A ~ olyan internethálózatokon fut szerte a világban, amiknek a tényleges adatátviteli sebessége 20-60%-kal alacsonyabb a "szolgáltatók" által vállalt névlegesnél, A hírt olyan hírgyárak terjesztik, amik hazudnak éjjel és hazudnak nappal, a híreik fele-harmada se igaz és az impresszumukban nem tüntetik föl, hogy valójában mely államok mely szervezeteinek, kinek a hasznára és mennyiért nyomatják a bullshit-et valamint spoilerezik a hamis csillámpónigeciszínekben pompázó foskavarást. Eleve a Világ Mindenhatooooo-ja, a Google, a világ nagy számítástechnikai óriásai szüntelenül átverik a jónépet az adataik leszívásáról, az un "adatvédelmi szabályzataik" interkontinetális adatorvhalászat és orgazdaság hazug alibijeit etetik meg az egységsugarú hülyének nézett felhasználókkal.

"Ma már nem az információ megszerzése, hanem a megosztása emel hatalomba."

-ennekmegfelelően a információt nem akkor közlik, amikor megszerzik, hanem akkor, amikor nagyobbat üthetnek vele,

Persze az internet és hírgyártás hazugságbirodalmai után közvetlenül az autógyártás következik. Kezdeném rögtön a titkos kartellezésekkel. Az autóhitelező bankok és az autógyártók megegyezéseivel a vevők meglopásáról. Eleve a gépjármű K+F alapja a leendő vásárló lehető legnagyobb átverése. Nincsen a gépjárműmarketingnek olyan területe vagy sávja, ahol részben a vevő pénzére, részben a puszta életére ne játszanának. Természetesen a sajtó, a hírgyárak, az autós újságírók korruptak,, kilóra levéve összedógoznak a világ népei agyának szana-széjjel szopatásában.

 

A VW botrányban a portfolio.hu azt hazudja, hogy a vevők lettek becsapva, holott csak a hatóság. A vevők ugyanis még azt a környezetvédelmi rendszert is kikúratják a szuperdízelekből, amivel megvették, csiptuning címén.Sokszor fizikailag (az utánégető kikötésével) már nem is kell tunningolni, elég szoftverileg.

A Fogyasztóitársadalomban a FőFő A Vásárló, a fogyasztó, az ő piaci döntése. A vevő áll a benzinkút pénztáránál és fizet és ő tudja, mennyit fizet és miért. A szuperdízelek közül a VW-k ogyasztanak a legkevesebbet fajlagosan a legjobb teljesítmény mellett, a vásárlókat főleg ez érdekli, főleg a "környezettudatos szegmensen kívül".

Bemutatom a vadzöld környezettudatos de mégis mert kényszerből]autózó kedvenceit:

A németgyűlölő transzcenedsológ kedvence

német biodinamikusok [steineriánus Waldorf-óvóbácsik]kedvence

 

Az elpicsásodás mértéke azért nagyjából kumulálja az emberek, egész társadalmak átverhetőségét. Például az autógyártók egyik fő törekvése az, hogy minden kis szarért drága pénzeket fizetvén a semmiért, un "szakszervízek"-be kelljen menniük az autókkal. Egy kurva fényszóróizzócserét még kézügyes, fejletlenországból származó nempicsaember sem tud ma már elvégezni. Az egyre fölöslegesebb segédkörökkel és túlbonyolításokkal komplikált üzemanyagellátó és "környezetvédelmi rendszerek" riasztó vezeték és csőlabirintudait 15-20 éve általánosan afféle motortakaró lemezekkel álcázzák a gyártók. Így aztán az egységsugarú felhasználó laikus hiába is nyitja föl a motorházfedelet, csak egy széséges sík műanyaglemezt lát az autógyártó cég emblémájával, Ami embléma alatt aztán egészen más tartalom is lehet, pl Mercedes személyautó de a Renault-tól vásárolt dízelmotorral,

 

A picsaember benyal minndent, amit "az újság ír". Megírja az újság, hogy egy újfejlesztésű autó töréstesztje ötcsillagos közben pedig ez a fostalicska [márkanév a szerkesztőségben] még az előző, halálosan gyönge karosszériájú modelnél is fostosabb.

A világon a legszemetebben és legaljasabban, valamint eredendően és jóformán az ősidők óta, az élelmiszeripar hamisít.

Az élelmiszeripar legősibb gondja, hogyan teheti a vizet kenhetővé és vághatóvá.

Ha az ember vesz egy kibaszott csirkesegglyukból készült virslit, akkor annak az árukisérő jegyzékén, igaz kódolva, meg némi mellébeszélésben, föl van tüntetve a termék valódi tartalma. Ugyez az autóparban nem létezik. Aki 1998-ban vásárolt egy Volvo s40-est abban a hiszemben, hogy most ő osztán egy biztonságos svéd termékért fizetett többet csak az emblémáért 10%-ot, valójában egy Volvo-látszatba karosszériahéjazott Mitsubishi Carismá-t vásárolt, amiben, ha dízel, akkor Volvo feliratos szelepfedéllel álcázott Renault dízel krampácsolt.

Brüsszelben figyeltem meg, az europid picsatársadalmak egyik fellegvárában, hogy az ott milliós kolóniákban élő "fejletlenemberek" arabok, törökök nem a jövedelmeikből telő autókat vásárolják, hanem olyan, még a régi marketingkoncepció szerint készülőket, amikben nincsen kompjuter, szoftver, amikben egyszerűen és kb 2-3 perc alatt lehet fényszórót vagy más izzót cserélni, mivel ezeknek a motorja még valódi anyagokból készült, tehát kopásmentesebb és kb addig, amíg egy motor el nem kezd kopottá válni, különösebb segédlet és utánégetés nélkül is teljesíti a "környezetvédelmi mutató"kat. Annak idején az Euro4-es szuperdízeklekről azt hazudták a világ gyártói hogy környezetkímélőbbek közben pedig a finomabb és "láthatatlanabb" koromszemcsék rákkeltőbbnek bizonyultak -ezt korrigálnák az un "részecskeszűrők"-kel.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr97834256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2015.09.26. 08:01:05

te voltál már Brüsszelben nyaralni?

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.09.26. 14:54:22

1,

"A hírt olyan hírgyárak terjesztik, amik hazudnak éjjel és hazudnak nappal, a híreik fele-harmada se igaz és az impresszumukban nem tüntetik föl, hogy valójában mely államok mely szervezeteinek, kinek a hasznára és mennyiért nyomatják a bullshit-et valamint spoilerezik a hamis csillámpónigeciszínekben pompázó foskavarást."

Akkor MTI világszínvonalú.

Amúgy ez így, ebben a formában nem kicsit konteo, fóliasapkás anarchista ufóhívő szint:(((

***

2,

"az un "adatvédelmi szabályzataik" interkontinetális adatorvhalászat és orgazdaság hazug alibije"

A google is olyen neked, mint a 444?
Vagy akkor miért nem említed a facebookot, az apple-t meg a többieket is? Csak a google?

Amúgy persze ebben sincs igazad, csak a tolod a bulvárkonteót itt is: ALAPVETŐEN tudható, hogy ki mikor mihez fér hozzá - éppen ezért szokott botrány lenni, ha valami turpisság kiderül - és kiderül.

(Amúgy mi köze ennek az egész dolognak az autógyárakhoz, de ez már csak zárójel, hiszen egyértelmű hangulatkeltés és monomániatolás)

3,

picsaember és az autószerelés

Fel kellene végre fognod, hogy a te szempontod szerinti egy-és-igaz-jó autó az csak egyetlen szempont, és nem A szempont (ez is többször előkerült már)

Értem és akceptálom, hogy szerinted egy autó minősége a szerelhetőségen múlik.
Te viszont nem vagy hajlandó elfogadni, hogy rengeteg egyéb érvényes szempont létezhet, és egyszerűen lepicsaemberezel MINDENKIT, aki másképp gondolja.

(SÍKbolygó, amelynek te vagy a lakója....(

Ez pedig szerintem begyöpösödött korlátoltság, ostobaság.((

Ez a lepicsaemberezés olyan ...egyszerűsítő, korlátolt, egysíkú, előítéletes, rosszindulatúan általánosító, mint a jógyerekezésed, pl

És ez nálad sajnos nem csak az autókra igaz, hanem a politikára is, a zenére is, stb stb vagyis mindenre, vagyis egyszerűen - ilyen vagy.

Legalább koherens vagy.

Frick László Intézet 2015.09.27. 07:01:16

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Neked teljesen mindegy, mit beszélek a lényeg, hogy fogást találj.

A lényeget azonban nem a szerelhetőségen mutattam meg, hanem arra mutattam rá, hogyan csinálnak kizsebelhető picsaembert az egységsugarú felhasználóból. A Toyota olcsóbb kis-és közepesautóban még előfordul a háromlábas egyszerű H4-es izzó, ez 1200 Ft középáron, (az 500 Ft-osat nem érdemes megvenni... bizonytalan minőség) A marketingcél az volt, hogy a "megnövelt szervízintervallum"-mal beszopatott vásárlókat minden kis szirszarral a szakszervízbe tereljék. Még egy közlekedési szakmérnök, aki fél évet töltött szervízgyakorlaton, se merné maga kicserélni a fényszóróizzót, mert a baloldalon pl odaszorították a főkompjuter dobozát, aminek szavatosságát gyári pecsételtcsavar őrzi. Bemegy a paraszt a szervízbe, ahol persze 2800 Ft-os izzót tesznek be neki 0,6 órányi díjjal, azaz kb 5-6000 Ft alsóhangon egy izzócsere.

A "megnövelt szervízintervallum"-ot költségtakarékosnak hazudják a gyártók, de 500ezer km alatt a 17 szervíz háromszor annyiba kerül mint a régi szisztémában az 50 szervíz.

A veddmeg/dobdel autók összességében növelik a környezetszennyezést -a hybridek is. A hybrid-tudatos ember tkp izet, finanszírozza egy majdani tényleg is környezetkímélő típus fejlesztését. Erről már beszéltem, a legeslegszélsőségesebb vadzöldek közül a még autót tartók 20-25 éves autókat tartanak (pontosan azért, hogy a belevitt energia ne pazarlódjon el.. valamint ezeknek a régi "vasautók"-nak a tényleges károsanyagkibocsátási mutatóik jobbak a maiakénál.
nem pocsékolom a karaktereket, mert téged úgyis az érdekel hogy tudnál agyon és kifikázni.. a lényeg az, hogy hosszútávon ez az új autógyártási marketingkoncepció eléggé öngyis és picsoid.

Az államok tudván tudják, hogy az autóipar interkontinentálisan szopatja a népeket, meg a kormányokat dehát az autóipar főmozgató is... Ahogy elnézték a [XXX]-nak a halálkarosszériákat... többen haltak meg a bullshit karosszéria miatt mint mondjuk egy világvisszhangot kapott gyógyszerkisérlet miatt... dehátugye a [XXX] az ország blúcsippje (volt).

Beszéljünk a gitáreffektekről. Jól tudod, hogy a mai számtech-es gitáreffektek mikre képesek, szintetikus üveghang.. már akkordokat is bepótol A Gép. Lényegében egy minimális kis tudással egészen fogyasztható cuccokat tud baárki, aki megvásárolja ezeket előállítani [Te hívtad föl a figyelmem az őszinte The Edge tanítására ezügyben...]
Nos, valami efélét művel az autóipar is, számtech körítés és kavarás.

A picsaembernek letöltődik a teleonjára a riasztás az ónos eső miatt síkos útról. Bár egyébként a VALÓSÁG-ban sima eső esik a 3 Celsius fokos aszfaltra ami 3 Celsius okról az autója is értsíti. Csakhogy 5 Celsius fok alatt villog a hópihe a műszerfalon és csipogott is elsőre. A picsaember nem tudja kormánymozgatással ellenőrizni, tényleg csúszik-e az út, mert az elektromos szervó miatt nincs kontakt. Kiállhatna a parkolóba és a talpával megnézhetné. csúszik-e az út -de picsaember és erre márt nincsen esze, hanem 20-30-cal evickél a nemcsúszós, nemjeges úton. És ez csak egyetlen adalék.

Te szoktál a VALÓSÁG-ról meg TÉNY-ekről sikoltozni.

Frick László Intézet 2015.09.27. 07:24:58

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Melyik a veszélyesebb hazugság?
A simán átlátható, bárki által könnyedén leleplezhető bullshit

vagy a körmönfont, szemenszedett, ravaszdi.
Ha veszek egy dorongnyakú kínai Fender utánzatot egy ordenáré rátapasztott Fender matricával... vagy egy tökéletes replicá-t gyárból kilopott eredetifelirattal.

Az MTI hazug, mert kormányporop, ki nem tudja ezt.
Azonban a 444-es fiúk esetében szubkalcs civilbátorságként a legteljesebb őszinteséget hirdetik. És azt, hogy kinek a javára dolgoznak, csak a részrehajlásból lehet megtudni, ahhoz meg, hogy hová hajolnak, kell némi képzettség belátni. Olyan ismeretek, amikkel az egységsugarú felhasználók már nem rendelkezhetnek. (De pl te, mint öregember, még igen...)

Egfy bájgúnár glitterflitter zenekar ákorogja, hogy úúúúszeretlek téged
egy , a maszek életben piperkőc dendi úrifiúbagázs meg a nagybüdös pankot adja és pogóztat.
melyik a nagyobb hazugság.

Mint művész, Bergendy István mindig is igazabb ember volt, mint Hobo. Bergendy kevesebbnek mutatta magát, mint ami, Hobo meg jóval többnek.
Berhendy 1982-ben lement az őt alföldipapucsokkal és üresüvegekkel dobáló közönség köz
Földes meg mindig is útálkozott és fintorgott a csövesek között.

Az egész MTI-ben és hozzá a Duna-médiában a legeslegjobbak nincsenek olyan tehetségesek, mint egy közepes a 444-ből. A 444-esek mutogatnak a közmédiára, mint hazugsággyárra, de a közmédia hazugságait kevesebb ember nyalta be, mint az övékét.

Kivéve a napookban, most nagyon súlyos a helyzet a 444-nél, alig veszik mmár be a hazudozásaikat, pl a South Park agitprop hazudozással egybekötött spoilerezése kurvanagy leégés lett.

Frick László Intézet 2015.09.27. 07:28:42

@A Hannibal Lektűr-attitűd: A kormánypropot közvetve, az adogg garnitúra kiszavazásával le lehet váltani. De egy olyan aljas hazudozót, mint az egyébként zse niális és szín-tehetséges Pete Hungarious, nem lehet.
Soha senki nem számoltatja el a jógyerekmédiát a 2011-es hazudozásaiért.

Most mégelbaszottabban hazudoznak a menekültnyalásban és erre méginkább rábaszhatnának, de a szemük se fog rebbenni. Már jókora a különbség, hogyan hazudozik az index és a 444.

(A VW botrányban a portfolio.hu azt hazudja, hogy a vevők lettek becsapva, holott csak a hatóság. A vevők ugyanis még azt a környezetvédelmi rendszert is kikúratják a szuperdízelekből, amivel megvették, csiptuning címén.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.09.27. 11:10:59

@Frick László Intézet:
"Neked teljesen mindegy, mit beszélek a lényeg, hogy fogást találj."

Nem igaz.

Az autókhoz nem értek (már hogy a szerelésükhöz) - de nincs is rá szükség

az elmúlt tíz évben nem kellett autót "szereltetnünk".

és ezt szeretjük.

ez a valóság.

valamint a felsőbbrendű lekezelő picsaemberezésed

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.09.27. 11:12:53

@Frick László Intézet:

az MTI után lemaradt egy mosolygós

de te miről is beszélsz, megint

orosz hazugsággyár? - nem
usa félretájékoztatás? - nem
izraeli, arab manipulátorkodás? - neem

444

nézz tükörbe, lécci lécci

:((((8888((((

Frick László Intézet 2015.09.28. 11:31:07

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Ki beszél[t] itt szerelésről.
Tkp, ha fejlett és felsőbbrendű (de népidemokratikusan, csupán a feje megjátszásáért "szépen leereszkedő") picsaemberrel vitázol... már vitázni sem szabad, a vita nem szellemiépülést szolgháló értelmi birkózás, amiben czombosodhat az elméd, hanem "agresszió". Ha vitatni merészelek bármit, akkor támadok. A picsa mivel érvel: "Én nem láttam ilyet, amiről beszélsz, tehát nincs" illetve "Téves az Asor 24-ik oszlopán előadott állításod, TEHÁT megdőlt mint a 777 oszlopod.

Ez a picsagondolkodás az autómarketingben odafejlődött, hogy az autóban nincsen pótkerék -hiszen a picsaember már úgysem képes defektet szerelni, úgyis a sárgaangyalt hívja. Nincsen az autóban olajpálca. Totális kompjuterfelügyelet van benne. A kormányszervót már nem hidraulika segíti, ami hidraulika elromlása esetén (vész esetén) az autó kormányozható marad, hanem elektromotorok -így meghibásodáskor az autó letilt. A picsaember mereszti rám a szemét, mi a baj, nekem van pénzem, hívok autómentőt (magyarpézbe' ez ötvenezer)és elvitetetm a szervizbe.

Ugyanez figyelhető meg a kerítésépítésbenj meg a "szír menekültek" ügyében. Egyelőre még be se indult a menekülthullám. Még nincsen itt a tél. Tél, betegség, járványok és amikor majd ragállyal jön fel napi tízezer ember, egyszercsak elkezdenek a picsák sikoltozni, hogy meg kell állítani ezeket ez embereket és ellenőrizni.

Már ugye tegnapelőtt a német belügyminiszter döbbenten újságolta, hogy nem is minden szír szír és nem is mindegyik tud arabul.

A puicsaember állást foglal az "ostoba gónoszokkok ellen" és attól lesz fejlett, hogy kitárja a szívét és azon keresztül boldog-bodogtalant "22% gyerek és nő" engedi által a szegény szíreket. csak tudo hanni, pont a felsőbbrendű zsíragyú és hájizmú picsa tud a legjelentéktelenebb kis apróságtól befosni. És jajongani meg sikolytozni és pánikolni.
És pl árvíz van és a kibaszott autó, amiben a picsacsalád menekülne, defektet kap. de persze nincsen benne pótkerék.

Ezeknek a "beépített hibáknak" és szseniális jóságoknak van "békeidős" magyarázata, ami néha talán el is fogadható.

"NHem kell nekem semmi testmozgást végeznem, hiszen van tömegközlekedés"
"Mit a faszt lenne kémény a házamban, gázzal fűtök."

"Minek a gravitációs keringetésű kjözponti fűtés, egyszerűen azonoskeresztmetszetű csőrendszerre kötöm a keringetőszivattyút, ami árammal megy ugye.. és fűtöm a házam.
De ha nincsen áram 8 órán át, akkor nem tudja fűteni a picsaember a picsaházát.

És még rengeteg efféle dolog van. A vedd meg -dobd el picsatársadalmi összgondolkodás "békeidőben" nagyon kényelmes, ötévente újat veszünk úgysi mindenből, kidobjuk a faszba, hiszen mely okosak vagyunk. És lehurrogunk mindenkit.. hiszen "én még soha nem tapasztaltam 2 órásnál hosszabb áramszünetet"

Bár egyébként mire menne a meghagyott kéménnyel és fatüzelésű kályhával: fát se tud hasgatni, kályhába se tud begyújtani. "Én kiscserkész vagyok és tudok tábortüzet rakni" -érvel erre a picsaember.

Frick László Intézet 2015.09.28. 11:32:13

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Az faszább lett volna, ha a kormányszóvivó azt mondja: "Példát fogunk venni az Amerikai Egyesült Államoök-tól bevándorlási témákban és kerítésépítésben."

Frick László Intézet 2015.09.28. 11:39:30

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Én nem gyűlölöm a 444-et. Sőt, pompásan szórakozom a geciken. Sokkal szórakoztatóbban a 444.hu művészei, mint pl Németh Balázs az m1-en. A hétvégén befejezték az óniós átvilágítást és meg fogjuk kapni az ónisó pénzeket, erre máma mit hazudgál a 444.hu? Számomra ez szórakoztató. Miért iirigyelném ezeket a nyálas strébereket. Nem egyszer, életemben legalább 25-ször lehettem volna megfelelően stréber nyálas jógyerek. Csak egy icipicit kellett volna alkalmazkodnom. Szinte észrevétlenül stréberkednem. Ismerek is strébereket a vágásomból -jógyerekek voltak -és boldogabbak nálam? Nem. Szeretnék cserélni bármelyik 44-es jógyerekkel? Nem. Szoktam felháborodott megjegyzéseket tenni arra, hogy ilyen nyálfazekak rendes igazi újságíróigazolványos újságírónak is számítanak, miközben emitt idekint megjátszák a fejüket közülünkvalónak. Talán, ha, akkor Plyankó Gelygőke jókiffiú utazását irigyelem, de úgyse tudtam volna olyan nyálas hazug püolitikai-megfelelő és picsa lenni, mint amit Plankónak adnia kellett cserébe...

Frick László Intézet 2015.09.28. 11:47:46

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Az elmúlt tíz évben mennyit költöttél a két autódra és mennyit mentél velük. Fajlagosan, beleértve az amortizációt, mennyibe van neked egy megtett kilométer. Nyomtalanul eltűnt legalább 3 millió Ft-ot az autóidban. Mentél 10 év alatt 150ezret? Aligha. Mennyibe is van neked összesen, hogy nem kellett összepiszkolni a kiskezed? Nem tudom, mi lett a vége a legutóbbi "dolog"-nak, de az a gyanum, hogy kb annyiszázezer Ft-tal vertek át (meg a biztosítókat) amebnnyibnóől én olyan autót veszek, amire 150000 km megtételére nem kétmilliót, de 200ezret se kell költeni.

Tkp, ha a picsaember költségeit összeszámoljuk... ami befolyik, az ki is folyik... pazarlás. környezetszennyezés... általában csak a picsatársadalmak élelmiszerpazarlásán szoktak hőbörödni, de egyebeket is pocsékol a picsaember és kurvasok energiát pl. Pont a picsaember picsaautónak gyártása a legtöbb energiát és anyagot pazarolja el (hiszen a recyckling is emergiát emészt fel). és csak úgy belenyúlni se lehet ebbe, mert a picsatársadalmakban 22-es-csapdája-szerűséggel működik minden és minden "takarékos és ésszerű" megoldással a picsaember mégtöbbel köti be.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.09.29. 10:10:58

@Frick László Intézet:

benzin, kötelező ...és ennyi
(a törésen kívül)

nekem megéri

nem fonok, nem szövök, a bútoromat sem magam faragom...
disznót se vágok, a paradicsomot ne a kertben szedem

picsaember vagyok

szerinted
.

2015.10.06. 15:32:56

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Olaj? Gumicsere? Kopóalkatrészek?
süti beállítások módosítása