2018.04.12. 09:25
Jobbik - újra a régi , legalábbis a gecimédiában
Miután a Budapesti Csatá-t a Jók és Igazak megnyerték, viszont a Vidék-et hiába vetették martalékul az , idézem, ideológiailag felfejlődött és érdemes Nemzeti Jobboldalnak, most az index gecik megint náculásában ábrázolhatják a Jobbikot
A FIDESZ az új kétharmadát a vidékieknek és a szegényeknek köszönheti
A 444-pont-húúú szociálfasiszta bőőőcsessége a gyászmunkához
pedig a múlt héten még a Magyar Narancs -ban is cuki címlaplánynak fotosoppolták Vonát a Fekete-Győr-szakállával
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Steinmann a grófnő 2018.04.13. 20:53:28
Milyen egy nyelvszakos bölcsész személyisége? És miért utálod?
Steinmann a grófnő 2018.04.13. 20:55:12
Steinmann a grófnő 2018.04.13. 21:38:16
ne bassz már Joco, te tényleg ennyire hülye vagy, mint az átlag origo olvasó? Tényleg ezt szeretnéd, hogy egy ilyen origo-szintű országban élj?
Nem nyilatkoztál a listázásról sem.
Tehát az a győzelem, hogy embereket, másként gondolkodókat listáztok, mint annak idején a legsötétebb nyilas meg rákosista időkben. Ne finnyáskodj, mindenki, aki vasárnap orbánra húzta az ikszet, az nevét adta a listázások megkezdéséhez. Válaszolj légyszíves erre, szerinted rendben van a listázás?
@Frick László Intézet: te is, rendben van a listázás? Lásd fentebb Jocónak írtakat. Nevedet adod ahhoz, hogy itt embereket listázzanak?
2018.04.14. 00:16:29
2018.04.14. 00:29:39
Idáig olvastam el első körben. Ebben az évben sem kattintottam oda.
A "listázásról" is vartyogsz valamit. Jó tudni, oviék szerint ki dolgozik a cia-nek. Körülbelül annyira kell félniük, mint Gyurcsánynak az "elsázmoltatástól" -vagy még annyira sem.
Ezek polkom rizsák a magbázisnak, pontosan azt mutatja, hogy mennyire átbasztak titket az "orbánváltó" erők. Ovika hülyegyerek - még a Marius diktátort is hajlanndó eljátszani a híveinek, mit sem törődve azzal, mekkora a veszteség a nem hívők között. GFG lövödlözős nyilatkozata is olaj a tűzra. Aztán valamiért mégsem akaródzik tenni a kormányváltásért az ellenzéki oldalon - például egy tlejes összefogás formájában. Ami ugye 100 000 szavazattal nagyobb lehetett volna, mint a fidexek. Miért nem fogtak össze? Ez a helyzet az ellenzéki pártoknak tökéletesen megfelel és 2022-ben is meg fog, ha a szavazóbázis ennyi teljesítménnnyel megelégszik.
Steinmann a grófnő 2018.04.14. 08:10:15
Steinmann a grófnő 2018.04.14. 08:15:02
Ja, és még a szép napos hétvégére egy friss statisztika neked, a kivándoroltak 45%-a szülőképes korú nő volt. Nyelveket beszélő, iskolázott. Ezek a gyerekek eléggé fognak hiányozni a magyar iskolákból pár év múlva....
Steinmann a grófnő 2018.04.14. 08:17:42
Ha Ovikára szavaztál, kajáld az origot, meg az M1 hiradót, hozzá még egy kis lokált is. :D Ja, hogy csak daedalon tablettával megy? Ezek nektek szólnak ezek vagytok ti, büszke nyertes fideszesek :D
puszi, jó hétvégét :)
lac1 2018.04.14. 08:32:17
Steinmann a grófnő 2018.04.14. 09:17:27
Na, napozzál kicsit, szép az idő, talán te is lebarnulsz :D
Wildhunt 2018.04.14. 09:45:59
Steinmann a grófnő 2018.04.14. 10:15:43
Steinmann a grófnő 2018.04.14. 10:17:11
index.hu/belfold/2016/02/23/kubatov_biztonsagi_emberei_probaltak_nepszavazasi_kezdemenyezest_beadni/
Tudsz még más, hasonló, de más párthoz köthető alakulatról?
Steinmann a grófnő 2018.04.14. 10:18:51
index.hu/video/2016/02/23/nvi_kopaszok_nyako_istvan_nepszavazas_valasztasi_iroda_balhe_neni/
van hasonló felvételed mondjuk momentumos vagy LMP-s verőlegényekkel?
2018.04.14. 10:23:50
Steinmann a grófnő 2018.04.14. 10:31:49
Wildhunt 2018.04.14. 10:43:33
Steinmann a grófnő 2018.04.14. 10:59:31
És a 2006-os balhé meg a szavazóirodás is sajnos név szerint megvan, melyik Kubatov keretlegényhez köthető.
A tüntetők nagy része egyetemista fiatal lesz. Ahogy ti mondjátok, belvárosi kisfiúk, szemüvegben. Egyikük sem kopasz és 120 kiló háj. KINEK áll érdekében a balhé?
Kizárólag viktorkának ma.
Steinmann a grófnő 2018.04.14. 11:01:31
2018.04.14. 13:09:30
Náci666 goßjüdischjoseph-nek nevezett el, ate a blog Oravecznárájnak. Großjüdischjospeh, a blog Orvacznórája fletesz neked egy butácska kérdést?
Ha ugyanazok az orvacznórik a válaszátsok után is ugyanazokat az oravecznórizmusokat puffogtatják, és ugyanaz a közönség ugyanúgy tapsol neki , akkor miből gondoljátok, hogy az eredmény nem ugyanaz marad?
Steinmann a grófnő 2018.04.14. 14:26:27
Egyet mondj meg Jocó. Ha a fidike nem tolja túl a fasságot, ha nem akarja leuralni a szavazást, akkor ismerve a városi fiatalokat, ma mindegyik valamelyik romkocsma teraszán fröccsözne a szombati jó időben, és szarnák le magasról az egész szavazást. A potrohás pöcs meddig fokozhatja ezt az ellenségeskedő hangnemet, a hülyeséget, a demokrácia leépítését?
Mivel itt Bp. sok az üres állás, és elég jók a fizetések, ha kussban lennének, picit próbálnának EU kompatibilisabbnak és demokratikusabbnak kinézni, akkor szarna minden fiatal a választásra.
Meddig srófolják a hülyeséget fidikéék?
Ja, és arra sem válaszoltál,hogy te mint lelkes mszmp...upsz, bocs, állampárti...na fidike szavazó, melyik HAT politikust tartod elfogadhatónak a vezérgárdából. Hat nevet írj. Aki szerinted csak átlagosan korrupt és nem gáz, mint mondjuk Kósalali vagy Dájcstomi. Szóval 6 név kéne, aki nem milliárdos még, csak szolidan lop, és mondjuk ha hülyeségeket kell neki beszélni, akkor úgy néz, mint egy bánatos kutya (pl. Lézerjani iszonyúan szégyellte a bécsi riportját, látszott rajta). Rognán? :D Tömjény? :D Rezsiszilárd? :D Vagy a népesedéspolitikai picsa, az azzal akarta lerázni a riportert, hogy áll mögöttük egy autó, és azért nem tud nyilatkozni? :DD Selmeci Gabika? Na, soroljad a tisztakezű, eu-s szinvonalú fideszes vezérkari politikusokat, csak valamiért rájuk ikszeltél :DD
lac1 2018.04.14. 19:59:34
Ha-ha-ha-ha!
Savanyú a szőlő ténsasszony?
Tőlünk a náciktól még mindig úgy rettegtek érdekes módon, hogy napi szinten próbáljátok sulykolni ezt a médián keresztül, nem egyszer bevallott módon, hogy összecsomagolt bőrönddel az ágy alatt tudtok csak létezni, illetve ha valamelyik megélhetési rettegő ejrópában utazik, akkor mindig úgy intézi, hogy a több napos utazása révén véletlenül se kelljen Németországban aludnia.
Kit győztetek le nyomorékok? Ott lapulunk az elmétekben is te szerencsétlen...
Steinmann a grófnő 2018.04.14. 20:45:26
Remélem van horogkereszt tetkód :D A legjobban azon a faszon röhögtem, aki lement a Dunapartra és beleköpött a cipős emlékműbe. Istenem, ekkor seggfejet. Hűűűű nem is tudtam aludni utána, annyira be voltam szarva tőletek :DD Mondtam már, fordulj szakemberhez, iszonyú nagy problémák vannak veled. Ja, és vigyázz, a pszichiáterek és pszichológusok többsége is zsidó.
Na, végeztem veled Lacika, nem vagyok én Terézanya, hogy szabadidőmben nyálcsorgató hülyékkel beszélgessek. Nem válaszolok neked többet.
Amúgy Dudihoz azért lenne egy-két szavam, hogy mégis, mire vélhető, hogy a blogja lényegében nácikon és hülyéken kívül nem nagyon vonz senkit.
És még a zsidókról, úgy hívnak minket, hogy a könyvek népe. Többezer éve megvagyunk. A náci ideológia pedig kb 20 évig élt, most inkább agonizál, néhány szerencsétlen hülyét még rá tudnak izzítani, de ez már inkább kabaré, mint tragédia. Szóval én egy többezer éves nép büszke tagja vagyok, te meg a lepkefingnyi időt sem élt ideológia lelkes híve vagy. Nem baj Laci, én a hülyékre soha nem vagyok mérges.Csak nem dumcsizok velük, mert dögunalmasak. Pá bébi. Mossál minden este lábat, a náci csizmába gondolom jól bebüdösödik :D
Puszi, te, te kis rettegtető :DDDD
2018.04.14. 21:25:50
Kósa Lajos bizonyított Debrecenben. Olyan növekedési pályára állt a város, hogy nincs az a korrupciós ügy, ami be tudná őt sározni.
A kérdés a vesztesek oldalán így hangzik: ki az az miniszterelnök-jelölt, aki mögé fel tudnánk sorakozni és képes lenne megbirkózni Ovikával?
Áll néma csend, légy szárnya bent, se künn nem hallatik...
Ezért vagytok ti iszonyatos lúzerek és ezért küldött el titeket Budapesten túl mindenki a fenébe. Nem azt mondták, grófnő... a büdös életben nem fogtok ti már felállni, az ismert budapesti prolinegyedeken kivül mindenütt végetek van.
2018.04.14. 21:29:14
2018.04.14. 21:38:51
Csakhogy a fiatalok 31%-os jobbik szavazóbázisa az ugyan ellenzék, de a ti ellenzéketek is. A baloldalba a jobbikot láthatólag nem lehet betokozni.
Steinmann a grófnő 2018.04.14. 21:42:00
És tudsz még ötöt, aki nem korrupt, nem lett milliárdos, és jó vezető? sorold, hadd tanuljak....
lac1 2018.04.14. 22:37:38
Figyelj ribi.
Ismételgeted a szombat.com-on olvasott paneleket, de hát ez nálam nem okoz főfájást. A Hitler nevűvel sem tudsz terrorizálni még így sem, akitől félned kell, az ott van a fejedben.
Azt nem tudom, de nem is érdekel, hogy mi a neved, a nickednek nem dőlök be. A büszkén hangoztatott több ezeréves múltad ma már tényleg csak múlt, két helyen lehet konkrétan tetten érni. Az egyik a belterjesség ama formái, ami szinte csak a zsidókra jellemző, úgymint pl. a Tay-Sachs, Bloom-szindróma. Meg a többi.
A másik ahol tetten lehet érni a fajtádat (de szerintem te inkább csak egy filoszemita vagy, vagyis rosszabb, mintha...) az az, ahol félve a történelmi eltűnéstől még mindig őskori csonkolással emlékeztetitek a fiúkat, hogy kik is valójában. Lehet rámondani a brit milá -ra, hogy tisztaság és megelőzés miatt, ami persze, csak éppen nem most a XXI. században. Van víz, akár minden nap többször is, szóval az nem lehet gond. Persze ha nem használják a vizet az már más. A körülmetélés egyre jó csak manapság, hogy a szerencsétlen, megnyomorított fiúk, férfiak minden nap többször is szembesüljenek azzal, hogy mit-kik kényszerítettek rájuk, kiknek tartoznak, miért kell ajvékolni, hisz a rabbi nem állhat mindegyik mögött állandóan a fülébe sugdosva. Egy szerencsétlen, megnyomorított bagázsról beszélünk teljesen feleslegesen amikor lehetne ezer más fontos dologról is.
És hogy tiszta legyen: engem pártok, politikai vonulatok nem igazán érdekelnek, le sem sajnálom őket, kényelmetlen helyzetbe nem tudsz hozni azzal, hogy tagjaikat bántod.
De hogy értsed, én mondtam, hogy a levegőbe nem beszélek, én elmentem ama helyre, hogy legalább ennyivel több jogom legyen ilyesmiről beszélni.
kephost.com/image/Jsf8
lac1 2018.04.14. 22:43:14
Én annak örülök, de nem olyan igazi örömmel mint egy szép, szőke nagymellűnek, hanem csak kárörvendően, hogy ez a jelző mára teljesen elvesztette az aktualitását. Manapság mindenki náczi, faszista, hímsoviniszta, rasszista, aki éppen nem aktuális áramlatnak megfelelően viselkedik, esetleg egy csak ilyen érvrendszerrel tudó embert nem engedi maga elé állni a sorban.
De már ott vagyunk, mint a mesében a farkast kiáltó juhász.
És így van ez jól.
Steinmann a grófnő 2018.04.15. 08:11:13
2018.04.15. 08:20:10
Annyira sem hat meg egy kósaszavazót a "botrány", mint amennyire téged belezavart"a kakaóbiztos számítógépek" botrány az szdszimádatodban.
Steinmann a grófnő 2018.04.15. 08:26:13
Hogyne lett volna retorzió, "nem azt mondták feri, hanem azt,hogy menj a picsába..." és hol van pár kakaóbiztos számítógép ára ettól az 1300 milliárdtól...
de várom a további 5 nevet, nem korrupt, nem ciki, tehetséges, és az ország előrevitelén dolgozik a fidesz vezérkarban
na, soroljad :D
Steinmann a grófnő 2018.04.15. 08:28:22
na, 5 név
nem korrupt
értelmes
fidesz vezérkari tag
hajrá :D
2018.04.15. 08:32:54
A döglődő szocializmus alatt én a hermannokkal meg a rózsákkal együtt rúgtam a bőrt a jellegtelen lakótelep közepén, a kutyát nem érdekelte, ki zsidó, ki nem.
A grófnőn is fellelhető tulajdonságok - felsőbbrendűség, fellengzős, sznob viselkedés - az elért társadalmi státusz hozza, nem a származás. A bankár nem azért kapzsi, mert zsidó, hanem mert bankár. Ez a munkahely ilyené tesz.
Szerintem nem a zsidót kell utálni - alapjában véve senkit sem kell utálni - hanem a magyar szintén 3-4000 éves magaskultúrát megismerni és szeretni, és arra támaszkodni. Mert van mire büszkének lenni.
2018.04.15. 08:35:37
2018.04.15. 08:39:19
Steinmann a grófnő 2018.04.15. 08:43:38
Nem azt kérdeztem, máshol ki alkalmatlan, hanem hogy a fidesz vezérkarban ki az az öt ember, aki tehetséges, nem korrupt, és az ország felemelkedésén dolgozik, nem a saját meg a veje vagyonosodásán. 5 ember.
Steinmann a grófnő 2018.04.15. 08:46:37
lac1 2018.04.15. 09:24:28
De én ezt nem is vitatom, legalábbis ami az átlag iskolázottságukat illeti.
Az, hogy ki a zsidó, piréz, oláh, üzbég én még MOST is lesajnálom egészen addig, amíg esetleg nem próbál belőle előnyt kovácsolni, vagy visszaélni vele. Én sem teszem.
Milyen viselkedés a "grófnőn"? Mit ért el? Ezzel a hazudós, provokáló, megosztó személyiséggel szerintem sokat nem érhetett el, max. az örökségét alkoholba fektetve azt hiszi, hogy ő az aminek gondolja magát. Rendkívül arrogáns és visszataszító a vitastílusa, szerintem ha lenne kutyája már megharapta volna.
Steinmann a grófnő 2018.04.15. 10:15:37
lac1 2018.04.15. 16:29:32
Akkor mindenki előtt elmondhatom, hogy az emailban amit küldtél, te fenyegettél meg engem, hogy úgy járok mint a Deir jaszin falu lakói...
2018.04.16. 09:32:38
2018.04.16. 09:48:40
lac1 2018.04.16. 17:01:39
Az hagyjan, de ahogy hazudik... Sot, nem is az, hogy hazudik, hanem ilyen elkepesztoen troger modon ami csak a fajtajara jellemzo.
lac1 2018.04.16. 20:05:48
Most ugyanezek a hazaárulók és fattyaik ajvékolnak a Fidesz eredményén.
Hogyan is van ez?
Steinmann a grófnő 2018.04.16. 22:06:29
Ha bánt a vitriolos stílusom, akkor ne akarjál kekeckedni velem, mert te húzod a rövidebbet :DD
Ja, és megmondhatod a genetikai hulladék Laci haverodnak, hogy vannak témák, amiben nincs bocsánat. Ilyen pl. a holokauszttal való viccelődés, illetve fenyegetőzés. Én nem mondom meg, mert nem állok vele szóba.
2018.04.17. 07:21:46
Ez volt az utolsó kommentem hozzád.
Frick László Intézet 2018.04.17. 09:07:24
1.Jelképezze 33 szilvásgombóc a Kitántorgóóóóók! összességét.
2.Kelljen megenned együltőhelyedben egyhuzamban a 33-ból arányában annyi szilvásgombócot, ahágy kitántorgónak nincsen semmiféle politikai motívuma.
De tudod, mit? -egyél meg a 33-ból arányaiban annyi gombócot, ahányan nem altatóorvosok meg rendszermérnökök, csak csicska szalag betanítottmunkások napi 12 órázva hatnapos munkaheteken.
De ha igazán gonosz lennék, akkor annyi gombócot kéne megenned együltőhelyedben a 33-ból, ahányak "mesés jövedelme" jövedelme nem éri el az egzisztenciaíteremtés minimumát.
Bár szerintem annyi gombóctól Dipankrinhoz nyúlnál, ahányan legkésőbb a gyerekük iskolás korára visszatántorognak.
Frick László Intézet 2018.04.17. 09:08:37
Frick László Intézet 2018.04.17. 09:09:33
Frick László Intézet 2018.04.17. 09:11:56
Frick László Intézet 2018.04.17. 09:13:44
Frick László Intézet 2018.04.17. 09:15:03
Frick László Intézet 2018.04.17. 09:27:06
Demszky maradt az egyetlen klasszikus SZDSZ-es a vezetésben. És amikor 1998-ban felismerte, hogy az MSZP valójában ki akarja nyírni a maradék "SZDSZ"-t is... belementek abba, hogy ügyvezető legyen, de amikor látták, hogy van hozzá ereje is, 3 hónap után gyorsan letették.
Ezután már lényegében az folyt az SZDSZ-ben, ami a MÁV-nál: ahol MÁV-ellenes ex-Volán-buszos diverzánsok ültek a vezetésben a vállalat szétkúrásán. Lénmyegében az "SZDSZ"-t az SZDSZ ellenségei vezették.
Egyébként az "SZDSZ" nem azért lopott kevesebbet, mert rendesek voltak, hanem azért, mert az MSZP annyit engedett nekik. A Tocsik ügy egyik fedett funkciója ez is volt, hogy ne ugráljanak annyira az SZDSZ-esek.
Az MSZP-ben igazán csak két pártot rühelltek a Rendszerváltástól, csak két pártot vettek kmomolyan igazi ellenségnek, az SZDSZ-t és a FIDESZ-t. És... mind a két párt jó nagy politikai balfasz (ám beképzeltek és nagypofájúak) voltak ehhez... meg is kapták rendesen...
Nem kellett volna vidékizni.. nem lett volna szabad belemenni a Vidék-Budapest ellentét tovább generálásába.. amiből most már nálatok, Jók és Igazak -nál rendes bevett ideológia is lett.. amiért most meg is fizettetek, de mivel nem fogjátok fel- és beismerni a hibátokat, még ennél is súlyosabb árakat fogtok fizhetni, ám a gyűlölködés annyira elveszi a közben egyre szenilisebb vén hülyefejetekből a maradék józan eszet, hogy... nem lesz segítség... magatokon nem lesztek képesek... és... i merészelne nálatok "fejlettenbb" lenni...
Időközben ugyanis Budpesten kívül is lett élet, vidéken is vannak élhető helyek, a Bringás Város pl a Napfény Városa... ha nem is bezzegosztrák mértékben, de a kulturális decentralizálás is csordogál valahogy... nem kell mindenért Budapestre menni már
Vagy pl a német menekültek sem Budapestet választják, hanem 'Lacházától Jánoshalmáig a tanyavilágot és kedvelt városuk Kecskemét.
És a bebaszós, piálós, olcsókurvázós bulitúrista is csak egyszer jön rá arra, hogy sokkal kellemesebbet lehet a falmentén okádni Egerben vagy Pécsett és ők nem halnak bele, ha a reptéri transzefer buszozás másfél óra :D
Frick László Intézet 2018.04.17. 09:30:40
Szerintem, ha Solt Ottilia nevében pályáznék valami hajléktalanmentő programra, simán nyernék :D ..csak legyen benne, hogy az orbánfasiszták ellen kell közben küzdenem
2018.04.17. 11:38:49
De elégvolt belenézni a szonbati tüntire menetelők szemeibe - sokáig gondolkodtam, honnan ismerős ez a tekintet. Egyszer csak beugrott, az új gazdáját kereső kóborgó kutyáké ez a nézés. Nagyon nyomorult élet ez a progresszív.
Steinmann a grófnő 2018.04.17. 19:09:51
Hogy nem állsz velem szóba? Valószínűleg nem fogok tudni aludni az éjjel aggodalmamban.
lac1 2018.04.17. 19:14:03
Mond meg a tensasszonynak, ha vitriolos a velemenye, ne csodalkozzpn a hasonlian vitriolis velemennyel.
lac1 2018.04.17. 19:15:48
Es ebben van is valami, es akar tetszik akar nem, tenyekkel nem tudok vitatkozni.
Steinmann a grófnő 2018.04.17. 19:17:53
Az indexet, 444-t be kell tiltani, az újságíróik menjenek Recskre követ törni.
NINCS szükség ellenvéleményre, egyáltalán lófasz szükség van ellenzékre. Nézz magadnál körül. Én tartom itt egyedül a frontot, a többiek nagyjából a soros-migráncs vonalon mozognak.
És nézd meg, mi történt itt a kommentelői színvonallal, van egy náci Lacikák, van egy sorosozó Sipid, Jocó meg...hát ő Jocó.
És régen volt Hannid, Vészmadarad, Efesed, Török Zsófi..stb...eltüntek.
Ez a blog kicsiben olyan, mint az ország.
lac1 2018.04.17. 19:22:07
Hat irgalmatlan nagy butasag lenne egy orszag es egy nemzet iranyitasa egy solt ottilia habitussal.
Steinmann a grófnő 2018.04.17. 20:56:25
és nem csak a nyomorult legcsóróbbakról beszélek, van sokkal jobban menő megélhetési szavazó is
Frick László Intézet 2018.04.18. 10:01:25
maradjunk csak a gyűlölség szavainál: Hol vannak a Soros gyuribácsira rámondott FIDESZ-gyűlölség szavai a ti szavaitokhoz képest. Miközben nem is sejtitek, hogy a gyűlöségetek mennyire európaias és indogermán-árjaságos.
Tkp Magyarország története mutatja is: Sem a vallásháborúk, sem a világégések nem sikerültek itt a Pár.Káp & Pir.Burg. medencében amúgy OiOiOirópaiasan. Dumál a magyar és pofázik -de tettekben soha nem képes oéyan pogromozásokra, mint az OiOiOirópaiak. GHátugye, Jók és Igazaink már többször is rámutattak arra, hogy fejletlenségünkben nem vagyunk képesek egy igazán fasza gyútogatós-törős zúzős, fejbeverős ANTIFA attac-ot végigvinni, csak arról nem beszél senki, hogy mik az arányok. Ott, ahol "rendes FÁ-k azaz igazi neonácik vannak, azokk 6500-an maséroznak.. egy nagyonfejlett , szerintetek számunkra példamutatóan cukiállamról van szó.. ha elkezd ez a 6500 FA masérozni, akkor erre mondolatképpüen úgy 4500 ANTIFA szokott felvonulni, természuetesen törve-zúzva égetve és borogatva. Csak a legutolsó három ANTIFA tüntike a migrációspolitika MELLETT fölégetett vagy 60 autót, amik "vélhetően szélsőjobbosoké voltak"... legaklábbis arrafelé parkoltak, amerre "szélsőjobbosok" adtak hangot annak a véleményüknek, hogy nem tetszik nekik Merkel migránspolitikája.
Lujzám, csak fogj egy papírt s gyűjtsd ki Orbán jelzőit a Jók és Igazak fejlett OiOiOirópaias Oirópába Tartó hűdefejlett ajakairól.
Szerintem nekem a 444-en (amíg ki nem tiltzottak) meg a 888-on is sikerült a legeslegeslegfejlettebb, legeslegeslegműveltebb véled egyoldali, Helyesen és Jól és OiOiOirópaiasan gondolkodókkal összeakadnom. Az a legkevesebb, hogy Orbánt csüngőshasú cigányozzák. Nem, nem arról van szó, hogy a 888 vicces mémpályázatot hirdetett és valaki tréfás 888 hívő rosszgyerek otthon a fotosoppban egy Orbán kép alá írta, hogy "Büdös cigány!" .. és ezzel kedden megnyerte a mémpályázatot, ám szerdától a 888 ezt a hoaxot, mint a magyarországi cigánygyűlölet és a Jók és Igazak cigánygyűlölete bizonyítékát hurcobálta volna
például oiOiOirópai Plénum elé.
Nem, hát ehhez tökkelütött hülyék az orbánproperek. Ilyen fejlettséget csak 444-es gecókák tudnak kitalálni.
Most például, amin még én is megtközöm, az az LMP-re ömlő mérhetetlen gyűlölet. Egyszerűen a cukipajtásaid, a fejlettek... a Jók és Igazak... már odáig aljasodnak elvakult gyűlölségükben, hogy ha az LMP nem azt csinálja, amit ők jónak gondolnak, akkor már csak 1 marad az LMP számára: Az, hogy a FIDESZ ügynökei.
Valószínűnek tartom, hogy ha nem is sokan... de páran... talán még észnél lehetnek az ellenzékben s ők állították le Fekete-Győr ötletét, az ANTIFÁ-k ideutaztatásáról. Sőt, hát utána ez el lett hazudva a FIDESZ félelemkeltésének. Végülis... ez a cucc így bejött, de szerintem azt is bizonyítja, hogy nem biztos, hogy a gyűlölség fokozása a megoldás.
Mutattam máér azt is, hogy az, hogy a Jobbik lényegében nem szaporította 2014-hez képest a szavazatait, miközben toddományos grafikonok bizonyítjaák, hogy fű-fa és bokor is Márki-Zay ajánlásával" átszavazott a Jobbikra.. ez azt bizonyítja, hogy sokakat viszont az ellenzék pont ellenkezően céljaival, elundorított magától.
Én politikabuziként sokkal egyszerűbbnek láttam volna egy Népfontos felsorakozást fegyelmezetten az MSZP MÖGÖTT.
N e haragudj Lujzám, de ki nyuggerezik a leginkább? -a Jók és Igazak. Ha valaki más véleményt mer vakkantani, már megkapja, hogy büdös nyugger. Az MSZP bázisa nyuggerek, az MSZP múltsöpredéke.
Szerinted most volt itt az ideje ennek a luxusnak, hogy az ellenzék lebüdösnyuggerezzen egy kétmilliós társadalmi szilárd bázist?
Elismétlem neked: Jól megszopattak téged, miközben gyűlölségbe fullasztották a maradék józan eszedet. Mert VALÓJÁBAn a Jók és Igazak BASZTAK neked Orbánt váltani, mert valójában nem fűlött a foguk a kormányzáshoz és ennek megint nem belsőokai vannak, amit hazudnak nektek, hanem külső okai vannak.
Az egyik fő ok pedig az, hogy akik Európában most a fost kavarják, nem is érdekeltek az orbánváltásban, ám érdekeltek ebben a belpol csivariban... ami most fortyog az orstzágban.. és OiOiOirópában. Ugyanezek a tendenciák figyelhetőek meg a német belpolitikában azzal a különbséggel, hogy ott még Merkelnek sem fűlik már a foga a kormányzáshoz: szagolni a fost, amibe kavarodott.
Most szólok és most mutatom és most még időben: Ráadásul ennek a gecizmusnak, amit Magyarországon ma az "ellenzék" képvisel.. súlyos visszacsapó hatása lesz, amikor már nagyon késő lesz.. kb 8-10 év múlva igen erős szélsőjobbos OiOiOiropid fajvédő és hűűűűdddekeresztény már reakciók... miközben a mai anarchia már kezelhetetlen entrópiába fog átcsapni. És természetesen nem lesz ennek a szarnak-szemétnek gazdája-------------
Frick László Intézet 2018.04.18. 10:26:01
Persze azt is tudni kell, hogy a mai történelemkönyvek legalább 66%-ban a mkszista hamisítások szerintiek... ha, akkor a mókszista hazudozás inverz hazudozásai (Vagyis pl Kádárék 1956-ról való hazudozásának az ellentétei is lehetnek sima hazudozások... Ma azt hazudja a történelemtanítás, hogy 1956. jobbos forradalom
volt, holott népfrontos volt és ráadásul balos is.
Nem ezzel a bloggal van baj, ez a blog nem változott. Itt a szavakkal foglalkozunk, a szavakat próbáljuk megőrizni eredeti jelentéstartalmukban.
Miközben Hanni meg te is engem orbánfasszopnak minősítetek, alapjaiban térek el az orbánprop sarkalataitól.
-nem vagyok nemzethyess
-Gyuribácsit egyszerű ügynök szarzsáknak tartom, messze-messze nem olyan jelentőségűnek, mint az Ornbán-prop... sőt: Kielemeztem, bebizonyítottam, hogy lényegggggében, bár szándék ellenére, jókora ingyenreklámopt csináltak a vén gecinek.
-eltekintek a magyar szokványos jobbos balos felosztástól, szinte minden politikai párt körül tudok mutatni progresszív embereket és retrográdokat.
-Az Egyesült Európa híve vagyok. Konkréten pedig egy azonnali Európa Konferencia összeülését látnám fontosnak. Évek óta.. Hanni szavával... basszák a gitárnyakat "migránsügyben" a szándékok és alapfogalmak tisztázása nélkül
-következetesen azt MUTATOM, hogy a menekültválságot eddiog minden szereplő kizárólag politikai kommunikációs szószgyártásra használta
-a menekültek igazságos elosztása a tagállamok között illiberális, Schiffer szavával: "Úgy marhaság, ahogy van!" nem Orbán ötletét tartom alkalmasnak, szerintem ilyen kis országnak, mint magyarország, Ausztria aljas, képmutató Kállay-kettős-t járó sunyipolitikája való, mindent szépen megigérni és semmit nem teljesíteni. vagy Vacláv Klaus ötlete volt a jó, fogadott egy próbatranszportot, majd lekövette és az eredményeket Martin Schulz részeg pofájába röhögve olvasta be: A kvótaszírek 24 órán belül visszamentek Németországba.
Orbán riogat a miogránsokkal ezzel súlyos ellentétben áll az, amit én MUTATOÖK: 1 illegális bevándorló nem akar idejönni, se kvótaszírként se önkéntesen.
Aki menekült ide akar telepedni, ide is telepsziok: Útlevéllel, van vízuma, ad ujjlenyomatot és mint az 1956-os magyar menekültek: a saját nevével. (Ezzel baszta is a Jobbik a FIDESZ karakterét rendesen :D ) Tehát szó nincsen itt már Orbán-politikailag sem menekültellenességről. Riogatásról van szó -de a migránsok valójában BASZNAK idejönni.
Azaz arra láttam példát Budapesten, hogy a 10 €-os repjegyes párizsi diszkontjárattal idejött ingyen magyarpináért az arab: Ott szedte föl, a könyökömtől 20 cm-re a magyar ingyenpinát.. jó, mondjuk benne volt egy 70 €-s vacsorájába.
A migráncsbiznicc szerencsepróbálói számára Magyarország lepukkant ország, nincs esély az ingyenélésre illetve az ingyenélés piacán kemény 2 milliós komkurencia van.
Ez is egy igazság, amit ti sem és Orbánék sem akarnának látni.
Ezzel bebizonyítottam, hogy az önképetek szerint te, Hanni vagy Zsófi hűdefejlettek vagytok, de a Kettes Számkörből képtelenek vagytok kitörni:
Ha én nem zabálom be azt az agitációs üres töreket, amivel a ti fejetek ki van tömve, már csak még 1 lehetőséget hagytok nekem: aazt, hogy A Másik vagyok: orbánista. nem zavar benneteket, hogy bár nem osztom az agitációt, amivel gyűlöletbeteggé tettek benneteket, nem osztom Orbán agitációját sem, és nemhogy nem terjesztem Orbán agitációját
de
ellene mondok.
A kedvenceitek nem azért veszítették el ezt a választást, mert Orbán csalt, aljas vagy geci, egészen egyszerűen azért veszítették el, mert nem akartak nyerni. Ez az igazság és ezt be is bizonyítottam és állok rendelkezésre és bármikor is bizonyítani tudom. Nagyon-nagyon megveszekedett gyűlöletbeteg beszűkült tudatúnak kellett lennie annak, aki bevette, hogy Karácsony Gergely miniszterelnökjelölt.. és.. egyáltalán lennének ilyen ambíciói.
Nem Orbán törte ketté az országot Vidék-re és Budapestre, hanem a mai ellenzék. A mai ellenzék nézte az OGY választásokat a budapesti helyhatósági-ra elosztónak. A marakodás folytatódni fog: Ki adhat az eredmények alapján Tarlós ellen jelöltet. Ebben a választásban ez volt az igazi geci aljasság: A Budapesti Csata. Az, hogy a Vidék-et képesek voltak a Jók és Igazak a Jobbik-nak odalökni. "Márki-Zay támogatásával".. Kevés ilyen szégyenteljesen aljas politikai garnitúra volt eddig a magyar történelemben, mint ez az "ellenzék". De főleg a küldetéstudatos sajtómunkásság, a véleményformálók. Heller nyanya -akinek még egzaltzált őrjöngésben feljebb is áll, nemhogy elsüllyedne szégyenében...
de csak ismételni tudom: Az LMP basztatása se sokkal gusztusosabb munka...
Steinmann a grófnő 2018.04.18. 19:40:38
10156135860568467/?hc_ref=ARQV943yupO8PVfqdZ_OXL-yp-UhMMJqmXD1azx8C5EJxynZ8yM9sdce3HhLAk4zzbI
Steinmann a grófnő 2018.04.18. 19:59:00
....Gyuribácsit egyszerű ügynök szarzsáknak tartom, messze-messze nem olyan jelentőségűnek, mint az Ornbán-prop... sőt: Kielemeztem, bebizonyítottam, hogy lényegggggében, bár szándék ellenére, jókora ingyenreklámopt csináltak a vén gecinek.
-eltekintek a magyar szokványos jobbos balos felosztástól, szinte minden politikai párt körül tudok mutatni progresszív embereket és retrográdokat.
-Az Egyesült Európa híve vagyok. Konkréten pedig egy azonnali Európa Konferencia összeülését látnám fontosnak. Évek óta.. Hanni szavával... basszák a gitárnyakat "migránsügyben" a szándékok és alapfogalmak tisztázása nélkül
-következetesen azt MUTATOM, hogy a menekültválságot eddiog minden szereplő kizárólag politikai kommunikációs szószgyártásra használta
-a menekültek igazságos elosztása a tagállamok között illiberális, Schiffer szavával: "Úgy marhaság, ahogy van!" nem Orbán ötletét tartom alkalmasnak, szerintem ilyen kis országnak, mint magyarország, Ausztria aljas, képmutató Kállay-kettős-t járó sunyipolitikája való, mindent szépen megigérni és semmit nem teljesíteni. vagy Vacláv Klaus ötlete volt a jó, fogadott egy próbatranszportot, majd lekövette és az eredményeket Martin Schulz részeg pofájába röhögve olvasta be: A kvótaszírek 24 órán belül visszamentek Németországba.
Orbán riogat a miogránsokkal ezzel súlyos ellentétben áll az, amit én MUTATOÖK: 1 illegális bevándorló nem akar idejönni, se kvótaszírként se önkéntesen.
....ez nagyjából így van szerintem is, és nem is ezen van a vitánk
A vitánk azon van,hogy Ovi nem EGY jelölt volt, és nem azon ment a huzavona, hogy melyik párt teheti be a seggét a trónba, hanem azon, hogy Magyarország megmarad-e jogállamnak és hagyományos, nyugati típusú demokráciának.
És ezt nem értették meg sokan, hogy ez a tét. Hogy újra egypárt rendszerként működünk, te is Kádár alatt voltál gyerek, tudod miről beszélek.
A választásról
Az ellenzék úgy balfasz, ahogy van, de szerinted mi lett volna a megoldás, hogy gyúrsz egy alakzatot olyan szavazókból, mint én és Lacika például? Lacika inkább végignézi az oroszok bevonulását újra,minthogy zsidógyanús elemekkel együtt szavazzon.
És nagyon őszintén, ha nálunk jobbikos lett volna az "esélyes" jelölt, hát akkor inkább le sem mentem volna szavazni. Hogy csinálsz egységfrontot az újlipótvárosi zsidókból, meg a miskolci külvárosi jobbikosokból?
Hogy Orbán miben volt aljas geci csaló?
Igazából a falvak népén fordult a javára a választás. Ha diplomás, fővárosi, netező ismerőst is be tudott szopatni,hogy majd betesznek 2 szírt a kisszobába, ha nem a fidike nyer, akkor hogyne tudott volna beszopatni félanalfabéta, lokálból meg M1 hiradóból tájékozodó embereket.
Amúgy én az igazgyöngyös nőci helyébe hagynám a picsába az egész HHH edukációt. Lófaszt sem ér, mint a példa mutatja, amit csinál.
A nyuggerezeés. A nyugger nem egységes kategória. Apám jobban eligazodik a neten, mint te :DD
Na, akárhogy is csavarod, NEM volt szabad a választás.
100 milliárdok mentek bele a propagandába, és akkor nem tudom, jhogy képzeled, menjen el a Schiffer Alsóbodajkra, és magyarázza el, hogy nem jönnek a migráncsok? Mégis miből, hogy?
Egy ekkora médiagépezettel nem lehet hadba szállni. A másik meg, a közmunka. Én sajnaálom ezeket a nyomorult HHH embereket, attól retteg, hogy nem lesz közmunka, meg gyön a migráncs. Élet ez?
De Ovika remekül kihasználta a tudatlanságukat, kiszolgáltatottságukat. Erről mesélj inkább.
És nézz körül a saját blogodban, na. Jocó, aki focimeccsnek fogja fel a választást, fingja nincs olyan elvont fogalmakról, mint információs szabadság, pártatlan közmédia, hatalmi ágak szétválasztása, stb. Tipikus fidi szavazó. Lófasz se lesz ebből az országból a következő 20 évben.
Steinmann a grófnő 2018.04.18. 21:11:34
az ábrából világosan látszik, nem jobb és bal, hanem liberális (eredeti értelemben, vagyis nyugati demokráciát akarók) és autokrácia hívők
erről pofázok itt mióta
nem jobb és bal, hanem ki az, aki jobbágylékek és ki nem
és ezért van, hogy a városiak leszavazták, "a városi levegő szabaddá tesz" és szerencsétlen nyomorultak meg megszavazták
Nem akar rendelkezni a sorsáról, nem képes döntéseket hozni, gondoskodjon róla valaki
és ezért bukott az igazgyöngyös nő, mert nem önállóságra tanítja őket, hanem ő is egyfajta felsőbb gondoskodó, csak más módon, mint a közmunkát adó állam
Frick László Intézet 2018.04.19. 06:32:15
Mutatok neked valami a jogállamisággal kapcsolatban.
Mert megint a Asztírjuk Lújzák, Nyaljátok Be Szépen
úúúúságból olvasol fel nekem.
Abbyira be vagytok hülyítve a gyűlölséggel, hogy meg se vizsgáljátok, hogy Bezegisztán, amihez képest a tudomásotok szerint itten nincsen jogállamiság, mennyire jogállami.
Vessük öyyze az USÁ-t, ami egy kőkonzervatív nemzetikeresztyén súlyosan jobboldali illiberális államszövetség, az Európai Únióval. Iskolai tankönyvszerűségben az EU sokkal lazább alakulat, mint az USA szövetségi állam. Ah USA egy-egy tagállama ELVILEG kevésbé független, mint mondjuk egy EU tagállam. A Szövetségi Törvénykezés sokkal át- és mindenhatóbb az EU-s szabályozásnál.
Az USÁ----ban is, mint az EU-ban, vannak fejletttagállamok meg fejletlenek. Az USA kulturájában is van "Vidék" meg "Fényesfőváros" A Keleti meg a NYugati part, a bizonyos nagyvárosok, amikkel szemben Arkansas vagy Kansas vagy Nebraska vagy Dél-Dakota mint a tahók, az elmaradottak, a revolverező büdöslábú tahók, a Redneck Hillbilly-k állama jelenik meg.
De mégse nem látunk olyant, hogy a Legfejlettebbek Lakta California állam elkezd itélkezni más tagállamok fölött vagy odamenni móresre tanítani.
Lujzácska, mutass nekem a Jók és Igazak szerint Oi de Oirópai Hűdefejlett Elsőosztályú Igazitagállamok tevékenységében olyat, ami szerinted jogállami és EU jogszerű.
Már eleve a Kétsebességes Európa, amivel kezdődött, tehát az, hogy 2004-ben a frissencsatlakozotak munkaerejét kvótákat állítva kizárták a Közös Munkaerőpiacról, szembe ment az EU-jogisággal. Pedig akkor már ugyanolyan munkaerőhiány volt bezzegisztánban, mint ma.
Dumálsz, Lujza. Fecsegsz ujság smoncákat, amikkel teletöltötték a gyűlöletmarketing schwung-jában a fejed.
Bezzegisztán Vezetője 2015. augusztusának egy csütörtökén még a Saját Állama Parlamentjével sem.. még a saját kormányzó pártkoalíciójával SEM.. természuetesen az EU plénumaival sem.. senkivel sem egyeztetett, amikor az egyik ostoba picsa seggfej (papírjai szerint férfi) tanácsadója vígasztaló ötletét beolvasta a tévé előtt.
Az történt ezzel a vezetővel, hogy nézte a tévét és ott meglátott egy nála pár évvel fiatalabb, hatgyereket szült, 27 onokás nénit. Aki gya,logolt. Gyaloglóbot nélkül egyébként ez a néni europid picsákra egy óra alatt 3 kilométert ver rá úgy, hogy akár egyvégtében 4-5 órán át is képes gyalogolni. Magyar újságíró picsák a Keleti pu-tól követvén már a Dunánál kivoltak, mint a kacsa a "szír" gyaloglókat követvén, akiknek Budaőrs csak egy könnyed séta volt. Ugye Budapest fejlettnépe, ha 5 perces sétányi egy megállónyit kéne gyalogolni, 15 percet vár a BKV járműre...
Lujza, egy fikarc EU-jogiságot nem tudsz mutatni a magyar Jók és Igazak által bezzegelt EU vezetőkben.
Hazaárulóink abban a hiszemben árulkodnak az alcsúti csüngőshasú cigány-ra, hogy majd az EU jól elveszi tőle a pénzeket, ebbe belebukik ... őt, mármint a Vidéki Cigány-t kizárják az EU-ból, ebbe belebukik, a Jók és Igazak átveszik a kormányzást és az E pedig szépen visszaveszi a felszabadult Magyarországot.
Egy a bőkkenő: A "hazaárulók" valójában Európa árulói. Nem először fordul elő az, hogy azok Európa árulói, akik a leginkább oioioirópáznak.
Az EU jelenlegi vezetése Európa ellenségeiből áll. Ha szétszedjük és megvizsgáljuk, akkor látható, hogy a németeket, azaz merkelt egyszerűen és nyilvánosan zsarolják. Először ez Merkel lehallgatási botrányakor még Obama idejéében pattant ki, a felbőszült Merkel rátelefonált Obamára... aztán kussolt szépen. majd jött a VW botrány tavaly pedig a Deutsche Bank amerikai halálrabirságolása. A banki pénzügytörténelemben nem birságoltak meg így bankot, mint a Deutsche bankot -és egy pissz nélkül benyelték ezt is a németek.
Jogállamiságról beszélsz? Az EU menekültügyeket az un "Dubkin III. megállapodás" szabályozná, ami e menekültváélság ELŐTT.. lényegében elviekben elképzelt esetekre fogalmazódott meg. Ez a válság 3. éve és semmi jogállami nem történt, csak és kizárólag jogi-informálisan ötletelgetnek és pofázgatnak.
Ab ban a törekben, amivel tele van tömve a fejed, már abban megérthetnéd az igazságot -ha akarnád. De persze téged a gyűlölséged vesz meg velőig.
Mondod nekem, hogy Zsófit elveszítettem, de meered-e azt is hozzátanni, mekkora szemeságokat és elképzeléseidet interpretálod neki a véleményeimről?? Azt hazudod neki, hogy orbánista vagyok és ugyanazt fújom, mint Orbán.
A fejed egyik törekrészébe a Mélyszegénység! c. agitáció van beletömve. Erről orbánék is hallgatnak: Mintegy kétmillió ember tervezné segélyen leélni az életét ebben az országban. Ezért is NEM AKAR ITT MIGRÁNS élni abból a szegmensből, akik ingyenéletre picsatársadalmakba törekednek. Jön ide migráns: pénzzel, útlevéllel, pl vállalkozni. A vietnámiak pl átveszik a kínaiak pozícióit lassan.
De a "migráncsok" amikor tettek 2015-ben egy kört a Keleti környékén,"saját magukkal jöttek szembe, olyan emberekkel, akiket tekintetvillanásból is megértenek: "Nem félnek késeiket használni"
Frick László Intézet 2018.04.19. 06:56:49
Ezt a választás nem orbánék nyerték meg. Az sem igaz, hogy a vidéki szegények nyerték meg orbánnak -sőt, ez, ha igaz lenne, öntökönrúgása lenne a Baló György alakú kérdezve hazudó őrjöngőknek.
A véleményformálók buktak meg, akik informálisan, felelősségvállalás nélkül de sok-sok pénzért, gázsiért uszítottak és keltették a gyűlöletet és hazudgáltak és igazolták a legaljasabb geci mesterkedéseket is. A saját fostos-recskájába fulladt bele ez a túl-akarás.
"A kevesebb több" -lett volna.
Szemléltethetem ezt az elbaszott küldetéstudatosságot akár az Ötfaszú kutyapárttal is, ami lealázta még az alapító gondolatot is a Pillanatnyi haszonelvűségben.
Szemléltethetném a niemand senkiházi Márki-Zay-jal, akiből bruhahás-börleszk-be illő népihőst kreáltatok.
Mióta ugatom már itt e blogban is, hogy a helyhatóságiválasztásokból nemhogy lehetetlen, de káros és tilos országoskövetkeztetéseket levonni. Tkp az lett a vége, hogy bárki a helyipolitikában már igyekszik függetlennek hazudni magát, mint a jobbikos Márki-Zay.
Geci aljassággal a jogállamiságért? -ne bazd már, Lujzaaaaaaa. Azért, mert azt írta neked az úúúúúság? Én elhiszem, hogy a gyűlölségtől megvett maradék eszeddel be tudod nyalni a kompenzációs önhazugságait a bukott véleményformálóknak, de egyelőre ez a választás is bizonyította, hogy vidékizés ide, cigányozás és románozás oda alcsúti csüngőshasú Sztálin Hitler Kádár Rákosi fasisztázás amoda... egyelőre még a magyarok zöme nem megveszekedett gyűlöletbeteg.
Intettelek: Gondolod, az index gecik nem néznek rá a facebooo-kon a Legszegényebb Falu -ban lakó riportalanyaikra, sőt személyesen? És szerinted miért nem csinálnak 7 év útán új riportot a gecik? Mert: rosszul jönne ki. Mert a 16 éves cigány felnőtt nő azt hazudja, hogy 18 éves.. hogy gyárban dolgozhasson, mert most a "Legszegényebb Falu"-ban gyárban dolgozni a menő. Autókonvojokban járnak gyárakba dolgozni. Húszan bepréselődnek az amúgy lomizásban használt 6 személy+teher kisbuszba s úgy mennek műszakba.
És ez csak egy igen-igen apró momentum, amit a gecik jóvoltából nem ír meg neked a Lújzák Újságja.
Kb 2012-ben dolgozták ki azt az agitációt, amit még ma is szajkózol és aaz a politikai kommunikáció és agitáció már megbukott 2014-ben is. Orbán a hibás azért, mert 2018-ban is Gyurcsány Ferenc határozta meg az ellenzék stratégiáját?
2014. egyik tanulsága volt az, hogy az MSZP stabil kétmilliós társadalmi bázisa vagy az MSZP-re szavaz.. esetlehg a gyűlöletbeteg.. a te tudatodhoz hasonló gyűlöletbeteg... átszavaz talán a Ferikéjére a DK-ra (ezzel nem azt mondtam, hogy te gyurcsányista vagy és DK-ra szavaznál, ugyanaz a betegség más tüneteket is produkál meg más baromságba is hajthatja a beteget..) Vagy nem megy el szavazni.
Most a véleményed formálói abban ünneplik magukat: "Dojó: Bukott a régi szar MSZP meg a nyuggerek" Az MSZP-s bázis olyan, amilyen... annak az elemzésébe, mekkora szociálfasizmus nyilvánul meg a vidékizésben vagy a nyuggerezésben, MOST nem megyek bele, de még meg fogod kapni: mert szembesülnöd kell azzal, hogy gyűlöletbetegségedben ész nélkül szociálfasiszta smoncákat fújsz! -ezzel dicsekszel-e Zsófinak????
Intettelek: a politikába érzelmek nem játszhatnak. Ha dott egy társadalmi bázis 2millió taggal és ez a bázis az MSZP-jé, és ez kell az orbánváltáshoz, akkor érzelmek ide, szociálfasizmus oda, a Népfrontnak a legerősebb mögé kell állnia.
Én nem kételkedem abban, hogy van egymillió cigány- és zsidógyűlölő Magyrországon -jelenleg a Jobbik 2.0 hoaxpárt van rászervezve. Mutatom Zsófinak, mennyire veszélyes ez a fasisztás játszadozás: Szétforgácsolódot a mesterséges hoax-párt a félfasiszta bázis felől.. de mi lesz, ha valakik ráharapnak és rászerveznek egy véleményfornmálók által már ellenőrizhetetlen és tényleg félfasiszta apparátust?? Arra találták ki a hülyítőitek a Jobbik 2.0-át, hogy Orbánt összemaszatolják, most meg "Márki-Zay ajánlásával:
"Aki nem a nemzeti jobboldalt támogatja ezen a választáson, az orbánista!" -Márki-Zay. Nézegesd csak a magyar Narancs címlapján Vona retusált fotosoppos címlaplány arcát.. nézegessétek csak Zsófival, ti hová süllyedtettek? Mert vidékizel.. de közben a Vidéket odadobtátok a Jobbik martalékául! És erről fog szólni jövőre a választás. Mert ez a senkiházi niemandok által "vezetett" és a véleményformálóid által támogatott "hoax" a létrző félfasiszta bázisra támaszkodva Márki-zay-okkal arat:
a nemzeti jobboldallal. Erre milyen gombot varr Zsófi?? és Hanni néni?
2018.04.19. 13:01:33
És innen nézve a "kétsebességes Európa" csak az eddigi gyakorlat elismerését jelentené - így legalább mindenki tudná, hányadán állunk.
Eleve úgy sázmolnak a németek, hogy az Eu projekt 2040-re összeomlik:
www.spiegel.de/politik/deutschland/bundeswehr-studie-haelt-zerfall-der-europaeischen-union-fuer-denkbar-a-1176367.html
Frick László Intézet 2018.04.19. 13:12:24
Frick László Intézet 2018.04.19. 13:17:48
Arra jó a hasonlat, hogy leleplezzem Orbán támogató butaságát, lfasz ez az EU és az, amit Brüsszel akar, dehogy is az Európai Egyeült Államok. Főleg pedig az USA (A CIA, azaz "soros") nem szeretne Európai Egyesült államok-at, hát pont azért kavarja fossá, zülleszti anarchiába, hogy ne működjön. Az USA tökéletsen tisztában van azzal, hogy világuralmi és világgazdasági elsőségét elveszítette, kína mneg nem úgy viselkedik, ahogy az a mcnamariánus tankönyvekben a kommunistákról áll. Az USA úgy van vele, hogy ha Európa anarchiába fúl, akkor majd legalább az ojropidok között a vezető innovátor lehet.
De... szerintem... már nem képes kezelni ezt az anarchiát, már nem ura ennek a foskavarásnak, csak sodródik... sodródunk
Frick László Intézet 2018.04.19. 13:23:12
Lujzám, milyen libertinusok azok, akik egy félfaszistta párt martalékául hagyják a vidéket, vagy akik szociálfasiszta nyuggerezéssel basszák az MSZP társadalmibázisát vagy a Vidékieket és Szegényeket okolják a 2/3-adért.
Márki-Zay ajánlásairól nem tudnak a F-E Stiftungnál, baszod :D
Ha lenne tököd, azt mondanám, hogy sikerült ezzel a poennal öntökön rúgnod magad. Igyekezetedben.
Frick László Intézet 2018.04.20. 08:09:36
Keresek egy külső szemléltető hasonlatot, hogy érzékeltessem számotokra korunk netoráciájának fortélyos igazgatását:
Vegyük a Brexitet.
Az Angol Lúúúújzák -nak azt írja az Úúúúság, hogy ez az angol naciolanlista EU-szkeptikus szélsőjobboldal műve. Magyarországon is következetesen Brexit-nek nevezin -bár az alkotóállamok közül csak Anglia népe szavazta meg, Skócia és Észak-Írország elutasította.
Tkp a Brexitról az igazság David cameron búcsúfellépésén az Alsóház előtt rítt le igazán: Valójában azt a pioszkos munkát, amit a segg-tökfilkó szalmabáb [Márki-Zay] Farage elvégzett, minden angol politikai oldal támogatja, az angol Jók és Igazak is. Csak ugye ők képmutató farizeus arccal sajnálkozást tettetnek, a vállaikat vonogatják, holott még a királynő is és sok potentát jelezte: Lenne alkotmányos lehetőség az újrázásra. Éééééérdekes módon azonban az angol Jók és Igazak nem fogtak bele a szavazás újrázásába.
Sőt, Theresa may az előrehozott választásos trükkel gyakorlatilag úgy intézte, hogy az EU és az iszákos Zsünker elbukta a Brexit tárgyalásokat: Miközben új- s újabb gondok merülnek föl, nem lesz EU tagállami parlamentek által is ratifikált szerződés, mikjözben a BREXIT
EZ HÓTTBIZTOS ZIHER 1000%
Életbe lép 2019-ben.
A BREXIT ugyanis valójában a mai igazi tényleges off-Trump sőt az elnöki rendszert a seggfej Trumpra nézve támopgatottan romboló Háttárhatalom és a brit valóságos belső főbb vezetés közös ötlete. A BREXIT a halálos döfés az EU-nak, nem az "orbánfasizmus" (Igazából nem is a kádáriosta orbánfasiszta hagymázas gyíkemberes konmeótok szerint kerül veszélybe OiOiOirópa, hanem Európa ellenségei pont azok, akik szopatják az agyatokat is tele a gyűlölettel már...)
És most mutatom az árulkodó slusszpoent:
A magánvállalat "civil szervezete" pályázott Ááááááátatlan gyuribácsinál BREXIT ellenes agitációra és nyert 600000 Angol Fontot. Az ide nyári Glastonbury fesztiválon lesz pár molinó és néhány halottnak-a-csók szerű nyálcsobogás meg tapsika a BREXIT ellen.
Szarok Gyurikbácsira, egész életében egy ügynök, sazrkavaró geci CIA csicska volt.
Viszont "fémjelzi" a pénzt. ÉS az a 600ezer Font olyan USD-forrásból ered, amiből pl Farage szarkavarását is fedezték.
mert a politika lényege ez.
A politika ilyen.
80 éve is ilyen volt a politika és az akkori Lujzák meg Hannik tapsikáztak, milyen ügyesek az angolok, kibulizták, hogy Hitler fasza áll a kommunisták legyőzésének csalánjába.
Hát, kb így vagytok képben ti. Mint Chamberlain hívei voltak 80 éve.. az akkori Fejlett OiRópa...
2018.04.20. 09:00:48
Lujzika Naíva 2018.04.20. 20:43:29
..".(Igazából nem is a kádáriosta orbánfasiszta hagymázas gyíkemberes konmeótok szerint kerül veszélybe OiOiOirópa, hanem Európa ellenségei pont azok, akik szopatják az agyatokat is tele a gyűlölettel már...) .".
Hogy téged idézzelek, karikázd már be nekem, hol mondtam én, hogy Ovika bármi veszélyt jelentene Európára? Kivágják, mint a macskát szarni, ha nem paríroz :D
Azért azt ugye tudod Dudi, hogy ott nem azokat mondja, mint itthon...csakhát a szavazóközönsége, ugye, nem beszél idegen nyelvet..meg messze van Brüsszel, és a Lokál sem írja meg, és a M1 se mondja be, mit mondott ott Vikike :D
Amúgy az egész EU impotens társaság, én, mikor nem írta alá a csatlakozást az EU ügyészséghez, abban a pillanatban elzártam volna a pénzcsapot.
De olvashattad a terveket, ha nincs független bíróság, nincs lóvé.
Biztos te is csináltál ilyet a gyerekeiddel, mikor kisebbek voltak, amíg nem rak rendet, nem mehet el a spanokkal moziba, stb...na, úgy látszik az EU is kezd pedagógiai eszközökhöz nyúlni :D
Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2018.04.20. 23:59:48
A legfurcsább az volt, hogy egyáltalán nem volt kedve beszélgetni, és mindezt nagyon lakonikusan és csendben, teljesen higgadtan mondta.
Frick László Intézet 2018.04.22. 06:51:57
Hát, kiderült, mivel kötötték be, többel.
Frick László Intézet 2018.04.22. 06:56:06
De szerintem a tegnapi nap után, amikor egy jobbikos szalmabáb... egy niemand, egy senkiházi, akit úgy toltak trükközve egy pógármesteri székbe... lett az Dellenzék Vezére, "ha nem is tud róla és nem is akarja".
Szóval Lujzám, ha ott tartunk, hogy egy Márki-Zay-ra "szorultok rá"... remélem, a következő alkalommal te is elmégy tapsikázni neki :D
Frick László Intézet 2018.04.22. 07:44:29
Faluhelyen előfordul, hogy a hazatántorgó fiú a vagyonból,, amit kint megkeresett, vesz egy házat... foltonkint vannak vidékek, ahol klasszikus kádár-korabeli kockaházat komfortosan, félméteres dudvával vert gondozatlan portával megveszel 4-8 millió Ft-ért. Egy nyugdíjas fogorvos pl a villaméretű hatalmas házát, alul gyógyszertár volt és egy privát rendelő is, garázsok, térköves udvar és parkosítás, nem tud eladni 15 millióért.
Megyeszékhelyen, ha van 10 négyzetméter előkertje a lakásnak, nem merik beleírni a hirdetésbe, mert senki nem hívja őket, erre, amikor kimennek a lakást megnézni,, vagy ki se szállnak az autóból.. vagy ha megtekintéskor kiderül, hogy a 10 nm előkert gondozása a lakáshoz tartozó feladat, újságba kiíratással fenyegetőzve, őrjönő veszekedés közepette sértődötten viharzanak el, megszopatták őket.
Óóóóóóóriásinagy tömbökben vannak ennek a társadalomnak sokkal-sokkal nagyon problémái, mint amikkel a politikai agitáció a napi lujzaságokban őrjöngteti az embereket.
Képzeljétek el a magyar proletárgyereket, aki a szüleit főleg munkanélkülinek látta. Háromszobás, soha be nem vetett ágyas, soha fel nem hőúzott redőnyű szobás házakban élnek vagy sűtthús van vagy pörkőtt vagy rántotthús vagy tőőőtöttkáposzta meg a szokásos tészták és a két-háromféle leves. Az anya nem tud 10-nél többfélét főzni, sütni semmit, egy kibaszott piskótát nem süt és ken meg lekvárral.
És ilyen fiúkra pályáznak a feltörekvő cigány nők. Egy 15 éves cigány nő sokkal-sokkal felnőttebb, önálló életvitelre alkalmas... élettervei vannak... mint a magyar proletárgyerek húga vagy nővére.
Nem pénzról van szó, nem pénzkérdése. Én voltam 15 éves felnőtt cigány nő lakásában és ríva fakadtam, mert párezer Ft-ból, Budapesten összeszedett "lomi" bútorokból takaros, hó- és patyolattiszta kis szobakonyhát alakított ki. Ezért is kell neki a magyar férj, mert abból papucsot csinál, a cigány ura még a kaminyonparkolóba is kiocsapja, ha a szerencsejáték úgy forogja ki.
30 éves korán túl már hétvégére sem hagyja el a gyerekszobáját és kényelmetlenné válik a párkapcsolat kialakítása: megtanul tökéletesen maszturbálni és egyedül jobbat érez, mint párban. És amikor 42 éves, a picsa anyja még hálálkodva tapsiz is, milyen jó, hogy megmaradt a gyerekének....-----
Lujzika Naíva 2018.04.22. 08:21:34
Holnap talán a késsel-villával evésről írjál valami oktató cikkcsit, hadd tanulja tőled :D
Lujzika Naíva 2018.04.22. 08:27:03
Lehet, hogy pár ezer, SZÜLŐKÉPES korú fiatalt itthon tart, hogy elhiszik, lesz itt még más rendszer is a kádár2.0 rendszeren kívül. Szerintem nem leesz a következő 20 évben, de amíg egy huszonéves elhiszi, talán marad itt. És mint mondtam, más rétegről beszélünk. Te a nyelvtudás, képzettség nélküli kivándorlókról beszélsz, akiket nemsokára levált egy robot. Én meg azokról a fiatalokról beszélek, akik a robotot programozzák.
Lujzika Naíva 2018.04.22. 08:33:50
Majd szülnek neki bözsi- utalványért :D
A többi meg külföldön szül :D
Ez az "önellátásra képtelen"..azt nem fogod fel, hogy ezt a réteget látod. Igen, itt Bp. van egy képzett, nyelveket beszélő fiatal réteg, aki már élt 1-2 évet külföldön, egyedül, ellátta magát idegen környezetben (erasmus ösztöndíjak) nem szarik be attól, hogy neki kell kimosni, vagy tudja, ha reggelizni akar, akkor előző este vásárolni kell...tud ügyet intézni hivatalban, akár idegen nyelven..stb...stb. Ők lesznek elüldözve. hogy is szoktad mondani
" ÉN SZÓLTAM."
majd az ajándék csomiért meg bözsiutalványért szavazók itt maradnak nekted :D Kajáljátok őket Jocival :D
2018.04.23. 07:51:24
Frick László Intézet 2018.04.23. 09:10:43
Márki-Zay "győzelme" eleve olyan helyhatósági téma, amiből nem is lehet országos politikára következteni. A FIDESZ gyurcsányja kapta a sallert.... ennyit egyébként a FIDESZ-nek is megért és ha józanul vizsgálopd, már a hmv-i eredmények sem igazolják a Márki-Zay-ba vetett naív ábrándokat. ... hogymondjam... Ron Werber jellegú szakmaisággal csak arra tudok rámutatni, hogy Márki-Zay-ra tenni hosszútávon is marketingöngyi... és szegénységi bizonyítványként is érthetné valaki piolitikai naíva
(valójában nem arról van szó, hogy ne lenne karizmatikus személy az ellenzékben, csak ugye most a megélhetési és budapesti helyhatósági szintekről van szó, ebben miért reprezentálná magát [égetve] fölöslegesen bárki budapestből megélni reménylő ellenzéki Nagy Név?
Azt birom, hogy miközben a legbutább Lúúúújzaaaaaa szemléltetésére alkalmas butaságokat beszélsz, azért valamiféle erkölcsi nagymellényt képzelsz magadra...
Nem FIDESZ szemsögből vagy nevetséges. Saját vélt nézeteid platformjáról nevetséges a törek, amit a teletömött fekedből "saját gondolat"-ként fújsz. De a te dolgod, nagylány vagy már, magadnak butulsz.
Frick László Intézet 2018.04.23. 09:15:10
Ahogy mutattam már: Ha egy pékáru kiszállító kisteherautó sofőrt áthelyezek a III. kerületből mondjuk a X. kerületbe... koccanást fog szenvedni az autóval egy héten belül.
Csak ismételni tudom: Sokkal többet tudok én Budapestről, mint te. Te nem vagy rákényszerülve, hogy a Nagy Konglomerátumot ismerjed.
Frick László Intézet 2018.04.23. 09:21:00
Frick László Intézet 2018.04.23. 10:13:31
Annyit még a témához, pedig ezt is párszor már mutattam neked: Fejlettisztánban úgy politizálni, ahogy nálunk általánosan szokás, nem illik. A legdurvább inszimuáci, különösen németekkel, politizálni. Ha esetleg lenne is valódi politikai véleményük, azt megtartják maguknak. Kb úgy képzeld el egy politizáló kérdés hatását, mintha magyar embert a jövedelméről, mondjuk egy orvost vagy "éhező tanárt" faggatnál. Ráadásul a fiatalabb német generáció, úgy értem, az 50 évesek vagy fiatalabbak, teljesen analfabéta politikiailag. Szinte semmit nem tudnak. A 60-70-es generáció, akik az Adenauer korszakot gecizték, esetleg "hippisen" megnyilvánulnak, vagy szoktak vadzölden kitörni, de a fiatalok nem tudnak semmit, az NDK témája afféle tabu, mint a hitleráj. Ráadásul Merkel NDK-STASI alakú súlyos cenzúrát folytat, az internetes anyagokat folyamatosan aufklerungolják történelmileg "semleges"-re.
2018.04.23. 11:23:30
Teljesen tönkretestték ezeket a gyerekeket a "szeretetükkel". Izgalmas lesz, amikor ezek a gyerekek árván maradnak és kezdhetik a fiatal felnőtt életet 45-50 éves testtel.
2018.04.23. 11:43:42
Frick László Intézet 2018.04.23. 13:17:14
ez az egyik klasszikus forma... Még olyan is van a Kosztolányi-noteszemben, amikor a két paraszt család klasszikusan, mint valami oláhcigányok, üzleti alapon összeszervezik a házasságot. De a 15-20 éve ivarérett gyerekszobalakó lyány meg fiú.. még ha rokonszenvesek is lennének, együttélni... nem.
Ismerős bútorasztalos eddig 20 amerikai beépítettkonyhát készített, de sem ő, sem az emberei nem tudják bekötni a gépeket, be van áűllítgatva mionden, de bekötve nem, minek, úgyse fogják használni. Kistafírozza magát a gyerek... de még ha guba-a-gubához, akkor sem lehet már klasszikusan összeszervezni így párokat. Ha, akkor nem vállalnak gyereket, ha nincsen gyerek, a jólét zsírszagába kifingik a házasság 5-10 éven belül.
Ezt mutattam már neked, az egyik legjobb magyar vőfély klasszikus lakadalmakat vezet le, de van egy szabálya: még egyszer se menyasszonynak se vőlegénynek nem vállal. Pedig sokan megkeresik. Saját statisztikája szerint 5 lakadalmából a házaság 4-ben 5 éven belül felbomlik.
Legfaszábban a TÁRKI támogatja ennek a filozófiának a megkoncepcionálását, mert íróasztalba nyőve statisztikákból kiokoskodták, hogy mennyibe van egy gyerek.
Azt mondta nekem egy középiskolai szakmai tanár a minap, hogy a vidéki kisvárosi szakközépben minden gyerek, akivel foglalkozik, csak a pénzért született.
De ennek a pénzért született generációnak már nem tudsz annyi pénzt ajánlani, hogy gyereket vállaljon.
Nézd meg ezt a Balek című filmet, amit ma a picsatársadalomhoz illusztrációnak feltettem...
2018.04.23. 21:16:57
Frick László Intézet 2018.04.24. 07:10:40
Dr Csányinál olvastam a "Kindergarten" típusú gyermek-elkertelős óvodás-kisiskolás rendszerünk kritikáját... amit a Stréber -ben a Mai Óvodában mutatok: Kis veszélyesmajmokat nevel az óvoda -> Az ember eléri teljes politikai kifejlődését. Egy 5 éves ügyes jógyerek felnőtt picsa óvónéniket meg dadusokat szívat meg. És ver át.
Kínában viszont az egykézés Állami Parancs volt... és a Megszüntetve Megőrizni modellben összefonódott az ősi hagyományokkal. Már a 6-10 éves gyermek eszelősen tanul... mert az lebeg a szeme előtt, hogy gondoskodnia kell a szüleiről. Föl sem merül benne a szülei nyakán élősködés algebrája... közben az apja számára az egyke megfelelő taníttatásához szükséges vagyon előteremtése a fő, hiszen azok a "nyugdíjas éveik és nyugodt öregkoruk" Nincs TB nincsen nyugdíjrendszer. A 8 éves gyermek már az Egyetemi Felvételihez Szükséges Bruttó Pontszámát gyűjti. Nem lehet ellazsálni semmit az iskolásévekből azzal, hogy majd megnyomom a szükséges években vagy specializálódom.
Kérlek, nézd meg azt a Balek c. filmet, az megsemmisít minden "Jövőbe vezető Új Családmodellek" típusú blablát.
A Balek című filmben látható társadalomban szinte nincsenek is felnőttek. Az hagyján , hogy nincsen határozott nemitudata egy felnőttnek, nehéz eldönteni, hogy a Töröttorrú semlegesnemű, biszexuális vagy egyszerűen akaratnélküli ember, akit vagy az basz meg, aki akar vagy ő basz vagy ujjaz meg valami lukat valami emberen, aki hagyja. 1 POEN-nak nem rossz ez, de csupa ilyen poenből egy egész élet... Saját magát nem bízhatod rá erre az emberre, nemhogy egy gyermeket. Egyetlen egy gyereket látsz jóformán a filmben és az is.. az én normáim szerint HHHHH és súlyosan veszélyeztetett... a picsatársadalom veszélyesebb amint a nyomorult proletárlét. Nagyon szomorúak és lehangolóak a 10 éves nőkről, 12 éves férfiakról való gyűjtéseim. De 20 10 éves nőből 4-5 is a kis terveit végrehajtotta, kifogta magának az emberét... a gyermekeit többre vitte, mint ő maga volt... önerejéből feljebb lépett... sőt több esetben az embere nélküle semmirevaló rongyember lenne.
A picsaember kiszámolja, hogy mennyibe van egy gyerek, hogy megkoncepcionálja, mért nem vállalja azt az egyet sem.
De egy 5-6 gyerekes családmodell már önfenntartó. A legidősebb lány és fiú nem pót, hanem mellék-szülök. Maguk a költségek is alacsonyabbak. Perszehogy a 13 éves lány szemet forgat az előszobában a kiscipők halmára és a budiban mindig kakaszag van és valamelyik kicsi miatt feszt ugornia kell és lázad, de ez egy egészséges lázadás: evolúció a Saját Élet felé.
A picsaember csak hiszi az ÖnzőÉletét SajátÉletnek... pont ez a MarketingPicsatársadalom átbaszása: Az ÖnzőPicsaembernek kb ugyanúgy nincs egy Saját Pillanata, mint a Zsúfolt Hangyatársadalom emberének.
A vallást leölik de ugyanolyan szertartások marionettjei... dróton rángatódnak, csak nem "isten" madzagjain, hanem sunyi marketingtrükköknek bedőlve...
A picsa azt giszi, hogy a gyermek bármiben korlátozza... biztos ismered a poenvideókat, amiket picsa "anyák" tesznek föl, óóóriási rmli és a huncut baba "hülyét csinál belőlük" ezer játék szétpakolva, minden kiüntve, felborítva és ebben vergődik a picsa... egy szabad másodperce sincs és most jön a paradox' pont a lustasága és ráhagyása, a rendszertelenség az oka ennek a káosznak... A gyerek alvásminuszos, mozgáskényszeres és magatartászavaros... ha tartósan nem alszik soha-soha egybefüggően többet 3-4 óránál, az már tartós pszichés károsodásokjat okoz, egy egy ilyen picsa gyereke hátzrányosabb helyzetű az egyke jólétben.. ha milliárdos a szüleje, akkor is, mint egy cigánypurgyé.
Láttam a Leggazdagabb Vidéki Város-ban (lényegében Budapestnek egy kitüremkedése) a menő luxusoviban 17ó17-kor a tündéróvónénivel ezeket a százmilliomosgyerkeket, nemsoká vitte őket a cseléd a különangolra, a zenede-ovi különórájára vagy balettre.
Az utolsó 100 komment: