motorka - ->

"Motorkára ne kelljen már hajtási!"

/kattogásmarketing okokból meghirdetett fedett valódicélú felhívás a bloghúú szerkesztőjében/

Jellegzetesen erőltetetten humorkodó indexista jópofáskodás.

Valamint: - mondta)


Ortisz · http://brog.blog.hu2011.01.18. 12:07:38

Hogy egy nem érdemi hozzászólás is legyen :o)

"Motorkára ne kelljen már hajtási!"
- ez az idézet a Belga együttes szövegének kifordítása:
"Ha motorkán mész, legyen nálad hajtási, ne száguldjá nem vagy te Talmácsi!"
Tehát az indexblogger [ a bloghúútündér] max a kifordítás miatt "dicsérhető", a saját kútfő miatt nem.

 

A múlt század '70-es éveiben a KISZ -titkárképzőkben az eszterházy-kockás trapézgatyós zöld kardigános nomádinges foncsorszemüveges humorheroldok műmájerkedtek effélékkel cigiszünetekben, de a tiszaföldvári óvónőképző kollégiumában is voltak minden évfolyamban olyan harisnyaszárú ABBA-csizmás  16 éves szüzek , akik  nyelvigügyégési kisérletekkel szánalmaskodtak volna a nőspasizó , a többszörösen AB-bizottságot járt kemény magba betörni.

 

Megjegyzés: hajtási engedély (valaha) lovaskocsikra kellett. A jogosítvány ettől abban különbözik, hogy legalább minimális gyakorlati képzést és vizsgán való megfelelést(manőverezési képességek és készségek, forgalom) feltételez. Az autós KRESZ ismerete (B-kateg') nem jeleti azt, hogy ilyen jogosítvány hajtási engedély lehet egy kocamotoros számára is akár, aki még biciklizésben sem gyakorlott, de divatból (hűű, mert az index kampányójja) ráérez a vááágyra, hogy "motorozhasson".

 

Az alábbiakban mutatok pár példát, hogy a gügyögéssel mint próbálnák szakszerűen megkisebbíteni azt a veszedelmet, amit A Város neuralgikus pontjainak netokratív jógyerek kocamotorosokkal való elözönlése jelentene.

 

Most bezzeg a jófeltételezésből kéne kiindulni, mi? Ha meg az a marketingcél, a legsötétebb verzión is még kormolni muszáj...

 

A város útjai olyan állapotban vannak,  hogy azokon a motorozáshoz még a nagy gyakorlat, 100000 km bukásmentesen is kevés. Esőben bizonyos aszfaltozott szakaszok síkosak, a kánikulai locsoláskor még veszélyesebben.

 

Bezzegitáliában, ha kürtöl a motoros, azt jelenti, jövök! Részben udvariasságból is tutul. A magyar virtus alapján a dudálás bicskanyitogatásra és ökölmutogatásra felhívó provokáció. A magyar autós az orra után megy, tükröt nem használ, holtteréből az edzett motoros futár is kifelé igyekszik -a kocamotoros B-kateg jogsival viszont a motorozás alapelemeivel sincsen tisztában, nemhogy egy forgalmi szituáció megoldásával.

Bezzegitáliában minden közlekedő figyelmes, az, amit a magyar "erőszakos"-ságnak érez, sőt, útibeszámolóiban oktondin interpretál, nem más, mint a magyarbambaságának a hosszú 3mp-e: Az olasz ad neked 1 mp-et, de nem kettőt, nem ötöt. Ha nem reagálsz, akkor nem vár tovább, ő megy el (pl körforgalomban).

Először miheztartásra kedvencem, az Aprilia RS 125. Ez a motoros nagyon tud. Laikusoknak feltűnhet 0:58 tól az a kacimbálás: melegíti a srác a gumikat, Feltűnő a kanyarbiztossága és a visszafogottsága, a motor képességeinek 70%-át ha kihasználja és csak ott megy bele a 100-ba, ahol az biztonságos, ráadásul figyelmes is.

 

 Jellegzetes amerikai hülyeizmus: crazy-nek cimkézi a figyelmes, jó reflexű, technikás gyors közlekedést. (Megjegyzem, a filmen forgalommentes igen csöndes viszonyok láthatóak)

 

 

Olyan országban, ahol tudnak motorozni, azt is tudják, mi az alkalmas motor: a nagykerekű négyütemű 125-ös:

 

Budapesten a B-kategóriás jogosítvány is kevés ahhoz, hogy valaki használja az autója visszapillantóit -hát még a motorosoknak Árgus szemei is kevessek!

 

Budapest fő közlekedésszervezési elve az M0-ástól befelé így hangzik:

Helyismerettel el lehet igazodni.

 

A környezetvédelmi hoaxális célra: Igen, sok elhivatott vadződ és környezetvédő meg valóban környezettudatosan gondolkodó ember is azt hiszi, hogy azért van tele A Város autóval, mert az autósok technoid környezetromboló lusta barmok... de nem. Többszázezren a világvárosban, ami egyben az ország közepe is, kényszerből autóznak. Míg Itáliában onnan látod, hogy csaj vezeti, édes kis buksija kócosát messze a kormánytól lent, addig a magyar kényszerautós nő halálrarémülten markolja mellére a kormányt, feje a kormány tetején. Ha esik az eső A Városban, megtorpan a forgalom: a százezernyi koca kényszerautós miatt. Közéjük  innovatív (= vakmerő, oktondi-tudatlan gyakorlatlan) kocamotoroskat engednél?? Nem fog kiszállni a kényszerautós , pedig retteg a vezetéstől, de A Város átlóirányaiban is másfél óra tömegközlekedéssel az, ami csúcsforgalomban 45 perc. Egy könyvelőnő nem fog Újpestről Albertfalvára tömegközcsivel másfél órát utazni de motorkuccikácskával se 20 percet, útál autózni, de neki szám a plusz 45 perc.. és ha autózni retteg, akkor motorra azért még nem , nem,  nem ül. A megveszekedettek, akik kétszer nyaraláskor már béreltek motort, ennyi a gyakorlatuk, egy mediterrán szigeten, ahol a helyiek pompásan vezetnek, művészien és figyelnek a motoros barmokra seggekre , mert azok túristák és belőlük élnek.. Itáliában 65 éve szocializálódnak egymáshoz motorosok és autósok... Nálunk meg az igazi, az első és egyben utolsó  motoros generáció a hamut már mamunak mondó papó. Magamfajta elavult vén szarzsák, aki húsz éve még szemét kis takonyba számított. A mostani nejlon, koca, zaj meg felháborításivágy és feltűnésiviszketegmotorosok? 30 éve volt egy MZ-je, amibe tízezret hajtott és most életúnt milliomosként nosztalgiát érez, vesz egy Harley-t.. juj... Ördögmotoros volt Babettával...  Kóstolgatja a kanyart? Angol stílus, erre dönti a motort és arra nyaklik? Jaj.  Nem érzi, de megy.. Tíz magyar motorosból szemre ha kettő a gyakorlott, igazi..

Budapest városkonglomerátumának vannak olyan lakói, akik Balin telelnek, utána síelés osztrákbaaa, nyáron síelés svejcbeee , ősszel vitorlázás a Chimsee-n - a Háromkerületbeee lakik, de életében nem is autózott Kőbányán: Motorral még csúnyábbat fog szívni, főleg ha kocamotoros.

MOTORKÁZZÁL ESŐBEN ANYÁDDAL 

AZ UTASÜLÉSEN A MAGLÓDI ÚTON 

CÍMLAPTÜNDÉR, BÉSJOGSIVAL!

 

Magyarországon segédmotorkerékpárként használnak (rendszám forgalmi és biztosítás nélkül) 125-ös motorkerékpárokat, ha a népmozgalmi (kismotor) jelleget magasabb kategóriában engedményezem, ez azt fogja eredményezni, hogy 125-ös gyanánt vidéken 200-as 250-es motorokat, A Város-ban 400-asokat fognak használni. Ez persze A Motorka Mozgalom mögött álló motorkerékpárértékesítő lobbynak nyami lenne!

 

Maszek: Súlyos utóítéleteim alapján Budapesten autózvást motorkerékpárosban akkor bízom meg, ha az láthatóan motorosfutár, jellegzetesen koromszürkésfeketezöldes figura, ők többnyire nagykerekű 125-250-esekkel hajtanak, semmi fazon, színesség és csícsa, biztosan ülnek a nyeregben, látszik a mozgásukon is, hogy tapasztaltak. Legveszedelmesebbek azok a millionyér divatmajmok, akik valamelyik nagyobb útfelújításkor ötletszerűen betérnek egy motorboltba és vesznek valami  robogót, mert megtetszett nekik, ahogy a tapasztalt futárok kavillózni tudnak. Bizonytalan, nem képes kezelni a motort, nem érzi, még azt sem tudja, hogy megálláskor hová tegye le a lábát. Nőikategóriában a picsamotoros az édes pici popsikáját az ülés hegyére illeti, "beleül" a motorka elejébe éddybabbun (nincs motoros pasija, aki megtanítsa.. és ha nem járt tanfolyamra.. brrr...) Alig van feneke kontaktusban az motorral, térdei összezárva, bizonytalan.. És így motorkázna olyan utakon, amikre igazából aszfalt-vegyes gumis enduro való!

 

 

Kiskerekű 50 kcm-s motorkával se, szépen kérlek, nehogy kiskerekű 125-össel.. Budapesten kiskerekűvel  ne, kérlek, ne dőlj be a cukipofa Mozgalomnak!

 

Nagy kerekű nemmotorka alkalmas: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kiskerekű picsamotor (-> motorka)

 

NEM ALKALMAS JUJJ , VIGYÁZZ NE, ILYET NE!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr712583062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

I_Isti 2011.01.14. 12:16:46

Meg a koporsókészítőknek, meg a sebészprofesszoroknak, akiknek a műtétjeihez pillanatnyilag kevés a donor...

magyar-magyar szótár 2011.01.14. 12:20:39

@I_Isti: Acchrr, ebben a műfajban királykategória a szezonális kocamotoros találkozása a gyalogosbarát "új modern korszerű biztonságos" autóval, aminek a lökhárító borítása szilánkosra törik és a sebészeten 158 szilánkot szedegélnek ki az ügyikéből (Köszönjük Emese!)

2011.01.14. 13:00:57

Isztanbulban de facto a járdán is lehet motorozni, sőt, aki komolyan eltökélt, hogy még aznap célba ér, annak kell is. Viszont ezt illedelmesen csinálják, a járdán közlekedők nem dudálnak és miután majdnem elütöttek, finom fejbiccentéssel jelzik, hogy ők kérnek elnézést.

magyar-magyar szótár 2011.01.14. 13:04:28

@ifsz: Ilyenkor mi van, amikor a szerkesztőben a javított, bővített verzióm látszik, de elmentvén még mindig a hiányos és hibás? A blogMOTORKÁVAL is kéne foglalkoznia szerintem Bogikakáéknak.

Az 'sztambuli közlekedésről is mindent össztódít a magyar, mert nem látja át a lényegét. Ott is sokkal figyelmesebbek, alááll a lámpának és a második rövid tutúval figyelmezteti, hogy majdnem zöld (igaz, a piros is zöldbe számít) Aki ismeri a lámpát méghamarabb tutul.
Meg az is, aki nem győzi várni :D

I_Isti 2011.01.14. 14:07:37

Ja, és még valami: asszem vannak 125cm3-es quadok is. Azokat mivel lehessen vezetni? Milyen dolog az, hogy a 125-ös motort lehet vezetni B-vel, a quad-ot meg nem?

magyar-magyar szótár 2011.01.14. 14:43:27

@I_Isti: A quadok és a "mopedautók" rendszám & vizsgakötelesek lennének s ezzel elvileg tisztázódott volna a jogosítványkérdés is. Minta Gusztinak ittas vezetésért elvették az összes jogsiját, elővette a régi smkp papírját vásárolt 600ezerért egy "mopedautót" és...
És Mozdony Rolcsi gabonaszállító teherautóvezető, ahogy időnkéntegyébtevékenysége közben előrenéz a fülkéből az útra is kitekint, penget gyönge 90-nel egy ezüst autónak látszó tárgyat lát 1 km-re, úgy van vele, még addig lehajol egy CD-t kikeres (saccolja, autó, megy 90-nel majdnem) közeben mopedautó, 40-nel, felnéz de már késő és lerongyolja a "mopedautót" mint a tyúkszart. Mert megérdemlik.

2011.01.14. 15:21:52

@magyar-magyar szótár:

A törökök közlekedésével kapcsolatos félreértés az lehet, hogy a közlekedők másképpen kommunikálnak mint az átlag európai, nem az index+villantás, hanem a duda a szándék jelzésének legfőbb eszköze, az index használata fakultatív, a dudáé nem :). A lámpás kereszteződésekben egyre több helyen van olyan lámpa, ami visszaszámlálással jelzi, hogy mennyi van hátra a zöldből és a pirosból, gondolom akkor ezt azért használják, hogy jelezzék a sofőrnek, hogy mikor kell elkezdeni nyomni a dudát.

A blogmotorkával több dolog is lehet. Szerencsés esetben csak a böngésző és a szerver közötti kommunikációs nehézség, ilyenkor az F5 nyomogatása, ha az nem, akkor a böngésző gyorsítótárának (cache) ürítése segíthet. A művelet végzése közben jó ügyelni az egyenletes hasi légzésre, és arra, hogy az esetleg elkalandozó figyelmet a köldökre összpontosítsuk. Ha ezek nem segítenek, akkor a szerveren van a baj és fölösleges aggódnod, mert vagy idővel magától megjavul vagy nem, de ez semmiképpen sem rajtad múlik. A szerveren való problémának az a gyökere, hogy a blog.hu és hasonló nagy látogatottságú oldalak trükkök százait kénytelenek alkalmazni, hogy az adatbázisban való keresgélések számát a lehető legkisebbre csökkentsék, viszont az ilyen trükkök alkalmazása könnyen vezethet olyan jellegű hibához, hogy a programnak keresgélnie kéne, mert frissült az adat, de ezt mégsem teszi. Aztán még az is lehet, hogy semmi ilyesmiről nincs szó, csak annyi a probléma, hogy a rendszer néha magába roskad. Az utóbbi két esetben addig kell várni, amíg valamelyik rendszergazda észreveszi és javítja a dolgot. Ha ez túl sokáig tart vagy túl gyakran jelentkezik, esetleg lehet nekik szólni, hogy biztosan tudjanak a problémáról.

magyar-magyar szótár 2011.01.14. 15:57:57

@ifsz: Kösz, ez tudományos volt és mégis megértettem. Eddig egy ilyen emberrel találkoztam, de el kell fogadjam, hogy nem ő vagy. Ha egyszer azt mondtad.

Közben megjavult és megjelent a felszíni hártyán is.

Minden országban igyekeznek kommunikálni az autósok. Magyarországon huszonévvel ezelőtt tökismeretlen autós párt kerestem Pestnek fölfelé, aki hátul volt, jobban kilátott, így előztünk, két autó könnyedébben küzd le teherautókkal lassított kétsávos utakat. Ma már nem találni párt, dobok egy indexet nem érti, traffipaxot jelzek, les mint a birka és tép bele, villantok, hogy elengedjem, azt hiszi, erőszakos állat vagyok és lefékez. Holdfényes nyáréjen ködlámpával közlekedik. Ködben megyek 80-nal, gyakorlatlna, megelőz, megíjed, lefékez 40-re, megelőzöm, megyk 80-nal utánamjön, leelőz, nem lát befélkez és ezt hatszor csinálja meg, amíg 100-zal el nem húzok.. Nem javul, hanem folyam,atosan romlik a helyzet. Nem néz tükörbe, nem figyel, főleg a tükörholtterekkel van baj... Nem néz hátra A SZEMÉVEL bele. Nem érzi az autót, a távolságokat, lesi a GPRS-t ami SZART se ér.

radiologus.hu · http://www.radiologus.hu 2011.01.14. 17:15:26

A poszthoz, meg az előző motoroshoz: Budapesten nagyon könnyű motorral járni, csak egy dolgot kell megtanulni, de azt soha nem szabad elfelejteni.

KÉT KERÉKEN NEM LÁTSZOL

Effektíve nem látszol, az A-oszlop kitakar, az átlag feletti autós is 20 másodpercenként pislant a tükörbe, te motorral annyi idő alatt a végtelenből már előtte vagy.

Ha úgy közlekedsz, hogyha szemben áll veled az autó 20 méterre, akkor már 15 %-osan látszol, akkor nem ér meglepetés.

Én nem félek a B-jogosítványos motorosoktól. Kevesen lesznek.

Rombold! (törölt) 2011.01.14. 17:53:07

Nekem csak "A-korl" jogsim van.

Vezethetek vele kisebb négykereküeket? Mondjuk Smartot, meg édibédi Coopert, esetleg Fiat(új)öccázast?

Nem?!?!

Mé'nem? Azáldóját!!!

Azt is hülyeségnek tartom, hogy "B" jogsival babettázni lehet, nemhogy motorozni.

Radiológus, magának meg rettenetesen igaza van: KÉTKEREKŰ JÁRMŰVEK LÁTHATATLANOK!!!

Rombold! (törölt) 2011.01.14. 18:15:29

images02.olx.hu/ui/5/43/33/1268672031_80834033_3-Simson-Schwalbe-KR-51-Mosonmagyarovar.jpg

Ezt ismeritek?

Ugye hogy csak 50 ccm?
Ugye hogy csak 40-nel szabad neki gurulni?
Ugye hogy sufnituning nélkül is megy széllel szemben 50-et?

És engem egyszer egy ilyennel alázott le egy pizzás a Már'író kuttya aszfaltján. Később találkoztam vele és rákérdztem, hogyan csinálta. Aszongyahogy: Simson motor ki, 150-es MZ blokk be, és már kész is. Minimális szerelőmunka, a hangja, a füstje ugyanolyan marad, mint volt, és minden hülye rendőr tuggya, hogy ez csak egy robogó, véletlenül se nagyobb féldecinél...

magyar-magyar szótár 2011.01.15. 04:37:37

@Rombold!: A Simson Schwalbe eredeti hosszabb löketű 50-es motorjával kb 70-et megy, kis hozzáértéssel 80-hoz közel.
A Simson motor azt mondja: prümm-prümm-prűűűűűűűű
A 150-es MZ motor azt mondja BrüMM-brü-brü-brü-brŰMM- BRŰŰŰŰŰŰŰ
még a 125-ös és a 150 elkülönböztetése is lehetséges, de ehhez már zenei hallás kell, botfül csak a Simson/ MZ hangot tudja elkülönböztetni.

A gyalogrendőr nem ismer kíméletet. csak a motorosrendőr ért annyira a motorokhoz, hogy faluhelyen kivéteti a szelepeket és gyalog hazatolatja a 200kcm-es robogót "50-es papírokkal"

magyar-magyar szótár 2011.01.15. 04:39:21

@radiologus.hu: Ezt hangsúlyoztam volna én is:
-a kényszerautós autóban fog maradni, ezután is csak arra néz, amerre menni szeretne, tükröt nem használja, kanyarodáskor az autó orrát nézi és nem azt, hogy vele a bátor Hajtás Pajtás az oldalánál tükörholttérben kanyarodiok A Hajtás Pajtás TUDJA mi a tükörholttér (ezért rúgdalja az autó oldalát takaroggy! felkiáltássl hogy a barom észrevegye) Ezt most sikerült a KRESZ-be is bevétetniük, hogy kanyarodjatnak a belsőoldalon a szűkíven a járdasziget és az autó közötti 40cm-n

-Jól LÁTHATÓ az olasz (a római) videón, hogy a busz elé bevágó motoros is figyel és a buszos is figyel és mindenki figyel!

És még egy: 100 motorosból (az Aprilia RS 125 videón) 127 úgy odaránt és elmegy, kicentizve az autónál beszélgető seggét, mint a huzat!

Viszont elé is nyithatnak egy ajtót, mert a magyar autós nem néz tükörbe, még a kamionos se, még a kamionos is elém lép le a fülkéből, miközben szemben is kamion jön és nem tudom elrántani. Pedig a kamionos profi lenne, akinek a szeme (sarka)önkéntelenül a tükrön.

Én Winklertől meg a barátaitól nem félek- akik jellegzetesen jóoldali jószándékú végig nem gondolással annyit láttak, hogy a motorboltos haver is jól jár és nekünk se kéne az A-kategre elszórni egy használt robogó árát.. Ők ezt tiszta szívvel jópofaságnak látják. Azzal mentik föl magukat, hiog úgyis csk majd mi ülünk motorra, akiknek vérünkben van a közlekedés, születetközlekedők benzinvérűek vagyunk.

Hányan lehetnek Winklerék? húszan? -harmincan?

Annyi tízezresem legyen, ahány jólány megfelelésből mitsetudva lájkolta Az Ügyet. Vehetnék a pénzből egy kis házikót Gozón meg egy 20 éves 125-ös Yamaha nagykerekűrobogót. Még a térképről is, ollóval vágnám ki Magyarországot a biztonság kedvéért a nagyobb, cipó alakút.

Rombold! (törölt) 2011.01.15. 09:49:37

Ez a hang és hallás téma ez elég sokrétű.

Ha Alpuszta és Felpuszta közt találkoztam volna a pizzással, (csak mi ketten, meg Lajozs'bá a permetezős traktorral kissé balra a főődön) akkor én is hallottam volna a látvány és a hang közti eltérést, de a Mártírok útján (vagy 40 jármű zsibongott körülöttem) simán benyaltam :)

Te valószínüleg ott se csodálkoztál volna, de én még igen.
Mert ez a hallás ez nem olyan ám, hogy egyik nap még nincs, másik nap meg már tévedhetetlen :)
Ifjabb koromban engem az se érdekelt, hogy Babetta vagy platós IFA.... zajos és büdös, és idegesít... aztán amikor Puch agyváltós biciklivel kimerészkedtem a faluból a megye naaagy és félelmetes országútjaira, akkor megtanultam elkülöníteni néhány jellemző ellenség hangját... aztán amikor elkezdtem motoros-okításra járni, akkor tovább javult a hallásom, de a jótól még most is messze vagyok.

Ismerőseim közt akadt olyan, aki az öreg Trophymat behallotta Barkasnak. (valami kétütemű, úgyhogy nem is tévedtem nagyot - mondta)

Ortisz · http://brog.blog.hu 2011.01.18. 12:07:38

Hogy egy nem érdemi hozzászólás is legyen :o)

"Motorkára ne kelljen már hajtási!"
- ez az idézet a Belga együttes szövegének kifordítása:
"Ha motorkán mész, legyen nálad hajtási, ne száguldjá nem vagy te Talmácsi!"
Tehát az indexblogger max a kifordítás miatt "dicsérhető", a saját kútfő miatt nem.

RomBold! (törölt) 2011.01.18. 16:48:01

Bár sose hallottam még róluk, kapnak egy pirospontot !

Fenehorizont 667 2011.01.18. 16:48:32

@Ortisz: tééényleg! rá nem jöttem volna.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.01.19. 09:10:06

tiszta szerencse, hogy én ízlésből vagy érdeklődés híján vagy nemistudom, szval gyalogos vagyok, szerencsére semmilyen robogósdi nem tud meghatni.

Persze nyilván nekem sem mindegy, kamion gázol el vagy motorka.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.01.19. 11:23:19

@magyar-magyar szótár: levéltárosnak van erre egy kiváló kezdeményezése, a picapica blog már fel is karolta.

ha tetszik, csatlakozz:)

itten egy lehetséges kód:

<h1 style="text-align: center; ">&nbsp;&quot;Botorkára ne hallgass már, pajtásim!&quot;</h1>
<p>&nbsp;</p>
<p style="text-align: center; "><a href="http://leveltar.blog.hu/2011/01/19/botorkara_ne_hallgass_mar_pajtasim">leveltar.blog.hu</a></p>

Glompf (törölt) 2011.01.19. 17:21:08

copy-paste....
értem én...
de hova is?

magyar-magyar szótár 2011.01.21. 08:57:30

@Ortisz: Bahff, huuu, így még szomorúbb. Köszönöm. @Glompf: Én se tudom, mija, de el ne felejtsd a forrás gombot paste előtt megnyomikálni.

RomBold! (törölt) 2011.01.21. 09:14:56

Bacca meg a lótetű!

Amíg Ortisz nem szólt, azt se tudtam, hogy létezik ilyen belga nevű zajbrigád. Aztán most meghallgattam őket néhányszor, és belopta magát a hülye fejembe a "zenéjük" az alábbi szöveggel:

>>Motorkára ne kelljen má' hajtási! Szágúdozzá gyorsabban mint Talmácsi!<<

magyar-magyar szótár 2011.01.21. 13:52:20

@RomBold!: Én már tíz évvel ezelőtt is tudtam ám, mi a bëlga együttes igaz, hogy azt, mi a bëlga , azt már 30 éve...) 10 éve még sezmét kis takony vótam, most meg már vén szar , mér fogyasztói szegmens alapján is halálközeli kóros osztály...

A bëlga úgy rap zenekar, ahogy a Laibach [Slo]náci. Vagy ahogy én szótár. Meg ilyesmi.

magyar-magyar szótár 2011.01.21. 13:55:48

@RomBold!: A bëlgának vót egy haverja, a Gaborindó, annak meg valami kiskölyke, aki ilyen pecás kis nótácskát dallt az EstFM-ben. A Bëlgának az vót a Gaborindó, mint a Prognózisnak Torma. Vagy afféle. Az internet semmit nem ad ki Gaborindóról, azóta lehet, presszós lett Stigetszentmiklóson. Vagy tüzéptelepet vezet vagy ilyesmi.

RomBold! (törölt) 2011.01.21. 15:08:12

Na, az EstFM is kimaradt az életemből...
süti beállítások módosítása