Magyarországon a Horthy-kor utáni rosszlelkiismeretben (meg az igazolóbizottságok munkájának hatására) először a bűnösnemzet-tudat rögzült... a nemzeti érdek először 1956-ban került felszínre, hogyaszongya mi az, hogy a ruszkik tartoznak nekünk s pl nem fizetnek az uránért. Mért kell nekünk MEGINT csatlósnemzet-té lenni. Így a nemzeti érdek megint háttérbe szorult… Kádár előzetes terveivel ellentétben a hóttifaszizmus nem annyira akart felszínre kerülni a tervezett és irányított anarchia napjaiban, ami nem két hétig tartott ésbár még ma is azt tanítják hogy véget ért nov4-gyel, de nem ért véget jóformán még Mikulás estéjén sem... [...]  ... úgy kellett a kor szorgalmatos jógyerekeinek  mondvacsinálni, hajuknál fogva előrángatni alakokat a Rémségek Tárházából, még Mindszenty se azt a beszédet mondta el, amit máig interpretálnak a mai jógyerekek, hanem bizony sokkal mérsékeltebben beszélt, de ha már be volt tervezve, Kádár ráfúvatta a riadókürtöt. Sőt, hát ma a jógyerekek maguk mondják meg, hogy Ötvenhat nem a jobboldalé, hogy a forradalom [ha ugye volt egyáltalán…] az a baloldal forradalma volt, akkor meg miről is miről is beszélünk? Persze a jógyerekek tudnak egyszerre kint is meg bent is egeret fogni.

 

 Egy csomóminden téma tiltott volt A Boldog Kádári Időkben, akkora gátat építeni lehetetlen   s a néptánc-népzene-parasztházatvettünk stílus, a hátizsákostúrizmus ( egyik tanárnénim 15-16  éves korától fiatal asszonykoráig minden nyáron Erdélyt járta a barátnőivel, hátizsákkal, faluról falura, tisztaszobákban laktak, odakintről, Magyarországból való magyarszóval fizettek este) a lengyelbejárás dzsesszlemezekért és alter érzésekért (a 70-es évek Lengyelországát jógyerek olvasóm egy hatalmas Tilos Rádiónak, de egy Katolikus Tilos Rádiónak képzelje el… Lengyelországban a szociallizmusellenesség leginkább katolikusérzelmek kinyilvánításában nyilvánult meg s erről Magyarországon ma sem illik beszélni, pedig emiatt lett a Cápa Pápa megválasztva)

A sok tiltás után természetes  volt a "nemzeti érzelem" előtérbe kerülése a rendszerváltozgatgatás-kor, amit akkoron  napipolitikai érdekből elhazudtak Horthy-fasiszta restauráció fenyegetésének ill emitt szélsősége a zsidózásban kezdett megnyilvánulni. Zsidózni persze, mint cigányozni is, Pártunk és Kormányunk tudott a legügyesebben, így pl Az Igasságos Horn Gyula köre. Az is magyar sajátosság, hogy a zsidó zsidózik (-> Rákosi) Persze az én zsidózásom mindig indololt és tanképpen kultúr, míg a nekem nemtetsző, az én létemet fenyegető (elveszi a buli lehetőségét, hogy a munkahelyemen, a munkahelyem eszközeivel és alkalmazottaival maszekoljak el magamnak elsőegymilliókat média "vállalkozás"-omba..) "jobbos"-ok [helyesen oldalfüggetlen naródnyik jellegű és eklektikus-kaotikus demagóg katyvasz...] zsidózása alpári ésdefőőőleg horthyrestaurációs.

 

(szün.)Megállok pihenni a keresztényérzelműnél azzal, hogy valamennyire (sájgecként) zsidóérzelmű is vagyok , nyilvánvalóan vannak zsidó őseim ill. szerintem Jézus zsidó volt, tehát ezért is vagyok zsidó érzelmű és Dr Radnóczi Miklós középiskolai tanár emléke/példája miatt is, aki jókeresztény magyar zsidó ember volt ésígytovább, nem ragozom… Budapest pl 100 éve tele volt magyar nemzeti érzelmű zsidóval is, ami egyedien szép Pestben, nagyjából nekik köszönhető. Meg a tengersok névtelen szlovák és magyar kubikosnak, segédmunkásnak. Szóval miközben vallásom szerint inkább univerzista lennék, de hát keresztény azért, mert nagymamám minden nap több rózsafüzért is elmondott érettem is, meg az ő anyja, meg az ükanyáim ésígytovább, ha érdemes lenne még ennyi opportunizmus, lehet, hogy valami jó szerkesztőségi (címlaptündéri) állás érdekében félseggel íróasztalsarokra támaszkodva fikáznám egy kicsit a fideszötletet arra, amit igyekeznek történelemuraságos elképzelésnek fölszorozni a jógyerekek, azért 180 havi fixxért még különbekre is képes mainapság egy értelmisegg, ha értelmisegg, de hálisten én már erre nemhogy nem szorulok rá, de esélyt se kapok, hogy karrierszempontokból lefikázzam az összes ősöm havi 40ezer különpénzért vagy hogy mégjobbpofi legyek annál  is… Mondok egy indokot, amiért lehetne alkotmányba venni a keresztényt, Szent Istvánt lapozzuk, jó, európai integrálóink eleje, legyen  pthiha és pthefeőjj, hanem Tito Dugovity jó magyar végvári vitézre tekintettel tisztelettel kérem a jógyerekeket, engedélyezzék az új alkotmányba venni a kereszténységre utalást, hogy arra ne utaljak, már még mikor is az István krt Szent lehetett Pestországban, köszike

És milyen jól el lehetne viadalozni ezen! - hiszen a reformáta magyarság követelhetné a keresztény ty-vel írását és ezen lehetne egy szép, nagyonmagyar jellegű nyírták-vágták  típusú nemzetivita.

(folyt.)Mára aztán ez az egész szépen ketté van (és el....de alaposan) hazudva. A "nemzeti érzelmű" egyfajta "magyar vagyok nem túrista" dac. Szün.: a magyar túristaként aztán különösen egyedülálló állatfajta… (folyt.) Ami -és ez szintén a jólnevelt kultúr elitértelmiségünk véleménye... amit szabad nagynemzetnek, nem szabad azt kisnemzetnek, kivéve, ha a kisnemzet Nagymagyarországban van és a magyarok rovására, mert akkor az jónacionalizmus. Ugyanaz a jógyerek-tanár tudja egészséges nacionalizmusnak tanítani a kisantantfélét, majd a Zónijó nyomásában -de egyébként hiába!- stréberkedő ezredfordulós Magyaroszág  Kádár harmincévére mondolatos "nemzetiérzelműsködését" hóttifaszistának fölhazudni. Nagyon kényes kérdés ez, Németországban fél könyvtárnyi irodalom foglalkozik olyan kényes kérdésekkel, amikkel nálunk jóformán csak Závada. Mert ahogy Csaplár Vilmos fogalkozik vagy más most fesön  történelmi-fiksön író, az nem feszget kényeskérdés körökben határokat, hanem a megengedett-en belül marad. Nagyon kényes kérdés ez és ezért képesek vagyunk még Kis Danyilo-ról sem diskurálni, a magyarul jólbeszélő Miroslav Krzeláról hallgatni, hallgatni arról, ha ennyire szar a magyar, mért szerették a magyarokat annyira, mért ráztak szerbek lelkesen magyarzászlókat 1941-ben magyarbevonuláskor. Szelektíve szabad kezelni a kérdést, beszélni csak a Hideg Napok-ról ésígytovább. Persze, ha én szelektálok, az bio és tudományos, ha politikaiellenfelem szed szemen retorikai okokból, mazsolázza történelmünket és hasonló nyalánkságok, akkor ő alpári taplótahó.

Állandóan hülye kis alkukat köt a magyar értelmiség napipolitikaiérdekekből, napolja el az igazmondást taktikai okokból majd jövő-re,  és aztán még tud is jól csudálkozni, meg lebunkózni a nemértelmiségieket, máma devizahiteles bunkó kétharmadokoknak mondjuk őket, ugye. Vajjon & mivel is tudná ma egy tájékozatlan, eszematta-egy-buttus fiatal dacot kifejezni, mint ultra-alterséggel vagy nemzeti érzelműnek nyilvánítással. Vagy a pankfrizurcsi gyön be vagy a magyarass varkocs. Az ultra-alter drága, a Tilos rádiót nem foghatni csak Pesten, Már az M-Nulláson alig jön be, még a RadioCafe-t is csak esős időben lehet Székesfehérváron fogni, mit tegyen egy fiatal, ha Hajós András tanítása a Bolhacirkusz c. műsorból nem jut el hozzá, marad a nemzeti érzelem, mert az vidéken is kaphatni, teszkó gazdaságosban, de van lidli is. (Az Aldi és a TESCO-tulajdonosi csoportja egy...) Elitértelmiségünk egyszerűn tesz (baszik rá) és szarik ara, hogy a Vidéki Magyarország is megfelelően altergondolkodású legyen, talán még a Sziget fesztivál nyomán elmarkecoskodó üzletág cepel le vidékre némi bennetton árnyalatoka, egy kis pesti buzizmus és szodómiát, de amúgy le van szarva, nagyon vastagon, úgy ahogy az SZDSZ egykori vezérkara lefosta a vidéki SZDSZ-eseket 1994-ben, dettó ugyanúgy ma is, és mindennek ellenére tud a jógyerek pestiértelmiseg csudálkozni bizonyos vidékek elmaradottságán. miért-is miért is nem nevelhetem elmémet Hajós András Bolhacirkusz című politikai felvilágosító rádióműsorán, ha elhagyon A Város 60-kim-es bűvkörét? És utána tudnak csudálkozni, hogy ekkora nagy taplótahó büdösnemzeti érzelmű gumicsizmás kétharmadokokká züllök eszmeileg??

 

Ledöbbentett mindig a bécsi bácsikám osztrák nemzetiérzelme, magyarul tökéletesen, akcentus nélkül beszélt, azt állította, hogy az AGFA-Gaveart magnószalag van olyan jó, mint a Scotch, az egész csak reklám (=marketing) kérdés. BASF-magnószalagot vásároltatott velem az AGFA mellé, pedig a BASF tán még rosszabb volt, mint a magyar BHG. (Valami nyugati importot csévéztek ill. kazettáztak…) Hogy Puch-ot kell venni, mert az hazai, meg Steyr-t. A bécsi bácsikám magyarérzelmű is volt, nem lépett be ő sem a volksbundba, viszont okos volt és a náciérzelműekkel együtt menekült föl a Nagy Szekerezésben.

 

Ahogyan sok-sok zsidó Jézus hatására lett kereszténnyé, úgy magyar nemzeti érzelművé sok nagymagyországi kisnemzetiség tagja meg Petőfi által. Petőfi a kínaiak kedvelt külföldi költője. Petőfi, a félig szerb és félig szlovák. Alekszandr Petrovity, hogy jógyerekül is leyírjam  a nevét, jógyerek cucc volt ez a papírsajtóban, hirigelni bele bunkóságokba a jobbosokat efféle magyarnaracsos alterségekkel (amikről ma illik azt hinni, hogy „indexes stílus”) szóval ez az Alekszandr Petrovity a jövő embere volt, de úgy, hogy egyszerre meg a múlt embere egy lejárt, középkori emberi szabadságeszménnyel, ugyanis a Sötét  Középkorban az egyén szabadságjogai súlyos korlátozása (akár röghözkötéssel is) mellett az egyén szuverén döntésében állt a nemzetiségválasztás és ha valaki magyar akart lenni, egyszerűen a röggel együtt otthagyta identitását és az új helyen azt mondta, hogy ő magyar és kész, magyar lehetett. Afféle, mint József Attila apja még a XX. század elején is, ezrével volt a Sötét Középkorban, lelécelt és újidentitásban újnemzet fiának nyilvánította magát és kész.

 

Mért akarhatott valaki magyar lenni, ha a magyar pedig az az aljas és köpnivaló, aminek ma a jógyerekek dacával, szemben a jobbos daccal, fikázni kell le? Azért, mert a magyar semnem olyan nem volt, ahogy azt a heőjjderutyutyú mogyorókok retusálják XIX. századi későromantikus olajnyomatok kopérozásában, de afféle eredendőenbűnös  genyanemzet sem volt, aminek relativista „történészeink” szeretnék beállítatni. Hanem a magyar valami másféle volt, talán az amerikaihoz tudnám hasonlítani, hogy tudtak svédek jó amerikaiak lenni félnemzedéknyi idő alatt még ifjúkorukból férfi delelőjükre váltóan Chicago-ban, meg tudtak lenni jóamerikaiak, egyszerűen lehettek, bár vörös& katolikus formában is írek Bostonban, meg németek Bostonban. Meg azok a mittoménkik Paris/Texas-ban.

 

Szün.: Vannak azért érdekes történetek nálunk, pl a türk kunok jóformán két nemzedék alatt nyelvet vesztett nemzetiséggé lettek, a Törökmagyarországban aztán egynémelyik konok-kun településen az őslakos kunság is odaveszett és a [pl Kunmadarasra] betelepülő mindenféle gyüttmentek magyar anyanyelvvel, de konok-kun érzelműekké asszimilálódtak. Na, és ez magyar sajátosság -tiszta amerika, a Kárpátok Öle mint népkelesztő s egyesítő edény vagy hogy??

 

Lehetne, ha nem lenne napipolitikai érdek szüntelen valami más, szóval lehetne ez diskurzus alapja jógyerekek és rosszgyerekek között, hogy mi is jó mégis a magyarban? Nem én találtam ki ezt, Geszti Péter is trükközik ezzel –bár az arc-kiállítás a napi aktuális stréberségek katalógusa,  (hasznos címlapmarketingben is) az ügyeletes jógyerekeszméket vizuál tallózhatni abban… Hoppá, ezesetben azonban a magukat megengedő toleráns jógyerekeknek kéne engedniük. Lehetne-e pl a bezzegelésben nem feszt óperenciás irányokba mutogatni, hanem akár a Lengyel Példa felé is. Jó, tudom, hogy a lengyelek nem bűnösnép, sőt az országmarketingben az egyik állandó zsarolási alapjuk az orosz-porosz dúlta, mongol is rabó’ta, miközben a Keresztény Európa bástyája voltunk, figyelem, nem mi, hanem ez a lengyel nemzeti[érdekű] önkép, a pogány török birodalommal szemben!

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr582289841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kIára 2010.09.15. 11:32:42

     Ismerek egy erdélyi székelymagyar srácot, valami hétszilvafás nemesféle az istenadta ősei után. Nagyapját meg kinyírták a „rományok” (hogy a munkatábort szovjetbarbár igazgatta, most mellékes – vagy nem).
     Na, miután munkaügyben ideiglenesen visszatelepedett a „hon”-ba, az első hónapok után elkezdett saját kenyeret sütni, lehetőleg „hazai” (azaz román), vagy multis lisztekből. Meg is mondta miért: „én nem eszem meg a magyarok kenyerét”. Ezt elég gyakran elsüti társaságban, és ilyenkor a nemzetiérzelműek alkalmazás szinten lefagynak (vagyis nem a teljes rendszer fagy le az agyukban, csak a nemzetiérzelem-szoftver dob egy Syntax error-t).

uppercut 2010.09.15. 14:51:45

Volt, hogy jó volt magyarrá lenni, volt, hogy nem. Ha mindig jó lett volna, nem tántorognak ki milliószámra vagy nem örülnek trianonnak. Ha meg tényleg annyira genyanép lennénk, nem szaporodott volna annyira föl a magyarság, bár a születésszám ezt nem indokolta. A kérdés az, mitől volt jó egy adott időszakban asszimilálódni?
Mellesleg, kíváncsi vagyok honnan vetted, hogy a szerbek lelkesen fogadták az irredentát? Gion Nándor nem éppen így írta meg.

Kenguru 2010.09.15. 15:44:04

"Magyarországon a Horthy-kor utáni rosszlelkiismeretben (meg az igazolóbizottságok munkájának hatására) először a bűnösnemzet-tudat rögzült"

Nem nagyon kellett azert ezt eroltetni. Legalabbis a felelossen gondolkozo torpe kissebseg latta amit latott.

Erdemes Marai naploit olvasni ebbol a korbol. O eleg kemenyen megmonta a frankot.

Persze "kollektiv bunosseg" nincs, de azert megis menobb XX.-ik szazadi tortenelme van pl a finnek vagy lengyelnek mint nekunk.
Ez van.

Vagy ahogy Antall doktor mondta(allitolag): A lengyel egy nemzet, a magyar egy nep, a roman pedig egy foglalkozas.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2010.09.16. 01:24:13

off

a szokásos: mély és tartalmas poszt provinciális (sic.) és felesleges és elő- és utóitéletes stb részletekkel

jógyerekezés, kétharmadozás nemsorolom

on

- Dunánál
- Öt géniusz
- stb (hannibal.blogter.hu/379370/az_ultima_magyarsagvizsgalat)

magyar-magyar szótár 2010.09.16. 02:39:24

@A Hannibal Lektűr-attitűd: A kétharmadozás, mint sport akkor üde , harmatos & tüchtige, ha arra utal, hogy a sokbüdösbunkójak (és butákokok, mink ám okosak vagyunk, lásd a kommentoszlopot a subba jógyerekblogban a legszegényebbfalu választási névjegyzékéhez)

ésígytovább valamint ugye ...

magyar-magyar szótár 2010.09.16. 02:39:55

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Ugye ezek a kirekesztőek ( -> ezekezés, ezek pl nem lopnak ugyan, de szétbasznak mindent, ami jó, hol van már a barnapapírzacsis csió)

magyar-magyar szótár 2010.09.16. 02:42:52

@Kenguru: A lengyelképünket javíthatjuk pl, ha oroszokat olvasunk afféle Leo Nieglewsky - féle dzsentroid, kakaskodó, kekeckedő mitugrász mindenlébenkanálféle kardrántogatós macskajancsiszerű ábrázolásokban tobzódnak (a nagy realistáktól kb az Ogyesszai Ornamentikusokig)

magyar-magyar szótár 2010.09.16. 02:50:07

@Kenguru: Dr Antall önmagában sokat tett azért, hogy a "nemzetiérzés" jógyerekek számára egyrészt köpőcsésze is lehessen, másrészt: ha erre a köpőcsésze-jellegre csak utalni merészelek, hogy karrierszempontból érdemes fikázni [kurzív=]ezek-et már csak "nemzetiérzelműségük" okán is (kifizetődő hosszútávon)
akkor meg is kapom, amit megérdemlek

és megint az arc-kiállítás sikermarketingjébe tapicskoltam... Hogy mondjam, egyre kiszámíthatóbb, tehát megnyugtatóbb lesz korunk:
@A Hannibal Lektűr-attitűd:
Máma ugyanúgy pontosan meg tudom magyarázni agyerekekmnek, hogy szóljon és mit csináljon az előrehaladása érdekében, mint apám magyarázta 1976-ban. (lásd az aktuális címlapmarketing menő cuccait, ami lényegében nem más, mint ezek* teljesenmindegymilyenszinvonalú fikával való leokádása)

*a butákokok, mink ui okóssak vagyunk ám!

magyar-magyar szótár 2010.09.16. 02:54:43

@uppercut: Gion Nándor azt nem írhatta meg. Nem véletlenül pl az egyik kisvárosban a titópartizánok az elsőt, akit a téren felkötötek, egy 16 éves szerb fiút azért, mert 11 éves korában a magyarbevonuláskor lelkesen árult magyarújságot. A magyarbevonálás általános, minden nemzetiséget érintően pozitív fogadtatása oka borzatszóan egyszerű és primitív volt. Gazdaságila Vojvodina továbbra is magyarországhoz tartozott, az iparosnak magyar'ba kellett följárnia, ha alapanyag kellett, Magyarországról meghozatni nyersanyagot, kokszot (kovácsszenet) mindent. Annyit láttak azok a jógyerek nyelven butákokok ill ezek, hogy a magyarbevonulás egyenlő az ellátás javulásával.
Meg is kapták a rócok (rácok) a büntetésüket Tito-tól, a betelepaített (kényszer-föltelepített) crna gorac testvérek mindig előbbrevalóak voltak az őslakos helyiszerbeknél.

magyar-magyar szótár 2010.09.16. 02:58:52

@kIára: Igen, ez így van, a teszkógazdaságos lidlista magyarnemzetivérzés, hogy matulásskodjam is kicsinyt, tévesen értelmezi Erdélyt magyar-nak, ezt is únjka már nálam hannibal bácsi , de nem lehet eleget szajkózni, ugye Erdélyből nézve Magyarország kint van (bémegyek Erdélybe...) mint ahogy a jász jász és nem magyar úgy ahogy a kun sem olyan, mint a magyar, lásd a főszöveget, Csányi Sándor vagy pl Horváth Csaba (MSZP főpolgi jelölt) bizony erősst jász-fajták. A jász erős nyugat-ázsiai nomád nép, nem ez a tökölős, önmarcangolós, lélekelemzős gyávanép, mint a magyar.

magyar-magyar szótár 2010.09.16. 03:00:24

Most jut eszembe, mely szép lett vona a nemzetiérzést az osztrák nemzetiérzésben ábrázolni. A küsded barna (kreolbőrű) mandolaszemű alpesi ősosztrák nemzetiérzéstudat bokrétáss -ságával

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2010.09.16. 14:52:36

A Kádár-érában, a hetvenes években beinduló táncházazás, Erdélybe járás, Őrségbe, Káli-medencébe költözés a vicc kedvéért túlnyomó részben a városi értelmiség divathóbortja volt. De nem ám azoké, akik kissé később Lakitelken vertek sátrat, hanem épp "azoké". :) Azoké a skkksrrstttx zsidajoké, akik éppúgy tudtak idézni Heideggertől, Marxtól, Sartre-től, mint a Bibliából, és akik sokszor még párttagok is voltak, míg ki nem rúgták őket. Akik megcsinálták a később tolvajgyilkosárulóvá váló szadeszt is. Az urbánus értelmiség találta ki a magyar paraszt-revivalt is. (Arról nem is szólok, hogy Izraelt nagy részben is messze hangzón igazi, Bartók-gyűjtötte magyar népdalokat énekelve építették fel a kibucokban.)

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2010.09.16. 14:58:06

Lengyelország, hogyne. Mi itt Chestochowáról azt hittük sokáig (gimnazistaként) hogy az egy hippitalálkozó, ahol úgy nő vadon az indiai kender, mint a libatop. Tényleg néhány éve tudtam meg szinte véletlenül, hogy Chestochowa az egy katolikus búcsújáróhely..:D

Polish Jazz alap. Egészen remek zenészeik voltak, akik már akkor, a hetvenes években igazi amerikai világsztárokkal játszottak. Urbaniak, Ursula Dudziak, a Stankoék, Namislowski, stb. Garbarek is lengyel származású, bár norvégként ismeri a világ.

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2010.09.16. 15:04:11

Itt van neked Tilos Rádió, e! tilos.hu/
Jön az a neten, mint az árvíz. Régen sokat hallgattam... Néha beszéltem is.

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2010.09.16. 15:09:24

BASF-nek voltak jó krómos kazettái, nekem sok volt és tán még ma is jól szólnának, ha meglenne még kazettás deckem. Sőt, régen némelyik, titkosan terjedő sorozatú Polimerekben is eredeti BASF szalag volt. AGFÁm sose volt. TDK sok, Sony is, sok BASF, néhány Scoth, Memorex.

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2010.09.16. 15:14:26

Igen. A Kárpát-medansz az egy nagy kotla, melyben szépen összefőtt szerb, szlovák, német, cigán a kunnal, sokáccal, avarral, meg a magyarral, nincs itt tisztavérű szerzet egy szál se. De jó is van ez így, ezért van relatíve annyi Nobel-díjasunk, híres emberünk, meg sportolónk.

uppercut 2010.09.16. 16:07:45

@magyar-magyar szótár:

" Gion Nándor azt nem írhatta meg "

'94-óta Mo-on élt, '97-ben fejezte be a könyvet. Ki vagy mi akadályozta volna az "igazság" megírásában, ha már azt is megírta, hogy a jugó partizánok keresztvágó fűrésszel daraboltak embereket?!

magyar-magyar szótár 2010.09.17. 03:28:27

@uppercut: Azt is meg lehetne írni pl, hogy a néhai zsidó ügyvéd (ő hitlerlógerba' maradt) feleségéből a titópartizánok kapával vágták ki a magzatot (ami pedig partizán ojtás volt) amidőn terhére panaszkodván megállt a szőlőkapálásban. Ezt simán meg lehet írni. Vagy a két zsidó kereskedősegédet, akik a bécsi Vöröskereszt-átmeneti szálláson elkövették azt a butaságot és választottak a jó ruhákból, nem a lágeresben érkeztek haza és a vasútűállomásról a német (pl Schwartz/ Weiss)nevük miatt már viték is őket a titólógerba... Talán még ezt is meg lehet írni. Éppen kommentből tudtam meg, hogy Cseres tervezte megírni a Hideg napok -nak a túlsóoldalát is, de vázlatban maradt...

@efes: Ha elmennék kamionosnak valami komolyabb fuvarozócéghez, akkor a vontató fedélzeti laptop-ján bárhol is hallgathatnám a Tilos- t. Vagy Hajós András elkötelezett és népnevelős bolgárgyörgyműsorát. Ráadásul havi nettó 325000-ért.

uppercut 2010.09.17. 10:40:41

@magyar-magyar szótár:
Ha nem is regényként, de megírta Cseres, neten is olvasható.
mek.oszk.hu/03300/03393/03393.htm

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2010.09.17. 11:45:22

@magyar-magyar szótár: Egy kamionos ne akarjon gondolkodni, figyelje inkább az utat. Amúgy megvan az a mobilinternet 10e ft alatt is havonta, csak alaposan meg kell nézni a kínálatot és az apróbetűs részeket, valamint jól beállítani a vasat, ne jelenítsen meg minden lófasz flashes reklámot, meg popup ablakot. megyen az a Tilos, olcsóért is.

Mindemellett lehet csinálni Tilost vidéken is, kalózkodni necesse est. Hajós Bolgár Györgyandrás pedig azért mert szeretjük a buráját, nem egy olyan fazon, akihez minden héten úgy kell járulni, mint valami orákulumhoz...:)

magyar-magyar szótár 2010.09.17. 11:58:06

@efes: Ez a földszintről nem látható, de talán egy panorámabusz emeletéről igen: A kamionosok körében népek-sportja, olimpiád a nemfigyelés, egy kis asztal van középen, a törököknél rojtos zászlók (esetleg zöld zarándokzászlók is lógnak) a román kamionosoknál feszületek, nappal is ledfényekben, aztán DVD lejátszó, kis televíziókészülék, plüssállatok garmadája vagy armadája, a Volvo-hoz gyárilag jár a volánra akasztható kis asztalka, amin vvezetés közben menetlevelet ír stb és időnként előre is néz. Pesti úrvezető vagy csiocsipszterítő furgonos viszont Nemzeti Sportot vagy más újságot, Blikket, Népszabit olvas, keresztrejtvényt fejt stb. Szintén vezetés közben.
süti beállítások módosítása