https://www.mafab.hu/movies/klovn-the-movie-33465.html

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr3813857092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2018.04.24. 10:25:14

Csak nekem tűnik fel hogy az előzetes alapján ez a film semmi másról nem szól mint arról hogy férfiakat megaláznak vagy férfiak csinálnak idiótát magukból? Gondolom a nemi egyenjogúság nevében.

Frick László Intézet 2018.04.24. 10:31:03

@Sipi81: A főszereplőt nem merném férfinek nevezni, maradjunk annyiban, hogy nemileg kissé bizonytalan s kb annyi esze sikncs, mint a kiskamasznak, akit egyébként veszélyeztet.
Megrázott ez a film... ahogy utánanézegettem, a szereplők többsége saját magát alakítja. Néha arra gondolok, hogy talán az alkotók titokban velem is egyet értenek. De szerintem a valószínűbb az, hogy ők jópofa vicces filmnek gondolják.

Rémületes belegondolni abba, mi vár ebben a társadalomban erre a kisfiúra... Szerintem ez a kisfiú HHHHHHalmozottanHááátrányosHHHHHHHHelyzetűbbb-bb egy magyar 11 éves proletár nőnél.

2018.04.24. 16:26:28

Belenzétem az alkotásba, ennyire nyomorult egy életet, mint amit ezek élnek, elképzelni sem tudnék.

Frick László Intézet 2018.04.27. 06:44:32

@nagyjoco: Meg kell nézni az egész filmet. Sajnos én nem értek a torrentezéshez.. és nem találtam szabad forrást...
Azt nem tudom eldönteni, hogy a film készítőinek mi a valóságos titkos belsővéleménye. Néha úgy gondolom, hogy azt hiszik, ártatlan és jópofa börleszket készítettek, de néha meg azt, hogy valójában kritikai a film...

2018.04.27. 09:00:15

@Frick László Intézet: Enkóron ha nincs fent, akkor nincs fent. Szerintem fent van, majd rákeresek, de azt tudnod kell, hogy valamiért eltüntettek a csomó filmet az megosztókról. És pont az érdekesebb, vájtfülűbb közönségnek szánt filmeteket. Erre egy súlyosan filmbuzi ismerősöm hívta fel a figyelmememet, és igaza van.

Frick László Intézet 2018.04.28. 08:04:39

@nagyjoco: Fizetőset találtam, 500 Ft-ért lehet megnézni.

2018.04.30. 22:10:15

@Frick László Intézet: Fent van az enkóron is, blue ray minőségben.
süti beállítások módosítása