tétel: A magyarok kőbunkóságának számlálhatatlan sarkalatai közül az egyik, ahogy autósaink a gyalogátkelőhelyekhez viszonyulnak. Nem állnak, meg, sőt, a gyalogosoknak kell vigyázniuk a magyar zebránál. Külhonban a magyar túrista, akit leginkább egy másik magyar túrista látványa idegesít fel ->>Hát mán ilyen vidéki tajparasztok is kigyühetnek ide?? Gyüvőre Izlandra menünk, basszátokmeg!<<- onnan ismerszik meg, hogy a zebrán nem mer átkelni, balranéz még jobbról egyirányú utcában is (ami Taljánfeödgyén különben hasznos is a motorosok miatt;) ).

tétel: Tanítónép a magyar. És ha tanít, akkor könyékkel, csummáig. Szarkazmusba mártott FUCK ANAL-lal. A jó tanítónak előfeltevése van, majd aztán a valóságot igyekszik ahhoz igazíjjani, hogy mentűjobban igaza lehessen.

 

A Radikális Zebrahasználók netokratív mob jellegű trollos felháborításvágytól tüzelten, feltűnési viszketegségből önélveztenek egy különben, önmagában nézve hasznos cél érdekében. A mozgalom egyik vezetőjének  -kopaszodó, semmiben nem különös halványkék menedzseringes faszi- orgazmikus öröm rángatja görcsbe az arcát, wuuu, de jól sikerült a bizonyítás, ajjde faszagyerekek is ők, magukra csődítik a médiát, és a kamerák előtt mutatják is, milyen jellegzetesen mélyzsír magyar tahók: pont akkora bunkók, mint egynémely autós.

 módszer: Kiválasztanak egy, a gyakorlatban nagysebeségű ki-be vezető utat, ahol egy másik jellegzetes magyar közlekedésszervezési bunkóságnak köszönhetően négy sávon sík (és kopottas) zebra van. A magyar utaknak van egy sajátossága: Ha mindenki betartaná a szabályokat, megállna a közlekedés.

A későfeudális timokrata lopcsalista állam zsírszabálya: Mindenki legyen bűnös, éstehát elkapható valahol, valamiben. Potenciálisan tehát a farkasverembe esett ártatlankiffiúképű timokratákon kívül mindenki bűnös. Csak FIGYELnünk kell mindenkit és HOPPÁ: már bűnös is, naugye! 

 

Az úton ennek megfelelően a természetes forgalmi iram valamivel a megengedett sebesség fölött trombózus ömlésekben buddog a jellegzetes médiagecik által kinézett kibevezető szakaszon. (vagyis vannak üres másfélpercek, amikor hanyattkúszásban is át lehet kelnie annak a napiösszességben 60-70 embernek, akik A Város széli tanyavilágban gyalog járnának arra...  ) A megengedett sebesség betartása egy-egy forgalomnekilódulásban maga mögé döglesztené a dugókat. A mozgalom szervezőitől feltüzelt lelkesek aztán messziről, nekifutásból, körültekintés nélkül, tehát szabálytalanul igyekeznek úgy lelépni az autók elé, hogy azok már vészfékkel se tudjanak megállni, mivel kétszer két sávról van szó, tehát, ha a külsősávbéli autó biztonságosan messze van még , de a belsősávbéli már megállíthatatlanul közel úgy, hogy még a seggében van másik három autó jellegzetesen pesties féktávon belüliségben. (Pesten azzal árulod el vidéki tajtparasztságodat, ha nem tapadsz rá a fejlettenközlekedő pestire másfél méterre, ha nem, máris túrja be magát közétek valamelyik cickány ügyes.) A bűnös autókat lefilmezik, rendszámukat felírják, van négy tanujuk, az éppen pihiző provokátorok, és már megy is a feljelentés.

kép: 200 méterről jellegzetes magyar hajléktalannak látszó bácsi babakocsival, amiben a himi-humit (guberált kincsek) fehér ronggyal hanyagul takarta le, 50 méterről már biztos, hogy hoax, a ki/bevezető út kb 70-90-nel száguldozó autósai közé akkor tolja le a zebrán a külső sávba a babakocsit, amikor a belső sávban közeledő fekete V-ös Golf már biztos, hogy nem fog tudni megállni, a piros, 25 éves Moszkvics fékje pedig eszmei, és a nyugdíjas tata, aki vezeti, nem tehet mást, mint: dudál.

A népnevelőmédia persze azonnal bevágja A Szegedi Esetet amikor szinte néptelen úton este, ittas autós ütött el zebrán átkelőket kis sebességgel, megállt, majd amikor az áldozatai rendőrt hívtak, elszelelt.

tétel: a magyar közlekedésszervezetlenséget sem lehet elemenkint reformálni. (És nem lehet reformokat a szélektől, meg alulról fölfelé bevezetni -bár a timokrata basszusgitározik majd a reformot magán kezdeni, őneki felmentése van, mert leltéteményese ő a reformoknak. ) Innen-onnani másoltságában jóformán minden magyar cucc, Pannónia P-21, Colorstar szovjetkooperációs robbanós szinestévé, jogrend, parlamentidemokrácia, tévéműsorok, kisebbségijogok, etwas, összeegyeztethetetlen elemeket tartalmaznak, melyek viszonyai súlyosbítják a helyzetet. Ha észnélkül kiragadok egy elemet, akkor a hülyeség torlódik, mint a magyar városi dugó, fakígyószerűen ütközik és lódulván satufék koccan, vagynagygáz vagynagyfék, meg ügyesség, meg csak én haladjak -így aztán egy részreform (megneveljük 3 hét alatt a magyar barom autóst) egy másik helyen amúgy is tele dugóval A Város-t a (politmarketing és a patópáloskodás miatt) méginkább eltömíti. ÁMEN.

tétel: A Bezzeg Óperenciántúl-ra hivatkozni vakság. Bezzeg Óperenciántúl zebrát oda festenek, ahol az emberek át szoktak kelni. A magyar zebra mindig 20 méterel arrébb van.Vagy errébb. Vagy fel sincsen festve, mert a Közlekedési Hatóság[ok, sóhivatalok] Magyarországon a közlekedésszervezés és biztonság legfőbb akadálya és kerékkötője meg aktatológatója. A magyar zebra a ledrágább a világon, nem ám annyi, hogy fogom oszt fölfestem, a magyar zebra a magyar útnál is drágább!! A puszta festékfelület!

Ezzel az erővel a "radikális zebrahasználók" elmehetnének és azt tehetnék, amit a Tizenhármasok Klubja kidobóember javasol Az Egyesült Államok Elnökének Kurt Vonnegut Börleszk című mélyfilozófiai munkájában.   De nem teszik, mert az, a féényeségess  gyalog messze van.

 De legalább politikamentesen tanulmányozható A RAZOR   feltűnésivágy-viszketegjein, mitől tahó és nagyon nemmagyar a magyar radikalizmus.

 

levezetés:  Hogyan gyógyítsuk ki a feltűnésiviszketeg médiamobert, aki ráadásul vágyait még jó ügyért is éli ki. Nagyon egyszerűen. Heves városának Jászapáti felöli végén segély-napkor autóztassuk le-föl. Észak-Kelet Magyarországon, egyutcás falvakban segélyosztás napján le-föl autóztassuk akkor, amikor édesanyjukra várakozó gyermekek ki szalad át közelebb a paraszt buziótós eleőtt-et játszanak. És akkor egyszercsak az egyik gyermek könyöke biztosan hozzáér az autója tükréhez (áttűnés, végefőcím, sötétség)

egyébként: a legkönnyebben egy másik kameraállásból lehetne lebuktatni a RAZOR fasságait, pl olyanból, ami vágás nélkül rögzíti az eseményeket, rálátással a közeledő forgalomra. Így kiderülne, hogy a RAZOR-osok csupán ürügyül használják a jó ügyet, ahogy ez a magyar médiagecivalóságtól megszoktuk, készátverősó ["indexista stílus"] az egész... És még jutalomfalatot is kapnak érte...

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr301376502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tokfalvi 2009.09.12. 08:39:56

Én azt szeretem, amikor a középosztálybeli anyuka (feltehetően van jogsija is) két parkoló autó közül kitolja a babakocsit, majd másfél méterrel hátrébbról körülnéz.

magyar-magyar szótár 2009.09.12. 09:35:15

@Tokfalvi: Ez SINCSEN bezzegóperenciántúl.
Tehát a magyar túrista, amikor hazayassan akar átkelni, csupa rezzenéstelen arcot lát a volánok fölött, "MI VAN AUSLANDER SAU? KUSS A ZEBRÁHOZ!"
Joch, és az a babakocsit toló hölgy a burkus zebrán homlokbahúzott fejkedőben van ám... és talpigszoknyában

2009.09.12. 15:41:53

Nemhiszemhogy véletlenül, de azjutott eszembe (vagymimbe), hogy annakidején valaki kitalálta, hogy a lakótelepi járdákat később kell megcsinálni, meg kell várni, hogy milyen nyomvonalon taposnak irányt a júzerek, itt Debrecenben a Tóciban próbálkoztak is ilyennel (hajólemlékszem),és talán bevált.
süti beállítások módosítása