A magyarok leleményességéről -most fogalmazzak má' a címlaptünci mézbuborékos , mélymályvaszínű szájaíze szerint is- tehát unorthodox megoldásairól korinkint [maimagyar fordításban időnként] lehet beszélni, sőt ütemesen tapsolván örizni, az nem a demokrácia Bugatti pipellőkkel való lábbal tiprása, ha a számunkra üde és olyanaranyos arcú kedvesvezetőink csinálnak a magyar kormányból PR-testületet és a kormány fölé pedig a bojóccparádénak lenézett országgyűlése által nem is ellenőrizhető Kamarillát, mely a szintén a kormány fölött és helyett működő MeH-en keresztül GYAKOROLJA a hatalmát, máskor viszont jobb, ha hallgatunk és nem akarunk arra emlékezni, hogy a demokrácia arcába a mai fittyeknek gazdagon hányása e pornóoperának nem ám a nyitánya, hanem már a 3. epizódja és a 4. epizód treatmentjén most kotlanak jó s rosszoldali politikaitanácsadó testületek, már persze, ha a rosszoldali politikai vezetés az önellenható baromkodásaihoz egyáltalán igényelne még hülye tanácsokat is, ami van nekik maszek alapon is elég. 

Ez a magyar műgyanta recept, amit a www.magyarjarmu.hu honlapon leltem föl, szerintem unicalis quintessentiá-ja a magyar innovatio-nak, tessék:

Mivel a múlt század 40-es-80-as épveiben a hulladék-újrahasznosítás igen divatos téma volt, ezért Szabadi Kálmán és kollégája, Olly Dezső műgyanta helyett gyanánt házilag készült “spéci” anyagot alkalmaztak. Ennek alapanyaga faforgács volt, amit acetonnal kezelt disznózsírral, csirketollal, nitrolakkal és festékkel kevertek (!). Miután az olvasó itt [itt] befejezte az őrjöngését azon, hogy ilyen katyvaszból mit lehetne csinálni, olvasson tovább és tekintse is meg a katyvaszból készített karosszériát... Ebből a formázható anyagból készült a jármű osztott, – az alsó részen oldalt, a felső részen felfelé nyíló – ajtókkal ellátott kocsiszekrénye. Az '50-es évek házikészítésű [maszëkolt, buhera] törpeautóbooomja megkoronázásaként Szabadi 1960-ra elkészült saját konstrukciójával. A sirályszárnyas kétüléses törpeautót a Váci Dunai Hajógyárban állította össze. A Festival nevű szerkezet ELSŐKERÉK!! (front!) meghajtásáról 300 cm3-es BMW Isetta motor gondoskodott, míg a rugózást Pannonia-teleszkópokkal oldották meg. Néhány évig motorkerékpár rendszámmal, tehát papírokkal is, nyilván nem a szolnoki KPM-nél műszakiztatván használta szép formájú autóját, majd túladott rajta. [[[Mielőtt valaki elkezdene záporjózskázni a füleken, tudja meg, hogy ebben a korban az a füles Zaporozsec még a délkelet-ukrajnai, Ogyessza városa felé vezető fasorokban se volt, hanem a Zaporozsec fülek nélkül lényegében a 650-es FIAT koppintásaként némi fardudorodással igyekezte végigszolgáni a kihordási idejét, ami kb 3 év és 20-30ezer km volt. Kedvenc íróm Szergej Dovlatov pl egy matuzsálemi korú totál leamortizált négyéveset szánkódombocsku formájában figyelt meg Leningrádban, a '60-as évek derekán.]]]

"merjünk kicsik lenni !"

/Szilágyi Lajosné óvónő, Vica néni 1969-ben a kiskunistefaszai "Dobó Katica" óvoda átadási ünnepségén a szocialista brigádok előtt/

 

utóirat fikázóknak. Ha már kimuchacháztátok magatokat kedves gyerekek ezeken a képeken, merészeljetek belegondolni abba, hogy más jogi, meg gazdasági meg politikaikörnyezetben, pl az NSZK-ban mire is vihették volna Szabadi és Olly úrék.

 Szabadi Kálmán már autórendszámos változatú törpeautójában

SZABADIKálmán.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr124894685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2012.11.07. 07:16:57

Lehet, hogy sokra vitte volna, lehet, hogy elveszett volna, mint annyi más tehetség. Esélye itt a 0.0000000000000,00000000000000% volt, ott több lett volna.

magyar-magyar szótár 2012.11.07. 08:00:47

@nagyjoco: Még a mai volt-NDK területén ( Ossieland, tudod, ahol a német sajtó szerint magyarmértékben nyúlják le és tüntetik el nyomtalanul a fejlesztésipénzeket, tehát mintegy 40%-ban) pl Zwickauban állandóan a fejlesztésen törték a fejüket a sötétbenbújkáló előrevivők, sokszor karöltve az Eisenach-i újítókkal, más nem lévén, stickl-ben román Dacia és csehszlovák Skoda elemekből motázsoltak. De pl a Passat még K70 formájában búkált Wolfsburgban, amikor már Eisenach-ban annál is Passat-osabb Wartburgot fizikailag is megvalósítottak.

RomBold! (törölt) 2012.11.07. 08:22:40

@magyar-magyar szótár:
Papír, megvalósulás, sztereotipia, konteo

Az egyik oldalon tudták, hogy a másik oldal feszt lopkodik, ezér aztán igyekeztek mindent elrejteni. Egy rajzot könnyebb rejteni az ármányos mikrofilmes kamerák elől, mint egy autót, ezért aztán nem is siettek megvalósítani a terveket, csak akkor, ha már nagyon muszáj volt, és megvolt a pénz, a célközönség, meg minden.

a másik oldalon lelkesen próbálták bizonyítani, hogy dejszen ők nem lopnak semmit, ezért igyekeztek mindent minél előbb megvalósítani, hogy aztán mutogathassanak rá: "Eltársak, hát nem láttok a szemetektűl? Nekünk már itt van, kész, gurul (még sokat kellene rajta dolgozni, hogy sorozatgyártható legyen, lehet hogy sosem lesz kisszéria se, mert már mindjárt elkészül egy újabb) nekik meg még semmilyük sincs, csak az idiot ingyeniőrjeik piszmoknak valami ködös ábrákkal."

Persze lopni minkét oldal szokott, de ha az egyik oldal lopott, akkor azt simán letagadták, mondván hogy az a másik tábor megrögzött szokása. A másik táborban viszont egymást is folyton lesték, hogy ki kitől mit lop, és ha valaki véletlenül tényleg fejlesztett, vagy feltalált, akkor mindenki biztosra vette, hogy lopta, csak még nem tudjuk, hogy honnan.

RomBold! (törölt) 2012.11.07. 08:36:21

Másik konteo:

Tisztességes magyar motoregér nagyívben köpködi az ilyen törpeautókat, mert ezek baszták széjjel a világhírtől megfosztott, ámde világszínvonalú magyar motorgyártást.

Az úgy vót, hogy mi KGST voltunk, és ott leosztottak minden lapot, és nekünk nem jutott személyautós lap.

Ezért a mi eltársaink nyomatták a buszt, meg a tekerautót, buszban jók is voltunk, teherautóban nem annyira.

És itt találták ki a fából vaskarikát, a négykerekű motorkerékpárt, ami kevés lóerő, kevés köpcenti, szarszemétfújjmicsodamocsadék ami se autó se motor, de mi lepapírozzuk motorkerékpárnak.
Lám az Isetták, meg a bőregerek mindenhol autónak számítottak, pedig a bőregérről a vak is látta, hogy Java motor, mégis autónak csúfolták, nálunk meg a sok kókler csinálgatta a törpeautóit, és próbálták elhazudni négykerekű motorkerékpárnak. Eleinte csak sufniban, de aztán állami hátszéllel is, hogy hátha így lesz majd magyar személyautógyártás KGST tiltás ellenére mégis.

KGST meg nem hülye, nem ette meg a maszlagot, hát beindították a James Gond verklit, és elkapálták végleg a motorgyártásunkat, ami amúgy is betegeskedett, de még ma is élhetne.

magyar-magyar szótár 2012.11.07. 09:05:15

@RomBold!: Hát még, amikor a KG[ST??B??] lecsapott 1970-ben a sötétben búkáló Toyota-ügynökökre, akik európai hídfőállást akartak magyar összeszerelés örvén.

magyar-magyar szótár 2012.11.07. 09:09:38

@RomBold!: Erről már szó volt itt, hogy végülis nem a magyar teherautóval volt igazán baj, bár Moldova elvtárs teljesítette a megbízatását és azóta is ez ragadt a köztudatva vagyis a történelembe már bele, hogy az Edék szarok voltak, de konkrétan az Edé- ben csak a porlasztócsúcs volt szar, mert nem porlasztócsúcsnak való anyagból volt, hanem szarból.

A Pannónia blokkok pedig csettegőkben nonszensz, pl kényszerhűtés nélkül, kapálógépben is birták. Egyszer találtunk a haverommal egy Pannóniát a disznóól mellé leéökve, a humuszálódott rágya alól látszott ki, tettünk rá egy belsőhajtányláncot (a kupungról a váltótengelyre lehajtót) bërzint bele, amint leért a bërzin a karburátorba, már pöfögött is, még két kerék oszt avavvaa...

RomBold! (törölt) 2012.11.07. 10:27:07

@magyar-magyar szótár: Ráadásul amit írtam, abban ott van a gondosan ottfelejtett hiba: "ott leosztottak minden lapot, és nekünk nem jutott személyautós lap. Ezért a mi eltársaink nyomatták a buszt, meg a tekerautót,"

Na, akkor most időrend: Mikor alakult a KGST? Meddig nyomatták az eltársak a teherautógyártást? Ja, hogy azt is a KGST baszta széjjel. Mondjuk még egy darabig döglődtették (gyárthattok pl tűzoltóautót, de nem gyárthattok sóderszállítót)

Tehát van a történetnek egy látványos hibája, és innentől kezdve egy konteovadász simán szétszedi az egészet, és lehazugságozza minden elemét.

tetszik nekem a történet, mert előadásmódtól függően lehet vele élveztetni, vagy őrjíteni autóst, motorost, hozzáértőt, laikust... csak ügyesen kell moderálni (eredeti értelmében moderálni) a beszélgetést, hagyni, hogy a közönség a saját igaz és valós történeteivel kiegészítse, tovább dagassza, vagy épp széjjelfikázza.

Szalámizzuk a zistenatta népet, pedig ahogy Hofi mondta: "Politika az nincsen benne..." szintiszta közlekedéstörténet :)

magyar-magyar szótár 2012.11.07. 12:39:40

@RomBold!: Autóbuzi kisdobosként komoly felnőtt politikaivitakörvezetőt nyaggattam ezzel és aztzal hessegetett, hogy Magyarországon hiányoznak a nehézipari alapanyagok a járműgyártáshoz, minek hordanák ide, ha azután elszállítják (most sandíts egy kicsit az Audi TT gyártásra, amiket nemhogy nyersanyagában hordtanak ide, de végszerelni, tehát a kész kasznit, a belsőségeket, váltót konténerezve és beléjük az itt készült motorokat ) Erre.. olyan okoskatörp alakú fejem volt, amit a tanítóim legszivesebben laposra vertek volna a Klebersberg-korabeli szenespitlivel.. erre alföldiróbert korai,. tehát nyálfolyatósan a hülyét tettető arcával megkérdeztem, hogy mért jobb a Szovjetúnióban már újdonantan is iparihulladékot gyártani, ami hatévesen legkésőbb mehet vissza a kohóba. (A Moszkvicsok 60-70ezer km-t birtak vagy 6 évet, (a 404-es Moszkvicsok 6 évesen matuzsálemnek számítottak, kb 3 évet birtak) a Zsigulik közül 80-90 db nagyjából 100ezret ment el felújításnak elhazudott újragyártás nélkül és mindig volt kilenc és fél, amelyik a mai legendát táplálóan akár 150000 km-t is elment és 200-ból egy meg elképesztően strapabíró volt, akár 300ezret is elment.
Még egy érdekesség: A 80-as években kéttucat budapesti autószerelő élt vadiúj Daciák újraszerelésből, a 300-500 km-t futott Daciát apró izeire szedték, a motort ripotyomra és a szimmeringeket meg gyűrűket és tömítéseket meg fötengelycsapágyat meg efféléket kicserélték alváz-üregvédték a kasznit és visszavágták a rugókat az eredeti Renault méretre, hogy ne kelljen 30ezrenként féltengelyt cserélmni. Egy-egy ilyen újraszerelt Dacia 400-500ezret ment el, vagyis többet, mint egy Renault.

RomBold! (törölt) 2012.11.07. 14:13:53

@magyar-magyar szótár: No igen, a Daciáról hallottam én is. Bár nekem úgy mesélték, hogy volt olyan ember, aki képes volt időpontot egyeztetni, hogy a null kilométeres kocsival egyből egy ilyen átszerelő műhelybe hajthasson. A 300-500 km az meg nagyjából egy Budapest-Balaton nyaralás néhány nap horgászattal, bográcsolással. (Clark Ádám tér - Balatonaliga cirka 90 Km, Zugló - Keszthely már kicsit több mint 200 Km és ehhez vegyük még hozzá a napi bevásárlásokat) Vagy egy-két heti munkába járás az agglomerációból a belvárosba.

Zsigulik legendájából meg a kedvencem a piros cigány-lada legendája. Sokaktól hallottam, hogy a füstösök szeretik a szép rikkancs szineket, azér vót mindegyiknek piros ladája. Közben meg... fiatalon dolgoztam egy nyarat hűtőházban, ott mesélte egy vén róka a brazil-sorról, hogy neki is piros ladája volt, de nem a szín miatt, hanem mert bizonyos évjáratban a ruszkik szereltek torinoi motorral, meg váltóval, meg más alkatrészekkel szerelt Zsigákat, és azokat festették pirosra. Tehát egy más évjáratú piros neki nem kellett, vagy ugyanabból az évjáratból, de más szériából való piros szintén nem, a hengerürtartalom szintén fontos volt. És elnéző mosollyal szemlélte a velem egykorú fiatalokat, akik rajcsávót játszottak a falusi bálokban, és ezért képesek voltak rissz-rossz törtfehéreket pirosra festetni.

Másik dolog meg, ami a legendákat táplálta, az a régebbi idők autóhasználati szokásaiban bújik el. Falusi melóst mindennap behordta dolgozni a brigádbusz (Barkasz, UAZ) bevásárlásokat az asszony intézte biciklivel, vagy ha a városba kellett menni, akkor busszal. Autó csak nyaraláskor, sátoros ünnepeken rokonlátogatáskor, meg extrabazmeg helyzetekben kellett. Persze azért minden hétvégén mentek vele egy kört a faluban, és jó idő esetén látványosan takarították az udvar elejében. Aztán ha esetleg alkoholizmus vagy szódásszifon szemüveg miatt letette az autót a fia meg már belenőtt a nyugatról hozott opelek és golfok korszakába, akkor lehet hogy ott is maradt a Lada a patika tiszta garázsban. És ha egy ilyen autót valaki manapság megtalál, és megveszi, akkor a mai autózási szokásokból kiindulva (drága a benzin, de akkor is kocsival megyek WC-re is) utánaszámol, és hű de nagy számok jönnek ki neki... nézné a kilométerórát, de az csak öt számjegyű, tehát az 50125 az lehet akár 150125 is, de lehet akár 550125 is. Az eladó meg büszkén meséli, hogy hányszor átfordult már...

magyar-magyar szótár 2012.11.07. 15:48:05

@RomBold!: Az első 10000 db Zsiguliba valóban szereltek néhány torinói ezt-azt, de a Birodalomban kb 44444 bennfenrtes, párt-felsőbb-csinovnyik és hasonló pályázott rá, egy cokit hoztak abbó Magyarországra. Semmi nem igaz! Volt pár dolog, amit elente nem tudtak megoldani, pl a lengyelekkel gyártatták az üléssín védő műanyagot meg burkolati elemeket. Sokszor a hazaipiacos zsiguliknak furnérlemez volt az ajtó belborítása könyöklő nélkül SEMMI NEM IGAZ ebből a torinóifiatos legendából!

Aztán Vissza a Daciára.
Három helyen lehetett autót átvenni: Győrben, Budapesten (Csepel, a Gubacsi híd előtt) és Debrecenben a Monostorpályi úton. Úgyhogy mire egy átlagember hazaért vele -ha nem pesti volt, már beleugrott egy százas, mire fölvitte Budapestre, még vagy 100-150. Akkor ugye , ha nem akart meghalni durrdfktben, a Victoria román gumikat azonnal le kelett cserélnie, egy kis utánajárás... mire nagynehezen talált gumit (1986-88-90-ben pl Wien -Almhof -hoz hordták ki a bécsi gumisok a kopott gumikat, hagy hordják az unkoorzigeuner hund-ok. Egy csomnó feketéző meg kupecféle már az 50-es évek végétől havi tízezer kilométereket furikázott csempészárúvaél, bőrkabátokkal.... vásároztak... ismertem egy juhászt, az juhász-pásztor pumi-pulikeverélekkel meg kovaszokkal meg tenyész anyajuhokkal bótolt, az asszonnyal szereztetett jogosítvány, ő meg itta az anyósülésen a pirosbort demizsonból. M'túron volt egy kertész, fecskefarkú Mercije volt a 60-as évek végén, azzal járt vásározni szerte. Hát a maszek műanyagosok, a tikitakigyárosok, a bólogató kistehenkefejlesztők (mára már csak a bólogató kutya emléke maradt...) Gazdagabb kereszkedőkasztbéli cigányok már akkor is tömették a kudus dalitokkal a similabdátt, himihumit külföldre jártak, pl Budapestre kis mütyűrökért... zugtaxiztak. Amikor bejöttek a platós román ARO kisteherautók farm5.staticflickr.com/4151/5010939432_ee424eb59a_z.jpg, akkor aztán a feketefuvarozás -egy vagyont lehetett összekeresni vele, mire a "reformkommunisták" a Társasági Törvénnyel előálltak[1985](benne a részvénytársasági rész!!!) megalapozták a csőd után szükséges gazdaságikényszerintézkedések miatt őket rívván visszaszavazók sajtómunkásság általi beetetéséhez szükséges vagyoni erejüket.

magyar-magyar szótár 2012.11.07. 15:54:15

@RomBold!: A Zsigulinak, de még a Ladáknak is fiatalon volt egy érdekes fiatos-mellégzöngéje enyhe túráztatásra, olyan zümmögi zönöge, halk sivitásba átmenő durúzs. Ez a bontatlan motorban olyan 60-80 ezer km-ig volt meg, utána eltűnt, szétfűzött, fúrt stb motornál nem jött elő. Tehát ha 57000-et mutat az óra és nem hallani, akkor nyista palacsinta. Ritka kivételek erősítik a szabályt, taxiként szolgáló 250000 km-t futott kockaladában hallottam, de az egygazdája a zsigulik Surányi Endre bácsija volt (ami S.E. bácsi a Citroëneknek) Minden porcikájában is olyat mutatott, mintha 50000 lenne benne és nyugodtan is alszom, semmi lelkiismeretfurdalásom nincs amiatt, hogy én is tódítottam, ötven, persze, ötven hát, öreg bácsié volt !

magyar-magyar szótár 2012.11.07. 16:10:02

@RomBold!: Lopás: Akkor döbbentem meg igazán, amikor egy Warburg 12V-os és egy 1966-os BOSCH 12V-os a kezembe került, a külömnbség 30fok, a felfogatólapot ennyivel kellett elforgatni a Wartburg generátoron és 1:1 BOSCH lett. Szerintem átballagtak a fejlesztők West-Berlinbe, vettek egy Bosch generátort és lemásolták. (Azaz japám-ruszik módszert követtek, ebben a legizgalmasabb az, hogy a japánok lekoppintottak valami német kismotort, a szovjetek meg a japánt, abból lett a Riga-3

Teszedlete Csibész! (törölt) 2012.11.07. 20:04:58

Axióma:
Minél kisebb valakinek a farka, annál nagyobb kocsival igyekszik kompenzálni.

Bizonyító erejű példák:
Johny Endoscop az ismert biszex pornószinész Toyota íQ-val közlekedik. A farka 28 cm.
Frank Oldfart az államokban többszörös visszaesőként elítélt szexuális szadista egy bigfoottá szerelt Ford Rangerrel közlekedett mielőtt lecsukták. A farka 7.8 cm.

Kérdés:
Mekkora farka van annak aki ilyen törpeautókkal jár?

magyar-magyar szótár 2012.11.09. 13:04:02

@Teszedlete Csibész!: Gyurcsány FFerenc egy 77 milliós sportlimuzinból szált ki beszédet mondani a magyar társadalom csúnya feudális hajlamaiból [ Vitányi iván bácsi irataira támaszkodván az orációjában) és senki se kajabált rá, hogy ájjá má meg feri oszt nédd má meg azt a zótót, amivel gyötté, hee.

Bajnai Gordonnak a Velvet magazin szakcikkei áttanulmányozása után vélhetően nincsen akkora fasza, mint Gyurcsány Ferencnek, de két hét alatt népszerűbb lett Orbán Viktornál a varánusz című jógyerekszórakoztató és éélvröhögtető "blog" szerint. .

Laár András az ezoterikus magasfokú & műűűvész értelmiségiek emblematikus hamármuszáj-autójával, egy legalább 20 éves Toyota Corollával jár.

Az én faszom meglehetős és a kedvenc autóm a kívülről legkisebb belülről legnagyobb autó, ami nem Subaru mikiegérbuszocska és kevesebbet eszik, mint a Laáré, a károsanyagkibocsátása meg a töredéke és emígy meg nincsen többe. Viszont nem fehér.

magyar-magyar szótár 2012.11.09. 13:11:49

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Még egy link, amit tök fölösleges megnyitni, kb mint ezt egy_apa_levele_a_külfölde_telepulo_lanyahoz_bruhuh_geci_orban_miatt_kitantorognak_fijajijnk_jaj_utazás.blog.hu

tudom, hogy te, mint érintett, megnyitnád, hogy igazolni lássad a gyűlöleted okát, lám ez az apatárs is, hogy sirassaja szegény, ezek miatt jaj a rrohadáékok, a tántorgás ...

ezt meg nem nyitnád meg:

harom_honapja_szopom_a_faszt_hannoverben_nyista_munka_pedig_mar_regisztratam_miota_geci_nemetek_joskablogja.blog.hu

Ugye Jóska blogja nem lesz címlapos

Ki micsodán táplálkozik, ugye.
Hiszen az affairunk azt boizonyítja, hogy neked csak az a jó olvasmány, ami a mindenroszat tódítja egyre.

magyar-magyar szótár 2012.11.10. 02:06:37

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Ja, csak nem mindegy, hogy a mélyég melyik aknában van és az akna irálya micsoda. És mivel van tele az egyébként mélységben az akna. nagyon ügyes vagy.

Amúgy, ha valamit elértem, amikor megismerkedtünk, akkor a kommentjeid többsége twitteroido-lakonikus volt, néhány szmályli meg piktogramikus betűcsoportok, lol thx sat. Azt nem merném állítani, hogy a több karakteredben, főleg a politikai vitakörről beszélek most- valami szokatlanul újszerűen eltérőt olvastam volna a jóoldali agitációs propagandátó azon kívül, hogy miután a lózungjait előadtad, kinyilvánítottad, hogy te nemis-nemis te sem olyan nem vagy, sem emilyen, hanem... akkor ezekszerint magányos északfok. Csak tartalmilag ez nem tűnik ki. FORMAILAG ktségtelen, hogy bbjnick-kel lelni párhuzamokat, dehiszen ugyanígy TGM-mel is lelsz nálam párhuzamot, sőt TGM-ről inkább pozitívan szoktam beszélni. Ha a "vitánk"-at figyelő jógyerekeknél, meret úgyse veszik a fáradságot, be is válik ez a bbjnickel való kenyegetésed, mert ugye nézzük csak bbjnick szellemiképletét

AAAWTÉMO7TMMG§V~TTLPHHÁßMAGOAAACXY

Az enyém pedig
WWVWTŐBÖJUZRTKŰŰVXÓÓJUUZOOPYX2863QWERT

és akkor te megtalálod pl a T-t és szépen rámutatol, hogy "Nijemmá, ennek is van töje, hee" [óvoda] ..és erre a grófnő tapsikol mert tényleg, nekem is van. (Ugyanez ment a békemenetesezéssel.)

Mondjuk nálad van "tartalmi bírálat" lebaszol, hogy ne foglalkozzak azzal, hogy honnan került a lakásba ez a nyakigérő szar, hanem a JELENHEÉLYZET szarkezelsét bíráljam, ha fent tartja a kezét, akkor megadja magát, tiszta a keze, de szarhozérés nélkül nem lesz javítás, ha meg a szarban lent matat, akkor szaros a keze. És akik ezt a szart ránk özönöltették, ami szar ugye az én ELTÉRŐ rendszeremben nem mindig annyira rossz...ha pl a konyhakertben van... Tehát arra szólítasz föl, hogy ne azzal foglalkozzak, ami egyébként a tanulság levonása után még hasznos lehet, pl vegyük az LMP naívabb részét, aminek a képviseletét Jávor most eljátsza, akik ugye nem akarják lenyelni Gordont. (a tudodmijét) Megmutatom, igenis beszéljüönk egy nemkitárgyalt dologról, mert ABBÓL tanuljuk meg, hogyan lehet MÉG EGYSZER nem ugyanabba kerülni. De nem hanem teszerinted arról kén írnom, azt ostorzni, pofozni azt a szart, amit naponta itt a bloghún csapáz még 300 blog. Alternatív javaslatotok nektek Jók-nak és Igazak-nak még az volt, hogy menjek az MNO-ba a hasonszörűjeim közé. (tologatás) Az ugye nem zavar, hogy az én mítoiszom az oda se illik. Ha itt egy percig se birom orrbefogva se 1db egy_kitantorgo_leany_apjanak
_levele_:bruhuhu_utazas.blog.hu stílusúú bejegyzést, akkor majd ezer ilyen stílusú hol_nemzet_sullyed_el_nyomjak
_krachacsot_agymosatlan.mno.blog.hu

elviselnék, mi??

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2012.11.12. 15:00:51

@magyar-magyar szótár:

a rendszeresen visszatérő el-sem-olvasom-úgyis-jobban-tudom attitűdöd szerintem védhetetlen

erre - vagyis a nemérdekeltemitmndasz deén megmondommertjobbantudom - hozzáállásra utaltam bbjnickkel

és még egszer, ha én írok valamit, akármit (rengeteg konkrét, való életből vett példát hoztam föl, épp ezért), akkor az agymosott, beszopott, megvezetett "jóoldali agitációs propagand lózungja"

míg ha te mondasz bármit, az
- politikai éleslátás
- akkor is igaz, ha többen linkkkel alátámasztva megkérdőjelezzük
- különben is csak

és ez nem csak politikai kérdésekben van így, lsd tumbl...

"Tehát arra szólítasz föl"

semmire se szólítalak fül

csak szeretném, ha visszatérne dialógus, az önirónia, a a a.. hagyjuk
süti beállítások módosítása