avagy szafári a Sültgalamb Kategória nyomában, kétpupu tevén
mottó:
A madár se szarik a saját fészkébe
avagy
nem szarik a galamb, ha már sült!
csak fiataloknak!-akik még nem emlékezhetnének esetleg
Blog.hu - Hirdetési rendszer
A Sültgalamb (Index hirdetéses modell) azt jelenti, hogy minden oldalletöltésnél a mi hirdetéseink jelennek meg az oldaladon, tehát odaadod nekünk a blogod felületeit (te nem rakhatsz ki saját hirdetést). Ezért cserébe egyedi megállapodás alapján, forgalom alapján fizetünk neked valamekkora összeget. A blogod megjelenhet az Index címlapon a blogketrecben. Ezt a modellt nem lehet kérni, mi ajánljuk fel neked, ha úgy gondoljuk, hogy tudjuk értékesíteni a blogodat.
Egyik legtitkosabb vágyamat a kedves és az egyre kedvetlenebb olvasóim meg Rombold is tudják már régen, ez pedig a Bogi bugyijába való belelátás. Nos, a bloghún való (a blogocholizmusomat most hagyjuk is) legelészésem közben egyszercsak egy hatalmas, szomorkás, bár egészségesen bio pamut, letolt nagy XL bugyiba pillanthattam bele és ez Bogi bugyikája volt. Eddig is a szivemen viseltem szegény agyondógoztatott és laposra-kérgesre ült popsijú Bogi sorsát, de hogy most már a bugyijába is beleszagolhattam, nem irigylem akkor sem, ha tudom, hogy A Partnerek számára megrendelt index tortáért, amikor megy, csak úgy állva bekaphat egy sütikét siettében -talán a Daubnernél? Az viszonylag közel van a Dohánygyárhoz. ÁDEHOOOGY! -csak a Dohánygyárhoz legközelebbi cukiba van leszaladni idő, A Partner örüljön az ingyenvan tortának, ne akarjon Daubnert.
FIGYELMEZTEÉS! Mivel a téma övalatti, ezért kérem az olyan olvasóimat, akiknek még vannak gyerekesen romantikus elképzeléseik a bloghú meg az index dolgairól, letakart szemmel olvassanak tovább vagy szóljanak a szüleiknek, hogy legyenek velük e nehéz percekben.
copy, paszta és TŰZZ! [kiemelések tőlem!]
http://cemp.blog.hu/2011/11/09/rakaptak_a_hirdetok_a_premium_selectionre
Blog.hu: új tematikus csatornák és Premium Selection blogok
[Megosztom a Facebookon!] [Megosztom a Twitteren] [Megosztom az iWiwen] [Megosztom a Tumblren!]
2011.07.18. Rabbit
A Blog.hu stabilan tartja első helyét a haza[i] site-ok között.
[szevasz Hanni, olvasod?]
A gemius/Ipsos Audience legfrissebb, májusi adatbázisa szerint a 15 évnél idősebb, belföldi internetezők körében közel 2,3 milliós (51%-os) elérésével továbbra is Blog.hu a legnagyobb hazai oldal.
Ahogyan korábban beharangoztuk, a Blog.hu hirdetést megjelenítő civil blogjai új kategóriarendszert kaptak, ami lehetővé teszi a legkülönbözőbb tematikákra történő hirdetéscélzást. A civil blogokon összesen 27 tematikus csatornát alakítottunk ki, melyekre AV alapon rendelhetők bannerek. A 27 csatornát 8 nagyobb kategóriába rendeztük (férfi, női, fiatal, öko, kult, tech, prémium, light), melyeken még kedvezményesebb áron foglalhatók megjelenések.
A hirdetési rendszer újdonsága, hogy mostantól egyes kiemelt blogokra is foglalhatók egyedi, illetve hagyományos megjelenések. A Premium Selectionbe olyan népszerű civil blogok tartoznak, amelyek jól célzott, prémium tartalommal bírnak. Ezek a blogok nem csupán az AV alapú csatorna-mixekben, hanem önállóan, idő alapon is vásárolhatók.
A blogokon a következő egyedi hirdetési felületeket alakítottuk ki: szponzor badge (1), fejléc szponzoráció (2), teljes design (full-screen) szponzoráció (3), oldaldoboz szponzoráció (4), illetve elérhetők fixen hagyományos banner felületek is: superbanner (920x110 px, 5), billboard (310x232, oldalsávban).
Bamba ingyenmedve szájába nem szarik a galamb. De a sült se repül.
A full-screen szponzorációról érdemes tudni, hogy a blogok szinte teljes átdizájnolására lehetőség van, megjelenésükben akár olyanokká is válhatnak, mint a szponzorblogok (példa: Folyékony Kenyér).
Bővebb információ a lenti prezentációban:
Blog.hu tematikus csatornák és Premium Selection blogok
View more presentations from CEMP Sales House.
Ha hirdetni szeretne a Blog.hu-n, kérje ajánlatunkat a sales[at]cemp[dot]hu címen!
6 komment
Címkék: blog.hu premium selection
Ajánlott bejegyzések:
Honnan lehet tudni, hogy egy blog Premium Selection?
Bemutatkoznak a PS blogok: Urbanista
Rákaptak a hirdetők a Premium Selectionre
A bejegyzés trackback címe:
http://cemp.blog.hu/api/trackback/id/3077325
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben.
Nagyon-nagyon kevés a hozzászólás, az érdeklődők gondolom a payoláknál megszokott lécci-lécci-levelekben keresik meg Bogiékat [aki Zsolt is] számomra Kentaur levele a legédesebb, nesztek:
menőkomment: KentaurBen · http://olomuveg.blog.hu 2011.07.18. 21:30:05
Haló. Nincs lakberendezős blog a blogok között, pedig passzolna a képbe!
Ajánlom (magamat):)
agyasztaltv.blog.hu
üdv
Ben
jövőkomment: Kedves Ben, hogy a f[hütty!]omba ne teljesítenénk a kérésed, pusszancs, Bogi.
A Blog.hu Premium Selection blogjai - maa HírCsárda mutatkozik be.
2011. november 17., csütörtök | Szerző: Rózsa Sanyi | Rovat: politikahatáron innendivat A Demokratikus Koalíció frakcióvezetője, Gyurcsány jobb keze Szijjártó Péter stílusát tekinti etalonnak.
A politikus nem csak érveléstechnikájában és vitastílusában igyekszik másolni legnagyobb riválisát, de úgy tűnik, annak mostanában rendkívül népszerű hajviseletét is magáévá tette.
Címkék: a nap képemolnár csabaszijjártó péterdemikratikus koalíció
Megosztás és lájk:Ajánlott bejegyzések azoknak, akik eddig nem lettek volna tisztában a a Hírcsárda agitációspropagandisztikus (ős Ludas Matyi 1950)
A bejegyzés trackback címe:
Az 1351-ben alapított HírCsárda Kelet-Közép Európa legnagyobb szatirikus álhírportálja, amely néha igazabb, mint a valóság. Az elmúlt években elértük, hogy az "Azt hittem, hírcsárda" az abszurd, a hihetetlen, a humoros szinonímája lett az internetes köznyelvben.Természetesen ez is álinformáció, hiszen a Hírcsárda nem annyira humoros, mint amennyire célzatosan agitációspropagandista, lényegében a Brendel Mátyásra hagyott piroslapok'ban csak lazításkén megnyalvánuló polprop álhumor inverze, amikor pont fordítva próbálják meg a humorínségükben mitsesejtve lájkolókba beletukmálni politikai szennyelkötelezettségüket
Azok kedvéért, akik számok nélkül semmit sem hisznek el: a HírCsárdát egy olyan csapat gondozza, akik már 2002-2004 óta foglalkoznak álhírek írásával. 2010-ben elérkezettnek láttuk az időt, hogy egyesítsük erőinket, és afféle internetes Captain Planetként megvilágítsuk a bulvár, a sport, a napi politika és a közélet minden egyes szegletét egy darab szalonnával, aminek persze a zsírja a kalácsunk mazsolájára csepeg.
Azok kedvéért, akik nem hinnék: létezik www.donate.hircsarda.hu domainnév is, itt ügyesen álcázva szeretnének anyagi támogatást kunyorálniÍs, de nem is, visszaszívhatóan] a politikai küldetéstudattal átitatott vécékefe "humor" payolái.
Dekreatív műhelyként nem csak blogolással foglalkozunk: legyen az Fika táska rap, vagy Béla-paródia Tarr ismerete nélkül, mindenre készek vagyunk és mindenbe belenyúlunk, amiről egy kicsit is azt gondoljuk, hogy elgondolkodtat, felháborít, vagy sok lesz benne a meztelenkedés.
A cikkek és képek mellett rendhagyó, interaktívabb tartalmat is nyújtunk, ilyen például a verseket kifordító Karinthy kaptafa, mert azt hisszük, hogy Karinthyt utánozni humor nélkül fűzfapoétikusan is lehet, az átfogó Politikusszótár valamint az örök sláger Rabosító. A közeljövőre tervezzük Android-os és iPhone applikációk, valamint egy kommentgenerátor készítését is. Már csak a humor hiányzik a csárdánkból nagyon, ezért tárgyalásokba kezdtünk Maksa Zoltán négereivel, süssenek ki olyan jó poenokat nekünk is továbbfejlődésünk érdekében.
Mindent az egyeseknél, mint pl Levéltáros Gedeon, egyenlőbb hírcsárdászok bankszámláiért és politikai küldetéstudatuk beteljesedéséért! .
Ha nem szarik a paraszt, attól a bankár még hawájzz!
A föld azé, aki jelzáloghitelt kap rá. Aki műveli, az meg a barom.
A IV. világháborút bunkókkal meg kőbaltákkal vívják. Igen, de mivel nyitják a konzervet? És hová dugják a tablet feltöltőjét?
Igen, és most innen, ,akinek van kedve, strigulázza már az index címlap bloghú kiajánlójét a politikai-agitációspropaganda szempontokról pedig itt dec 1-jével, a véleményszabadságom feladásával lezdődően nembeszélünk, akkor SALES & MARKETING célok tükrében