katmandu.jpg

FRICI Vacs jú di dáj for, ju manki! FiftiNÖ Dolar!

TAXIDRIVER FifTY,Mister. (tenyerére rajzol  egy50-est) FifTY (mutatja az okoseszközén az 50-est)

FRICI Tacráj. Ten Dolar. Ten. (haverokhoz) Szétszopatom az agyát ennek a cigány majomnak!

TAXIDRIVER Listenme,Mister:Thörthy.

FRICI Faka! Náj Dollar, nájn!

TAXIDRIVER Forthy. This a Last, Forty or get out.

GÉZA Nesze, te baszottcigánymajom a huszas és baszdki kurvanyádat,azt a tetvet! (20 dollárost ad át)

FRICI Na, csak ollóba fogtuka kis gecit,mi?

GÉZA Ja.

(sötétség,függöny,lapozás neszei)

FRICI Hát már ennyi idő eltelt megint? - Béla bá!

BÉLABÁ Ja, Fricikém,ja.Két év és alig mentem vele 5000 km-t.

FRICI Hozzad,Bélabácsi, csak bedobod a pultra a kulcsokat meg a papírokat és aláírod  Dzsenikénél a meghatalmazást...

BÉLABÁ ... azt a napot mondjad,kisfiam,amikor estére kész is lesz.

FRICI Jaj, Bélám,mit gondolsz! Napi 20-30-an hozzák be ezt a sok szart és jó, ha 10-20-t át tudunk tolni,annyira szar a rendszer,feszt lefagy meg minden, de stadjonnyokra, van pénz!

BÉLABÁ Én csak ennyit kérek Fricikém.ne legyen az,mint a múltkor,hogy egy hetet kellett várnom.Ennyit a régi szépidőkért tegyél meg nekem,hogy estére lepapírozzátok. Százötvennel vágtatok meg a múltkor és nem szóltam semmit.

FRICI Oké, Bélám,meglátom,mit tehetünk,majd én,személyesen nézek rá.

BÉÁLABÁ Rendben,mikorra vigyem?

FRICI Holnap.Holnap reggel hatraa hozd be. Én várlak.

balna.jpeg

( a Holnap,fél hét Frici hazakunkorodik Béla bá'val)

FRICI Ez még autó,Bélám. Akkor még tudtak a friccek.

BÉLABÁ Majd meglátjuk,kisfiam,amikor a számlát elém tolja a kurvád. Hogy mit fogott az ácsceruzád!

FRICI (satufék) Béla.Akkorén most itt kiszáltam,odaviszed ezt a rozsdabogláyt,ahol még bengedik a kapun.Nem vagyokén arra rászorulva,hogy a rendszerben kiszúrjanak nekem egy 32éves autót. Minek nézel engem? Cigánynak?

BÉLABÁ (ő iskiszáll) Jól van,ne hisztizzél,kisfiam.Azért a 150-ért,amivel a múltkor a semmiért átvertél, nyeljél már valamit öregapádtól.Na szevasz,innen hazasétálok,majd csörgessmeg,ha készen lesz.

(egy hétmúlva)

BÉLABÁ Szerday. Ypszilonnal,Szerday Béla A I Z,a szám nem ugrikbe,de szerintem az egész portán nincsen másik A-rendszámos autó. Veterán,az is feltűnő.

HELGA Bocsánat uram, rengeteg autó van itt,naponta 20-30 autót hoznak be. És Fricit árgyal a biztosítóval,nem tudja most felvenni.

BÉLABÁ Jól van,kislány,ha látja, csak annyit szóljon oda neki, hogy a Bélabá érdeklődött.

(20 nap múlva)

KRISZ ----és bovcsánat,Béla bácsi,de így is protekciós tetszett lenni,mert eleve három hétre adunk időpontot behozni is.

BÉLABÁ Engema szám érdekel,amit deláznom kéne

KRISZ Ja?- fejből honnan tudnám, naponta ötven autóét... majd  ott a pultnál, a pénztárba,minden jót,ottmindent megkap!

BÉLABÁ (a pénztárnál) A I Z egy öreg Merci.

GIGI Persze,itt van, külön tettük, tessék a papírok meg a számla.

BÉLABÁ Nekem számlanem kell.Fricikével meg is beszéltük,ÁFA nélkül.

GIGI Mit teszik gondolni, az nagyon régen volt. Kártya vagy készpénz? (tolja a számlát)

BÉLABÁ Bocsánat,, szerintem elirták,egy számmal több van rajta ahogy elnézem,a végén. 5000 km-t sem mentem az előző műszakióta és akkor minden kopórészt lecseréltek.150000 Ft-ot fizettem,amikor odahaza meg nagyfékezem 52000 Ft-ból és egy óra alatt. De ugyan minek,amikor 5000 kilométerrel ezelőtt lett megnagyfékezve csupa Ate -cuccal!

GIGI Bocsánat,én egyáltalán nem értek az autószereléshez,de a gépben  is kétszáznyolvanhétezeröttszáz Forint van.

BÉLABÁ Hozzásem kellett nyúlni a kocsihoz.Minden tökéletes rajta.Hivatásos sofőr  vagyok,nem is engednék senkit nyúlni az autómhoz.Minden 100% tökéletes volt rajta a vizsga előtti napon.

GIGI Én nem tudok erre mit mondani,uram,én pénztáros vagyok.Krííísz!

KRISZ Mia? (Bélabához)Mi a gond, bátyám?

BÉLABÁ Az előzőműszakikor lenyeltem,hogy 150000-rel megvágtak.meg is beszéltem Fricikével mindent.Őmaga igérte meg, hogy most korrekt lesz.Hívja ide nekem.

KRISZ Kicsodát?

GIGI A főnököt mondja.

KRISZ Az lehetetlen, bátya'. Tárgyalásban van, biztos nem tud most lejönni.

BÉLABÁ Nekem le fog.Csak annyit szóljon be, hogy Bélabá van itt.

KRISZ Nézze uram,száznegyvenszázalékon dolgozunk.Minden autóhelye számít.Ha vitat bármit,semmi gond,itt tetszik  hagyni az autót,egyeztet egy időpontot és együtt átnézünk mindent. Alá tetszett írni, tizenötezer naponta a tárolás ,meg az átvizsgálás,az 22ezer.

BÉLABÁ Mit vizsgáljunk át? 5000 kilométert se hajtottam a kocsimmal az előzőműszaki óta,szerintem a fékje még jobb is lett,mint vadiújan volt.

KRISZ (belenéz a munkalapba) Ó,uram,egy 32éves autóról van szó. Tessék a munkalap,karosszériázás,festés , ezt, ha egy ellenőr átnézné,bocsásson meg,de anyagáron csináltuk és a karosszériásunk egyébként három hónapra ad időpontot.

BÉLABÁ Milyen karosszéria? Hová?Mihez? Micsodaaaa? Gyári szalonállapotban van,én magam öntötem kimindent fáradtolajjal még 1992-ben! Egy karc nincsen a gyári festésén! Nem futott Német"ben csak annyit,amíg behoztam! Én perelem be magukat értékcsökkentésért,ha hozzámertek nyúlni!

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr2116528792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása