meztelenbál - szexuális orgia, swingerelés.

Ma már a vágykiélő füllentgetések alapjául vizuális legelők végtelenje szolgál -és szegényíti tehát le sivataggá a képzeletet.  Vagy, ha még valaki tud olvasni, Szilágyi Gyula kamuriportjaitól egészen Csizmás Kandúr kolléga  nőinevekből csokrozott, megindítóan hiteles szövésű kis novellínóiig talál tutajos, avagy bugyiizzasztó szövegeket. 

http://borsa.hu/kepek/cikk_kep/121119704506.jpgA meztelenbál-ak mondakörében nem is a nyelvierő vagy a raffinált kámaszútrális lingámoid jonigimnasztika a gyönyörű. Hanem a szexuális nyomorban élő aszonyok vágyképeinek kivetítése. Olyan nőké, akik életében a  szexoorgiasztikus netovább az volt, amikor egyszer fiatalasszonykorukban annyira elveszítették a fejüket fiatal férjükkel való hancúrozás közepette: a hálóingjüket egészen a hónaljig gyűrték föl. Valamint terhességeik korai szakaszaiban nem kellett azon aggódniuk, hogy az a büdöslábú barom vajjon időben húzza-e ki.

http://images.faludiadam.hu/korcso.jpgÉs ezek az asszonyok aztán vizuálisan még az enyhe erotika felé is ritkán pillanthattak. Az Aranyemberben (vagy melyik filmben?) ugyan inalt egy meztelen nő (Pécsi Ildikó) az amerikaiéjszakában, sőt, a magyar filmgyártás hőskorában is villant be 0,75mp-re egész meztelen női sziluett. A gyakorlatban azonban a vizuális erotika csimborasszóját a televíziózás korai műkörcsolyaközvetítései, a balett és a tánc, meg a ritmikus sportgimnasztika képviselték.

Természetesen becsületes asszony-tehát szövegszinten, önbevallás szerint semmiféle szexuális tevékenységnek nevezhetőt nem gyakorló falusi nő- ullyan disznóságot, minthogy direkt akkor nézzen oda, amikor a férfi balett-táncos a lába között azzal a nagy 'acskó micsudával futkároz, hooogy is művelt volna. (A kor férfiideálja  Kloss  kapitány, és magyar hangja Bitskey Tibor, meg Angyal  -de magyar hangja, Láng József arcára szerepet ritkán kapott... )

A falurádiók táplálták leginkább a meztelenbálak hírét. Gyűjteményemben számolhatatlanul őrzök meztelenbálakról való tudomásokat. Ezek azonban cselekményszerűen igen szegényesek. Feltétlenül valamelyik nő meztelenül táncol benne az asztalon. Míg más értelmiségi nő pedig szintén meztelenül, ám seggelyukában libatollal, négykézláb mászkál. Igen népszerű az a tényként közölt feltételezés, hogy a gyóccerésznénak [más olyan nőnek, aki a falurádiókat frusztrálja ] akkora aranyere van, mint egy fődigiliszta. Ha a táncdalfesztiválok és ki-mit-tudok szépidejében valamely termelőszövetkezeti vagy vállalati KISZ-klubban zenekar gyakorolt és az orgonista vagy az énekes lány volt,  az is a meztelenbál kategóriájába fantáziálódott.

Mivel a  tisztességes asszony, akinek életében az egyetlen viszonylag fokozottnak nevezhető öröm a budira [gang végébe..] való minélkésőbbeni szaladás, esetleg a heti egyszeri teljesmodásban a micsudájának a csakis az asszonyokra jellemzően magasabbigényű hygiéné miatti alaposabb mosigálása volt, a bokáját be nem húzta volna meztelenbálakra, és 40 évvel ezelőtt még anakronizmus lett volna a vidijómagnónak a partvisnyéllel való véletlen bekapcsolása következtében megtekintett csiccsolínafilm, ezért maradt az ablakon való véletlen benézés, illetve, ha a faluban viszonylag csinos, ám hajadon fényképészlyány működött, akkor a 10-100Ft-ért kapható, meztelenbálakon készült fényképek hullhattak ki véletlenül a büdös kölyök fiókjából takarítás közben.

Sokan a mai véleményformálók közül abban a tévhitben élnek, hogy a haraszt szakszerű zörgetését a paraszt baszása irályáról az internetes hírgyártás találta föl. Ugyan máig nem bizonyítható rá senkire a Reichstag felgyújtása vagy John F. Kennedy láb alól eltétele, de egyébként nyilvánvaló, hogy a titkosszolgálatok művei voltak, mint számtalan más provokáció is. Kellő szorgalommal tehát felfejthető a titok, honnan képzeltek bele a csinos, jóalakú, széphajú tornatanárnő, fényképész-vagy könyvelő vagy gyógyszerész- esetleg orvosasszisztens lány anusába háztáji (dísz)baromfi tollát. Ezek a teljesenbecsületes, örömtelen életet senyvedő asszonyok, akiknek az éjt nappallátevő szorgosdóóógos életükben mindössze napi 4-6órás utcán való ácsingózásra esetleg kispadon ücsörgésre volt ideje (a profik kézimunkáztak, pl hímeztek a gangajtóban s mellékén kis sámellikon ) azokban az időkben, amidőn férjeik az egyszemű kélgyójuk megkönnyeztetésére balettműsort vagy a Savaria táncverseny korai közvetítéseit lesték, szóval ezek az asszonyok már a váltakozókorból [klimax; banyakór]is kifelé tartottak... azaz a lánykoruk a '30-as évek végére esett. Amikor az egyik faluban az úri kaszinóban, a másikban a Zöldfa vendéglő különtermében, a harmadikban a tönkrement földbirtokos "kastélyában" [nagyobb villa] úri vacsorákat, hajnalbanyúló kártyapartikat stb. rendeztek. És az ilyen alkalmakra főzőaszonynak, felszolgálóknak, kézilánynak alkalmi cselédeket fogadtak. Kipróbált hajlandóságúakat. Pávatollal a segglyukban az elsőháború előtt, vidéki bordélyházakban volt divatos négykézláb mászkálni. Tehát a '30-as években korosodó uraknak mlég lehettek ilyenirányú ötletei. Persze senki ne gondolja, hogy az Új Barázda -tsz alsórétpusztai vadászházban megtartott lövészegyleti MHSZ-vacsora után valamely bögyösebb menyecskét a főzőaszonyok közül a hátsógangon csak úgy el lehetett kapni és megcsöcsörészni. Még a '70-es évek végén is úgy nyilatkozott a traktoros, akinek a rakodója voltam a téeszben, bizonyos Erdei Ráduly, hogy egy vérmesebb menyecske erénye olyan, mintha az ember az egenyesútról egy kicsit letérvén a tövicskes, rózsabokros erdősávban tanálná magát, oszt, ha nem fél egy kis csikarástól, karmolászástól, hanem határozottan tör át, akkor egyszercsak meglepetésszerűen találja magát a napsütötte tágas mezőn, ahol a meddig elmehetőségben csakis a saját tehetsége szabhat határt. Miskapostás ill Riedl tévészerelő hasonló értelemben, csak kevésbé költőien fogalmazta meg ugyanezt. Illetve a közismert falusi kaszanova Doktor Kíkszemű szerint a nő rokonállat a macskával, a macskáknál is a nőstény jelzi a hajlandóságot, csakúgy a menyecske is, ha a televíziója vagy a kedvelt tyúkja malaca feszt akkor betegszik meg, amikor az ura távol van, ám a megérkező szerelőt vagy állatorvost az egyébként sose használt főbejárati ajtón engedi be, süteménnyel és kis pályinkával kínálja, valamint erősen kölniillatú és az esetleg tapasztalatlan ostoba férfi még erre se reagálna, akkor elkezd olyan közel beszélni hozzá, hogy forró lehelete kalácsillata már mindenképpen meg kell indítsa a férfiösztönök hormonjait az erekben. (Városi viszonylatban, pl a textiliparban a TMK-szerelőnek már abból kapcsolnia kellett, ha egy gépnek túl sokat kellett olajozni menet közben valamelyik csévtengelyét.)

Hát még a fürdőszobák elterjedése mennyiben fokozta a falurádiók szexuális fantáziáinak -na nem a képi gazdagságát, inkább harasztzörgetését. Minden olyan asszony, aki fürdőszobát alakíttatott a gang vége vagy eleje elfalaztatásával, vagy a hátsó kamrából, vagy nem szemestakarmány tárolására használta a felsőház fürdőszobáját, azt csakis valamilyen, mai & szakkifejezéssel élve szexuális aberráltság indítékából tehette, hogy ottan a picsáját valamiféle különös kencékkel ( Opera Luxus Uborkakrémet már jobb falusi csemege is árusított a '70-es évek elején) kenegetvén nyilvánvalóan az Exotic déodorant flakonját dugdosgatta föl magának a kádban guggorászván.

Lady Camea

A meztelenbálakról fantáziáló sanyarúsorsú asszonyok képzelgéseiben ilyen flakonokat dugdostak föl maguknak jódolgukban az unatkozó irodista nők a műbőrszékeken "pállasztott picsájukba". kép forrása

Mindenkinek a saját seggelyukáig ér el a keze - ez is ősi asszonybölcsesség azonban. Miközben tehát a senyvedő, borzalmasasszonyi sorsban tengődő Savanyák brigád munkateljesítménye forintban kifejezve, és mondjuk a 70-es évek végén 325Ft  volt, addig a mindig jókedvű, mondhatni népierotikus tréfákat eregélő, nótázó, reggelente kétdekás szilvákat-cseresznyéket élesítő Ídesëk brigád napi és fejenkénti munkateljesítménye elérte a 472Ft-ot is. Ezek az asszonyok aztán fennen fejezték ki abbéli véleményüket, hogy bizony ők aztán mit se irígyelnek a vereshajú tornatanárlyány szeccujáliss életéből, mert ha a fürdőszobája ablaka zerren szegénykének, mán az összes falurággyóknak támad hirtelen sepregetnivalója az utcán, hátha meglátják a legínyt, aki a huszontöcentis ablakrámán bégyomoszólotta magát. Kinek hun viszket, megvakarja magának ottan, és szegény tanárlyány a falurággyó ilyenténi szorosfelügyelete mellett alighanem egyedül van szegényke, mint az ujja, oszt arra van ő útalva, s a legnagyobb öröme nem lehet több, minthogy az éhes kiccicájának a szájacskáját így-s-ígyen gyorsan-gyorsan megsíkárolja. Ellenben az ők anyányi nagymacskájoknak efféle éhezéssel semmiféle gondja nincsen, jól van az tartva girincses kaóbásszával, avagyis (mutatja az alkarjára felmérve) ekkora rúd szalámival is, csak győzze megemészteni...  Ritkán persze az is előfordult, hogy a Savanyák -brigádból is viháncolás hangjai csendűlöttek,  kacarászás, pirosképpel, jó hangulatban ugráltak le a  biciklikről a gyümölcsválogató előtt, ilyenkor oda is pirélytottak az Ídesëk, hogy: "Tán lyányok, kéménykotrás vót nálatok az este, tán kipaókhálaózta az uratok a kürteőt, hééé! " Ilyenkor persze a Savanyák egyből mëgpistúllottak oszt szépen visszakényszeredtek a szerepükbe, elkezdtek sápítozni, hogy ugyan-ugyan, dehogy, hogyisne...

Banyó nyénnye, a prímásné ellenben nemigen örült, ha a Savanyák brigád jókedvűen zsinatolva kezdte a reggelt a bótsarkon gyülekezve a biciklikkel, mert ez bizony rossz üzletmenet ígért neki arra s esetleg még a további hétre is. Ugyanis szoros összefüggésben állt a savanya-asszonyok hangulati állapota és a prímásné nagyfazikának tyúkhússal való megtöltése között. Mégpedig a svanyák mentűl bánatosabbak voltak, annál inkább hordta a valami a tyúkjaikat. A 60-as-70-es évekre róka már alig maradt az Alföldön, főleg nem a falvak közelében, ellenben kutya vagy valami fírëg lehetett az, ami a tyúkokat elhordhatta. Nemritkán a magkakast is! Az Ídesëk viszont odavéltek, hogy tekintvén a saját tyúkállományuk hibátlan állapotát, alighanem   a róka, kutya avagy fíreg meg különösen a kétlábúak fajtájából való lehet. Éspedig meg is mutatkozik a nyomuk: valóságos csapás, övény vezet az aljban a cigánytelep [Kubik-gödrök] irányába.

A 70-es évek publicisztikai divatja még egyszer utoljára felhozta az Elveszett Mesterségek Iránti Nosztalgiát. Képes riportok jelentek meg az Utolsó Gyergyaöntő -Szíjjártó -Patkolókovács -Bognár tárgyköreiben.

Banyó nyénnye kínálata alsóhangon itt kezdődött:

egy budapest a maga valaóságában, csak a szemnek: 10Ft. Némelyik savanyasszony ura egyszeműkélgyója már erre a nézetre  úgy elrívotta magát, hogy a továbbiakra kár lett vóna pénzt vagy tyúkot pocsékolni.

Persze Banyó nyénnyét senki riporter nem kereste föl, nem csak azért, mert Dezső bácsi, a megye utolsó békebeli hírlapírója, aki látta még Lenint a megyeszékhely patinás [=málló vakolatú, salétromette] szállójában Józsi pincérrel intéztetett valami pinát hetente egyszer, magányos estéinek fölvidítására (500-1000 Ft) és eszébe nem jutott volna Banyó nyénnyénél befizetni egy menetre a nyáron is hűvös, naftalin és szalmakölni szagú tisztaszobában, ahol a sarokban oly régi cimbalomban percegett a szú, amin még Krúdy Gyulának is cimbalmoztak asztali hallgatósat a nyíregyházi Koroná'ban. Hanem a szocialista erkölcs hivatalosan ilyesmi létezését, mint prostitúció nem ismerte el akkor sem, ha szinte mindegyik jobb budapesti szállodában a bárszékeken válogatott egyetemistalány popsik (az Egyetem Presszó-ban fiúkák is) illegtek. A prostitúció hivatalosan nemcsakhogy nem is létezett, de az üzletszerű kéjelgés büntetési tétele alsóhangon is egyhavi elzárással, Budapesten való lebukás esetén pedig a KMK-val megtetejezve a Budapestről való kitiltással párosult a visszesőknél. Így aztán , ha egy falusi nő fél- avagy egy évtizedes beilleszkedési kisérletezés vagy felsőfokú tanulmányok elvégzése után hazatért, főleg, ha rászokott pestenlétében a sminkelésre, akkor csakis amiatt következhetett be a falurággyók miatt ez [a kudarc], mert az illető nőt kitiltották Budapestről...

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr34988646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

caymanos 2009.03.08. 09:31:46

Érdekes, mennyire áthatotta némely baranyai katonacimborámat a pávatollas történet, valahogy része lett korai szexuális kultúrájuknak.
Miszerint a Bajcsy laktanyának volt egy úgynevezett II.-es (riadó) kapuja, a katonai kórházzal szemben, havonta kétszer, ha ki kellett nyitni. Mindenesetre két harcos őrizte éjjel-nappal, ahogy azt kell, 30-30 db éles lószerrel, géppisztollyal, rohamsisakban.
A legunalmasabb szolgálat volt, egyik faszi sétál a kapu mentén, a másik ücsörög a kapusépületben, félóránként bejelentkezik tekerős telefonon.
Ezt a mentális nyomort csak egyféleképpen lehetett feloldani, ha beengedtük és elbújtattuk azt a hölgyet, akit majdnem mindenki "habzószájú" néven ismert az ezrednél.
Kocsi honvéd például a futkosót kockáztatva hozta be a nőt, és addig járatta a padlón négykézláb meztelenül, míg saját magának erekciója nem képződött, igaz nem pávatollat, hanem a húszméteres nyárfákon fészkelő varnyú tollát használta a megfelelő célra.

Valaha létezett egyfajta öszvér periodika, egyik fele a minden évben tartott korai celebvilág, színész-újságíró focimeccs képeit tartalmazta, igen hülye fokhagymaszagú poénkodással, a kutya nem vette volna meg. Viszont 80-100 ezres példányban fogyott, mert a másik fele a lapnak színes-szélesvásznú meztelen nőkkel volt tele, például Sáfár Anikóval. A tűsarkú cipőn kívül csak széles mosoly, és valami tollboa látszott a hölgyeken, de nézte a fene. A boát.
Jegyezzék fel ezt a nevet: SZÚR-Tollasbál

És igen, rossz hírem van a női hűség hívőinek: minden egészséges nőt meg lehet kapni szép szóval, a háromnapos menyecskét is, csak akarni kell.

2009.03.08. 09:48:18

Nagyon jó az írás fílingje.Gratula

Tokfalvi 2009.03.08. 10:05:37

Mert későn voltál gyerek:) Nem Pécsi Ildikó, hanem Medveczky Ilona az Egy magyar nábobban. "Cicit villantott", ahogy a Spéder-konszernben mondanák.

Tokfalvi 2009.03.08. 10:07:04

Egyébként a klasszkus meztelenbál-legenda a csokikrémes Bara Margit a Politikai Bizottsággal egy vadászházban.

Gasper · http://tajkep.blog.hu/ 2009.03.08. 11:45:05

"A gyakorlatban azonban a vizuális erotika csimborasszóját a televíziózás korai műkörcsolyaközvetítései, a balett és a tánc, meg a ritmikus sportgimnasztika képviselték."

:))))))))))

És mi a helyzet a Jancsó-filmekkel?
A Szegénylegényekben ráadásul testi fenyítéssel (vesszőzéssel) kombinálták az erotikus vonalat. Volt aki csak ezekért a jelenetekért ült be egy-egy Jancsó-filmre.

@Tokfalvi: az Egy magyar nábob kezdőjelenetében bizony a cigánylányok is rendesen le voltak csupaszítva. :)))

magyar-magyar szótár 2009.03.08. 12:25:12

A meztelenbálajk urbanlegend vetületei felől fogyatékkal vagyok...khrmm.. Azért köszönöm, Tokfalvi.
Az amerikaiéjszakás meztelen nő sziluettje Tolnai Klári dublőrje volt.. 1939?..'41-es filmben? Majd körülnézek a paksamétáimban.

Igen, a Medveczky cici.
Akkora taplóság, hogy a főszövegbe nem akaróztam bevenni, de bizony műűvelt ifijúságunk egy része is a Huszárik Szindbád-ot a "fergeteges sexjelenetek" miatt nézte meg hatszor a moziban...

magyar-magyar szótár 2009.03.08. 12:46:29

Szinezhetné még a dekameront a Púderos Lidik és Rúzsos Pötyik luetikusan eszelős, alkoholba fulladó alkonya (a mi Púderosunk farára lapáttal igazította rá a szoknyát Manci nyénnye, mert "fényképezett" véle, ahogy fejjel bebukott az árokba).
Aztán a szobáztató magányos özvegyek (a presszókban, a mozik nem használt jegykiadó fülkéjébnen is , a pultostól függően , az italraktárban egy légyott erejéig, negyedóra 100, majd 200, a korszak alkonyán 500Ft volt.
süti beállítások módosítása