most gyülekeznek tán emberek, párat , igen, szeretek közülük ésvagy tisztelek nem tudom, kik mentek el, ha rajtam múlna, senki nem lenne ott. Én akkor gondoltam rá, április huszonvalahanyadikán egyszercsak megállt bennem az ütő egy pillanatra: a testét az égetőbe, oly fiatal volt, az égetőbe most tolják be, jó lett volna tudni AZT az időt é akkor megállni, egy húsz-huszonötperces folyamat, ugye, de egy kicsit megállni, amíg égni kezd ér rágondolni, volt ő is.

Én azokra gondolok, akik most elmenni a belőle való foszfor mittudmén, kegyeletteljes az? Szóratására?

 

Biztos nem ez az idő lesz, nem ez a nulla-nulla perc vagy már megkezdődött vagy ami valószínűbb, majd párperc múlva kezdődik. De úgysem ez az az idő és nem is az az áprilishuszonvalahanyadikai nap volt délelőtt, azt hiszem, 9-10 körül? -amikor a túlfiatal túlhideg testet betolták az égetőbe... lehet, hogy tévedtem, de jó utat kívántam neked, Attila, szevasz! 

de már akkor se számított volna ez, ahogy most se számít. Délelőtt 10ó19p van éppen... de jól időzítem, de jól---

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr744489782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása