dedicated to Hannibal Lectur

Görögország szivesen körösztöli magát amúgy A Demokrácia szülőhazájának is.

Pedig a demagógia szülőhazája is kb csak úgy... (és annyira...) ...

Egyébként a jó demagógia olyan mint a jó bűvészmutatvány: leleplezhetetlen. Az a politikai hazudozás, ami leleplezhető demagógiaként, az már tkp nem is igazán jó demagógia, hiszen leleplezték.

Ki nevezné  bűvészmutatványnak, ha a jól láthatóan & nyíltan a táskámból húzom ki azt a nyulat, amit begyömöszölvén a cilinderembe kirántanék, mint nyulat.

Ha a demagógia belátható, akkor már nem is működik jól.

Amúgy a ~ra is érvényes a magyar-magyar szótár Nagy Fing Szabálya. A mi demagógiánk üdvös és politikaiszükségszerűség a gyűlöletes geci ellenség legyalázására, bezzeg az ellenség demagógiája a szar és büdös meg undorítóan geci.

kunhalmi_mszp Kunhalmi Emese

Illusztráció:

Kunhalmi emese - !!444!!!

444.hu/tag/kunhalmi-agnes/

[Menekültügyi]Koordinációs központként lehet majd használni a pártházat ami hóttra be van táblázva és nem is telik rá a pártnak, ami 3200 ingatlannal kezdte a bizniccet.... A döntést Kunhalmi Ágnes, a szocialisták budapesti elnöke, országgyűlési képviselő jelentette be.

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr357632600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2015.07.16. 13:52:14

alapvetően megint sikerült egy 8%-os, teljesen súlytalan pártocska teljesen súlytalan főnökének senkit sem érdeklő bejelentését itt felvonultatni.
Mi van a csúcson lévő államadóssággal, a kivándorlással, a nyerésre álló nácikkal, akikre most ovi rá akar licitálni, hogy gecibb legyen a gecikénél? Mi van a vejkó milliárdos üzleteivel, a leállított útépítésekkel, a csődbe ment klikkel? Érdekes módon ezekről itt soha-de soha nem hallani. Na, látod, ez a demagógia :D Basztadtod Hannit, nekem már nem válaszolsz sem levélben, sem itt (strucc szindróma...) és boldogan posztolsz olyan dolgokat, amiket a királyi tévé is megirigyelhetne. Igen, demagógia. A te részedről. És most tapsoljunk. Ha lendületben az ország, akkor miért is állunk ennyire szarul?

2015.07.16. 13:55:21

ha már szögesdrót és migránsok, mi van a letelepedési kötvények hasznával, amit rogán offshore cége nyúlt le úgy csekély ötvenmilliárd értékben? Miért nem az állam, ha már ragaszkodunk hozzá, hogy ukrán meg kínai maffiózók magyar útlevéllel futkossanak a világban? Ez miért rogán saját üzlete? Miért nem állami bevétel? Erről miért nem írsz soha? És most mindjárt jön, hogy bajnaigyúrcsányöszödibeszédelmúltnyóóóócév....

2015.07.16. 14:51:55

épp témába illik :D
www.kreativ.hu/cikk/elindult_az_uj_kormanyzati_kampany

csak ebben benne van egy csomó pénzünk....

kikoránkel 2015.07.16. 16:00:58

@Lujza Steinmann:

Merugye, ha a szocik is eladják annak idején a pártházat és elmutyizzák a dohányt, az biztos oké lett volna, hiszen az a fidesz-szabványba beleillik!
Pedig nem, mert a fideszlopás az törv.védett monopólium, orbánbasinak pappérja van róla jézuskrisztus aláírásával.Nna!

Dudinak meg a görög migráns őseire való tekintettel kijár a demagógiahasználat, természetesen csak olyan értelemben, ami semmiképp nem ér el az oltárkép szétnyalt seggéhez! :D

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.07.17. 00:05:55

az is jellemző és árulkodó, sőt kórtünet, sőt...
hogy a demagógia címszó alatt egy, és csak egy politikust nevesítesz

(az, hogy miért pont őt és csak őt, az talán csak szexuálpszichológiailag értelmezhető kérdés; politikailag mindenesetre nyilvánvalóan mandinerkommer elfogultság ...tényleg, lécci áruld már a mandi kommer nickedet...)

nagyon-nagyon sajnállak

PesszimPista 2015.07.18. 00:10:55

@kikoránkel: Tényleg, milyen nagy dicsőség volt az MSZP részéről, hogy a SZOT és KISZ vagyon echte primér einstandolása után nem kényszerültek eladni semmiféle székházat sem . . . . a szívem repes bele . . . . nemúgy minta csúnya madöf, meg fityisz, meg kádéenpé . . . . helytállásuk jutalmául kiteljesíthették a privatizációt.
Nemhiába . . . ők már itt a földön elnyerték méltó jutalmukat. (Mondjuk mi sem maradtunk ki semmi rosszból. :-DDD)

2015.07.18. 09:56:43

demagógia....egyik volt tanítványom feltett ma a fb-ra egy képet, sötétben sokan állnak a nyugati pu előtt...és a szöveg..: "legyen már meg végre a kerítés, mert az egész nyugati egy kibaszott afgán tanya"
Nem tud róluk semmi rosszat mondani, én is láttam őket, nem csinálnak semmit, állnak, ülnek, néhányan kicsit messzebb beülnek egy kávéra, csöndesek, elgyötörtek, fáradtak. De a főnöknek sikerült elérni, hogy már az is BŰN, hogy valaki áll a pályaudvar előtt, az is bűn, ha valaki afgán, szír...stb. Kurvára kezdem magam rosszul érezni ebben az országban, ahol lassan papírt kell szerezni róla, hogy tiszta fajú árja vagy, hogy ne baszogassanak.
Dudi reakciója majd az lesz erre

1. szokás szerint ignorál
2. elmúúúúúltnyócév, gyurcsánybajnai, bezzegUSA
Dudika, itt élünk ebben a kibaszott országban, ami szellemileg egyre inkább egy mocsár lesz, nektek ott a nagyalföldön ez nem tűnik fel? Egyre szarabb a hangulat, légkör, megyünk valami felé, ami már egyszer megtörtént.

Téged nem zavar, hoyg a tizen-huszonévesek szerint már az is nagy probléma, hogy valaki szír / afgán...stb. Nem csinál semmit, egyszerűen létezni mer. És most tapsoljunk. A hat-nyolc évvel ezelőtti Polinc rohadtul szégyellné a mai Dudit, mihez tapsol.

kikoránkel 2015.07.18. 13:48:05

@PesszimPista:
az mszp csak pilátus a krédóban, a lényeg, hogy egy fideszhívő ne emlegessen székházat.
semmilyen kontextusban.

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2015.07.19. 10:47:52

@Lujza Steinmann: Lille-ben láttam óriásplakátot: "Ünnepeljük együtt a ramadánt!" Nénike megy haza bevásárlásból, megáll előtte, felénk fordul (épp a kocsiból szálltunk ki) kissé ingerülten: "Minek kéne nekem ünnepelni a ramadánt? Azt mondják meg, miért??"
Persze lehet azt mondani, hogy a nénikét Marine Le Pen hergelte föl. De sztem ez se ilyen egyszerű. Mert ha megnézem Marine Le Pen-t egy tévéműsorban pl. egy arabbal vagy feketével beszélni, akkor egyértelmű, hogy melyik utálja jobban a másikat, és nem Le Pen az. És szerintem nem csak azért, mert ő hazai terepen van, mert az araboknak igazából nincs semmi félnivalójuk.

Most ezzel azt akarom mondani, hogy az ellenkező előjelű propaganda se biztos, hogy célravezető (de attól ez még káros.)

PesszimPista 2015.07.19. 23:05:24

@kikoránkel: Mint Pilátus a krédóban . .. muhhahhha . . naja . . .
Egyébként értem az érzékenységet mint olyat, és el is tudom fogadni, de hát azért ez a Pilátus a bigyóban, . . . ez jó!
Mondjuk a demagógiára visszatérve, szerintem -sajnos- alapvetően nincs igény egy probléma körbejárására, megnyammogására, és kiköpésére, vagy akár megemésztésére, sem egyik, sem pedig másik oldalon. Ha már menekültek (mindenfélék!), akkor leginkább néhány alapvető kérdés körül kéne elidőznünk kicsinység. Kik? Miért? Honnan? Hová? . . Plusz ezeket a kérdéseket extrapoláljuk a jövőre nézvést is.
Egyszerű kérdések . . válasz meg egy szál sem. Semelyik oldalról. Az, hogy mindegyik gaztevő, az egy nettó faszság, de láthatóan működik. Az, hogy mindegyik gyámolítandó elesett miamókus, az meg nettó hülyeség. Merthogy egy afgán, aki öt szaros kecskével elvan a hegyekben, és maga, és atyái, és azok atyái kiakólbólították már a Franciákat, az Angolokat, és az Oroszokat is, majd még az Usáskok torkán is fennakadtak, mindezt kb. - akár a mai magyar szintet nézve is- nulla erőforrással, nehezen nevezhető elesett purgyelláknak.
Én elég pesszimista vagyok (nomen est omen) a tekntetben, hogy mi lesz ennek az egésznek a vége (történelmi időtávlatban egy szempillantáson belül), de ne legyen igazam. Sztem a Római-Keresztény-Zsidó, összefoglalva "Nyugati" kultúrkör, ebben a formájában kimúlni látszik. Egyszerűen nem reprodukálja önmagát. Az európaiak nem hajlandóak szaporodni, a "hathatós" integráció meg már szinte üldözendő. "Ünnepeld a ramadánt!"
Ennek egyszerű vége lesz. Aki lesz a jövőben, azé lesz a jövő. A többieknek meg konyec. Ez sajnos ilyen egyszerű. És persze lehet, hogy kis szerencsével (ük)unokáink léteznek-élnek majd a jövőben, de hogy a ramadánt ünneplik majd az USA helytartó katonáinak felügyelete mellett, az -jelen állás mellett- szinte biztos.

2015.07.20. 09:39:33

@Dinamuki: szerintem sem kéne együtt ünnepelni a ramadánt. Sőt, ha engem kérdezel, bármilyen erős vallásosság nem kívánatos, mivel annak a nevében lehet embereket fanatizálni. Én egyszerűen az olyan jelenségekről beszélek, mint ami most a hétvégén történt, mikor a nulla IQ-s nácigyerek összevert két fiatalt, mert, hogy "bevándorlók". És sajnos lesz még több ilyen eset, tartok tőle... Buta embereket könnyű fanatizálni, és most a jobbik is meg a fidesz is ettől a demagóg vonaltól remél még plusz 3 százalék szavazatot. Cserébe utcai verések lesznek, gyűlölködés....nekik megéri. Amúgy kiváncsi lennék, hogy a fenébe van ilyenkor a nullaszavazós kereszténydemokrata párt? Vagy ilyenkor smafu, mit mond a pápa? :D

Go Jóska 2015.07.20. 12:58:50

@Lujza Steinmann: Akkor most az ördög ügyvédje leszek: láttál-e már nulla IQ-s nácigyereket késsel lefejezni valakit? Ugye, hogy ahhoz képest egy kis verekedés már nem is annyira durva?
Egyik szavaddal mondod, hogy bármilyen erős vallásosság nem kívánatos, mert könnyen fanatizálható. Másik szavaddal meg véded az erősen vallásos, ráadásul erősen intoleráns vallású, tehát könnyen fanatizálható beáramló tömegeket.
A jobbikosoktól és náciktól meg félsz, hogy azok milyen intoleránsak. Hatványozd az intoleranciájukat, hogy megkapd az átlagos mai muzulmán hozzáállását. De őket a kebledre ölelnéd.
Hogy mi a baj a pályaudvarnál csövelő afgánokkal?
Egyrészt, amit föntebb írtam. Ha most békések is, hosszútávon veszélyesek.
Másrészt, alapból semmi keresnivalójuk nálunk. És nem kell hogy érdekeljen a sorsuk, mert semmi közünk hozzá. (Még a nyugatiaknak jobban, mert ők aktívan belepofáztak a belpolitikájukba korábban, hozzájárulva a jelenlegi helyzethez.) Egy országnak joga kéne, hogy legyen megválogatni, kit enged be a területére, indoklás nélkül; mint ahogy a megánszemélynek is joga van megválogatni, kit enged be a magánterületére, indoklás nélkül.

Ami pedig a hétvégi incidenst illeti, természetesen nincs rá mentség, nem is akarom védeni, de az okokat érdemes keresni. Azon túl, hogy a támadó vélhatőleg alapból egy erőszakos, balhés egyén, vélhatőleg nagyon frusztrált, amiért nincs kellőképpen védve az ország olyan idegenektől, akik ott, ahol korábban már tömegesen megjelentek, súlyos problémákat okoznak. Jóval súlyosabbakat, mint a hétvégi incidens.
Szóval hiába próbálják az esetet a plakátkampányra fogni, a bevándorló-ajnározás vélhetőleg sokkal inkább felelős.

2015.07.20. 14:29:00

Az olasz miniszterelnök birilláns tervet dolgozott ki az Afrikából ránk törő sáskahad kezelésére (polkorrektül migránsok nem várt méretű érkezése).

1. Hírszerzés felderíti az embercsempész bandákat.
2. Hajókat begyűjtjük, leszíálltjuk róla az embereket és elsüllyesztjük (nem, nem az embereket, a hajókat, üresen).

3. Rendet pakolunk a Közel-Keleten - legalábbis elkezdük a rendtevést.

Válasz? ENSZ BT határozat nélkül már a csempészhaójkat sem merjük elsüllyeszteni. Amit nyilvánvalóan nem fogunk megkapni. Ilyen feltételek mellett hogyan lesz itt közös EU-s hadsereg? ÉS ha kitör a globalobalhé, mivel védjük meg az EU-t?
Felesleges áltatni magunkat, háború nélkül ezt a szitut nem ússzuk meg. Mindenki fegyverkezik, csak az EU pöfögteti a régi - békében sem működőképes - dogmáit.

2015.07.20. 14:39:21

@Lujza Steinmann:

A franciák már ójl haladnak az integrációban, lásd a vidót.
Ha beengeded az iszlámot, ez lesz Budapesten is:

conservative-headlines.com/2015/01/new-video-2014-muslim-riots-in-paris/

2015.07.20. 14:42:42

@PesszimPista: Ez igaz, csak hogy nem hagyjatjuk figyelmen kivül, hogy mi van akkor, ha radikális európaiak kezébe kerül a hatalom, akik bátran és határozottan lépnek fel az iszlámizáció visszaszorítása érdekében, a fegyveres erőket unortodox módon használva.

2015.07.20. 20:15:30

@Go Jóska: az itt megjelenő afgán, szír, stb alakok nem akarnak itt maradni, alapvetően átutaznak, kár tőlük betojni.
És a nácik elég sok bajt okoztak már, elég néhány évtizednyire visszanézni a történelmet. Valóban, nem késsel fejeztek, hanem gázzal gázosítottak. Amúgy nem félek a náciktól, meg a jobbikosoktól, hanem undorodom tőlük, féregnek, takonynak tartom őket. Hogy egy külföldinek semmi keresnivalója itt? És egy hatvannégyvármegyés, betyárgárdás primitiv seggejneknek igen? Ő kívánatosabb itthon?

2015.07.20. 20:17:46

@nagyjoco: szerintem te is félreértettél, nyilván nem tudnánk teljesen más kultúrájú tömegeket itt letelepíteni. De nem is akarnak itt maradni, átutaznak. Hát a franciák meg....a bevándorlók többsége a gyarmatokról jött...nekünk nem voltak gyarmataink..

2015.07.20. 20:19:26

@Go Jóska: egy kérdés a hétvégi indcidens kapcsán, ha valóban bevándorló lett volna, megérdemli, hogy szarrá verjék?
Egyébként abba is gondolj bele, hoyg magyar fiatalok tömegei dolgoznak külföldön, mit szólnál, ha csak azért szarrá verné őket valaki, mert nem angolok, németek...?

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2015.07.20. 23:02:28

@Lujza Steinmann: ezen a kopaszon én is kiakadtam...

mi azért büszkék is lehetünk a kivándorlóinkra, Sárkozy apja magyar, a jelenlegi legnagyobb bestseller német szerzőjének (Timur Vermes) apja magyar, a jelenlegi legjobb amerikai humorista (Louis C K)... na, neki csak a nagyapja magyar zsidó.
Na jó, most több nem jut eszembe..

2015.07.21. 01:11:23

@Lujza Steinmann: A mai franciák annyira felelősök a volt gyarmatokért, mint a mai a mai pesti zsidóság a Tanácsköztársaságért - semennyire.
Az iszlám rákos daganat az EU testén - amit a migráció csak táplál.

Go Jóska 2015.07.21. 01:35:39

@Lujza Steinmann: Ez a "nem akarnak itt maradni" szokott lenni egy kedvelt érv. Nos, gondolhatod, én ugyan nem bánnám egy cseppet sem, ha a lehető leggyorsabban továbbállnának, bajlódjon csak velük az a Szent Nyugat. (Bár a Nyugat iszlamizációja nekünk sem lenne jó, de erre úgysincs ráhatásunk.) Ezzel csak az a baj, hogy az egy dolog, hogy ők mit akarnak, az meg egy másik, hogy a célországuk mit akar. És már az olyan nagyon toleráns Nyugat is kezdi elveszteni a türelmét, olyan nagyon nekik sem hiányoznak az illegális bevándorlók. Na meg ott van a híres Dublin III. szabály, amely szerint simán visszaküldhetik őket, és ez ellen nem érv az, hogy eddig nem tették meg. Mert még megtehetik.

"És a nácik elég sok bajt okoztak már, elég néhány évtizednyire visszanézni a történelmet. Valóban, nem késsel fejeztek, hanem gázzal gázosítottak."

Ami a nácikat és a "nácikat" illeti, mivel manapság a náci szót szinte kizárólag átvitt értelemben használják, mindenféle szélsőség (még akár baloldali is) megbélyegzéseként, a gázosítós valódi nácikat talán ne keverjük ide. Mellesleg az a legmocskosabb háború volt az egész történelemben, és mindenki elkövetett rendkívül aljas dolgokat. A demokraták is, bizony. Százezrek elevenen elégetése, meg milliók halálra éhezetése, az ugye végtelenül demokratikus cselekedet.

"Hogy egy külföldinek semmi keresnivalója itt? És egy hatvannégyvármegyés, betyárgárdás primitiv seggejneknek igen? Ő kívánatosabb itthon?"

Hát egyrészt, nem egy külföldinek nincs itt semmi keresnivalója, hanem >70000 illegális határátélpő muzulmánnak.
Másrészt, nem mintha annyira szimpatikusak lennének a betyárgárdás primitív seggfejek (tényleg nem - bár akik ellen fellépnek azoknál mégis egy fokkal), de igen, nekik van keresnivalójuk itthon, mert ez a hazájuk. És - politikai nézet ide, vagy oda - a kultúrájuk magyar.
De, ha nemkívánatosnak is mondanánk őket, helyettük másik szélsőséges, ráadásul idegen csoport nem lesz azért kívánatosabb.

"ha valóban bevándorló lett volna, megérdemli, hogy szarrá verjék? "
Hát, szivem szerint nem értenék egyet vele, amennyiben nem adott rá okot, reálisan nézve viszont az egy üzenet lenne a többieknek, hogy itt nem szívesen látott vendégek.
Egyébként megnéztem az azóta kikerült videót az esetről, és nem pont azt a képet mutatja, amit leírtak. Pl. nem tudom, hogy a "félvér"-e az, de van ott egy 200 kilós szénfekete hústorony, hátracsapott bézbólsapkában, kilós aranylánccal (ó, azok a fránya sztereotípiák!).

A magyar fiatalok tömegeit meg csúnya dolog összemosni az afrikaiakkal és arabokkal, semmi hasonlóság nincs a két csoport között. Eleve legálisan vannak kint. Aztán, hallottál már magyar gettóról, magyar maffiáról Londonban? A helyieket túlszaporodó magyarokról? (Pedig az még hasznunkra is volna.) Netán a várost lángba borító magyar fiatalokról?

2015.07.21. 08:43:35

@Go Jóska:

...."ha valóban bevándorló lett volna, megérdemli, hogy szarrá verjék? "
Hát, szivem szerint nem értenék egyet vele, amennyiben nem adott rá okot, reálisan nézve viszont az egy üzenet lenne a többieknek, hogy itt nem szívesen látott vendégek....

a fb nekem elég jó merítés a néplélekből, most többen azon örvendeznek, hogy egy melegjogi aktivistát verték szarrá. Az is elég jó figyelmeztetés szerinted? Valóban, ez a megoldás, hogy aki nem tetszik azt verjük szarrá, esetleg lőjük le, lincseljük meg..hajrá erőszak?

2015.07.21. 08:44:34

@nagyjoco: dehogy vetettem fel a felelősségüket, csak mint okot hoztam fel, hogy azért vannak ott olyan sokan Észak-Afrikából.

2015.07.21. 09:11:45

@nagyjoco: és arra a két hentesfiúra is büszkék lehetünk, akik feldarabolták a munkaadójukat? Pár hónapja volt az eset...talán Németorszgában? Most képzeld el, ha ezek után minden magyar munkavállalót darabolós gyilkosnak tekintenének....

Go Jóska 2015.07.21. 19:27:30

@Lujza Steinmann: "most többen azon örvendeznek, hogy egy melegjogi aktivistát verték szarrá"

Namost már megint két teljesen különböző dolgot próbálsz összemosni.
Az az olasz csak egy sima provokátor, nem jelent nemzetbiztonsági problémát. Egyébként nem is tudjuk ki és miért támadta meg. Mindazonáltal amilyen tevékenysége volt ennek a faszinak, a káröröm teljesen érthető.

"halalra-kinoztak-a-fonokuket-parizs-a-magyar-szakacsok"
"Magyar." Még jó, hogy van fénykép, így nem csak sejteni lehet, hogy miféle magyar. Az a fajta, amelyik csak akkor magyar, amikor elkövető - ha érted mire gondolok.

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2015.07.22. 02:02:54

@Lujza Steinmann: na, szerencse, hogy Jóska megnézte a linket, én nem hallottam erről. Ezek szerint ezek a mi saját bejáratú kisebbségünk tagjai... akik már a kanadaiakból is "rasszistát" csináltak, mert egyesek már a reptérről visszafordítanak, pedig csak látogatóba mennek..

Frick László Intézet 2015.07.22. 13:20:37

@kikoránkel: Nna. Úgy látszik, sikerült espimisanisztikusan kifingatnom az agyizsigereidből a gyűlöletpurcantatta bélgázt. Amúgy: gondolatod is támadt?

Frick László Intézet 2015.07.22. 13:21:05

@kikoránkel: Nna. Úgy látszik, sikerült espumisanisztikusan kifingatnom az agyizsigereidből a gyűlöletpurcantatta bélgázt. Amúgy: gondolatod is támadt?

Frick László Intézet 2015.07.22. 13:29:36

@nagyjoco: @Lujza Steinmann: @PesszimPista:
A migránskérdés mindenoldali kezelésén kivállóan szemléltethető, mennyire nem érdekel a lényeg senkit. Mindenki valamiRE kívánja fölhasználni a "kérdést".

A lényeg:

1. a válságzónák jórészében, Afganisztántól Szíriáig az USA kavarta azt a végveszélyt, amiben azok az emberek vannak, akik el sem tudnak menekülni onnan... őrajtuk ki segít?
2. A válság kezelése nemegyenlő a menekültek befogadásával. Kb, mintha égne egy paneltömb és senki nem oltana, ám a veszélyeztetetteket pátyolgatja... míg a tűz meg terjedhet... lásd Líbia "rendbetételét". Kadhafi után olyan kurvára RENDBE LETT TÉVE AZ ORSZÁG, HOGY MOST MÁR RÉVJE LEHET MÁS NEMLÉTEZŐ ORSZÁGOK MENEKÜLTJEINEK.

3. Tele Afrika térképországokkal, amik a valóságban nem entitások.

3/a Millióknak Afrikában nemhogy magyarpézbe' e
egymilla nem telik "menekültté lenni" de 20literes víztartó edényre se futja nekik... és egy ital víz is sok, annyi se jut nekik

4. A "jók és igazak" nyálasan jópofiznak most, de elég lenne pár járványos betegség és néhány terrorista attac, azonnal másirányba forogna a gülüszemük

Frick László Intézet 2015.07.22. 13:36:08

@nagyjoco: Sohasem a bűnös nemzedék fizet. Történelmiléptékben tegnap bűnöztek a fehér civilizátorok Afrikában s ahhoz képest pár pillanat, hogy a agyatlan marketingtársadalmakban kényelmeskedő penye picsaemberekké züllött ükunokák fizethetnek meg az ősök bűneiért... A középkor vaééásiterror uralta országaiban az ember egy kicsit szemforgatott, ájtatosmanóskodott, ágyesz-búgyeszelt, vigyázott a szájára, de aztán & amúgy azt csinált, amit akart, a pápa megkúrta a saját lyányát is akár. A minap Stroszkán meg a haverjai megbaszttak szopattak pár kurvát privát bulikon... osz még ezt se lehet... ha valakik nem akarják... ez a picsatársadalom mennyivel kevésbé szemforgatóbb és mennyivel szabadabb, amikor gyakorlatilag a hatalom jobban leszűrheti a tevékenységed, mint anno a loyolita inkvizíció... Az a Szabadság Társadalma, amiben nem szólhatopk meg egy feltűnőskoödó affektáló nyálát verő kényeskedő buzit, mert a nyálát vervén affektálva kényeskedik. Nem mondhatom egy buzinak, hogy a faszomat se érdekli a szexuális irányultsága, csak ne verje már magát itt nekem, mert még női picsában se torelálom a nyálas rinyálást, nemhogy hímringyóban. ez szabadtársadalom?

Frick László Intézet 2015.07.22. 13:48:19

@Lujza Steinmann: kultúrenberekben annyi puca nincsen hogy face-to-face beverjenek valakinek. Kultúrember... hogy is mondjam... finoman... verbális hadjáratot indít, uszít, kompilál, lejárat, gammmbányol... szabadságharcot víjj... életét teszi fel... tódít... szinez és szelektívténykezel... és ha véletlenül kibukik a kabuki, akkor azt mondja: jó, ez nem volt szép, de tkp a csávó megérdemelte...

2015.07.22. 14:29:30

1. Az USA - az iszlámnak köszönhetően - bőven talál ott magának alapanyagot a kavaráshoz. Másrészt mint a világ vezető globális katonai hatalma lényegében ott csinál káoszt, ahol akar. Lehet szidni az USA-t, csak felesleges.

2. Semmiféle befogadási kényszer nincsen rajtunk, leszámítva a libbantak gágogását. Sőt, megoldási kényszer sincs rajtunk, első körben akarnunk kellene megvédeni magunkat itt és most. Utána jöhet az, hogy ott hogyan teszünk rendet. Fegyverek nélkül nem fog menni.
Ha az óceánon túli Nagy Testvérre várunk, miközben a mi portánknál ég minden, ne csodálkozzunk, hogy gyengének - sőt -életképtelennek - néz bennünket.

3. Tele van. Ez csak tovább erősíti azt a tényt, hogy békés megoldás nincsen.

4. Ez sem feltétlen a mi problémánk - azaz jórészt a Nyugat bűne ugyan, hogy akkora ott a túlnépesedés, de ezért az átlag eu citizen nem felelős. Nagyon sok ember születik meg úgy, hogy a normális életre való esélyeik a nullával egyenlőek. Vagy megkezdik ott a születésszabályozást, vagy százmilliók, millárdok fognak iszonyú halált halni. Afrika lakossága olyan mértékben nő, amit nem bír ki a kontinens, sőt, nem bír ki a bolygó.

4. Mindkettő be fog következni. Minél leőbb,anánl jobb,fel kell ébrednünk a Csipkerózsika-álomból.

2015.07.22. 15:59:27

@Frick László Intézet: Nyilván ad egy keretet a múlt, amiért nem vagyunk felelősek, de elszenvedői igen. Abszolút a mi felelősségünk azonban, hogy meg tudjuk-e védeni a fehér ember kultúráját most, és hogy képesek vagyunk-e átörökíteni a jövőre, vagy utódok hiányában kihalunk. Ahogy az is, hogy milyen állapotban hagyjuk hátra a Földet.
Szabadság van-e. Sokkal, de sokkal több lehetőségem van nekem, mint a nagyszüleimnek volt. A túlkultúrált és milliméterdemokrata világban én is érzem azt, amiről te beszélsz, a férfiasság megélését,a férfi erények kifejezését olyannyira korlátozzák, hogy az ember civilizációs börtönben érzi magát. Nem vághatom pofán a hülyegyereket, mert férfinak lenni ma nem illendő.
Erről azonban nem az alkotmányos jogiam tehetnek. Örülök, hogy van bírósági tárgyalás, de nincs röghözkötés. Szabadásg kivül ennyi lesz,ennél csak kevesebb. A belső szabadság - na azért meg mindenkinek magának kell megvívni.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.07.22. 23:51:47

@Frick László Intézet:

ugyanez máshol zsidó kavarás
vagy megint máshol mocskos iszlám
stb

tetszés szerint

MINDEN egyoldalú, túl egyszerű magyarázat elfogult, elvakult, ostoba és káros

te ne tudnád?

te sem tudod...?

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.07.22. 23:55:59

@Frick László Intézet:

(háromszor írtam át, töröltem ki, írtam át..
vagy négyszer.. végül maradt a leg... méltóbb)

bazdmeg

az agresszió nem puca kérdése

2015.07.22. 23:57:54

@A Hannibal Lektűr-attitűd: a zsidó kultúra egy értéket teremtő, Nobel-díjakban jól mérhető, keresztény kultúrkörnek alapot adó, erőteljes kultúrkör, ami élő és vidám. Rengeteg zsidó jóbarátom van, nyelveket beszélnek, cégeket vezetnek, világot járnak.
Pár néemt protestánssal is jóban vagyok.
Az iszlám ezzel szemben egy primitív, erőszakos, kultúrálisan jelentősen kevesebbet értéket előállítani képes kultúrkör. Én csak a keresztény hátterű migránsokat engedném be Európába.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.07.23. 01:07:45

@nagyjoco:
erre mit mondjak
ateistaként

szerintem bármely vallás, hit, eszeme, könyv stb nevében gyilkolni embertelen

Go Jóska 2015.07.23. 02:57:05

@A Hannibal Lektűr-attitűd:
"MINDEN egyoldalú, túl egyszerű magyarázat elfogult, elvakult, ostoba és káros"
Igen, ez így igaz. Ennél bölcsebb akkor leszel, ha azt is belátod, hogy, ha csak egy oldalról tájékozódsz, szükségszerűen korlátozott információkat, és egyoldalú, túl egyszerű, elfogult, elvakult, ostoba és káros magyarázatokat fogsz kapni.
Bizony, ez alól a "jók és igazak" médiája sem kivétel.

"az agresszió nem puca kérdése "
Éppen arról szólt az a hozzászólás, hogy a "kultúremberek" kibaszott erőszakosak, csak még sunyik is hozzá, és közvetítő által, pl. az állam, vagy a média útján tesznek erőszakot az ellenfelükön.

2015.07.23. 08:32:41

@A Hannibal Lektűr-attitűd: a mai világban a terrorizmus egyenlő iszlám terrorizmus. Egy-két kivételtől eltekintve csak ennek a vallásnak (vagy inkább politikai irányzatnak) a nevében követnek el terrorcselekményeket. Lásd legfrissebb robbantások.

2015.07.23. 09:51:52

@nagyjoco: az áldozat nyilvánvalóan abban talál örömet, hogy provokál. Most pl. képzeljük el a náci erőmacsót, aki orrba verte, és látja, hogy sima, egyszerű lipótmezős esetnek állítja be az áldozat. Jó kis bosszú :D Már le is verte a fejéről a glóriát kuruc in fos körökben.

2015.07.23. 09:58:53

@Frick László Intézet: valóban, mindenki a maga javára használja a kérdést. De Orbán legnagyobb bűne, és nem csak menekültügyben, hanem bármilyenben, hogy szalámizással tartja fenn a hatalmát (még van pár kiházasítandó gyerek otthon, még van pár lenyúlni való föld, koncesszió...stb még maradni akar). Ha emlékszel, mikor ezelőtt kormányon volt, akkor is a gyűlölködést szította az emberek között, talán Barikáéknak volt egy cikke, hogy "költözzön kettőbe az ország..." emlékezz a kokárdás akcióra..ugyanaz a gyűleletet szító kispöcs maradt, aki nem tud kormányozni, nem tud országot vezetni, egy dologhoz ért remekül, hogy lehet olyan kurva rossz hangulatot teremteni, hogy a nagy utálatból ő jöjjön ki jól. A mellékterméke ennek a szegedi lány pofánvágása pedig nála az "óhatatlan sajnálatos veszteség" kategóriába kerül. A hatalomért semmi sem drága neki. Erről szól a menekültkérdés, semmi másról. Hogy lehet kb 3% hígagyú seggfejet a jobbik táborból visszacsábítani fidesz szavazónak. És ezért semmi sem túl drága.

2015.07.23. 10:01:12

@Frick László Intézet: lásd finkelstein vgy hogy hívják a faszit alkalmazása....Orbán az ördögöt is leszopná, ha szerezne ezzel plusz két százalékot, na erről szól a menekültkérdés. Ezért az óriásplakátok, a kerítés, az agymosás. Nem megoldani akar, hanem jól kijönni az ügyből.

PesszimPista 2015.07.25. 23:22:17

@nagyjoco: Ez a kérdés jó, még ha le is maradt a végéről a kérdőjel (tudatalatti? :-DDD), de alapjában véve nem is kérdés, . . . . a jövő az amit leírtál. Egy látnok vagy! Szabad internet? Gúgli néz bele a seggünkbe? Lófaszt! (Vissza)Jön az állam mint a mindenkori legjobb erőszakszervezet. A politikáriusok visszaveszik a hatalamat . . . bárkitől is.
Ad 1. Szorulós időkben könnyebben görbül a politikai tér is. Az erősek baszni fognak, mi meg csak nézünk ki a fejünkből, miközben a bokánkat markolásszuk.
Ad. 2. Különben mi lesz? Ramadán?
Ad. 3. Adjon már valaki egy közép-hosszú távon is kielégítő választ, mert amit itt a "nem is akarnak itt maradni" mantrások nyomnak, az csak addig igaz, amíg be nem telik a pohár/DE/FR/IT . . stb. .
Ez az "úgyis csak átutazók" duma egy nettó baromság, és ennek a hozzáállásnak még nem is kell -kicsinykének számító- történelmi távlat sem, hogy alapjaiban is megdőljön, elég lesz max. 2-3 év.

PesszimPista 2015.07.26. 00:15:51

@Lujza Steinmann: A gond az az, hogy te, miközben lefasiztázol itt egynehány embert, közben azért igazán csúnyán és erősen gyűlölködsz.
Nem akarok egy tőrőlmetszett koelhó lenni, de amit te itt előadsz, az igazán csak annak rossz aki csinálja. Ad abszurdum . . neked. . . . . Miközben másokat vádolsz azzal, amit te csinálsz. Ezzel nem változtatsz meg semmit és senkit.
De hát az igazság az, hogy ez nem fizika. (és ezzel még megengedő voltam, mert matek meg végképp nem)

2015.07.26. 09:03:05

@PesszimPista: Pista, tudod az a baj, hogy a gyűlölködésnek van elfogadott, hogy úgy mondjam szalonképes és üldözendő verziója.
Tehát ha a jobbik illusztris képviselője kimegy a Duna partra, és beleköp a holokauszt emlékműbe, annak nincs következménye. Ha én erre azt mondom, hogy ez egy náci párt, akkor én gyűlölködöm.
Ha orbán azt mondja posványoson, hogy a baloldali szavazók nem magyarok, az rendben, tapsvihar, ájult rajongók csontig benyalnak neki érte. Ha én erre azt mondom, hogy ez a faszi kártékony, akkor én gyűlölködöm. Ja, és még többen, nem csak te, ki is oktatnak ilyenkor, hoyg ne gyűlölködjek. Mit kéne tenni ezekkel az esetekkel? Nem észrevenni? Szó nélkül hagyni? Kedvesen mosolyogni? Mi lenne a megfelelő kezelése ezeknek az eseteknek? Hogy koelhos legyek? Dudi is állandóan cseszeget, hogy gyűlölködöm. De mondd, láttál te egyetlen egy cikket itt, amiben Orbánt darabokra szedné azért, hogy bárkit, aki ellenzéki ellenségnek állít be? (tehát gyűlölködést szít..) Láttál tőle egyetlen cikket, ami a jobbikot szedné darabokra? Nem, ilyen cikkek nincsenek itt, az egész országban két gyűlölködő ember van, Hanni meg én, mert szót emelünk ezek ellen a pártok és emberek ellen.
Pista kedves, elemezd már a jobbikot légyszíves, Gyöngyösi Mártonostúl, kurucinfostúl, betyárseregestűl...irjál róla pár mondtatot légyszíves, te hogy értékeled őket. Ezek után már érdekelne...vagy értékeld orbán tegnapi mondanivalóját, hogy a baloldaliak nem magyarok...akkor mik is (igen, tudjuk, zsidók, cigányok...stb).

2015.07.26. 10:52:34

@Frick László Intézet: amúgy Dudi, ha már demagógia, szívesen olvasnám a Frikkintézet gyorselemzését a tegnapi beszédről, kiemelve benne azt a részt, hogy a nemjobbos szavazók nem is magyarok. Várnék valami kis vitakört róla. Na, azt várhatom :D
pedig überdemagógia címmel futhatna a cikk:D

Fenehorizont 667 2015.07.26. 14:14:23

ha esetleg DUDI éppen kacsát tokolt volna, amíg a beszédet sztrímelték élőben az elnyomott ellenzéki hírportálok, ideidézem ezt a mondatot, aminek a grófnő a szokásos civilfüggetlen demokrata módszerrel a hazug változatát parafrazeálta ide:

„Míg a magyar baloldal 2004-ben a külhoni magyarok ellen uszított, ma tárt karokkal ölelné keblére az illegális bevándorlókat. Ezek az emberek, ezek a politikusok egész egyszerűen nem szeretik a magyarokat.”

ezek a szavak hangzottak el. én egyetértek vele.

2015.07.26. 15:59:04

@Fenehorizont 667: na, most miután az idézet és az állásfoglalásod is megtörtént, próbáld meg értelmezni, mit is mondott ezzel.

2015.07.26. 16:11:17

@Fenehorizont 667: @Frick László Intézet:
abban segítsetek már, honnan van az az idézet, ami valahogy úgy szól, hogyha egy politikus a hazáról hazaszeretetről beszél, akkor vagy a pénzedet, vagy az életedet akarja.
:D

2015.07.26. 16:18:07

@Fenehorizont 667: egyre jobban szórakozom, Habony biztos szabin van, ilyenkor csak az ilyen közhelyes szarakodásokra telik a főnöknek, saját ötletet nincs, mivel bassza fel a másik agyát :D
www.hir24.hu/belfold/2015/07/26/a-roman-kulugy-kiakadt-mert-orban-nagy-magyarorszagos-kituzoket-posztolt-a-facebookra/

kikoránkel 2015.07.26. 16:24:11

@Fenehorizont 667:

Kár, hogy az orbáni mondat nem ott fejeződik be ahol te pontot tettél.
Volt ott még annyi, hogy " és azért nem szeretik őket, mert magyarok."

Pedighát, ez volt ennek az ostoba demagóg hazugságnak a lényege!
vö. "hazátlan bitangok, egyedül vagyunk, Kárpát-Duna-Nagyhaza stb"

Orbán azt írta az Fb-re:Erdélyben, otthon
Hát kurvanagy mákja van, hogy ez nem igaz, elnézve a román antikorrupciós ügyészeket! :D

Fenehorizont 667 2015.07.26. 16:48:31

@kikoránkel:
a lényege ennek az egésznek az, amit mondjuk te a paranoid agyaddal az előítéleteiden át kiszűrsz belőle. vagy amit a grófnő, vagy amit én. azért is idéztem be azt, amit mondott, szó szerint. ha valamiről való saját lényegeiteket akarjátok megvitatni, nem árt odaidézni az eredeti szöveget, és nem egy hazug baromsággal indítani az egészet.

amúgy kösz, hogy folytattad az idézetet. a lényegén nem változtat az általad idézett mondat egy szemernyit sem, de azzal is egyetértek. :D

Jose Grande 2015.07.26. 20:51:34

@PesszimPista: ramadán lesz- az őslakosok kiírtása után. Szentnek semmiképpen sem nevezhető könyvük a következőt írja elő :

1.bp.blogspot.com/-p3an-X_J8xs/VY92ef5dGJI/AAAAAAAEZfI/z_PEwQULVzs/s1600/Islam8.jpg

Hát ez van, ha egy rablógyilkos alapít egyházat.

PesszimPista 2015.07.26. 22:23:55

@Lujza Steinmann: Szal, hogy a hintába ülést mellőzve, egyből a közepébe csapjak, sztem nincsen jó, meg rossz gyűlölet. Te most azt mondod, hogy a cipőbe köpőé a rossz, a tied meg a jó. De hát nincs ilyen, . . . a gyűlölet az gyűlölet oszt punkt.
Ha már fel kéne osztani, akkor van a félelemből, ostobaságból, az önazonosság hiányából fakadó gyűlölet, és van egy sokkal szofisztikáltabb (és szerencsére igen ritka), amikor mindez az ostobaság hiányában értelemmel is társul. (Mondjuk legyen az első a köpködői, míg a második pl. a göbbelsi fajta.)
De mindegyik csak gyűlölet, és alapjában azért semelyik sem jobb, vagy rosszabb, vagy éppen indokolható bármivel is.
A cipőbe köpés, mint gyűlölet, vagy annak általános megítélése nem változtat semmit a gyűlölségen magán, mint ahogy a cipőbe köpő gyűlölése is csak gyűlölet, de hiába a jó célpont, attól ez még nem lesz jobb gyűlölet.
Kurucinfos: Leszarom. Tán kétszer mentem oda, de semmit nem tudtak mondani ami érdekelt volna. Hogy miért van egyáltalán, és ki fizeti a révészt? Vannak ötleteim (merthogy az olvasók nem igazán tudnak/akarnak áldozni ilyesmire), de ez már konteó kategória lenne.
Azt azonban bizton állíthatjuk, hogy a régió (melynek részei vagyunk) destabailizálása egyszerre többek érdeke is. Nemhiába, hogy mindenki üldözi, de senkinek nem sikerült még elérni. (Ez sokkal profibban van megcsinálva annál, mint amit vitya, vagy vona , vagy akár feri, vagy bármely más politikárius ebben az országban össze tudna hozni . . . . bármikor is.)

Go Jóska 2015.07.27. 00:41:17

@PesszimPista: Egyetértek azzal, hogy nincs jó, meg rossz gyűlölet. De én még azt sem mondanám, hogy a gyűlölet per definitionem rossz. Mert egy természetes érzelem, ami mindenkiben benne van. Aki azt mondja, őbenne nincs, az hazudik.
És akkor itt eljutunk oda, hogy, bár jó meg rossz gyűlölet nincsen, de van viszont természetes, normál gyűlölet, meg van álszent, képmutató.
A cipőbe köpő (amit egyébként mindenki véleménnyilvánításnak tekintene, ha nem a kiválasztott népről volna szó) nem alakoskodik, aki viszont gyűlöli őt ezért, az közben folyton arról papol, hogy a gyűlölet milyen rossz és gonosz dolog.
Itt van pl. egy cikk, csakúgy süt belőle a gyűlölet, miközben - elvileg - a gyűlölet ellen beszél: hvg.hu/velemeny/20150708_A_buta_naci_mint_orszagimazs

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2015.07.27. 07:02:05

@PesszimPista: ebben a konteo vonalban sztem is van valami... de hogyan találnak olyan arcokat, akik ezt fel képesek vállalni, és nem szégyellik közben magukat (jó, ez biztos naiv dolog, de akkor is...) mert lopni se szép dolog, de hazát árulni megint más kategória sztem...

Jose Grande 2015.07.27. 11:45:11

@PesszimPista: a whois domain adatok alapján a kucug egy sima liberális repedéseken élőskődő netféreg. Az USA-ban ezeket nagoyn nem egyszerű betiltatni.
Hagyjuk már a hülyeséget, A jobbik áll mögötte, webmotorja pedig ugyanaz, mint a régi MNO-é (egyszer kimértem).

whois.domaintools.com/kuruc.info

Jose Grande 2015.07.27. 11:46:10

@Dinamuki: ha Magyarország nem a hazád, akkor nem hazát árulsz, hanem feladatot hajtasz végre.

Dudenbuch Tanítvány 2015.07.27. 12:33:31

Augusztus közepétől jön a palackozott fröccs. Okíts, mesterem, mekkora picsaemberség ez.

bor.mandiner.hu/cikk/20150727_palackozott_froccsoket_kostoltunk

Dudenbuch Tanítvány 2015.07.27. 12:38:22

@Jose Grande: Persze a jobbik mögött egyértelmű a a KGB-CIA-MOSZAD-ésmégkitdjakik befolyása. Szóval innen nézve a kucug is a Terv egyik eleme.

Frick László Intézet 2015.07.27. 16:04:24

@Dudenbuch Tanítvány: dudi régen meggebedt, én is csak hálnijáró lélek vagyok itt már. Semmi értelme a szavak eredeti értelmét fitetni ott, ahol az újértelmezés is akkor felfogható, ha nem kell kisilabizálni

Frick László Intézet 2015.07.27. 16:06:46

@Lujza Steinmann: Már úgy jó 10 éve a netokratív politika a menő. A netokrata ugyanazzal a pompás ívvel szarja le a pénzemet, mint az életemet is.

Frick László Intézet 2015.07.27. 17:35:52

@kikoránkel: Mindig amikor elkezdel kognitiv disszonanciá-ról vádaskodni, szépen szemlélteted azt, hogyan baszott rá a dicső értelmiseggségünk a népnevelésre. Ugye én (és jogelődeim) M-U-T-A-TT-U-N-K rá valamire... és te a nagysebességű gondolkodásod sodrában a mutatóujjamat "egybelátod" a mutatott tárggyal.

Mindazonáltal fenntartom: A világ önellentmondásokon függ

és mi lesz azzal a világgal, amiben a hozzád hasonlóan okos, tévedhetetlen és végzetesen hiú emberek szépen elnyirbálnak minden önellentmondást?

2015.07.27. 20:29:02

@PesszimPista: persze, végül is növeszthetek én is egy hosszú hajtincset, mint Kozsó, és elkezdhetek a szeretetről hadoválni :D
De inkább nézzük a száraz tényeket: van a Dunaparton egy emlékhely, ami legyilkolt emberekről szól. Valaki leköpi, és még képet is készít róla, amit megoszt, lássák, milyen fasza gyerek ő. Közben ez az ember az én befizetett adómból mereszti a seggét a képviselői székben. De ha azt merem rá ezek után mondani, hogy egy utolsó féreg, akkor velem van a baj.

2015.07.27. 20:32:33

@Go Jóska: Jóska, tökmindegy, milyen népcsoportól van szó, az meggyilkolt emberekről szól, akiket odahajtottak, és a Dunába lőttek. Szerintem, minden ártatlan halott megérdemel annyi tiszteletet, hogy nem köpjük le a jelképes sírját. Persze, úgy látszik, egy kis szalonzsidózásért te sem mész messzire. Vélemény nyilvánításnak tekintenéd, ha valaki kimenne a temetőbe, és jó nagyot odaszarna nagyanyád sírjára? Ja, hogy kiválasztott emberről van szó...

PesszimPista 2015.07.31. 22:38:18

@Go Jóska: @Lujza Steinmann: Így egyszerre válaszolni . . ez már nem semmi! :-D
Lujza csak odaszúrtad azt a "Oravecz"-i énemet leszóló mondatot. Ehh . . . na mindegy.
Mindenkinek: Azokba a cipőkbe köpni nem lehetséges!
Nem azért mert nincs holokauszt biznisz, mert van. Nem azért, mert akik oda rakták, értenének bármit is abból a fájdalomból ami az alattuk lévő kövekben van.
Hanem tisztán csakis azért, mert ott emberek haltak méltatlan, csúfos, állatokhoz sem méltó halált, állatokhoz sem méltóan viselkedő emberek keze által. Ennyi! (Már) Megint csak punkt!
Aki ezt nem érti, annak nem kell magyarázni. Aki meg érti, az nem bizniszel vele, mert az meg ugyanúgy kegyeletsértés, mint a köpés. A faszér kell nekem itt koelhóskodnom olyan dolgokban, amik olyan egyértelműek, mint, hogy ne lépj a küszöbre? (aki nem érti annak ezt sem magyarázom el)
Lujza . . csak neked: az, hogy az adódból Feri, vagy Viki, Vagy Köpős mereszti a seggét ott a melegben, az egy nagy kibaszott gancegál! Amíg ezt nem érted meg, addig itt fogsz köpködni. (Bocs . . nem úgy értve)

Ps.: Nincs hajtincsem . . nekem sem.
. . Már . . pedig volt . .de akkor még Kozsónak nem volt . . . mer még Kozsó sem volt . .

PesszimPista 2015.07.31. 22:45:39

@PesszimPista: Na szóval ez a kozsós rész elmarjult itt kicsinység . . szóval akkor amikor nekem tincsem volt, akkor már valszeg volt kozsó, mer' én istenbiz nem vagyok olyan öreg, hogy ne lett volna, csak akkor még kocsor zsolt volt a neve. (Hogy a Jóisten tegye az őtet megillető helyére!)
süti beállítások módosítása