A Netokrácia és Nijemmá Intézet esti válasza:

Ha Orbán holnap felmondaná a reaktorbulit az oroszokkal, máris a megújuló energiában lennének okosak a Jók és Igazak és biomassza meg egyebek tekintetében mi más is a magyar megújulóenergia egyik fő oszlopa, mint az akác.

http://www.pointernet.pds.hu/ujsagok/agraragazat/2005-ev/02/kepek/38-2.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr605858591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Steinmann Intézet 2014.03.13. 19:12:41

Látom, itt már dübörög ezerrel a kampány :D

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2014.03.13. 19:58:27

Nem mondja fel. Meg amúgy is tök mindegy, hogy az ország kisebbsége mit gondol erről, direkt, gonoszságból és zsigeri gyűlöletből és a CIA pénzéért cserébe. Majd meghökkennek 30 év múlva.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2014.03.13. 20:00:23

bazmeg, rosszabb vagy, mint egy bayerzsoltba oltott torkosmatild

az atom az egy
hogy kell-e nekünk egyáltalán, és mikor, az még egy
hogy milyen és kitől, az még egy
hogy mennyiért, az még egy
stb stb

és te beszélsz síkbolygóról?

Steinmann Intézet 2014.03.13. 20:12:12

@ripők: @A Hannibal Lektűr-attitűd:
Látom, ahogy próbáltok valami ésszerű logika mentén Dudival vitázni.
Évek óta tanítok olyan tantárgyakat, amiben számolni kell. Megmutatom a gyereknek egyszer, kétszer, százszor, lépésenként, bólogat, és dolgozatkor bead egy üres lapot. Leülök mellé külön, gyakorlunk, mintha értené, majd újra üres lap a dolgozatkor. Amúgy normál értelmi képességűnek tűnik. És nem egy ilyen gyerek van, hanem osztályonként legalább 5-6. Másképp van beakasztva az agyuk. Tartok tőle, Dudi is ilyen. Mi logikus gondolkodók vagyunk, A lépésből jön a B lépés, elágazások, lehetőségek, mátrixok vannak a fejünkben. Dudi szerintem teljesen másképp lát mindent, amit meg mi nem értünk. Gummicsizmás? Akkor csak remek ember lehet, minden más nem számít. Az ő agya valahogy így van behuzalozva. Olyan ez, mint amikor valakinek nincs hallása, vagy nincs ritmusérzéke. Belőle meg a logika hiányzik. Ezt felróni viszont nem lehet neki, mert az kb. olyan, mintha Dudi kérné rajtunk számon, miért nem tudunk úgy írni, mint ő, csak be kell gépelni, és kész.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2014.03.13. 20:19:44

@Steinmann Intézet: Dudkó gondolatmenete is logikus, csak a kiindulás és a súlyozás más... van benne rendszer.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2014.03.13. 20:22:18

@Steinmann Intézet:

Értem. Orbán egy gumicsizmás hívő, tehát jót tesz az országgal.

(Vagyis nem értem. Mert valójában sem nem gumicsizmás, sem nem hívő, sem nem tesz jót)

Steinmann Intézet 2014.03.13. 20:40:11

@ripők: nincs benne rendszer. A közvéleménykutatók hazudnak / nem hazudnak, eredménytő függően. A ksh csal / nem csal eredménytől függően. A kommunikáció jó / rossz - épp amit alá akar támasztani vele, olyan.
@A Hannibal Lektűr-attitűd: Igen. Gummicsizmás jó ember, belvárosi yoló rossz ember. Ez ilyen egyszerű, mint a faék. Itt nem lehet érvelni, vagy logikázni.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2014.03.13. 20:43:44

DUDI! most az egyszer összeszedem, mi a bajom orbánnal

(hogy ne jöhess megint azzal, hogy gyűlölöm - dehogy gyűlölöm, csak sajnálom, hogy az orbán-rezsi alatt kell élnem)

- mindent kézben akar tartani, mindent ő akar elintézni, mindent ő akar irányítani
- ugyanakkor korlátolt, szűk látókörű, műveletlen, tapasztalatlan, tájékozatlan - vagyis semmihez nem ért (bocs, a focihoz talán...) (ami önmagában még nem feltétlenül lenne baj, de:
- nem nagyon tűr meg maga mellett valódi hozzáértőket
- lojális talpnyalókkal veszi magát körül, akik szintén nem értenek semmihez, de hűségesek (vagy jól keresnek)
- kompromisszumra képtelen, tárgyalásra alkalmatlan

:vagyis autokrata, de sorozatosan rossz döntéseket hoz, majd ezekhez ragaszkodik a végsőkig (nincs kutatás, döntés előkészítés, elemzés, hatástanulmány és hasonló úri huncutságok, csak mögmondtam oszt jónapot van, meg ostoba, korlátolt fafejség )

- számára harc az élet, harc a politika, ezért állandóan konfliktust, ellenséget keres
- élete a hatalom, a vezénylő tábornokoskodás (vö miniszter szó eredeti jelentése)
- küldetéstudatos, államférfi szeretne lenni, bekerülni a történelembe
- szeretne keménynek látszani, de valójában bizonytalan, ezért agresszív is

:így nem lehet jó politikai vezető - lehet, hogy háborúban az lenne, vagy jó király lett volna, de most béke van és köztársaság (ja, az már nincs)

(figyelem! nem orbánról, a személyről beszélek, hanem orbánról a politikusról)

* * * * *

nem kell reagálnod, csak szerettem volna, hogy tudd

Steinmann Intézet 2014.03.13. 20:58:34

@A Hannibal Lektűr-attitűd: ez mind igaz, de nem látod, hogy Dudi miért is csipázza. Mert nem belvárosi úrigyerek, mert nem joló, mert nem multikulti, és fogalma sincs, hogy mi a különbség egy dolce&gabbana és egy armani parfüm között, míg az elempések meg a 44-es fiúk tudják, hol lehet a Kazinczy utcában jót kajálni, és azt is tudják, Ovival ellentétben, hogy a trefort gimiben a wc-ben milyen színű a díszcsík a falfestésen.

Steinmann Intézet 2014.03.13. 21:02:42

@A Hannibal Lektűr-attitűd: erről beszéltem, hogy itt nincs logika, itt érzelmek vannak, Dudi úúútál mindenkit, aki tudja fejből a 79-es troli megállóit, és azt is, hogy melyik átjáróház a belvárosban, és hol jó a fagyi az ötkerben. 44-ék tudják, elempéék tudják, sőt, valószínűleg Feri is tudja, tehát FUUJ, Ovi meg Vargamisi nem tudja, tehát cuki. Rogi meg úgy polgármester az ötkerben, hoyg ő sem tudja, tehát ő is cuki. Lásd: LV hátizsákkal parlamentbe járni, mint a luxuskurvák:D Érzelmekkel szemben nem lehet érvelni. Kb. olyan, mintha egy antiszemitát akarnál logikai alapon meggyőzni, hogy csúnya dolog, ahogy gondolkodik.

kikoránkel 2014.03.13. 22:43:26

@Steinmann Intézet:
a zötkerben nincs jó fagyi. a bartókbélán van(volt?) a Gómbócda, ott igen! de az tizenegy.

úgy nézem, nem műxik :(
https://www.google.com/maps/@47.479924,19.051748,3a,37.5y,138.02h,86.81t/data=!3m4!1e1!3m2!1sOHghZjnZTKGrV3Qf3BXkjA!2e0

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2014.03.14. 00:08:25

@Steinmann Intézet:

jó persze, ez a vidéki fiú-dolog biztos bejátszik (gyurcsány is az:)

de én meg ezt leszarom ezt a pestfóbiát

nekem nincs vidéki-fóbiám
nekem fóbia-fóbiám van

Frick László Intézet 2014.03.14. 02:56:37

@ripők: @A Hannibal Lektűr-attitűd: Jaj, hát ez politika! És a politikus olyat, hogy soha vagy affélét, mint érzelmek, zsűűlölet vagy szeretet, nem ismer. Már Dzsingisz kán megmodta, semmire nem vezet a harcban a gyűlölet. A Jók és Igazak se, ha politikusok, nem jelenthetik ki, hogy sohasem kormányozhatnak és végülis önmagában pusztán vizsgálva, ebben az energiahelyzetben ami van (és amiben könyékig dógozták magukat a Jók és Igazak, miközben swingerpartyztak is az atomlobbyval megy a magyar elektromosenergiaszektor lobbyjával, akiknek úgy kell a megújulóenergoia, mint neked Selmeczy Gabi sunája... Szóval vezetési parktikumból jól van ez így, hogy orbán a piszkos részét a melónakl megcsinálta, mert az alternatíva (tehát 1 másik választás van) csak egy jóléti gazdag kb NSZK-Ausztria szintű országnak menne. Ausztria csak szeretne annyi szalmát és pelletnek valót, mint ami nálunk pocsékba megy.

Valójában már jó 10 éve el kellett volna kezdődnie a lakosság ébresztésének, csak ugye Magyarországon egy 50-60 éves ember 4 fűtésreformot élt meg és egy 60 éves vidéki büdösparasztnál akár meg is találhatná egy joló 444-es riporter a négy korszak reformfűtésének rekvizitumait, mert az olajkályhát meghagyták a tsiztaszobában, szép csempeburkolatú. Le van takarva csipketerítővel, de van szeneskazán, gázkonvektor (sookat zabál, nem hasznáélják, de ki tudja) és gázcirkó is
És az ulyen büdösbunkó jaj annyira bizalmatlan, amikor jönnek a Jók és Igazak és megint kiderül, hogy mi lesz a jövőenergiája erre azt mondja, a nagyapja már ezekszerint a jövőben élt, mert a kemencét gyakorlatilag biohulladékkal ingyen fűtötte, csak a munka volt vele macerás@Steinmann Intézet:

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2014.03.14. 06:04:03

@Frick László Intézet: Szóval akkor ennyi energetikai reformmal a hátunk mögött, szerinted okos ötlet 30-40 évre elköteleződni a szovjet teknika mellett?

kikoránkel 2014.03.14. 09:28:30

@A Hannibal Lektűr-attitűd:

Igaz-igaz, szalay télleg jó volt, a levendula föl lesz próbálva, honnan is ismerném az összeset :D, csak úgy éreztem stimmol a blog szellemiségéhez a karakán nagyotmondás.
Anno a Bárczy István uccában volt a Kovács Pali bácsi cukija, többször is láttam őt suháng koromban ott tüsténkedni mind a kb 6 négyzetméteren(ahány olimpiai bajnokság, annyi négyzetméter), nna ő szokott az eszembe jutni, amikor azt hallom, hogy a legnagyobb magyar sportoló a puskáspancsó meg a paplaci.

Neki se volt jó fagyija. :(

Frick László Intézet 2014.03.14. 09:39:54

@ripők: Látod ez a magyar baja: a számtech' tanárbácsi 25 éve nyitja minden új osztálynál a műfajt Az orosz (= szovjet) számítógép viccel. Van jutyúb, videómegosztó, 444, faszom és a magyar még mindig a Moszkva vagy leningrád [!!!!] hívószóra ZIL-eket meg mókás buszokat, záporjóskákat lát a praszpekteken gázolni a kásás márciusi havat.. egyszer, ha látni akarnád esetleg a mai orosz középosztályt (takarítónők, boltieladók, safjórok , sétáljál már be a margitszigeti Grand Hotelbe és üljél már be egy kávéra... ) Nem ismerel ennél szánalmasabb, de egyben tipikus magyar rinyálást, mint >>okos ötlet 30-40 évre elköteleződni a szovjet teknika mellett ??<< Az oroszok csinálják ma a blúcsippeket sok műfajban és az atomenergetika az egyik ilyen sáv. Lehet választani, vannak még fejlettnyeu mérnöki irodák, akik Kínában gyártatják le a cuccost. De pl a magyar még ott tart, hogy deszar a kínai áru, de vacak, közben a legmenőbb nyeu "alkatrészgyártók" a régi jól márkázott dobozaikba kínai árut csomagolnak, az un "olasz autóalkatrészipar" is efféle lesz lassan pl, nem beszélve ilyen műintézetekről, mint a holland Klockerhol
Benyögöm a sofőrnek: "orosz kamion" és rögtön "Ja, azok a szar MAZ-ok!" A KAMAZ pl a MAN-nal kooperál.. de a ladák se azok a 2001-es modellek. Az orszo középosztálybeli amúgy is a Skoda octaviát preferálja.
Ez az egész rinya csak polkomm maszlag.. nem tudsz egy szakszerűt lonkelni. És csak szajkózni tudom: A óoldal politikusai miatt úrhodott el ennyire a magyar atomlobbi. És a jóoldal sokat munkálódott azon, amit végül Orbán írt alá. Politika ez ecshém, nem Pöttyös könyvek. A politikában nem segreverőst játszanak az unokahúgok, vagy anyu 28-as biciklijén tsikáltatják a bimbózó csiklajukat vagy fotelkarfát vagy maci orrát lovagolnak, hanem bizony a politikában hardXXX élesben mennek a dógok . Nincsen annál magasabb fokú gyönyöre egy politikusnak, mint amikor más faszával kaszáltat csalánt ... vagy ott a sakkozó hasonlatom... Orbán ebben a képletben a buta sakkozó, aki azt hiszi, hogy amit lépett, azt ő találta ki. Szerintem feri szokott Ágitól intim betétet kérni (amit Ági azért tart magánál, mert feri közelében ezerrel bugyborognak a Bartholin-mirigyei) feri meg az élvezéstől folyton a gatyájába eregél, annyira jól mennek a dolgok. Hiszen most csiki-csukiban, akár bedől az MSZP végleg akár nem, ő veszi le a babjukat és ő nem ostoba módon bankszámlákon parkoltatta a "kezelt pénzt" hanem időben és a legkorszerűbb módokon offshoreizálta. Simicska majd még csak esetleg most kanyarít olyan móccerokat, amiket feriék már tavaly is úntak.

kikoránkel 2014.03.14. 10:43:26

@Frick László Intézet:

"És a politikus olyat, hogy soha vagy affélét, mint érzelmek, zsűűlölet vagy szeretet, nem ismer. "

Ez egyáltalán nem helytálló

vagy

olyannyira leszűkíted a politikust mint kategóriát, hogy az már statisztikai hibahatáron belül van.

Frick László Intézet 2014.03.14. 13:57:10

@kikoránkel: Minden szakmában (vagy hivatásban) vannak LÉNYEGÉBEN kizáró motívumok. Pl az orvos, ha nő és a sérült gyermeket hozzá viszed és kitör belőle az anyai JAJ. Mindenre lelni persze ellenkezőt, vannak sebészek,. akik vakbálműtétet végeztek magukon, ha jól emlékszem, pl egy orosz.
természetesen a politikus, amikor hazamegy, sihta van, szeret ésvagy gyűlöl, etc.
Amiben te most kikezdenél, az a politikai kommunikáció. tehát kiáll a politikus, orál, szépbeszédet tart és pl gyűlöletet kelt vagy uszít. Dde ha TÉNYLEG elönti a gyűlölet, akkor úgy jár, mint az ökölvívó, eki elkezdi MÉREGBŐL verni az ellenfelét...
Most azt kell eldömntened, hogy a politika az politikai kommunikáció-e vagy pedig a politikai kommunikáció a politika eszköze. (Erről mindig Esterházynak a nyelvben-stílusban gondolkodása jut eszembe, a Csudálatos Szekerce -ami azonban nem farag. A varázsfuvola, amit emberi tüdő fuvallata sose járt által (és nem is fog).

A politikusnak van egy célja, ami fedett és pl a fedésben eszköze a kommunikáció.

Meghiszen, neked pláne, hogy létezhet sakkparti, amiben a mester megmondja előre a lépéseit és mégis nyer -de akkor nagyon gyönge a másik sakkozó.

De különben ost azért csatlakoztam föl, hogy megmutassam, a FIDESZ az egyik[fajta]kommunikációjával hogyan semmisíti meg a másikat. @ripők: @A Hannibal Lektűr-attitűd:

Miközben a rrezsőcsoki meg a többi, a "Jobban teljesít" mitüzen? -aközben a választási törvény machinációi, a határontúliak szavazataiba való remények vetése stb meg önbizalomhiányról vall, mindent el kel követnünk, hogy sikerüljön... szóvíl az egyikkommunikáció kioltja a másik hatását, beh szépet tudna erről írni Petre Maghari - ha akarna. Csakhogy bnem akarhat, mert ez eltérne a jóoldali kommunikáció line-jától. Ésd azt nem lehet. Olyannyira nem lehet, hogy a Kormányváltó Összefogásból bizonyítóerejűen és pomntosan ki lehet mérni, kiknek dolgoznak maghartiék csak azt nem tudjuk, mennyiért.

Azonban ismerjük Hamvas tág definícióját a korruptságról.

Namost? te válaszolj: szelektív pörösszáj van-e, lehet-e?

Milyen politikai újságírás az, ami konkrétan kimnérhető, beazonosítható polkomm line főcsapásában a fősodorral fut. (Most nyilván nem a minőségre vagyok kíváncsi, tehát Stefkával vagy más hóttgyönge fideszlakájjal, mikrofonálvánnyal, óbersovszkival ne gyere..)

Frick László Intézet 2014.03.14. 14:45:18

@kikoránkel: Ha van valaki alak a magyar történelemben, akinek a politikája címszó alatt a puszta politikaikommunikációját tárgyalják, az Kossuth lajos. Dumapolitikus volt, mint az EKÁsaink, nagy volt a duma és arc, de amikor tenni is kellett (a politikában) akkor kiderült, hogy ez szakma is.

Frick László Intézet 2014.03.14. 14:51:41

@kikoránkel: @A Hannibal Lektűr-attitűd:
A reaktorbuli politikai döntéséről keveset beszélnek, a jóoldal prominensei lényegében a kommunikációs részét bírálják, meghát ütni kell, ahol lehet, ma semmi se drága (de ha pedig nem is akarnak győzni??)
A gáz ugyanis a politikai döntés főlényege. Kínának opciója van Oroszország "fölösleges" gázára és az oroszokat osztán így lehet szankcionálni, vonnak egyet a vállukon és szólnak Kínának, hogy lett 203012 milliárd nagyvalag fölösleges gázuk. Politika, miszerint bulizunk egyet az atomreaktorokkal és akkor ugye gázügyben is számíthatunk valamire, Putyin válaszát nem ismerjük.
De a két ország méreteit tekintvén sejthetjük.

És hát energiapolitikáról beszélni, amikor még energiapolitikaikommunikáció se nincsen. Itt a rakás nagyokos zöldünk és nem tanítják a buta népeket, mert idehaza a zöldségre nem jutott .. mi? Mi nem jutott? Ott tudott zöld lenni az LMP, ahol ez elment a duma szintjén (ti a Zónijósparlamentben)
Jávor B (PimPi) pampogott most valamit a reaktorbuli kapcsán, de zsönge szó maradt, visszhangtalan

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2014.03.14. 15:46:37

@Frick László Intézet:

"Miközben a rrezsőcsoki meg a többi, a "Jobban teljesít" mitüzen? -aközben a választási törvény machinációi, a határontúliak szavazataiba való remények vetése stb meg önbizalomhiányról vall, mindent el kel követnünk, hogy sikerüljön..."

mindent el kel követnünk, hogy sikerüljön

mindent el kel követnünk, hogy sikerüljön

erre talán térjünk vissza április 7-én

egyébként az van, hogy telhetetlenek, mohók - iletve orbán telhetetlen, orbán mohó...

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2014.03.14. 15:53:18

@Frick László Intézet:

attól, hogy valószínűleg gyurcsány is az oroszok zsebében van, még nem ő köti meg ezt a szerződést - fű alatt, titkolózva, kapkodva, ész nélkül ésatöbbi

ahogy most kinéz, a jövőben nem növekszik, hanem csökken, vagy legalábbis stagnál az energiaigény

valamint épül az euban máshol is erőmű, az is egy valószínű forgatókönyv, hogy 30 év múlva sok és olcsó áram lesz, mi meg itt leszünk a kurvasok veszélyes és drága áramunkkal....
(pl a napenergia felhasználásának hatékonysága drasztikusan nőhet stb stb)

de ezeket a dolgokat lehetne ám okosan tanulmányozni, kutatni, mert egyelőre nem vagyunk elkésve

ráért volna több infó alapján, úgy 5-10 év múlva döntést hozni

de a faszom orbánnak most kellett, ész nélkül

kikoránkel 2014.03.14. 18:14:55

@Frick László Intézet:

Messze nem a kommunikációról van szó. Az emberi történelem dugig van olyan -politikusok által előidézett-
katasztrófákkal, amelyekben nem fedezhető fel a racionalitás, csak a gyűlölet, a félelem, a vélt felsőbbrendűség, nameg a hübrisz. Meg még egy csomó stb.

kikoránkel 2014.03.14. 18:22:24

@Frick László Intézet:

A pol.kom. amúgy is csak az általános alfabétizmus óta érdekes, előtte 1000 évig ki nem szarta le, hogy mi a véleménye a jónépnek?

kikoránkel 2014.03.14. 18:41:51

@Frick László Intézet:

"az oroszokat osztán így lehet szankcionálni, vonnak egyet a vállukon és szólnak Kínának, hogy lett 203012 milliárd nagyvalag fölösleges gázuk."

Mutatom! :D
Észak-Koreának van atom robbanófeje. De, van-e hozzá célbajuttató eszköze? Hát nincs.

Az oroszoknak nincs vezetékük Kína felé és ne mondd, hogy két hét alatt kiépíthető, mert még 2 év alatt se.
Aztán.
Kína a kazahokkal bótol gázügyben jelenleg, ki tuggya kell-e neki orosz gáz abban a mennyiségben, amennyit a ruszkik eladnának.

És
Szerinted, ha Kína tudja, hogy a ruszkiknak eladási problémájuk van, milyen árat ajánl Putyinnak?

Továbbá
Az USA és az EU Kínának nagyságrenddel fontosabb kereskedelmi partnere, mint a Rusz. Nagyon meggondolják majd, mit lépjenek.

Az Usa önellátó lesz energiából pillanatokon belül. Az EU meg vesz mástól szénhidrogént. Drágább lesz, az valószínű, de nem roppan bele.
Ellenben, ha az oroszok nem tudják eladni az Putyinnak a végét jelenti.
Mert ne hidd, hogy a KGB meg fogja védeni őt a Rosztnyef meg a többi oligarchista konzorcium uraitól.

Frick László Intézet 2014.03.15. 04:05:38

@kikoránkel: tipikus nyugat-e7uropeér [-> picsatársadalom, elpicsásodó NYEU, ezomárok] gondolkodásra vall:
Az oroszoknak nincs vezetékük Kína felé és ne mondd, hogy két hét alatt kiépíthető, mert még 2 év alatt se.
Aztán.
Kína a kazahokkal bótol gázügyben jelenleg, ki tuggya kell-e neki orosz gáz abban a mennyiségben, amennyit a ruszkik eladnának.

És
Szerinted, ha Kína tudja, hogy a ruszkiknak eladási problémájuk van, milyen árat ajánl Putyinnak?

A mostani Európa egyik nagy problémája, hogy képtelen oroszul, kínaiul vagy indiaiul gondolkodni.
kínáról jellemzésre csak a kínai-féle impérializmus működésére mutatok rá Afrikában. Nem hinném, hogy egy országban, ahol pár év alatt500km-es városkörnyéki 500km/h-val száguldozó vonathálózatot építettek ki és erre van is jegyárfizetőképes utazóközönség is millióival, meg komplet (bár lakatlan) várost és a többi, a többi, pár hónap alatt rittyentettek egy 4-6 sávos külön +7,5t-s autópályát 1200 km hosszan, hogy akkor probléma lenne a földrajzilag sokkalközelebbi gázlelőhelyeket a kínaigáznyerőhelyek vezetékeivel összekötni. Meg a két ország gazdasága olyan típusú, hogy 2 év a világ nekik?

Ez a kágébézés is nagyon égő, olyan "amerikai film szovjetorosz témában" dramaturgiás.

Figyelmeztettelek többször is, hogy már a Szovjetúnióról elbaszottak voltak a magyarok elképzelései, mindenszar, ami szovjet és semmiseműködik, ami szovjet és a szovjet egy bunkó medve, aki hóttrészegen ül az álatkerteb a ketrecben és van neki rigója 8az egyik a csikk a szájában) vodkától hótrészeg és a rigója egy turul, tehát magyar és jönnek a fejlettnyeusok és nézik, hogy a medve hogy játszik a rigójával, aki turul [-> napirajzg

Ez a napi magyar pelpol pollkommja miatt alakul így és csak hajtogatni tudom, hogy a medve nem játék

Struccpolitika nem tudomásul venni, hogy Oroszország erős nagyhatalom lett és úgy tudom, ti jolók szoktatok egyébként a magyarok mitugrászzkodásain (most megmutatjuk az oroszoknak is, hiszen már Ugocsa is megmutatta a zosztrákoknak!)

Teljesen elfuseráltnak érzem a magyarokban élő kínaoroszindia képet és ebből egyre több baj lesz majd pl külgazdasági értelemben is.
Amit Kínáról 4 évvel ezelőtt tudtál, azt kukázhatod nyugodtan. Amit a legtöbb magyar tud Oroszországról, az kb egy Schwarzenegger fil 25 évvel ezelőttről, no a te kágébézésed is ennyi. A Szolgálatok emberei 20 év alatt legalább három alakváltozáson mentek keresztül, ne hülyéskedj, még egy magyar is, 1992-ben favágóinges bőrmellényes peresszótulajdonos drogelosztó volt, most meg nulladioptriás szemüvege van és rendszeresen jár ánuszkozmetikára és sejpegve, hehezetesen beszél és algakúrázik meg biodinamikus

Frick László Intézet 2014.03.15. 08:33:33

@kikoránkel: @A Hannibal Lektűr-attitűd:
Ami először lerohad az egzakt történet[történelem] vázáról, az a polkomm, aztán a politika, mint a történet elhazudozása vagy rögzül (sokszor, sajnos) vagy az is lerohad(szerencsére)
Ugye, ezt ti is elismerhetitek, hogy Br Antallék mindent elbaltázó balfasz barkácskormánya EGYÉBKÉNT minden idők (morálisan, ahogy hanni néni szeretné) legtiszteségesebb [nemlopós] kormánya volt, (egy ilyen derék relativista, mint kikoránkel, fogadja el szépen az ahhozképest viszonyítást!!!) de mégis az akkori jolók, eszenagyjaink, a magyar lángelme Napjának fűtői.. szóval mimindent összehordtak, elsősorban polkomm szolgálatból (meló, pénzért) de tisztán zsűlöletből is [-> hitek és remények] aztán minden elmúlt, Dr Antallék megtették, amit meg kellett tenniük, az ő faszaikkal áltak abba a csalányosba kaszálni, ami az MSZP veteménye volt és a népek 4 év múlva a csalányos veteményezőit már szakértőként szavazták vissza, de ehhez kellettek derék értelmiseggjeink és az ő jószándékú uszításaik és hazudozásaik (korai-középkorai MaNcs)

Aztán elkapok pár ilyen értelmiisegget és kérdezem és vonogatja a vákllát, minkj nem is montunk ilyen csúnyákat, mért kelélett Csurkának zsidóznia satöbbi, mossák kikkezeiket.
Erről a korról is humuszálódik a shitcom [nem elírás] a polkomm, a rizsák, eltelik majd 20 év és akkor már MAJD jól megtudjuk az oroszokról TÖRTÉNELMILEG azt, amit ma kéne tudnunk.
Például jó lett volna az oroszokról 1991-ben tudnunk azt, amit AKKOR az oroszokról tudnunk kellett volna, de mi még azt se tudtuk, hogy a moszkvai joló 1963-ban már Levis's farmerben járt. Pláne a leningrádi. Mink mindenféle hülyeségeket hittünk a szovjetről, hogy nyerugorkát zabálva vedeli a vodkut és hozzá szovjet progresszívzenétz hallgat.
Pedig már Yves Montand, a híres franciakommunista hogy járt Hruscsovékkal.
Szóval majd kiderül itt minden, de a szokásos spät-tel, pl ma már tudjuk, kicsoda Kaya Ibrahim, de Mester Ákos nem szégyelli magát azért, mert Juszt László miatt tudjuk, kicsoda Kaya Ibrahim. Nem áéll ki Mester és nem köp föl a levegőbe és áll alája, hogy ennyit érek szakmailag, rinyáltam százévig Kaya Ibrahimon és egy kövér szemüveges találta meg, nem Mester Tamás apukája.

kikoránkel 2014.03.15. 08:54:53

@Frick László Intézet:

Jaja, a KGB. :D

Az Állambiztonsági Apparátus Dolgozóinak Napja.
Szemmel látható a változás, a 60-as évekhez képest.
www.youtube.com/watch?v=J4jHTZmuqbc

kikoránkel 2014.03.15. 09:09:04

@Frick László Intézet:

Oroszország erős nagyhatalom. Az.
De, nem szuperhatalom!
Nagy-Britannia 100 éve szuperhatalom volt, mégis csak az USA segítségével lett győztes két világháborúban.
A ruszkiknak még(már) egy kuzinjuk sincs.
Putyin tradicionális emberkedése egy sötétben fütyörészés.
Elment a falig és beleverte vagy verik az orrát.

Frick László Intézet 2014.03.15. 12:09:28

@kikoránkel: Ya! Tavaly Szíria kapcsán azonban a A Két Rothadó Brada ellenében Oroszország törte a kuglófot. Én nem mmernék ennyire bátor lenni annak a jóslásában, Putyin mikor veri majd falba az orrát.

Frick László Intézet 2014.03.15. 12:28:01

@kikoránkel: @A Hannibal Lektűr-attitűd:
[kérdésem annak a margójára, hogy ugye a jóoldal se egészen magát a miért reaktort -kérdést basztatja, hanem hogy mért így, mért nem másképpen született a döntés]
Mi az "üzemanyaga" a reakoroknak, honnan lehet beszerezni és mennyiért (fő tétele ui a költségeknek) és mi lesz az elhasznált hulladékkal ki is kezeli azt? Súgok: Az , aki pl a németekét is
és a németeknek nemsokára rakásra lesz ilyenje.. (-> Tante Angela fenyegetőzései)

Frick László Intézet 2014.03.15. 12:30:28

@kikoránkel: @A Hannibal Lektűr-attitűd:
azaz megint a polkomm rizsa szintjén gyakjuk a basszgitárnyakat, kikoránkel ezzel az [XX. századi*] Angolszászok Dicsérete című szájgitározásával a rizsálás Fleá-ja volt! (de legalább a bokájánál lógatva adta volna elő fehér fasz-zokniban :D )

*2014-et írunk, bass!

kikoránkel 2014.03.15. 14:47:38

@Frick László Intézet:

Kicsit eltévedtél, én támogatom az erőmű bővítést, az én problémám az, ami egyébként a "jóoldal" főproblémája is, miszerint mire ez a kapkodás, lenne bőven idő hatástanulmányokra, tenderre, tudományos értékelésre.
A másik meg, hogy ez a titokban lezajlott előkészítés pont azt mutatja, hogy lopni mennek. :D

A reaktornak fűtőanyaga van, amit kb vagy 10 országban be lehet szerezni, az ára pedig a termelési költséget nézve, nagy technológiák között messze a legkisebb.
Ha megduplázódna, az is csak kb 20%-kal emelné a költséget.

A hulladékot 20 évig az oroszok tárolják, aztán visszahozzák Mo-ra. :D

Ahhoz képest, hogy milyen gyakran ajánlgatod magyariéknak a Mindenhatooot,
nem vagy valami kreatív.

kikoránkel 2014.03.15. 15:01:55

@Frick László Intézet:

"kikoránkel ezzel az [XX. századi*] Angolszászok Dicsérete című szájgitározásával..."

Hibáztak, tévedtek, aljaskodtak stb.
A másik oldalon meg volt barna pestis meg vörös pestis, vallásháborúk, fajgyűlölet.
Ki a faszt kéne dicsérgetni XX. századi metszésben?

kikoránkel 2014.03.15. 15:16:18

Putyin meg a fal.

www.businessweek.com/articles/2014-03-14/is-russia-pulling-money-out-of-u-dot-s-dot-for-safekeeping#r=read

Feltehetőleg a FED-nél őrzött orosz tulajdonú amerikai államkötvényeket váltották ki.

In 1957, Russia shifted dollars from the U.S. to London, he said, fearing the U.S. would punish Russia financially for its invasion of Hungary.

Utoljára '57-ben a magyarországi invázió után csinálták ezt, amikor beszartak, hogy zárolják a lóvéjukat.
(nyers fordítás :D)

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2014.03.15. 18:19:05

@Frick László Intézet:

???

a németek éppen leállnak az atommal
a franciák nem, miért nem velük példálózol?

ha már német atom: www.galamuscsoport.hu/tartalom/cikk/351410_hoppa_a_nemeteknek_bovitjuk_paksot

csak az érdekesség kedvéért

Frick László Intézet 2014.03.16. 02:49:32

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Már megint mit linkelsz, amikor évek óta ugatom, hogy a politikaikommunikáció egy dolog, és a politika egy más és a harmadik legbelsőbb pedig maga a történet, voltál te óvodás vagy kisiskolás? Kittyke nyálhabbal pekhi ajakaira Rolcsika nevét, annyira úúútájja már, egy phrassz! szidalmazza kis barátnőinek és közben pedig, ha valaki megnézné a füzeteinek belborítékait , azokon szivecskékben, ha kalligrafikusan is, kinek a monogrammja kunkorodik? Nektek lényegében nem a micsoda számít, hanem ki mondja és lényegében O' bármit mondhat vagy tehet, az nektek vacak és magyariázat mindenre van. A franciák kisatomhatalomnak számítanak, pl nekik is szabad volt atomfertőzni csendes-óceáni szigetet. A németeknél a zöldmozgalmak története 40 éves, de ha az FKF mozgalmaktól számítom a kezdeteit... Ahhoz, hogy az Leggyilkosabb majom felismerje valaminek az értékét, először el kell veszíteniie, és a fejlett német agrárium gyakorlatilag élettelenné tette a vizeket és rovartalanná a leget és egy nyúl, egy fácán ritka, őz pedig sefol, a flóra és fauna pusztulatai a fejlettmodernségek miatt odavezettek, hogy a felelős zökld-gondolkodás, amire mi szarunk... és ami még most, az Orbán féle ("eladta a nemzetet Putyinnak" ) haza-árulás traumájában se késztet senkit arra, hogy most már az igazságról is beszéljen, se orbánék nem hajlandóak a néppel felnőttként közölvén (ti a népet felnőttnek venni) hogy ez van, ez a kész helyzet.. az elektromosenergiapiac üösszefügg és az oroszok [az ukránokon keresztül és erős magyar jóoldali szereppel az üzletben -> Dr Kapolyi] kezében nem csak gázcsap és dúsítotturán van, de bizony, ha leoltják az árampot nyugat felé, még az is jelentősen belebasz az összeurópai árampiacba.. Most ezt itt összeírtam neked, és erre te majd jössz és kifizetsz polkomm linkkel.

Tényleg, mit gondolsz, de most KOMOLYAN te, a TE FEJEDBEN mi van az energiahelyzetről, a jövőenergiájáról, a zöldenergiáról? Mit tudol TE.. légy szives puska nélkül, MAGADTÓL a te fejedből válaszolni, most TERÁD vagyok kíváncsi, az én példaképemre, akit a testvéremnél jobban szeretek és becsülök, akinek a fél vesémet odaadnám Temagadtól mondjad, amit te tudol. Biodinamikus gondolkodás? -de fejből légy szives, ne legyél egy brendelmátyás azzal, hogy majd amit nemtudol, abban a Mindenhatoooo kisegít.

Frick László Intézet 2014.03.16. 04:04:01

@kikoránkel: Az amerikai Demokráciát orbán és putyin alakú büdösbunkók kovácsolták, akik minden vacsora előtt asztaliáldást mondtak és még mai is meghatározó tömegek addig nem fognak a zabához USÁ-ban, amíg asztali áldást nem mondanak, és a Nigga Felemelkedés is mély & jámbor vallásialapú és az Amerikai Demokrácia legszebb napjaiban még mindig apartheid volt Délen. De ez a Demokrácia is sírbaszállt a Kennedyekkel, akikben a kikoránkel-i hasonlítótudományos móccerekkel sok-sok orbánisztikus vonás fedezhető föl. A Kennedyek után
...de beszéljek a KétPártRendszer szépségeiről?? - hogy a két párt és lobbyjainak kiegyezése, ez az egyensúly osztán milyen kurvára egy tisztességesdemokrácia?
Az USA Demokráciája John Wayne alakú. És ez a demokrácia Johnson és Dick Nixon fellépésével kezdett elrothadni és a sírbeszéde első foszlányai Dabljú Bush szájából brehhentek "Nemzetünk nem fogja engedni, hogy más nép[ség]ek beleszóljanak az ügyeibe"

Az Amerikai Demokrácia alapja a Bibliára tett kézzel esküttevés.

Amikor az amerikai nacionalizmus tüneteire rámutatnak, erre az a kész-olcsó frájdcsiken magyarázat breffenhet, hogyhát az USA egy fiatal állam[szövetség] nekik MÉG szabad, azonban ha a demokráciájuk életkorát vizsgáljuk, az szeniorkorban van már jócskán, a magyar demokrácia hány éves? és amidőn az USA demokráciája ennyiidős volt, akkor mik és hogyan TÖRTÉNTEK? A magyarban az7 Állam fogalma mennyire tiszta már és hány éve próbálják neki tanítani?

És mely kor volt az, amiben a magyar deákság (itt: értelmiség) két forintért is az anyját nem baszta meg, a kutyát olcsóbban számolva. [Segítek: a Horthy Korszak volt az] Ezzelszemben: a deák szerepe a magyar népmesékben.

Most pedig zene: www.youtube.com/watch?v=6iofG4BCanQ

kikoránkel 2014.03.16. 09:33:07

@Frick László Intézet:

Egy pillanatra még el is gondolkoztam.
Orbán vs Madison, Putyin vs Washington?

Te nem tudod mit beszélsz.

Frick László Intézet 2014.03.16. 10:38:03

@kikoránkel: Te nem tudod, kikkel kell hasonlítgatni -mert Putyin Washingtonja Oroszországnak? És alakúakról beszéltem, vö pl mint "vidéki büdösbunkó" vagy "kágábés fasz". Tehát hogy ALAKÚ és te vagy a műűvésze a hasonlítgatásnak [1. step, fölfedezed orbán egy tulajdonságát 2. majd azt a tulajdonságot Dudiban] és erre is rámutattam már, hogy a hasonlítgatástudományosságod hasonlítgatható pl a nyelvhasonélítás tudományosságához. (leszórok két rakat marokkó-pálcikát és a kb párhuzamosokra rámutatok)
Az amerikaidemokráciát nem Washington alkotta meg. Még Madison sem. Viszont milljósok putyinuizmus és orbánizmus figyelhető meg fölfejlődésében. Az, ahogy most Putyin annektál, rózsabimbórecskáztató kamaszfiúregény az USA némely műveleteihez
naggyűlések

zászlórázások
jelentősművészek kilóramegvásárlása

Frick László Intézet 2014.03.16. 12:40:00

@kikoránkel: Végülis a saját lábamban estem hasra, megint elfelejtettem, hogy téged nem érdekel az eszmecsere, ha olcsón be lehet mosni egy poent, tengersok kommentem gyorsolvasási nagyátlójában (nem vagy te irodalmi szerkesztő véletlenül? :D) megakadsz valamiben és DZUMM böffentesz rá egy óccsó poent. Ez ellen úgy lehet védekezni, ha nagyon tömören kommentelek.

Frick László Intézet 2014.03.16. 12:41:14

@kikoránkel: Az a szuperhatalmas cuccod mennyire ein geiles volt, schatzi.

kikoránkel 2014.03.16. 16:26:28

@Frick László Intézet:

Írtam már párszor neked, hogy a sok sallang meg cirkalom nem menti meg a téves gondolatot.
Hát csak tömöríts! :D

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2014.03.16. 17:24:38

@Frick László Intézet:

1: mi van a németekkel???

2: galamust linkelek

3: saját gondolatok ott vannak feljebb, csak azokra megint, jó szokásod szerint nem reagálsz

Frick László Intézet 2014.03.16. 18:40:36

@kikoránkel: dumálsz a "téves gondolat"-ról, de nem karikázod.. kiragadsz valamit.. de a környülő értelméből is.. elég sunyi és unalmas móccer...

Frick László Intézet 2014.03.16. 18:41:35

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Galamus-t linkelsz? És a Galamus micsoda_ kikkel áll exportimport kapcsolatban??? Magyarországról, de még milyenben!

Frick László Intézet 2014.03.16. 18:42:58

@A Hannibal Lektűr-attitűd: A jövőben stagnál az energiaigény -ez a saját gondolatod?

Frick László Intézet 2014.03.16. 18:44:59

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Orbán telhetetlen, Orbán mohó. Bezzeg, ha most a jóoldal lenne kormányon, akkor most így beszélnélnek: "Ó, elteltünk a kormányzás gyönyöreivel, ne legyünk mohóak, ne győzzünk most, hanem jöjjön a másikoldal. Ugye így lenne. Ó, a nemmohóak, egyem is meg őket, de inkább te :D

Frick László Intézet 2014.03.16. 18:52:52

@kikoránkel: Mivel két tyúklépést nem térsz el a bajnaiánus-jógyerek lájntól, nem volt nehéz biztosnak lennem abban, hogy nem a reaktorbővítéssel, csak a mikéntjével van bajod. Érdekes ez az érzékenységetek most a hatástanulmányokra, annakidején, amikor a jóoldal üdvkormányzott, akkor elintézték annyival, hogy tetszettek volna nyerni, most mi vagyunk a felelőskormány és tesszük a dolgunkat, mert fel vagyunk hatalmazva.

Ebben a helyzetben képzeljél már el egy hatástanulmányt, amit a jóoldal el is fogadna. Ezek szerinted mit tudnának.. még ha időgéppel előremennének és elhoznák a jóoldal hatástanulmányát.. vagy azt döntenék, amit a jóoldal döntene 2020-ban, az se lenne jó>

Egyszerűen én elképzelhetetlennek tartom, hogy a jóoldal ezektől bármit elfogadjon. A lemondáson és a picsábamenésen kívül persze. Az ember azon reszket, nehogy Orbánnak valami értelmes ötlete támadjon, mert ti lemarhaságozzátok élből, ész nélkül. Majd másnap hozzászofisztikáltok valami okosat.

kikoránkel 2014.03.16. 20:47:59

@Frick László Intézet:
"A lemondáson és a picsábamenésen kívül persze"

Ebben neked igazad van. Meg a "jóoldalnak" is.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2014.03.17. 10:08:48

@Frick László Intézet:

olvass utána
legalábbis kérdéses a dolog

éppen erről pofázok, hogy nulla rákészüléssel ugrat bele minket orbán

vagy te láttál bármilyen hatástanulmányt?

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2014.03.17. 10:11:35

@Frick László Intézet:

neked aztán van vastagbőr a képeden:(((((

ha lenne, mi lenne, ha mi lenne ha...

de nem az van, hanem ez

nem gyurcsány írta alá előkászítetlenül, titkosan, sutyiban az oroszokkal, hanem orbán - szembe köpve a múltbéli saját magát

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2014.03.17. 10:12:09

@Frick László Intézet:

légy szíves NE MELLÉBESZÉLJ

Hol van a németek atomprogramja?

Frick László Intézet 2014.03.27. 17:49:18

@kikoránkel: Te tudod arra a választ, hogy a joló májerek mért nem nyomatják az LMP-t? Jóformán agyonhallgatják, pedig elég jókat mondanak. Mi lehet szerinted ennek az oka?

Frick László Intézet 2014.03.27. 17:58:09

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Az állításom: Fukusima után a németek döntöttek és fokozatosan kivezetik a magenergiát. [kernenergie] azaz az atomenergiát. Mi ebben számodra a nemvilágos illetve nekem mi a nemvilágos ebben? Azt hittem, hogy kb egy közepesen máűvelt hírfogyasztó számára evidemcia, hány cikket linkeljek, hogy ne opponálj- Ez tényleg siralmas. Már ha a kisujjammal görbét mutatok, arra is rávágjátok, hogy "Ez egyenes, bej szomorú!
Tényleg , kezd eszelős lenni, amit művelsz, ennyire frusztrál, hogy az útálatoss bukszaszájú nyer? Ettől kell beszarni? Apáink-nagyapáink a Rákosi meg a Kádár rendszertől nem szartak így be. A Balkánon nincsenek így beszarva, pedig ott TÉNYLEG is balkán van. Egy niš-i szerb asszonyban több már a pucza, mint benned. Férfi vagy te? Ez a rinyálás, amit itt levágtok, szégyenletes. Tényleg, lassan inkább emigrálok a Balkánra, Bácsfeketehegyen nincsen ez a rinyálás, mint amit ti itt összeríjjotok már.

heki 2014.03.27. 18:51:30

@Frick László Intézet:
dudi, válaszolj polkorrekten, ez így nem fog átjönni, figyeld meg.

Marie Walewska 2014.03.27. 19:56:09

@Frick László Intézet:
tehát azt mondják címoldalon a jolóezomárok, hogy Ilyen nincs, Shciffer brofisttel a takarítóval

444.hu/2014/03/27/ilyen-nincs-schiffer-brofisttel-a-takaritoval-az-lmp-uj-reklamjaban/
ez most agyonhallgatás? Vagy olyan kurva trükkösek, hogy címlapra teszik, ne tünjön fel, hogy agyonhallagtják?

Marie Walewska 2014.03.27. 19:57:06

@Frick László Intézet: elképzeltem, hogy valaki nem tartozik itt a törzskártyás olvasókhoz, és belenéz a kommentekbe, hát..lipótmező :D

heki 2014.03.27. 20:27:45

@Marie Walewska:
lipótmező nem én vagyok :) mondta Lipót király. (Vagy ki.)

1. Készül egy lmp kampányfilm.
Olyan, amilyen... (szar)
2. Milyen kontextusba helyezzük:
Headline: "Ilyen nincs!" (magyarul hihetetlen, hiteltelen)
"Schiffer brofisttel a takarítóval"
magyarul az akció hitelességét kérdőjelezi meg.

A "brofist" szó használata a bennfenntesség látszatát kelti, magyarul: mi tudjuk, mi ez. Ez bazmeg, brofist.
(Magyrul: Összeütik az öklüket)

Az, hogy mindezt a filmecskét a főcím alatt profi filmecskének minősítik, posztmodern módon utal az elbeszélő, a narratíva viszonylagosságára.

Nem elfelejthető a szöveg: a tudatos ellenzékre való utalás: magyarul az LMP győzni nem is akar, hanem a tudatos ellenzéki szerepre készül fel.

Ezt erősíti a kontextus.
Tehát befér 444. kontextushálózatába.

(Lefordítva magyarra: van egy esélytelen párt, amely nem is törekszik többre, mintsem, hogy ellenzékben legyen, megveregetjük a vállát, hogy nem is rossz a film.)

heki 2014.03.27. 20:30:14

@Marie Walewska:
Ne mondd, hogy elhiszed, hogy a 444. ezt a "dicséretet" komolyan gondolta, ugye nem, kérlek, mondd, hogy nem!!!

heki 2014.03.27. 20:46:57

@Marie Walewska:
mint tanár mondom, a szavaknak súlya van: ha azt mondom 'kutass utána", egész mást jelent, mint ha azt mondom "search-ölj a neten".
De ezt, mint pedagógus kollégának nem is kell mondanom, ugye.

kikoránkel 2014.03.28. 17:18:48

@Marie Walewska:

ezomájer?

Azon tűnődöm, mi lesz, ha valaki megismerteti dudit a swag-gal vagy a xoxo-val?

Frick László Intézet 2014.03.29. 08:53:22

@kikoránkel: A joló májer szinte (=csaknem) olyan okos, mint te, de nem csinálna olyant, hiszen ő jól érzi magát, vidám és jókedvű, especielle SZÁMÁRA a dolgok így jók, szóval a joló májer nem csinál olyant kommentírásközben, hogy kiveri hatmargón is túlra a rezsicsökkentés szót köz nélkül. Ja és a joló májer nem olyan, mint te, aki egész életedben sose fejlődtél, nem kellett revidiálnod, a múltad a tiszta lineár feljövetel, minden 20 vagy 30 évvel ezelőtti gondolatod ma is vállalható, esetleg, ha réthorikailag úgy jönne ki a lépés, akkor beismersz olyan kisebb hibákat, minthogy kár volt szóbaállnod (=tanítanod) Dudit. A joló májer nem szarik be, ha hibázik, kétféle móccerrel kezeli:
-egy simán bevallja
-kettő rá se bakfittyel, hanem mintha misem
van még a Maghari-féle megoldás, amikor az inasaival nyálaztatja az összekócolódott vonóját (= bot) [-> Én és Gyurta]

A jolók alavetően vidámak és humorosak, ez nem mondható rád. És májer nem görcsöl annyit és annyin, mint te, pl nem szarik be kétharmadtól, vagy hogy Balkán szagot hoz az esti szél a Milford öböl felöl.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2014.04.03. 00:26:34

@Frick László Intézet:

ez a te Maghari-zásod annyira

kicsinyes
árulkodó
aljas
pöcs
piti
kispolgári
kisparaszti
sokatmondó
jellegzetes
árulkodó
árulkodó
árulkodó
árulkodó
árulkodó

jolómajom

MIÉRT NEM VESZED ÉSZRE MAGAD????????????????

Frick László Intézet 2014.04.04. 06:38:36

@kikoránkel: mosza. Nojszen, dejszen, hát ismertessél már meg a swagokkal, persze magyar vonatkozásban, külhoni swag nem ér. hagy döbbenjek már rá saját tudatlanságomra (hsizen blogolásom eredeti célja lenne ugye, jöjjön bárki és igazítson helyre, na, tessék szépen!)

Frick László Intézet 2014.04.04. 06:42:18

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Kátööö... álljun már sorompóba, a viadal pedig legyen ennmagunk észrevevése. Sajnos előre kell szólnom, hogy én ennmagam észrvevesében sokkal erősebb vagyok, mint te.
Ugye, jössz te sokszor azzal, hogy védem a védhetetlent, például te tudod, mit védel Petre Maghari-ban? Össze tudol állítani egy kisebb portfóiót arról, hogy Maghari miben TÉNYLEG is jószándákú és főleg önzetlenül? vagy megelégszem azzal is, ha Maghari szándékára rá tudol mutatni.

Frick László Intézet 2014.04.04. 06:46:04

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Soseisse tagadtam hogy büdösparaszt vagyok. Effelöl nem is szerettem volna kétséget hagyni sose.
Ahhoz képest ugye, hogy példaképünk az üde és természeteskecsességgel veleszületetten bájos @kikoránkel: egyenesen a Bloomberg-ből (ejtsd blumbördzsi) tájékozódik, eredeti nyelven. Nembeszélve a bizonyítékairól, amivel érveléseit szépen, akkurátusan mindig alá is támasztja. Szemben velem, aki ugye nem támasztja alá bizonyítékokkal, tehát CSAK vélekedik.

kikoránkel 2014.04.04. 13:13:07

@Frick László Intézet:

" ez mind alaptalan baromság, amit összehordasz T-től."

" Szemben velem, aki ugye nem támasztja alá bizonyítékokkal, tehát CSAK vélekedik."

Köszi.

Frick László Intézet 2014.04.04. 14:26:38

@kikoránkel: Nekem nincsen mit köszönnöd -én köszönöm NEKED a tanítást.

Frick László Intézet 2014.04.04. 14:31:56

@kikoránkel: Ha jól emlékszem, T az Tölgyessy és tényleg jobban tenné, ha hallgatna a hetet a hóval összehordattatása helyett.

A tét most az MSZP bázisa és ehhez nem kell több, mint Orbán Mumus és nem fogjátok föl. Ferenc bármikor elpottyanthat véletlenül a kikkezéből még egy olyan adut és még egyet és még van neki, mint az SG-ügy.
Ti még azt sem veszitek észre, hogy a PiMpi mai molinóeregetése máma mire ment ki (segítek: az LMP rovására...)
Itt van neketek Orbán manó, osz' vakújjatok :D

kikoránkel 2014.04.05. 07:57:04

@Frick László Intézet:

A "tét"-nek ehhez semmi köze, a kérdés az volt, hogy T. is orbánfóbiás-e vagy még pluszban Gyurcsány és Bajnai fóbiás is, merthogy őket is leprázza tisztességesen.

Úgy tűnik, nem olvastál el a T.-elemzéséből semmit se, így aztán marad neked a hetet-havat vélekedés.
Politikabuzi. :D

Frick László Intézet 2014.04.05. 10:09:51

@kikoránkel: Szerintem 8 nicknevemmel ezelőtt még nem beszélgettünk így... akkor mutattam rá arra, hogy Ferenc mennyire imádja (és hogyan használ neki) ha lehordják. Te, mint hiú ember, aki életében eddig nem hibázott, nem is tudna s készen bújtál elő a tojásból teljes vértezettel, biztos nem tudod elképzelni annak a politikai hasznát, ha valaki aprehendáltatja magát. (Feri eleve a veszélytelen bojócc megjátszásával lezdte, a magadfajta lehülyézett engem 2003-ban amikor azt jósoltam, hogy Ferencből még lesz valami... Idestova 8 éves ParaKá és Kolynisz Mityu bácsi legendás vitája, amiben a két Rém rókafogtacsuka szituációja megviláglott. Én viszont arra mutattam rá, hogy egyáltalán nem egyenlő a két figura, ami Orbánnak egyre szoruló gúzs, az Ferinek lételeme... Orbánnak nincs szüksélge Gyurcsányra, de Gyurcsánynak a legfontosabb Orbán léte, mert amíg Orbán a porondon van, addig ti nem lesztek eszeteknél a gyűlölettől)

Szóval ezek szerint a tárgyilagos elemző szerepéhez elég, ha elkezdem Orbán ÉS Bajnait ÉS Gyurcsány ekézni?

Annak idején [2009. május-június]rámutattam, hogy az Index Gyurcsány fikázásai mennyire hasznosak Ferencnek -ő maga szálította az alapanyagot, pl az ökörködése a fiai fodrászolásakor.

Ahhoz képest, hogy nem egy ilyen vén elavult tökfej, aki bamba volt a politikához már 20 éve is, hanem az LMP friss erői fújják a seOrbán/seBajcsány nótát, ahhoz képest a jógyerekektől szinte semmi támogatást nem kapnak.

Másrészt te, mint orbánfóbiás, te aztán csak tudod :D

Frick László Intézet 2014.04.05. 10:10:41

@kikoránkel: Azzal az erővel, ahogy Tölgyessyt kérdezik, kérdezhetnének egy utolsó harcoló SZDSZ-est valamelyik vidéki presszó mélyéről

Frick László Intézet 2014.04.05. 10:23:45

@kikoránkel: Nektek nem józan elemzés kell, hanem élvezés. Azaz pornográfia. Tkp Orbán már egy irracionális Lollo Ferrer-etek, én húgy [nőknek]- és spermaálló posztereken forgalmaznám nektek. Nem tudsz a jóoldalról mutatni egy nem-pornográf elemzést. A rosszoldal meg közepes vagy gyöngébb, nyilván mikrofonállványoktól mit lehetne várni, egy Rajcsányi nem csiná' nyarat, sőt.

kikoránkel 2014.04.05. 11:06:11

@Frick László Intézet:

"
Nem tudsz a jóoldalról mutatni egy nem-pornográf elemzést."

Mondhattad volna Selmeczi után szabadon:
"Csak"! Csak a Fidesz! :D

Frick László Intézet 2014.04.06. 03:59:25

@kikoránkel: Á, ez ócska poen volt. Erről is beszéltünk már: aki VALÓBAN harcolni szeretne Orbán ellen, az azokkal a karikatúrákkal, amikre 5te felhőtlenül ráélvezel, semmire se megy. tehát nyilvánvalóan egy Bajnai TEAM nem téged fog megkérdezni Orbánról. Az Orbán-kritika
1998. óta egymásra rajzolt karikatúrák tömkelege, így ma már leginkább az óvodás korom un "madárfészek" rajzaira emlékeztet.

Egy ilyen embernek, mint Tölgyessy is... vagy más publicisták.. ha fizetnek érte... szóval senki se ellensége sajátmagának... publicisztikai, azaz politikaikommunikációs behasználásban, akkora adag gyűlölethez vagytok már hozzászokva alapjáratilag is, hogy egy sima elemzésnek nincsen átütő ereje, és annyit pakoltak már rá az ütősebb hatás kedvéért, hogy ki merem jelenteni, a jóoldali polkomm alapján Orbánnál nagyobb történelmiszörnyetege nincsen is a magyaroknak.

Nézzük pl egy olyan politikai ellenségét Orbánnak, mint Lázár János. Kérdezlek, válaszolj légy szives: Szerinted Lázár kis team-je által vannak használható elemei (de úgy értem, hogy TÉNYLEG, tehát a "fizikaipiacon") elemei azoknak az orbán-képeknek, amikre te felizgulván kivered?

Frick László Intézet 2014.04.06. 04:01:21

@kikoránkel: Selmeczi nevét is leírni szakmaiatlan, komolytalan. (Mert csak remélni merem, hogy nem politikaikommunikációs szakmai sávban pazarolod fényeselméd szikráit el???)

kikoránkel 2014.04.06. 11:42:55

@Frick László Intézet:

Fölöslegesen angolnázol, elmondtad világosan, Ovi bírálhatatlan, én meg mongyuk Tölgyesy, fóbok vagyunk, ennyi.

Az a szerencse, hogy te nem vagy orbánfan! :D
Kellenek a nerbe tisztánlátók is, akik meghatottság nélkül tudják csókolgatni az oltárképet.

Frick László Intézet 2014.04.06. 12:01:03

@kikoránkel: Nem mondtam azt, hogy Orbán bírálhatatlan. Azt állítottam, hogy pl ennyi, mint "buta fasz" nem alkalmas az ellene való küzdelemben. Azt állítottam -és azt próbáld már meg csak egyszer cáfolni, amit TÉNYLEG állítottam-, hogy Orbán 32 nevéből az egyik a másikat semlegesítette. Azt állítottam, hogy szakmailag HELYES döntés volt pl csak Kádár-ra leredukálni a 32 nevét, és: ez bizonyítható is: a jóoldali agitprop egyszerre, egy pillanat alatt állt rá a csak-Kádár-ozására. Rámutattam, hogy mi a funkciója a Kádár-ozásnak (és ebben mit se számít, mekkora kárt okoz a történelemszemléletben. Megmutattam az alapvető különbséget és méghozzá Orbánra nézve egy rosszabbat mutattam, mert Kádár sose beszélt egyes sz. elsőszemélyben, míg Orbán igen.

Na jó, néha egy-két értetlen nem bír magával és még elsüt pár nevet a 32-ből, de pl A Cigány csak az MSZP alkoholista szekciójában menő meg a Jobbiknál.

Azt állítottam, hogy a sok karikatúrából összesen egy madárfészek lett [és lesz és fog lenni].
Úgyhogy amit itt poenkodtál óccsón ebben a kommentedben, az még bruttóban is hazugság, nemhogy nettóban.

Azt állítottam, hogy a legtöbb, amit Orbánra mondasz, fasz (geci) veretésnek megteszi, de egyébként, mint Orbán ellen való küzdelem: hát legecizésbe elég nehéz belehalni, sőt, ősi bőrregeneráló kozmetikum.

Marie Walewska 2014.04.06. 23:01:41

Mivel úrinő vagyok, gratulálok NEKTEK. Főleg a fifikás választási törvényetekhez, hogy a szavazatok kevesebb mint felével megint sikerült a kétharmad.
Szép volt fiúk. A demokrácia és a népakarat ünnepe volt a mai nap.
Remélem, a mostani kétharmadot sikerül majd úgy felhasználni,hogy a következő választáson más párt már képviselőt se küldhessen a törvényhozásba, mert minek. CSAK A FIDESZ.

Marie Walewska 2014.04.06. 23:08:12

és természetesen tapsoljuk meg a Hazafias Népfront ismételt és igazságos győzelmét.
Igazad volt, Budapest egy külön sziget az országban. Hálistennek, ezen a külön szigeten lakom.

Marie Walewska 2014.04.06. 23:11:40

Karrier okokból szerettem volna most a nevem megváltoztatni Gogolák elvtársnőre, de sajnos már foglalt volt. Valaki előbb kapcsolt, hogy nem lehet itt viccelni, meg könnyelműsködni, itt be kell állni a sorba.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2014.04.07. 07:02:45

Namost vagy ügyetlenül osztották meg és manipulálták a híreket a netokrata jolomárok vagy pont ez volt a cél. Aludni kell párat a dologra.
Viszont Gyurcsi már belengette, hogy nem tart majd 4 évig ez a ciklus. Gondolom, ment már az sms a CIA-nak.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2014.04.07. 09:00:29

@Frick László Intézet: sztem Hanni is erre utalt, próbálom még egyszerűbben elmondani:

1) Lehet egy szakmai vitát lefolytatni arról, mi az atomenergia helye a mai magyar villamosenergia-termelésben. ez egy elég megosztó kérdés, de biztos, hogy a mérnökszakma nagyobb hányada, de még a környezetvédelmi szakembereknek is közel fele atompárti. PÉLDÁUL én is.

2) Egy ettől teljesen független kérdés, KI építse meg azt az atomerőművet. Itt már kevesebb az infóm, de amennyi van, azok alapján egyetértek, az orosz atomtechnológia jó, és majdnem biztos, hogy könnyebb a meglévő, orosz rendszerbe integrálni, mint bármi mást.

3) Van-e most annyi az országban, hogy egy amúgy technológiaiag jó, gazdaságilag hosszú távon megtérülő befektetést eszközöljön? Én nem tudom a választ, egy nagyon laikus, szubjektív érzetem van, amely szerint erős ez a vállalás.

4) Ha vállaljuk ÉS ha kell ÉS vegyünk fel rá hitelt, akkor kitől, milyen feltételekkel. IT van a fő bibi, mert röviden összefoglalva: nem tudjuk, mik a feltételek (és nem arra gondolok, mennyi akamar, hány évre, stb., hanem a háttérre. És persze, az IMF is feltételekkel adná, sőt, a franciák is titkos feltételeket szabnának, csak ugye az egyik mégis csak viszonylag nyílét és azért demokrácia, a másik meg... Nah, ez itt a gondunk, többeknek.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2014.04.07. 09:18:01

@Frick László Intézet: Dudi, ebben a te érvrendszeredben nem lehet amúgy nyerni, mert ha bárkinek bármilyen érve, linkje, cikke, adata van, az bocsi, de nem ér, mert az polkomm. Hogy mi a polkomm és milyen kritériumok alapján, azt meg te döntöd el. Engem mindig az érdekelt, és sosem kapok rá választ, NEKED honnan vannak az infóid? extrapolálsz? KGB-s haverok? Bepoloskáztad a GyurcsányFercsit? Hogy van az, hogy te mindig mindenkinek tudsz olyan VALÓDI szándékairól és gondolatairól, aminek sehol soha semmilyen nyoma nincs semmiféle megnyilatkozásában, de meg még a tettei is homlokegyenest ellenkező előjelűek. Komolyan érdekel, honnan vannak ezek a belső infók. Nem csak politikára gondolok: egyszer kértem, mondd már meg, magyar vagy angol nyelvű linkkel, de egy ebassza lehet német is, majd lefordíttatom, hogy pl. kitől, honnan, hogyan tudod, hogy 200 éve a néger akkor és úgy állította fel a faszát, akarattal, ahogy ő akarta. Ilyeneken áll meg az én eszem amúgy...

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2014.04.07. 09:58:37

a választási rendszernek azért vannak fonákságai (persze mindig is voltak, de...). A szűk 62 %-nyi szavazó 47%-ával, azaz a választók 29%-ának szavazata alapján lett a fidesznek (jelenlegi adatok szerint) 133 helye, azaz egy nagyon szűk 67%-a. Érdekesség még, hogy a majdnem 21%-os jobbiknak jut a helyek 11%-a, a 26%-os baloldalnak a helyek 19%-a, míg az 5%-os LMP-nek a helyek 2,5%-a. Nahát.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2014.04.07. 09:59:58

de hogy egyformán mérjük, és csak a szavazókat számolva, tehát (hány% szavazattal hány százaléknyi hely a parlamentben:)

Fidesz: 47% = 67%
Ballib: 26%=19%
Jobbik: 21%=11%
LMP: 5%=2,5%

Fenehorizont 667 2014.04.07. 10:01:26

na, vajon mit talált ki Zseniális Ferenc 2018-ra? lesznek előrehozott választások? jobbik-fidesz koalíció?

Fenehorizont 667 2014.04.07. 10:03:01

@vészmadár (pica pica):

á, észmegállást nem ér. röhögcsélni viszont jó ezeken.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2014.04.07. 10:52:22

@Frick László Intézet:

"Orbán telhetetlen, Orbán mohó. Bezzeg, ha most a jóoldal lenne kormányon, akkor most így beszélnélnek: "Ó, elteltünk a kormányzás gyönyöreivel, ne legyünk mohóak, ne győzzünk most, hanem jöjjön a másikoldal. Ugye így lenne. Ó, a nemmohóak, egyem is meg őket, de inkább te :D"

nem, megint csak nem, nem ezt mondtam

de a kisgömböc mindent vagy semmit játszik
és ha te ezt csak cinizmussal bírod elfogadtatni magaddal, azt is megértem

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2014.04.07. 10:57:10

@Frick László Intézet:

"Az állításom: Fukusima után a németek döntöttek és fokozatosan kivezetik a magenergiát. [kernenergie] azaz az atomenergiát."

ez így van

Marie Walewska 2014.04.07. 21:36:07

@vészmadár (pica pica): ezen a néger bennszülöttes ügyön én is gondolkodtam már, honnan tudhatja :D
vagy ezt hívják írói fantáziának

Marie Walewska 2014.04.07. 21:39:32

@Fenehorizont 667: trükkből akkor sem fog nyerni Feri, mert az úgy megtévesztőbb, és előre 2038-ra!

@vészmadár (pica pica): lehetne ezt még fokozni, ha a lengyel békemenetes testvérek is kapnának szavazójogot.
süti beállítások módosítása