Ünnepel a Demokrácia Magyarországon: Odabassztak a demokratikus felvilágosulterők az elnyomó kádárista Orbán rákosirezsimnek.

Az egész világ büszkén tekint a Magyar Demokratikus erőkre: odakúrtak a Budapest 2024 olimpiának! Eőjjj de civilbátorság volt! Éjszakaleplealatt életükkockáztatásával a rezsim pribékjeit kijátszvaaa!

Menekülnek a gyávák a népszavazás intézménye elöl.

Teljesen jogosan tehát Magyarország Legokosabbjai zseniáliselméiből újabb népszavaztatási ötlet pattant ki így... nézzük csak a naptárat

2017-et írunk, basszusgitározza meg Flea a RHCHP-ből!!!!

flea.gif

Én, mint közepesen buta, súlyosanbefolyásolt orbánbérenc, a rezsim kiszolgáló aljadéka, egy kész 888-ba ojtott Magyar Idők, a következő népszavazási ötlettel állok elő:

"Azt szeretné, ha ez aa kurva tolvajbanda, szőrnyű diktatúrás kádárista rákosirezsim végre eltakarodna a picsába?

Válassza tehát az alant jelölt Igaz és Szép, Jó és Illatos, Demokratikus És Fejlett, Haladó és Fiatalosan Üde, a Népek Javait Akaró, Már Eddig Is Mennyit Bizonyított Üdvpártok közül az Önnek tetszetőst. És amelyik párt/civilkezdeményezés nyerni fog, azé lesz a hatalom és választhat koalíciós partnert magának:

Momentum

LMP

EgyüttPM

DK

LIBERÁLISOK

MSZP

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr1312292173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Steinmann a grófnő 2017.02.25. 09:13:15

1. Liberálisra itt a következő 40 évben nem lehet szavazni. Meséltem már többször a kis történetemet, a fb borítóképem egy párizsi fotó, amit nyaraláson lőttem, egy iskola kapuja a liberté...stb jelszóval. Amúgy, ott minden iskola felett ott a felirat. Egyszer egy ismerősnél folyó csevejben "libertika" vagy valami hasonló néven nevezett egy retikülös harcosnő. És jött a szokásos libbantozás. Megkérdeztem tőle, hogy ismeri-e a szó eredeti jelentését, és tudja.-e mi volt Ráköczi zászlaján, vagy miért harcoltak 56-ban?
Tehát lehet szavazni, úgy, hogy a fidike átszabbantotta a körzethatárokat, hogy neki jó legyen, átírta számára kedvezőre a választási törvényt, és százmilliárdokat költ propcsira.

De, tessenek csak nyugodtan szavazni, BÁRKI, BÁRMILYEN párt, ember jönne, aki kicsit is veszélyesnek néz rájuk ki, azt a kormányprop. két nap alatt súlyos milliárdokat ráköltve szétbassza.
Vona buza, a momentumosok zsidó libbantak, de tessenek csak szavazni.
Az orosz kiberháborút, ami nagyon országokat is bedöntött nálunk, már ne is említsem.

Apropó, ahhoz mit szólsz, hogy Trump, akit csak a kényes ízlésű zsidó libbantak nem bírnak, nagy, komolyn újságokat kizárt a sajtótáj-ról? Minden rendben ezzel?

heki 2017.02.25. 09:19:52

Itt vidéjken még nem jelentkeztek a momentumok, de ha eljönnek, megnézem őket jól. Aztán, ha komolytalan fiúk, akkor nem savazok, de utána nem is sírok a diktatúra mián.

Steinmann a grófnő 2017.02.25. 09:25:20

Most olvasom, hogy "sikertelenségi spirálba" került a jobbik. Igen jól szórakozom. Most basszák szét a jobbikot kormányzati szinten. Kétszeresen tapsikolok :D
egyrészt megérdemlik, szemét náci banda, másrészt egy csomó ember, aki nem náci, de bennük bízott, majd átszavaz más, ellenzéki párthoz, náluk marad majd a valóban náci, kb 4%-ot sem érő kemény mag.

Betonmandala 2017.02.25. 17:42:36

Egyszer már tarthatnánk valami értelmes kérdésről is népszavazást. Utoljára az EU csatlakozás volt ilyen, az összes többi népszavazás napi poltikai érdekből elkövetett merénylet volt a demokrácia ellen.
2018-ban sima választások lesznek, rommá nyeri magát a fidesz. A Momentum a belvárosiak szórakoztatáráa tökéletes, de az n+1-edik szdsz-pótlék helyett valami újat kellene nyújtani, amire szemmel láthatólag képtelen.

Betonmandala 2017.02.25. 17:49:43

Momentum?
LMP?
EgyüttPM?
DK?
LIBERÁLISOK?
MSZP?

Kétharmados fidesz győzelem várható.

Betonmandala 2017.02.25. 17:49:43

Momentum?
LMP?
EgyüttPM?
DK?
LIBERÁLISOK?
MSZP?

Kétharmados fidesz győzelem várható.

Frick László Intézet 2017.02.26. 09:33:31

@Steinmann a grófnő: Mára irmagja nem maradt liberálisnak Magyarországon. Orbán illiberálisozásánál rámutattam a komikus tényre: Az a lengyelek zsidók nélküli antiszemitizmusához hasonlatos.

Tehát: Miért nem maradtak mára liberálisok Magyarországon?
Pótkérdésem: Kik nyírták, vágták és takarították ki a [maradék] liberálisokat mindenünnen.
Pót-pótkérdés:
Jó, liberális politikai alakulat nincsen. De van pl liberális sajtótermék, orgánum, médium? Kérek szépen egy liberális [valamit vagy bármit] :

Frick László Intézet 2017.02.26. 09:36:02

@heki: Nem is tervezik a tájolást. Egy olyan országban beszélünk Heki, ahol egy komoly cég, a TÁRKI odafönt, a számítógépesztalainál ülve statkózta ki Maggyarország legszegényebb településeit a gyűjthető statisztikai adatok alapján. Egy délelőtt-oda vissza autóval meg lehet járni, az Elit Taxi-ra futja a cég költségvetéséből és támogatásaiból, de arra nem vették a fáradságot, hogy lejöjjenek a valóságba.

Itt mindenképpen az eredményközpontúság vezérelt. Biztosra mentek. És a biztosban maradnak.

Frick László Intézet 2017.02.26. 09:40:37

@Steinmann a grófnő: Nem a kormányzat bassza szét a Jobbikot. Ha megnézzük, minden kormányagitációs sávban Jobbik jó árnyéklovas majd kitámadó volt.

A Jobbik tele van belsős problémákkal, belső széthúzás, ezt már sokszor megmutattam. Te a buzizásba kapaszkodol, de pl Vona megengedése a Hanuka idején sokkal többet baszott szét azon, amit pedig farvízevezősként jól összehoztak.

Tudod, volt már ez, amikor a Kisgazdapárt szétbaszását FIDESZ-bűnnek állították be az újságírók.
Holott a FKGP egy szokásos belsőrothadás áldozata lett: Nem volt Torgyánnak arra pénze, hogy a renegátokat úgy bent tartsa, ahogy az MSZP sose engedte ki az ilyenjeit konkurenst alapítani. Cseh Sándor példájával szemléltettem.

Amúgy is hogy néz ki, hogy sopánkodsz a nácik szétbaszásán. Büdös FIDESZ, hogy meri széjjelbaszni a Jobbikot, amikor pedig annyira könnyű volt addig maszatolni őket velük ... vagy hogy.

Steinmann a grófnő 2017.02.26. 10:07:35

@Frick László Intézet: pontosan tudod, hogy nem a nácik szétbaszását sajnálom, hanem azt mondtam, hogy ebben az országban olyan a politikai kultúra, hogy hiába mondod, hogy NÁCIK, lesz szavazója. Azt mondod, hogy buzivona, na, annak van hatása. Ez az én problémám.

A liberalizmus. Nem pártokról, újságokról beszélek, hanem egy SZÓról. Pont te siránkozol mindig a szavaz eredeti értelmén. A "liberál" szó ugye, a szabadság, lásd párizsi felirat, liberté, ami semmi mást nem mond, mint SZABADSÁG. Rákóczi, vagy Petőfi, vagy akár az ötvenhatosok még mondhatták, hogy SZABADSÁG. Mostanra orbán a "szabadság" liberté szót egyenlővé tette a "buzi drogos transznemű" kaategóriákkal. És ez már BŰN. népellenes bűn. Hogy a "szabadság" szó a szemükben valami bűnös, üldözendő dolog. Illiberális :D magyarul diktatórikus. És ne gyere nekem azzal, hogy milyen mémek keringenek, mert ki nem szarja le ezeket a mémeket. A dolog lényege sokkal inkább az, hogy pl. iskoligazgatóként jogod van-e kurva 20 ezer forintról döntened, hogy papírt veszel belőle a gyereknek vagy színházjegyet (számlával,megrendelővel, dokumentálva természetesen) vagy NINCS jogod, mert van egy rohadtulilletékeselvtásr feletted, aki életében nem tanított a gyakorló tanításán kívül, ül valahol egy irodában, és eldönti helyetted. Majd ő azt tudja, JObban nálad. Papír kell? Három hónap közbeszerzés. Színes papír kell? Öt hónap, és hiába kérsz kéket, csak zöldet lehet igényelni. Na, erről beszélek, kedves illiberális Dudi.

heki 2017.02.26. 12:19:57

@Steinmann a grófnő: a szabadság (liberté) szót sajnos pont a "liberális baloldaliak" járatták le, elhasználták, kiferdítették, kiüresítették, szerintem, és ennek köszönhető Trump meg Orbán meg Vona.

Betonmandala 2017.02.26. 13:06:23

@heki: amikor Kuncze röhögve közölte, hogy Révész Mártiriusz, na az volt számomra a végszó. Minél többet beszél valaki a szabadságról meg az emberi jogokról, annál romlottabb politikus.

heki 2017.02.26. 14:39:12

@Betonmandala: na meg amikor Horn Gábor röhögött Gyurcsányon, a koalíciós partnerén.

Betonmandala 2017.02.26. 20:09:27

@heki: lépjen veled koalícióra a Horn Gábor! - ősi magyar átok

heki 2017.02.26. 21:07:11

@Betonmandala: :)
Volna még egy pár ilyen ősi magyar átok.

Frick László Intézet 2017.02.27. 05:26:13

@Steinmann a grófnő: Mint említettem, egyet értek abban Konfúciusszal és Lányi Andrással, hogy a válságunk fő oka a szavak eltávolítása eredeti értelmüktől.

A náci szót 30 évben át arra használták, hogy kupáncsapdossák vele a nemtetszőket és riogassanak.

Időnként olyxan politikai csoport volt hatalomban, amelyik szerint nem is árrt a magyarnak pár év náci kormányzás -hogy a fasizmusról leszokjon. (Itt emlékeztetlek vesszőparipáim egyikére, miszerint a fasiszta nemegyenlő náci és ezért más-más az ellenszerük is) Ugyanezen politikai-hatalmi trupp csak tessék lássék és időhúzva kezelt neonáci csoportokat évekig, sőt, egész kormányzásuk alatt érintetlenül hagyva. Sajtó,munkásaik a még pelyhes-tokosodó Jobbik 2.0-nak letérdelt, a Magyar Gárdáról toborzó értékű reklámfelvételeket készített.

Nem csak Magyarországgal van baj. A Trump jelenség rádöbbentett bennünket arra, hogy a 20-38 éves szúszperkiánus kisgyerekek pl csaz procc balhévbágyból, agyfelbaszási céllal, szórakozásból is szavaznak Büdös Bácsira. Uhrinbenedekszerűséggel úgy vannak vele, nagyobb lesz a balhé, jobb lesz a szórakozás.

Frick László Intézet 2017.02.27. 05:53:59

@Steinmann a grófnő: Nincs szabadság a te politikai oldaaloon. Semmi türelem, nulla megengedés. Szorosra zárás van. A hisztéria odáig fokozódik, hogy ma már a történelmi felfogás sérül, erodálódik, romlik, csúszik el. Egy alkalmi mob hősei egyenlőnek tekintik magukat a Rákosi vagy a Kádár rezsim ellen küzdőkkel. Ha a Jobbik nácik, akkor ez a kép megkisebbíti és eltorzítja az egykori valódinácik képét.

A szabadság szó is devalválódott ezzel. Szabadság van ma és ennek ellenére a magyar ríjj, miszerint semmi nem változott 1986-hoz képest.

A 444-en Magyarország legokosabb fiatal gyermekeivel vitáztam (kulturáltan egyébként és klasszikusan folyt a vita) a cenzúráról.

Till Attila készített (megint) egy értékes, jó filmet. Till Atilla sokoldalú, igen értelmes és liberális személyiség. A legutóbbi filmjét Oscar-jelölt-jelölt-jelöltnek jelölték.

Az index.hu-n egy napig kellett örvendeznie az olvasónak, hogy Till filmje nem lett jelölt-jelölt-jelölt.
Ez aztán nagyjából ki is jelöli a film fogadtatási irányát.

Nem lehet az alakot magát nézni, nem lehet a filmet magát tekinteni, Till politikai beágyazottságot kapott amiatt, mert egy televíziónak dolgozik, amihez nem tudjuk, milyen szerződés fűzi, nem tudjuk a hátteret.
Ennek a televíziónak nemjótulajdonosa lett és ezért hisztéria alakult, miszerint aki velünk van, az takarodik ebből a tévéből és ŰŰŰDÖZIK egyébként is. Tehgát aki marad, az politikailag nemmegfelelő.

A bálna nem hal, viszont Till Attila, mert ugyanazt a munkát végzi , ezért egyenlőségbe lehet tenni mondjuk Harsányi Leventével.

Szabad választásokon vagyunk túl és szabad választások állnak előttünk.

Legfrissebb bűnöm az, hogy rá merészeltem mutaatni, önmagában a Rohaggy Meg Orbán még nbem vezethet győzelemrte, ha az orbánrohasztást kívánó emberek aztán a szavazófülkében ott tiblábolnak, hová ikszeljenek a biztos orbánrohasztásra.

Többször rámutrattam: a liberalis az viszonyfogalom, mint a decibel, a környezete határozza meg.

Ha az udvaron az ellenséges útálatosgyerekek vesszőparipákon nyargalásznak, de én felhazudom őket Dzusingisz kán húsvérlovakoin nyargalászó gyilokhordájához, akkor a seprűk, amiken gyíbetyárkodom, prüszkölő paripák lesznek?

Nézzük az érvelési és ellenem-mozgósítási összevont mócceredet. Azzal igyekszed az érveimet megsemmisíten és vérváddal ellenem mozgósítani, hogy időnkén t azt kiáltozod, hogy ezekre szavaztam és ezekre fogok szavazni = miattam van minden rossz.

Árnyalni nem lehet, ezek MINDENBENDEMINDENBEN rosszak és rosszat csinálnak -ugye?

Ha tehát benne akarok a brancsban maradni, akkor az árnyalás kevés. Ne kifogásoljam azt, hogy az Orbán Ellen Savazásban egy évvel a választások előtt nincsen még kikre szavazni. Nyilvánítsam ki, hogy nem savazom ezekre éss akkor jó leszek.

A Kádár-rendszer arról szólt, hogy ha jót akartam magamnak, akkor A Brancs-csal tartottam, aztán otthon meg a négy fal közt azt gondoltam amit akartam.

Leszőrsapósnéniztél engem.

A szőrsapós nénikről többszir is elmondtam véleményem, miszerint VALÓJÁBAN egy-ugyanazon társadalmi csoport. Főzik a tőőőtöttképosztát, rántják a rántotthústornyokat, paprikázzák a fazikban pörkölődő húskockákat és párolódóhajmát. Télire lezárják a csapot és a kútbú húznak vizet, spórolnak. Nem használják a fentikonyhát, csak a kiskonyhát. Budapesten elballaagnak a papával az ingyenételosztásra ebédhordóval, ugyan nem fogják megenni, de majd jó lesz a kutyáknak.

A szabadságról oktatsz ki engem, szerinted te nem vagy szőrsapós néni, szerinted én vagyok a szőrsapós néni, mert nem MINDENBEN a brancss fővéleményeit osztom... mert merészelek máss, eltérő véleményeket nyilvánítani, árnyalás már nem lehetséges, akkor én az orbánrendszert feltétel nélkül támogató szőrsapós néni vagyok.

Ha ez pedig így van, akkor megbuktam.

Illetvehát... a magyar-magyar szótár nick bukása óta... itt már.. más nem történik, mint a blogocholizmusommal való küzdelem. @Betonmandala: @heki:

Ha összesen ennyi jön le neked Grófnő, hogy ez itt szőrsapós orbánprop blog. Ha ennyi jön le, hogy én szőrsapós néni vagyok. Ha politikabuziként sem szabad, csakis a propsávban maradnom. Ha az én politikai szintű érvemet napiérvényi promp kampánydumával ütni lehet.

Akkor takaroggyak.

Megbuktam. Feladom.

Győztél, grófnő.

Frick László Intézet 2017.02.27. 06:08:53

@heki: Az egyébként zseniálisan kiválló zenerkara tagjai kinevetik Mága Zoltánt, amikor dzsimiendrikszkesedik a visszhangosítóval meg az elektromosan túlerősített hegedűjével, viszont jól fizet.

Steinmann a grófnő 2017.02.27. 14:33:51

@Frick László Intézet: ja, hogy itt is nevesítve vagyok. Mint mondtam, NEM kívánok többet itt hozzászólni, sőt, bármit, akárhány hozzászólásomat törölheted, hogy ne zavarjon. Tudod mit, töröld nyugodtan az összeset. Ha valaki megmondaná, hogy lehet kitörölni visszamenőleg a saját hozzászólásaimat, megteszem én. Még nyomom se maradjon, az lenne a legjobb.

heki 2017.02.27. 21:02:01

@Steinmann a grófnő: bazeg, ne má. Ne csináld már.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2017.04.20. 01:30:33

"Odabassztak a demokratikus felvilágosulterők az elnyomó kádárista Orbán rákosirezsimnek."

index.hu/belfold/2017/04/18/13_ev_hallgatas_utan_beszelt_orbanrol_az_ex-fideszes/

brávó! hogyvolt! brávó!!
süti beállítások módosítása