Magyarországon középiskolai földrajzi tananyag,amerikában pedig a Stanford szemináriumain is akár szó eshet arról, hogy BüdösKína opcióban még valamikor 2007. előtt lekötötte BüdösOroszország valamennyi fölös büdösföldgázát.

Ehhez építették meg a Szibéria Ereje nevű büdösgázvezetéket 4500 km hosszúságban,a csövek másfélméter átmérőjűek és több,mint 2 cm falvastagságúak.

Köszönöm a figyelmet! - van kérdésed?

nyugaton.jpg

OROSZGÁZ BÜDÖS KOMONISTA
AMERIKAI PALAGÁZ FEJLETT JÓILLAT ÉS BIJÓ!

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr5616368580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

arnyekveto 2021.01.02. 21:37:44

Régen amikor még belföldi polgári repülőgépjáratok repkedtek a nagyobb magyar városok között, Bázakerettyén amcsi cég rétegrepesztéses eljárással olajat és feődgázt kezdett termelni, melyet Budapestig (Budafapuszta) nyomattak kiépített vezetéken. Magyarok voltak a munkások és a mérneőkök is. Usák dupla vezetéket tervezett hogy egyikben gáz, másikban olaj menjen. Magyar mérnök szólt hogy hülye vagy öcsém, aztán legyen csak egyetlenegy cső! Délelőtt olalaj, délután földgázt nyomattak benne pestig, először a világon egy csővel lett megcsinálva.
Bázakerettye akkor épült ki, fokoslóbáló, sárutcás faluból várossá, kerestek is a munkások akkor rendesen a környékbeliek közül, felvitte az isten a jódolgukat.

Serény Vélemény 2021.01.02. 22:42:06

@arnyekveto: hm. akkoriban még nem volt rétegrepesztés, szerintem egyszerűen mélyebb kutat fúrtak, mint a 30-as években. (Legalábbis gazdaságos rétegrepesztési eljárással kitermelt olaj nem volt.)

Frick László Intézet 2021.01.03. 07:04:15

@arnyekveto: Köszönöm. Annyit fűznék hozzá, hogy abban a korban is volt Ónijós Szint és azon az Ónijós Szinten...ez hihhhhhetetleeen lesz a számodra...Óniós Szintű Döntéseket hoztak.
Pla GToyota értesülvén arról, hogy a Pannónia milyen jól lekoppintotta a Yamaha250-es ikerdugattyús kéthengeresét aMikuni porlasztókkal,aztán amagyar tanulmányúton plIkarusz buszokkal utazván úgy döntöttek 1968-ban, hogy Európában elsőkéntMagyarországon lesz Toyota összeszerelő üzem, Corollákat szereltek volna össze. Az Ónijó(korabeli neve KGST ) azonban lecsapott a magyarokra, így a hiánygazdálkodás alapjain semmi nem fenyegette Szamarában a Zsiguli gyár terveit.

A korszak "lengyelei" a románok voltak,ők a Renault8-nak csak a hajtáslánc-licenszét fizettékki,a többit egyszerűen a Renault engedélye nélkül hozzámásolták.

A románoknak azért nézték el a korabeli ónijókokakülönutasságot,mert Antonescués aromán faiszták nem számítottakolyan szintű csatlósnak,mint a fasiszta Hótti.Igaz, hogy Antonescu Dobrudzsában bolgárokat és törököket irtott (valamint a Duna-deltában) de errőlnemír a Wikipedia, tehát nincs is :D

KGST szinten döntöttek arról, hogy a magyarok nemcsak a kőolajkutatáshoz meg kezeléshez nemértenek,depla járműgyártáshoz is pont úgy.

Ennek köszönhetően a Szovjetúnióban autóbusznak tekinthető járművek kizárólag Ikarusz-ban futottak,az Ikarusz nyugat járműbe számított,egyes szovjet sofőrök 2-2,5milliókm-t tettek meg egy-egy Ikarusz túrabussszal.

AmikorKádárügynökének,Moldova Györgynek azt az aknamunkátadtákki, hogy segítse a Horváth Edejobbos elhajlóelleniküzdelmet(amit egyébként azzalis odaalapoztak, hogy a REábákporlasztócsúcsaihoz a Szovjetúniónemadott titánt.Gyuri bácsi pedig vééééééletlenülakamionoskönyvébőlaz olyan nüanszokat, hogy a magyar hungarós fogta ésMüönchenben vásárolt egy sorozat porlasztót az "Edé"-jébe ésakkor az azzalaporlasztósorralelment 400000 km-tgondnélkül..meg adott egy üveg sört aműhelyben alakatosnak,aki ezértmegerősítette az akkumulátortartót ésatöbbimeg a többi...

Szóval...sok index geci,meg 444-es ganajtúró azt hiszi, hogy ők találták fel a médiagecizmust,pedig Moldova Gyuri bácsi vagy Hoffmann Géza porcelánfestő és bonviván voltak az igazi úttörői. Hol vannak a mai külpo rovatos sunyi uszítások az Árkus Józsi bácsiéhoz! :D

Serény Vélemény 2021.01.03. 07:56:19

Gázfüggőség. Meg a lószart! Mi a túróért zárná el Putyin úgy a gázcsapot, hogy abból neki nagyobb kára származzon, mint amit valaha is eredményként el tudna könyvelni?
A kínai gazdaság meg akármekkora mennyiségű energiahordozót meg tud venni, és fel is tud használni.

Frick László Intézet 2021.01.04. 06:28:29

@Serény Vélemény: A ruszkiknak nem kötelező a büdösgázukat eladni,ráadásul emiatt a gáz miatt lehetett kikavarni az ukrán válság fosözönét is. Az ukránok részben ellopták a rajtukkeresztül vezetett gázt,részben pedig a nekikkülön és jelentősen olcsóbbanadottat is bassztak kifizetni,miközben persze pénzért és megfizetve kurválkodtak az amerikaiakkal.

Ebben a pillanatban Putyint annyiban érdekli Oirópa,amennyiben a választói bázisát, az orosz középosztályt. Tehát engednie kellakulturális szokásoknak,a frankomeg anglomániának,jelentős gazdasági erőtképvisel az oirópai orosz emigráció.. gyakorlatilag belpolokokból foglalkozik ennyit is OirópávalPutyin, azonban leszarni már szánja,a szarát valószínűleg valami bio-Hundertwasser-budiban hasznosítja ahelyett, hogy Oirópa arcán.

Készítseke egy táblázatot,amin összevetem az USA és Oroszország Európát illetőintervencióit?

van ugye pl Magyarországon az a büdös oroszbank.

A lengyeloldalon az orosz határnálmeg egy tankhadosztály,amerikai ésmnost az egész ötödik Hadsereg ismajd Lengyelországban állomásozik.

Következik Fehéroroszországkoszovóizálása,aminek... öööö...mi is a párja büdösruszki részről?
süti beállítások módosítása