2015.07.16. 07:35
amerikai szögesdrót
Drága jóoldali, politikailag megfelelő barátaim, azt hiszem, megegyezhetünk abban, hogy minden, ami az USÁ-ból/tóltől/rólről jön az üdvös, szép, jajdedemokratikus, hűdefejlett, kívánatos és Magyarországon pedig bevezetendő.
Tehát a
pengék a kerítésből
azaz az amerikai szögesdrót is.
végmottó:
Thank you, God Bless you, and God Bless the United States of America!
/Barack Obama zárószavai a 2008-as Nagy Denveri Konvención/
192 komment
Címkék: amerikai szögesdrót
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
2015.07.16. 07:44:35
lincaustin.com/wp-content/uploads/2014/07/tx-national-guard-600x398.jpg
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.07.16. 08:45:07
Na ya, gőg és demagóg fia
2015.07.16. 10:54:58
www.youtube.com/watch?v=IsvtdJhWU-E
Na ez az USA oktat ki bennünket arról, hogy emberségesen kell bánni a migránsokkal.
2015.07.16. 11:29:44
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.07.16. 13:14:39
?
szerintem nem érted a kommentemet
szó nincs benne se usáról, se migránsokról, se kerítésről...
a bloggerről van benne szó
Frick László Intézet 2015.07.16. 13:22:12
kikoránkel 2015.07.16. 16:34:02
"minden, ami az USÁ-ból/tóltől/rólről jön az üdvös, "
Ez persze alapból fasság, de ha nem írod le mire is fűznéd föl a rákövetkező fasságot?!
Viszont, simán kimaxolhatnád a demagógiát, ha az atombombát is emlegetnéd, paralell a little big horn-i csatával!
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.07.17. 00:09:13
köszönöm:)
mint már többször kifejtettem, igen árulkodóak a meg nem írt posztok
az, hogy ennyi kihagyás után ezt, és csak ezt a fenti szarságot bírtad elővezetni, megint azt mutatja, hogy teljesen elszakadtál a valóságtól, és csak az állitólagos polkomm, de valójában nem más, mint up-irigység létezik számodra:((
kikoránkel 2015.07.17. 09:08:32
Perszehogy demagóg, nem újdonság ez, viszont pont olyan sunyi tematizációs kísérlet mint a kormány hülyekampánya a plakátokkal, csakhogy amíg a csúti seggfejet az alattvalók félelme és/vagy tisztelete megvédi a kognitív disszonanciától, ki teszi meg ezt a szívességet Dudinak?
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.07.17. 17:51:30
kikoránkel 2015.07.18. 13:54:49
ez bizony meglehet, akkor viszont nekem tudomásul kell vennem, hogy ez egy terápiás blog, ahol a narratív világmagyarázat a 444-től a 444-ig terjed, ehhez viszont kifejezetten ellenható az én kommentelésem.
2015.07.21. 01:05:02
Az USA kerítéssel védi magát. Jól teszi! Hazánk miért nem teheti ezt?
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.07.21. 14:30:04
ez nem igazán világnézeti kérdés
de nézzük gyakorlatiasan:
ez a kerítés így értelmetlen (illetve nem teljesen, lsd lent)
csak egy ok (és még van rengeteg): aki eljut odáig, az már magyarországon van, és pont úgy kell vele bánni, mint ha nem lenne kerítés
ez egy látszatintézkedés, egyetlen értelme van: megvezetni a birkákat*, úgy tenni, mintha tennének valamit
*: igen, ha beszopod a kerítést, te is birka vagy
2015.07.21. 20:59:57
2015.07.22. 11:18:44
www.npd-stuttgart.de/bilder/gute_heimreise.jpg
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.07.22. 23:48:51
szerinted egy (szalon)fasisztával miről beszélgessek?
hogyan érveljek?
hogyan próbáljam meggyőzni, hogy
sehogy
nincs mit
2015.07.23. 00:12:00
(Például meg lehetne kérdezni őket a múltkori balhéről, amiből minden hónapra jut egy, csak nem kapnak helyet a beszámolók a médiában).
Frick László Intézet 2015.07.26. 07:13:53
Mindemellett ez a "migrációs hullám" még csak a kezdet.
Frick László Intézet 2015.07.27. 15:46:01
Nyilván akkor a jógyerekálláspont szerint az helyénvaló, hogy szerte a kerítéstelen határon ügyes emberek fölszedegélik és 500-1000 juróért Bécsbe viszik föl a szerencsepróbálókat.
Bullshit az, hogy ezek az emberek elvennék a magyarok munkáját, ezek az emberek BASZNAK dógozni. Esze legkisebb ágában nem áll dolgozni. Magyarországon sem kíván maradni, mert itt nem kap 250000 Ft havisegélyt. Mindkét oldal, a jók és igazak és a rosszak és buták is hazudnak. Te valamiféle mondolatot szeretnél a rosszak ls igaztalanok bullshit-jére.
Most fellapozom a Nagy Hannibál Szótárt és kikeresem mi a bullshit.
bullshit - lószar se
Frick László Intézet 2015.07.27. 15:56:49
Frick László Intézet 2015.07.27. 16:01:59
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.07.28. 00:03:06
nézz már rá a mandiner kommentjeire
(gyanúm szerint amúgy is jársz oda...:)
nézz már rá orbán facebook oldalára
milliók beszopják (egymillióan hivatalosan, biztosan, hiszen a megfelelő módon kitöltve visszaküldték ezt a mocskos, aljas faszszopást)
vagyis vagy ostoba vagy, vagy hazudsz (magadnak is) - ez egy aljas, uszító, DEMAGÓG kampány- és cselekvéssorozat
éa a kibaszott büdös kurva anyját minden egyes mocskos redvás szemét állatnak, aki a részese - orbántól habonyon meg a finkelsteinen át a szerencsétlen statiszta modellekig meg a megvezetett orbánrajongókig
mind rohadjon meg egy pöcegödörben
és még finom voltam
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.07.28. 00:04:10
és bullshit az is, amit ez ügyben te pl. tolsz itt:(((
2015.07.28. 15:58:53
Hány km-re is élsz ettől a menekülttábortól? Én végignéztem, hogy hány rendőrautó ment este vissza a bázisra - 200 dühöngő migráns miatt.
Mi lesz, ha sokszor annyian lesznek itt ?
2015.07.28. 16:12:05
Nem először fordul elő, hogy Európában elkezd túlszaporodni az iszlám - az őslakosok eddig mindig nagyon véres módon törték meg a népszaporulatban a trendet.
Itt igazából azon múlik, hogy a páratlan lehetőségeket nyújtó külső lehetőségeink mellé mennyi belső lehetőséget találunk önmagunkban, hagyjuk-e, hogy elnyeljen minket a céltalan fogyasztói magatartás.
Én azt gondolom,Európát még most meg lehetne menteni, de az idő vészesen ellenünk dolgozik.
2015.07.28. 17:06:24
Barbár állatok, akiknek semmi keresnivalója Európában (meg tkp a pokol legmélyebb bugyrain kivül sehol):
www.jewsnews.co.il/2015/07/23/1000-muslim-men-stone-17-year-old-virgin-to-death-caution-very-graphic/
Frick László Intézet 2015.07.29. 13:17:12
2015.07.29. 23:21:07
Az iszlámmal kapcsolatban szemellenzős vagyok. Olvastam a koránt, beteg, aljas és embergyűlölő. Ismerem Mohamed élettörténetét, és egy kegyetlen rablógyilkosnak tartom, akinek az életében semmi szentet nem találtam.
Ez az embereket halálra kövező aljakultúra ne jöjjön ide. Nincs itt helyük.
Frick László Intézet 2015.07.30. 06:56:22
Ahogy a zattejjista jézusfikázók is, úgy az iszlám "kritikusai" is elfelejtik azt, hogy az eszközként (vagy ürügyként) való behasználásban a fő felelős maga a használó> Tehát a zászlóemelők, a Jézus nevében agresszorkodók, az iszlám ürügyén rablóhadjáratokat indítók az nem az iszlám maga.
Hogy be vanak sérülve a netokraták azon, hogy a netokrácia mivé lett. Az index-hu-n, a matulásokon, Uj Péteren stb-ken szoktam szemlélteni azt, amit Hamvas Béla oly pompásan ábrázol a Direkt morál és rossz lelkiismeret-ben. A marketing-picsatársadalom bekebelezte az internetet is és a társadalmak agyatlan ostoba elpicsásítására használja.
A legutóbbi negyedszázadban azt látom, hogy a mohamedán emberek különösen türelmesek voltak. (Tudnod kell, hogy én 2011/9/11-ről azt a bizonyos leösszeesküvéselméletesezett verziót hiszem el... nem a hivatalosat...) Ezt az egész anarchiát pedig, ami most itt fortyog Európa alatt, sima kis titkosszolgálati provokációsorozat eredményének... Am9i most úgy néz ki, bejött a megrendelőnek, az "'eredmény"-nek azonban nincsen gazdasági alapja és amikor Európa rendesen megrogy, akkor azonnal és lavinaszerűen visszagördül a dollár a helyére, ahová való. Kívülről nézve europid europidnak vájja a szemét.
Afrikának jövője van, de azt nem a fehér, az europid picsaember írja és nem is lesz benne annál több szerepe, minthogy itt-ott egy kicsit kopérozni fognak europid demokratikus hagyományokat.
És még, vissza az iszlámra:
Én elkülönböztetetm a török iszlámot és az arab iszlámot. Ha megnézed Granadát és mondjuk Görögország sokáig török igáét nyögő parti részeit. A török a tartós rothadás... főleg a társadalmirothadás... A török iszlám mindenben a pusztulat, a fertő... Sokan nem értik, hgy az arab világban Egyiptomba érve mi az a bűz és mocsok és pusztulat... hát a török hagyomány. A törökök integritívek voltak, mindenféle népek és fényességek zárványozódtak a rothasztó mocsokfolyamukba, még a görög kultúrából is (-> török adóügyek és adópolitika) Szíriában is a török rothasztás dolgozik... De pl az Iráni medencében, Iraktól le Afganisztán felé s aztán Az Indiák Négy ege alatt meg az angolok alapoztak oda a mai helyzetnek
Gyerekkoromban kinevettem a szociáldarwinizmust... és ma tátogva lesem, ahogy bizonyos tételei beigazolódnak...
Frick László Intézet 2015.07.30. 07:00:48
Frick László Intézet 2015.07.30. 07:04:31
Frick László Intézet 2015.07.30. 07:05:54
Frick László Intézet 2015.07.30. 13:09:14
Frick László Intézet 2015.07.30. 13:14:50
2015.07.30. 13:20:47
„És nem ti öltétek meg őket, hanem Allah ölte meg őket.„ (Korán 8.17)
Továbbá javasolja az öldöklés életvitelszerű folytatását vallási alapon:
”Ó Próféta! Buzdítsd a hívőket a
harcra! Ha akad közöttük húsz állhatatos, azok kétszáz fölött is győzelmet aratnak, és
ha akad közöttük száz, akkor azok ezer hitetlen fölött is győzelmet aratnak, mivel olyan
nép az, amely nem ért [semmit].”(Korán 8:65).
Emelett 20%-ot magnak a rablott szajréból, sizntén vallási alapon:
"„És tudnotok kell, hogy ha valami
zsákmányra tesztek szert, akkor annak az ötödrésze Allahot illeti és a küldöttet, és az [ő]
rokonait és az árvákat és a nincsteleneket és azokat, akik úton vannak – ha hisznek
Allahban és abban, amit leküldtünk a mi szolgánknak a különbségtevés napján, azon a
napon, amikor összecsapott a két sereg” (Korán 8:41)"
Jelen pillanatban egyetlen tisztán mohamedi tanításokat követő tarsaságról tudok:ez pedig az Iszlám Állam.
2015.07.30. 13:24:14
„Ha tehát a szent hónapok letelnek, akkor öljétek meg a pogányokat, ahol csak
föllelitek őket! Fogjátok el őket! Ostromoljátok meg őket! Állítsatok nekik csapdát az
összes leshelyről! Ha azonban megbánással fordulnak [Allahhoz], elvégzik az
istentiszteletet és zakatot adnak, akkor hagyjátok őket szabadon az ő útjukon! Allah
megbocsátó és kegyes.”(Korán 9:5)
2015.07.30. 14:16:07
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.07.30. 19:02:53
ezt írtad:
"Akkor lehetne ugyanis demagóg kampánynak nevezni, @A Hannibal Lektűr-attitűd: , ha tudnál mutatni legalább egy zsírpapírnyi "társadalmi réteget" ami benyal bármit is a hülyekampányból."
mutattam
(nem, nem 444-es linket)
mit nem értesz?
Frick László Intézet 2015.07.31. 07:09:12
Az amerikaiak járványkisérleteiben sem lehet reménykedni -ha megnézed, a legutóbbi ebolát milyen hamar leverték több-állam-közileg is.
Frick László Intézet 2015.07.31. 07:13:34
Ismétlés: A demagógia afféle, mint a bűvésztrükk ami akkor jó, ha nem látod be vagy át. Azaz a jó demagógia nem is látszik demagógiának. Van "valami" de nem igazán tudod megmutatni hol.
A kormány "demagógiá"-ja menekültügyben átlátható: tehát nem is működik. A "menekültgyűlölet" nem a kormány által keletkezett, hanem a kormány csak rátelepedik egy meglévő félelemre a propagandájával.
Bezzeg a jóoldal demagógiája az működik! -még te is fújod! Adod tovább. Ilyen demagógia a hasonlítgatás, pl történelmi "menekültügyek".kel. vagy az, amikor Szabó Timci az egri laktanyából is menekültbázist csinálna
Frick László Intézet 2015.07.31. 07:15:07
Sajnos azonban egy már létező antiszemitizmusra építettek.
Frick László Intézet 2015.07.31. 07:21:50
Kínának be se kell szállnia a picsa europidok (USA vs Európa) végjátékába, csak wei-wu-wei szemlélődnie. A mai Kínáról a fejlettnyugati gazdaságiújságírásnak össazesen annyi a mondanivalója, reménykedő cikkek a közeli összeomlásról, pl hogy a szmog megöli őket hamarosan. Vagy, hogy a fejlődés már csak évi 9,5 %.
Frick László Intézet 2015.07.31. 07:24:59
Ahogy ugye Saulus Pál -ék pogány alatt a nemzsidó-nem is keresztény-eket értették
2015.07.31. 10:45:24
1. Afrikában a népességrobbanás még csak most kezdödik igazán - a természeti erőforrások pedig végesek.
2. Az USA mindent megtesz, hogy fennmaradjon, és mint a jelenlegi világ legerősebb játékosa, még sok meglepetést fog okozni.
3. Kínának ki kell törnie - ami nem megy hagyományos háború nélkül.
4. Az USA atomhatalom - nem tudjuk, hogyan zajlik egy ilyen birodalom összeomlása, és főleg, mi lesz a fegyverarzenállal.
5. Kína és Oroszország sem lesznek sokáig jóban. Vlagyivosztok ősi kínai város bizonyos kínai körök szerint.
6. Európában még a neolib világ után kemény nemzeti radikális kormányok kora következhet be.
7. A klímaváltozás jelentősen átírhatja a jelenlegi erőviszonyokat.
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.07.31. 12:18:16
összekeversz valakivel:D
persze nem, csak hajtogatod a magadét, ami persze nem arra reagál, amit én mondok
a szokásos:(
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.08.03. 15:35:56
i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/1369241467814503750.jpg
nem kamu, valódi mti fotó
remélem, minden hazaffy boldog most, hogy dicső vezérlő tábornokunk és örökös minielnökünk jól megvédte az országot a gonosz gyilkos néger hordáktól!!!
Frick László Intézet 2015.08.03. 16:03:18
Valamint: A Vasfüggöny lényege nem a vas (szögesdrót) kerítés volt, hanem az, hogy a rendes határátkelőhelyen se lehetett csak úgy átlépni. Nyugatra nem is minden évben és rokonlátogatóba is csak úgy kapott útlevelet a (magyar) ha a kinti rokona odakint elment közjegyzőhöz és azzal a meghívólevelét hitelesítette.
Most viszont a kijelölt határátkeélőhelyeken menekült és szerencsepróbáló egyaránt úgy jön át, ahogy akar.
Valamint: Nemsoká Óniószerte lesznek ilyen kerítések, a Csalagútnál a bezzeg-franciák hamarosan hadsereget vetnek be és ilyen kerítéseket fognak emelni. Hátmég a bezzeg-britek.
Frick László Intézet 2015.08.03. 16:21:36
Az USÁ-ban máérhetetlenül nagy szellemipotenciál gyűlt össze... úgy az 1990-es évekig. Azóta viszomnt beindult a totális társadalmi elbutítás, jönnek föl a latino-k (most hagy ne poenkodjak már azzal, hogy az anglosaxo-k már kisebbségben vannak LA-ben...) Eddigi életemben már vagy ötször olvastam Kurt Vonnegut ("a klimaxos magyar gimnáziumi tanárnők kedvenc írója") Börleszk-jét, de egyre kevésbé tudok rajta nevetni... HNagyon úgy néz ki, hogy Samuel P. Huntigton helyett Kurt Vonnegut-ot kell tanulmányoznia a jövő amerikakutatójának. Hát nyilván izgalmas lesz majd az, hogy Michigan királyának az atomarzenálból mennyi és hogyan jut a kezére.
Amerikai sajtót tanul,mányova, csak a gazdasági sajtóra gondolok, csupa-csupa reménykedő cikkel lehet találkozni, hátha összeomlik a kínai gazdaság, negyedévente jönnek valami jó kis katasztrófalehetőséggel... hátha lezuhan még egy maláj gép és akkor hátha változás áll be a dél-ázsiai repülőbizniccben... ebből áll az amerikai sajtó, a különböző szomszédok teheneinek megdöglése-várásából... Nyilván hol dögölnek a tehenek, hol meg nem... Pl az Amerikai Ipar egyik Szent Tehene, az autóipar kimúlt... persze elvergődik még, rúg pár utolsót, de lényegében odavan. Ha a Római Birodalom szétrohadfása tovább tartott, mint a fölfejlődése, akkor az USA is elpusztulgathat vagy 100-160 évet... ?ost még összefoghatnának az europidok... de ahhoz revidiálni kéne... őszintének lenni... és lemodani a felsőbbrendűség-ről... és persze összefogni az USA és Európa europidjainak... de ez aligha következuik be... a válság egyre önzőbbé teszi a a fejlettembereket...
Hát ilyent mondani, hogy Afrika kincsei kimerülőben... nem mernék...
Frick László Intézet 2015.08.04. 06:18:16
Te azt állítod: A Kormány hazudik.
Én azt állítom: A Kormány rosszul, az ellenzéki sajtó is rosszul hazudik) [Vannak példák arra, amikor az ellenzéki sajtó JÓL hazudik, de ez nem az.]
Ugyanis a kerítés TÖBBFÉLE lesz. Mivel még nincsen kész kerítés, egyelerőre a próbaverziókat lehet fotózni. Amin röhögtetnek téged, mint buta egységsugarú bullshit-benyalót 8akit ugye a kormány gyűlölete annyira elvakít, hogy bármit bekajál csak bassza Orbánékat...) az egy verzió.
Frick László Intézet 2015.08.04. 06:26:34
Egyszerű képletben ábrázoltam a mai tájékoztatást:
Kormány = 0,5 igazság
Jóoldali sajtó= 0,5 igazság
Képlete:
0,5 + 0,5 = 0,5
Emlékezz arra, amikor kioktattál a kismennyiségű szar esetéről a levesben.
Most itt ugye arról van szó, hogy féligazságok... azonban az hír MÁSIKfele hazugság.
Emlékeztetlek arra, hogy még Mandiner-t se szoktam látogatni. emenó-pont-hú-t hónapszám meg se nézek.
Indexen és 444-hu-n élek. Mind a két orgánum teljesen nyilvánvalóan hazudik, VIRÍT és VILÁGLIK a hazugságuk, de ezt csak akkor tudod észrevenni, ha szenvtelenül, minden gyűlölet nélkül egyszerűen csak mint egy 47+os, olvasni képes, a múlt század, idézem "kommunista sajtóján" edződött tapasztalt FÉRFI 1+n gyermekes felelős CSALÁDAPA (külön kiemelném a hazudozás iránti érzékenység szükségességét LÁNYOS apá*knál...) olvasol.
Lányos anyák példái:
A. típusú archaikus ős-anya attitüd: "megdugattad magad a Rolcsival mi, bazdmeg!" erre a lány: "Úúúgyan anyaaaa, hoÓÓÓÓgy gondolod!" [Erre a lányos anya a frissen bedobott bugyiját a lánynak kipecázza a szennyeskosárból és szagmintákat vesz)
B. típusú modern liberális picsaanya: "Jól van kislányom, ha te mondod, hiszek neked!"
Frick László Intézet 2015.08.04. 06:32:02
A kormánypárti sajtómunkásság pénzért, fizettségért hazudik, a jó ügy érdekében, mert kötelező, frusztráltan, mert a valóéletben bújkálnia kell, letagadni még a csillagoseget is, nehoggy kiderüljön, hogy harmadosztályú szolganép.
A 444, az index és cink-ék is, amikor hazudnak, büszkén teszik, teljesen meg vannak győződve arról, hogy leleplezhetetlenek és kúlak, piacvezetők és rajcsávók, menők és az kevés, hogy nyaldd be a hazudozásaikat, de még te szégyeldd magad, mert ennyire befolyásolható vagy.
Rajtam kívül fölmerült bárkiben is, hogy P. Gergely , a 444.hu világutazója miért hazudik és uszít kompilatíve Thaiföldről, miközben a Nagy Utazást magánpihenésre egyébként Thaiföldön szakította meg?
Rajtam kívül bárkinek feltűnik, hogy a magyar jóoldali újságírás világpolitikai metszésben mindenkit basztat az USÁ-n kívül és gyakorlatilag USA prop-ot tol?
kikoránkel 2015.08.04. 10:06:17
"Pl az Amerikai Ipar egyik Szent Tehene, az autóipar kimúlt..."
Tavaly 16,4 millió kocsit adtak el, idénre 17 milliót várnak, soha ennyit még nem adtak el, soha ennyit még nem autóztak az amerikaiak, a benzin olcsó, a dollártól azt várják, hogy év végére pariban lesz az euróval, a hitelek olcsók, a foglalkoztatás nő.
Milyen szerencse, hogy "tanulmányozod" az amerikai gazdasági sajtót! Miket írnál, ha ezt se tennéd...
Depersze a sajtó hazudik, a blogger meg tanulmányoz és kinyilatkoztat.
Assebaj ha nem igaz, propagandistától nem elvárható.
Frick László Intézet 2015.08.04. 14:02:40
Detroit, az Autóváros sorsa... ... folytassam?
Kezdjek el indexiánuskodni azon, hogy az óccsóbenzin és a nép autóztatása (lásd az orbáni Magyarországot, muchacha! ) ÁFIOM (= =a nép herojinnyja...)
Frick László Intézet 2015.08.04. 14:18:15
Húsz év múlva mind gazdagok leszünk, ha lesz még civilizáció
Kína hamarosan Amerika fejére nő, és 15 éve múlva ott lesz a világon a legtöbb középosztálybeli. India lesz a leggyorsabban növekvő gazdaság, Európának vége. És ha pár dolog rosszul alakul, néhány évtizeden belül a civilizációnak is.
kikoránkel 2015.08.05. 09:57:29
" Nézd már meg légy szives a gyártónkénti lebontásokat. "
LOL! Én megnéztem, de te mikor fogod?
A világ 10 legnagyobb autógyára között ott van a GM, a Ford, és a Chrysler is.
Döglődő sufniszereldék.:D
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.08.05. 10:21:32
kik röhögtetnek, kik hazudnak?
A HIVATALOS MTI fotós?
komolyan mondom, annyira elfogult vagy, és ettől annyira ostoba, mint egy...
hagyjuk, tényleg
:(((
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.08.05. 10:23:05
"Kormány = 0,5 igazság
Jóoldali sajtó= 0,5 igazság"
már ez baromság
"Indexen és 444-hu-n élek"
Elég beteges, mint sokszor kifejtettem már
Frick László Intézet 2015.08.06. 09:22:23
Frick László Intézet 2015.08.06. 09:36:58
De beszéljünk csak az autókról. Az amerikai autópiac erősen protekcionista, ennek ellenére ma már az import autók aránya 50%-os. A Fordnak és a GM-nek a múlt század 60-as évei óta vannak ugyan "világautói" (a Fordnál ezt kimondani a Mondeo és Focus eseteiben merték...) de összességében az amerikai "belsőpiacos" autó újabban már nem csak a világpiaci változásokhoz impotensek, de a belsőpiaci igényekhez is. A mostani piaci kiugrás oka nem csak az "olcsó benzin" hanem az is, hogy az "utolsó békeév" óta hét év telt el és a lakosság kénytelen is lecserélni a 7-8 éves használhatatlan hulladék fostalicskákat, amikben már 200-300ezer mérföld van. 50-60 éve még elment passzívbiztonsági szempontként az, hogy egy autó motor meg csomagtere féyardos fórral rendelkezik a gyűrődési zónák tekintetében vagy hogy az ajtók átmérője duplaszélességében biztonságosabb látványt kelt... Vesd össze a 60-as évek európai gyártású autókínálatát az akkori amerikaival. Az amerikaiak Kínában is elbukták a piaci versenyt.
2008-től az amerikai köztudat környezettudatossága robbánásszerű -nem azért nem vesz 8gallon/100mls fogyasztású autót, mert a pénzével spórol, hanem mert környezettudatos és egységnyi mérföldet harmadannyi károsanyagkibocsátással szeretne megtenni. (Mondjuk annyira azért hülye, hogy megvesz egy hybridet, ami ugyanannyi üzemanyagot fogyaszt, mint egy sima náciautó csak robbanómotorral)
És ezeket, amiket ideföl írtam, irhatnám akár amerikai és amerikaiautóbuziként is. tehát úgy értem, hogy a ~ért való aggódásomban.
Frick László Intézet 2015.08.06. 09:41:53
Jobbat tudok.
Balhézik pár betépett idegösszeropis menekült egy közterületen. Kimegy a rendőrség, intézkednek, elviszik a balhézó csávókat. majd másnap délelőtt ugyanoda kimegy a jógyerekfotóriporter, a menekültgyerekek már éledeznek, van egy kis mozgás, különben dzsenboris heverészés. Képaláírás: Semmi nem igaz, teljes a béke a közterületen, mintha statiszták pihennének.
Frick László Intézet 2015.08.06. 09:46:01
Frick László Intézet 2015.08.06. 09:49:45
átékos feladat: Kérlek, a jó vagy a rosszoldali orgánumokból linkelj be nekem egy terméket, ami 1, azaz egy egészet, teljességében ábrázolja. Kikötés nincsen, sport, egészség- vagy hadügy, reklám-marketint, prostitúció vagy fesztiválbiznicc, bármi lehet. A lényeg az, hogy az ábrázolás, bemutatás, a munka TELJESKÖRŰ legyen, tehát 360fokos panoráma (politikai-agitprop) szelekció nélkül.
2015.08.06. 10:23:20
2015.08.06. 10:25:26
2015.08.06. 10:26:49
2015.08.06. 10:29:39
2015.08.06. 10:51:09
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.08.06. 11:35:49
"Amióta ezek olimpiát akarnak, csak olyan cikket olvashatsz a jóoldali sajtóban egyáltalán bármelyolimpia ügyben is, ami fikázza az olimpiát . Nem CSUPÁN a magyar olimpiaiötletzet, de eleve az egészet."
nem igaz.
nem igaz.
viszont az igen, hogy a mob elnöke nem olvasta el a megvalósíthatósági tanulmányt
vak vagy, baszod?
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.08.06. 11:37:36
hazudsz:((
senki nem válogatott, ez volt a hivatalos mti fotó
és onnan tudom, mert ÉN NEM a 444-en láttam, hanem az mti.hu-n.
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.08.06. 11:38:50
nagyon sánta* példa, lsd pl. a keritésfotó konkrét ügyét
*sánta kutya hazug ember stb...:)
Frick László Intézet 2015.08.06. 16:42:00
Rezsim ellen csak teljes, nem szemenszedett, nem szelektív, ghanem teljes, a totális igazság-kimondással lehet harcolni.
Vagy az is hazugság (vagy féligazság...) hogy ez rezsim.
Nagyon szeretném, ha meg tudnál cáfolni. Kérlek, mutass nekem jóoldali újságírói teljesítményt, mondjuk a FIDESZ-székházügy óta (jógyerekek onnan [György Péter eszteta Szárszón] eredeztetik az Orbán-basztatást) ami 100% válogatatlan, szerkesztetlen teljesigazság. Nem kell sokat mutatnod, egyetlen-1-et mutass.
Frick László Intézet 2015.08.06. 16:45:51
A kerítéssel kapcsolatban egy kiszelektált igazság az, hogy az nem CSUPÁŐN a magyar határon, hanem egybnen Az Ónió határán áll. HNJSZK nemsokára, miután kiválogatták a dolgozni hajlandó, nyelveket beszélő diplomás migránsokat, visszabasz vagy 20000-et a felelős országokba, amik rosszul tartották az Óniós határt Pl Magyarországra. A franciák pedig ezt már nyiltan hőbörgik.
Frick László Intézet 2015.08.06. 16:48:28
Frick László Intézet 2015.08.06. 16:50:42
kikoránkel 2015.08.06. 17:32:59
Ha azt mondom, hogy az orbán-kormány parlamenti diktatúrát használó, autoriter rezsim, akkor ebből pont a rezsim nem dehonesztáló.
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.08.06. 18:10:07
ezt már kitárgyaltuk
linkeltem is
a modern, illiberális rezsim már nem úgy működik, mint a régi, offline
de mindegy
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.08.07. 09:43:38
de, rezsim
albert jól megírta
cink.hu/a-kozgepet-kokemenyen-eltapostak-hiaba-is-probal-leveg-1722650991
Frick László Intézet 2015.08.07. 10:59:26
Frick László Intézet 2015.08.07. 11:09:56
És megint arról van szó, hogy mindössze 5000 értelmes ember van az országban és mindenki más bunkó és ajjas, aki félelemmel vegyes sajnálkozással nézi a szemre azt se tudja, hogy menekült-e vagy szerencsepróbáló. De majd ötezer ember megint aAz Egyetlen Igazság Jogos Birttokosaként LEnézheti és LEszólhatja a tömegeket.
Pl kerítés: A kerítés porhintés, pl Óniós Államvezetések szemébe, a kormáőny hazudik.
Azonban van funkciója a kerítésnek.
Erre a jógyerek stréber kimegy a féligse kész kerítés-szakaszocskához, egy kunkor amerikaidrót még hiányzik is róla, vééééletlenül arrajár egy kisgermekes bájos fatal pár s elsétál a még nem kész szakaszhoz. Ezután már csak a logikai-fejtés következik, hogy majd aztán így elsétálnak a Dunához 170 km-t...
Szóval njem érdekli Az Egyetlen Igazság Birtokosait az igazság, csak az orbánbasztatás.
De az egész elmúlt 20-21 év, 22 év erről szól. Ment-e az orbánbasztatás által előre a világ? Míg a mogyorót erre csörgették, aközben valakik a diót zsákszám amott kivitték. (lásd A Taggyűlés és a Részvénytársasági Igazgatótanácsi Permenensülés arányait)
Nektek mindig csask a pillanatnyi profitmaximalizálás számít, MOST mennyit lehet kihozni belőle az orbánbasztatás tekintetében, ha Simicska Orbánnak hajt, akkor az, ha "bántják Simicskát" akkor meg az...
Csak ismételni tudom: A kormányzat demagógiájára nem mondolat a mogácsdánieli (= saskabaré) demagógia.
Hazugságra hazugságot? Uszításra uszítást?
A rezsim rezsim. Ami nem olyan, mint a rezsim, az nem rezsim, tessék szépen rá szót [ki]találni. Csakhogy egyre kevesebb a szó[kincs]... egyre több szó lesz idegen... és ismeretlen. És akkor még itt vannak a jószándékú ferdítések és projekciók. Ez a menekülthullám még ugyan csak a haloványka kezdet, de máris CUNAMI.
Frick László Intézet 2015.08.07. 11:39:32
Maradjunk csak a szó újdondászi polkomm [agitprop] behasználtságánál.
És a Jobbik esete pompásan szemlélteti. A Jobbiknak ugyanis nincsen politikája, csak a hazudozása (a politikaikommunikáció) amiben a nagy semmit (ami a nemlétező politikája) jól el tudja hazudni. És a Jobbiknak egyáltalán nincsen embere még egy kormányt se kiállítani, nemhogy kormányzatot.
A FIDESZ-nek volt valamennyi embere, de A Struktúrát sem volt képes áthatni és ráadásul Orbán káderpolitikájában a hűség többet ér, mint a [szak]értelem. Lássátok, Kovács Zoltán még ma is szóvivő lehet... stb.
A FIDESZ már a kezdetekben A Struktúrát se volt képes áthatni
MKára meg már a saját belsőrendszere is kétfedelű, a régi meghasonlott igaziFIDESZesek csak lesik, mi folyik, tehetelenül. Lázár kormányzását maga a FIDESZ sem képes már áthatni.
Végülis ez számotokra ein schmeckt fsmakkoló] ábra lenne, csak nem lehe6t olyan jól gyűlölni benne Orbánt, mint az elhazudott viktátorosban.
namost az a kérdés, kinek mennyit ér meg a szimpla (és nem is szakszerű) orbángyűlölet kiélése (azaz az élvezés, a geci veretése... egy ábrára, ugye...)
Emlékeztetlek benneteket Dudkó korai meglátására "Míg a Gyurcsány érát a kamarilla típusú kormányzás jellemezte, addig a FIDESZ-ét a kamarilla típusú kormányzás..."
Most minden szétbaszva, a "a nép bunkó és tudatlan" mindenki hülye, csak az az 5000 jóoldali újdondász nem... meg ti ketten, ugye? Ti (is, ugyanúgy) tévedhetetlenek vagytok.
Frick László Intézet 2015.08.07. 13:12:33
A jóoldali inverziánus síklogika szerint -bár Bezzegisztánban se találnak egyelőre megoldást a népvándorlás ellen...- igen egyszerű a megoldás: mindenben az ellenkezőjét kell tenni annak, amit Orbánék csinálnak. Mindenkit, aki csak akar jönni, elszállásolni, etetni-itatni és ha annyira otthon érzi magát, hogy a lakhelyétől pár lépésre szarik-húgyoz8ik és okádja ugyanúgy a szemetet maga köré, mint otthon, akkor szépen ki is takarítani neki. Ha mégsem elég jó nekik Magyarors6zág, akkor kiengedni őket, ahová menni akarnak és ha onnan visszatoloncolják őket, akkor megint befogadni é így tovább és ha 24-szer toiloncolják vissza, akkor 25-ödjére is elnézni, hogy megint Nyugatra lóg.
Hátugye a nép megnevelése az igazi probléma. A jóoldali újságírás hiába nevelné a népbe azt, hogy mennyire veszélytelen a marihuana meg a könnyűdrogok, a sok sötét bunkó, pl Dr Zaher toxi és addictológ' csak nem akarja megtanulni a jót. Akkor ilyen bunkó ajjas népből milyebn üdvös móccerokkal lehetne kinevelni a féálelemmel való vegyes rettegéses szánakozást.
kikoránkel 2015.08.07. 17:27:16
Sztem te nem sok migránst láttál, beszélni meg egyáltalán nem beszéltél velük.
Kétszer voltam Kelenföldön osztogatni ezt-azt, párral sikerült dumálni is.
Egy szír srác csak annyit mondott a kerítésre, hogy "asszed a törököknél nincs kerítés? a török katonák felszólítás nélkül lőttek ránk és mégis átjutottunk."
Már most lefogadom, hogy lesz pár lyuk a kerítésen, ahol az ott álló magyar határőr vagy ki, tartja a zsákot a baksisnak!
Minden kormánynak, így az orbán-rezsimnek is diszkrecionális joga kerítést építeni a határra. Még ha előre tudható, hogy olyan lesz mint az ementáli, akkor is.
Viszont azért az ajjasgeci kampányért, amivel megint fölbaszták a népet, simán kijár nekik a lámpavas!
Utolsó kívánság nélkül.
2015.08.10. 22:27:03
2015.08.10. 22:31:44
2015.08.10. 23:19:51
2015.08.10. 23:22:16
2015.08.10. 23:57:52
www.youtube.com/watch?v=AnpTWKKWQ1o&feature=youtu.be&t=333
2015.08.11. 08:55:19
hehe :D
Amúgy meg elég nehéz úgy értelmes párbeszédet folytatni, hogy szerinted "én szeretem a szocialistákat" meg "hitler a kedvencem" . Értem én, hogy ez az egész komment chat lényegében trollkodás, de azért egy szint alá nem érdemes menni, nem?
2015.08.11. 09:32:31
2015.08.11. 09:44:55
Arról beszéljük, hogy TE eléggé vonzódsz a fasiszta ideológiához.
2015.08.11. 09:46:29
2015.08.11. 09:56:50
Na meg persze mindenki náci, aki nem 100%-ig ért velük együtt. ÚGy látom, a 2014-es büdös nagy pofon a választásokon nem volt elég, jöhet a következő.
2015.08.11. 10:09:17
2015.08.11. 10:15:27
előbb még mszpm-s voltam (már életkoromnál fogva is elég nehéz lenne, annyira öreg nem vagyok..) aztán imádtam hitlert és liberálfasiszta is vagyok.
Kicsit tovább dumcsizunk, kiderül még a végén, hogy jehova tanuja, fényevő, mormon és ki tudja mi is vagyok :D
2015.08.11. 10:16:08
2015.08.11. 10:52:20
Minél jobban pátyolgatjátok a migránsokat, annál jobban elveszítetek a kapcsolatot a magyar néppel - és a Jobbik meg A fidesz felé toljátok őket.
Ez ilyen egyszerű.
2015.08.11. 10:56:28
2015.08.11. 10:57:49
2015.08.11. 11:02:45
A másik: megint TI vagyok. Ezen a ponton szoktam kilépni a fingreszelős (ahogy Fenehorizont hívja) dumcsikból. Miért is van, hogy én veled, vagy Dudival, vagy bárkivel face-to-face beszélek, mint TE.
Ellenben ha valaki más véleményen van, mint TE, akkor az rögtön TI. Ezen agyalj kicsit, hogy miért lesz rögtön arctalan tömeg, ha valakinek más a véleménye.
2015.08.11. 11:03:23
2015.08.11. 11:09:44
2015.08.11. 11:29:46
2015.08.11. 11:39:52
1. Édes hazánk mindenkinek a legdrágább.
2. Magyarországon a magyar nemzeti érdekek minden más érdek fölött állnak.
3. Pártok csatája soha nem durvulhat el annyira, hogy az az egész nemzetre káros legyen.
2015.08.11. 11:44:41
1. A házasság célja a családalapítás.
2. Ebből következően házasság csak férfi és nő között lehetséges.
3. A homoszexualitás önmagában semmiféle értékkel nem bír.
2015.08.11. 12:02:37
esetleg a szavazatod :D
Hitlert te hoztad be a vitába, nem én.
A homszex probléma hidegen hagy. Szerintem békén kéne hagyni őket, ha együtt akarnak élni, éljenek, stb. Komolyan ez foglalkoztat, hogy a meleg fiúk mit csinálnak egymással? Nem mindegy? Semmilyen hatással nincs az életedre.
2015.08.11. 12:06:11
2015.08.11. 13:04:03
2015.08.11. 13:06:13
Vagy adnak egy milliók számára is komolyan vehető alternatívát, vagy jön a 2014-es mélységű bukta.
2015.08.11. 13:07:51
2015.08.11. 22:35:36
Látod, ez a különbség kettőnk között, hogy én úgy fogom fel, hogy más a véleményünk a melegekről. Szerinted meg hülye vagyok, mert más a véleményem. Ez jellemző az egész nemzeti- kőkonzervatív - nagymagyar- őskeresztény-rovásírásos bagázsra, hogy aki másképp gondolja, az hülye, mert itt egy igazság van, az övék. Nem jocó, itt véleméynek vannak, és a tiéd pont annyira jó, mint az enyém. Nem objektív tényekről beszélünk, hanem véleméynekről. Amúgy kattanjál már le a melegekről. Ez egy gumicsontika, amit orbán bedob a híveknek, addig sem foglalkoznak az emberek azzal, hogy miért 320 az eur árfolyam, vagy miért vagy csúcson az államadósság, miért van többmilliárdos adóssága a kliknek, miért andyke kapta meg a szerencsejáték üzletágat, miért egy offshore cég vesz ki tízmilliárdokat a letelepedési kötvényekből...stb Ehelyett elég bedobni, hogy melegházasság, és közben hátul a sötétben lehet lopni.
2015.08.11. 22:40:50
Vedd észre, ez is paraszvakítás..veszélyben a haza, veszélyben a nemzet! ....(aktuális ellenség megnevezése) többezer éves trükkök ezek a politikában, de még mindig nagy tömegek bekajálják, mint pl. te is. Sajnos. Közben az egészségügy szétrohad, emberek az európai bér ötödéért dolgoznak, a 22-35 közötti generáció egyre jelentősebb része külföldön, és "édes hazánkba" nem is tervezi visszajönni.
Fenehorizont 667 2015.08.13. 11:08:53
én pont azt vettem észre, hogy a gumicsonokra az orbángyűlölő "véleményformálók", "értelmiségiek", "internetes újságírók" ésatöbbik harapnak leginkább. meg persze a pest-belvárosi rossz lelkiismeretű semmittevők, akik képtelenek már nemtommióta megszervezni egy olyan tüntetést, amit nem lehet megkülönböztetni hatodjára sem egy átlagos fesztiváltól, vagy az évi buzifelvonulás után rendezett afterpartytól.
elég valami mellett kiállnia orbánnak és csapatának, utána objektív haladógonolkodó civilfüggetlenek egész hadserege kezdi el médiaszerte annak az ellenkezőjét harsogni, suttogni, sulykolni. orbánéknak gyakorlatilag lófaszt nem kell propagandán agyalni lassan már 10 éve. sztem a kommunikációért felelős emberek a fidesznél már kívülről tudják, mire mi lesz a civilfüggetlen ellenhatás, és 2 gumicsont előkészítése között annak fényében láblógatnak egész nap. mondjuk nem nagy kunszt előre tudni, az azért tuti.
2015.08.13. 11:23:43
Fenehorizont 667 2015.08.17. 12:30:04
de, nekem is vannak ilyen ismerőseim, akik ún. "buzizást" és "zsidózást", valamint "igányozást" szoktak elkövetni, meg olyanok is, akik ilyenkor jópolgár módjára pukkadnak. én remekül szórakozom inden egyes ilyen beszélgetés alkalmával, mint tevékeny résztvevő.
ami a te kalandodat illeti, szerintem az nem annyira jellemző, csak mivel ezekre érzékeny vagy, megjegyzed - míg akik időjárásról, nagymelegről vagy zimány linda pinájáról beszélgetnek körülötted, azokat elfelejted.
2015.08.17. 12:52:50
A túlárazás a Nyugat egyik nagy barbatrükkje.
Az EÜ szétrohadása, a bérkülönbség és a munkaerőkivándorlás problémáit láthatóan most aratjuk. Csak ahhoz, hogy valamit aratni lehessen,először magokra van szükség, termőföldre, sok-sok munkára. A magvetők pedig most röhögnek a markukba.
Ha pedig valaki vissza se akar jönni - önként iratkozott ki a nemzetből. Nem magyar többé.
2015.08.17. 13:13:05
"Neked ez valami becsípődésed, hogy én tulajdonképpen egyszemélyben vagyok gyurcsány, az egész mszmp kb, kókajani, stb..? :D"
Mikor mondtam én olyat, hogy te ilyen sokoldalú lennél? Egy sima,egy fordított bonyolultságú érvkészlettel rendelkező marxista vagy, nem több.
"Látod, ez a különbség kettőnk között, hogy én úgy fogom fel, hogy más a véleményünk a melegekről. Szerinted meg hülye vagyok, mert más a véleményem"
Én ezt pont fordítva érzékelem. Egy hülye vagyok, aki beszopja ovi propagandáját.
"Nem jocó, itt véleméynek vannak, és a tiéd pont annyira jó, mint az enyém."
Marxista locsifecsi. A vélemények nem egyenlőek. A véleménynyílvánítás JOGA az, ami egyenlően megillet mindenkit.
Csakhogy 10000-szor komolyabban veszem Baron David de Rotschild véleményét a 2008-as válságról, mint például a tiedet.
2015.08.18. 08:14:31
2015.08.18. 08:21:44
2015.08.18. 08:24:50
Sőt, kéne egy bizottság, hozzád hasonló, vonalas, elkötelezett emberekből, akik megmondják, ki a magyar, akit nemmagyarnak nyilvánítanak, attól megvonni a nyugdíjat, tb kártyát, kirúgni az állásából...ja, hogy már volt ilyen hitler, rákosi alatt...hűha...
2015.08.18. 08:56:12
A magyarsághoz való tartozásnak is vannak feltételei. Tisztelet a hagyományok, a történelem, a nyelv és a többi magyar felé a minimum.
2015.08.18. 09:35:46
Amúgy mondjuk ha valaki itthon él, napraforgó méretű kokárdával járkál egész márciusban, ellenben szénné lopja magát a magyar közvagyonból, akkor ő inkább magyar, mint az, aki külföldön melózik?
Ne adjál már fel ilyen magas labdákat nekem :D
és mi van az egyéb felvetéseimmel a nyugati típusú demokráciáról, amit a főnökség megszüntetett "mocskos libsi buzik" rikoltozás közepette?
2015.08.18. 10:01:34
Nyugati értelemben vett baloldali. Akik kultúrális marxisták - vagyis marxisták.
Az angol baloldal nyíltan együtműködött a hidegháború alatt a komuunistákkal A német baloldal
jóval a szovjet blokk összeomlása utána nyíltan bejelentette, az ő végső céljuk a kommunizmus.
www.die-linke.de/nc/dielinke/nachrichten/detail/artikel/kommunismus-auch-unser-langfristiges-ziel/
"liberális demokrácia", amit szeretett vezéred megszüntetett"
???
"rendőrség nem a főnök kézivezérelt kisbáránya, mint ahogy az adóhivatal sem az, vagy az alkotmánybíróság."
A 2006-os aljas, brutális, vérszomjas rendőrattak után itt baloldali ember ne hivatkozzon kézivezérelt
rendőrségre. Az élő műsorban GyF büszkén hangoztatta, hogy ő koordinálja az egészet. Az utána való szrecsenmosdatás
pedig a magyar "demokrácia" legszégyenteljesebb aktusa volt.
Persze, a hozzád hasonló "magyarokkal" iszonyú jól beszopatta, hogy a jogvédők, meg "libsik" egyrészt ugye zsidók
(utálni kell őket, csak nem szabad hangosan ezt kimondani) meg buzik is, és nemmagyarok, különben is sorosgyörgy pénzeli mindet (aki ugye zsidó:D).
Miért letten ém idézőjeles magyar? A zsidóság természetes módon hazánkban midig is liberális és baloldali volt,
Popper Péternek vannak ennek a pszichológiai okairól nagyon jó írásai. Utoljára itt állami szinten antiszemita
támadást Rákosiék hajtottak végre. Kérdezd meg a máig is élő munkásörőktől, miért kellett utálni őket.
Tény, hogy azóta itt,Magyarországon zsidó reneszánsz van. Buzik is... hithű zsidónal joban senki sem ítéli el a buzikat.
Ajánlott zsidó irodalom a témában: 1 Mózes 19:1-13; 3Mózes 18:22.
"különben is sorosgyörgy pénzeli mindet"
Soros nyíltan hrideti, hogy hálózatot épített az értelmiség képzésére:
www.soros.hu/indexcf5.htm
Hülye lenne mindet ő fizetni, elgé néhnáy véleményformálót kiképezni,a többi úgyis azt hajtogatja, amit tőlük hall és olvas."
2015.08.18. 11:17:12
2015.08.18. 11:49:28
Szerintem pl. az a TISZTELET, hogy egy többdiplomás emberre, aki évtizedek óta tanít, nem mondod azt, hogy PED EGY kategória, és írjon 200 oldalas portfóliót, bemutatva, hogy nem összesmidtelte csak az eddig meglévő 3-4 egyetemi diplomáját. Márpedig a főnökség ezt mondja a tanárokra, ergo nem tisztelnek minket, nem magyarok. Ugye, jól értem a tisztelet szót?
Vagy nem alázod meg az egészségügyi dolgozót havi hetvenezres fizetéssel, ez is tisztelet lenne a másik ember iránt, nem? Vagy nem egy többezres stadiont emelsz oda, ahol omlik az orvosi rendelő, meg az iskola, és a csatornával is baj van...ez lenne az emberek tisztelete. Igazad van, a jelenlegi kormány a minimális tiszteletet nem adja meg a magyar népnek. Tehát akkor nem is magyar. Jól értem a tisztelet fogalmát, ugye? Néhány volt, külföldön élő ismerőseim lefotózták magukat, és odaírták, "szebb jövőt" és jónagy szmájlikat. Gondolom, érted a keserű iróniájukat. Ezek a fiatalok tisztelik annyira magukat, hogy nem kívánnak bejelentetlenül, minimálbérért dolgozni, miközben a kormányközeli haverok tizmilliárdokat lapátolnak ki offshore cégekkel, vagy miközben a legkisebb boltba is online kassza kell, andyke megkapja az összes kaszinót, online kassza NEM kell. Ez tisztelet? És mitől rosszabb magyar az a fiatal, aki nem akar ebbe a sorba beállni, hogy szarért-hugyért gürcöljön, miközben a sógorok- vejek, haverok szétlopnak mindent? Az lenne a tisztelet, hogy itthon marad, éhbérért dolgozik, hogy a főnökség többet lophasson?
2015.08.18. 12:39:34
Nem, nem jól érted, de egy marxista gyárilag képtelen felfogni mi az.
"Vagy nem alázod meg az egészségügyi dolgozót havi hetvenezres fizetéssel,"
Nézed, a baloldalnak 3*4 éve volt, hogy kezdjen vele valamit. Vajon mirét nem sikerült nekik? És miért várod el másoktól, hogy oldják meg, ha az előző garnitúrának sem sikerült?
"ehát akkor nem is magyar. Jól értem a tisztelet fogalmát, ugye? Néhány volt, külföldön élő ismerőseim lefotózták magukat, és odaírták, "szebb jövőt" és jónagy szmájlikat"
Igen, ez a lelpek, amikor szarban vagytok,aztán még köpködök hátrafelé a legundorítóbb, amit egy külföldre vándorolt gazdasági migráns csinálhat. Román, szerb ilyet nem csinál.
2015.08.18. 13:03:10
Nem, nem jól érted, de egy marxista gyárilag képtelen felfogni mi az.
"Vagy nem alázod meg az egészségügyi dolgozót havi hetvenezres fizetéssel,"
Nézed, a baloldalnak 3*4 éve volt, hogy kezdjen vele valamit. Vajon mirét nem sikerült nekik? És miért várod el másoktól, hogy oldják meg, ha az előző garnitúrának sem sikerült?
"ehát akkor nem is magyar. Jól értem a tisztelet fogalmát, ugye? Néhány volt, külföldön élő ismerőseim lefotózták magukat, és odaírták, "szebb jövőt" és jónagy szmájlikat"
Igen, ez a lelpek, amikor szarban vagytok,aztán még köpködök hátrafelé a legundorítóbb, amit egy külföldre vándorolt gazdasági migráns csinálhat. Román, szerb ilyet nem csinál.
2015.08.18. 16:07:26
Amúgy meg, Megyó megdobta a tanárok fizuját 50%-kal, csak úgy mondom, és nem kellett se portfólió, se életpálya modell..se semmi...(de ez tényleg csak zárójeles)
Jocó, hány évig lehet elmúltnyóóóócévezni, visszamutogatni? Az előző garnitúra leszerepelt, elhajtotta őket a nép a picsába, új seprők jöttek, de ugyanúgy rohad az egészségügy, ugyanakkora az államadósság...ha következetes akarnál lenni, ezeket is elhajtanád..amúgy meg, a kivándorló nem az országra, hanem erre a kormányra kőpköd, azt csak lehet, nem? De mint írtam, nem fontos ezt a dumcsit tovább nyújtani, neked továbbra is becsípődésed, hogy én vagyok gyurcsány, meg marx meg az összes előző kormány (aki nem orbán) egyszemélyben. Eléggé nehéz igy beszélgetni.
2015.08.18. 17:38:26
A holokausztnál ugye nem mondanád azt, hogy ez régen volt, és most már ne a múltba mutogassunk vissza.
Tehát a vizsgált téma hosszútávú hatásaitól függ. A kabai cukorgyár bezárása olyan 20-30 évre vágta taccsra az abból élőket. Az államadósság megduplázása azt jelenti, hogy alsó hangon 50 évre szűkíti közel nullára az ország monetáris lehetőségeit.
"Amúgy meg, a kivándorló nem az országra, hanem erre a kormányra kőpköd, azt csak lehet, nem? "
Hogyne lehetne. Az országra is lehet. Azt csinál ott kint, amit akar.
2015.08.18. 17:41:58
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.08.19. 00:03:08
"Mivel a történelmet a bolsevik győztesek írták, Adolf ennek megfelelően lett ábrázolva "
baszod a jó édes ... ...khmm..
a bolsevik usa meg a bolsevik britek, franciák, hollandok stb stb meg a többi rohadt komcsi, ugye?
(ja, tudom, mind zsidók...)
ostoba, agyatlan szalonfasiszta* vagy, ha ezeket, amiket itt fejtegetsz, tényleg beszoptad
nem fejtem ki
:(((
*gy.k.: nem jól írtad. a szalonfasiszta mi a kibaszott kurva édes anyjáért olvasna - hitlert??
érdemes lenne disztingválni a nácizmus (ami csak a NEVÉBEN szocialista, valójában többek között nagytőke-párti és rasszelméletes misztikus baromság, vagyis agresszív és ostoba konzervativizmus) és a fasizmus (nem német, nem náci, nem misztikus, és bár elég gusztustalan, de viszonylag koherens ideológia) között
btw
hitler minden, kicsit is értékelhető ötletét - sport, sovinizmus, harmadik birodalom stb - mussolinitől nyúlta
csak mindent lebutított és übermenschbe burkolt
szegény nietzsche (meg wagner...) meg a többiek
2015.08.19. 07:37:59
Szóval Jocó, én azt hiszem, roppant türelmesen válaszolgattam, de visszatérek én is a kiinduló ponthoz, nem vagy te más, mint egy kisnáci. A holokausztra nem visszamutogatni, hanem EMLÉKEZNI szoktak. Ez volt az a pont, ahol beszakadt a cérna. Elmész te a búspicsába, hitlerimádó seggfej.Amúgy nem véletlen az orbánimádatod sem, kell nektek, birkáknak a führer, akik megmondja a tutit, meg hogy kit kell utálni. Az,hogy közben az undorító sleppjével szétlopja alólatok az országot, nem számít, mert elég belengetni a zászlót, hogy "véreim, magyarok" és nyaljátok fényesre a seggét. Gondolom, te Horthyt is egy kiemelkedő remek magyarnak tartod :D na, pá Jocika.
2015.08.19. 11:59:51
2015.08.19. 12:05:29
Lol. Ez már a teljesen kibontott érvrendszered, vagy lesz még lentebb is?
Nincs neked semmid, csak a címkéid, a skatulyáid és az orbángyűlöleted. Ebből felépített illuzióvilágodban pedig mindenki náci, aki nem 100%-ig ugyanazt gondolja, amit te. Ájulásig szeretett pártjaid vezetői pedig a hasonló csapdában élő embereken kivül senkit nem tud megszólítani.
2015.08.19. 12:15:26
A bevándorlás kérdése a kulcs.
Itt a hagyományos magyar megoldás:
hu.wikipedia.org/wiki/Hajd%C3%BAn%C3%A1n%C3%A1s#/media/File:HUN_Hajd%C3%BAn%C3%A1n%C3%A1s.C%C3%ADmer.svg
Jöhet a címkecunami.
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.08.19. 17:23:32
mutass már bármely európai ország rendes hivatalos tankönyvében hitlert pozitívan értékelő részt...
naugye
2015.08.19. 18:01:57
Fenehorizont 667 2015.08.19. 18:56:14
ugyanmár, ne röhögtess. engem anno a cigányok hobbikból kismilliószor vertek meg, vagy próbáltak és/vagy kiraboltak stbstb. és akkor képzeld el azoknak a gyerekeknek a tömegeit, akik velem ellentétben még visszaütni se mertek. pokol, de komolyan, és ez nem irónia.
szted hány gyereket ér ilyesfajta inzultus? szerintem tízezreket.
ezenkívül a kövéreket se nagyon szeretik. digidagi daganat - kergeti a halakat. azt akkor jössz itt nekem ilyen baromságokkal, hogy valakinek aszonták, h menjen vissza afrikába. muhaha, haggyálmán. remélem, túlélte a szerencsétlen.
meg vkit pofánvernek, mert zsidó. hány ilyen eset van évente? egy? bazzeg, valakit pofánvernek, mert zsidó, másnap sztár lesz belőle, egy celeb. én zsidó lennék, tuti elémennék kipában egy 64 vármegyés vagy fasztudja milyen dzsemborira, azt hónapokig abból élnék, állítom.
szted hány embert vernek pofán azért a cigányok, mert magyar? hányat aláznak meg a barátnője, a járókelők szeme láttára? arról nem is beszélve, hogy alkalomadtán ezekbe az inzultusokba például bele is lehet halni.
fúbazmeg, nem is gondoltam, hogy komment miatt valaha ideges leszek 26 éves korom óta, de most az lettem. kösz :D
Fenehorizont 667 2015.08.19. 19:13:10
és ez csak magyarország, amerikában mi lehet? valami multikulti városban, mint st louis, ferguson, washington, detroit? ahol a white flight utazási-iroda által szervezett turnusok keretében fehérek milliói mennek szebb vidékekre? ilyen hírek persze nem jönnek, mert nem demokratikus. néha pár kósza pl. a knock-out játékokról. ismered ezt a remek szórakozást?
vagy valami európai fejlett országban, mondjuk svédeknél, franciáknál, londonban, ahol a nagyformátumú 2-3. generációs bevándorlók már kialakították a saját kis no-go övezeteiket, ahová nemhogy fehér ember, de rendőr nem megy. képzeld, a zsidóval mit tennének.
www.atv.hu/kulfold/20141116-europai-kalifatus-iszlam-enklave
2015.08.19. 19:38:25
2015.08.19. 19:42:49
Fenehorizont 667 2015.08.19. 20:17:13
az "ember" nem a másságtól fél, hanem attól, hogy pofánverik, esetleg megölik a fiát, megerőszakolják a lányát vagy őt magát stbstb.
kurvára nem félek a másságtól pl. egy kínai kajáldában vagy az ázsia centerben, hanem inkább szórakoztat.
a "gyűlöletkampány"-nak meg örülök. nem lehet elég korán kezdeni a majdani no-go övezetek kialakulásának megelőzését. szerencsére rengeteg honfitársam vélekedik így, úgyhogy ez pipa.
menjen a bevándorló innen a picsába, a halál faszára, vigye a kölkeit meg a pereputtyát, és eszméletlenül leszarom, hogy mennyit szenvedett a kibaszott amerikaiak miatt, akiknek a pénzéből most éppen a demokraták féltik őket. ez eleve már egy nagy röhej.
nem történik itt semmi gyűlöletkeltés, alapvető emberi ösztönökre épít a kormány meg a jobbik, és teszem hozzá, kurvakönnyű dolga van, mivel az övéiktől különböző megoldás gecire sehol nem született még azonkívül, hogy ez kerítés meg a plakátok fujjdecsúnya dolog, és akkor háromra mindenki sajnálja a bevándorlókat.
meg hát, nem is fog soha a haladócivilfelvilágosultfüggetlen gondolkodás- és viselkedésmód alapjaiban kompenzáló jellegét ismerve.
úgyhogy ez van; nem muszáj szeretni, de ez van. szerencsére.
2015.08.19. 22:59:21
Az olyanok mint te, vagy nagyjocó, soha nem ismernék be, hogy előítéletes seggfejek, ideológiát gyártotok hozzá. Az abba bele nem illő elemeket meg nem akarjátok észrevenni. A jobbik egy faszfej nyilas párt. NEM megvédeni akar téged, hanem hergel bárki ellen, legyen cigány, zsidó, buzi, néger, kínai, muszlim, bárki. Ebből te kiválogatod a neked tetsző dolgokat, a többi felett meg elsiklasz. Kijárnak a dunaparti cipőkhöz kopkodni, hollokamuznak, stb. A 60 éve elgázosított zsidók most kire nézve is jelentenek veszélyt? Na, ebbe a magyarázatba csúnyán belebuktál, gyenge kísérlet volt. Kommentelés közbeni beidegesedés ellen pedig lélegezz gyomorra, mélyen, beszív- kifúj , lassan:D
2015.08.19. 23:02:49
2015.08.19. 23:05:33
2015.08.19. 23:08:48
2015.08.19. 23:10:48
2015.08.19. 23:12:40
2015.08.19. 23:18:13
www.168ora.hu/itthon/emigral-pedagogus-karral-szembeszallo-tanarno-is-138421.html
igen, 168 MENórából van, de azért onnan, mert most az fb-n ezt tette ki valaki, és kéznél voltamúgy több újságban is megjelent
igaza van, nagyjából arról szól az egész dolog, hogy KUSS legyen, pofát befog, nem pofáz, nem felesel a tanár. Majd rózsika néni tudja, mi a jó
Fenehorizont 667 2015.08.19. 23:44:18
persze, hogy azt válogatom ki, ami nekem szimpatikus. mit válogassak ki? ami nem az? a többi felett meg persze, hogy elsiklok, mert nem gondolom, hogy bármikor is hatalomra fognak kerülni. de majd meglátod, hogy igazam lesz, úgyis itt fogunk még 10 év múlva is kommentelni. orbán viktor hatalmát simán bebetonozza az olyan emberek felfogása, mint pl te. sztem bármelyik kiábrándult fidesz-szavazó hamarjában haptákba vágja magát, amikor jön a szokásos kisebbségajnározó agyfaszság valamelyik elnyomott, független médiumból, úgyhogy hajrá! én szurkolok nektek. minél több kisebbségajnározás, orbán viktor annál boldogabb. én úgy képzelem el, hogy minden egyes olyan index vagy 444 főcím netre kerülésekor, amikben azon picsognak, hogy éppen melyik kisebbséget nem szereti valaki úgy, ahogy szerintük kellene, megcsókolja viktorom homlokát egy láthatatlan jótündér :D
a buzikat sem kötelező szeretni, így az sem kötelező, hogy csak és kizárólag pozitív kontextusban lehessen róluk beszélni. vagyishátmondjuk szerinted kötelező, meg még párezer hülye szerint, de szerencsére egyre nagyobb ívben van lefosva a fejetek.
nem csak nagyjocó meg én viselkedünk az adott témákkal kapcsolatban úgy, ahogy neked nem tetszik, hanem jóval-jóval többen. hehehe.
a cipőköpködést leszarom, az ázsiai kisgyereket sajnálom. ez borzasztó példa volt. egy darab borzasztó példa. van még esetleg ilyen borzasztó példád? és akkor már lenne kettő darab borzasztó példa.
2015.08.20. 09:58:02
10 év múlva nem ilyen lesz.
Nézd meg, az ovi-párt kiveti magából a nem annyira geciket, Lázár helyett jön elsimon, pokornyi helyett rózsika néni...csupa minőségi csere :D
10 év múlva....haverjaim fia elitegyetem, elitszak, most 1 évet végzett, tiplizik Angliába. A mostani hatalmi elit gyerekei voltak az évfolyamtársai, azt meséli, hogy ennyi beszűkült, tahó, geci seggfejet egy rakáson még nem látott. És 10 év múlva már ők lesznek pozícióban, ne legyenek illúzióid. A mostani helyzet még semmi a 10 év múlva bekövetkező helyzethez. Ami nagyjából úgy fog kinézni, hogy 20-30-cal alacsonyabb lesz az átlagos IQ az országban, tekintettel a tömeges kivándorlásra. És te is tudod, az értelmesen mennek el. És mint látjuk, az orbán rezsim pont olyan önbezáródó, önfelfaló rezsim, mint bármelyik másik autokrata rezsim, nem viseli el a belső ellenzéket, ezért lézerjani megy, Elsimon jön.
2015.08.20. 10:02:25
Egy másik forgatókönyv a 10 év múlva szituról: Angéla néni nygugdíjba megy, jön egy idegesebb német fazon helyette, és a sok lopós közbeszerzés miatt, amit ők finanszíroznak, kivág minket a picsába az EU-ból, befagy a pénzcsap,egy hónapon belül már anarchia lenne az országban.
2015.08.20. 10:17:54
2015.08.20. 10:31:46
Fenehorizont 667 2015.08.20. 10:51:57
hátnézd, nagyjűból 1948-tól 2010-ig ugyanaz a banda termelte újra magát, örökölték a pozíciókat. nem tudsz olyat beírni, ami miatt ennek a folyamatnak a változását előnytelen színben látnám.
az meg egy régi, mondhatni autentikus bolsevista berögződés, hogy aki nem egy véleményen van veled, az automatikusan buta is, és kevés az iq-ja. valószínű te ezt hallottad a szüleidtől, a szüleid meg ugyanezt az ő szüleiktől.
2015.08.20. 10:53:49
Nekem egyébként személyesen VAN jelentősége, a családom egy részét kiirtották, módszeresen. A megmaradt tagoknak sajnálatosan a vészkorszakban telt a fiatalsága, illetve a koncentrációs tábor után már nem volt kedvük szaporodni, ezérét én gyerekkoromból nagyjából idős emberekre emlékszem, mint család, sokan voltak, utódok nélkül. Így nekem alig van élő rokonom a saját nemzedékemből.
A mi családunk inkább ellenzéki volt az elmúlt rendszerben, nem volt marx kötet, nem voltak párttagok, munkásőrök a családban, talán azért nem is kell szégyellnem mint neked, és azért nem kell köpködnöm bármit, ami nem szélsőjobbos, mert nincs mit kompenzálnom, mint neked.
2015.08.20. 10:55:54
Fenehorizont 667 2015.08.20. 11:08:44
hát azért, mert ez már réges-régen nem a klasszikus marxista baloldal. (mondjuk a félrecsúszás már marx idejében előrelátható volt)
a poletárok helyét átvették a random "elnyomott" kisebbségi csoportok és szubkulturális életmód-kísérletek alanyai, amivel az átlagember kicsit sem tud már azonosulni. a poletár-elmélettel még valamelyest tudott, hiába mutatott az is kevés átfedést a valósággal.
egyetlen dolog maradt meg, és az a bolsevista jellegű gondolkodás: aki nem úgy látja a dolgokat, mint a felvilágosult, az hülye. ha 8 millióan nem úgy látják, akkor 8 millió a hülye, és nincsen azaz isten, hogy valaha is önreflexíven álljon hozzá bármihez. (ez mondjuk a szélsőjobboldalon is ugyanúgy megvan, csak most nekik áll inkább a zászló, és nem olyan frusztráltak, mint a civilfüggetlenek.)
én pl. minden embert tisztelek, aki következetesen kiáll valamilyen eszme mellett, és a tettei legalább valamelyest összhangban vannak azzal, amiről pofázik - így természetesen a marxistákat is tisztelem, ha következetesek. a "nácikat" is. vagyis tisztelném, ha ismernék akár egyet is jelenleg :D
Fenehorizont 667 2015.08.20. 11:12:15
én nem így tapasztalom. vegyesen. megy a hülye is, és megy a nem hülye is.
persze ezt nyilván te nem így fogod látni, mert olyan vagy, mint egy vallásos: azt látod, amit látni akarsz.
Fenehorizont 667 2015.08.20. 11:28:12
egyébként ezt a fajta önvigasztalást csomó orbán-gyűlölőn viszontlátom. ha nem azok vannak hatalmon, akik szimpatikusak, akkor beleringatjátok magatokat egy álomvilágban, amiben az okos demokraták (orbán miatt, természetesen) tömegesen hagyják el az országot, és akkor ittmarad a sok buta orbánhívő, és majd később derossz lesz nekünk. sztem titokban még vágysz is rá, hogy derossz legyen.
persze ez nem így van. a legtöbben egy természetes, még jó 10 évvel ezelőtt beindult folyamat részeként mennek külföldre, és főleg az észak-kelet-magyarországi megyékből, valamint a képzetlenek közül is sokan, akik pincérkedésre, segédmunkára vagy buditakarításra pont jók. és pont telibeszarják, ki van vagy volt kormányon, csak keressenek 2x ugyanannyi munkával 3-4x annyit, mint itt.
nekem elég sok rokonom van arra, és állítom, egy darab nincsen közöttük engem kivéve, aki legalább egyszer nem járt már angliában vagy hollandiában.
aztán visszajöttek.
2015.08.20. 11:37:48
2015.08.20. 11:41:11
2015.08.20. 11:54:12
2015.08.20. 11:58:18
2015.08.20. 12:04:42
2015.08.20. 12:09:08
Fenehorizont 667 2015.08.20. 12:20:40
jaja, én is 20 évre tippelek :D
ebben az a szörnyű, hogy akivel rendszeresen kibaszik, mint pl anyám, akit közvetlenül a fidesz emberei miatt rúgtak ki a munkahelyeiről az elmúlt 5 évebn KÉTSZER, azok sem tudnak ellene tenni semmit, mert nincsen helyette alternatíva. de tényleg, senki.
és akkor az ellenkező oldali királycsinálók még mindig ott vannak lemaradva, hogy demokrácia, jogállam, diktatúra, idegenellenesség, rasszizmus, meg egy rakás olyan dolog, ami senkit nem érdekel. azon ugrálnak minden egyes fidesszel kapcsolatos megnyilvánulásukban, mintha még mindig ők lennének hatalmon, és egyetlen dolguk a büdös magyarparaszt orra alá dörgölni olyan dolgokat, ami őszerintük felidegesíti, illetve megrémíti a buta választópolgárt. ez lehet, hogy működött, mint szavazatmaximálási módszer a rendszerváltás utáni iszonyat létbizonytalanság és tömeges munkahelymegszűnés miatt feléledő kádár-nosztalgiában 10 -15 évvel ezelőtt, de amióta ezt a nosztalgiát rendkívül hatékonyan kifingatta gyurcsány, azóta csak keringenek körbe-körbe, mint a bolondok.
2015.08.20. 22:24:01
1. öszödi beszéd :DDDD
2. gyurcsánya hibááááás, elmúúútnyócév :D
3. Drága viktorunknál alkalmasabb ember nincs, nem baj, ha két kézzel lop.
Most én tematizálok kicsinyt: fiúk, mit gondoltok, mekkora lehet orbán, rogán és a slepp magánvagyona? (stómanokat is beleértve, mint mészáros lőri) és családtagokat is hozzászámolva, mint a vej, és persze ebből mennyi származik valós gazdasági tevékenységből, és mennyi a mi adóbefizetéseinkből....?
2015.08.20. 22:27:13
2015.08.21. 08:15:25
2. Egyszer adjál már egy egyenes, igen-nem tipusú választ. Szerintem GyF elkúrása és az IMF hitel a mai gazdaságra hat/nem hat (ha hat, még X évig hat, ahol X egy valós jövőbeni évszám).
3. Várok egy konkrét nevet, akit Ovi helyébe ültetnél, és rábíznád a hatalmat.
2015.08.21. 08:19:13
Egy megyei vörös báró is sírva röhögne azon, hogy csak ennyit sikerült összelopni ennyi idő alatt. Simicskán kivül mindenki hülye volt a lopáshoz. Simciskát viszont mostanbáan nagoyn kell sajnálni, mert bújik az üldözött és felé Orbán kardja nyúl barlangjában.
2015.08.22. 09:22:16
index.hu/belfold/2015/08/21/menekult_kviz_migracio/
különösen azt a kvízkérdést, és választ ajánlom figyelmetekbe, hogy a menedékkérelmet beadók hány százaléka az, aki már meg sem várja, hogy elbírálják, mert lelécel innen. :D
Jocónak még: vannak olyan emberek, akik magukat Jézusnak hiszik, meg napóleonnak, stb, ezeket nyilvánvalóan orvos kezeli. Úgy tűnik, fellépett egy újabb szindróma, egy ember, aki valamiért azt hiszi, hogy én vagyok gyurcsány. Jocikám, ünnepek után szerintem azért kérjél egy időpontot egy mentálhigiénés szakembertől, hogy ezt tisztázd vele. Eleinte még viccesnek találtam, aztán bosszantott, de most már komolyan aggódom miattad. Esetleg, ha egyszer Dudi előkerül, ő ismer engem személyesen is, igazolhatja, hogy NEM én vagyok, én tényleg nő vagyok, vagy jó egy fejjel alacsonyabb, mint Feri, stb, stb, szóval, semmiképpen sem lehetek én Feri.
2015.08.23. 10:57:26
GyF hatalmas vagyont szerzett a poltikai megfelelőségéből - ellentétben veled.
GyF nem gyűlöli Ovit, sőt, kifejezetten kívánja, hogy hatalmon legyen - ellentétben veled.
GyF érti és tudja, mi történik az országban és a világban - ellentétben veled.
Az egereket sem szokás összekveerni az elefántokkal, ezért aztán ne izgulj, téged soha, senki nem fog összekeverni GyF-fel.
A kérdésem elől bezzeg gyáván elfutottál - de nem úszod meg. Hat-e az IMF hitel és az elkúrás a mai magyar állapotokra, igen vagy nem?
2015.08.23. 20:32:05
Továbbá azért sem válaszoltam, mert majd most jössz, hogy jujj te láttad / tudtad, ugye-ugye - és megint jön, hogy én és Feri egyek vagyunk, sőt, ÉN vagyok Feri. Amúgy ez a csevej jó ideje szarmasszírozás, neked semmi mondanivalód nekem, nekem sem neked, semmiről nem akarlak meggyőzni, nem akarlak felvilágosítani, ellenben te meg vagy győződve róla, hogy én valami agyérelmeszesedésés, hetvenplusszos néni vagyok, aki szerelmes Feribe, és jár a politikai gyűléseire. Továbbá azért is szarmasszírozás, mert mit lehet egy olyan beszélgetéssel kezdeni, ahol TE a bősz kormánypárti hívő egy ellenzékit "politikai megfeleléssel" vádolsz. Pont annyira nem vagy őszinte magadhoz, mint Dudi. Nyaljátok a kormány seggét, és ha valaki kritizálni meri őket, akkor az "politikailag megfelelő" meg "jógyerek". És te mégis, mi vagy? :D
Na, pá Jocó, ez a dumcsi lapos és unalmas, mint te. Mondanivalód nincs, ötleteid nincsenek, az udvariasság végső határáig válaszolgattam neked, de zárjuk már le. UNALMAS. tartalmatlan, értelmetlen ez a beszélgetés.
2015.08.23. 20:39:30
2015.08.26. 22:56:18
Frick László Intézet 2015.09.09. 06:32:26
Mi, a 40-és a halálközötti korosztály eredetileg, esznéletünk korszakában móókszista nevelést kaptunk. Mondjuk Hanni néni elég jól el tudja játszani a már politikai alakkiképzést nem kapott jógyereket. A móókszizmus a kettesszámrendszerben azért kamelható filozófia, mert dualista, van ugye a jóosztály, meg a rosszosztály és a világtörténelem tehát a jó és rossz küzdelme, világ jójai egyesüljetek. Pl a vallásos az mindhülye, tehát aki ateista, az okos. A fejlődésben ugyanis a vallásos koraibb, mint az ateista. (Báregyébként nem, de nem baj :D )
Jocó, Lujza sosem szerette Ferit, mert ő klasszikusan régiliberális. Azaz ősSZDSZ-közeli.
Frick László Intézet 2015.09.09. 06:46:49
Valamint elárulok egy titkot: a kritikus helyeken ma jóformán szemerkélő esőben is áll a víz, az oka a csatornalefolyó eldugulása és ez a lefolyó eldugult az özönvizekben már. Én egy civilt láttam az egyik özönvíz után, aki a budapesti népszokásokkal ellentétben kiment a hzuk elé (még vagy 20 család lakik ott) és a saját kezével belenyúlkáűlt a vízbe a lefolyóhoz és kiszedegelvén azt, ami eldugította, leengedte a vizet. Azt is vedd azért figyelembe, hogy Budapest Fényes És Művelt Civilnépe még mindig az IKV-ra (meg FŐKEFÉRE és FŐCSAMŰV-re vár...
Sőt, az özönvízben azt tapasztaltam a Fényesmőváros Aójdefejlettembereitől, hogy egymás autóit se tolták ki a sárból, sőt még arra se figyelmeztették egymást, hogy ne menjenek be egy eldugult vízalatt álló utcába. Mindenki ült a kis kasztlijában és nyomta eszelősen a pedált valami rést keresni a továbbhaladásra, sokszor így dugítva el egymás elöl a szabadutat... ha volt egy letört faág, amit kiszállván arrébb lehetett volna dobni, akkor nem szállt ki , pl kuplung leégésig nyomta a pedált, a kuplung árából pedig két pár Gucci cipőt is vehetett volna
Frick László Intézet 2015.09.09. 06:49:37
A média mindenesetre bemutatta egy troli közönségét, akik kiszálltak akadályt elhárítani (ez lenne az ellenpélda az állításomra :D )
2015.09.09. 20:02:48
hű
Dudi nekem ad igazat egy másik hozzászólóval szemben, Feri ügyben.
és régiliberálisnak hív, nem jógyereknek, meg agymosottnak, stb.
Teljesen elérzékenyültem.
Frick László Intézet 2015.09.10. 18:12:13
2015.09.10. 20:23:24
2015.09.10. 20:24:36
Már dudko sem votl a kedvencem, én annak idején még Policcal haverkodtam össze, aki régi libsi volt, mint én. Hol van?