Schiffer András szóleleménye

http://444.hu/assets/osszefogas_mszp_dk_liberalisok_2-760x505.jpg

kép forrása

drámai részlet a bejelentés utáni sajtójelenségből:

MODERÁTOR (F újságírónak engedményezi a kérdezést)

F ÚJSÁGÍRÓ A Századvég kutatása szerint az emberek 72%-a elutasít egy olyan ellenzéki összefogást, amelyiknek tagja Gyurcsány Ferenc. Mi erről az önök véleménye?

MODERÁTOR (elfordul G újságíró felé) Igen, itt is van egy kérdés, tessék!

A Moderátor úr Bajnai embere és a fenti képen Bajnai jobb válla fölött látható a buksija.

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr835759045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2014.01.15. 06:46:42

Kellemetlen lett volna beismerni, hogy pont ezért vették be, hogy direkt ne nyerjenek. Korábban aggasztóan alakultak a számok.

2014.01.15. 08:36:04

@ripők: Aggasztóan? Elérték a 15%-ot és aggódtak? Ezt Feri nélkü is gond nélkül elvesztenék.

laci vagyok 2014.01.15. 12:56:28

várjálvárjálvárjál, este olgika közbevetette ugyanezt a 72%-ot, a másik oldalon látható zavarbajövés, nagy nyelés, majd "frappáns" riposzt MA-tól: tegyük félre ezt a nagyon fontos felmérést, Feri kihagyhatatlan része a Zösszefosásnak...blablabla.

anyatej&kósa

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2014.01.15. 13:26:29

Eleve ezek a fejek a fotón, meg ahogy állnak, mint a megszeppent úttörők...

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2014.01.15. 14:13:10

ezalatt S újságíró:

Jó három éve volt, amikor a Valdaj Klub ülésén Vlagyimir Putyin csak úgy jobbra nézve, s a szemével csippentve annyit mondott, hogy minden rendben lesz.

mno.hu/vezercikk/moszkvai-attores-1205400

2014.01.15. 23:00:20

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Azt eddig is tudtuk, hogy Orbán hazaáruló. Most annyi új történt, hogy nyilvánosságra hozták az összeget.

a Zösszefogás attól még persze szánalmas.

Natasa Grekova 2014.01.15. 23:11:53

Lassan elkezdhetünk elmúltnégyévezni :D

magyar-magyar szótár 2014.01.16. 02:18:49

@ripők: Alig létezhet egzakt-történelmi-történés a mai magyarországon, amit ennyire pontosan megfigyelhetünk. Idvezítő Ferenc koalábavételét ugyanis bajnai még Mikuláskor is kizárta. A forradalmi változás Fischer Iván lakásán történt, aholis Bajnai a magyar értelmiségi elit szellemivezéralakjaitól kapott helyszíniirányítást ezügyben, ferencet be kell venni A győzelem érdekében és kész. Politikaszakmailag Ferenc zseniális, ha pl Kunczénak a 1DK-ba kivásárlását megvizsgálod.

@Natasa Grekova: Ádehogy. Az elmultikszévezés az ezekre volt jellemző. A Győzelem után természetesen a Nagy Rendrakás következik, persze előtte egy kis vita. Szerencsére A Győzelem Koalájában létezik egyetlen egy közös platform, minden alkotónak egyenként külön-külön az a véleménye, hogy ő [volt] a nélkülözhetetlen A győzelemhez.
Márt sokan azt győzelemként értékelhetik, hogy A Bukás esetén is Fodor Gábor parlamenti képviselő lesz.

magyar-magyar szótár 2014.01.16. 02:26:30

@ripők: Helyesen: a spekulalisták egy célért hozzá se nyúlmnak a startgombhoz, 1+n teljesülés reménye az, amiért már érdemesnek gondolják. Ezt ,már sokszor elszajkóztam, Orbánék nekiveselkednek 1-> 0 esélynek is (legföljebb majd elkommunikáljuk alapon éshátugye ennek a "kommunikáció"-nak olyan oszlopi vagynak, mint Kocsis Máté) Ferencnek egy a jópár célja közül teljesült: a következő ciklusban is parlamenti képviselő lesz. A másik az, tett-amit-tett az MSZP-vel és se "Lipót" se CSillag. [ -> Szanyi Kapitány sommája] Ferenctől ugyanis sokan-sokan megkérdezik: "Hová tetted a pénzünket, bazdmeg???" Namost Ferencnek országos pénzügyekben amnnyira nem kellemetlen ez a kérdés, ki se kell nyitnia a száját. De az MSZP-sek kérdése ezügyben... ö... húsbavágóbb és a sajtómunkásság sem önkénteskedhet ezügyben. Így viszont csak napolódik és napolódik a kérdés, Feri széhhel is baszta az MSZP-t és senki se veti ezt a szemére és még hős is... próbáld cáfolni zsenialitását...

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2014.01.16. 02:29:27

@magyar-magyar szótár:

"A forradalmi változás Fischer Iván lakásán történt"

valósággal az a baj, hogy nincsen hozzá háttérzene... nem tudom, hogy átérzed-e

magyar-magyar szótár 2014.01.16. 02:31:17

@Dinamuki: "Farkasverembe esett kisfiú"-k -> részlet Magyari Péter korszakos c9ikkének eredeti, első címvariációjából. Hátugye a történelmi feladat. Nagyon fontos, a fotós az [áthúzás kezdődik]INDEX[áthúzás vége] 444.hu-tól van és ez a móccer is korszakos, szerintem a felfedező Móricz Simon. www.emasa.hu/uploads/galeria/503.jpg

magyar-magyar szótár 2014.01.16. 02:34:02

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Amióta orbánfasszopó vagyok illetve Orbán az oltárképem, hogy mást ne is soroljak föl a bűneim listáűjáról, hiszen végülis ezért is döglött be ez a bélog, megsemmisítő csapást mértetek rám, könyörtelenül lepleztetek le abban, hogy tő Orbán , Kormány sat1...sat8 propagandát folytatok [-> Újzélandi Szőlőbányák]

magyar-magyar szótár 2014.01.16. 02:40:04

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Fischer Iván lakása... ez még csak nem is a Pilvax kávéház esete. Ez tényleg annyira fiatal, friss történelmi tény, tök fölösleges ide zene. Ide egy hosszab szünet[jel] illik. És UTÁNA esetleg egy kis tadadadamm tadadadammm Tehát VALÓSÁG érted, amire te az én hülye és butafigyelmemet, mint böélcs és türelmes tanítóbácsi szoktad felhívni VALÓSÁG és TÉNY[ek] tehát ez tény, ez nem duma, vagy polkomm vagy agitprop vagy hasonló, hanem olyan történelmitény, amire igazán jó példát 1988-ban ha találunk.

Bajnaitól ide még egy korai bölcsességet szeretnék idézni: "Nem szeretném, ha a 2014-es választások is arról szólnának, hogy valami ELLEN szavaz a nép."

magyar-magyar szótár 2014.01.16. 02:44:24

@A Hannibal Lektűr-attitűd: @Natasa Grekova: @ripők: @laci vagyok: Matematikailag semmivel sem esélytelenebb az LMP. Lehet tehát tiszta erőt választani, újat-frisset, satöbbit. Ilyen esély egyetlen egy eddigi diktatúrában sem volt, ugye hasonlítják ezt a juntaisztikus diktatúrarezsimet a Kádáréhoz vagy a Kim Dzsongunéhoz, nos az ezt megelőző diktatúrákban még matematikai esélyt sem kapott a nép, hogy mást válasszon. Most pedig van más, tessék, az LMP. :Lehet nemorbángyurcsányt választani, semmi akadálya. Azért szerintem, ha megkérdeznénk a hasonló diktatúrák szenvedőit, ugye az Asszad rezsimet kéne még megemlítenem, ha pl Szíriában a nép csak úgy harc nélkül egyszerű választás kereteiben szabadon ikszelhetne egy ilyen tiszta erőre, mint az LMP nálunk a diktatúrában ugye.

magyar-magyar szótár 2014.01.16. 02:52:12

@A Hannibal Lektűr-attitűd: @nagyjoco:
VALÓSÁG: Egy olyan Európában ülünk, ha vásárolsz valamit Neves Európai GYártótól, kicsomagolod, made in china made in japan, made in korea stb "German Kow How" lásd OTIS liftek esete.

Putyin ugyanaz, de nem mindegy, ki ül le vele tárgyalni, ha olyan, akkor VISZONT reálpolitikus aki a VALÓSÁG eránt érzékeny. [Arra már rá se mutassak, hogy egy olyan ifjúAsszad-alakú Kádár ült le Putyinnal tárgyalni, aki báregyébként Kim Dzsongun de még Putyin is!" Ne bassza már meg a jóisten, hogy Putyin Putyinnal ne tudjon megegyezni

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2014.01.16. 06:23:41

@magyar-magyar szótár: A matematikával azért vigyázzunk, ugyanis a valóság az állításoddal ellentétben az, hogy a kispártok kurvára nincsenek pariban. Ha tényleg nem vagy Ovifan, akkor mostanra rádöbbenhettél volna, hogy az új választási szisztémával a te szájadból is kilopták a sajtot azzal, egyakolba kényszerítik a leváltásukra törő szembenállókat. Esély sincs a változásra, egy esetleges új párt vagy evaporálódna vagy odatörleszkedne egy már létező ikonhoz, elveszítve saját arculatát már a választások előtt. Ez nem szőlőbánya, de kritikát nem láttam tőled ezzel kapcsolatban.

Egy apró pontosítás: Nem Fischer Iván, hanem Bitó László kecója volt a hírekben.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2014.01.16. 09:17:04

@magyar-magyar szótár:

azt értem, hogy az elmúltnyolcév után nem szavazol azokra

de azt nem értem, hogy az elmúltnégy (tizenhat) év után miért szavaznál ezekre

ha csak nem orbánfanságból

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2014.01.16. 09:19:27

@magyar-magyar szótár:

"Vlagyimir Putyin csak úgy jobbra nézve, s a szemével csippentve annyit mondott, hogy minden rendben lesz."

2014.01.16. 10:07:06

@magyar-magyar szótár: Ez a vásárlás voinoylag volt, magyxar nemzeti érdeket vett Putyin úgy - hogy a vételár többszörösét fizetjuk mi neki - 30 éves kamataos kamat 4 ezer milliádra 5%-os akciós kamatos kamattal is 17287.77 millárd forint visszafizetendő 30 év alatt. Ehhez képest az IMF hitel ingyenebéd volt.

2014.01.16. 10:08:17

@nagyjoco: sorry, magyar nyevlen:

Ez a vásárlás profi volt, magyar nemzeti érdeket vett Putyin úgy - hogy a vételár többszörösét fizetjuk valójában neki - 30 éves kamatos kamat 4 ezer milliádra 5%-os akciós kamatos kamattal is 17287.77 millárd forint visszafizetendő 30 év alatt. Ehhez képest az IMF hitel ingyenebéd volt.

magyar-magyar szótár 2014.01.16. 13:45:38

@ripők: Valóban benne volt a csokorban Bitó neve is, addig fogalmam se volt arról, ki ez a faszi, bár most meg fingom sincs :D

Natasa Grekova 2014.01.16. 18:57:12

@magyar-magyar szótár: ha emlékszel a régi térről Zebrára...most dobta fel a FB-n a kérdést, hogy vajon megvannak-e még a régi Moszkva tér táblák :D

magyar-magyar szótár 2014.01.17. 02:55:20

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Jó sokszor elszajkóztam már, de a türelmem végtelen. ÉN nem jobb/bal osztom föl a "palettát". Mint politikabuzi, semmi értelmét nem látom a "klásszikus osztályozásoknak" Ezzel kezdtem: azt próbáltam érzékeltetni, hogy a magyar kategóriák is A Csúszást szenvedik, eltolódottak... De ezt önmagában Bokros Lajos helyzetén is tanulmányozhatod. De nézzük Bokrost, te ugye sztenderd orbánseggnyaló "ezek"-hez húzónak tartasz, de pl Bokrosról töretlenül, következetesen, fennállása óta jóvéleménnyel vagyok, bár azt mindig megjegyzem, hogy ő politikai analfabéta, tök hülye a politikához.

Az én "csapatom" lehetetlen válogatott, minden oldalon látok (szinte) értékes, használható embereket.

Szemléletem nem magyarliberális, hanem sztenderdliberális.

Pl a demokrációról úgy gondolkodom, hogy ha egy pártnak van valódi tömegbázisa, tehát könnyedén "kimérhető" egy vagy két millió embere, akkor az képviseletet érdemel és nehogy már 33 tüchtige értelmisegg döntse el, hogy képviselhető-e az a tömeg. Ráadásul itt a 400 értelmisegg szüntelenül bele-.belekontárkodik magának a demokráciának a MENETÉ-be is és nagyon úgy néz ki, hogy bármibe belekontárkodtak, az BALFASZ módon ütött ki.

Ezt a hibáját a magyarnak: Egyetlen egy 1 egymberbe veti bele a hitét... feudális módon... Milyen "eszme" az, aminek a sorsa egy emberen dől el (Ferenc & Gordon két egyember --- ugxye A Különbek -ről beszélek, a zsírbunkójakk azok a butákokok, azokon nem csudálkozik az ember, hogy orbányisták)

Ha a rendszerváltás UTÁNI évekez nézzük, akkor a különböző oéldalaknak még megvoltak az átjárói, személyeskapcsolatai, Szabó Iván, aki Dr Antall tanítványa, kebelbélie sta. volt, szabadidejébem SZDSZ-esekkel és más liberálisokkal barátkozott. Ezeket a valódi emberi kapcsolatokat és viszonyokat titokban sem lehet ma már mívelni ÁRGUS szemek figyelik. És ezt is az értelmiseggség baszta el.

Aztán ott van A Struktúra az Állami Bürokrácia, elkezded nyirbálmi és a nyesedék azonnal gyökeret vet és kihajt. Eőjjjj, de korrupcvióellenes az ország, de a legszentebb emberek is, amikor LEdiplomázik a kölykük AZONNAL a tzelefonhoz nyúlnak, felhívnak egy potentátot és meglebegtetik a biankócsekket, hogy akkor MOST kjérnék azt a bizonyos segítséget.

Lopunk. Ez egy tolvaj ország, mindenki lop, egyes ágazatokban (vendéglátás, építőipar, teherfuvarozás) elképzelhetetlen a műfaj lopás nélkül, egy kavicsos teherautó tanksapkáján két műanyagplomba, az egyiket a tulaj téteti föl a saját üzemeanyagkiadójával, a másikat a sofőr teszi föl, mert ő meg attól tart, hogy a telephelyen lopja ki az üözemanyagot az, aki a főnök plombáját felteszi. Ésugye ezt ismerjük, a tolvaj egyik legkedveltebb móccere a tolvajkiáltás.

Politikabuzulás közben mindig kéznél a Nagy Hannibal Szótár... és ugye ebben az áll a netokratív spekulalistánál, hogy ő: spekulál. Pl Ferenc vagy Gordon semmi mást nem tesz, mint amihez ért: spekulálnak, így jöttek föl, így haladnak és így folytatják... és tkp ez morálisan afféle, mint bármi más egyéb tevékenység, EGYSZER belefog az ember s aztán KONCEPCIONÁLJA. [-> félrelépés, házasságtörés]
Az ember egyszer-kétszer már nem mossa meg a kezét húgyozás után s azután ebből -és egyre!- rendszer lesz.

mindent meg lehet szokni és le is lehet szokni és hozzá is lehet szokni valamihez és más lakása mindig büdösebb, mint a miénk, ám másnak pedig a mi lakásunk a máslakása. És ugyanígy, meg szőlja 77 ház elejét és aztán hazatér: a nagy dzsuvába, rtendetlenség, kosz retek a háza környéke mint szemétlerakó lomtár ÉS NEM LÁTJA.

Vannak ugye az autóbuzi hasonlataim, mit tud az a dugóról, aki csak Budapesten látta. Mit tud az a budapesti autózásról, akinek nem pl 3-4 hetes olaszországi autózás UTÁN kell abba visszazakkannia.

Sztenderdekkel fikázol, és szartoölólapáttal tolsz engem egybe azokkal, akiktől undorodsz egyszerűen azért, mert opponálok veled napi föladványokban, itt van mindjárt ez a legutóbbi kerényiség is. De kötzben fentrőllefelé beszélsz velem, mert ugyee te vagy a jókkal, az igazakkal és te vagy a szép is aki okos. Holott én ALAPVETŐEN nem felelek meg annak a masszának, amibe te beletolol, hiszen: nem vagyok magyar sőt egyre kevésbé leszek. Kaptam magyarnevelést, órákon át lennék képes pl JÁTSZÁSIBÓL magyar álláspontot tartani [-> diálektika]

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2014.01.17. 09:48:52

@magyar-magyar szótár:

"ÉN nem jobb/bal osztom föl a "palettát"."

én sem

"Az én "csapatom" lehetetlen válogatott, minden oldalon látok (szinte) értékes, használható embereket."

én oldaltól függetlenül is alig

"Egyetlen egy 1 egymberbe veti bele a hitét... feudális módon..."

és ez az egyetlen1 ember és erős köpontosítása téged látszólag nem zavar

"ztenderdekkel fikázol, és szartoölólapáttal tolsz engem egybe azokkal, akiktől undorodsz egyszerűen azért, mert opponálok veled "

nem én tollak - te magad az itteni írói munkásságoddal

nem undorodom, hanem szomorú vagyok

és persze nem az opponálás a baj, hanem a szerintem egyoldalú (elfogult?) hozzáállásod

olvasd el a 2009-es kötsei beszédet

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2014.01.17. 10:02:54

@magyar-magyar szótár:

tessék, a mai bekebelezési terv:
index.hu/kultur/2014/01/17/komolyzenei_szuperkozpontot_akar_a_kormany/

az ennyire erős központosítás MINDEN területen sokkal nagyobb baj, mint egy kis lopás itt-ott

elsősorban önmagában nem értek vele egyet, nem tartom jónak, sőt rossznak tartom

másodsorban a fidesz káderállománya jól tükrözi orbán személyiségét - csak a loyalitás számít, a valamihez értés, önálló vélemény stb negatív (pokornitól ángyánig és tovább)
és ezzel az állomnnyal a fenti központosítás még sokkal károsabb

erre vezet: 444.hu/2014/01/15/es-azt-ismerik-hogy-a-kozoktatas-atalakitasa-oriasi-siker/

te máréltél akkor, amikor ez a fajta, valóságtól elszakadt, teljesen irreális és hazug sikerpropaganda volt a "valóság"

most megint ez jön, illetve már itt van

hát ezért kell mindig elmondani, hogy végső soron mindezért orbán a hibás
te pedig ezt nem teszed, sőt kerülöd

nem a fidesz, a fideszesek bírálatát, de orbánét
....

a kötcsei beszéd:
groups.yahoo.com/neo/groups/hazaipolitika/conversations/topics/318

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2014.01.17. 10:06:24

@A Hannibal Lektűr-attitűd: és ebből hiányzik pár érdekes részlet, pl az ún. holdudvar értékéről (pl írők... de keresd meg magad)

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2014.01.17. 10:29:39

még egy tipikus eset, ami gyönyörűen megmutatja, mi a baj az orbán-rendszerrel:

vs.hu/elbukott-bukott-devizahiteleseket-segito-ocsai-kiserlet-0117/

nem, nem az a baj, hogy elbukott a devizahitelesek segíteni próbáló ócsai kisérlet

és ezt lehetett előre tudni

hanem ez:
A projektet felügyelő Belügyminisztérium annyit közölt a lappal: a szociális lakópark ügye a közeljövőben nem szerepel a kormányülések napirendjén. Majd később hozzátették: semmiféle döntés-előkészítő tanulmányról nem tudnak. Így a kormány a tapasztalatok összegzése nélkül döntött a több milliárd adóforintból megvalósult projektről. Végleg most rekesztették be az ócsai kísérletet.

még csak nem is leplezik, hogy
a: hülyék,
b: lopnak
c: akkor nem is hülyék, hanem minket néznek annak

szerintem valaki kitalálta, eladta orbánnak, mint mekkora mentőötlet, ő ész nélkül rábólintott (mert ért hozzá, mindenhez ért ugye) így nem volt kérdés, nem kellett előkészítés, nem kell hatástanulmány, nem kellett józan ész

felelős nincs, tanulság nincs

illetve csak az van

magyar-magyar szótár 2014.01.17. 14:14:52

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Jaj, tényleg el is hittem, előszöris ugye neked, mint becsületes, nem hazug embernek, aki el is olvassa (a harmadik soron túl is) amit linkel. Rácslaffantam ésugye a Népszabadság, az azért komoly, tehát azt írta, megbukott a projekt. Egy bekezdéssel lejjebb (á lá index) azért megírja az igazat is
A hivatalosan csaknem 2,5 milliárd forintból felhúzott 80 ház alig több mint a felére akadt bérlő. Az utolsó pályázati határidő december végén járt le. A bérlőkereséssel megbízott Magyar Máltai Szeretetszolgálat nem kapott felkérést a folytatásra, így munkája immáron a lakók segítésére korlátozódik.

Vagyis ALIG több, mint a házak felében van bérlő.
Ja, és akkor már:
Pályázat az ócsai szociális lakópark lakásainak bérleti jogára
admin, sze, 2013/01/16 - 20:02
Nyomtatóbarát változat

Ahogy korábban beszámoltunk róla, a Nemzeti Eszközkezelő pályázatot ír ki a deviza- és forinthitelesek megsegítését célzó intézkedések keretében Ócsán felépülő 80 db családi ház bérlőinek kiválasztására.
A pályázat célja

Az ócsai szociális lakóparkban levő lakások bérleti jogának elnyerése.
Pályázhatnak

Magánszemélyek

Pályázati feltételek

Az adós

jelenlegi ingatlana olyan 2011. október 1-je és 2012. november 30-a között kényszerértékesítésre (árverezésre) kijelölt lakóingatlan, amelyre a bank – 2009. december 30-át megelőzően megkötött jelzáloghitel-szerződés alapján – jelzálogjogot jegyzett be,
2012. december 1-jén, vagy ha a kényszerértékesítés már megtörtént, a kényszerértékesítés időpontjában az árverezésre kijelölt lakóingatlanban lakott, és ezt a lakcímnyilvántartás adatai alátámasztják,
háztartásában legalább egy gyermek van, aki családi pótlékra jogosult vagy 25 év alatti, de nevelési-oktatási vagy felsőoktatási intézményben tanul,
más lakhatást biztosító használati joggal nem rendelkezik,
vállalja a kertművelést a részbeni önfenntartás érdekében, és a közösségi normák betartását.

Az ingatlan jelzáloghitel-szerződés megkötésekor megállapított forgalmi értéke nem haladhatja meg

Budapesten, megyei jogú városokban 25 millió Ft-ot,
más településen 20 millió Ft-ot.

A PÁLYÁZATOKAT A MAGYAR MÁLTAI SZERETETSZOLGÁLAT EGYESÜLET KEZELI.

A hirdetés tájékoztató jellegű, bővebb információ a www.kormany.hu honlapon található, valamint segítséget közvetlenül a pályázatkezelőtől kaphat.

A pályázat benyújtásána módja: egyidejűleg két példányban, egy-egy példányt

elektronikus úton (a www.ocsalakaspalyazat.hu honlapon található adatlap kitöltésével)
papír alapon (a pályázó által aláírva, postai úton 2013. február 15-éig, ajánlott küldeményként feladva)

A benyújtás határideje

2013. február 15.
Érdeklődés

Magyar Máltai Szeretetszolgálat

Honlapja: www.maltai.hu
Levelezési címe: 1255 Budapest, Pf. 1
Telefonszáma: 06-1-391-4710
E-mail: ocsa@maltai.hu
Tovább a teljes pályázati kiírásra

Pályázat az ócsai szociális lakópark lakásainak bérleti jogára
www.levelektelepules.hu/node/692

Tehát TOVÁBBRA IS A MAGYAR MÁLTAI SZERETETSZOLGÁLATNÁL LEHET PÁLYÁZNI.

Miért hazudiK a Népszabi?

És miért ÍGY hazudik? És ennyire?

Mert jól esik neked [is...]? EZ nem szánalmas??

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2014.01.17. 15:15:11

@magyar-magyar szótár:

krónikusan elhallgatod/kimagyarázod a neked nem tetsző valóságot (és kiemeled az egyetlen olyan dolgot, ami talán beleillik az elméletedbe - de elfogultságodban és elvakultságodban még ezzel is mellényúlsz:

"A benyújtás határideje

2013. február 15."

ami lassan egy éve volt...

TEHÁT KI IS HAZUDIK?
LOL

és ne ordibálj velem, lécci

* * * * *

DE A LÉNYEG:
házanként több mint 30 milliót elbasztak (a tervezettnél lényegesen többet)
eléggé vacak házakra, eléggé vacak helyen

ennyi pénzből pl. megvehettek volna úgy 3-400 házat szerte az országban olyanoktól, akik nem tudják eladni/törleszteni/stb és akkor duplán és valóban segítettek volna

(bár akkor a haveroknak nem lett volna mit lenyúlni a kb háromszoros ár miatt triplán elherdált közpénzből)

de nem is az a lényeg, hogy előre lehetett tudni a bukást, hanem ez:

A projektet felügyelő Belügyminisztérium annyit közölt a lappal: (...) semmiféle döntés-előkészítő tanulmányról nem tudnak.

semmiféle döntés-előkészítő tanulmányról nem tudnak
semmiféle döntés-előkészítő tanulmányról nem tudnak
semmiféle döntés-előkészítő tanulmányról nem tudnak
semmiféle döntés-előkészítő tanulmányról nem tudnak
semmiféle döntés-előkészítő tanulmányról nem tudnak
semmiféle döntés-előkészítő tanulmányról nem tudnak

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2014.01.17. 15:54:54

@magyar-magyar szótár: 31 milliós családi házak. Ízlelgesd. Adósmentés.
Tényleg bazeg, FLez, a kurvaéletbe, lépj egyet hátrébb és nézd meg ezt a szart!
Én Közgép milliárdig sem tudok elszámolni, baszki. Mondd már el, hogy mit nem veszek észre! Nemsokára jó lesz?

Natasa Grekova 2014.01.17. 17:14:00

@magyar-magyar szótár: @A Hannibal Lektűr-attitűd: @ripők:
ez egy érdekes kérdés, ki hazudik
Nézzük csak a tényeket, a 40 család elhelyezését tizedennyiből rendezni lehetett volna, de ez nem bukás. A munkanélküliség csökkent, igaz, csak papíron, mivel bedugták közfoglalkoztatottnak meg iskolásnak a munkanélkülieket, és a külföldön dolgozókat is hozzászámolják. Az oktatási rendszert rendbe szedték, igaz, a PISA felmérés mást mutat. Az államadósság úgy csökkent, hogy nőtt, miközben a tartalékokat is felélte a kormány. Engem igazából az zavar, hoyg miért ilyen segghülyék a szavazók. Régen pl. hiába nem volt 200 tévécsatorna, meg internet, az emberek tudták, mi a dörgés, hiába mondták be a rádióban, amit mondtak, hiába voltak a transzparensek és vezércikkek - hány ember lett volna 1989-ben, aki hajlandó lett volna békemenetelni a Kádár- rendszer és az emeszempé - kábé fennmaradásáért és hatalomban tartásáért? Ehhez képest, ma bárhonnan tájékozódhatna, ha akarna valaki, de nem, beszopja amit S. Gabika a fülébe búg.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2014.01.17. 17:18:37

Az ócsai lakópark a Gyurcsány-korszak szimbóluma.
Az ócsai lakópark a Gyurcsány-korszak szimbóluma.
Az ócsai lakópark a Gyurcsány-korszak szimbóluma.
Az ócsai lakópark a Gyurcsány-korszak szimbóluma.
Az ócsai lakópark a Gyurcsány-korszak szimbóluma.
Az ócsai lakópark a Gyurcsány-korszak szimbóluma.
Az ócsai lakópark a Gyurcsány-korszak szimbóluma.
Az ócsai lakópark a Gyurcsány-korszak szimbóluma.
Az ócsai lakópark a Gyurcsány-korszak szimbóluma.
!!!!!!!!!

Natasa Grekova 2014.01.17. 17:23:39

@magyar-magyar szótár: @ripők: @A Hannibal Lektűr-attitűd:
na, Dudi most menj a picsába, ki is hazudik

www.ocsalakaspalyazat.hu/
a pályázatok leadási határideje december 31. volt.

...2013. december 31-én lejárt az Ócsán megvalósuló szociális Családiház-építési Program III. pályázati ütemének beadásási határideje. Több pályázat már nem adható be, a december 31-ig beérkezett pályázatok elbírálása előre láthatólag 2014. január 31-ig fejeződik be.

Az Ócsai pályázat lezárultát követően a Nemzeti Eszközkezelőnél (www.netzrt.hu) tájékozódhatnak a hiteladósoknak nyújtott programjukról, illetve a tartalék ingatlanok bérbeadására vonatkozó pályázatukról.....

na, most akkor ki is hazudik?
elmúltnégyév
régiarcok :D

Natasa Grekova 2014.01.17. 17:27:04

és most énekeljük el együtt a régi csibészek...című dalt, miközben S. Gabi kiszámolja :D (nem, nem számolja ki, valaki kiszámolja neki), hogy Ovi a maga 25 éves politikai múltjával és fixx elnökségével mitől is hamvasabb és kevésbé leamortizált pofa, mint a mostani ellenzék :D

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2014.01.17. 17:35:12

@Natasa Grekova: simán benézte a dátumot, nem is ezzel van a baj

hanem a NAGY RARCCAL

Natasa Grekova 2014.01.17. 17:38:24

@A Hannibal Lektűr-attitűd: meg mellénnyel :D

@ripők: nem is írok blogot mostanában, lelőve minden jó téma, hol tudnék én olyan jót kitalálni, mint S. Gabi, aki a szemünk előtt lett ártatlan érettségiző kislányból loreal lézer renew ránctalanító krém célcsoport, hogy a MÁSIK oldalon vannak a leamortizált régi pofák :D

Natasa Grekova 2014.01.17. 17:41:57

arról már nem is beszélek, meg kéne kérdezni Gabit, hallott-e már Churchillről például

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2014.01.17. 17:50:08

@Natasa Grekova: Jót nem lehet kitalálni. Ez a baj veletek, bábocikkal. Merthát mi azért állunk ilyen méltóságteljesen a villamosmegállóban. Senkisejó. Senkise olyan okos.
csörcsillt kiszámolta már gyurcsán rég. Hülye vagy mert még mindig nem érted.

Natasa Grekova 2014.01.17. 18:38:46

@ripők: sőt. Lujza. Mindenesetre feltettem egy cikket arról, melyik szoliba jár Churchill:D

Natasa Grekova 2014.01.17. 18:44:43

@ripők: hát, szerintem nem nyerhető meg ezzel a csapattal. Dudi hátradőlhet, kár görcsölnie. Még négy év Rózsikanéni.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2014.01.17. 18:49:23

@Natasa Grekova: És, ha megnyerhető? Kutyaszar.
Kutyaszar. Nem szakértőkre szavazunk, hanem emócióból. Hangosabb vagyok.

Natasa Grekova 2014.01.17. 19:20:37

@ripők: pont ezért nem nyerhető meg. Mesterházy vs békemenet és rezsicsöki. Vesztett meccs. Valami nagyobb durranás kéne annál a jófiúnál.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2014.01.18. 02:49:30

@Natasa Grekova: Ezt hívják demokráciának. Viszont ha a másik oldal belenget egy mégdemagógabb faszságot, akkor mitől is különbek? Egyébként már lengetnek mindent, szal' a kérdés költői. De már szarok is rá, lemming vagyok és nincs gyerekem, akiért aggódnom kéne.

magyar-magyar szótár 2014.01.18. 03:12:29

@ripők: @Natasa Grekova: @A Hannibal Lektűr-attitűd:
A dátumot benéz5tem, krach, még elnézést se kérhetek
DE
A másik: alig több, mint felében a házaknak van bérlő az óriásinagy ellen-fikakampányban is. Szerencsétlen operatőröknek feszt a sár (ami egyébként mely magyar építkezésen nincsen?) tehát feszt a sár és pocsolyák fölött 30cm-re kellett gépezniök.
Én tényleg, haveri kalákában összedobok egy ilyen házat 12 millából, ha vállalkozót bízol meg kulcsrakész átadásban, az úgy 22-25 milla. És ez pedig állami prozsekt volt, most pl politikafüggetlenül, ha egy billentyűzet, fehért, orvosi műszerhez szolgál, 15000 Frt. Ez egy ilyen ország és ez sem politka, politikus függő.
Gyurcsány: mi vagyunk és Orbán és Simicska is MI vagyunk, ez az ország, ilyenek az emberek, mint pl Selmeczi Gabi. Mert az a jelentéktelenművész, aki viszont TUDJA, hogy mit kell megjátszania, tehát ERRE kap munkát, az KICSODA?
Úgy számoltok EZEKNEK föol mindent, bruttóbruttóban, tehát ha a KÖZGÉP 27 MRD értékű állami pályázatot nyer el, az összes 27-et beszámítjátok nekik az ellopottpénzbe, holott ha 5-7 MRD-ot tudnak kilopni belőle, szép, de egyébként elmpondo, ha TE (=tik) megbíztok kulcsrakészátadással házépítéssel BÁRMELY vállalkozóüt, akkor az kb ennyit fog lopni tőletek.

A KÖZGÉP-nek gépei vagynak és azokban a gépekben gépkezelők ülnek pés lopják az üzemanyagot, a kenőolajat, a zsrt, a gyári szerszámkészletet a vadiúj gépből (ha vadiúj) [-> reynartuizálódás]

Óvodás cucc ez, ahogy szoktam szajkózni

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2014.01.18. 03:21:10

@magyar-magyar szótár: Valamiért a Közgépes százmilliárdok neked kevésbé fájnak. A volt APEH elnök cége legálisan, körbekordonozott úton masírozik a győzelembe és neked ez nyami. A Rózsikás, Kerényis szósz lófasz ahhoz képest, hogy ezek a sosemdógozott deákok úgy élnek vissza a kétharmadukkal, hogy kilophassák a szemedet. És trükközni sem kell.

magyar-magyar szótár 2014.01.18. 03:22:27

@Natasa Grekova: Van a magyaroknak egy sajátos tulajdonsága, ami itt megmutatkozik a SelmecziGabi fikázásodban is. LIVE! -ahogy a jelentős művészek is- egy politkus nem biztos, hogy mint ember, olyan, mint aminek zsoigereid háborgásában látod, én például, mert szeretlek, nemigen mernélek az általános iskolai történelem anyagából sorompóba állítani Gabikával, annyira leégnél mellette. Ugye, így szok5tak járni az Okos Nénik Meg Bácsik jobbikosokkal, tőből lenézi síkhülye bunkónak, fel se készül az a Felnőtt Okos Néni.. eőőőjj, majd ő csípőből és kapásból és csuklóból leszámol ezzel a sötét bunkóval. És utána úgy jár, mint Kálmán Olga néni, aki szépen IDEOLÓGIAILAG koncepcionálja meg pár ilyen leégés után, mért nem áll szóba jobbikossal. Dúró órával szoktak így járni szép jógyerekek, hogy nagy pulyka brr-brr-rel nekiállnak föntrüllefelé beszélni vele, hogy namost ezzel a kis kúródórával pedig leszámolok.

VIGYÁZZ! -ezzel nem az embert szorzom föl vagy a politikaiigazadat támadom, csak egy egyszerű közemberi butaságra mutatok rá, ami óvatlanság esetén súlyos pofáraesésekhez vezet.

Hátrébb a bolon'bornyaúkkal ám.

A sztori, amit meséltem már párszor neked a szerencsés jógyerekről, akinek alkalma volt Gyurcsánnyal és Orbánnal is magáncsevegni 10perc-negyedóra hossz'

magyar-magyar szótár 2014.01.18. 03:25:44

@ripők: Közgépes százmilliárdok, bazdmeg, úgy tudom, te vagy a gazdasági szakember (hozzám képest) és te is bruttó-burttó+ bruttó) számolsz (ugye az a buzonyos államirendezvényes 400 millió, amikor Hanni is alaménijumhajókáeftézett és úgy számoltátok, hogy MIND a 400 sikamika, KÖZBEN meg a szemeitekvel lestétek a 400ből csak az AUG20-i tűzijátékban elpukkanó 250 milliót.
Bazdmeg, ez egy ilyen ország, Jancsó Miklós utolsó filmjeiben MI A FASZ került 270milliókba (maiFt-ban kb 300-320 milla)

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2014.01.18. 03:29:49

@magyar-magyar szótár: Nem figyelsz vagy elvakult vagy. Sosem mondtam, hogy AZOK nem lopnak. Te centizgetsz és halmokat méricskélsz és mentségeket keresel és másra mutogálsz. Mindenhova nézel, csak oda nem.

magyar-magyar szótár 2014.01.18. 03:40:23

@ripők: @Natasa Grekova: @A Hannibal Lektűr-attitűd:
A KÖZGÉP a megkaparintott pnzKERETEKBŐL kisebb százalékot tud lemarni, mint jelentősművészeink (sajnos néha tudósink) vagy médiamunkásaink egy-egy állami prpozsektből, lásd a Királyi televízió Összes Művei 1966-2014. Indíts el egy államipnzes prozsektet és jóskapista-ijafija, meg akik csak odaférnek, máris könyékig tűrik a jakót, egy kibaszott vidékióvodaépítésiFŐÖSSZEGből ha csak 20%-ot lopnak ki szép.
Ismétlem: Építkezzetek polgári módon (úriember nem taloicskáz, adogat téglát "më'szentelve" kőmíess-nek sat. és a mester 20%-át lenyúlja.
Mit gondoltok, pl a Nagy Vaústi LOPÁS-t mért nem faszbukizetto-fotódokumentálja a jóoldal.
Nem mosom a KÖZGÉPET csak arra akaroik rámutatni, hogy számszaki felfejtésben, ha összeszedjük a jó(tehát IGAZ&SZÉP)oldal és a rosszoldal sikálásait... a jóoldal több, mint tízszereseket kaszált.
Éshát tkp ez az egész politikai békaegérküzdelem erről szól, ahol a PÉNZ ott a HATalom és hiába kérvekönyörgök itt nektek, hoögy tegyétek mán túl magatokat a beleitek háborgásán e kis intermezzócska fölött...
Amit a STADLER///LEISZTINGER képletben megmutattam... vagy odaát6 Romániában. Romáűniában millió s5tadlerek vannak és a büdösbunkaja a lopott pénzből fizikaifoghatóan VALAMICSKÉT bvisszaforgat, pl a hidat elviszi a falujában az ár és akkor ő veret egy hidat a soklopottpénzből.
Itt összesen kétféle verzió van, a lopott pénz leisztingerizálódik, altusolódik, kajmánszigetel vagy... klasszikus gummicsimmás zsírtahó módon valahogy mégis visszaforog, a bunkó jaózsi bá ITT vet mercedesszkocsitot OSZT egybeű a lopottpízibű mánis 10 milliót az állam visszaszedett.

Jegeces... elhidegedett szemmel nézve az ember, pl én, már nem tudom, hogy eszeveszett gyűlölségetekben tényleg az eszetek tokja a vastag vagy a vékonybelekben vagy már a rectumotokban van.

Basszátok meg, a múltkor számoltuk ki májerekkel, hogy maga a 444.hu a szponzori pénzekből mikekeket műűűvészkedik el. Kétféle felvetésben, aki ugye a politikaiszemüvegében engem orbányistabérencnek lát, elkezdte a 444-esek gatyáját mosni, MÁS pedig elhidegedetten számoló, hogy bizony két fillér se a hártya.

Pl amikor a WALLIS megsétáltatta a pénzét az indexben, szerintem az indexesek többet nyúltak le %-ában, mint amennyit %-ban a KÖZGÉP le tud nyúlni.
Szaros kezekkel a Kakis Kezű Politikusokra mutogálni egy tolvaj országban, behh.

magyar-magyar szótár 2014.01.18. 03:45:42

@ripők: Oada nézek, csak nem vagyok annyira elfogult, mint te, én nem a beleimmel (vagy a faszommal) gondolkodom, csak ebnnyi. ÉN mint történelemBUZI és nagytapasztalatú politikaBUZI tekintem ezt. Ti pedig úgy vagytok ezzel, mint háziasszony, amikor möccsnézéskor adja föl a vacsorát és éppen az egyik csapatot útájja, degörbe a lába NémethXII-nek, na, ez a Srieglmayer biztos egy zsidó, milyenórrra van má, hee!

Már mióta ugatom, hogy hamis ez a felosztás, amiut becumiztok... és a hasikótokra megyen... egyszerűen még te is képtelen vagy a gyomorbántalmaidon túltéve magad szemlélődni.

Tudni kell n+1 rossz közül is választani. (Ugye, kedvelt RÉGI példám Ukrajna választási lehetőségei 1922-24.ben)

magyar-magyar szótár 2014.01.18. 03:46:43

@ripők: Nagy szarba kerülnél ecshém, ha sorompóba állanánk a melyikünk-mire-mer-nézni megmérettetésében.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2014.01.18. 03:50:31

@magyar-magyar szótár: Na, ki beszél fentről lefelé, bátyus?!
Az a baj, hogy az elfogulatlan liberál álcahálód kibaszottul szakadozik. Feszt mások gyomrával és emésztésével vagy elfoglalva, pedig nálad is büdi van.

Natasa Grekova 2014.01.18. 08:30:19

@magyar-magyar szótár: Azt vagy képtelen megérteni, hogy mivel te is látod, hogy LENYÚLÁS az bőven van itt is ott is, négyévente bizony el kéne hajtani a fenébe a főnökséget, hogy érezze, vállig nem nyúlhat a bödönbe, max. könyékig.
Ezek eljutottak oda, hogy már vállig hajtották a jakót.

Natasa Grekova 2014.01.18. 08:34:45

@magyar-magyar szótár: hogy kivel égnék be vitában. Szerintem foglalkozásomból adódóan képes vagyok 3 percig összefüggően, összetett mondatokban beszélni én is, nem csak K.dóribaba vagy a Szolitündér. Egyébként sem értem, miféle mérce ez. Politikusokban azt nézni, hogy milyen szépen tud szerepelni, akkor biztos kurvajók ám az intézkedései, ha ügyesen fogalmaz. Ez kb. olyan, mint első általánosban a szépfüzet verseny. Nem biztos, hogy az a legokosabb, akié kerek gyöngybetűkkel van vezetve.

Natasa Grekova 2014.01.18. 08:40:39

@ripők: én már kilátásba helyeztem Dudinak, ha még egyszer a hasikómmal jön érvként, akkor mindenféle macskás meg mókusos képeket fogok neki belinkelni. Esetleg méhecskének öltöztetett kisbabákról fotókat.
Egyébként ez a soha nem dolgozott, ez jól látszik rajtuk, íróasztal mögül okosnak lenni. Rózsika sem tanított soha, mint párttag először a minisztériumban rontotta a levegőt, aztán rögtön iskolaigazgató lett.

magyar-magyar szótár 2014.01.18. 09:10:46

@ripők: @Natasa Grekova: Én kitűnöen szórakozom -svejciszemszögből ugyanis. Pl Ferenccel nekem úgy, ahogy nektek viszont O)rbánnal zsigeri alapon, bajom nincsen.
Ugye, tuggyuk a fociról, amit tudunk, főleg pl, hogy jóideje már a poénz számít igazán s nem a foci, de még azt is tudjuk, hogy mitől halnak hirtelen (pl pályán) fiatalfocisták vagy azt is tudjuk, hogy a FIFA kibaszásból mért nem szeret futópályás (klásszkus többfunkciós) focistadjonnyokat engedélyezni (de látni BÍRNI sem)

A politika is efféle és tik kb, mint Julis nyannya a focihoz, hogy X focistának mennyivelgörbébb a lába, emez meg szőrös és az hogy fut, bár majomképű.

Azt akarom ezzel mondani, hogy feszt csak a polkomm-részekkel jöttök az éppen aktujálissal, amivel a jógyeekfejeket tömögéloik, pl a KÖZGÉP is ilyen, smicskázás, efféle.

Amikor a jóoldalon viszont korstlust meghatározó művészek vannak ésbizony Simicska tényleg csak egy tudatlan ostobaparaszt a leisztingerizációhoz (a fejlett netokratív spekulalizmushoz)
Én eztet szeretem ezekben, ezt az áporodott gumicsimmaszagot és birkapörkőttbűzt, megfeőzeti a pagármester a birkákat a pártvacsorása JOSZT cserébe tűrűheti szemitszáját 400 hektár államifődbérlettel, nesze, egyé. Ebbe nincsen semmi bonyolútt, a magyarélet ilyen. Medveczky Ilona is így építette a kastélyát fiatal táncos fiúkkal, ő maga is talyigált, este buli, pl aranyeső a fürdőkádban (mert a pisi fiatalítja a bőrt)

Ti meg itt rinyáltok össze v9issza, a magyaréletet nem ismeritek egy fing saját gondolatotok nincsen az agitációspropagandán kívül.
Nem tudom, mit mondjak,. minek nevezzem, valamiféle indexnek, tőzsdeiszorzónak mi a faszomnak már, tehát egy reál felmérésben a Jó Fiúkhoz képest simicskáék vidéki büdösparaszt kisvállalkozók még így is. Sőt, ha ti-féle bruttó-bruttóban számítjuk, tehát mintha mind a 27 MRD-t TÉNYLEG is karácsonyipézként tehetnék el
Olyanok vagytok, min Joli nyanyu, aki meglát egy 1996-os Merci E220-ast oszt bekakil irigységébe, hogy hú, hűdeótó mán, ë, dë mësszalatt a Pucsor gyeriknek. Mert ugye EZT MÉG felismeri, közben májer már régesrég ilyent nem vesz. Bugatti , Tesla, Bentley, ezek mennek.
Egy ilyen büdösbunkót, mint Simicska, mikor enged be egy Fischer Iván a lakásába. Ez a kúlság, basszátok meg, ártatlankék ingben még a Haza Megmentőjeként is tetszelegni. Mikor fotózkodik egy Miselobamával a Simicska.

Natasa Grekova 2014.01.18. 09:29:00

@magyar-magyar szótár: azt, hogy jól szórakozol, már csak azért sem értem, mert neked vannak gyerekeid. Ebben a szarkupacban éljék majd le az életüket?
Ne terelj.
Visszatérve Ócsára, egyet mondj meg, szerinted, mikor tervezték, mire gondoltak, hogy a faszban fognak onnan közlekedni. Tekintettel arra, hogy aki legatyásodott a hitelben, valószínűleg nincs kocsija.

Natasa Grekova 2014.01.18. 09:51:31

@magyar-magyar szótár: a gondolkodásodat úgy tudnám jellemezni, hogy "igaz, EZEK is szemét rablóbanda, de micsoda rendes emberek, mert a lopott pénzből bedobnak a templomi perselybe a szegényeknek"
A gumicsizma meg a birka - pont olyan polkom, és ki nem szarja le, hogy a rabló armaniban van, vagy gumicsizmában. Téged ez téveszt meg, hogy "vidéki gyerek" imágót mutatnak, akkor biztos rendes emberek. Ki a fenét izgat a kúlság. Egyébként felhívnám rá a figyelmed, hogy Lézerjoni meg kisrogán NEM jár gumicsizmában :D Vagy max ilyenben

www.dailymail.co.uk/femail/article-1232250/As-Peter-Mandelson-gifted-140-Le-Chameau-gumboots-time-stepped-posh-wellies-too.html

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2014.01.18. 11:02:03

@magyar-magyar szótár: A politikabuzi sajátgondolataiddal többnyire az a baj, hogy írói fantáziád szüleményei jórészt. Persze, valszeg számtalanszor elképzelted, ahogy Apró Piroska vízipálmája mögé bújva kifürkészted, hogy mi olyan történt, amiről senki más nem tudhat, de bocs, ha a meggyőzésemhez kevés a CÖF-től plagizált érvhálód.
A nyilvánvaló téged nem érdekel, a homályt és a konteót viszont készpénznek veszed. Azért vagy báboci, mert Mráz Ágoston Sámuellel ellentétben te nem nyersz semmit a lózungjaidért cserébe.

Natasa Grekova 2014.01.18. 11:32:20

@ripők: egyetértek. Igazából magunkat nem értem, miért érzünk valami beteges vágyat arra, hogy meggyőzzük Dudit, illetve, miért nem hagyjuk már rég a fenébe az egész vitát, mikor nyilvánvaló, hogy Dudi lenéz minket, sőt hülyének néz, miközben a tények nem sokat számítanak nála abban, kinek van igaza vagy nincs. Hanni, Te, én...valami gyerekes hittel visszajárunk ide, hogy igen, Dudi majd egyszer kilép a saját kis konteos lázálomvilágából, és felébred. Nem fog. és igazából abban sem vagyok biztos, jobb lenne-e neki, ha rádöbbenne, nem különb a békemenet rezsiharcosainál, csak ő bonyisabban képes megfogalmazni a lózungokat.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2014.01.18. 11:40:47

@Natasa Grekova: Én azért járok ide, mert saját gondolataim nincsenek és valahol muníciót kell gyűjtenem.
Viccet félretéve: élvezem a Jolinénnyés példabeszédeket. Egyszer csuklóból rittyentett kommentben egy posztmodern novellát a Kigondoltamra. Meg máskor egy színdarabot is. Szeretem, ahogy ír, na.

Natasa Grekova 2014.01.18. 11:58:20

@ripők: persze, ezért olvassuk. De miért akarjuk meggyőzni?

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2014.01.18. 12:03:34

@Natasa Grekova: Ez elég bonyesz kérdés. A doktorimat a meggyőzés pszichológiájából ollóztam össze, de kerekperec válaszom nincs. Talán azért, mert alapértékekben egy platformon vagyunk vele és azt gondoljuk a másikról, hogy egy becsapott mamlasz, aki egyéPként rendes gyerek amúgy.

Natasa Grekova 2014.01.18. 12:35:37

@ripők: alapvetően egyetértek, de
És az a DE Dudi stílusa, amit megenged magának velünk szemben. Az állandó minősítgetés, lehülyézés...persze, időnként megsértődünk, de soha nem végleg. Ennek a háttere kétséges előttem továbbra is. Szerintem kisebb dolgokért is rácsaptad már végleg emberekre az ajtót, te is, én is.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2014.01.18. 16:48:14

@magyar-magyar szótár:

ÉS MEGINT NEM ARRA VÁLASZOLSZ, AMIT ÍRTAM, HANEM MELLÉBESZÉLSZ

ennek így semmi értelme...:((((((

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2014.01.18. 16:49:25

@magyar-magyar szótár:

semmiféle döntés-előkészítő tanulmányról nem tudnak
semmiféle döntés-előkészítő tanulmányról nem tudnak
semmiféle döntés-előkészítő tanulmányról nem tudnak
semmiféle döntés-előkészítő tanulmányról nem tudnak
semmiféle döntés-előkészítő tanulmányról nem tudnak
semmiféle döntés-előkészítő tanulmányról nem tudnak
semmiféle döntés-előkészítő tanulmányról nem tudnak

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2014.01.20. 10:04:15

@magyar-magyar szótár:

az ócsai lakópark kicsiben ugyanaz, mint amit pakssal nagyban művelnek (és amire számtalan példa van még, egyébként, mert kb mindent így intéznek, erőből és ész nélkül, rezsicsökkentéstől színházigazgatóig):

velemenyvezer.444.hu/2014/01/20/paks-az-orbani-kormanyzas-kudarca/

"Orbán Viktort nagyon régóta zavarja, hogy döntéseit és utasításait nem úgy látja megvalósulni, ahogyan ő elképzelte. A kormányfő ennek kapcsán rendszerint a bürokraták lassúságára, fantáziátlanságára, néha szándékos obstrukcióra szokott hivatkozni. Ezt a problémát úgy képzelte el megoldani, hogy a legfontosabb ügyeket a Miniszterelnökséghez delegálta, ahol egy kicsi és így könnyen kontrollálható csapat gondoskodik arról, hogy a miniszterelnök szándékai pontosan érvényesüljenek.
Ez az irányítási módszer azonban borzasztóan sok hibalehetőséget hordoz magában. Először is ott van a szomorú tény, hogy a kormányfőnek nincs mindig igaza. Nyilván van sok minden, amit nagyon jól lát, de bizony vannak dolgok, amiket egyáltalán nem. Másodszor a bürokrácia szempont-aggregációs képességének kiiktatásával megszűnik a rosszul felmért helyzetek esetében a gyorskorrekció lehetősége. Harmadrészt ez a módszer mindig ott kreálja a legtöbb problémát, amit kiváltani hivatott: a megvalósítással kapcsolatos nehézségek kapcsán. Mivel a bürokratikus szempontok meg sem jelennek a kormányfői döntéshozatalban, ezért aztán az ilyen típusú problémák vakfoltot jelentenek. Így fordulhat elő, hogy a kormányfő azt gondolja, hogy az EU már áldását adta az egész megegyezésre, miközben még csak egyet oldottak meg a tucatnyi bürokratikus akadályból."

ez az orbáni mentalitás széjjelbassza az országot, szellemileg, gazdaságilag és mentálisan is

(a kötcsei beszédet azóta elolvastad?)

és ez nem gyűlölet
ez felháborodás, önvédelem, józan ész...

magyar-magyar szótár 2014.01.27. 02:43:48

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Tkp nem is érdemes a "véleményedet" Ócsa és Paks összecibálásán túl olvasni... javallatom a jó sorreendre: ELŐBB JÓZAN ÉSZ.. és ha ez a józanész már megvan, akkor óvatosan felháborodni majd pedig önvédeni...

magyar-magyar szótár 2014.02.01. 03:22:16

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Mit a faszt kellett volna azon MÉG döntés-előkészíteni, ami döntést lényegében Udvezítő Ferenc és a jóoldal [2009] meghozott. lényegében sínre tette a kishajót. Ha rajtam múlik, akkor én nem döntés-előkészítek, hanem a magyar zöldpárt elképzeléseit dobom martalékul. Ekkor a jóoldali sajtó elkezd bezzeglengyelekezni (két erőművet építenek) illetve az atomenergia mellett érvelni és az oroszokra MUTOGÁLNI.. ez összesen három hét, amikor és beadtam vóna a derekam és megegyezek Putyinnal. Meg lehetett volna egyébként a FranceAtom-nal is egyezni.. a szél- és naperegiahasznoító berendezések erűművek gyártásán kína urhodik, tehát a "sapka" szillogizmusban az is lehetett volna rosszmegoldás.

magyar-magyar szótár 2014.02.01. 03:26:23

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Úgy emlékszem, a kötcsei beszédet akkor olvastam, amikor az aktuális volt. Mint ugye gyakorló politikabuzi, a pornóipart a pl konkrét baszástól elválasztom.
JUCIKA: Apa, mit csinál a néni? -fáj neki?
APA Nem.
JUCIKA Akkor... ö... jó neki?
APA Nem.
JUCIKA Hát akkor mit csinál a néni?
APA Dolgozik. Ezért fizetik.
JUCIKA Jaj, de hát a néni... oooolyan megalázott helyzetben van, míg a bácsik...
APA A bácsik együtt szumma kapnak 300 €-t és használhatják hátul a zuhanyzót. A néninek besztboja van és a gázsija 1000€.
JUCIKA Ahá! értem!

Te viszont soga nem fogod érteni.

magyar-magyar szótár 2014.02.01. 03:32:30

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Ugye azt szoktam mondani, hogy ezek gyöngék és vesztesek és esélyük sincsen és emberük se nincsen elég, ehhez ráadásul csapnivaló HR-esek stb -emlékszel? A Struktúrára mutogáltam, a Struktúrában nem történt rendszerváltás, viszont generációváltás sajnos igem. hagy ne kelljen már közhelyszerűségeket elismételgetnem a bürökráciáról, ez divattéma a múlt század 80-as éveiben volt, a mai europid picsatársadlmakban viszont a java [pl bezzegausztrában] az ÓÓÓÓRIÁSI bürokratikus szférában (A Struktúrában] élősködik, amit egy jólétitársadalom elbír -a mi társadalmunk nem jóléti. viszont picsásodik el. Tehát itt még véletlenül se esik "nempofára" a zsíroskenyér.

Mitől véded magad, nem szégyelled magad? Hiszen te szebb vagy, okosabb vagy, felvilágosultabb vagy, mindenben is jobb és jobban is tudod.
Hiszen mit linkelsz? A véleményvezért, ami micsoda? TERMÉK elemezzem NEKED bazd,eg aki PAPÍROS SZAKEMBERE is vagy a hasonló termékek elkészítésének?

magyar-magyar szótár 2014.02.01. 03:37:42

@Natasa Grekova: Nem is az a röhejes, hanem amikor arról AKARTOK meggyőzni, amit régebbóta tudok, mint ti. Pl én tudom, Kerényi kinek a biztosa @A Hannibal Lektűr-attitűd: meg mint egy Lujza, olvasta jaz asztírtajazússágban. Még kopizza is. Én politikaBUZI vagyok, tanítotok neveltek az ánuszkúrásra ti heterók egy BUZIt. Közben már mitől is forog a hasikótok.
Egymás mellett beszélünk el, mert ti mindig a polKOMM-mal jöttök. Az aztírta az ússág-otokkal érveltek, linkelitek is.
Lehetne FALIÚJSÁGOT is szerkeszteni NAPI REMÉNYEINK fejléccel, a mai remények ócsa paks, hátha az ukránok miatt és a juró gyengülése
bassz

magyar-magyar szótár 2014.02.01. 03:38:43

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Küldtél bazmeg egy ÉRVET arra, amit évek óta UGATOK.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2014.02.01. 05:29:47

@magyar-magyar szótár: Paks témájában nehéz tisztán látni - még a kommot is megítélni - ugyanis valami tíz évre titkosították a döntést megalapozó kalkulációkat. Úgyhogy amennyiben nem rejtőztél virágmintás állólámpa-burával a fejeden az NFM elemzői stábjának irodájában, amikor a Rotringcerka utolsót sercent a kockás papíron, úgy politikbuziként sem tudhatod, nem durrantanak-e épp seggbe téged is.
Ukrán témában gyakorlatilag hivatalos kommot egyelőre nem is találni.
Árfolyam-témában meg az a röhögcséges, hogy pár éve, amikor hasonlóan gyengült a Forint, akkor döbetűket vízionáltál.

Natasa Grekova 2014.02.01. 08:24:10

@magyar-magyar szótár: nem nagyon kívánok itt érdemben beírni semmit.

... Pl én tudom, Kerényi kinek a biztosa ..
most komolyan ez egy beszélgetés, amiben már rendszeresen az az aduászod, hogy te tudsz valamit, amit a többiek nem, de nem is meséled el. Akkor tartsd meg magadnak, és dumcsizzál itt magaddal, úgyis te vagy a legjobb társaság magadnak, a többiek mind tájékozatlan hülyék.

magyar-magyar szótár 2014.02.01. 08:30:53

@ripők: Döntést megalapozó kalkulácoiókat olvashatsz környezetvédők dörmögődömötörjében, egészen alapfolú (pl Micimackó vagy Spongyabob agyiteljesítményével is feldolgozható szinten.
Te komolyan írtad ezt a baromságot, bazdmeg, látszik, hogy nem önálló életvitelt folytató ( fűtő, fűtés és energiarezsit álló) ember vagy!
Mindenki fával ravaszkodik, a gáz véges, ráadásul a stzolgáltató mindig akkor keveri be az éghetetlen szennyezett szar gázt, amikor a legnagyobb hideg van, villannyal csak a proletárok vagy a leisztingerizáció lovagjai mernek fűteni. bazdmeg, tényleg kiakasztasz, te, a nagy okos elkezdesz itt hehegni a milyenszámításokról, mit kell itt "számítani" Még a tökrészeg parasztész is elég hozzá, hogy a hatosztályt se végzett disznókirály zsírpapíron ácsceruzával kiszámolja, hogy annyi idő elbaszódott már (az elmúlt 25 évben) hogy kb ennyire fussa-ja: bővíteni paksot. (kisbetűvel, direGt) Sakmatt.. és kész és azok pofáznak meg oroszoznak meg komcsiznak, akik ráadásul pont erre is jáűtszottak A Nyolc Év Ártatlan kezének matatásában.

Én, mint vadzöld, ábrándos és biodinamikus , hogy a retkesfaszomba ne szeretnék mán TÍÍÍÍTakozni.. de az alternatívához sokkal nagyobb gazdasági erő, nem egy ilyen rinyálós, hogyannemtuggyukmegódani jeztet se társadalom, nem egy ilyen elbaszott politikai patthelyzet kéne, hanem minimum nyugat-német vagy svejci állapotok és úgy is 20-30 év AMI NINCSEN BAZDMEG! Ezegyszer nem lehetne a politikát oda, ahová való, a picsába elhagyni?? Én az LMP-vel meg a PM-mel értek egyet -csak nincsen idő bazdmeg, nincsen már mit tökölni 30 évet el.

"teccettek vóna eddig nem tökölni"

Hol voltak a nyálas jávorbenedekek (az indexbe verte a faszát) meg a egyszem Schiffer (Bajnai segge alatt motoszkált a tojásban) amikor [2006-2009] halamolt a szélerőművek ellen az MVM lobby kalamolája???

magyar-magyar szótár 2014.02.01. 08:31:52

@Natasa Grekova: Sorold már föl, hogy miből tájékozódol. Mik a forrásaid.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2014.02.01. 08:42:35

@magyar-magyar szótár: Ne kaffogj, csak arra írtam, hogy "Paks az évszázad üzlete".

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2014.02.01. 08:54:09

@Natasa Grekova: Politikai heteróként is látszik, hogy bölcs tanítónk ellenségének ellensége ugyan nem barátja, de fogát szívva kicsenget 10-15 Mrd júrót a ruszkiknak, mint a köles, ha az ellenségnek az forralja a hasnyálát. Mert objektív.

magyar-magyar szótár 2014.02.01. 08:57:23

@ripők: Hagyjál már, nem talász a blogoszférában rajtam (ldd előző életeimet9 kívül mást, akinek ennyire mindenoldali (vagy semmilyenoldali) blogbarátai lennének. Nézzél már meg egy állítólagos 8öndefiníciója szerinti) liberális blogot, tííítás, moderálás, tahótlanítás stb.

PS.: a 10-15 Mrd juró ugyebár eleve hazugság -báér ezek szerint a májadnak meg a zúzádnak jól esik a borzongatás.

magyar-magyar szótár 2014.02.01. 08:58:00

@ripők: Paks az, ami a többi is a Nagyidai Cigányok Országában, mért lenne más?

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2014.02.01. 09:02:33

@magyar-magyar szótár: Na, akkor mennyi Mrd euró, bennfenteském?!
Amikor becslaffant párszázmilliárd az emútnyolcévből a csufi, béna, de szimpatikus fiúknak az idejére, akkor felborzoltad a tollaidat és hahhogtál, hogy meccsoda dolog ez. Amikor harmincakárhány évre kötelezettséget vállal az ellenséged ellensége, akkor meg hazugozol és maszatolsz.
Bazmeg, erről pofázok, hogy hitelesség kéne ide.

magyar-magyar szótár 2014.02.01. 09:03:17

Egy A4-es lapra fel tudom írni a magyarok és a cigányok közötti alapvető különbségeket, amik főleg a mosás, lakás-szellőztetési szokásokban , esetleg az egészségtudatos életmódban mutatkoznak meg, vagy pl a cigányoknál a fiatal 12-21 év közötti nők sokkal-sokkal szemérmesebbek és erkölcsösebbek. Ha kiveri jis a zura kurválkodni, de csak gumiban szopik és nem mond ki a szájával csúnya szavakat egyébként. (És hát tkp a gumit szopja, nem a faszt)
De egyébként Cigányország ez, sőt, földiparadicsoma a cigányságnak Indra tápláló apatején nem volt ilyen jódolguk 2000 éve. Itt van mindjárt ez a joló Gyurcsány, hát aligha tudnál különb cigányt mutatni nála, Orbán egyik neve a 44-ból A Cigány, de bizony ő csak amolyan vályogvető II. kategória (ráadásul xoló) Ferenchez képest. na és akkor Uj Péterről még nem beszéltem, őt esetleg, ha Gáspár Győző tudná megszorítani.

Natasa Grekova 2014.02.01. 09:03:54

@magyar-magyar szótár: azért vannak mindenoldali blogbarátaid, mert kurva nagy a türelmünk hozzád. Plusz azért, mert még mindig a tehetséges szépirodalmi írót látjuk benned, aki segghülye a gazdasághoz meg a politikához, de mint művészembernek ezt is elnézzük neked.

Natasa Grekova 2014.02.01. 09:06:53

@magyar-magyar szótár: amúgy szerintem nincsneke MINDEN oldali barátaid, szerintem csak libsi barátaid vannak. Persze, Ovifan vagy látszólag meg ilyesmi, de azért magánemberként te sem cöfösökkel haverkodsz :D
tényleg miért nincsenek ovi-oldali barátaid,csak ellenzékiek? :D

magyar-magyar szótár 2014.02.01. 09:08:21

@ripők: Nem ugyanaz. Ráadásul 2013. óta [geopolitikailag] egy egészen más Oroszországról beszélünk.
Azt hiszem, nem lehet eleget idézni Bill Clinton mondását, ami finoman rajzolja körbe ezt a geopolitikai változást: "Az USA számára mára egyetlen szerep maradt Afrikában, a [karitász]."
Csak gondolj bele Ártatlan Gordon 2011-es lobbyzásába. Sokan nem értik a jóoldalon, mi ez az elbaszottság, pedig összesen ennyi, hogy se pénz, se posztó.
Pár éve még tellett csendesamerikai jolóságokra [Gyöngyöspata] de most már semmire se futja, Afganisztánból is hordani kell az irhát, ha valaki fölnéz budapest egére, keleten látja is az amerikai szállítógépek kondenzcsíkjizzentéseit.
Evvan. van a történelem 8ami történik) meg a politika, ami más, nem történelem, hanem--- folytassam?

magyar-magyar szótár 2014.02.01. 09:10:34

@Natasa Grekova: A lakosság arányában vannak blogbarátaim, ugye a jobberek bunkó népség, műveletlenek, akik nem ismerik az internetezés örömeit (faszbúkolni a proletárok faszbúkoznak sokat, de ők minden oldalt gyűlölnek már nagyon) a jobberek a "klásszikus pógári értékeket" preferálják, az a pártízezer jobberújság olvasó, akik piaci szempontból a... kérlek, foltyasd te, hogy a CÖF bázisa piaci szempontból is micsoda [-> 444.hu "Öreg emberek döntik el a választásokat")

magyar-magyar szótár 2014.02.01. 09:11:44

@Natasa Grekova: Nagyon vigyázbni kell ezzel a libsivgel, mert pl az öndefiníciója szerint csak sima vörös komcsi jocó libsibb, mint te. Te főleg a szájaddal vagy libsi.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2014.02.01. 09:16:23

@magyar-magyar szótár: Most képzeld el a ruszkikat és az ő geopolitikai helyzetüket nyersanyag nélkül. Megvan?! Harminc év alatt az évszázad üzlete könnyen a múlt évszázad üzlete lehet.
Három hónappal a választások előtt összebútorozni Putyinnal, egy 2009-es szándéknyilatkozatra hivatkozva - ez neked nem fura. Most képzeld el, hogy Fletó köti meg a bizniszt. Ráznád a rácsot.

Natasa Grekova 2014.02.01. 09:16:36

@magyar-magyar szótár: most akkor vannak cöf-ös blogbarátaid, vagy nincsenek?

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2014.02.01. 09:22:24

@magyar-magyar szótár: @Natasa Grekova: Jó volna hozzászólásonként definiálni, hogy az egyes kifejezések alatt ki mit ért, mert a jobboldali rezsicsökkentés meg adósmentés meg ilyenek már akkora absztrakciót követelnek, hogy félő, a téridő szövete lobot vet.

Natasa Grekova 2014.02.01. 09:24:23

@ripők: van egy kiállítás, ahol nem létező tárgyak szerepelnek, mint pl. a halvány lila dunszt. Az adósmentés pl. szerintem ilyen fogalom.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2014.02.01. 09:30:01

@Natasa Grekova: Van egy májasnyi konzervem, ami a "kommunizmus utolsó lehelletét" tartalmazza a felirat szerint. Ilyen sárga színű. Az én családom ilyenekre költött a kilencvenes években.
A nemlétező tárgyakon meg én is sokat gondolkodtam és terveztem is egy széket SolidWorksben, ami akkor lenne praktikus, ha a térdünk a másik irányba hajlana. 3D, egyszer még jól jöhet.
Mind1. Itt semmi sem az, ami. Koyaanisqatsi.

Natasa Grekova 2014.02.01. 09:41:30

@ripők: az enyém meg ilyenekből csinált bizniszt :D
A férjem diákmelósként (akkor persze még csak "pasim" státusban) elég jól keresett egy ilyen cégnél, aki ilyen baromságokat árult :D

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2014.02.01. 09:44:01

@Natasa Grekova: Ezt úgy érted, hogy van kereslet az unorthodoksz székekre?! Mert akkor rögvest dobok egy mélt az íkeának vagy a KIKÁnak.

Natasa Grekova 2014.02.01. 09:48:30

@ripők: a konzervet árulták és más hasonló rendszerváltós marhaságokat. A kilencvenes évek elején vitték mint a cukrot a külföldi turisták. Vörös csillag, sztalinos meg cheguevaras póló, stb. Orosz katonasapka.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2014.02.01. 09:57:11

@Natasa Grekova: Nyúlszőr usánkát speciel akkor vettünk Ivántól, amikor még dúlt az átkos.
Beszkártos "Kiváló dolgozó" plecsnink viszont nagypapai jogon, alanyilag van.
Visszakanyarodva az ontopik tematikához, a tölcsérszerű korfából kiindulva nem lesz itt változás egyhamar, ez az ismerős, ezt szeretik a tájékozottak.

Natasa Grekova 2014.02.01. 10:02:40

@ripők: persze, külföldiek vitték, a magyaroknak volt már régről.
Az ontopik: látod, ez az, amit nem értek. Pont azért kéne, hogy elsöpörjék, mert aki már valamennyire is gondolkodó fejjel megérte azt, hogy milyen, amikor APÁNK van, az miért is oda ikszel? Nem erre ment ki a rendszerváltás? Akkor még milyen lelkes volt mindenki.

Natasa Grekova 2014.02.01. 10:05:06

@ripők: ja, és főleg azt nem értem, hogy Dudi, aki pont rendszerváltáskor volt még fiatal, lázadó és kócos, hogy középkorusodhatott meg ennyire, hogy IGEN, legyen olyan, mint mikor gimiben a kisztitkár volt az isten! Igen, legyen megint hazafias népfront és a munkásőrök kapjanak mindenféle előnyt! Legyen megint 3 forint a konyak Balatonaligán! Dudi végigélte. Utálta. És most beszopja.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2014.02.01. 10:11:56

@Natasa Grekova: Szerintem a Magyar Nép egyvalamiben jó, ez pedig a rabiga lerázása. Utána meg néz, mint a Bálám szamara.
Amíg ellenség van, addig poszt meg vélemény is. Józan, paraszti ésszel mindannyian tudjuk, hogy mit ne. De ez idővel változhat.

Natasa Grekova 2014.02.01. 10:12:35

@magyar-magyar szótár: @ripők: kisebb közvéleménykutatást végeztem saját gyerekeim körében, akik aztán tényleg digitális bennszülöttek (lásd: valakinek már 3 évesen tevéi voltak). NEM használják a yolo-t, a xolo-ról meg nem is tudják, mi az. A yollot szerintük a seggfejek irogatják, vagy a prepubertás skacok.

Natasa Grekova 2014.02.01. 10:14:01

@ripők: elkényelmesedtünk. Nem lesz rabiga lerázás, mert nem szolgálnak fel közben hűtött üdítőket, és különben is, ki kéne menni a lakásból hozzá.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2014.02.01. 10:14:28

@Natasa Grekova: Mert még nem tudnak szimbólumokban gondolkodni. Gondolom, poroszos nevelést kaptak.

Natasa Grekova 2014.02.01. 10:41:29

@magyar-magyar szótár: @ripők: hogy lehetne hívni ezt, ami már nem is retro, mert ugye, annál még régebbi, mint amit annak hívunk
Mi lenne rá a jó szó?
www.youtube.com/watch?v=9prJXEhNhPA

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2014.02.01. 13:37:32

@magyar-magyar szótár:

www.miniszterelnok.hu/attachment/0024/23836_lukacsjohn_20140127.pdf

vö 2009-es orbán nyilatkozatokkal

igazmondó orbán a mai magyar politika legesleggerinctelenebb példánya
(a hatalomért mindent... a kötcsei beszéd pedig ma is aktuális, hiszen éppen megvalósul:( )

amúgy meg hazudsz:((((((
"Mit a faszt kellett volna azon MÉG döntés-előkészíteni, ami döntést lényegében Udvezítő Ferenc és a jóoldal [2009] meghozott."

szevasz:(

magyar-magyar szótár 2014.02.02. 07:32:53

@Natasa Grekova: @ripők: Sz7erintem azzal van baj, hogy a magyar nem érti azt a dr Erdős Péter //// Aczél GYörgy kategóriát, hogy:
"Jó, bár nekem nem tetszik"
A magyar csakis olyat akar, hogy jó ÉS tetszik nekem.
A magyar efféle ambivalenciát, hogy jó, de nekem nem tetszik (ill: Bár ugyan csapnivaló, de én szeretem") nem ismer.

Hitetlen és rinyáló, sírórívó, nyavalygó nép a magyar. [Autópiaci hasonlatok törölve]

Azt hiszem, én vagyok az egyetlen rosszoldali, aki szuüntelenül bajnai 2010-es parlamenti búcsúbeszédére kérvekérném a drága jóoldali olvasóimat, de basztok elolvasni, mert ti ríni és rinyállani szerettek. VAN VÁLASZTÁS lehet választani és seni sem áltathatja magát azzal, hogy a FIDESZ a kommunikációjával nyer, hiszen egy szellemileg leépült hülyegyerek is átlát a húzásaikaon. Szerintetek mért nem meri megkérdezni az utca emberét a rezsicsökkentésről a jóoldali újságíró? De, meg is kérdezte és amikor már 333 ember küldte el a kurva anyjábaja zösszes fidexekeket meg A Cigány-t, akkor arra jöttek rá, hogy jobb ez így, meghagyni natasa Lujzát a hitében, hogy a kurvajó fideszprop nyeri meg a választásokat.
hiszen itt van a külföldönszavazókkal a választási csalás, akor a fidesz által elűzött kitántorgók: elsöpörhetnék a fideszcsalást.
ésígytovább.
El vagytok foglalva a fideszen való szörnyülködés élvezésén és így nem jut eszetekbe, hogy nincsen is kit választani 8bár van, pl mért is nem lehet az LMP-re szavazni????)

magyar-magyar szótár 2014.02.02. 07:36:10

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Szerinted egy szerinted-becsületes politikus meddig él meg? Ha a politika a hazugság (icc a valóság elhazudozásának a) művészet[e] akkor mit is vársz te el? És nincsen ám relativizálhatóság, kicsithazudni vagy kegyeset.
Az a fajta egyenesség és becsület, amit Orbántól elvársz, az azzal járt volna, hogy kiállnak Kósa mellé és ezt mondják: Emberek, csődben vagyunk, semmiből se lesz semmi, 18 évre akartuk emnelni az iskolakötelezettséget, de még inkább le kell majd venni belőle, stb. A Kozirjevi Plitikai becsület rárogyasztotta volna a csődöt az országra, bár lehet, hogy jobban járunk

magyar-magyar szótár 2014.02.02. 07:36:55

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Idvezítúő Ferencnek megvan a parlamenti beszéde paksól nem túl nehéz megnézni.

magyar-magyar szótár 2014.02.02. 07:49:36

@Natasa Grekova: @A Hannibal Lektűr-attitűd: @ripők: A politikától (tehát a választástól) elundorítás a jóoldal egyik fő célja volt A Nyolc Év Ártatlan Keze alatt.

Natasa Grekova 2014.02.02. 09:04:16

@magyar-magyar szótár: a magyarigazolványosok levélben is szavazhatnak, a külföldön élő magyarok csak személyesen. Tehát aki kiváltotta a magyarigazolványt, ő felad egy levelet, aki meg Angliában dolgozik, az utazzon Londonba, és álljon sorba a nagykövetségnél. Fussunk, én biciklivel vagyok.
süti beállítások módosítása