myzza N. Trop: Buda és Pest 2 külön világ. Pl a Leroy ugyanaz a frencsiz, de a pesti löroly- katasztrófa, meg a Buddha bárok is. Budán polgári odaadás, szakszerű pincérek, jó szakácsok, hogy van ez, Budán többet fizetnek?
Budán, ha kiteszem az indexet, mint Pekingben, engednek annyit, hogy átférjek, Pesten gázt adnak, nehogymá.

Dehogy nem akarsz bennfenteskedni, itt van egy idézet tőled. Mi nem azon vigyorogtunk össze Dinamikuval, hogy egyformának ábrázolod az egész fővárost, hanem pont azon, hogy te tudni véled, hogy mitől más a pesti leroy a budaitól, mintha étteremkritikusként ismernél 80 pesti és 90 budai vendéglátóhelyet, holott ebbből a leroyos beszólásodból is látszik, hogy mint a legtöbb vidéki, a plázáig jutsz el, és ha ott shoppingolsz, akkor ott is eszel, tekintve, hogy leroy már csak plázában van (ami egyértelműen jelzi, hogy közepes minőség drágán). És nem is lenne ezzel baj, hogy nem ismered annyira Bp-t, mivel nem itt élsz, csak minek úgy csinálni, mintha te minden eldugott szegletében otthon lennél. Mint írta, én sem tudom, hogy a fiatalok épp melyik romkocsmában isszák a fröccsöt- amúgy pl. tudtad, hogy divatba jött a fröccs?

JA pöttyös utca - vannak kiváló, parkos részek is arrafelé
és minden fővárosi tisztában van vele, hogy a Pók utca nem egyenlő Havannával. Ezeken röhögünk, hogy nem elég hogy bennfenteskedsz, még hülyének is nézel minket.

Myzza N. Trop 2018.06.17. 08:24:29

@Frick László Intézet: amit Lujza naiívan hisz a bp-ről...így am block? Képzled, tudom,hogy nem vagyunk egyformák. Nahát. Annyit szoktam neked írni, hogy itt azért az emberek dolgoznak, függetlenül attól, hogy a JA-n laknak vagy a Pók utcában, nem tartják a markukat segélyért, igen, nyilván azért, mert van munka. És a szavazás...Bp-en, ahol ALAPVETŐEN az emberek magukat tartják el, 2/3 arányban LE szavazták imádott vezéred, ha Bp. lenne az átlag országosan, akkor 20%-a se lenne a gecinek. A 90%-os nagyonvidéki települések koronázták ismét királlya a gecit. A közmunkás, segélyes falvak. Akik biztos marhajól élnek, azért támogatták teljes mellszélességgel.

Myzza N. Trop 2018.06.17. 08:28:58

@Frick László Intézet: a piar érettségi
mindössze annyit mondok, hogy ne magasztaljuk már az égbe a piar érettségit. Nem attól jó, hogy hűűűdejó iskola, mert egyházi. Attól jó, hogy értelmiségi szülők gyerekei járnak oda. És piar szintű gimi még kb. másik 15 van Bp-en, amiről elképzelésed sincs. Hallottál már pl. a BÉKÁSMEGYERI gimiről? (a lakótelep közepén) Vagy a budaörsiről?
Az a bajom a kategorizálásaiddal, hogy szörnyű ZÁRT a gondolkodásod. Szerinted a piar a jó gimi, és bárki bármit mond, azt nem fogadod BE. És nem azt mondom, hogy fogadd el, csak, hogy talán hallgasd végig. Mindig dicsekszel, hogy te riportozol. Tehát beülsz a fogorvoshoz, és ott van egy tökismeretlen ember, de amit az mond, azt elhiszed. Engem ismersz....10? éve 11? 12? de amit én mondok, az csak fasság lehet, és a 444-ből szedem.

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2018.06.17. 12:05:18

@Frick László Intézet: "nincsenek kategorikus kijelentések, sehol nem olvasod azt, hogy KIZÁRÓLAGOSAN CSAKIS ÍGY VAN AHOGY ÍROM"

ha pl. azt írod, hogy "BP-en sehol se lehet jó kávét kapni" akkor én az úgy értem, hogy "BP-en sehol se lehet jó kávét kapni", elég kategorikus kijelentés. Ha ehelyett azt írnád, hogy "én ha Pesten járok, mindig szar kávét fogok ki, mondhatnátoök egy helyet, ahol jó is van" az megint más.
Mint már írtam, nem vok nagy kávés, és 1 évben kb. 10 napot töltök otthon, ismerek legalább 2 nagyon jó kávézót, be is linkeltem egyébként.

Lusuka · erettsegitetelek.com 2018.06.17. 18:10:18

Nagyszerű pénzkereseti lehetőségek, fotózással, forditással, sorozat és kép feltöltéssel, facebook profillal és minden mással: www.internetespenzkereses.info/

Myzza N. Trop 2018.06.17. 21:41:53

@Dinamuki: na, ez engem is érdekelne, hol nagyon jó a kávé. Ha nem esik nagyon ki az útvonalamból, kipróbálom :)

Myzza N. Trop 2018.06.22. 07:17:38

@Dinamuki: köszi!
Bár nekem elég szubjektív, mi a jó kávé. A nemzetközi szinvonalúnak tartott Madal kávéja nekem egyszerűen savanyú :)))

Myzza N. Trop 2018.06.22. 07:23:39

@Frick László Intézet: esetleg egy jó kis színházi kritikát itt is olvashatnánk Billy Elliottról? :DDD
Jóoldaizhatsz meg geciindexezhetsz itt rakásra, amíg az orbánnyaló picsa szerint a Billy Elliott melegpropaganda, elég nehéz komolyan venni téged. Olvassunk esetleg a gecilapok helyett ezentúl Magyaridőket, hát mégis szörnyűűűűség, hogy Billy Elliot mehet az Erkelben, :DDDD
Be kéne tiltani az Örült nők ketrecét is:DDDD
Dudi kedves, mikor ébredsz fel, hogy bizony EZEK nem mások, mint korlátolt, ostoba, szemforgató seggfejek, leöntve némi álkeresztény maszlaggal.
Billy Elliot, mint melegpropaganda. Fúúúbassz... Komolyan ilyes ostoba emberek írják a kormánypárti sajtót. Jó, én megértem, írástudót nehéz szerezni, aki a nevét adná ezekhez a cikkekhez.

Frick László Intézet 2018.06.27. 07:28:05

@Myzza N. Trop: Valami lehetett ezzel a Billy Elliottal, mert a Mindenhatoooo még a Fishingre is ezt adja ki.

Frick László Intézet 2018.06.27. 07:31:00

@Myzza N. Trop: Hanni néni móccerével annyit tudok erre mondani, hogy jó az a kávé, ami jó. A jó kávé annyira jó, hogy egyszerűen jó és kész. Jó kávé jobb lehet még annál is, ha cukor és minden nélkül tisztán, csak magában iszod.

Jó a kávé ott, ahol a kávámérés tulajdonosa személyes sértésnek veszi, ha megdicséred az ország kávészínvonalához képest is ultrajó kávéját. Az ugyanis természetes a számára, hogy a kávéja utolérhetetlenül jó.

Az viszont Magyarország, ahol még 2018-ban is zaccbólfőzésen óhajt meggazdagodni a kávéfőző picsa.

2018.06.27. 20:04:18

@Frick László Intézet: Én ittam már jó kávét Budapesten. MIndig cukor meg tej minden egyéb nélkül iszom.

Frick László Intézet 2018.07.01. 09:02:35

"He, Szívi, nijed má, mennyien vannak kint!"
"Asztaaaa, tavaly ilyenkor még vót parkoló a felsőbe, he!"
"Akkó most nyomjuk fő 600-ra!"
"Van itt píz, faszomat, 800! Legyen 800! Van píze a parasztnak, csak úgy szórja!"
"Fokhagymásan 850!"
"Mit nyaócötvenezeee, heee! Nem ötvenesezünk, a faszom foglalkozik apróval. 100-200, oszt kész. 100 a fokhajma, oszt tegyé hozzá több vizet!"

Frick László Intézet 2018.07.01. 09:54:17

Rendben Lujza, akkor most én leszek Csili-Csal-A-Néne, a jóságos boszika és piri-a-parádé, bórem és bukk, lecsinálom neked az ojróárfolyamot 250-re és hozzá a fizetésedet is a 2010. márciusi szintre. Jó étvágyat!

Frick László Intézet 2018.07.01. 09:59:09

Jocó, valamiért nincsen se admin gomb se válasz-erre-működés, de azért remélem, olvasod. Csudás fővárosunk ugye metropolisz is, tehát minden játszik, én is ittam már olasz nívón "ottimo" szintű kávét (ez a bolgár utcai pénzbedobós automata illetve Riminiben, a parti kávézóban, amikor látják, hogy külföldi disznó kéri a kávét)
Nyilván olyan (egyébként magyar eredetű) kávéfrencsizek, mint az Illy sem birnak a tipikus magyar attitüd-del. Frei is kialakítotzt egy kávézó-teázó hálózatot, egyes Frei kávézókban KIZÁRÓLAG ízesített teákat kapHATni csak és a felszolgáló picsa elmebetegnek is nézi, aki 32 fokos melegben forró teát kérne, ráadásul ízesítetlen és a barom se cukrot, se citromot nem kér hozzá.

Frick László Intézet 2018.07.01. 10:27:23

Lujza, semmi gond, Csili-CSal-A-néne olyan, mint az Orbán rezsimnek az OrbánAPO, minden kívánságodat lesi és teljesíti, legyen pedig akkor a vejed Billy Elliot, és a menyed, a menyed ne legyen celeb, csak egy sima átlagos butch.

2018.07.02. 10:26:58

Wow, tényleg nem működik. Freiben sosem ittam még teát. Az agyonízestett kávéikat nem szeretem - egy-két fajta van, amit megiszok, de ezzel mindig beszopom, mert rajtam kivül mindenki, munkatársak, család, barátok - rajong a Freiért és szinte az összes "kávékülönlegességért", ami ott kapható.

2018.07.02. 10:29:11

Nánási strandon szoktam lángost enni. Baaltonalmádiban pocsék a kávé - konkrétan ihatatlan és alig lenyelhető, amivel eddig találkoztam.

Frick László Intézet 2018.07.02. 10:59:59

A kávé számomra c o r t o és semmit se bele vagy mellé. Ha lehet, megkérem a pultost, hogy ne is kezdje el a feleslegeseket rakosgálni, de ha túl buta, inkább nem szólok, nem zavarom meg.

A Air Chiná-nál a teát csak úgy hozzák a kisasszonyok, de valamit magára adó kínai olyant nem iszik, csak a magáéban bítik és ahhoz kér vizet, persze 80-90 fokosat fog kapni és nem 100-99 fokosat.

n is erre álltam rá, nálam van a kínai teáskészségem és csak a forró vizet kérem, kifizetem az ízesített szeméttea árát persze, néha a tulajdonosi réteg szolgál ki és az szégyellené elkérni

2018.07.04. 12:44:01

@Frick László Intézet: Budpesten van jó kévá, jó dinnyét nem sikerült még sehol vennem. Lehet az a baj, hogy ettem már tényleg jót.
süti beállítások módosítása