Hazudika 444és az igazi cél az uszítás. A téma

"csökken a szénerőművek száma a világon"

és bezzeg hol nem,mindössze?

mellékes,a fő az, hogy Kínában növekszik és ráadásul a Bloomberg Agyvelő szerint ez a koronavírus járvány miatti veszteségek következtében...

hazudjugyesen_444.jpg

 

Kínában iszonyúkínai kommunista cenzúra van.Ha beírom, hogy Új TípusúSzénerőműkínaiul

ezt adja ki a google:

_google_kereso.jpg

 

Csupa régi,elavult szénerőmű.

 A Párizsi Klímacélok körüli céltalan ésálságos gittrágásban elrepkedtek a köüldöttségek a világ körülkörbe-körbe annyi kerozint,amennyi 20 milliárd kisbaba fingnyit égetett el az ózonpajzsból.

Valójában az új típusúkínai szénerőművek így néznekki:Nulla hűtőtorony,a kényényen távozik a vízgőz (tehát nem szénfüst,hanem vízgőz)

nullaszendioxidkibocsatasu.jpg

 

Ilyen típusú szénerőművek városok területén is lehetnek:Nulla károsanyag kibocsátásúak ugyanis.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr2916127440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vektortér 2021.03.24. 14:59:20

Hátő. Izé. Nem vagyok energetikász tanusítványkamus, de.
A "nullaszéndioxidkibocsátású.jpg" feliratú "városbatehető" hőerőmű fészbukprofilképén azért nincs léghűtéses kondenzálóközeg-hűtő(torony) , mert lecserélték a véletlenül odakerülő folyó/tó/tenger vízének hőt leadó átfolyós gőzhűtő megoldásra.
Tudniillik, egy ilyen erőműnek annál kevesebb a bármilyenkibocsátása (egységenergiatermelés közben) , ha nagyobb a hatásfoka a hő->mechanikai energia átalakításnak, aminek feltétele, hogy minél hidegebb legyen a gőzturbina kimenetén a közeg.

Egyébként a hipiszupi AAA++-os hőerőmű sem vizgőzt ereget a kéményén (legfeljebb a hűtőtornyatetején), hanem céókettőt és vízgőzt meg szűrőkkel minimálisra apasztott sugárzó/rákkeltő/fullasztó kemikáliákat.

Frick László Intézet 2021.03.25. 06:02:11

@vektortér: Köszönöm. És köszönöm.
Egyébkéntezt Kigondoltam!-ulúgy mondjuk,hogy részeredmények vannak, ha nemnézzük afőbb adatokat,akkor tényleg egy trükkös egy szar ez a kínai szénerőmű.

Mi büdösparasztok..bevallom..tök hülyék vagyunka statisztikatudományához,a hőtanusítvnyok készítéséhez,demég az ótókEuro-besorolásához is.

Ostoba tajtparasztkéntáltalában egy csőnekaz elejéből (bemenet) és a kigyöveteléből

(kimenet) indulokki.

Mutatom:
vegyünk egy autót:

z elvárt teljesítményt a képletben nevezzükegységnek (én egy budapesti utat szoktam számolni átlagos forgalomban)

A.: Autókörnyezetszennyezőroncsautókategória,az ElsőNépet Roncsautó Programból szereztem,a tpusárólannyit csak,hogy német valódizöldek szokták vásárolni,akikmárpóruljártak a Toyota XCorolla 1993-asmodelljévelannak vészeséstotális elrozsdásodásamiatt.

Tehát A- autóba a cső elején bele megy 4,2liter/100 km ilyen rövidutakra olajfogyasztási adatotnemtudokmegadni,mert olajcserétőlolajcseréig,azaz 10000 km.alatt kb 2 dlmotorolajat eszik le a maximumtól..a 3/4-edseméri el mAXMIN KÖZöTT.A csőmásikvége a kipufogó,akipufogónak nincsen fekete koromkarimája kívülről,belülrőgrafitszürke.Füst soha,viszont a szaga enyhe

Kontrollautó korszerűmodernjövőbevezető

egységnyiutat 7-8 liter gázolajjal tesz meg,akipufogója úgy nézki,mint egy kétütemű trabanté amőlt század 70-es éveiben,hidegen füstfelhőbe borítja az udvart ami természetes a commonrailrendszerben és a kis természetes olajfogyasztása,ami van,2 dl/100 km.Újkorában 3000 km-ként kellett a teljesen természetes esxtradrága CastrolEdge-t beleöntögetni. Egyenesen a kezelésinutasítása írja,mennyire természetes az ekkoramotorolaj fogyasztási adata.
Namost a szagokés füstök: alapvetően a beszart üzemanyagellátórendszer petróleumszaga ,gázadásrapedig mintha macska rohadna a hangtompítóban.Így, ha az asszonnyal nyomkodtatod az udvaron a gázpedált,nemlehet észlelni, mert azt csakmenetközben csinálja, hogy ha mögöttehalad a paraszt és nem tudja megelőzni,időnkéntéspöffenetszerűen cigarettafüstkékködötképez..nem tudom,ismered-ea Toyota 4D4-et, ami folyamatosan okádja az ilyent,na ez rapszodikusan,mert Német Minőség.

Rövidrezárom:

Akínai"nullakibocsátású" szénerőmű szar,mertkínai.Magyarországon ,amikor aMátraiErőműaz E-On tulajdonában volt,a Bezzeg FejlettNémetek biomassszávalfűtöttek.

Kétméteres,kb 20-30cmátmérőjű(tehát nemvágásra érettmég,fiatal ahhoz)mátraibükkszálakkal.

Annyit hegyeznékmégmeg, hogy a korabeli NSZK-ban (2003-2007) végrehajtandó börtönbüntetést kaptak volna ezért. Úgy értve,hogy az erdőgazdaságok embereitól a felelős államtitkárig.

Ésmég egy:Ha autós szaklapnáldolgozomés a főszerkesztőszőnyegszélére rendel,a témaa veszélyes környezetkíméletlen auóroncsok az utakon éskijelöli,hogy konkrétan ezt a nagyon-nagyon veszélyes autófélét basszam agyonlinkekkelgazdagon dekorált szakcikkben 2GB szövegterjedelemben találhatok montázsolnivalót.

Zöldszempontból 1993 óta dolgozik ebben a "veszélyesroncs"-ban a bevitt nyersanyag és a gyártásához felhasznált bruttóenergia.
1Milliókmalatt az egyharmadát eszimeg annakamotorolajnak,amit a KorszerűModern Jövőbevezetőa mérnökökáltalelőremegtervezett haláláig (300000 km) Ha a gyártáshoz felhasznált energiát a recyclálásra elégettelmeg a nyersanyagokkal összepakolod és visszaméred 1993-ig------

Azért választottam a dízelt,mert benzinesben a Korszerű Modern Jövőbevezető turbóval és Euro IV-esen rosszabbakat mutat és ú
gy, hogy 1986-os karburátoros VW Santanával vetemössze.Amiben nincs katalizátor már gyárilag alapból sem.

Hogy jön össze ez a kínai kamuerőművel,hát nagyon egyszerűen,ott is csakkét dolgot nézzünk meg:mennyi szén megy be,középenmennyi energiát nyerki,és a végén mennyi károsanyag megy ki. A büdöskínai szarszénerőműmegsemmisítőkritikái ugyanis"vééééééletlenül" ezesetben a számadatokat valahogy...ööö...mellőzik,mint ahogy Coco művésznő semindig semmisít meg statisztikai adatokkal,ha azoképpen nem esnének....khrmmm"kézre" neki.

Arra már ráse legyintek, hogy a büdöskínaiak büdösáramaabüdös kamuszénerűműveikbőla büdös vasútihálózatuk teherszállításiágaatában a fejlett bezzegoiropidogaszfatongördülő szállítási adataival összevetvén a

7Annyit tudok nekedmondani,ami a tapasztalatom,hogy egy 1Millió800000 km-t futott Volvo FH vontató kályhacső átmérőjú kipufogójába beletartod az arcod és adok egy kb 1800-as fordulatotneki,akkor a gázolajdőz+hő együtt kb olyan,mint amikor tombolóolajkályha föléhajolsz -megvan?

Jó,ésakkormost ugyanezt egy maivontaval..legyen EuroVI és mondjuk 444444 km (Ez a Volvo FH-nál a bejáratás vége volt)

Mit gondolsz,miért nincsenek olyan videók,amiken vicces emberek "CO"-mérővel(környezetvédelikárosanyag kibocsátást mérő szakkészülékkel)ad hocméregetnek autókat tényleges kibocsátási adatokért...
Olyan van a sajtóban,hogy télenfilmeznek vízgőzt "füstölő" autókat. Vagy olyan buszokat,amiknélaporlasztócserekor csak beírták aporlasztócserét,majd az új porlasztósort a szerelőkkivittéka BKV műhelybőlés apiacon értékesítették.

vektortér 2021.03.25. 11:22:26

A helyzet az, hogy a csodák ritkák. -i-
Például a 100 éven át optimalizált belsőégésű motor hatásfoka ugyanolyan (kedvező) motorkarakterisztikák, üzembiztos működés mellett nem lesz a rákövetkező 10. év végére mondjuk 30%-kal kevesebb üzemanyagot fogyasztó (annáliskevesebb emberkárosanyagot, klímakárosanyagot kibocsátó), akkor sem, ha őnagysága a klímavédő egyezmény írja ezt neki elő, legfeljebb kreatívkönyvelés útján.

Amit meg tudunk tenni az, hogy az emberkáros részecskéket piszok körülményesen és motor hatásfokot rontó, drága és új=optimalizálatlan/megbízhatatlan technológiával szűrjük utólag. Aztán vagy elföldeljük a szűrőfiltereket, mint veszélyes hulladék, vagy kreatívan kitesszük az út szélére, mikor épp nem figyelik a rákkutatók.
Emberkáros balesetek ellen meg kitalálták a nagy és nehéz autót telepakolva merevítőkkel meg műanyaggal, elektronikával.

A klímakáros anyagok csökkentése kizárólag kevesebb autóval, rosszabb vezetési élménnyel, emberkorlátozásokkal megoldható. Ehelyett klímaegyezmény kompatibilis módon a papíron hatékonyabb (ennek általában feltétele a nagyobb teljesítmény) motorok alkalmazásával oldják meg. Vagy betesznek még 250 kg villanymotort és akkumulátort, hajtást a belsőégésű motor mellé, hiszen a villanyáram termelés közben az erőmű már kibocsátotta a klímagázt, így az már zöld.

Ennek lesz az a vége, hogy az üresen 2 tonnás, 6-8 milliós, 10 évig működő SUV lesz a 8 literes fogyasztásával az européer jóótó.

A hőerőmű is vagy hatékony, vagy pedig emberbarát lesz.

Frick László Intézet 2021.03.26. 07:50:12

@vektortér: Bocs a kiegészítésért,a szűrőfilter kiégetésemármegoldott alegkorszerűbb DP-rendszerek,pla BMW öntisztulók:kis vezetéken gázolajat vezetnek a DPF szűröbe és az családi felhasználásban néha,párévenként,üzleti nagyfelhasználásban féléventemegpróbálja a gázolajat ráfecskendezni a tömített részecskeszűrőre ésa gázolaj,ha begyullad,akkor az kiégeti a károsanyagot a gyakorlatban egy jónagy és világoshiganyszínű tócsa keletkezik,az autómögötti füstködre pedig az afrikai gázolajfüstös kártevőirtó pumpákképlátványa hasonlít.Akkora füstfelhőben áll (az err az időre letiltó) autó,mint egy vcsuklós BKV busz. Ha ez megvan,akkormehet csak tovább a szuperkörnyezetvédőautó.

Örökkedvencem a Tyota Prius,amit 9évig kéne használni (és legalább 300000 km-enát) hogy nullárólindulva végre a KÖRNYZETVÉDŐtartományba lendüljön át.

Állítólag a legeslegújabbak egy teljes akkumulátor és töltőrendszer csere után (2,5Millió Ft) képesek is lesz nek erre

Viszont addigra a Beépített Hibákból a szikkasztott teveszarrá rozsdásodás bekapcsol.Fúőleg a szuperkörnyezetvédeli téli síkosításmentesítésvezető bezzegországaiban,NSZK,Ausztria.

(Svájc és Norvégia előrébb jár:ott vagy megtanulsz jégen vezetni vagy heló a télivezetés)

Frick László Intézet 2021.03.26. 07:51:31

@vektortér: Téli vezetés

Van fent a YT-on egy videó,hátsókerék hajtásúautókkal120-azva szlalomoznakolyanok,akikmégtudnak vezetni,a havas autópályán a rendpárti balfaszokközött) Egy C-Rekord és egy w123-asMerci. 1984-86 köröli a felvétel. Retro.

vektortér 2021.03.27. 13:58:32

@Frick László Intézet:
Régen rossz, ha utánégetőt szerelnek egy autó kipufogójába.

Frick László Intézet 2021.03.28. 06:50:42

@vektortér: Sokakazzalszoktaklecsapni rám,amivelHanni néni rendszeresen,voltaz az Ambrus András színésszelnyugati forgatókönyvbőlfelvett reklám,a hülyeparaszt (Ambrus András színész) a 60-as években osztán sosegyártott,magyar csipszes zacskót zsezsegtette nosztalgikusan.(A csúcs enben a műfajban a német forgatókönyvbőlforgatott hitel reklám,amiben amagyar nagypapa 1963-ban Zetor traktorjávalszántotta a földjét. 573901 DM-ba kerülta reklám és 100millió Ft reklámidőmagasságában sikerülta nyugat-németekkelmegérteni,ahogy akumunizmusban nemvolt maszek traktorozásmaszekfődeken. (de volt,éjjel szántottaz ostoba kulák, nappalverték a rendőrkapitányságon gumibottal,hátha leszokna róla.. zsebszerződésekkelvolt400 Hold (190 hektár) földje a rendszerváltáspillanatában.

Frick László Intézet 2021.03.28. 06:59:32

@vektortér: (folytatás)

Utánégető nemkell,merteltünteti akopómotorfigyelmeztető szagait.

Alényeg a kb optimálisüzemanyagelégetés a kbjóltömítettmotorral. vagyis nem eszi az olajat.

A 2000-esévekelején 30-80 fősmérnöki teamekpla Beépítet Hibánakazt tervezték be,hogy a beszart turbó másodpercek alatt felzabálja a motorolajat s a főtengely beáll,aszikkasztott szarból gyártott 67 kilogramos 270 LE-esmotort pedig széjjelbokszolják a leszakadt hajtókarok.

Csakhát ez:a faceboook korszakban analfabéta albánautóbeszerző ésátalakítókoszovói nagyvállalkozókksilányaikörözték a tippeket:Ha kigyullad az olajnyomás lámpaAZONNALKIKAPCS leamotorral. Erre a mnérnökök azt lépték,hogy a lámpa csakkb 1 liter mottorolajnálgyulladjon ki: leállítanáa paraszt a motort,de az amaradékmotorolajjaljár. (a turbónál szippantja be)

A benzinesopelekben,amikben mg nemvoltturbó,úgy oldottákmeg a mérnökök,hogy az olaj a kipufogórendszerbe került, vagyis semmit nem vett észre, csak az opelmögött haladó autóslátta, hogy olaj folyika kipufogóvégén. Nálunk a cigányoknálmindig van egy kanna fáradtolaj utántöltésre.Jelentkezik ezzela jelenséggel és ha nagyon öreg az autószerelő,kiveszi a gyújtógyertyákat ésnemérti:Zabálja amotor az olajat,a gyertya meg szűz tiszta.

Az egész motortiszta,tökéletes lenne ésa dugattyúknálnemiskenődikfölsemmiolaj több,mint ami mikronka a kenéshez kéne.

Itt az öreg tudományameg isáll,mertnem tudja azt feltételezni, hogy a jhelenséget mérnökök tervezték meg.

Frick László Intézet 2021.03.28. 07:11:03

@vektortér: Nem tudom,téged mennyireérdekelnek az autók,detalán ismerős a hirig a VW PDTDI motorjai körül.

Többszázmillió Ft értékben cseréltekPD-elemeketmárkaszervizekben sebészkezű,tisztakörmű szerelők fizessen a paraszt alapon,a buzi,az.

Valójában... éspersze a legnagyobb titokban... Magyarországon egy 8 osztályt végzett,autót szereli papíron soha...egy ilyen autoddakta szerelő kezében egy PDTDI másfél milliókilométert megy.

Sufniszerelőmagyar gyerekek az olajzabálóV.A.G.2.0dízelrerégi vasmotorról1.9-eshengerfejet építenek,mechanikus adagolóval,örökélet,+nap.

GTudokolyan megoldást,amiben aPDTDIdugattyú-jatókarsorát afőtengellyel 1.9 TDI vasmotorba fűzikát,ami nemmegoldott,az az intercooler,mert a 2,8-askisteherautómotorkúlere a legnagyobb,ami mégelölneméri az aszfaltot, viszont az nemhűti vissza eléggé. belefaragjákennekakisteherautónakakettőstömegűlendkerekét akuplunggal,dea240LE azt is "meghajlítja" az első lámpázásánál. Nem tudnakakkora turbót rászerelni az üzemanyagellátási oldalon túltöltöttmotorra,hogy elég levegőtkapjon:füstölis. Vagyis pocsékolja a gázolajat.

Egy ilyen épített motoros autó szuperdízelBMW-ket nyomle,sokkalnagyobb valósteljesítmény mellett,pocsékolja a gázolajat,mégseméget el annyit,mint a BMW.

A V.A.Gmálaz emblémáknakvolt egy régipresztizs-sorrendje.A legalja emblémánál beterveztek egy gyári hibát:Akomjuterbe FIXXXX beírták az előbefecskendezési szöget s amikor a motorban 280000kmlett,melegen 20küllőreindult:A németilyenkor beszarik:vége a motornak.

Van Magyarországon egy 35 éves gyerek,ebbőlél, elviszik hozzá az autót és átirja a prg-motúgy, hogy az előbefecskendezéss szögét km-arányosan módosítani tudja a komjuter azután.

Naponta olyan..kb 100000 Ft-ot keres a srác. Természetesen se IT se autószerelő papírja nincsen.

Tkp az autóipari K+F osztáyok nagyon hasonlíanak Orbán vagy NSZKállami bürokráciájához. Dolgozni nemakarnak,ezért ha feladat érkezik,azt lesik,kire passzolhaztnbákát:ez a bürokrácia motorja. Izgalmas, hogy "versenypiaci" szférában is képes ez működni:D
süti beállítások módosítása