A női nem szégyenei. Eddig azt hittem, Baukó Évánál nincsen lennebb...

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr7913741180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2018.03.15. 17:39:37

Az miért van, hogy a femináci aktivisták túlnyomó többsége ronda és/vagy kövér nő? (Jó mondjuk a kis göndör hajú nyilatkozós pont nem, de akik ricsajoznak azok igen.)

lac1 2018.03.15. 18:05:14

@Sipi81:

Fordítva!

Mert csúnyák, kövérek és buták, ezért baszatlanok, ezért máshol, máshogy keresnek valamit, amivel mondjuk a pincéből feljöhetnek. A normálisabbjának mondjuk szépen gügyög a gyereke, vagy eredményeket tud felmutatni a munkahelyén (amit nem a sunájával ért el)vagy bármi, de egy kövér, hülye, csúnya hogyan máshogyan, mint így?
Ez persze nem vonatkozik mindegyikre, de az ilyen megélhetési feministák nagy többségére bizonyosan.
Ja, és ezt mire alapozom? Hát mert az ismeretségi körömre van rálátásom, most is lefogadom, hogy a videóban szereplő nők családi állapota átlagban jelentősen eltér az országos átlaghoz képest azonos korcsoport, lakóhely, iskolázottság halmazban.

Burgermeister 2018.03.15. 18:23:46

@Sipi81: mer nincsennek rendesen megbaszva

Burgermeister 2018.03.15. 18:25:13

gondorket elvinnem egy korre h tudja mi az a brééé

2018.03.16. 10:32:04

Na az ilyen embertipus miatt költöztem el (többek között) onnan, ahonnan eddig laktam, oda, ahová most lakom. Elértem a megszabadulás felét, úgy érzem.

2018.03.16. 10:37:21

@lac1: A baszatlanság a kulcs. Egy csúnya és kövér nő is elkezhet szafi lisztezni, sminkelni és alakjához illően öltözni, nőként viselkedni, és megnyílni mások felé: hamarosan pasija lesz.
Flegma modell alkatok is lehetnek baszatlanok - mivel elviselhetetlenek.

Plusz számold be az őrjítést is - eszméletlen mennyiségű felforgató szöveg megy a médiában, az egyetemeken és ez sajnos hat mindenkire.

Frick László Intézet 2018.03.16. 11:13:15

@Sipi81: Nem tudom. Szerintem azoknak a nőneműeknek már az anyukájukkal meg a gyerekorukkal is baj volt. Egyébként a kereszténydemokrata önképű hülyebácsikkal is baj van, az ő baromságaikra jönnek ezek az inverz-baromi reakciók. Hülyeség ellentéte a hülyeség.
Szerintem békén kéne hagyni az embereket. A bajaikkal is. Nem tudom, tényleg, mit erölködnek a kereszténydemokrata hülyebácsik ezekkel a papír szerinti nőneműekkel.

Hosszútávon egyébként a fundamentalista-alávetett-nőkép import miatt az ilyen mozgalmaknak csak multja van, ugyanezek a nők töntetnek a Diverzitás, a társadalmi sokszinüség mellett a "Régi tapasztalatok alapján integráljuk őket!"
Igazából úgy lehetne ezt a "tüntit" keresztbeellenőrizni, hogy hidzsábos nőkkel rakott terem díszpáholyaiba ültetem a tüntikézőket. Aztán kezdődhet a vetítés.

Frick László Intézet 2018.03.16. 11:23:14

@lac1: Ez nem magyarázat. Semmi köze a nő baszottságának a kinézetéhez. Sőt: nők azt szokták panaszolni nőcis munkahelyeken, hogy a formátlan kövér szőrös, büdöset izzadó büdöslábú Mislen-baba alakúnak ahhoz képest milyen jó pasijai vannak. Figyeld meg te is: "hátrányosan" kinéző kövér nőknek ahhoz képest mennyivel jobb pasijaik vannak.

Az ojropid ember iskolarendszerével, a Kindergarten-elkerteléssel van baj. Olyan egészséges társadalmakban, mint a busman is, a nagycsaládban nevelődik a gyermek és folyamatosan minden korosztályból lát viselkedésmintákat.

Sokakat felháborítottam ebben a blogban, amikor 10 éves nőkről írtam, Sokat beszélgettem 9-12 éves cigány nőkkel. Aztán Illyés Magyarok-jában olvastam, ők meg Somogyban, agrár proletár gyerekek között találtak 9-12 éves felnőtteket, fiúkat is.
Egy 10 éves cigány nő életszemlélete reális. Rajongja anyját, de kíméletlen kritikusai is. Kész életterve van.. hogy majd a pubertás után mi lsez.. a szerelmi észvesztésben... de 10-12 évesen már kinézi magának azt, akit férjül fog. Tisztázza neked, miért nem urat akar magának: neki, nem mint az anyjának ura, neki férje lesz.

Egy ilyen 10-13 éves cigány nő a nő. Én őrá nézek föl, mint nőre -nem ezekre a feminimopicsoidokra.
A régi magyar paraszti világban kétféle fonó volt. Az egyik a két nem kamaszainak egy fiatal vérmes özvegy vezetésével. A másik csak menyecskéknek, asszonyoknak.

A nőiszervezetet be lehet csapni. "Kinek hol viszket, vakarja ott magának" -szól az ősnői bölcsesség.

A feminimopicsoidok a picsatársadalom, a zsíros jólétbe tunyulás áldozatai.
150 évvel ezelőtt egy nőnek, ha viszketett, megszagolta és ment ki a patikába: a határba, erdőre.
Aki tud nő olvasni, az elolvashatná Dr Czeizel bácsinál, melyik a gombás és melyik a bakteriális pinaszag.
De nem: Ezek gyógyszertárban pénzért vásárolnak indikátort. Mert megérdemlik.

Eszembe jut a 40000 New York-i varrónő. Ezek a feminimopicsoidok szégyent hoznak az emlékükre.

Frick László Intézet 2018.03.16. 11:25:37

@Burgermeister: Ms Edizony erre találta föl a lekvároskeverőkanálnyél-lovaglást.
@nagyjoco: jól mondod. A kinézetnek ehhez semmi köze. ÉS nem csak a kufferos mondásról van szó.

lac1 2018.03.16. 11:25:53

@nagyjoco:

Ebben nincs vita köztünk...
Az öltözködés meg szubjektív, van, ami nekem sem tetszik, de elfogadom egy hatáson belül, igaz, nekem szerintem tág a határ. Az azonban bizonyos, hogy ennél a fajta nőknél a tettetett elegancia egynémely esetben hányingerkeltő, de férfiasan bevallom, ez lehet, hogy nálam már társított képzelgés.
De a hülyítés témájában meg úgy vagyok, ha nincs rá fogadókészség, akkor nem tudnak hülyíteni senkit.
A vásár mindig kettőn áll.

Frick László Intézet 2018.03.16. 11:28:38

@nagyjoco: A legrémísztőbb az, hogy ezek a szerencsétlenek fejlettnek érzik magukat, sőt: Olyannak, akik fejlesztésért harcolhatnak.

Egy erősen liberális filmsorozatban lőttem ezt a poent: A magát folyton verdeső feltünésiviszketeg picsának mondja az öreg faszi: "Lazuljon már el! Mit ugrál itt! A maga nagyanyái már kiharcolták azt, amibe maga készen beülhet, mit erölködik? Élvezze a szabadságot!"

Ezek a feminimopicsoidok nem olvasták Kosztolányi Dezsőné Harmos Ilonát.

lac1 2018.03.16. 11:55:48

@Frick László Intézet:

Szerintem meg van köze.
Persze vannak a nyomorult férfiak között, akik valamiért vagy mert ők is a baszatlan luvnyák férfi megfelelői, hogy mindenre képesek, de én nem erről beszélek.
És vegyük külön azt is, amikor mondjuk a Michelin-baba formájúak kitartják az őket kezelgetőket.
Egy valamit az érzésem szerint nem vettél figyelembe, miszerint a baj nem jár egyedül. Ha egy magát nőnek nevező emberformájú hülye, akkor az általában a teljes keresztmetszetben hat. Nem figyel a súlyára, úgy öltözik ahogy azért nem kéne, és...
... így viselkedik az őt körbevevő társadalomban, ilyen a véleménye amilyen. Ez így azért elég erős egy férfinak ahhoz, hogy max. kitartásból vagy esetleg fogadásból kúrja meg. De ezt azért a nők érzik ez elég erős impulzus nekik ahhoz, hogy arra a lejtőre lépjenek, ami ide vezet.
Sok dolgot nem értek a világban, de viszont látom. Sok ilyenre azt mondták a vitapartnereim, hogy hiába láttam, az akkor sincs, nem is úgy van. Érzéki csalódás.
Van nekem bőséges élettapasztalotom, tíz évvel ezelőtt tíz+ évig olyan szolgáltatást nyújtottam, hogy reggeltől estig lakásból-lakásba jártam, de a vége felé vagy cigány putri, vagy ha nem is putri, de cigánytelep.
A feleségem (sajnos) majdnem tíz évig járt a Majsai-Iványi -féle népfelforgató intézménybe, nem egy odajárót ismertem akkor, nem egy kiadványukat olvastam.
Nos, most ugyanazt látom, csak a zászlóra tűzött (vagy varrt?)hívószót látom cserélődni. És az a kétségbeejtő, hogy neked tulajdonképpen igazad van azzal, amikor a "picsatársadalomat" említed, mint minden bajnak az okozója. Az, hogy mi volt előbb, a hülye picsák építették-e fel ezt, vagy a társadalom alakult át picsatársadalommá és termelte ki a hülye picsákat, azt én nem tudom. Mindegyik mellett és ellen tudok érveket felhozni. 50 éves múltam két hete, én azért emlékezem a 30 évvel ezelőtti társadalomra, mert akkor már eléggé felnőtt voltam ahhoz, hogy bizonyos folyamatokra felfigyeljek. És azért látok egy kevés változást, sajnos a rossz irányba. Nálunk is. Te el tudod képzelni, hogy egy tíz évig teológiát tanuló nőnél egyszer csak olyan "oklevelet" találok, hogy sikeresen elvégezte a sámánista lélekgyógyászatot, és megvásárolt egyesület (ugye azt mindenki tudja miért vesznek már működő civil szervezeteket?) egyik aktív tagja valami fényevő buzi?
Szóval a társadalom elpicsásodása a teljes keresztmetszetben tetten érhető és én csak az ujjamat tudom keresztbe téve összedörzsölni, mert sajnos ennyi az, amit tehetek.
Ismered a történetet a parasztról, aki látja, hogy a jég veri a szőlőjét, fog egy botot és elkezdi ő is verni a megmaradt szőlőt és imigyen szól felfelé az égbe:
-Látod Istenem, mire megyünk mi ketten együtt?

Frick László Intézet 2018.03.26. 09:37:10

@lac1: Szerintem értjük egymást.
Azt is értem, amit a cigányputri-szerűségről írsz. Nekem egy gázóra leolvasó meg egy kábeltévé technikus (mérnök lehet, igen művelt, intelligens, nagytudású ember) bsezélt: hogy: Faluhelyen, főleg a középosztály lakásaiban nőikéznek nyoma sincsen.

Ebben a blogban is beszámoltam élményemről, ami egy 15 éves asszony f-> 10 éves nő] lakásában ért. A patyolattiszta kis szoba Budpestről ingyen lehordott (összetörik és feltüzelik ezek a butorokoat) bútorokból ls a piacon a sárba lerúgdosott angol, holland és német lakástextilekből díszített kis szobakonyhában ért. Ha a (rejtett) rajzszögezést nem tekintem, ugye függönytartókra, kiegészítőkre nem lévén pénz, tetőlécre tekerte föl a tüllt és hátul rárajzszögezte.. nagyon kellems kis lakást alakított ki párezerből... sokkal kellemesebb, mint százezrekből berendezett középosztálybeli takarítatlan zsírreteklakás.

Szerintem a nőn múlik minden, a férfi [biológiai értelembe vébe is] mellékszereplő.
Viszont a férfinek is van szerepe: Ő teszi [csinálja] a nőt.

A picsaember valamit... kurvára félreért és erről Karinthy Frigyesünknek, aki a téma nagy szakértője volt
van egy zanzája:
"Úgy érzem, egyik felem nő, ami nemcsoda, hiszen édesanyám nő volt."

Kaffka Margitot, kis önéletrajzát s novelláit olvastam... vagy Kosztolányinéra is szoktam hivatkozni.

Nem kötelező a nőnek gyerekgyárnak lennie. Fisher Annie, attól, hogy nem szül, egész nő volt. Nem gyereket szült, de valami mást hagyott maga után.

Nekem a picsával az a bajom (és mindegy, fasza vagy pinája lenne...) hogy... még tao-alapon sem tekinthetem semmirevalónak, mert azért annál többre is tartja magát. De igazából... dolgozni sem akar, nem is ért semmi mesterséghez... de tanulni sem akar... funkcionális analfabéta marad 3 "diploma" után is.

Ezeket a picsákat látjuk pl A Fal/ A piramis vetélkedőkben: "Jaj, történelem ne legyen... fülédrajz se legyen... művészetek se legyenek.. Zene, az jöhet, azt tudom"
Ja, a popzenéből is 1 vagy 2 divatágat.

A tudás felesleges teher, ha tudni akarok, majd rákeresek a neten"
De így, üres fejjel gondolkodni képtelen lesz, mert nincsen miből. INFORMÁCIÓT szerezhet rákereséssel a neten, de A Tudás az Információk Zsezsegő tárháza, ami segítségével annyi idő alatt, amíg a számítóglép 1 információért találatokat ad... már a Gondolkodási Műveletet is elvégezte az emberi elme.

A picsa már szülőnek lenni is önző. Azt, hogy a gyernekével nem foglalkozik, megkoncepcionálja laissez faire-nek.
egy 14-15 éves cigány nő még úgy szoktatja bilire a gyerekét, ahogy engem a nagyanyám.. és szobatiszta akár 12 hónaposan is. A püicsa gyereke pelenkában ül a zongoránál 6 évesen, a kis Mozart (ovizenedébe adják a rendesovi után) és beleszarik a pelenkájába
variáció: ékes angolsággal kér pelenka bugyit, felveszi, majd beleszarik
majd leveti
és ezt svéd típusú fejlett szabadságranevelésnek MONDJA a picsa
akinek
ismétlem: egyre megy, mivel pisil, 1picsa

Frick László Intézet 2018.03.26. 09:38:01

@lac1: Néha megértem a buzikat is: sok fiú jobb nőnek, mint egy nő

Frick László Intézet 2018.03.26. 10:19:18

@nagyjoco: nyugodtan :D
@lac1: Oszlopos Simeony
Az ilyenek fölé szoktam írni, hogy "Vidéki kisbeszállítónk küldeménye"

Oszlopos Simeon
dráma
szín: Dr Oszlopos Simeon vidéki körorvos szolgálati férőhelye, mindenütt üres üvegek, némelyikben pár korty pia mág, poharak, tzeli hamutartók, ruhadarabok, mosatlan edények, vetetlen ágy. Meztelen villanykörtéből sárga fénypalást.

Dr O.S.: Na, Úristen! Lássuk,, mire megyünk ketten!
ÚRISTEN (erre leoltja a villanyt)

sötötség
csend
függöny

Frick László Intézet 2018.03.26. 10:27:55

@lac1: Senkinek nincsen igaza a széleken, se a kereszténydemokrata butabácsiknak, se a segglyukpinájú picsáknak
Ide megjegyzem neked... hogy.... töredelmesen... bevallom... eszembe se jut, hogy az un "alternatív jelentős művésznők"-nek lehetne pinája. Annyira sunáznám azokat, mint mondjuk férfi segglyukakat, azaz: sehogyse. Óvónéniknek tudott ennyire nem pinája lenni gyerekkoromban. Ismerek kanállatokat, ilyenkor elrikkantják magukat, hogy ugyan kúrni ők sem, de megszopatnák őket. Erre meg Terteskova művésznő után azt vallom, hogy "Illatos a faszom és a gecim tele enzimekkel, hormonokkal, mindenféle jutalom és ápoló anyagokkal" kár is lenne .. még a szájüregükbe is.

A cigányoknál van egy férfirítus, amikor a picsát elbocsátja, előveszi és kiveri előtte a faszát: ennyibe nézi. Azt is szánja tőle.

Ismerek nőt, akinek a segglyuka rendszeresen tisztább, mint eme picsák szája.

Szerintem az Úristen kegyelmes és liberális Ember. Senkit nem kötelez semmire és ezt a döntését tiszteletben illik tartani. Tehát ha valaki nem akar szaporodógép lenni, Isten menti attól. Ne is próbálja.
Ismétlem: Az ilyeneknek halmozottabban hátrányos helyzetű a gyereke, mint az utolsó pénzért-segélyért szül stratégiai purgyé [-> stratégiai gyermek c. bejegyzés itt]
Nem örökítenek -tehát nem hagynak magot

..hát az, hogy szellemimozgalomként terjednek:
Egészséges lelkületű igazi nő úgysem csatlakozik hozzájuk. Senki nem él örökké.

2018.03.26. 12:27:40

@Frick László Intézet: Egsézséges lelkületá ne csatlakozik, de menhető, félig normálist el tudnak rontani. Nagoyn nem mindegy, milyen mintákat látnak a nők - és persze nem csak a nők.

Frick László Intézet 2018.03.26. 14:16:33

@nagyjoco: 10 évvel ezelőtt valódibuzikkal beszéltem a fazon/divatbuzikról és a mozgalomról. Szerintük, ha inog valaki és választhat, akkor egyszerűbb sors a heteróké esetleg a látensbuziké is. Nem szenvedhették a divatbuzikat és ezért nem vettek részt tüntikéken.

Azt hiszem, a Karinthy bon-mot jól mutatja: Az embernek a génemlékezetében még szép, hogy lehetnek az ellenkező nemhez (nemiséghez) fűződő emlékei.

A Regenbogen-nel meg a diverzitással sem lenne bajom

csakhogy ez a miskulancia, ami készül, szines folyós festékekből kutyult egyenszürke lesz.

A London alakú zárványtársadalom az nem olyan, mint mnondjuk egy globalista középkori világváros valahol a Selyeműt-ban vahy Isztambul vagy nagy , szinesforgatagú kikötővárosok.
A Massza, a Szürke agyag fogja be a "nemzetközi sokszinüséget".. és a következő generáciő seide-seoda ember lesz.
Az egyik kedvenc angol tévésorozatomban láttam ilyen picsát: indiai szülők gyermeke, de a kinézetét nemtekintve tökéletes angol picsaember. Kialakítrott egy tavat a lankán, a lanka síkjához egyenletes mélységgel: azaz a víz nyilván nem maradt volna benne meg.. esettleg az alsó szélén egy tenyérnyi csíkban. ÉS nem volt hálás, hogy a mster szólt neki, még vitatta inkább (ez a hozzáállás jellemzett a sorozatban 10 angolból legalább 6-7-et. )

lac1 2018.03.26. 18:24:38

@Frick László Intézet:

Elég sokmindere kell válaszolnom, amire nem, azt vedd úgy légy szíves, hogy egyetértek.
Az első mindjárt a női kéz nyomát a mindenen, a legszűkebb élettérre szűkítve a példádban. Szerintem az élet minősége erősen szubjektív, és letagadhatatlanul a szocializáció terméke. Nekem, mint egy egy technokrata ember az első a hasznosság, az én kedvenc lakástípusom (habár sajna nem olyanban élek és pont az asszony miatt) az, ahol minden fehér és az van ami szükséges (figyelem! ez nem jelenti azt, hogy minimalista lennék) és csak a monotóniát törné meg egy-egy díszítő jellegű tárgy. Én hiszem, hogy a legjobban célravezető tárgy a legszebb, így egy kalapács a maga nemében gyönyörű. A szubjektív érzésről írhatnék órákat, de megpróbálom egy másik példával szemléltetni, hogy, hogy a szükségből de mégiscsak a "bontóból" szerzett de igényesen kialakított lakás nem sokkal másabb mint az igénytelenül esetleg csak nem eléggé végiggondolt lakás.
Amikor gépzenét, aka "HiFi-t" hallgatsz (és most nem a musiccenterről beszélek) és lehetőséged nyílik arra, hogy összeválogasd a komponenseket és elhiszed azt, hogy most megvan a tökéletes lánc, itt a tökéletes, torzításmentes hang, akkor csak becsapod magad. Minden gépzene torzít, minden gépzene megmásít, minden gépzene hozzátesz valamit vagy éppen elvesz. A különbség az - figyelj! nagy igazság következik - hogy az egyik rendszer számodra "kellemesen" csinálja a becsapást, míg a másik meg mondjuk számodra "kellemetlenül".
A műszeres mérésekkel persze alá lehet támasztani ezt, mert az egyik 1 kHz-en kiemel a másik meg ott vág, csak te erre érzékenyebb vagy míg a másikra kevésbé máris megvan az, amelyik szerinted a tuti. pedig nem.
Így vagyok én a környezet megítélésével is, akár a nő valósította meg akár nem.

A nőknek nem kötelező gyerekgyárnak lennie, erre annyira nem tudok mit mondani, elég sok vetülete van ennek a gondolatnak, de azért van ennek egy érdekes vetülete is, elmesélem.
Az ú. n. szingli életmód első "fecskéi" mostanában, a legelsők meg már túl is vannak azon az életkoron, amikor már jó lenne ha valaki rájuk nyitná az ajtót, akár csak egy beszélgetésre, akárcsak valaki levenné a függönyt mosásra. Tömegével MOST jelennek meg ezeknek a nőknek azon gondolatai, de hülye picsa is voltam. Csak már késő.
Nem az a baj - ez már egy következő gondolatod, de idevág szerintem - hogy majd a neten megnézi, hanem az, hogy az emberek döntően nagy része nem tud folyamatokban gondolkodni. Pláne több összetevős problémákat nem tud kezelni. lehet, hogy az IQ-ja eléri a szükséges szintet, lehet, hogy fejben tud szorozni, de ez kevés.
És innét eredeztethető a tudás. A mai bonyolult világban tényleg kevés a tudás, már amelyiknek van is, nagyon kell tudni keresni is. persze a buta kérdezni sem tud, így esélye sincs a tudás megszerzésére, és ha lenne is, a tudás is kevés önmagában, mert azt a tudást alkalmazni is kellene tudni. Tehát a világ már most halálra van ítélve, nekem nehéz volt ezt tudomásul venni, de kénytelen vagyok.

A pelenkára egy rosszabb történet:
két hete volt egy informatika verseny a fővárosban, középiskolás, közgaz, gazdasági informatikus tanulóknak. A lényege az, hogy 3 diákot lebukott, hogy tiltott eszközt használtak, puskáztak oly módon, hogy valami wifis hálózatra kapcsolódtak és azon keresztül szereztek előnyt.
Ez egy dolog, én annak idején cetlire írtam, ők wifire, ez mindig is így volt amióta kitalálták az iskolát. De.
A diákokat kizárták a versenyből és először ki akarták rúgni a suliból de megúszták egy fegyelmivel. És a poén: az egyik apuka beperelte vagy be akarja perelni mind az iskolát, mind a verseny helyszínét biztosító intézményt, mondván nem volt előre megtiltva az, hogy lehessen-e wifit használni a verseny közben.
Igaz, erre én azt mondta, a bíróságon én a teremszolgával vagy kivel jól elverettem volna a peres papírok beadásakor az apukát, mondván az sem volt előre megtiltva, hogy a teremszolga ne verhesse el nagyon a hülyéket, de hát ez nem működik sajnos.
Szóval a picsatársadalom ragályos az alattvalókra kortól-nemtől függetlenül.

lac1 2018.03.26. 18:34:31

@Frick László Intézet:

Speciel én a cigányokat nem nagyon veszem semmilyen kontextusban emberszámba, így csak egy példával szoktam velük kapcsolatban élni:
így ne.
És sajnos ellent kell mondanom neked, amikor egy picsa bekerül egy társaságba, tuti, hogy a többieket lehúzza. A picsa megtestesíti mindazt, amit általában a többiek gyávaságból nem mernek vagy mert a neveltetésük másra sarkallja őket.
Azt a szintet nem biztos, hogy elérik, de a szellemi romlás az idővel párhuzamos mértékben, de elindul. Akinek van tartása vagy fél a következményektől az inkább kilép ebből a társaságból.
lehet engem hímsovinisztának mondani, de a lényegen nem változtat.

lac1 2018.03.26. 21:16:19

@lac1:

...és a legtöbb ember úgy hallgat "HiFit", hogy életében soha, vagy szinte soha nem hallgatott élő zenét, tehát dunsztja sincs mihez képest "HiFi" a hifije.
Na, ezeknél a tuti be van kapcsolva a loudness és el van tekerve a hangszínszabályzó, általában az emelés irányába.
Akar velem valaki fogadni?

Frick László Intézet 2018.03.27. 07:48:23

@lac1: Ugye, van az axiómám -mit nem erősít a kivétel, miszerint Kocsis Zoltán azért közlekedett Audi A8-assal, mert abban tökéletes Bose HiFi van... tehát a súlyozó nagyszázalékú TÖMEG
mentül jobb HiFin annál fosabb zenét hallgat.

Az új szerkók a régi , tökéletesre kevert pl akár Zappa felvételeket is kiherélik és agyonbasszusozzák
süti beállítások módosítása