Király L. Norbit a "büdösnép" szavazza föl folytatólagosan, sorra hullanak ki azok, akik tudnak is [emlékeztetőül: az X-factor alapvetően énekverseny lenne...]  ugye és van, aki csudálkozik, hogy ennyijóakarat, megfelelőszakemberek és kőprofizmus ellenére. Király L. Norbi a büdösnépszavazatán fut föl, netokratív balhé, afféle "eztnektek
faszok a népszopatásért!"

A cumi visszanyal. A befőtt megdugja a nagymamát.

Ott ül Magyarország egyik legprofibb marketingese

https://m.blog.hu/co/comment/image/2010aprilis/geszti.jpg

nemszerény arccal és nem veszi észre a balhét.

Na, valami efféle a büdöskétharmadokok megnyilvánulása is, de nem látom, hogy az okos gyerekek tanulnának. Buta(=rossz)gyerekektől nem várunk ugye semmit. Mindeki csodálkozott, hogy a magyar profi politikaimarketing legjobb éve (a Mocskos Kéthét, Bokros legyalázása, az LMP „semmiből való megteremtése” stb) után a büdösbunkaja mégsem a megfelelően szavazott.

 

Azt láttuk, a „Megasztárban” (ez a Friderikusz-féle bűnösen manipulált dilettáns valami, amit reflexből összetévesztenek a valódi Megasztár műsorokkal) hogy a nép egy szintén büdös szegmense nemmegfelelő szavazását valahogy (hát elégé úritahó módon…) helyrerakták. Ugye megint  a katgorizálás, Suzan Boyle-ban egy operaénekes veszett el, Szíj Melindában mjúzikelénekes, Suzan Boyle „virgin” Szíj Melinda kétgyerkes anya, Suzan Boyle rendesen, a szó gyógypedag’ értelmében retardált, Szíjnál pedig lényegében egy tipikus női történet, tömegesen fordul elő, a művészképzésünk tanárai füzeteket tudnának teleírni közhelyes párhuzamaival, a tehetség, aki nem mer a világ elé lépni, hanem elmegy szülni, ezrével van ilyen, csudálatos költőnők, írónők vesznek el így.

 

Na, majd máma este eldől, mi van a tantusszal... (innen folytatjuk)

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr982523305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2010.12.18. 18:24:36

Az nagy tévedés, hogy az Xfaktor énekverseny. Tehetségkutató, ami azért nem kis különbség. Színpadi figurákat keresnek, akikből aztán pénzt lehet csinálni - ehhez kurvára nem kell tudni énekelni. Ebből a szempontból KirályLNorbi egy eredeti figura, ebben a mezőnyben mindenképpen. Nem tud énekelni. Na és? Jagger, Tom Waits, Joe Cocker se tud.

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2010.12.18. 18:29:28

Beszarok, a fácsén is ott őrjöng az összes fafülű karaoke-sztár ismerősöm, hogy jézusmárja ez nem tud énekelni... :D Mármint a Norbi. Biztos az RTL szavazza őt be mindig...

De most komolyan: mi érdeke lenne az amúgy vérprofi RTL-nek sztárt csinálni valakiből, aki aztán odakint, a piacon nem állná meg a helyét? Norbiért megőrül a nép, hát akkor itt van tessék a Norbi. Ennyi.

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2010.12.18. 18:31:38

Susan Boyle egy szánalmas egérhang egy igazi operaénekeshez képest, mint pl. Natalie Dessay, vagy a Netrebko, de még Rost Andreához képest is. Neki se sok hangja van ezekhez képest.

Cat Walk 2010.12.18. 19:17:31

belenéztem (nem, végig azt nem, ahhoz sznob vagyok:D), de belenéztem mindkettőbe

hogy ki tud és ki nem - ez ízlés kérdése, ellenben a műsor, az katasztrofális
lehetne belőle egy kb. egy órás, nézhető valamit kihozni, de órákon át a szörnyű műsorvezetők, a zsűri eröltetett véleménye, és az állandó ismétlések
persze, mit akarok, "ingyen" ez jár

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2010.12.18. 19:48:26

@Cat Walk: Kell a hosszú műsor, hiszen abban több a reklámidő, amit faszán el lehet adni aranyárban..:) Amúgy pengeélen tánci ez, egy picit, mert azt azért nem lehet biztosan tudni, hogy hol van a meddig, mennyit bír a magyar, és mikor kezd el elkapcsolgatni. A kereskedelmi tévézés az a népetetés magasiskolája, és ezt az RTL hazai viszonylatban a legjobban csinálja. Abban igaza van Dudinak, hogy épp úgy működik, mint a politika: csak éppen Norbi, Csaba, vagy a Nikolausz közel nem csinál annyi kárt, mint egy hatalommániás törpediktátor. Ezek közül a Nikolasz a legjobb énekes, Norbi a legeredetibb egyéniség, és nemcsak itt, hanem az egész jelenlegi popszakmában (tehát nem a művészetben), a Csabának mázlija volt, nála sokkal jobbak estek már ki, akár körökkel korábban.

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2010.12.18. 19:49:41

Másrészről, pedig annyira azért tuti biznisz is, hiszen a magyar közönség híresen lusta elkapcsolni.

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2010.12.18. 19:53:28

Okosan nézve, ezek a szemétcsatornák és bennük a szemétműsorok (XFaktor, VV, BK, Fókusz) többet árulnak el a mai magyar rögvalóról, mintha kimennél az utcára. Itt a vágyakat láthatjuk, a jéghegy csúcsát - ami kint van, ennél sokkal, de sokkal rosszabb.

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2010.12.18. 19:54:36

@efes: A magyar olyan akar lenni, mint a Vastag Csabi. Vagy Wolf Kati. Vagy az a kákabelű erdélyi ribanc.

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2010.12.18. 20:00:08

megvan a kulcsszó: hiteles. Medveanyám...:)

Cat Walk 2010.12.18. 21:13:19

@efes: persze, csak a fagyi visszanyal, mivel túl hosszú, én pl. nem nézem, és ezzel szerintem mások is így vannak, tehát alacsonyabb a nézettség, mint egy rövidebb, de összfogottabb műsornál

amúgy nagyon jól szórakozom azon, hogy Dudi, aki ötször műveltebb nálam, és kifinomult és sznobisztikus az ízlése, ilyen műsoroknak a fanja:D

kikoránkell 2010.12.19. 01:12:16

@Cat Walk:

Dudi netokratív néphülyítés-szempontból sasolja az ilyesmit. Sőt, egyáltalán mindent!

magyar-magyar szótár 2010.12.19. 06:28:46

@efes: Azért nem jó pl a Cocker párhuzam, mert -és ezt az egyik mentor nyiltan is felveté már jóidőben- Királynak nem természetes hangja a hörgés, csak csinálja és erre nem lehet (az éeklés törölve) szinpadi karriert építeni, ugyanis poennak nem rossz, de aki ebből akarna megélni egy jobbansikerült haknidélutánon kinyírja magát... Vadász Miki tud énekelni és nem is rosszul, sajnos vaksüket gépemről most nem tudok YT-zni. Nem szenvedhetem Vadász Mikit, de el kell ismernem, hogy jó volt nagyon. (Alexis Korner iskolájából, hogy YT-n motórznivalóra mutassak...)

magyar-magyar szótár 2010.12.19. 06:34:32

@Cat Walk: A licensznek előírásai vannak. A bérbeadó, amikor eladja a műsort, főleg egy barbár voltszocialista országba, ahol szerinte nyereg alattt puhítják a demofelvételeket, nem enged meg semmi eltérést. Az igazán borzalmas az, amikor még Pressernek is be kell adnia a derekát. Sok gagyitévéműsor bukott meg a magyar nemzetiellenálláson, hangsúlyoznám, magya szlovákok, schwoobok és zsidók, cigányok stb-k ellenállásán, egyszerűen nem vették be az angolszász túrósat. De a gagyitévék nyugati menedzserei nem adják föl és ha szerintük a pervollt a farzsebből kell előrántani, mert a háziasszony a felméséresk szerint hülye picsa, akkor is onnan kell előrántani, ha a Lajtától keletre tömegesen élnek nők eredeti ősnői attitüdben, olyanok, akik reggelire álltukban (míg lábukkal ringázzák a babakocsit...)a konyhaasztalnál lágy kenyérrel kitunkolnak olyan köcsögöket, akik médiaipari császárnak hiszik magukat a Retek belga központjában.
Persze minden relatív, főleg, ha a magyar nőkkel az oroszokat "nézzük össze".

magyar-magyar szótár 2010.12.19. 06:41:16

@efes: Saját naplómban vagy magánleveleimben ha rövidítek egy nyugati filmről, azt szioktam írni: "jó ez a film, szinte mintha régi csehszlovk lenne, vannak benne képek, színészek, ötlet" Pláne a szovjet filmek egy része. Szoktam olyat játszani közöstévénézésbe belecsöppenve hogy pár kockából kitalálom a film nemzetiségét (ugye egy német filmet nem nehéz, a legpocsékab, még NSZK-ban is Wartburg-filmet gyártanak, ha vezettél Wartburgot akár négyüteműt is) vagy IFA teherautót, akor tudod, hogy etzek mindenmástóleltérő, ámbár csöppet sem pozitív tulajdonságokkal is rendelkeznek. Azt nem tudom, hogy a Retek meg az Excsiga nyugati vezetői honnan veszik a bátorságot.. egyszer leültetném a bandát, nézzenek már meg egy retrospektívet a magyar képgyártásról.
Sokak nem veszik tudomásul, hogy a korrupció miatt úgy alakult, széles tömegek még ma is összesen 3 földisugárzású TV-t néznek (igaz, meg is érdemlik) de az országban vannak olyan lyukak, ahol egy nő meggondolja, költ-e 3400 Ft-ot antibébitablettára.

magyar-magyar szótár 2010.12.19. 06:44:03

@efes: Beszélhetünk az átpolitizálásról is. A Zikszfaktorban összesen két baszogatható van kijelölve, ha szigorúan és elfogulatlanul nézzük, akkor a szabad (és ordenáré)baszogatásra kijelölt Keresztes Ildikóval aaaazóóóón kivül mi is mi is a baj? (-> "Tégy a gyűlölet ellen!" )

Cat Walk 2010.12.19. 08:27:28

@magyar-magyar szótár: ezzel én is tisztában vagyok, hogy licensz, stb
de ez nem magyarázat arra, hogy TE miért vagy fan:))

magyar-magyar szótár 2010.12.19. 08:48:06

@Cat Walk: Hát, ha alvó ember fan lehet, akkor igen. De bele-bele nézegettem, nem vagyok én jelentős magyar szellemi vezéralak akinek bele se kell néznie valamibe, hogy tudja, amit tud.( -> Almási Miklós eszteta ismeretei a magyar termelőszövetkezeti mozgalomról ill Megyesi Gusztáv ismeretei a vidéki életről. A magyar jujdehaladóértelmiség ismeretei a politikai elit szőlészetéről & borászatáról különös tekintettel Tokajra. Ill Xyzz egyetemi tanár, akinek, idézem, vidékiaffinitása van [1978-ban temették a nagymamát s látott pár bűrkabátos unokatestvírt]) (eml. a Mónika só vita... és a Stahl szapulás)

magyar-magyar szótár 2010.12.19. 08:51:39

@Cat Walk: Pl Király L. Norbi este nem arról szól, hogy egy esetlen közülünvaló mégis rútkiskacsaként hattyúszerűen tör föl, hanem arról, hogy a tehetség, a szorgalom és a kitartás, főleg egy elszánt szülő [Anyu vett neki szintit és taníttatta, pl ügyesen zongorázik is ahhozképest] a netokratív hűjjekultusz (nagyjából Uhrin Benedektől Északra) együttállásában mire képes. Király L. egyáltalán nem, legcsekélyebbmértékben sem hülye, viszont akik beszopták...

magyar-magyar szótár 2010.12.19. 08:54:55

@Cat Walk: A sorkatonaság szépidejében minden időszaknak volt Király L. Norbija, hazajárógép, fenyítés helyett röhögtek rajta a tisztek, hasraeset a sajátlábában de sose ütöte meg magát, "be volt neki rajzolva állandóra [lakóhely neve] " sok közülük pl 20-30 kilót húzottt és öregkatonaként kopaszok agyának szétszopatásán tengette napjait. Tegnap pl egész közeliben mutatták a valódi arcát...

magyar-magyar szótár 2010.12.19. 08:58:55

@Cat Walk: A Soma Mamás Megasztárban az volt a szórakozásom, hogy levett hanggal visszanéztem verbalicce (tehát hangos szóval cigány-nyaló Soma mamát, aki a néma képeken ugyanúgy pont úgy rettegett és útálta őket, mint Mónika. Bakács TS se vót kuttya némán visszenézve!

Most pl kiválóan szórakoztam az fn.hu az "indexista stílus"*ban megfogalmazott Brüsszeli beszámolóján, amivel ugye a "médiaterrorr" és a "súlyoscenzúra" semmire se megy.

*a múlt század 10-es-hiuszas éveinek haladó orosz (szovjet) újságírói fogásai

magyar-magyar szótár 2010.12.19. 09:02:10

@Cat Walk:
Emlékeztető: Stahlt ugye amiatt szokás baszogatni, hogy kit koppint -így bűntelen summadhat el főbűne, még az adófőszerkesztőség se veszi észre azt, hogy "új felvételei" néha régiek, újraforgatva. Amúgy Stahl papíron az egyik legszínvonalasabb nőknek célzott sajtótermék,, ami külöünösen érdekes, hogy netokratív fogásokat visz papírra ["benne lettem az újságban"] de ez se fáj a "Stahl szakértőknek" - mert amit nem tudunk, a' nincsen ugyi.

magyar-magyar szótár 2010.12.19. 09:05:28

@Cat Walk: Az indexen Keresztes Ildikót az X-faktor miat baszogatók 20 mp-t nem láttak a műsorból. Cuzammen. De a Keresztesbaszogatás valóságos jógyereksport és főleg címlapmarketingben beválik. Közben Keresztes indexista nyalinger bogikákra éjjel, ködben tükörből tolatva két kanyart ver rá a csúnya arcával is. Hát még fekvőtámaszban vagy felülésben. (Ugye énekversenyre sportszerűségből nem gondoltam, miután halottam live a művésznőt énekelni )

Cat Walk 2010.12.19. 09:24:01

@magyar-magyar szótár: nem olvasok index címlapot, így ebből nem láttam semmit, K.I-t remek énekesnőnek tartom, hogy nem szép? nem modell, énekesnő
S.J - tagadhatatlanul tehetséges, miben is, hát marketingben, ami persze nem szégyen, sőt, tanulhatnánk (főleg te:)) tőle, ha feleannyira képes lennél nyomulni, mint S.j. képzled hol tarthatnál
nem ismerem a magazinját, és véleményt sem mondtam róla soha
a legnagyobb bajom S.J. műsoraival, hogy inkongruens - nem őszinte, műmájer, műbűbáj, iszonyatosan rossz és őszintétlen a metakommunikációja, nem igaz, hogy nem veszed észre, mennyire eröltetett az a nő

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2010.12.19. 10:56:34

@magyar-magyar szótár: Hidd el, hogy a RTL és Tv2 kreatívjai betéve ismerik a teljes magyar mozgóképes kincset. Emellett, nagyon képben vannak a nyugati szórakoztatóiparral is, illetve annak termékeivel, hatásmechanizmusaival, satöbbivel. Ahol egy nap alatt lehet nettó, adózott milkákat keresni, ott nem beszélnek a levegőbe. Baromira ki van számítva ott minden. Nézd meg, az volt a szöveg, hogy a Megasztár mekkorát bukott az Xfaktor ellenében: míg az Xfaktort nézték mondjuk 2 millióan, a Megát csupán (csupán!) másfél millióan. Értsd: másfél millióan, akkor, amikor mondjuk a Népszabit naponta 70 ezren olvassák.

kündü 2010.12.19. 14:33:12

@magyar-magyar szótár:

Körösztös Ilda a MÜNK ERDŐELVEI FÉLSZÉKELY KINTSÜNK,

védjük SZABLYÁVAL a zsidó nationaltrétorokkal szemben LOVASROHAMMAL,

nehogymá a belterjes-belvárosizsidó askenáci módi népszerűbb legyen!

Feró előbb volt nemzeti forradalmár Orbán Vityánál, Tengri növessze hosszúra az elsődleges nemi jellegét.

Egyébként leszarom a Faktort is meg a Megasztárt is:

nálam a Megasztár 2006-ban VÉGLEG melett Rúzsa Mgducika személyében.

AZ A MÉLTATLAN NEMZETGYALÁZÁS , amit Szótár elóada (mintegy quasi SZATÍR-ikusan...de nem sikerült),
meg
Kósa L. Norbi esetében sehogy sem illik a az DICSŐSÉGES KARDFOGÚ MAGYARI ŐSNEMZET ÉBREDÉSIHEZ, mint összehasonlítás..!

kündü 2010.12.19. 14:35:31

@efes:

EFES, menjél vissza habzani Istanbulba,

egyébként kiaf@szom lennél úgy IRL??!

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2010.12.20. 03:00:45

nana, itten kihagyás van!
az nem úgy volt, hogy a norbit beszavaták! őtet úgy válogatta be a zsűri, több szavazásmentes körön keresztül, geszti péterrel egyetemben! ki volt ez találva meg számolva, nem úgy van az.

magyar-magyar szótár 2010.12.20. 08:27:50

@bs395: Mint kameramögötti menedzser én is Király L. bevételére utasítottam volna, abban a pillanatban ugyanis még hozadéka volt. Aztán nem figyeltek oda eléggé (mint odaát Szíj Melinda esetében, ami egyébként azért megbocsátható, mert bár a jógyerekek számára Szíj szabadon jizzelhető volt, azonban sajnos tényleg tud énekelni...

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2010.12.20. 10:49:30

@magyar-magyar szótár: A nyanya mondjuk képtelen volt belépni szinte az összes számába pontosan, hiába találta el (nagyjából) a hangokat aztán. Nála abszolút működött a Boyle-effektus, amúgy. Norbi azonban tök más kategória: abszolút pontos ritmikailag, a színpadon olyan fesztelenül viselkedik, mint mondjuk Jagger negyven évvel ezelőtt. Nem tud énekelni. Na és? Ez Csaba gyerek ellenben olyan halvány, mint egy puki a menzás agyonlisztezett babfőzelék után. A Nikolasz az tud énekelni, de a színpadon ő is meghal.

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2010.12.20. 11:04:56

A másik dolog pedig az, hogy a tökéletesen éneklő Nikolaszon nem lehet mit alakítani: ebben a versenyben semmiképpen. Egy igazi, valódi versenyben azért megnéztem volna, hogy énekel Nikolasz mondjuk bluest, valami hard rockot és mondjuk sanzont. Vagy népdalt. Mert itt csak ezt a funkos soulos hangját csillogtatta, ami viszont tény, hogy tökéletes illúziót keltő. De hogy pont ez a 28 éves (tehát popsztárnak öreg) Csabát nyerették meg? Még jó hogy nem néztem...:P

magyar-magyar szótár 2010.12.20. 11:42:00

@efes: Sajnálhatod, hogy nem nézted, a vége jó volt. Ezen el lehet szálazni, sajnos a mentorok súlyos bilincsekben-kötésekben vonszolódtak, a licenszelőírások ugya. Más.. hanem az indiánosfilmet (jut eszembe az ügynöktémáról) láttad-e? Egy pompás beszervezési jelenetre révedtem föl, azon jól szemléltzethető, hogy LIVE! hogy működött és bárki elgondolkodhat, meg tudta-e volna úszni...

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2010.12.20. 13:34:36

@magyar-magyar szótár: Láttam, azt néztem:) Alapvetően jó volt, attól függetlenül, hogy a könyvvel is meg a szereposztással is voltak gondjaim. Nem írok róla, mert érintve érzem magam személyesen benne. Kémes-besugós film alapvetően nem volt még a Kádár-korszakból, tehát mindenféleképpen úttörő vállalkozás.

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2010.12.20. 13:38:17

Csomós Marinak volt a végén egy olyan monológja, amiben néhány mondatban elmondta, mi merre hány méter ebben a bizniszben. Csomós Mari ma a legnagyobb magyar színésznő. Még egy Kossuth-díjat neki, még akkor is, ha ezek adják.
süti beállítások módosítása