2011.08.17. 05:47
magyar történet [kiforrja magát]
[egy levél foszlányai]
[...]Elfelejteti velünk a sajtómunkásság, hogy a magyar feltaláló, ügyes[kedő], problémamegoldó, innovatív és főleg úgy is dógozik, mint a zááállattt (azaz sokat, de észnélkül is...). A szocializmusban a kapa írt és a toll kapált s a kontraszelekció négy évtizede után is a kisgeciknek, a kis tetűkurváknak, az aljasoknak, ügyeskedőknek az évtizedei forogtak megintcsak elő és az értékes ülepszik, a ruskó, a szemét, a rothadék "forrja" magát a felszínre, de nem ki, (amatőr, amikor bort készít, nem tölti színig az edényt, mert spórol, nem érti, mért kéne egy csöppnek is kárba vesznie.. a must forralásakor állandóan pótolni kell a kiforrt szennyet, ruskót (így "fedezték föl" a természtesen erős édes bort) A szemétládákat, a geciket, az aljasokat [más az alja, mint a fedő felszíne...] ünneplik, ezt nevezik MA [máma] életrevalóságnak. Jóformán minden szakmában a "szakmaiképvislet " a kontár törtetőé, a szájjalcsinálóé, a közepesé. [A Zappa leírta Arany Középszar] A sugárzóan tehetséges ifjút előszöris igyekeznek megrontani (a sajtómunkásságra ez KÜLÖNÖSEN JELLEMZŐ) iszákossá tenni, elkurvítani és azonnal kurvák lebzselik körül. A fiatalt a lelkest a munkahelyen rögtön az fogadja, hogyan nem lehet megcsinálni a naív és bájos oktondipocok és báábóócci ötleteit.
Van egy teljesen más története az elmúlt 21 évnek, ami nincs megírva, mert a sajtómunkásság főcélja annak sugallata volt: "Hogyan nem lehet megcsinálni" Érdekes módon a legaljamagyar, a lumpenpólettár, a tolvaj és lopómagyar, a szocializmus által kinevelt henye semmirevaló népség ebben öltött kart a szorgosdógos elitértelmiségünkkel: Ússesikerül, nemleszbbű semmi, minekaza világkijállétáss, minek e' minek a'!,
A szellemiéletünk meg a termelőszövetkezetetk történetei között párhuzamosságok sejlenek, a széjjellopunk mindent privatizáció címén, de mink nem kappitalistákókkok vagyunk, nem működtessük amit elloptunk, mint egy kizsákmányolló, mink becseűűletessen csak szíjjelbasszuk joszt visszük, amit írünk, mert a paraszt ajjassa is elviszi, minekanekik, mink vagyunk a májerek. Sorban ezt történt a lapokkal, a szellemiműhelyekkel, Xyzz Vaxxa államitámogatásokon alapuló ingyenéletet tervezett a DBCE-nál, ő nem kapitalista (tehát nem azt csinálta, mint Wuyxx-ék, akik az XAAZ-t kapitalista-részvénytársosági alapon felttámasztották.. csodálkoztam is, hogy egy ilyen ember hogy lehet szerkesztő az XAAZ-ben, inkább veszni hagyta vóna a DBCE-t, amit egy nemjóoldali, de becsületes ember, Járdányi Ábrány menetett meg nagy munkával... de oldalisága miatt az 1994. utáni időszakban ott nyirták, ahol tudták a DBCE-t. Amíg a posztcuccujialista TARCSON JEL A ZÁLLAM ment a jóoldaliszerkesztő alatt, addig fasza volt a DBCE, miután "nemmegfelelőoldali" lett, agyonbaszták. És főleg: szegregálta a jóoldali ízlésű szellemivezérseregünk.
Csupa ilyesmivel van tele a ~, mint pl a magyar sínpályás-járműgyártásé, a semmiből valami, a világ vezető speciális vasúti gyártóvállalata a szocialista Magyarországon a hóttirencerbű örökölt mérnökgárdával, a frissnevelésű dizájnerekkel, ma már hihetetlen, de a múlt század 50-60-as éveiben is viklágszínvonalú (úgyértem, nyugatiszínvonalú) formatervezőink is voltak, frissnevelés!... a fővárosi közlekedési vállalat gyártott magának villamost, a Bengáli (nagy benga állat!) villamost, méghozzá csuklósat, ami akkor világszinvonalú volt, most ez lesz a nosztalgiavillamos Budapesten. De ott van a Pannónia motorkerékpár, ami a hivatalos (és sajtó) uszítás szerint alkalmatlan és a magyar járműgyártás alkalmatlanságának a biznyítéka, míg közben meg a motorja kényszerhűtés nélkül, azaz LEHETETLENSÉGBEN hiszen a csettegő lassan megy, nem elég a menetszél a hűtésre, sé sok csettegőbe csak úgy változtatás nélkül belerakjták a Pannónia motort és nonszensz módon működött még kapálógép-ként is. Aztán ugye a [Szovjetúnióban] egymillió km-t futott Ikarusz buszok. Moldova megírta a nagyigasságokat a Hogyan Nem Tudjuk Megoldani pesszimistaságban, közben a győri RÁBA-MAN-oknak az volt az egyik főbaja, hogy a porlasztócsúcsokhoz nem kaphatott Magyarország se a Nyugat-tól, se a Szovjetúniótól megfelelő anyagokat így azok eltompultak 40ezer km után és az autók füstöltek , de a pangó égéssel füstölgő motor aztán extrémsokat dógozott el. Moldova megírta az összes hibákat, de azt nem írta meg, hogy egy igazi sofőr két sörért a Hungarocamion műhelyében meghegesztette erősítésekkel az akkumulátortartóját az autónak s így az nem szakadt le. Abból palávert csinált a minap rendszeresen sajtómunkásság, hogy Kigyulladós Ikaruszok!! -de azt nem írta meg a sajtó, hogy sofőrnek is nevezhető buszvezető a konstrukciós hibát egy éghetetlenebb kőzetgyapot szigetelő berakásával kiküszöbölte és kis odafigyeléssel nem gyulladt ki a busz, csak az, amelyiknek nemsofőr vezetője úgy volt vele: Hagy szórja rá az olajat a kipufogóná' hagy gyullaggyon csak ki, ússe lehet megódani, majd jó nagy hír lesz belüle joszt megüti a fönökség végre a bokáját! EZT persze nem írták meg a sajtómunkások... Mert más volt a központi cél és csapásirány, az, hogy mink sikertelenek vagyunk, ússesikerül és eredjen mindenki, ki merre lát. MAJD ezután, amikor már az agymosás bevált, eredményét még a közelmúltba is átvetítették gondos szelekcióba. Moldova György ma is a tutti megmondásának és nem a szelektív ténykezeléssel való néphülyítésnek a példája. Ugyanis az Akit a mozdony füstje megcsapott az első nagy vasútleépítések időszakára esett és merő egy agitprop (sunyi!) célja volt, a kamionoskönyv pedig a "konzervatívok" támadása volt a 70-es évek elején véget ért Langyosodó Évekre a ború, ide vezet a kapitalizálódás és az Edeizmus, nesztek.
9 komment
Címkék: magyar riport
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2011.08.16. 03:47:05
de stimt, minálunk az összekacsintás szintje nem rentábilis. külföldön is vannak semmirenemjó emberek jó pozícióban - még strómannak is, és nem is leplezik -, csak ott ha nagyon muszáj, meglépik, amit kell.
l60 2011.08.16. 22:35:27
Azért vette meg a GE, mert majd milyen jó lesz a tervezőgárda. Csakhogy a síkhülye amerikaiak csak a csapatépítéshez meg a managerfasságokhoz értettek.
Pl. volt egy eset, hogy valami új ötlet akadt. Mielőtt belekezdtek volna, megkérdezték Pista bácsit (most nem ugrik be a neve), aki egyből mondta, hogy ja, ilyen 76-ban próbáltunk már. Felment a létrán az irattárba és kitúrta valahonnan a doksit. Kiderült, hogy jó ötlet, de már 76-ban kipróbálták és ez meg ez nem úgy van, ahogy elsőre látszik, azaz nem lehet megcsinálni. Végső soron ez a TUDÁS, amin épül egy jó cég.
Persze ezt a faszit rúgták ki az első leépítésnél, mert nem hatékony, nem csinál semmit. Most meg ugye megszüntetik az egészet a francba.
Persze, ki a franc látta ezt előre? (Én biztosan nem.) Minden nap a HVG és társai a piac áldásos hatásaival tömték a fejünket: az állam rossz gazda nagy a lógás, stb., stb. (Dolgoztam multibanknál, akkora ott lógás, még a Vilatiban sem volt akkora a szockában.)
Szóval betetettek, és mi elhittük, hogy a nagyon nagyon szakmai GE majd mindent kurvajól megold.
Kíváncsi vagyok, hogy ezeket az újságírókat ki fizette?
magyar-magyar szótár 2011.08.17. 05:05:20
Alig-alig találkozni "revuideálással" sőt ezek az újságírók, akik nyalták a fő csapásirányt a kellő síkosításra is, MOST a büdösnépet szidják, hogy ugye azomk a felelősök.. akiket ők "tudatbefolyásoltak"... A rencervátó értelmiseggeknek ugye volt respektjük, 1986-89 között mindent elhittünk nekik és ez jó tőke volt 2000-ig... Nem mondom, Lengyel László szürke gardigánnya kapott némi fikát a legújabb jógyerekektől [az indexesektől] de ösz. aztán ennyivel ki is merült az "önvizsgálat" még Dr Kovács Zoli bácsi busongott valamit, de ugye őneki is van vaj a füle mögött elég...
bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2011.08.17. 05:50:43
a videoton nem is annyira, inkább az ikarus (az egyiket továbbvitte, a másikat nem).
magyar-magyar szótár 2011.08.17. 05:52:36
magyar-magyar szótár 2011.08.17. 05:53:25
bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2011.08.18. 00:29:59
van, de kb. minek. hiányzik (innen is) az állami stratégia.
széles meg néha bezárta, aztán - ki tudja, miért, de leginkább: mennyiért, és azt ki fizette - újraindította, mint tavaly.
öregbuksi 2011.08.20. 08:55:22
Ugy néz ki, akinek olyanja van az gyárt buszt.Természetesen nem gondolom, hogy üdvös lenne, ha miniszteriális emberek mondanák meg: Te gyárthatsz buszt én meg nem. Itt a cikk:
www.vallalkozoinegyed.hu/20080122/elet_az_ikarus_utan_magyar_buszgyartas
bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2011.08.24. 07:31:25
statégia alatt azt értettem, hogy nonszensz, hogy a rába, a ganz meg az ikarusz országában iveco meg alstrom jár. ezek lehetnének statégiai üzletágak, ahol azt mondjuk, hogy amit a belpiacon elvisz az ára, azt a külpiacon visszahozza. bezzegnyugaton az ilyesmit kiszámolják.