Imádom az olyan újságírókat, akik már a címben és a felütésben olyan jól teljesítenek politikaimegfelelőségben, hogy a terméküket tök fölösleges megnyitni ás végigolvasni.

ujsagirocsupanagybetuvel.png

 

Eközben a térdeplő Hollywood:

ÚJSÁGÍRÓ CSUPANAGYBETŰVEL TÁGRAZÁRT ÁÁÁÁJTATJANSHRECKKANDÚR HEMÜKÉK!

janossy_villo.png

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr7413533751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hellanéni 2017.12.30. 09:40:12

Kiválóak a címkéid. Bamba, népszopatás, mélymagyar, stb.
Hamarosan érkezik nektek MIlóka, én már előre röhögök, ahogy a folyamatosan buzizó bájerzsotó két cuppanós puszival fogja üdvözölni :DDDD
Tömjén Zsoti meg íves nyelvcsapásokkal nyalja majd a seggét, mivel a főnök vendége. Azt nem veszitek észre, hogy a főnök mekkora csicskát csinál belőletek.:D
Most éppen Milókát kell imádni :D remekül szórakozom, biztos jár Büszkeség napjára is :D Na most akkor mi van ? :D

2017.12.30. 15:26:20

@Hellanéni: Akart volna egyet szerveni - Svédországban, a muzulmán gettó közepében :D A Béke vallása követői azonban olyan merényletre készültek ellene, hogy le kellett mondania. Hát ez van, a Nyitott Társadalom az a muzulmánok felé nem annyira nyitott :D

www.breitbart.com/milo/2016/07/25/milos-gay-pride-march-in-sweden-cancelled-after-threat-revealed/

2017.12.30. 15:30:33

@Hellanéni: Meglepően korrekt a 444-es cikcsi róla.
"A magyar baloldal sem jár jó nyomon, amikor a pedofilozással akar fogást találni az ügyön"

Hm?

444.hu/2017/12/30/hany-fekete-farkat-kell-meg-leszopnom-hogy-ne-nevezzenek-neonacinak-kerdezi-a-kormany-diszvendege

Hellanéni 2017.12.31. 09:13:35

@nagyjoco: úgy tudtam, 444-t TILOS említeni itt :D

Hellanéni 2017.12.31. 09:15:13

@nagyjoco: amúgy miért ne lehetne valaki neonáci, mert imádja a négerek micsodáját? Nem látom, hol az ellentmondás.
Szerintem az ilyen szélsőjobbos faszok többsége vagy látens meleg, vagy verte az apja gyerekkorában, vagy szimplán hülye.

2017.12.31. 11:35:38

@Hellanéni: Itt semmit sem tilos.

2017.12.31. 11:37:16

@Hellanéni: ő igazi, kőkemény buzi.

lac1 2018.01.01. 12:19:26

@Hellanéni:

Én (és általában senki) nem hajt végre önskatulyázást. Így gondolva én nem vagyok "szélsőjobbos", habár az általam várt, remélt és igényelt valamint remélt világkép, életformák, viselkedési szabályok (összességében életvitel) alapján a kívülállók engem ebbe a halmazba illesztenek be. De azok, mi, miért faszok?

Hellanéni 2018.01.01. 17:31:46

@lac1: mik az általad remélt életformák, világkép..stb (ami alapján mégis csak szélsőjobbosnak tartanak téged)

lac1 2018.01.01. 18:44:40

@Hellanéni:

Kérdezd konkrétan, mert gondolom a skatulyádra rá van írva.
Konkrét kérdés, konkrét választ adok.

lac1 2018.01.01. 18:45:16

@nagyjoco:

Énszerintem, a női nevű szerint vagy az előadók szerint?

Hellanéni 2018.01.01. 19:04:29

@lac1: Nem tudom, milyen értékekben vagy világképben hiszel. A szélsőjobbos kategória kiterjed a 12. kerületben lakó hortybuzi főorvostól a 7 elemit végzett magyar redneckig vagy féldebil mellényes gárdistáig. Szóval, hogy melyik vagy? Mik a szélsőjobb értékei, amikben hiszel? Fehér heteró palik felsőbbrendűsége?

Ja, amúgy NŐ vagyok, nem csak női nevű :D Kérdezd a bloggazdát, ő ismer, majd igazol :D

Hellanéni 2018.01.01. 19:05:22

@nagyjoco: ja, nem tilos 444-re hivatkozni, csak Dudi agyvérzsírtolulást fog kapni. Te sem szeretnéd ezt, nem?

lac1 2018.01.01. 19:21:31

@Hellanéni:

Látod, pont erről beszélek. A te skatulyádon a buzi, a rendeck és a debil van. Pont erről beszélek. Amúgy a buzikat a pokolba kívánom, de nem azokat, akik úgy vannak egymással, ahogy a normális heterók, hanem a többivel, szerintem elevenen elkéne égetni őket.
és látod, már is benne vagyok ezzel a véleménnyel a skatulyádban, pedig én is ugyan úgy buzizok mint te, legfeljebb én megoldást is kigondoltam a problémára, de ez semmivel nem különbözik attól, min t amit te valószínűsíthetőleg csinálnál az általad megvetettek csoportjával, legfeljebb valami álszemérmességből nem írod le.

lac1 2018.01.01. 19:23:30

@Hellanéni:

Ja, fehér heteró férfiak?
Hát, ki mit tett le az asztalra? A négerforma emberformájúak? legyenek ők is, csak mutassák meg mit tudnak, és mondjuk a fehér heteró férfiakhoz képest.
Addig kusti, vissza a fára.

Hellanéni 2018.01.01. 20:13:08

@lac1: ez gondolom valami viccesnek szánt trollkodás részedről, amolyan alacsonyan iskolázott redneck paródia.

lac1 2018.01.01. 20:24:08

@Hellanéni:

Nem-nem. Így is gondolom. mindenki mutassa meg, mit tett le az asztalra.
Te kényelmesen kikerülted a konkrétságra vonatkozó kérdésemet, ezért adtam neked egy labdát, hogy sértődötten visszavonulj a szokásos mellébeszéléssel, hogy rasszistával nem tárgyal a jóérzésű... vagy jóoldali ember.
De tényleg így is gondolom, amit írtam.
Na, most találd ki, melyik az igaz. Heccelés vagy tényleg.

2018.01.01. 21:12:13

@Hellanéni: Dudi röhög a 444-en.

2018.01.01. 21:17:25

@lac1: Teszerinted. Mert ugye ha azt mondon, hogy de szép is, amikor egy fehérbőrű újszülöttet megáld egy katolikus pap - az ugye felsőbbrendűség, kirkesztés, keresztény nyomulás meg az imsert libsi sirámok. Míg ha megszületik a kis Mohamed az Kölnben, az ugye tolerancia, sokszínűség és csupa-csupa érték. Szóval eljutottunk oda, hogy ami 20 éve egy balközép értékrend volt, az mára szélsőjobb.

lac1 2018.01.01. 21:26:12

@nagyjoco:

De én finomítom, ha a kis Mohamedet a környezetének megfelelően szocializálják, akkor szem hunyorítva, de elfogadom. Mert Köln messze van. A szomszéd faluban már nem annyira nevetnék.

lac1 2018.01.01. 21:31:23

daypic.ru/holiday/135066#more-135066

Ez pl. bennem egy egészséges ellenkezést vált ki. Akiben nem, az meg egy ratyi. És inkább jobbszélső mint ratyi, de hát ízlések és pofonok.

2018.01.01. 22:29:52

@lac1: Izgalmas kérdés ez. Én több homszexuális/leszbikus párt is ismerek - vna olyan, aki megy a prájdra, van olyan, aki értelmetlen magamutogatásnak tartja.

lac1 2018.01.01. 22:39:40

@nagyjoco:

Erdekes dolog ez, mert senki nem tuntet azzal, hogy en ennyit meg annyit tettem le az asztalra, aki letetett megis, arrol nem tudunk vagy legfeljebb a mult idoben, ilyenen csak a mentalisan betegek jelennek meg, latjatok, en ennyivel tudom elore vinni a vilagot, hogy ratyi vagyok.
Nekik ez a merce, ezt altalaban teljesitik is, a lelkiismeretuk megnyugtatva.

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2018.01.02. 00:18:20

Mohamed szocializálásával szvsz az a baj, hogy ha a család még meg is tanítja viselkedni (szerintem sokszor nem ez az eset), akkor is egész már mentalitást hoz otthonról, mint a német.
Ha a töröknek nem tetszik valami, rögtön elkezd sírni, méltatlankodni, érzelmekre hatni.
A német ilyen szempontból többnyire kemény és hideg, de sokkal tisztességesebb és kiszámíthatóbb - szerintem. Nem várja el tőled egyáltalán, hogy "toleráld" vagy ilyesmi. Az ő kötelessége az első szempont.
2 példa:
1. török szármanzású német integrációügyi (!) miniszter: "nincs olyan hogy német kultúra, mindig is vmi keverék volt" (...az anyás picsája)
2. német ifjúsági szervezet aktivistája: "minket zavar, hogy folyton ezt az "integrációt" emlegetik. Mégis hová integrálódjunk?" (az anyád picsájába)

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2018.01.02. 00:22:21

mármint török ifjúsági szervezet németeknél (Juma - jung, muslimisch, aktiv)

Hellanéni 2018.01.02. 09:09:15

@lac1: értem, tehát azt kell nézni, ki mit tett le az asztalra. Hát, akkor büszke MAGYAR hetero férfiak, húzzátok le magatokat a budin, mivel, mint tudjuk, a zsidóság volt mindig is az ország szellemi elitje, a tudósok, aki meg RATYI ÉS zsidó is, volt, na azokból lettek a vezető művészek. És a nőkről, akik láthatóan sokkal jobban megállják a helyüket manapság a világban, mint a sértett, büszke, redneck hetero pasik, na, róluk majd utána.
Hogy miért faszok a szélsőjobbosok? Most olvastam egy remek kommentet valahol, idelopom nektek
" ez nagyjából kimerül az ignisre fejjel lefelé felragasztott nagymagyarország matricában" :D

Hellanéni 2018.01.02. 09:49:22

@lac1: és hogy miért is faszok a szélsőjobbosok...mert rossz válaszokat adnak a problémákra. Kezdjük történelmi visszatekintéssel, vesztett 1. vh. még véletlenül sem az volt a válasz, hogy alakítsunk ki jó kapcsolatokat a környező országokkal, tanuljunk tőlük, nézzük meg, mitől megy jól a zsidóknak...nem. A válasz ismét a szóban elpofázott fehér férfi felsőbbrendűség, tiszta árja faj, az eredményt ismerjük. Nézzük már át, hogy mikor Magyarországot a szélsőjobb vezette, mire jutottak? Lehet itt nagymagyarország matricát ragaszgatni, meg pofázni a felsőbbrendűségről, de pillanatnyilag Európa területileg legkisebb, legcsóróbb országa vagyunk. Döngethetjük a mellünket a rovásírásos transzparensek alatt, hogy "megmutatom Brüsszelnek" de szeretnék én fele olyan életszínvonalat, mint Brüsszelben.

Hellanéni 2018.01.02. 10:03:50

@lac1: és még a szélsőjobb faszságáról..soha nem TANULNI akar attól, aki jobban teljesít, aki sikeresebb, hanem előjön egy zavaros ideológia masszával a ratyikról, meg "menjen vissza a néger a fára" és hasonló primitív faszságokkal, de ez előre viszi az országot? Hogy lehet a sorosozásból, migráncsozásból építkezni, fejlődni?

Lehet betyárgúnyában, meg tollas kalapkában mentében masírozni is, miközben Indiában már túlképzés van programozóból.

Laci kedves, a fene nagy öntudatod meg felsőbbrendűséged szófutamaid hogy is hoznak előretörést a robottechnikában?

és persze, a szélsőjobb időlegesen lehet népszerű, és elhozhatja a remélt főnökséget egy-egy demagóg fasznak is, mint Orbán. De azt a lelkesen rászavazó hazai redneck rétegeknek át kéne látni, hogy hamarosan nem lesznek itt mérnökök, orvosok, tanárok, mert azok felsőbbrendűség helyett már rég a grazi kórházban dolgoznak, meg német cégeknél. Lásd Dinamiku kommenttárs.
@Dinamuki

ja, pl. Trump, aki szélsőjobbos futamokkal megnyerte a választást, az ottani "fehérfelsőbbrendű" továbbra is 1 dolláros kockás ingben böfögi az 1 dolláros sört a lepusztult vidéki kisvárosban, csak most kurvára elégedett, mert azt hallja, amit szeretne.
Na, ettől vagytok faszok, nem véletlen, hogy Vona is termékbemutatós ügynökként alapozta meg politika karrierjét, hogy lehet az ostobák fejébe lyukat beszélni.

A szélsőjobb soha nem hoz jobb életet, hanem zavaros "értékekkel" meg "világképpel" tömi a fejeteket. Szerinted Brüsszelben miért szarják le,hogy ki ratyi? Mert jól él, mert nem frusztrált, elégedett, kiegyensúlyozott, tojik rá, hogy kivel kavar a szomszédpali. A szélsőjobb nem más, mint a megkeseredett vidéki öreglány politika változata, nézd milyen kurva Ibike...már, ha érted a hasonlatot. Nők azért nem lesznek szélsőjobbosok, mert ők ezt a frusztrációt kiélik a sógornőjük baszogatásában, a férfiaknak ott a politika erre.

2018.01.02. 10:25:20

@Hellanéni: Hellanéni, lemaradtál egy 15 évet. Ma már a "szélsőjobb" a demokraták szövetségese az Orbán elleni harcban.

Hellanéni 2018.01.02. 10:48:53

@nagyjoco: Jocó, te vagy lemaradva. A Che Guavaraként debütáló, majd "lipsi"-vé szelidült, majd fiatal demokratává, majd kőkonzervatívvá transzormálódó Orbán a szélsőjobb már 2-3 éve. Attól, mert nem úgy hívja magát, még az. De ne vigyük el már megint Ovika irányába a csevejt, én ÁLTALÁBAN írtam a szélsőjobbról, mint ideológiáról. Ez a fixációtok Dudival, és ezért nem alakulnak ki itt értelmes beszélgetések, mert bármi kerülne szóba, akkor két sablonnal jöttök, Orbán, most meg Heller. Szakadjatok már el ettől, rohadtul uncsi. Próbáld meg azt értelmezni, amit Laccinak válaszoltam, és arra reagálni. Lépjünk már ki a pocsolyából. Tényleg csak ennyi telik tőled?

2018.01.02. 12:57:01

@Hellanéni: Szerintem olyan, hogy sézlőjobboldali ideológia nem is létezik. Attól, hogy a szocializms elé nemzet vagy internacinalista jelzőt biggyesztenek, attól még szocializmus marad. Ahogy fasizmus sem létezik, az a liberalizmus teljesen kifejlett formája. "Nem minden liberalizmus fasizmus, de minden fasizmus liberalizmus" - állapította meg a egy nagy zsidó gondolkodó.
Egyébként ideológiák mentén a kutya nem sozkott manapság poltiziálni, pragmatikus érdekérvényesítés folyik - és ez így van jól.

2018.01.02. 13:54:28

@Hellanéni: Egyábként ha Orbán a szélsőjobb, akkor a jobbik az micsoda? Demokratikus ellenzéki erő?

Frick László Intézet 2018.01.02. 14:30:03

@Hellanéni: Szerintem milókát mindenki annak tekinti, aminek:provokátornak. Nem nyalja senki a rosszoldalon. Ezzel is foglalkoztam mnár, hogyaszonygyaja habonyiánus kontárok 2013. kürül teszkógazdaságos ócska vacakban jártják azt az agyfelbaszás alapú kommunikációt, ami hűádeújdonság volt a Wallis-tunninból a jógyerekektől pedig. Ugye? :D A magyar adófizetők adóFt-jaiból erre futja. Bezzeg az amerikai adófizetők adó-dollárcentjeiből sokkal fasztább provokációk sikerülnek, amiket még te is tövig csummázol, Lujzám :D

Frick László Intézet 2018.01.02. 14:31:34

@nagyjoco: A Vona már egyenesen az orbánváltás Sztalinja... csak az öreeg a vodkától volt feszt beállva, Vona meg valamilyen drogtól @Hellanéni:
Csak Dórácska el ne kezdjen gondolkodni azon, mi lett Sztalinnal rögtön a Győzelem után... :D

Frick László Intézet 2018.01.02. 14:34:04

@Hellanéni: Mórickának jobb, mint neked, mert neki mindenről a pina jut az eszébe, neked meg csak Orbán.

Még nekem is jobb, mert sokkal többet gondolok a pinára, mint Orbánra. Te is izgattathatnád magad valami mással :D Szerintem még a fotelkarfán lovaglás egy jó Richard Gere filmre is jobb elfoglaltság lenne számodra, mint feszt Orbánon rugi-rugizni :D

Frick László Intézet 2018.01.02. 14:41:15

@lac1: Általában nem téma a magyaroknál az asztalra letevés, nagyjából Szentgyörgyi Albert meg az öreg Dr Béres voltak az utolsó magyarok, akikről szabad elmondani azt, mit tettek le az asztalra. A magyar sikertörténetek sehol nincsenek.

@Hellanéni: Itt van mindjárt Demszky Gábor élete egyik főműve a Szomszédokteleregény első évfolyama óta érintetlen Budapest.. a metró még azóta is érintetlen szakaszai, amit most ezek a gecik elkezdtek újítgatni sajnos. Ahelyett, hogy úgy hagynák, ahogy Demszky hagyta a 201 évén át. Éppen tegnap gyönyörködtem a Mágenheim Julcsika 10 éves korában keletkezett és már kopottas jógyerek-kifestésű aszfaltrepedékeken az Andrássy-n a szervízút szegélyénél (az Oktogon táján...) Így kéne,szépen kipingálni mindent, amit Demszky 20 évén át érintetlenül hagyott. Szerencsére a 25 éve felállványozott ház állványaihoz sem mert eddig nyúlni az a geci Tarlós, remélem sziveskedik nektek még tavaszig valamivel... meg a ház tulajdonosának.

Hellanéni 2018.01.02. 19:05:50

@nagyjoco: dehogynem, ideológiákra szavaznak, attól, mert nem nevesíti valaki
Orbán és Vona között lényegében annyi a különbség, hogy Vona kevésbé náci a nőkkel szemben, mint orbán, szóval szerintem Ovika már jobbra van a jobbiktól, nem középre
amúgy nem sok különbség van köztük, mindkettő szélsőjobb

Hellanéni 2018.01.02. 19:07:07

@Frick László Intézet: ismersz régről, a színvonal alatti hozzászólásokat ignorálom. Lásd magadat fentebb.

lac1 2018.01.02. 19:22:37

@Hellanéni:

A szellemi elitet max. a belterjes nobel-díjban tudnád mérni, hogy állításodat igazolni tudd. Természetesen nem eltagadva a jelentős zsidó feltalálókat. Nem mintha bele akarnék menni konkrétan ebbe, de amikor a világ 0,1-0,2%-t kitevő zsidók a nobel-díj 20-21%-t zsebelik be, akkor azért elgondolkodik az ember rajta.
De te eléggé elvakult feminista vagy, hogy ne vedd észre, hogy az egyik állítás érvként felhasználása még nem teszi automatikusan a másikat igaztalanná. Pláne, hogy a fehér férfi vs. zsidó azok nem azok a halmazok, amiket össze lehetne hasonlítani, almát a naptejjel. Sőt, ha a vita kedvéért elfogadom az érveidet, akkor legfeljebb a fehér férfi a második a zsidók után, nem vagyok maximalista, nekem a dobogós hely elég. Amíg legalább a sok nyomi a legfelső fokra törekvésbe belterjessé válik, nehogy felhíguljon a fajtája, addig én nagyokat nevetek és nőknek kevesebb fizetést adok, mint munkaadó. A különbözetet meg elköltöm konyhai gépekre, hogy ne unatkozzatok.

Amúgy pont erre gondolsz?

cdn.funnyand.com/wp-content/uploads/2014/04/Blonde-Car-537x318.jpg

lac1 2018.01.02. 19:27:14

@Hellanéni:

Ez a te nyomorúságod, hogy az irigykedésen másra nem tellik, a fenekedet máshoz kellett volna odadörgölni.
Nekem pl. van megélhetésem, egészségem, három gyerekem, SAJÁT házam benne medencével, anyámék élnek, körbebiciklizem a Balatont, vagy ha nem akkor motorozok, nincs egy fitying tartozásom, sőt.
Igaz, nem is kell biztonsági zónákban szilvesztereznem, nem majom vagy hasonló a bérlakásom melleti másik bérlakásban élő.
Nekem ennyi bőven elég. És ne mondogasd a történelmi eseteket, van pár nyomi ország, ami fiatalabb mint az apám.
Érted, ugye?

lac1 2018.01.02. 19:31:08

@Hellanéni:

Erre konkrétan csak egyet tudok írni, hogy aki engem a faji tudatom miatt verbálisan zaklat, miközben a szombat.com olvasása után a paprika tévében azt nézi, hogy a másikon milyen ing van, és ezt a Orion tv-n keresztül csalhatatlanul meg is állapítja, az szerintem gondolkodjon el magán.

lac1 2018.01.02. 19:38:12

@Frick László Intézet:

Hát ez a magyarokba való beleveszés, a női nevű problémája. Én simán megkérdeztem, mi a baj azokkal, akiket jobboldalinak titulálnak.
Neki amint olvasom, van egy kurva nagy frusztrációja, kimondani nem meri mert akkor olvashatnánk azt, amitől nem tud aludni, ezért keres valamit, amivel ugyanazt a vélt ellenséget reméli a többiek által maga mögé állítani.
Tehát nem mehet már ingyen szot-üdülőbe, de ezt nem mondja (nem meri), hanem inkább a regnálót a manapság közkedvelt mantrával támadja.

Hellanéni 2018.01.02. 19:39:38

@lac1: szerintem te troll vagy, ennyire büdös tahó redneckek, mint amit eljátszol, nem olvassák Dudit, mert nem értik :D

lac1 2018.01.02. 19:44:21

@Hellanéni:

Lehetséges, de ez legyen már az én problémám.
De idáig hallom, ahogy dühödben vered a billentyűzetet.

lac1 2018.01.02. 19:53:52

@Hellanéni:

...és ne is próbálj meg a (vélt-) érzéseimen keresztül hatást gyakorolva felülkerekedni, mert nem fog sikerülni.
Vannak érzéseim, de ilyenkor úgymond kikapcsolom. Tehát a picsogó, megnyomorított, frusztrált feministák, hermafroditák, meg nem értett feltalálók és balettáncosok (plusz a kőfaragók) a puszta létükkel engem nem befolyásolnak a véleményem megváltoztatására.

2018.01.02. 20:11:31

@Hellanéni: Utoljára 2006 tavaszán lehetett ezt a lenácizást érdemben használni. Rgi könyvet bújsz már te, amit hátraraktak, hamarosan bedobozolnak és végül a lomtalanítás során végleg selejtezik. Új idők járnak, az SZDSZ-árvákon kivül már snekit nem hoz lázba ez a nácizás, de szerintem már titeket sem.

lac1 2018.01.02. 20:19:22

@nagyjoco:

Ez már ott van, ahol a farkast kiáltó juhász. Annyi kiabálták, hogy itt vannak a nácziak, hogy már mindenki a térdét csapkodja nevettében.
És így van ez jól.

Hellanéni 2018.01.02. 22:09:43

@Frick László Intézet: @nagyjoco: na cicák, most elválhat végre a szar a májtól.
A főnök pénzt kér. Ki mennyit ad a SZent Háborúhoz? Most még önként lehet, aztán jön a békekölcsön jegyzés a sörös elleni hadjárathoz :D

Na, ki mennyit küld? Bajban van a főnök. :D

lac1 2018.01.02. 22:47:52

@Hellanéni:

Mint a nyuggerek az Izaura felszabadítására?

Wildhunt 2018.01.03. 11:42:39

@lac1: szerintem inkább az lehet a magyarázat, hogy a fijjug kezdenek tanulni. Hellácskából kiindulva erre most rárepül a teljes"ellenzék".

2018.01.03. 12:06:54

@Hellanéni: 2006 óta mindig eljátssza ezt a fidesz. Te mennyivel támogatod a 444-et meg merce.hu-t? Szerintem pont ugyannyit küldök én is a Sátánnnak :D

Frick László Intézet 2018.01.03. 14:36:03

@Hellanéni: Mészáros Lőrincnél van a zsé STOP küldjön ő STOP OrbanViktor '89 STOP.

Frick László Intézet 2018.01.03. 14:37:06

@Hellanéni: Mondjuk pár Mrd Ft-ot a közismerten smucig Pintér Börtönkonfekció és Mosodák & Művek ZRt-k is küldhetnek, igazán.

Frick László Intézet 2018.01.03. 14:41:12

@Wildhunt: @Hellanéni: Az USÁ-ban a Háttérhatalom Trump-ot találta ki a maradék USA értelmesség napi fostos recskájának a lekötésére. Orbán egy kicsit széjjelszervezi a napi jógyerekgeci termelést Ott számítja el magát Orbán, ahogy ezt egyébként a Zsünker Eset is bizonyítja: Egyáltalán nem biztos, hogy nem a "megnyert" választás után 2 héttel adja ki a CIA ["Soros"] az orbánváltó leaks-t. Zsünkerről is megválasztása-beiktatása után 2 héttel adták ki. Szolgál is érte rendesen :D
Itt viszont az anarchia fokozásda a cél és ahogy mutattam, "Soros"-nak ugyanolyan jó, ha Hellácska agyvérzsírja forr és az is, ha marad Orbán. Így generálódik a foskavarás Európában, ez a cél.

Frick László Intézet 2018.01.03. 14:43:52

@Hellanéni: Amihez te teljesen buta vagy: valójában Brüsszel az ellensége Európának és Orbán a barátja Európának. Valamint a "nem leszűngg Rúszki Gyarmatókk!" kb detto hülyeség a sorosozással, azaz, amnikor te szajkózod az "Orbán nyalja a ruszkik seggét" az dettó sorosozás. Azzal a különbséggel, hogy ha "Soros"-t egyszerűen csak CIA-nak mondod, egyből látszik az értelme.

A ruszkik látják, hogy mekkora mocsár lesz Európa már és nem akarnak itt semmit.

Paksot is még ZSeniális Ferkóék tették sínre.

lac1 2018.01.03. 16:31:55

@Wildhunt:

Nem erre. A sértődött ratyik MINDENRE, ami a kormánytól jön, még ha kérdeznek, arra is.

2018.01.03. 16:54:15

@Frick László Intézet: Az EU lassan már középhatalomként sem képes megnyilvánulni. Nevetséges, hogy mit meg nem lehet vele csinálni. Akár egy Törökországnak is, nem hogy az USA-nak. Az oroszok képesek megvédeni magukat és röhögnek rajtunk meg az USA-n is. A világ hülyéje az EU.

Hellanéni 2018.01.03. 21:03:26

@Wildhunt: Mi van zsúrpubika, előkerültél? :D

@nagyjoco: na, látod ez a baj, hogy nem vagytok képesek felfogni, hogy a jogállam ott végződik, mikor a bemosott agyacskákban összemosódik a kormánypárt meg egy marginális olvasottságú netes portál pénztarháló akciója

Hellanéni 2018.01.03. 21:04:30

@Frick László Intézet: ignorálva. Uncsi vagy. Régebben jópofa és szellemes voltál.

Frick László Intézet 2018.01.04. 09:31:19

@nagyjoco: Oroszország éves hadiköltségvetése 66Mrd USD.
Az EU hadiköltségvetése a NATO-é nélkül, pusztán a nemzetiek ennek több, mint a 10-szerese. Az USA hadiköltségvetése 569 Mrd USD, a NATO-é csaknem ennyi. De @Hellanéni: tudja, hogy a NATO tag Magyarország orosz gyarmat lesz a Vidéki Cigány miatt :D

Frick László Intézet 2018.01.04. 09:35:30

@Hellanéni: Bezzeg mekkora jogállam az, amelyiknek kancellárja egy csütörtök délután 2,5 millióval szaporítja föl a szír népet. Egben rendelkezik arról, hogy az afganisztáni állampolgárságúakat haza kell röpcsiztetni -pl az ott súlyosan üöldözött tádzsikokat. Akik ráadásul mongoloid arcvonásaik miatt nem tudják szírnek hazudni magukat, mint más menekült-milliók.
Dankescheeni, Emesche :D

És akkor te még közgazdász tudós is vagy, a Kanzellirin még biankó lyukakat is Bundestag meg EU-parlamenti jóváhagyás nélkül ütött a német meg az EU-s költségvetésbe. És Magyarország, ahol te milyen jól tudod, 2 millió mélyszegény tengődik (lásd a hír24 tegnapi meg tavalyi riportjait) még tartson el segélyenélőket, akik viszont a négyszeresét követelnék a honos segélyenélők járandóságaihoz képest.

Ó, Lujzám...

2018.01.04. 09:47:29

@Hellanéni: bármenniyre is fáj ez neked, a jogállamban a fidesznek is vannak jogai. Ha pénzt kér, kérhet, mi meg nem adunk. Ezt szerintem még abból a gyűlölettől teljesen elködösösött világban is felfogható, mint amilyenben te élsz.

Frick László Intézet 2018.01.04. 11:27:11

@Wildhunt: @nagyjoco: Nagyjából tavasz vége óta nyilvánvaló, hogy az un "ellenzék" baszik orbántváltani. Kb a Jobbik az, ami még váltana orbánt. Igaza van @Hellanéni: -nek, valamit tenni kell, ha nem lesz név az orbánváltó rubrika mellett, akkor az ő jogérzékenysége szerint ki kell zárni a FIDESZ-t a választhatóságból illetvehát a FIDESZ-re szavazás gyanúja is, mint megülő vérvád. Itt vagyok én, mert nem azt mutatom, amit Hellanéni már 4444 helyen is látott, az = a FIDESZ-re szavazóságomnmal, abzug nekem, fújjlevelem, hogymerem!
Végülis ez egy kurvára demokratikus megoldás lehetne, hogy ne legyen rajta a FIDESZ a szavazólapon és akkor az orbánváltó rubrika kipontozottjára A Győzelem Után be írhatná valamelyik ügyes a nevét.

Hiszen Hellnanéninek Vonán is csak a Győzelemig kell cuppognia, a Győzelem után szabad majd kiköpni is.

2018.01.04. 11:50:21

@Frick László Intézet: napi szinten ilyen hellanéni-féle gondolkodású emberekkel vagyok körbevéve. Szánalmas és nevetséges ez a FŐvárosi attitűd.

Frick László Intézet 2018.01.04. 16:00:13

@nagyjoco: Én megértem a Fényesfővárosiakat. Tkp a fényesfővárosi közösségi tudat pont olyan, mint a mélymagyar érzés: Minden szar, ami magyar, de úgy merje kritizálni bárki a magyart, hogy akkor egységesss nemzetiönérzet horgad. Krachácsot nyomják, mindig más nyomja: az egyik krachácsi szerint a másikkrachácsi. Próbálj egy budapestit arra ráveni, hogy keressetek föl együtt egy cinkotait: Ő az életbe' még olyan messzire, le a tanyára nem ment. De próbálj meg bírálni egy cinkotait, mint ugye budapestit: azonnal a védelmére kell, rögtön éled a bp-i nagyüntudat. pedig még az sem mindegy, hogy az Andrássy melyik szakasza mellékutcájában lakol. :D

Hanem a minap én is megszeppentem. Kurvbára nagy ciganológ'nak képzelem magam, de egy cigánytól érdekes olyan szempontot hallottam a Bp-n élés mellett, amin eddig el nem gondolkodtam: Debrecenben nem akarnak munkát adni neki, amikor kiderül, hogy cigány, Bp-n ilyen gond nincsen. Amíg aztán a fejembe ütött szöget piszkáltam, hirtelen eszembe jutott, hogy rákérdezzek: Pesten létében a VI-VII-VIII-IX-XX és XVIII. ker-en kívül máshol próbálkozott-e már? Mert szerintem a XI. kerületben vagy a III-ban megismerné a debreceniek Úristenyének a nevit :D

Hellanéni 2018.01.04. 20:10:47

@Frick László Intézet: @nagyjoco: lánykoromban sokat voltam különböző táborokban, iskola, egyetemi, sport, stb.
Egyszer valahol bivalybasznádon már elég jól alakult a helyi macsó-klubbal a kapcsolat, bőgették a motorokat a szállásunk ablaka alatt, mikor is megérkezett a helyi beszari Dudi / Joco és elkurjantotta magát, "vigyázzatok velük bazmöööög, ezek pöstiek.

Azt hiszem, mindannyian hallottatok már nagy tömegben serdülő lányokat visítva röhögni. Frenetikus volt. A mai napig nem tudom megállni a röhögést, ha eszembe jut. Szóval, vigyázni velem, fiúkák, bazmöööög, mert pösti vagyaok :DDD
Semmit nem fejlődtetek 15 éves korotok óta, mikor is beszartatok a fővárosi kislányoktól :D

2018.01.04. 21:52:49

@Hellanéni: beszarni és leszarni az két különböző dolog.

2018.01.04. 22:13:02

@Frick László Intézet: ezzel a gondolkodással nincs is semmi baj. Amikor a budai kislány közli, hogy nem szereti Pestet, ott az emberek büdösek, na z már neccesebb. Tkp. szórakoztató a FŐvárosi ember, amior 20 - azaz HÚSZ - perccel mehoasszabbodik neki a munkába járási ideje a metró felújítása miatt. Én jártam be Debrecenből Tiszaújvárosba munkásbusszal dolgozni, ami beugrott egy-egy emberért Bikabasznádra meg Nagyhátra is, kicsit felültetném rá, de jobban belegondolva nem, mert végigbőgné az utat. Egy alvárosi büdösvidékinek a FŐvárosi multi könnyű terep, büdösvidéken kétszer annyi munkáért fele annyi elismerés jár, erkölcsi és anyagi értelemben is.

Hellanéni 2018.01.04. 22:41:16

@nagyjoco: @Frick László Intézet: bármilyen meglepő, de nem a politika undorít el ettől a blogtól, hanem az a mélymagyar, pitiáner, ócska előítéletesség, ahogy ti kétmillió embert egyszerűen szar embernek láttok, egyszerűen azért, mert egyessel kezdődik az irányítószáma.
Jó darabig biztos nem jövök. Minek. Eldumcsizhatnánk, de itt már egy ideje semmi másról nem szól a kommentsor, csak, hogy Hellucikácska milyen hülye, mert nő, mert nem orbánra szavaz, és mert fővárosi mer lenni.

Pá fiúk. Vigyázzatok, azért nehogy még egy fővárosi vagy nő vagy ellenzéki szavazó véletlenül idekeveredjen, rögtön utáljátok ki innen. Nem más ez, mint egy digitális akol.
Érezzétek jól egymást, ti büszke, okos, tehetséges, tökös, vidéki, kormányhívó palik. Nőknek, fővárosiaknak, ellenzékieknek KUSS a neve.

na, léptem

Frick László Intézet 2018.01.05. 07:14:34

@Hellanéni: Már önmagában rasszizmus az, ahogy elképzelsz, hogy én hogy reagáltam volna az 250/1-es MZ klub bivalybasznádi tagozata mellékén :D Teljesen rosszul képzelsz el. A valóságban ilyen szituáció pontosoan fordítva történt, amikoris a nagynénénk, bár nyugatnémet matrózblúz matrózshort-tal, szépruhában voltunk, egy rózsadombi játszótéren nyugati játék nagyáruházakból származó méregdrága műanyag indián gyárifelszerelésbe öltözött háromszoros túlerejű sápadtarcúakat futamítottunk meg, az egyik indiánnak beöltözött nyálas sápadtarcú az apukáját őrző igazigéppisztolyosokat is felemlegetve inalt és már messzirőlkajabálták ránk affekta hahogással, hogy vidékiparasztok vagyunk. A támadást egyébként persze ők kezdték és foglyul akartak ejteni :D

Frick László Intézet 2018.01.05. 07:16:33

@nagyjoco: @Hellanéni: Ahhoz mekkora beszűkült tudat kell, a negyedszázadon, sőt, 30 éven át elhanyagolt metrót, a Demszky Skanzen látványelemeit a különben a FIDESZ-ben nem is szeretett és kiútált Tarlós karakterrombolásába uszító hazudozással felhasználni és ehhez egy elvileg diplomás és független embernek halaskofa szintjén bégetni :D

Frick László Intézet 2018.01.05. 07:17:42

@Hellanéni: Na, ilyet nem mondott egyikünk sem, hogy kuss. Ez ugyanaz az alaptalan őrjöngés, miszerint aki nem fideszes az nemmagyar. Rakásra tudok ilyen alaptalan uszító baromságot -és te ezekből büszkén papagájgépezel.

Frick László Intézet 2018.01.05. 07:19:28

@Hellanéni: Fejletteknek hiszitek és állítjátok be magatokat, de egyre mórickásabban szűkül be a tudatotok, csak Mórickának mindenről a pina, nektek viszont Orbán Viktor ugrik be. És két ilyen ostoba, beszűkült tudatú orbanofób szajkózás között meg illegeted magad, mint tüchtige :D

Frick László Intézet 2018.01.05. 07:21:05

@Hellanéni: Kommunikációs-elemezve, elfogulatlanul azt tudom mutatni neked, hogy úgy látszik, hiába vacak és teszkógazdaságos Orbánnak ez a kései agyfelbaszás alapú figyelemterelő marketingje, csak bejövős, sikerül neki. Minden nap löket nektek valamit a disznajaival és ti ráhörrentek. De ez sem az én bajom.

2018.01.05. 08:04:03

@Hellanéni: Na ilyet nem mondtam én egyszer sem, hogy kuss. Szar embernek sem láttattam itt senkit. A fővárosiak számommra kedves, vicces emberek, csak tudod, aki máfél-két órákat utazott minden nap a munkahelyére, annak nagyon vicces a metró miatti nyavika.

Frick László Intézet 2018.01.05. 09:22:56

@nagyjoco: Tipikus jógyerekművelet Hellanénitől, amikor olyasmiket nyomkodna a szánkba, amiket sose mondtunk, nadehát ez ma már elemi népszokás a jógyerekeknél :D Lásd antiszemitázás

Hellanéni 2018.01.05. 15:52:24

@nagyjoco: @Frick László Intézet: Jocótól tényleg elnézést kell, hogy kérjek, ő kizárólag azon rugózott, hogy "hellanéniféle gondolkodásúak" értsd fővárosi,amúgy jóval toleránsabb, mint Dudi, aki sem nőként, sem ellenzékiként, sem budapestiként nem tekint magával egyenrangú embernek.

lac1 2018.01.05. 20:35:06

@Hellanéni:

Bakker, az előbb azt írtad, lelépsz, most akkor hogyan?

Hellanéni 2018.01.05. 22:13:03

@lac1: de, lelépek, csak nem akartam Jocóval szemben igazságtalan lenni. Egyrészt, én egy zártkörű, amolyan Frédi-béni szerű Ökörkör-nek érzem ezt a blogot, ahol kormánypárti vagy erősen jobbos szavazó vidéki férfiak a fő közönség, és bárki kilóg ebből a halmazból, az ugye, hülye.
Jocónál nem éreztem ebben semmi rosszindulatot, ellenben Dudiból süt a frusztráltság és ellenségesség. Na, szerintem már túlmagyarázom, pá.

lac1 2018.01.05. 22:19:47

@Hellanéni:

De ez már olyan ízléstelen, amit csinálsz.
Én nem vagyok senki, pláne itt nem, elküldeni gondolom senki nem akar, önszántadból kijelented, hogy mész, jade még azt elfelejtettem, meg az csak a holnapra vonatkozott, meg az csak egy virtuális, meg...
Én helyetted szégyenkezem.
Maradj ha akarsz, menj ha akarsz, de ezt mondod és azt csinálsz, ez skandalum.

Frick László Intézet 2018.01.06. 08:23:21

@Hellanéni: Dudi, aki sem nőként, sem ellenzékiként, sem budapestiként nem tekint magával egyenrangú embernek. -ez uszító hazugság.

Frick László Intézet 2018.01.06. 08:24:44

@Hellanéni: Dudiból süt a frusztráltság... kormánypárti... és süt róla az ellenségesség -ezek is durva hazugságok.

Hellanéni 2018.01.06. 09:33:41

@Frick László Intézet:

mindig azt kéred, karikázzam be, hát tessék, csak egyetlen gyöngyszem

Frick László Intézet 2018.01.02. 14:34:04
"@Hellanéni: Mórickának jobb, mint neked, mert neki mindenről a pina jut az eszébe, neked meg csak Orbán.

a fővárosiakról való véleményed meg olvasd magadtól vissza itt fentebb, én már százszor elmondtam, hogy bárkit, aki nem Orbánra szavaz egységesen "jógyereknek" hívni, a budapestieket "fényesfővárosinak" meg "hűdefejlett tudatúnak" hívni egységesen rosszindulatú előítéletesség.
De ez a blog és kommentsor nem a mi személyes vitánkról kell, hogy szóljon, tényleg hanyagollak benneteket jó időre. Majd, egyszer...talán...újra...ki tudja.
Végre egymás között lesztek, ti büszke jobbos vidéki palik. Csőváz, Dudi.

Még nekem is jobb, mert sokkal többet gondolok a pinára, mint Orbánra. Te is izgattathatnád magad valami mással :D Szerintem még a fotelkarfán lovaglás egy jó Richard Gere filmre is jobb elfoglaltság lenne számodra, mint feszt Orbánon rugi-rugizni :D "

Hellanéni 2018.01.06. 09:35:17

@Frick László Intézet: ja, és persze a komment vége is idézet tőled, a felső folytatása.
süti beállítások módosítása