Sükösd Miklósnak

"Peking nem Kína."

/Mao  Ce Tung Nixon látogatásakor/

Mire a Nyugat árulója Henry Kissinger megérkezett Pekingbe, hogy előkészítse Nixon látogatását,a Nyugatnak már annyi volt -főleg civilizációs értelemben.

 

Óh,a derék fehér oiropid civilizátorok:D

Kung Fu Cse idejhében Eurázsia nyugati csücskében a germano-anglo-saxo törzsek a medve bőrét még azon nyersen húzták magukra,ahogy lenyúzták. A mai India északi felén pedig gyermek-szakorvosok működtek.

 

Mire Nixon,a Nyugat árulója kezet fogott  Mao Ce Tunggal, Hong Kong  szállodáiban a nyugat hétköznapi,ismeretlen nevű árulói már vagy 10000 szállodaiéjszakát töltöttek [-> jürgenek]

"Korunk válságának az oka a szavak eltávolítása eredeti jelentésüktől."

/Kung Fu Cse i.e. 520/

Bánták is ezek a derék Nyugat Árulói,kik azok a vágottszeműek,akiknek a lejárt életgörbéjű termékeik dokumentációit és műszaki rajzait bérgyártatásra kiadták. Hogy kommunista kínai ügynökök vagy Malajzia gazdasági elitje, azaz kínaiak, vagy Thaiföld gazdasági elitje, tehát kínaiak vagy kínaiak a csodálatos Singapoore-ból, nagyjából le se fittyentették. Megkötötték az üzletet, aztán heroinoztak vagy kokainoztak, vagy gyereklányokaat rendeltek vagy kisfiúkat ízlésük szerint -Hong Kong már akkor is a fegyver,kábítószer és emberkereskedelem világközpontja volt kb annyira kurvára egy demokratikusan, ahogy máma is.

1982-ben a Volkswagen VW Santana összeszerelő üzemet alakított ki egy Shanghai-i traktorgyárban- a Nyugat Árulói.

Mit tudta azt a valóban még taknyos kisÍOrbán Viktor1982-ben a bolgármatróztrikójában,hogy húha, de egy mekkora Nyugat Árulója lesz már majd a XXI.század első ötöde után.

 

Pl a baromarcvú Hurrikánnfrizurás Bohóc embarhgót hirdetett a kínai chip-ek ellen és napok alatt beszart az amerikai autóiparmaradéka is,mert Just in Time,semmit nem készletez a kínai csipekből és természetesen ugyan minek is gyártanának az USÁ-ban autókompjuterekbe való csipeket,amikor azokat amerikai cégek kínai vállalati egységei gyártják Kínában.

 

Meg hát...akkan is már 14hónapja, hogy a Kínai nagy Karantén miatt leállt az amerikai gyógyszergyártás,mert a Nyugat Árulói úgy alakították, hogy ma már minden lényeges gyógyszer nyers-és alapanyag meg koncentrátum Kínából kerüla hígító,kiszerelő, ampullázó és csomagoló üzemekhez.

Just in Time.

Egyáltalán:Az a

kérdés drága  Miklós bácsi, mennyire van értelme a netokratív Globális Spekulalizmus idején még nyugatizni/keletizni de főleg pedig kommunistázni

,amikor

a globális világkonszernek nemhogy nemzetiérdekekre hányják hosszú,sárga ikrás -zselés  paszománytokban a bakfittyet,   de még kontinesérdekeket is nagy András-kereszt alakzatokban fosnak le.

"Oirópa! -te  drága szubkontinens Eurázsia csücskében!"

 

Teljesen megértem Miklós bácsi hasfájását, hogy ebbe a rohatt orbánba már,na.

De ha a Nyugat ott tart, hogy egy ilyen orbán el tudja árulni,Miklós bácsi,ajajajajajajaj---

amerikaseggnyalojasukosdmiklosstrebernyalzuhatagakozhelyekbolazamerikahangjamagyar_adasaban.jpg

 

Miklós bácsi tudta azt? hogy Kína több,mint egy évtizede opcióban lekötötte Oroszország valamennyi fölös gázát,pl ha Európa nem venné,azt is vinnék a kínaiak? - van hozzá másfél méter átmérőjű és összesen 4000km hosszú gázvezetékük. Putyin Gonosz Terve, a gázfüggőséggel zsarolás amerikai belpiacos néphülyítés az iskolázatlan alsóközép-munkásosztálynak----

 

Miklós bácsi,egy kurva-kibaszott Levi's gatyát nem varrnak már az USÁ-ban :D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr9516516018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wildhunt 2021.04.28. 22:24:03

LEAN manufacturing, KanBan system, 6Sigma, ISO9001. Ez a nyugati ipar halála, a CO2 kibocsátás megsoxorozója, és a multik életeleme. A SAP és MES csak gyorsítja a civilizáció halálát.

Frick László Intézet 2021.04.29. 06:10:21

@Wildhunt: Az utolsó Hannibal Lektür kedvéért levett bejegyzésemvolt az,amiben megmutattam a22 évvelezelőtt alkalmazott német szisztémát: A Matsushita GMBHés a CsodálatosNémet Gazdasági Csoda esetét.

AMatsushita GMBH ,ahogy a neve ismutatja,egy japán-német vállalat,amibőla névmeg a licenjog és aMEO a japánoké,atöbbi a németeké. Már abvban a korban,ahogy Hannibal egyszerűen azon az alapon, hogy orbánfasszopó=hazudiklehazugozott,nemtaláltamsenkit,aki elhizte volna,hogy Keleten a konkurensekegymás beszállítói.

Tehát ha egy ilyen Matsushita terméket PANASONICemblémaalatt szétszedtél, nagyjábólaz összes olyan keleti gyártótermékétmegtaláltad(megtalálod) benne,ami ismert. SONY Toshiba Tobishi AIWA .. Ez 22 éve volt,azóta az ilyesmibe a felétkínaiak gyártják bele.

A termék lemezrészeihez 6 szerszámossorozat volt szükséges.Malajziában gyártották leezeket a szerszámokat és hajóval küldték föl. A műanyagrészei,a láthatóak Magyarországon készültekés itt szerelték össze.Maga a termék 100% készre készült. Kettősminőségellenőrzésfolyt,a Német Minőség-et a németek folyamatosan ellenőrizték és időnkéntjött egy japán nő,aki a japánok részérőlelenőrzött.

Az aprótermékek,köröm nagyságú chip, tranzisztorok,mittomnén, ezek ellenőrzése úgy történt,hogy a konténeekből szúrópróbaszerűen nyitottak ki,a tálcákat szúrópróbaszerűen vettékki éselkezdték bemérni a tálcák pici alkatrészeit,ha egy bizonyos % hibás volt,nemméricskéltek tovább,az egész (többköbméternyi) cuccot visszaküldték a feladóköltségén Ázsiába.

Akészreegyártotterméket vevői-cxsomagolták.Így szállították Németországba,ahola németek bekönyvelték Hazai Gyártásúmagas Hozzáadott Németértékű Termék-nek.

Aztán az Audinál láttam ezt.. Az elsőgenerációsAudi TT-k zöme egyéni-vevőimegrendelés volt. Öt balkormányos közt egy jobbkormányos Mr Kenneth Leary-nekideés ide. Minden autóhoz tartozott egy név. [Ekkoriban a Paethon szerelését a Torony-ban meg is nézhette a megrendelő] Nemkövette egymást két egyforma felszereltségűautó.Mondhatnifél-kézi-összeszerelésűvolt.

Teljesen készreszerelték ezeket az autókat,majd a gyárlátogatás vezetője szemrebbenés nélkül hazudta azt,hogy ezeket az autókat majd még Ingolstadban felibe-harmadába szét és megint összeszerlik és akkor lesznek készen

És ezek a "titkok" 22-17 évesek.

Egyszerűen az európai nem akar dolgozni és egyre kevesebbet hajlandó dolgozni.

A"menekültek" sem dolgozni érkeznek,hanem ingyenélni.Dolgozni otthon is lehet. A válságövezetekben a tényleg szerencsétlen sorsúak 200 lépést "ivó"vízért elmenni alig lézengenek,nemhogy legyen 3000 Dollárjuk az európai kalandra. Amihez Gyuribácsi még hozzátesz vagy 1000-et. Meg a sok hülye,aki pénzt adományoz a kamu "mentő" szervezeteknek.

Afrikaiszemmel Európábanbüszke picsaember idióták pocsékolnak,dobnakki a szemétbe hasznosakat,dobálnak el fasza autókat és veszik meg milliókért a vadonatúj hulladékot.

Frick László Intézet 2021.04.29. 06:11:51

@Wildhunt: Van 1,amin te+alégiósésa "hagyományos jobboldal" markánsan "különvéleményen" vagyunk:

Szerintemezt érdemlia büszkepicsaember

szerintetekmeg nemezt érdemli.
Sokak szerint az afrikaiak "majmok"
Szerintem Sükösd Miklós is majom.

Serény Vélemény 2021.04.30. 09:39:02

@Frick László Intézet: Te figyu! Mai falba, mai szeget beverni már nem is lehet egy mai kalapáccsal! Ütvefúróval kell fúrni és utána egy tök drága csavart + tiplit betekerni. Az olcsó verzió se a csavarból, se a fúrószárból, se a fúróból, se a tipliből nem játszik, mert használhatatlan.
És ha modern fal még modernebb téglából van, akkor meg még ráadásul úgy kell ütvefúróval fúrni, hogy közben a kalapácsrészt ki kell kapcsolni, mert másképp roncsolja a tégla belső szerkezetét, és szar lesz.
Ezért még az is jobb megoldás, ha valaki felfogad egy fúróembert aki télleg ért is hozzá és darabonként 1-2 e huf-ért befúratja és tekerteti a falba a csavart...

Frick László Intézet 2021.04.30. 12:10:34

@Serény Vélemény: Az egyik legmodernebb fal az Ytong.Könnyű vésni-fúrni faragni,pompás hőszigetelő.Szöget is lehet beleverni.Ha szépen rakják,belül csak legletteled és tapétázod vagy lambériázhatod is.Összességében a tulajdonságai miatt olcsóbb
csak az első kanyarban a tégla-falazáshozképest relatíve drágábbNAK TŰNIK.
Ragasztani kell, több köbméter (köbmétere =1,2 tonna) falazóhabarcs takaríthatómeg,egy zsák ragasztó elég egy falhoz.

Frick László Intézet 2021.04.30. 13:25:25

@Serény Vélemény: Amúgy... szög...?Kalapács?
A 20-as évekslágere az egyszer használatos eldobható fehérnemű lesz.
Több generációnyilány (1gen. = 4 évfolyam) tanulgatgat és él,mielőtta felnőttség rabigájába vetnémagátmeg 40éves korában kezd lassan mármajd el is helyezkedni,aki a sajátpinája szagairóltájékozatlan éslakmusz papírt kell sokpénzért vásárolnia drogériában,hogy megtudja:gombás-e vagy baktériumos vagy nem szarozik,hanemkombival sterilizálja.

Miről beszélünk,ha két faszi beül egy félig sem önvezető Teslába,aztán hátradőlnek azzal, hogy 100% önvezető? :D

300mérnök,27 különböző team tervez meg egy motorteret és egyiknek se jut eszébe, hogy elavult módon azért kinti menetszélnek,frisslevegőnek is át kéne szellőztetnie azt a motorteret...

Nem issza meg a tehénszagú tejet

de a bio tej felárat, 200% kifizeti. Hagyjál már:D

Hát a Felelősen Kihalók?

nuchachos

Serény Vélemény 2021.04.30. 17:29:28

@Frick László Intézet: Ja. Viszont a gyári ajánlás szerint az ytongos falba kéne bele tenni két soronként egy acélhuzalt.
Olyat láttál már benne?

Amikor a nyolcvanas években segítettem téglát pakolni, akkor kétféle tégla volt, de mindegyik teherautóról ömlesztve lett kiszállítva. Namost ma, a téglákat raklapra teszik, és zsugorfóliázzák. Aztán az építkezés után marad egy csomó zsugorfólia szemétnek. Ha igazából környezettudasokosak lennének, akkor a régi módszerrel, dömperrel borítható téglát csinálnának, és nem kéne zsugorfóliázni ezzel megölni a cuki bálnákat a tengerben.

Másrészt ott van, látom, hogy tök drága téglát visznek a készülő házhoz, olyat, ami egyébként még méretre is van csiszolva jól. És. Elméletileg még ragasztani is lehet, annyira méretpontos. És akkor a maister fogja és két-három ujjnyi habarcscsal csinálja a falat, mármint a két téglasor között kétujjnyi habarcs van, vagy még több. Ha hiányzik a két tégla között a fal végére kb egy negyed téglányi, akkor okosan széthúzza, és habarccsal tömíti a rést. (A gyár szerint vágni kéne a téglát, és úgy falazni, ha kell egy negyed, akkor levágod és úgy teszed be.)

Szóval.

Frick László Intézet 2021.05.01. 05:49:39

@Serény Vélemény: A dömperrel borítható téglanagy pocsékolása gyártók szerint. Kétkisméretűtéglányi agyagbóllesz egy falazónagy blokk,miközben térfogata négyszeres és "hőszigetelő" Tömörtéglából 70 cem-s falvastagsággal kelldolgozni.

Én bontottamszakszerűen épített téglaházat - a tetőszerkezetében (ha amagasítást,mert tőzsér ház volt,tehát a padlása 40 tonna gabona tárolására alkalma smagasítással, ezért a majorpangok kovácsoltvas lefogókkal a gerendákhoz erősítettek .. ha ezeket nem számolom,5 kiló vas nem volt a tetőben..Alényege,hogy a tető faanyaga-száradása..a szélapró bemozgatásai csakösszeszorítani voltakképeseka tetőt,nemszéjjelmozgatni,mint amaiakat.AZ ékekbefelé nyomultak a mozgásokra a fába.Aki nem ért az ilyen tető szétszedéséhez..az elkészítését hagyjuk is: Fingja nincsen hozzá egy mai "ácsnak"..nem véletlen, hogy ma egy komolyabb kőműves,ha már,akkor feldobja a nyeregtetőt is. Egy mai ács egy sima horogfa-csapot nem készít.

Mindegy.

Nem szidoma"korszerű-modern" blokktéglákat. Ha még egyszer építkeznék
beton nem lenne a házamban,az biztos. A hőhíd miatt nem lenne.

Annyi a gond,hogy a normális (régi,100éves) nagyméretű falazótéglákárát feldobta a divat.

Frick László Intézet 2021.05.01. 06:03:47

@Serény Vélemény: Kölyökkoromban beájultam a csdálattól,amester olyan gyönyürű síkba falazott.Ki kellett volna fugázni. Csakennek az voltacélja, hogy a vakolatot 2-3mm véknyan vihesse föl.

Ausztriában a nemesvakolatot hőszigetelésre használták,2-3cm castagságba,nálam szinte"felmeszelte" a falra,alegfinomabb szemcséjűt 1-2mm véknyasan.

Igazi kőművestéglafalat törekesmalterral vakol.Lecsapkodja vcementesmischung-gala nyerstégla falazatot,amita csapkodás előtt vízzelpermeteznekle,nehogy a száraz tégla a cemetálódáshoz szükséges vizet kihúzza.

Egyébként tégla alapot is így készítek:kádban beáztatoma téglát,megszívja magát vízzel és az iyen téglát rostáltsóderes-cementsmischungba rakom,nagyon vékonyan.Elég 2-3mm mischung: úgy összecementálódikkéttégla, hogy nem tudodmajd szétbontani:inkábbatéglábóltörik-válikle egy (a cemetálódott) hártya,deamischung nemenged. Vízzáróbb islesz. És nemkeletkezikhő híd,mert a téglaés a cementmischung hővezetése eltérő.

A beton olyan,mintha "a lakás hőjét csövön vezetnéd ki.. vagy a nyári forróságot csöveken be a lakásba."

Annyi cementből,amit aKádár-korszakban alapba meg lábazatba pocsékoltak,egy iazi kőműves rugalmas a talajmozgásokhoz törés-tehát repedés nélküligazodó cementmischungos alap-lábazat és mondjuk derékig a falazat-ot készít. Akémynyek:Eleve a szabvány kémények nemkémények,kémény az,amibe majdhogynembelülről le tudsz mászni.Egy kémnyény huzata ott kezdődik,hogy a kéménytisztítónyíláselőtt 30-cem-vel"elszívja" a gyufa vagy öngyújtólángját.

Igazából ezzel a fajta építészettel az a baj,hogy senkinek nem kell 100 vagy többszáz évre épület.

Budapesten a látványosaranykori régi nagy bérházakat...pl Móricz Zsigmond apja ilyenek építőmestere volt papírok nélkül... bombatámadás , belövések,teremgarázy aláípítésekután5-8-10 cm ilyen-olyan sarki süllyedések érték és látványrepedések is keletkezhettek pla süttőimészkőlépcsőzetben..de maga a ház stabilan áll. De minek. Tegmapig az eredeti lakás-szám 3-4-szeresére volt szétkalickázva ésmég a negyedlakásokat iskettékalickázzáka befektetők,mert egyszemélyes társadalmaknak egy személyeslakások kellenek.
süti beállítások módosítása