Sokan még talán nemegészen értik,mit művelt rózsabaszó szép brüsszeli életébe beleúnván Szájer József. Nos,egy jelentős műűűvész őket segíti a rajzával, amin egy púpos gyilkosnak látszó gnómot látunk, csepeg is a keze a vértől,ami biztos ártatlanoké lehet,akiket meggyilkolt. A művészi szabadság jegyében egy jókora  pincetorkot [bejavítás a Kérlelhetetlenül Realista Ripők segedelmével...] kukát is kitalált a műűűvész a magasabb fokú jujjujért.

dramairajz.jpg

 

Segítek,a piros autó orránál van a tényleges pincetorok.

bruxelles.jpg

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr7116317786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Serény Vélemény 2020.12.07. 20:49:04

@Amy Steinmann: Megint csak a szokásos szűklátókörű butaság, amit itt tolsz.

LIDL. A következő a helyzet, amikor már annyi pénzed van, mint a lidl tulajdonosának, akkor pont leszarod, hogy a magyar boltodban árult mélymagyar sertéshúst éppen román hentesek csontozták egy akkora vágóhídon München mellett amekkora vágóhídhoz még csak mérhetőt sem képes senki csinálni még a környéken sem, ezért nem lesz versenyképes konkurenciája nagyjából soha sem.
Segítek: nagy vágóhíd, nagy tőkeerő: a munkásoknak a konkrét bérét alacsonyan tudják tartani, a beszállítóktól akkora mennyiségű húst tudnak vásárolni, ami miatt a beszállító is bőven a gazdaságos üzemméret fölött tud működni, és egyébként is mindenkinek üzlet, csak éppen a lidl tulajdonosának a legnagyobb üzlet.
Eredmény: Kb egy hangya szövetkezetet kellene Lézerjaninak összehozni ahhoz, hogy a magyar agrártermékek gyártási és export volumene elérje kb azt a kurvaszar szintet, amire a kommunisták voltak képesek csak lerontani az elmúlt ezer év alatt. Ez pedig -- annak ellenére hogy Lázár hiperaktív és hiperokos -- valszeg neki sem menne.
Főleg, mert a lidl annyit akciózhatna, amennyit nem szégyell, mert - mivel az ellátási lánc minden szemében van profitja - lazán meg tudja oldani.
Te meg örülj annak a francia b kategóriás sajtnak, amit Németországban gyártottak...

Serény Vélemény 2020.12.07. 20:53:00

@Amy Steinmann: Miért kellett volna 30 évet hazugságban leélni? MIndenki tudta, hogy buzancs, és nem a feleségét elégíti ki szexuálisan, - ez meg a H Tünde asszony fején látszott örökké is - akkor miért lett volna hazugság?
Ő mondott le, nem a Fidesz zárta ki.

Egyébként meg én sajnálom a csávót, de aki hatvan évesen is ennyire hülye, az megérdemli.
Meg aztán amikor azon lelkendezett, hogy valami vonaton írta az alkotmányt iPad-en, akkor szóltam Istennek, hogy hátazér ezt a nagy arcot nem kéne hagyni.
És úgy látszik nem hagyta :D

Serény Vélemény 2020.12.07. 21:01:13

@Amy Steinmann: "ez egyértelműen EU kilépés, "

ÉN csak két dologra vágyom igazán, ezek közül az egyik az, hogy lépjünk ki az eu-ból.

Nagyjából a racionalitása: 0.

Ráadásul nincs légüres tér, azonnal az orosz-érdekszférához kellene csatlakoznunk utána, ami egyáltalán nem biztos, hogy rosszabb lenne, viszont mivel Záhony manapság nem a nagy szu-ra nyílik, hanem Ukrajnára, ennek sincs sok valószínűsége, még annyi sem, mint az ukrán nato-tagságnak...

heki 2020.12.07. 21:37:28

@Amy Steinmann: elég sokan beszélnek róla, még pont a hvg is, vagy az azonnali is, vagy akár a szemlelek.blog.hu (Gundel Takács nagy magyar keresztény gondolkodóink egyike :)), vagy a mandiner.hu is, szóval egyszerűen a csávó olyan helyzetbe került, hogy menthetetlen, be kellett áldozni.

Hogy ki áldozta be, és miért, az már vita tárgya. (Nekem van egy konteó elméletem, de azt hagyjuk.)

Az más kérdés megint, hogy persze vannak olyan fideszes politikusok, elég sokan, akik szerintem vállalhatatlanok, de ez hazai (és nem nemzetközi) magánügy, szeretjük fontosabbnak hinni magunkat, mint amilyenek vagyunk.

Tehát: Szájerről készül graffiti Olaszországban, Mészárosról nem, mert a külpolitikában Mészáros (vagy Ráchelke) nem tényező, nem játszik, nem fontos, nem hírérték.

Igazából téged sem érdekel, hogy Bivalybasznád polgármestere (tegyük fel nem fideszes, vagy legyen az, mindegy), mennyire korrupt, hogyan adja-veszi az ingatlanokat.
Nincs fókuszban.

Szájer viszont ott van, akár nem hitte el magáról, akár sejtette, de nem tudott ellenállni.
Mindegy.
Hírérték lett. (Amit szokott dudi mantrázni, a politika és a politikai kommunikáció különbségéről. Szájer a politikai kommunikáción keresztül a politikába, mint olyanba, bekerült, mint egy szegény buzi egy csoportszexbe. Tehát lépni kellett. Valószínűleg Orbán előbb mondta Szájernek, hogy "Józsikám, most, a jelenlegi helyzetben, ahogy vagyok, akkor neked csá, mondj le a soproni díszpolgári címről is, lécci," - semmint Szájer végiggondolta volna.)

Az európai közvéleménynek az itthoni viszonyok nem túl érdekesek, kb. bivalybasznádi kuriózumok.
És ha még vesszük hozzá a globális külpolitikát, (USA-KÍNA-EU stb.), hát igazából nagyon parasztok vagyunk a sakkjátszmákban. Ez nem a "merjünk kicsik lenni", hanem ahogy pont az azonnali.hu-n, asszem ott nyilatkozott az amerikai szakértő, hogy még nem vagyunk fontosak az USA-nak, Románia igen, mert Fekete-tenger, Lengyelország igen, mert Oroszország mellett van, stb.

De mondd meg már, hogy mi a véleményed a romániai választásokról? (Az azonnali.hu-n vannak cikkek erről.)
Ha nincs véleményed, az se baj, kb. ennyire fontos a nemzetközi politikának Orbán. Hogy mit kommunikálnak róla, az lényegtelen, az elmúlt években Macron több, teljesen egymásnak ellentmondó jelentett be, mégse kéri számon senki, azt beszél, amit akar, hát politikus, azért van.

Az itthoni politikai kommunikációnak viszont nagyon fontos lehet a romániai választás, nézd meg a kuruc.info oldalát, vagy akár az azonnali.hu-t, ahol székely, de nem kormányhű legények írogatnak pl.

De igazából senkit nem érdekel ez és más ügyben a véleményünk.

Frick László Intézet 2020.12.08. 05:51:34

@ripők: Nézd , a háttérhatalom,az olyan téma,mint a férfibuzulásban a hímvesszővégbélbe helyezése a részleteivel. Nemkevés nőben izgalmat váltki a férfibuzulás,a pornő nőifogyasztói rétegei a maszturbáló szóló buzifiúk vagy a két férfi egy nőfelállásjelentősen izzadva témaköröket látogatják leginkább. Namost azt tudjuk,hogy a politikaiújságírás után következőleghazugabb művészetiág apornó.Amúgy ugyanolyan rendíthetetlen kőkonzervatív mind a két ipar,amithisznek,hogy kell [csinálni] az kőbe van vésve és nemtérnekel, ez pla főoka annak,hogy a nők szüntelenül csalódnak,mert a sima kétszereplősműalkotásokban a pinába élvezőférfi nem nyalja ki a gecijét, az ilyen témákért a nőkkénytelenek a cuckold kategórát nézni, ami részben a négerek szalámifaszaimiatt kedvező,de egyébként a többi nem annyira.Mármint a piac nőiszegmensének.

Magyarországon (és Trum-palkiderült:Amerikában) úgy működneka dolgok, hogyMisszi Obama akárhogy díszitheti Szantaklára a fehérházat az cuki,deMisszi Trumpbassza a kurva anyját,haőlenne a karácsonyi díszitás Michelangeloba ojtott Csárlipékere, Trumpmiatt akkor is bassza meg a kurva anyját.

Vagyis orbánék próbálkozásközben.. óhatatlanul is,bár nemakarják,belecsaapnak a lecsóba.

HaOrbán kimondatja, hogy háttérhatalom,azáltal azonnalnemis lesz háttérhatalomés hülyeség.

Ez is főtéma itt a blogban.

Nézd,próbálkoztam én mármindenféleképpen,plMUTATTAM hogy a maimarketing atyja,a módszereit ma issszéleskörben alkalmazzák, csapatépítés -és összekovácsolás,a HR mnás területein,apolitikában,apolitikaipropagandában szintisztán és totálisan, Dr Goebbelsmódszere volt az, néha,ha rájött a happáré,pl csakis igazakat mondot: Csupa-csupa igazságbólállt a beszéde, csak a NAGYEGÉSz az voltnagyon hazug.

Számodra a Háttérhatalom,mint olyan..nem tud TARTALMILAG megjelenni, zámodra a szó orbán szájaibóljött ki? -tehát: hülyeség. És szerinted az ilyen típusú gondolkodás:ZSENIÁLISAN EREDETI.

Ezzelnem tudokmit kezdeni,végülis ebben a szituációban az ember imádkozhat: Trumpvagy Orbán ne beszéljen arról, hogy a vakokat hogyan kéne segítenünk a közlekedésben,mert akkor az derülne ki, hogy a vakokkalúgy kellbánni,ahogy Húsvét Hétfő kora este a húsvéti tojásokkal.

Minden nap imádkozom, nehogy ez a kibaszottorbán,mint valaami szépségkirályynő,olyant,mint avilágbéke a száhára vegyen,mert akkor meg kell tudnunk, hogy a világbéke szar és egyben Putyin Gonosz terve része is.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2020.12.08. 06:19:52

@Frick László Intézet: Félreértesz. Nem állítom azt, hogy nem létezik. Soros is létezik. Létezik a CIA és a KGB is. Én azt állítom, hogy ezeket a fogalmakat éppen ismeretlenségük és titokzatosságuk miatt fel lehet ruházni bármilyen tulajdonsággal, szándékkal, felelőssé lehet tenni bármiért. Egy olyan polkomm termék, amit be lehet kajoltatni a ma divatosan tény- és tudománytagadóvá gyurmázott réteggel.
És megint projektálsz, hiszen pont te vagy az, aki ha a 444 megír valamit, azt kapásból elutasítod, az csak a sorosblog manipulációs próbálkozása.
A világ sokkal unalmasabb, mint a fantázia; az ingerküszöbök egyre magasabban vannak. Az empirikus vagy hagyományos megközelítés tömegterméknek számít, nagyot, vadabbat kell gondolni, hogy érdekes legyél.

Frick László Intézet 2020.12.08. 07:16:00

@ripők: Nemlehet, nemhogy egy mondatban,de egy sorba egymás melléírni azt, hogy CIA és KGB.Egészenmás működésű a kettő.A CIA nyíltműködésű,a CIA dolgozóitminden országminden diplomáciai testülete névrőlismeri,együtt buliznak,drogoznak,a CIAműködésétpotboilerben ábrázolta 60 évvelezelőtt Graham Greene. Az egyik utolsóliberális a földön,Oliver Stone több jellegzetesenliberális szellemi alkotásbaan mutatta be a CIA működését.A CIA demokratikusan számonkérhetőszervezetpl azért bíztákmeg a TEK-et a zsaroló Gurevszki követelése teljesítésénekvégrehajtásával,mert klönben a CIA vezetőjének a Kongresszus előtt kellettvolna szőnyegszélre állnia.AKongresszus behívathatja a a CIA elnökét is, vegzálhatja és kérdezheti.

A KGB-típusúműködés átláthatlan,abba már bele sem megyek,ami az idült alkoholizmussal kapcsolatos jellegzetesen mélyorosz jelenség.

megint újságban olvasható dolgokkal jössz,amiket egyébként az azt az újságot író Dr-Dr MagyariPéter professzor és amerikonológus (a CIA külsőse) sem tud elhinni,bár azértleírja,mertmost ez a program.

Frick László Intézet 2020.12.08. 07:19:00

@ripők: ez egy nagyon súlyos vádésegyben tévedés, hogy én úgy utasítok elmindent zsanérbőlés inverz lendülettel, ahogyan orbántól vagy Trumptólmindent elkellutasíítani.

Nagyon sokszormutattam, hogy a 444 az egyetlen színvonalas újságunkésmajdnem tizedannyira digitálisan,mint pla Népszabadság volt 1975-ben.Mamárminden agymosodában analógmosnakagyat, egyedüla 444digitális nyomokban..
Hanem, képzeld, tegnapPrühle Gergelytől gyűjtöttem be digitálisat, az ATV-ben annyira dicsérte Demeter Szilárdot. A Politico-nak nemsikerült ez a mócce annyira jól Orbán 4-ik legbefolyásosabbnak felhazudozásával.

Frick László Intézet 2020.12.08. 07:24:25

@ripők: Te analógmódon gondolkodolami azzaljár, hogy kizárólag analógiákat tudsz rólam feltételezniés ezért... füllented azt lelkesen, hogyy én MINDENT ésÉLBŐLutasítok el,ami 444.

Vannak propaganda cégek,amiket tökéletesen elutasítok,pl a 888 ilyen.

A hozzád hasonlóan analóg gondolkodásúgrőfnőispélddáulengem fidernyákna lát, bár tegnapfelsoroltam több,mint hat olyant,amiből egy is sok ahhoz, hogy a FIDESZ úgy bánjon el velem,mint Boldogképviselő kurvájával bánt el.

Sem téged,sem a grófnőt nem tudja zavarni a "soros" ról való és orbnétólsúlyosan eltérővéleményemvagy plami a véleményem az európai EgyesültÁllamokról.

(röviden:Ha záros határidőn belül nem lesz Európai Egyesült Államok,akkor kampecc & dolórecc) (de legalábbis AZONNALegy EurópaKonferencia kellene,gondolj bele,azon ott lenne Nagy-Britannia is. nem tudna mit kitalálni,mert EXIT-et mégse mernének megBOJÓCCszavaztatni a cookney-kal. .

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2020.12.08. 07:26:26

@Frick László Intézet: Az ilyenek teszik kicsit ilyen dicsekvő óvodássá a politikaizseni imázsodat. A fingszagú fotelben értekezel a CIA meg a KGB milyenségéről, mintegy letekintve rájuk, néha ciccegve csóválod a fejed és az égre nézel, hogy milyen ócska trükkökkel operálnak.
Na, megnézem az új cikket is.

Frick László Intézet 2020.12.08. 07:30:12

@ripők: A kommunikációsentrópiában nencsen horizontalitásameg vertikalitása az ingerküszöböknek,mint az értelem:mindenütt van és egyben sehol.

Pont ez a lényege a kommunikációs entrópiának.
AZárt Tartály (a megsoztók) csapjai kezelői ugyan úgy érzik, hogy MÉG képesekurallni a helyzetet,dea thermodinamika,az thermodinaamika,mondhatnám egyszerűbben:

Az Univerzum vagy Isten törvénye szórul szóra ugyanaz.

És a thermodinamikai törvényszerűség az nem valamiolyasmi,amit egy magyaripéter alakú véleményformáló csak úgy ki tud szofisztikálni amegbízás alapjára.

Biztos vagyok abbaan, hogy vannakinternetkommunikációs szakemberek,akikalgoritmusok segítségévelnagyjából 2-3év pontossággalbelőtték az Összeomlás időpontját már.

Mutattam a kész részeredményeket,pl Mianmar fészbúkozóinak a 4/5 része hiszi azt, hogy ő soha ebben a kurva életében még nem internetezett.

Magyrországon van a fészbúkozóknak egy szegmense, amiben a 12-és féléves Burai Noel Olivér kivételével mindenki más azt hiszi,hogy ő soha nem internetezne.

Frick László Intézet 2020.12.08. 07:33:17

@ripők: Nézd,egyszerűaképlet:Kilövömmagam a telifingott fotelembe felgyűltmetán segítségévela Telihóóóóódba a göncöl szekrén által,azonban ez mit sem fogjamegváltoztatni Oliver Stone Nixon c.filmjénekalényegét, vagy a The Fog of The War című fillényegi elemeit Robert S.McNamaráról.

Itt rohaggyakmeg,ahol vagyok,de a Joint Vision 2020 fenn fog állni. valamint Oliver Stone Amerika Titkos Történelme c.dokumentum sorozata.
Ez az év a Joint Vision beteljesülésének az éve és ha megbaszom a <cenzored> akkor is

Frick László Intézet 2020.12.08. 07:34:38

@ripők: Akkor csak szerintem van olyan eset,amiben a CIA kongresszusi vizsgálóbizottság eléálítanikénytelen egy vezetőfőbb emberét és a vizsgálóbizottság kérdéseket tehet fölneki.

Frick László Intézet 2020.12.08. 07:39:49

@ripők: Ebben a blogban az egyik fő témasávaz indexes stílus.Főleg a hatólagos rész,tehátaz indexes stílus alapjaival,azaz a Népszabadság,a LudasMatyi (Tabi László) Komlós János, Arkus József Karczagi László, az ÉSliberális újságírói

és Frick Lászlóíró-újságíró film szkeccsmen
stílusávalsokat-sokat foglalkoztam

Sokkalkevesebbet azzal, hogy ennek az indexes stílusnak vannak a fogyasztói oldara ragadt jellemzői.

Pl ez ,ahogy te lekezelsz engemet. Az iulyesmit.. amagadfajta ártatlan emberek a zseniális index túlságosan sokat,ámkritikátlanulösszeolvasgatásaközben szedték össze.

Ilyen szempontbólkönnyűnekem,mert én már 1970-ben olvastam naponta a Népszabadságot és a Ludas Matyit.

Tóta W is, de ő már 4éves korától.

Mentségemrelegyen,az én anyám,szemben Tóta zseniális anyjával,aki a 3éves gyereket megtanította olvasni,az én anyám suksükölt és elkellett bújnom, ha olvasni akartam. És még az ikesigékkel hogy bánt az anyám-nem,mint Tóta anyja.

Amy Steinmann 2020.12.08. 07:43:20

@Frick László Intézet: @Serény Vélemény:

dudenbuch.blog.hu/2020/10/03/huhogtatas_nepjatszasi_hogyannemtudjukeztmegoldaniorszagban

és nézzetek bele szorgálamas gyémánt kommentjébe is

"úgy rettegek"

Két dolog miatt emlékeztem erre a cikkre, az egyik Dudi "huhogtatás" kifejezése, amit ugye a jógyerekek csinálnak
utólag persze, nem fogja azt mondani, hát, igazuk volt, akik előre látták, mi lesz,
a másik, az SZGY kommentje, úgy rettegek
ezek szerint SZGY_t a farkasok nevelték, nincsenek idős rokonai, leszarja, hogy gyakorlatilag tavaszi északolasz állapokot vannak
(nálunk 180 halott, az ugye olyan, mint a 60 milliós olaszoknál kb 1000)

és persze, mindketten, Duid is, SZGY is fogegyről beszél velem, mert én hülye vagyok,

tessék kisfiúk, lehet érvelni.

Amy Steinmann 2020.12.08. 07:47:51

@Serény Vélemény:
köszönöm a szép kiselőadást az üzemméretről,meg a lidli működéséről, meg hasonlókról,
jó, hogy itt mindig tanul az ember

egy szép idézettel zárnám ezt a témát (mivel még a problémafelvetésemet sem érted)

|KARESZ HÜJE|
|GYÖNGYI HÜJE|
csak én vagyok okos
énnekem a segembe is felyem van.

magyar-irodalom.elte.hu/ezredveg/0712/07122.html
olvasgass, az mindig segíti a szövegértést :)
Gyakorlással talán 10 év alatt eljuthtsz oda, hogy ki tudd félig hámozni, miről írtam egy kommentben, és arra válaszolsz, nem valami zavaros hülyeséget tolsz nekem, mert neked a seggedbe is fejed van :DDD

Amy Steinmann 2020.12.08. 07:53:57

@heki: de ugyanott vagyunk, MI volt vállalhatatlan?
A melegség, a tabletta, az orgia?
Röhögünk rajta, de most őszintén
az orgia magánügy
a melegség magánügy
az ext. tabletta még nincs rábizonyítva
A csatornán lecsúszás meg röhejes, de nem büntetendő.
A járványügyi szabályokat meg imádott vezető politikusaink naponta sértették meg eddig is a maszk nélküli értekezletekkel, stb.

Amy Steinmann 2020.12.08. 07:55:09

@ripők: Az mindegy, hogy titkosak, de Dudi tud róluk, és MUTATJA is, hogy működnek

Frick László Intézet 2020.12.08. 07:55:32

@ripők: Pontosan.A CIA nem is titkos. Attól még, hogy fedetten is tevékenykedik.De még a fedett tevékenységeiről is elszámoltatható,sőt, köteles a Kongresszus-nak beszámolni.

Az FBI-nak és a CIA-nak is van PR szekciója, ezek támogatnak játékfilmeket anyagilag és ezekben a játékfilmekben pl szabad negatíve ábrázolni a CIA-t vagy az FBI-t is.
Más tészta, ha valakiúgy rángatjaaz istrángot, ahogy Kevin Spacey vagy Oliver Stone. Pl Stone-nak rendesen ki is jár a lekommunistázás a tevékenységéért,de aztán a mítútütősebbnek találták.

Az sem véletlen,hogy Stone egyik főproducere a Nixon [film] főproducerelett a kiválasztott bűnbak a 100 ugyanolyan abúzálóproducerből.

Frick László Intézet 2020.12.08. 07:57:02

@ripők: Ne terelj . Láttad az ajánlott filmeket,amik még akkoris meglesznek,ha én itt rohadokmeg a fingomban?

Pedig a McNamara filmben van egy bon mot, amivel kurvajól lehet Orbánt is baszni és én már vagy hatszor idéztem is.

Amy Steinmann 2020.12.08. 07:57:04

@ripők: többet tud a CIA, stb működéséről mint az ott dolgozók
és ha megemlíted,hogy ezt mégis honnan, akkor ugye 444-ből tájékozódó jógyerek vagy, debezzed neki megvannak a forrása, hogy mi, azt soha nem tudod meg
tudja és kész
olyan ez, mint a négerek titkos nemi élete
tudja, és kész :D

Frick László Intézet 2020.12.08. 07:58:30

@Amy Steinmann: Ahhoz semmiféle héámozásnemkell,amikor a kommentjeidben egyszerűen,mint egy óvodás, hazudol rólam. Itt papolsz az olvasásról,holott mármennyiszer leírtam a főnifanságból kizáró alap véleményeimet.

Amy Steinmann 2020.12.08. 07:59:07

@Frick László Intézet: játékfilmekből tudod :D
beszarás

ajánlom a netflix kinálatát, karanténidőszakban mit csináljon az ember
olyan kiváló időutazós, meg szörnyes filmek vannak :D
nagyon jól lehet tájékozódni belőlük :DDD

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2020.12.08. 07:59:53

@Frick László Intézet: A tevékenységük valamennyire szabályozott, de hogy mit, miért, hol, kivel, azt nem tudhatod. Bizonyára vannak a szakmának szabályai, amik számonkérhetőek, de mást maximum "kilogikázhatsz".

Amy Steinmann 2020.12.08. 08:00:38

@Frick László Intézet: hazudok.

dudenbuch.blog.hu/2020/10/03/huhogtatas_nepjatszasi_hogyannemtudjukeztmegoldaniorszagban

utólag valahogy feltörtem a blogod, beszerkesztettem két hónappal ezelőttre egy cikkcsit, és szorgalmas gyémánt néven még alá is kommenteltem.
Király :D

Amy Steinmann 2020.12.08. 08:05:44

@Frick László Intézet: nem neked papoltam az olvasásról hanem Serénynek.
Ő nem érti meg rendszeresen amit írok, és utána tart egy roppant gyönge színvonalú kioktatást nekem valami témában, mint pl késsel-villával étkezés

Serény Vélemény 2020.12.08. 08:38:28

@Amy Steinmann: Van olyan, aki az ellenzéki narratívát képes csak fújni, meg van, aki a kormányoldali narratívát, de a valóság nem a kettő között van középen, hanem valahol odaát... egy másik dimenzióban.
(Az EU úgy van összerakva, hogy a hozzád hasonló, a létezés és a Maslow piramis legaláján élő emberek még csak észre se vegyék, hogy igazán jól csak azok járnak, akik benne vannak a top 10-ezerben. Az összes többieknek szívás.)
Egyébként meg pontosan értem, hogy a nem túl széles spektrumú gondolkodásmódod nem képes kitörni az orbán-fóbiából, ami hosszabb távon szerintem a hülyeség szinonímája.

Serény Vélemény 2020.12.08. 08:50:36

@Frick László Intézet: "Obama akárhogy díszitheti Szantaklára a fehérházat az cuki,deMisszi Trumpbassza a kurva anyját,"

Ja, Michelle valami elképesztő trampli testalkattal akármilyen ruhát is vesz fel, gyakorlatilag úgy áll rajta, mint tehénen a gatya. Szarul. Mégis őt akarták divatikonná tenni, pedig valszeg ha Melania bármit fölvesz, amit akárhol, akármilyen boltban "ruha" néven kapni lehet, az jól áll rajta, mert ilyen az alakja, genetikailag.
És akkor itt az agymosott világ, meg a normális gondolkodásmód közötti különbség. Trumpot utálni kell, mert csak, és kész, Obamánt meg imádni kell, akkor is, ha egyébként még a dohányzásról is alig bírt leszokni. Vagy le se szokott.

Amy Steinmann 2020.12.08. 09:03:11

@Serény Vélemény: I won the election :DDDD

Remélem, azért hypot nem ittál, mikor bemondta pacekba a sajtótájékoztatón Trump :D

Melánia modell volt. Egy ostoba tyúk, aki jól mutat a képeken. Ennyi volt a szerepe.
Témában lásd: J. Heller: Gold a mennybe megy című zseniális regénye, amiben a főszereplő Gold, aki egyetemi tanár kormánymegbízást kap, de közlik vele, jobb lenne egy új feleség, mert a saját középkorú, kövérkés felesége az agrártárcához még jó lenne, de a külügyi megbízáshoz egy magasabb, fiatalabb feleség kéne :D
Amúgy Melcsi néni szarrá plasztikázott arca is jól néz ki? :DD

Serény Vélemény 2020.12.08. 09:28:39

@Amy Steinmann: "Egy ostoba tyúk, aki jól mutat a képeken. "

Csak éppen jól ment férjhez.

És egyébként ez a _dolga_ first lady-ként.

Frick László Intézet 2020.12.08. 09:47:41

@ripők: A fedett részt nem tudhatom.

Azt viszont gyerekes ésóvodáskomolytalanság lenne feltételezni, hogy a TEK nemhogy a CIA tudomásával,de egyenesen a jóváhagyásával taksziztatta a CIA-t zsarolót.Az se titok, hogyan zajlott,itt,a nagy nyilvánosságelőtt macedonia koszovóizálása, hiszen mégKálmán Imre se engedte volna a librettojában azt a részt bennehagyni,amiben a 600 fős "hadseregével" Macedonia a NATO rendes tagja lett :D

Az meg tényleg a politikabuzik bölcsödéjében szóróféléves zh alaptudomás, hogy miért volt szükség Macedonia koszovóizálására.

A Joint Vision sem valami titkos anyag,amit úgy kellkilogikázni és pl az Arab Tavasz is tökéletesen nyilvánosan itt zajlott az orrunk előttésIzrael azóta is szarban van hagyva,nem tudom, van-e interneted,akkor keress ráa negevi kerítésre az egyiptomi határnál.

Első világháborús eszközökkel az egyiptomi hadsereg szarrálótte a negevi utat,amikorra az izraeli légierő a XXXII.századi ürtechnikájára felmászik.

te szoktál lebarmozni hülye nácikat,akik New York - Tel Aviv tenbgelyeznek

pedig ma már Washington - Rijád tengely van és Rijád útájjjaaaa a zsidókat és az USÁ-nak ezért iskell a szarban azóta is benne hagyni Izraelt, ezért várták aRégi barátságmessiásaként Izraelben Trumpot és

Trumpnak abból az ötletéből is az lett, ami az összes többi ötletéből

szar se

Ezek nem titkok,a Szarkóval való elbánás sem titok.

És ha Szájer tizedolyan okoslenne,mint aminek Pröhle Gergely ügyesen (és TGM-i provokációból) felhazudta [az ATV-ben tegnap] , akkor tanul a Strosszkán Példából.

De nem tanult a rózsabaszó jódolgában a megpocakosodott segghülye.

Frick László Intézet 2020.12.08. 09:48:26

@ripők: Pompás újságolvasónak látszol,de ezek szerint a külpol rovatot hanyagoltad.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2020.12.08. 09:50:48

@Frick László Intézet: Szóval te viszont olvastad az ojságot. Köszi.

Amy Steinmann 2020.12.08. 09:58:42

@Serény Vélemény: na, itt jön be, hogy mint jobboskonzi pali, a nőket lenézed.
Az a dolga,hogy jól nézzen ki a képeken.
Tévedsz. A first lady nem biodíszlet, hanem intézmény.
És itthon is nagy baj, hogy a főni felesége (aki állandóan beteg mosónőnek néz ki, de nem ez a fő baj) nem vállal fel nyilvános szerepeket.
Nők védelme, gyerekvédelem, oktatás, egyenlő bánásmód, rengeteg szerepe lehente
megszólalhatan nyilvánosan karácsonykor az adakozásról
stb.
Te a first ladyt összetéveszted a Kate Mossal :D

Serény Vélemény 2020.12.08. 10:03:55

@Frick László Intézet: "A fedett részt nem tudhatom."

Dehogynem! Előbb utóbb könyvet írnak belőle, csak olvasni kell tudni, úgy, mint a nyócvanas években a népszabót. Mos' pl majdnem olvasok egy Tom Clancy-t, abban pl a jóságos cia egy csomó szart kavar jóságosan Ukrajnában, amivel szemben a gonosz maffiózókkal üzletelő gonosz-gonosz oroszok folyton keresztbe tesznek jól. Pl elektronikai megfigyelőállomást üzemeltet messze a krím belsejában jól. Na ezek azok a dolgok, amiket az író - aki full fantáziátlan - má' nem tud kitalálni, főleg, amióta meghalt - szóval, ez azért olyan kilóg a lóláb jellegű infó.

Serény Vélemény 2020.12.08. 10:05:53

@Amy Steinmann: "Tévedsz. A first lady nem biodíszlet, hanem intézmény"

Lószart! Valóságban az elnök feleségének nincs politikai szerepe, amit meg van, az elméletileg minimális lehet. Ui. őt nem választották meg a választók, hanem a férjét!

Érted, vagy pedig neked ez túl bonyolult?

Serény Vélemény 2020.12.08. 10:07:03

@Frick László Intézet: "hogy miért volt szükség Macedonia koszovóizálására."

Miért volt szükség koszovó koszovóizálására?

Serény Vélemény 2020.12.08. 10:18:53

@Amy Steinmann: Ja és még valami a tradicionális amerikai családmodellben a férj a családfenntartó, és ha az asszony nagyon hiperakív, akkor csinál valamit vagy négy órában, ha kell a pénz, vagy jótékonysági-karitatív alapon nyomul társadalmi munkában heti néhány napot, naponta néhány órát.
Ugyanez a first lady, csak nagyobb léptékben.

ÉS MÉG EGYSZER: azért demokrácia, hogy az nyomuljon, akit megválasztottak, és nem az, aki jó emberhez ment férjhez!

Serény Vélemény 2020.12.08. 10:22:10

@Amy Steinmann: "a nőket lenézed."

Ez nem így működik. A feminizmust és annak a túltolását nézem le, de azt viszont nagyon.

Kötelező olvasmány: Borisz Vasziljev: A hajnalok itt csendesek.
A szövegértés: miért hal meg benne az összes nő?

Szorgalmas Gyémánt 2020.12.08. 11:55:47

@Amy Steinmann: Atr áruld már el nekem, hogy egy értelmes, netet használó ember mit vár a kormányváltástól és kik azok az elenézki poltikusok, akikben bízik?

Szorgalmas Gyémánt 2020.12.08. 12:04:33

@ripők:A titkosszolgálatok bizonyos tevékenységei titkosak. A CIA például még a face-en is fent van.

hu-hu.facebook.com/Central.Intelligence.Agency/

A nyitott állásaik itt:

www.cia.gov/careers

Mint látható, diákmunkák is vannak náluk.

Serény Vélemény 2020.12.08. 12:19:53

@Szorgalmas Gyémánt: NAJA, de ez olyan, mint az elektromos áram. Ami nem látszik, hogy a villanyvezetékben van-e, vagy nincs-e, de a hatásai attól még egyértelműek, hogy nem látszik...

Szorgalmas Gyémánt 2020.12.08. 12:26:14

@Amy Steinmann: Figyu kisszívem, az olaszok a valós halálozási adatok háromnegyedét eltitkolták.

"Olaszország: durván alulbecsüljük a halottak számát

Nembro egy kis észak-olasz város 12 ezer lakossal. A helyi polgármester összeszámolta, hogy más években január 1 és március 24 között 35 ember hal meg a településen. ezzel szemben idén 158 haláleset volt. Ez 123-mal több mint az átlag. Más nyelven fogalmazva a normál halálozás 350%-a.

A gond csak az, hogy a hivatalos adatok szerint csupán 31-en haltak meg a koronavírus fertőzésben. De még így is marad 91 extra halálozás a kis településen. Ezen adatok alapján a halálozási számok sok esetben durván alulbecsültek, mivel sok esetben nem készül el a teszt és a halálesetek nem számítanak bele a statisztikába. A valós halálesetszám 4-szeres is lehet a hivatalosan jelentettnek a Nembro adatok alapján."

pandemia.hu/447-re-nott-a-fertozottek-szama-a-gyori-jegyzo-is-pozitiv-2-ujabb-halaleset/

Oxigént még pár hete is a kórház parkolójában kaptak az olasz betegek, annyira tele voltak a kórtermek.

Vagyis vagy alultájékozott vagy, vagy egyszerűen hazudsz, esetleg mindkettő.

Én elhiszem, hogy te titokban a vírusnak drukkolsz,hiszen ha összeomlik az ország, akkor Orbán majd jól megbukik, és jöhet a jobbikos-dékás-momentumos moslék,de attól még a tény tény marad: nincsenek északolasz állapotok és remélhetőleg nem is lesznek.

Vidéken élő idősekre vigyázni nem egy bonyolult dolog (igaz, én nem idősotthonban rohasztom a rokonaimat), ja hogy ti a legnépesebb városban laktok, ahol százszor veszélyesebb az ilyesmi? Fordulj karigerihez, ő az illetékes.

Amy Steinmann 2020.12.08. 14:12:53

@Szorgalmas Gyémánt:

kezdjük azzal, ki mennyire tájékozott vírusügyben
dudenbuch.blog.hu/2020/10/03/huhogtatas_nepjatszasi_hogyannemtudjukeztmegoldaniorszagban

Lásd saját hozzászólásod, mikor röhhincséltetek Dudival, hogy bemondták a napi közel 200 halottat pár hónapja, az ugye vicces volt, meg huhogtatás
szóval ki mennyire érti a pandémia lényegét, lásd a huhogtatásos cikkre adott "jópofa" hozzászólásod

A kisszivemezés: nem engem sért, a te tahóságodról árulkodik, gyerekszoba teljes hiánya, gondolom a farkasok neveltek, soha nem került szóba, hogy illik és hogy nem illik valakivel dumcsizni. Mindegy. Most már így maradsz.

Karigeri: nem tudom, én pl, ha valahol vidéken probléma lenne, tuti nem örvendeznék, tök jó, tiszai árvíz, megérdemlik, minek laknak ott, veszélyes
ez pedig empátiahiány, amolyan gyakorló szociopata lehetsz, de ez megint nem az én problémám

A karigeris intézkedések: elrendelte a maszkhasználatot boltban meg bkv-n, először ment a "huhotgatás" ugye, majd a focimezes Mátyáskirály is rájött, ja, nem is hülyeség

intézkedés 2. : legyen gyorsteszt, akkor is Karigeri kiosztva, nem megbíztható, meg minek, satöbbi...majd 1 teljes nap múlva focimezes Mátyáskirály ja, akkor legyen gyorsteszt

További napi Karigeri: én ha jól emlékszem, NEM karigeri rendelte el, hogy lehetnek még összel is focikameccsek, sőt kérte, hogy ne legyenek,
továbbá az sem napi karigeri volt, hogy egész szeptemberig karantén nélkül lehetett segget áztatni a tengerben

virológusok szerint ez a két fő tényezője a járvány második hullámának,

de persze, gyuuuurcsányahibás, meg elmúúútnyóóóócév és CEU is.

És igen, persze, biztos a vírusnak drukkolok, szeretnék jövőre is maszkban járni egész évben, izgulva az idős rokonokért.
Ez meg valami komplett elmebetegség lehet a potroháshívők oldaláról, hogy az ellenzék "drukkol a vírusnak"
Igen, szeretnénk maszkban, kézfertőtlenítővel egy félig bezárt városban este nyolcra hazaérni jövőre is, úgy, hogy idős rokonokkal csak telefonál az ember, nehogy megfertőzze.
Ezt szeretnénk.
És az a baj, hogy TI ezt tényleg beszopjátok, hogy az ellenzék EZT szeretné.

Serény Vélemény 2020.12.08. 14:56:24

@Amy Steinmann: És kötelező volt focimeccsre menni?

"És az a baj, hogy TI ezt tényleg beszopjátok, hogy az ellenzék EZT szeretné."

Nem, nem ezt szeretné, senki nem ezt állította, hanem azt szeretnék, ha elég sokan meghalnának, és még a gazdaság is összeomlana, hogy ők, a nagytudású, a fejlett, a nagyonkompentens társaság átvehesse a hatalmat.
Ami szerinted nem ugynaaz, mint a pénzesbödön feletti rendelkezés, szerintem meg pontosan az.
Ami azt jelenti, hogy a magyarok egy részének könnyebben jönne a sok-sok pénz a zsebecskéjébe, a nagyobb részük meg szívna az ismét egekbe emelt adókkal.

Szorgalmas Gyémánt 2020.12.08. 14:59:59

@Amy Steinmann:

"tessék kisfiúk, lehet érvelni. "

A kisszívemet ezért kaptad, nem, nem játszunk olyat, hogy te úrinői bánásmódot követelsz magadnak, te meg itt kisfiúzol mindenkit. Pontosan olyan stílusban és hangnemben fogok veled beszélni, amilyenbe beszélsz te velem.
Ja hogy ez nem tetszik az egódnak?
Mindegy. Most már így maradsz, de remélhetőleg ebben tévedek.

Tessék, itt egy huhogtatás:

qubit.hu/2020/03/17/ha-ilyen-utemben-terjed-a-virus-aprilis-3-ra-elfogynak-a-bevetheto-lelegeztetogepek-magyarorszagon

Aztán meg azt hallgattuk, sőt hallgatjuk, hogy túl sok a lélegeztetőgép.

A WHO először azt mondta, a jó higiéniájú Euórpában ez na vírus veszélytelen, koszod-büdös harmadik világ problémája lesz. A maszkról is mondtak hetet-havat, nem lehet eleget hangsúlyozni, hogy egy jól illeszkzedő FFP2 maszk védelmi szintje is csak 95%-os, már ha a tárolás is megfelelő volt és 6-8 óra múlva csere. Mivel erre senkinek nincs pénze, ideje, energiája, már érthető, hogy lehet az, hogy az USA-ban a covidot elkapott emberek 85%-a hordott maszkot.

Egy szóval nem mondtam, hogy "megérdemled" a covidot vagy bárkinek a halálát kívánnám. A nagyvárosi létnek rengeteg előnye van, de nem pandémia idején. Ez egy tőlem független tény.
Ahogy az is tény, miszerint Magyarországon NINCSENEK északolasz állapotok. Egyébként szerencsétekre, mert pont a legsűrűbben lakott településeken tombolna.

Idős rokonokra vigyázunk, alaposan kezet mosunk, karácsonyt külön töltjük, tömegközlekedés helyett séta, autó/bicikli, C és D vitamin, kézmosás, maszk, oltásra regisztrálni. Aki ezt betartja, jó eséllyel jövő ilyenkor már csak egy rossz emlékként gondol a covidra. Ez a tudatos, felelős állampolgári hozzáállás.

Miért kellene ettől félni?

Az egész családomtól elvárom, regisztráljon az oltásra. Hasznosabb, mint reszketni a képernyő előtt.
Te megtetted már? Vagy reszketsz, mert beszoptad a DK szövegelését arról, hogy az orosz vakcinákkal folytat A Gecigány emberkísérletet?

Serény Vélemény 2020.12.08. 15:14:50

@Szorgalmas Gyémánt: Várjál má' még csak kb 5 perce lehet regisztrálni :-)

Amy Steinmann 2020.12.08. 15:44:35

@Szorgalmas Gyémánt: a kisfiúzás nem kisszivem, stílusárnyalatok érzékelése...

Mint mondtam, nem zavar a kisszivem, rólam nem mond semmit.

Próbáld meg egy óvodában vagy ált, iskolában dolgozva kézmosással elkerülni a vírust :D

A vírus mindig városban pusztított, a középkorban is, és igen, nyilván légszennyezés, meg fertőzések, és a városi élet mégis vonzó. Az igazán nagyvárosi meg, mint pl, Párizsban élni...az meg sokak álma.

Maszkban is el lehet kapni, de te nem prüszkölöd a másik nyakába, ennek pont ez a lényege, a szolidaritás, és közösség. Te nem tudhatod magadról, hogy fertőzöl, és ezért vagy maszkban.

Tudod mit, majd majd a fideszesek kérik az orosz vagy kínai oltást. A szemét libernyákoknak jó lesz az a buzeráns nyugati.
Nem hinném,hogy az orosz emberkísérlet, de ismerve az oroszokat, nem transzparensek. A kínaiakról meg pontosan tudjuk, mi történt azzal az orvos fiatalemberrel, aki még decemberben mert szólni, hogy újfajta járvány van.
Amúgy nem vakcinaregisztráció, hanem címgyűjtés folyik,hogy majd Habony tudjon hivogatni telefonon.
Ha olvastad, az oltás regisztrációtól független.
Én egyébként oltáspárti vagyok

Serény Vélemény 2020.12.08. 18:03:53

@Amy Steinmann: “ Amennyiben Ön továbbra is kapcsolatban kíván maradni Magyarország Kormányával, az űrlap végén található „Hozzájárulok, hogy későbbi kapcsolattartás céljából a megadott kapcsolattartási adataimat visszavonásomig kezeljék az adatkezelési tájékoztatóban foglaltak szerint” gombra kattintással Ön önkéntes hozzájárulását adja, hogy további kapcsolattartás, véleménykérés, tájékoztatás, illetve elektronikus levél küldése céljából a közölt kapcsolattartási adatait (név, lakcím, e-mail-cím, telefonszám) Magyarország Kormánya megbízásából a Miniszterelnöki Kabinetiroda a GDPR 6. cikk (1) bekezdés a) pontjára figyelemmel a hozzájáruló nyilatkozata visszavonásáig kezelje.”

Nem pipálod be, és kész.
Vagy cseles vagy, de bepipálod, de aztán törölteted magad.

heki 2020.12.08. 22:45:56

@Amy Steinmann: @Szorgalmas Gyémánt: Legyetek szívesek, mindannyian vegyetek vissza az arcotokból, mondja ezt az unalmas, túlmagyarázó heki.
És ez ripőknek és dudinak is szól.
Se kisfiúzás,
se kisszívemezés,
se szőrsapós nénizés,
se fingszagú fotelezés.
Legyetek szívesek emberi módon kommunikálni, ha lehet.
Megint depressziós lettem, nincs értelme semminek, mondjuk ez magánügy, de hogy értelmes emberek se tudják a saját szintjüket tartani, hát elkeserítő.
Basszátok meg mindannyian.

Szorgalmas Gyémánt 2020.12.09. 09:12:04

@Serény Vélemény: ENnyi. De sokkal jobb rettegni, mint végigolvasni valamit.

Amy Steinmann 2020.12.09. 09:14:28

@heki: @Serény Vélemény: @Szorgalmas Gyémánt: @ripők: @Frick László Intézet:

a kisfiúknak nálam pl. semmilyen negatív értelme nincs, ezt jelenti, együtt játszok a fiúkkal
A fingszagú fotelt ki írta? :DDD

Figyu Heki, a komment az játék. Hülyülés.

Te meg túl komolyan veszed.
Persze, folytathatunk komoly, felnőttbácsis (látod, Dudi meg felnőttbácsizik) garbópullóveres dumcsikat itt Dr. Borszéki (vagy hogy a fenébe hívják) könyvéről, de nem akarunk.

Mondd, te tudtad, hogy az itteni oldalsávban feltüntetett Leszbisátor blog Dudi blogja volt, ahol is két leszbi csaj nevében írt politikai bejegyzéseket. És állandóan ajánlatokat kapott paliktól. Naponta visítottam a röhögéstől marika és barika, és mindkét csaj ő volt.
Szerintem, ha komoly blogot és komoly beszélgetést akarsz, azt nem itt fogod megtalálni. Emiatt kár búskomornak lenni.
Ha filozófiai vitaestre vágysz, ne kocsmába menjél vagy BBQ partyra (mielőtt bárki összekeveri az LMBTQ_val, a BBQ nem az :DDD)

Szorgalmas Gyémánt 2020.12.09. 09:16:40

@Amy Steinmann: Az orosz gyógyszeripar a világ élvonalában van. A protekcionista gondolkodást értem a "nyugati" részről, de at azért engedjék már meg, hogy legalább bevizsgálhassuk az orosz vakcinát, és ha feleanyiért ugyanazt tudja, akkor mi is a baj az orosszal, azt leszámolva, hogy a nyugati gyógyszergyártóknak ez nagy profitkiesés?

Amy Steinmann 2020.12.09. 09:17:39

@Szorgalmas Gyémánt: @Serény Vélemény: elismerték, hogy adatvédelmi probléma volt az oldallal, és állítólag javították is (vagy nem)

Csak úgy lehetett regisztrálni, ha kötelezően kérted, hogy Antilop időnként személyesen felhívjon.
Ha nem kérted, pirosan villogott, hogy nem ikszelted be. Kinek is kell itt olvasni rettegés helyett? :D

AMúgy, ha már szent család, Antilop is most vált el. Akkor ő nem lesz kirúgva?
Sőt, másodszor vált el. :D

Amy Steinmann 2020.12.09. 09:18:50

@Szorgalmas Gyémánt: az orosz gyógyszeripar lehet jó, de az ő oltásuk úgy tűnik, sajnos nem hozza el a megoldást. csak egészséges 60 alattit lehet vele oltani.

Frick László Intézet 2020.12.09. 09:49:30

@Amy Steinmann: Vannak játékok a kommentbe,pl a
"a pali " csak játszott,viszont még Hanni is elhitte.
AZonban..lásd azokat a véleményeimet,amikértlényegében az orbángestappóelvisz
de te azokat nem veszed figyelembe és főnifanbozolmeg szőrsapósozolengem,ez nem játék.

Ha pl rockzenében utaznánk és te így ezzelengemmegvádolnál,akkor a pályafutásomnakvége lenne és a renomém örökre odalenne a jók és igazaknál.

Akkor aztán csak fidesz falunapokon léphetnék felés akkor ettől utólag még akár igazad is lehetne..
Szóval úgy van az, ahogy Bakulya az Őlydög 14 éve megaszomnta:
Ma nemmindegy, hogy mit gondolnak az emberrőlpolitikailag és ha uszítóan hazudozól rólam,akkor azt nemlehet viccnek tekinteni. Sem játéknak.

Frick László Intézet 2020.12.09. 09:51:40

@Amy Steinmann: Hm...gondolkodom, hogy szóljak-earról, hogy immun-válaszreakciót provokáló bármit csak nemlegyengült[=egészséges] szervezetbe lehet beadni,lásd az influenza elleni védőoltás ellenjavallatait.

Frick László Intézet 2020.12.09. 09:56:09

@Serény Vélemény: @Amy Steinmann: Azon már régesrég túltolta a biciklijét a magyar közbeszéd,amit a seggszájgépek előforgatnak, az egyik csúcs az ElsőSzakasz védekezését ősszel dicsérő Szabó Tímea. Teljesmár az entrópia, senkit nemizgat, hogy mit mondott a múlt héten meg ki mire emlékezik.Ez már lesültMiótanincsismár Nemszámít Régtávozott Ferenc eseteiben úgy nagyjából 2012.januárközepeóta,amikor ez a nemlétező Ferenc egy szavávalleállította a FIDESZ baszást azzal, hogy Gordon programja nincsen készen.

Zavar bárkit az, hogy a Szabad A Városnál a barátoknakmindent nettó-nettóban, az ellenségnem meg továbbra is bruttóbruttóban számolnak? Nem.

Zavar bárkit, hogy a Szabad A Városban mekkora schwung-gal álltak bele a FIDESZ szabadkerületenkénti elszámoltatásába és azóta is?

Serény Vélemény 2020.12.09. 10:03:31

@Amy Steinmann: Figyu, ehhez viszont értek, és pontosan tudom, hogy csak médiahabverés az egész.
Az eredeti spec(ifi)k(áci)óban vagy benne volt egy olyan kitétel, hogy ez a checkbox (jelölőnégyzet) optional (választható), vagy hogy kötelező, vagy nem volt benne.
Ha nem volt benne, akkor szar volt a specifikáció, de még ez sem biztos, hogy azt jelenti, hogy vissza akartak élni az adatokkal, lehet, hogy csak bénák voltak.

Maga az "ügy" meg egy darab front-end fejlesztő kemény három-négy perces komoly munkája, hogy azt az egy jelölőnégyzetet átalakítsa.
Utána még néhány perc, amíg végigzongorázzák és kicserélik az éles szerveren, hogy már ne kötelezőként jelenítse mega böngészőben a javascript, hanem opcionálisként.
Egy szóval: nagyjából a lényegességi szintje egy 10-es skálán az 1 és 2 között van.

Serény Vélemény 2020.12.09. 10:11:40

@Frick László Intézet: Inkább ne szólj! :-) hadd várjon, hátha kapunk a pfizeres cuccból, talán jövő összel, mert addig minden gyártókapacitásuk le van kötve...
És kíváncsi vagyok, mérnökileg hogy oldják majd meg a -78 fokos tárolást majd a nyáron... persze, csak folyékony nitrogén kell hozzá.

Serény Vélemény 2020.12.09. 10:16:12

@Frick László Intézet: "akkor azt nemlehet viccnek tekinteni"

Dehogynem! Pont ez benne a vicc! Hogy azokat az elvárásokat, amelyeket a zellenséggel szemben megfogalmazunk-(nak) soha, még véletlenül sem egy ujjacskával sem érintik, ha ugyarróól az akolról van szó, aminek a felnyalását épp végzik...

Szorgalmas Gyémánt 2020.12.09. 13:29:07

@Frick László Intézet: Miért zavarná? Nagy józsef újságíró is megmondta, hogy a jobbik jószándékű kormányváltó erő volt mindig is, csak edukálni kellett őket. De most már Gyöngyösi nem akarja listázni a zsidókat, edukáltak, tiszták.

Amy Steinmann 2020.12.09. 14:49:46

@Frick László Intézet: @Szorgalmas Gyémánt: @Serény Vélemény:

igen, zavar a jobbik, és úgy gondom, hogy ez egy feladat volt, amit a statisztikusok és választási szakértők megkaptak, hogy addig variáljanak a választási törvénnyel, amig egy lista kell.
És persze, büdös a jobbik, de ha két választás lesz, akkor mondhatom-e hogy a kevésbé antiszemitát választom - és ez nem a fidesz. Tele ugyanúgy durván szélsőjobbos seggfejekkel, hogy is mondta a fideszes Pröhle? Maradjon inkább DSZ a Petőfi élén, mert tuti valami mégjobbossabb FUTÓBLONDOT tolnának a helyére, ha lemond.
SZÉLSŐJOBBOS FUTÓBOLOND
szó szerint ezt mondta Pröhle, aki aztán minden, csak nem libsi és nem balos.
Tehát már a saját embereik is úgy érzékelik, hogy akiket a főni választ, azok
SZÉLSŐJOBBOSAK
FUTÓBOLONDOK

tehát zavar a jobbik, de ha nem az ellenzékre szavazok, akkor is pont úgy megkapom a szélsőjobbosokat, csak még FUTÓBLONDOK is
egy fideszes szerint

Akkor nézzük a lehetőségeket
nem szavazok
ellenzék, benne a jobbikkal
fidesz, szélsőjobbos futóbolondokkal, ppopuluistákkal, bibliával hadonászó káslerrel, stb...

Amy Steinmann 2020.12.09. 14:57:10

@Szorgalmas Gyémánt: továbbra is várom tőled a reakciót, mikor Dudi két hónapja feltett egy cikket,hogy a libernyákok meg HUHOGTATNAK
és azóta kiderült, hogy sajnos valósak lettek az akkor jósolt halálozási számok, te meg aláírtad, hogy "úgy rettegek"
esetleg valami önkritika, hogy seggfej voltál?

Amy Steinmann 2020.12.09. 14:59:43

@Frick László Intézet: @Serény Vélemény: @Szorgalmas Gyémánt: amúgy azért is jó tréning nekem ez a blog, mert hallottam egyszer egy HR szakértő előadását arról, hogy a nőknek sokkal kisebb az önbizalmuk, nem tesznek kinyilatkoztatásokat, stb
na, szóval ha egy férfiuralmú országban szeretnék helyt állni, akkor itt remekül tudok tanulni tőletek
tudás semmi
önálló gondolat semmi
tények ismerete és figyelembe vétele semmi
ami van, az a nagy mellény, okoskodás, fölényeskedés
kiváló terep :D

heki 2020.12.09. 17:27:55

@Amy Steinmann:

Néhány idézeted, és néhány reakció.

"Azért járok ide, mert bevallom, saját köreimben nem nagyon van ember, aki kormányszavazó lenne, ha van, akkor 85 feletti, nyilván nem lehet vele érdemben politizálni."

Akkor - logikailag -nem lehet-e, hogy véleménybuborékban élsz?

Nem lehet, hogy szelektíven élsz meg dolgokat?
Beszélgettél már vérfideszes értelmiségivel?

Nem lehet-e, hogy nekem akkor jóval szélesebb társadalmi bázisból vannak ismerőseim, a gipsy családtól kezdve a kőfideszes középpolgáron, a liberális havercsajszin át a náci érzelműekig?

És mindegyik értelmes ember.

"a kisfiúzás nem kisszivem, stílusárnyalatok érzékelése..."
Semmi különbség a stílusok közt. Adok-kapok. Ugyanaz a szint.

"Maradjon inkább DSZ a Petőfi élén, mert tuti valami mégjobbossabb FUTÓBLONDOT tolnának a helyére, ha lemond.
SZÉLSŐJOBBOS FUTÓBOLOND
szó szerint ezt mondta Pröhle, aki aztán minden, csak nem libsi és nem balos.
Tehát már a saját embereik is úgy érzékelik, hogy akiket a főni választ, azok
SZÉLSŐJOBBOSAK
FUTÓBOLONDOK"

Logikai hiba és csúsztatás. (lehet hogy mégjobbosabb=futóbolond, ez is belefér az értelmezésbe, attól függ mekkora halmaz a mégszélsőjobbosabbak halmaza, és mekkora a futóbolondok halmaza, milyen a viszonyuk, mekkora a közös metszetük, ne adj'Isten azonos halmazok...)

"Figyu Heki, a komment az játék. Hülyülés.

Te meg túl komolyan veszed.
Persze, folytathatunk komoly, felnőttbácsis (látod, Dudi meg felnőttbácsizik) garbópullóveres dumcsikat itt Dr. Borszéki (vagy hogy a fenébe hívják) könyvéről, de nem akarunk."

Érvelési hiba, személyeskedés, általánosítás, rossz dilemma, stb. Magadból indulsz ki.

"na, szóval ha egy férfiuralmú országban szeretnék helyt állni, akkor itt remekül tudok tanulni tőletek
tudás semmi
önálló gondolat semmi
tények ismerete és figyelembe vétele semmi
ami van, az a nagy mellény, okoskodás, fölényeskedés
kiváló terep :D"

Megint személyeskedés, nagy mellénnyel, fölényeskedve.

De hát - magad mondtad- Te csak szórakozni jársz ide. Akkor mennyire egy troll szavai ezek, vagy mennyire komolyak?
Ez nekem nem szórakozás, ha provokálsz, személyeskedsz, aztán eltűnsz.
Ez nem beszélgetés.
Ha nem is akarsz beszélgetni, akkor meg ott a mandiner blogjai, ott nagyon jó színvonalú személyeskedések vannak, elég szellemesek abban, hogy ki a bunkóbb. (Persze egy idő után unalmas egy kicsit. Akárcsak a hvg kommentelői. Mindkét felületen egy-három mondat.)

De hát biztos bennem a hiba.
Rossz kedvem lett megint.

Szinte a kezdetektől járok ide, meg a Leszbi Sátort is olvastam, és panaszkodtam is Dudinak, hogy 7-8 éve milyen érdekes kommentek voltak itt.
Most azt hittem valamiféle kommunikáció itt lehet, hát nem.
De ez nem BBQ party, csak van olyan, hogy valaki betoppan, és azt hiszi BBQ party-n van, és úgy is viselkedik.

heki 2020.12.09. 17:29:36

@Amy Steinmann: Ja én meg pszichológus előadását hallottam, nem HR-es, hogy egy nő, hogy tud éket verni a kommunikációba. Milyen eszközökkel él, stb.

Szorgalmas Gyémánt 2020.12.09. 18:35:15

@Amy Steinmann: Olvasd már el ezt a cikkcsit:

qubit.hu/2020/03/17/ha-ilyen-utemben-terjed-a-virus-aprilis-3-ra-elfogynak-a-bevetheto-lelegeztetogepek-magyarorszagon

A kurvafasza statisztikai adatok szerint április háromra itt már világvégének kellett volna lennie. ÚGy rettegtem akkor, most is.

Ezt a faszságot március 17-én számolta ki a statisztikai szakértő úr/hölgy/egyéb gender, úgy, hogy március 5-én jelent meg az első regisztrált beteg.

Úgyhogy ha a seggfejet keresed, akkor a cikk forrását adók környékén fogod megtalálni.

Szorgalmas Gyémánt 2020.12.09. 18:39:30

@Amy Steinmann: Szemem tavában magadat látod.

Messze a legigényesebb helyen jársz, még úgy is, hogy visszatérésed sokat rontott a szinten. Vallási, filozófiai témákat kihagyod, én ezeket a témákat kedvelem a legjobban, mélyebbek is, színvonalasabbak is, mint a napipol, de még ezek a beszélgetések is messze verik a disqus bármelyik csatornáját.

Amy Steinmann 2020.12.09. 19:08:38

@Szorgalmas Gyémánt: és mi van a huhogtatással, amiről kiderült,hogy igaz?

Amy Steinmann 2020.12.09. 19:19:50

@heki: @Szorgalmas Gyémánt: mint mondtam többször is, pár napra szoktam jönni
és mivel láthatóan ÉN nem illek itt a képben, mert nagyon más a stílusom, véleményem, már meg is van az ítélet, hogy rontom a színvonalat, stb..stb.

meg BBQ party...
én úgy látom,mikor nem jövök, akkor cikkenként nulla vagy 2 vagy 4-5 hozzászólás van, mert nagyjából ugyanazt gondoljátok, mint Dudi, ugyanúgy érveltek, stb
aki felkavarja az állóvizet, mint én, az ugye, takarodjon, mert rontja a színvonalat, meg nem BBQ party
felvetésre válasz soha nem jön, mint pl. a HUHOGTATÁS cikkre, mély KUSS a válasz

miattam tényleg ne zavartassátok magatokat, majd tavasszal jövök,

vagy nem :D
Puszi, szép ünnepeket
meglássuk majd milyen dumcsi lesz itt, és hány komment ;)
És tényleg sajnálom, hogy HEKI búskomor, de nyilván nem miattam
és ha kommenteléssel vagy kussolással tudnék rajtad segíteni, megtenném, de tartok tőle, ez nem a Dudi blog kommentsora miatt van, ezért itt megjavítani sem tudjuk
Ja, mégegy
a személyeskedés
ez egy blog kommentsora
arra való, hogy az emberek személyeskedjenek, beszóljanak, leoltsák egymást, kieresszék a fáradt gőzt

és igen, filozófiai meg egyéb kérdésekhez valóban nem szólok hozzá, mert nem érdekel semmilyen szinten, unatkozni máshol is tud az ember, főleg mostanában
na, de nem rontom tovább a színvonalat, dumcsizzatok nyugodtan Platonről, Simone de Beauvoirról (ja, róla nem :D, ez fiúblog :D)
mindegy, akkor Heideggerról, vagy Sartreről, nekem mindegy
esetleg, ha P. Bourdieu kerülne szóba, meg a társadalmi tőke, abba lehet, beszállnék, de azt meg nehéz aktuálpol nélkül

Amy Steinmann 2020.12.09. 19:23:10

@Szorgalmas Gyémánt: @heki: és nőként éket sem szeretnék verni a kommunikációba, szóval csak rajta, bátran, hajrá, nézzük meg hány hozzászólás lesz, mert ezen több, mint 200 van, de végig itt rontottam a színvonalat, meg vertem az éket
Csináljátok tovább a BBQ partys liba nélkül, max 8 komment cikkcsinként :D
Jó beszélgetést.

heki 2020.12.09. 19:57:32

@Amy Steinmann: hülye vagy, mondták már?
Van egy lehetősége a beszélgetésnek, amblokk, és az adottságaid-képessségeid-kompetenciáid (!!!! pedagógiai szakirodalom!!!) is megvannak hozzá, de nem élsz vele, egyszerűen visszaélsz azzal, hogy Dudi valahogy szerelmes beléd.
Ezt már megvallta, nyíltan, többször.
De önző nőstény geci vagy, és kész, hejjj, de sokszor találkoztam ilyen nőstényekkel, hejjj, de soxor.

Előítéleteimet erősíted a nőkkel szemben, pedig nem feladatod, hanem küldetésed (!!) lenne, hogy enyhítsd.

Hogy ezt a küldetést nem akarod magadra venni, az személy szerint érthető, de azért az tény, hogy így feléd lejt a pálya.

Mert nem kell következetesnek lenni, nem kell érvelni, nem kell önmagaddal szembenézni, nem kell reflektálni önmagadra, mert nincs szükség rá, nem kell konfliktusokat nyíltan felvállalni, mert bármikor kiszállhatsz a játszmából, héjj, szabad így az élet, hajrá nők! Ilyen vagyok és kész!!!

Megfelelő önbiztosítás (önbecsapás) az is, "ha nem lennék itt, nem lenne itt élet".
édes faszom,
mondom, hogy lealacsonyodjak az általad vágyott szórakoztatási szintre.

Hát, ha így jól érzed magad, akkor hajrá.

Direkt nem a kigondoltam.blog.hu szavajárásával élek.

Kurva mindegy, hány komment van, ez a sok kommentű bejegyzés semmivel sem értelmesebb, mint az egy-két bejegyzésű. Ez van. Vagy hozzáteszel, vagy nem. Sajnos, mostanában nem teszel sokat hozzá.
Régebben igen, emlékszem még.

Ha unod,nyugodtan lépj ki, én is unom, amiket írsz.
Jó magadbazárkózást meg minden egyebet, puszi szmájli szívecske

Amy Steinmann 2020.12.09. 21:12:37

@heki: nem igazán értem, mit szeretnél
Kommenteljek, de ne kommenteljek

Az összes nőkkel kapcsolatos problémád nem oldható meg itt a kommentsorban
Semmilyen küldetésem nincs. Sem itt sem máshol.

Dudi a haverom, időnként összeveszünk, időnként kibékülünk.
Tényleg nem értem, mit akarsz, kifejted, hogy uncsi vagyok, OKÉÉ rendben, tudod a kommentsorban az a tök jó, hogy csak azt olvasod el, amit akarsz. Látod, Steinmann, akkor ugrasz tovább, és tiéd marad az élmény.
Egyébként tényleg pár napra terveztem az itteni létem, mert túl időt rabló, és értelme sem sok van.
Továbbá nem szeretek ilyen ügyekben sem szerepelni, hogy láthatóan valami mélyebb problémád van, mint ez a kommentsor, és akkor érezzem úgy, hogy felelős lennék ezért
Nem vagyok felelős, de ha engem kérdezel, keress rá megoldást, amit nem itt fogsz megtalálni.
A reflektálásra, véleményre: szerintem elég markáns és érhető a véleményem a legtöbb kérdésben, amire reagálok.
ÉN szoktam szavazni.
Talán a saját problémádat vetíted ki rám, mikor érvénytelenül szavazol, TE nem vállalod fel, mit szeretnél, vagy mit nem szeretnél.

De nem kell hozzám lealacsonyodni, nagyon egyszerűen megteheted, NEM írsz kommentet nekem, nem válaszolsz. És akkor máris kikerültél engem. Ilyen egyszerű.

heki 2020.12.09. 22:02:14

@Amy Steinmann:
Hihetetlenül dörzsölt nőszemély vagy.
Írsz egy szöveget, amely látszólag empatikus, de a lényege annyi, "ha problémád van, keresd fel a pszichológusod." :)
Köszönöm, talán nem bántásiból írtam azt, amit, (talán igen, mert dühös is voltam), de emlékszem még 10 évvel ezelőttről, hogy milyen jó disputák folytak itt, még saját szövegeimet is visszaolvasva, hogy mennyivel kreatívabbak!, irodalmibbak! voltunk. Mindannyian. Akkor.

Írod:
"Tényleg nem értem, mit akarsz, kifejted, hogy uncsi vagyok, OKÉÉ rendben, tudod a kommentsorban az a tök jó, hogy csak azt olvasod el, amit akarsz. Látod, Steinmann, akkor ugrasz tovább, és tiéd marad az élmény."

Nem ugrom tovább. Minden kommentet elolvasok, ahol lehet. Kíváncsi vagyok a közbeszédre.

Az utóbbi években (köszönhetően a twitter-insta-facebook szentháromságnak) ez a közbeszéd iszonyatos mélységbe süllyedt.

Itt eme video:
www.youtube.com/watch?v=TIZwnKPy7JE&t=202s
Gulyás Marci és Gajdics Ottó (!!!) beszélgetése, tanulságos, no meg a kommentek is.

Írod:
"Egyébként tényleg pár napra terveztem az itteni létem, mert túl időt rabló, és értelme sem sok van."

Na, de miért? Nem azért esetleg, mert nem kommunikáció zajlik, hanem vagdalkozás? Hogy nem kapsz tőle többet?

Aztán:
"De nem kell hozzám lealacsonyodni, nagyon egyszerűen megteheted, NEM írsz kommentet nekem, nem válaszolsz. És akkor máris kikerültél engem. Ilyen egyszerű."
Nagyon egyszerű, ez a mártír-menekülési szerep.
Mondom, hogy már talán tíz éve itt vagyok a blogon, és tudom, hogy több néven jelentkeztél be ez alatt az idő alatt, és egyszerűen csak annyi a kívánságom (nem kell figyelembe venni), hogy kommentelj, de ne szórakozásiból, mert mindentől függetlenül érdekel a véleményed, cserébe remélem, hogy érdekel a véleményem.

Ez a konszenzuson alapuló véleménycsere szűnt meg az utóbbi években, sajnos, Hannibál is kivonta magát az értelmes kommunikációból.

Ha megbántottalak, elnézést.
Haragudni lehet, vagy lenézni, ez már szabad döntés.
depresszív heki

Amy Steinmann 2020.12.09. 22:24:38

@heki: nem bántottál meg, és tényleg empatikus vagyok, ne felejtsd el, miért lesz valaki tanár, segítő szerep, segítő foglalkozás, engem az iskolában is jobban érdekel,hogy SNI Béluska kiizzadja magából a kettest,mint egy tanulmányi verseny győzelem

Aézrt írtam, hogy nem lesz elég komment, szerintem ezt is félreértetted, ez nem a saját fontosságom, hanem ha egyező nézetek vannak, az kettő komment, ha vita van, az 50

Hogy miért nem maradok? Nincs rá időm, és tényleg ugyanazt gyúrjuk, mindenki mondja a magáét
És tényleg úgy vélem,hogy itt segítséget találni nem lehet, bármilyen empatikus is a másik fél
ellenben könnyen észreveszem, mikor kéne valakinek

heki 2020.12.09. 22:51:28

@Amy Steinmann: mint kolléga írom, hogy az ember tanárnak valószínűleg hatalomvágy által lesz, minthogy az "élet" nagy segítői is valahol nárcisztikus személyiségek.

A "nincs rá időm" szöveg teljesen feminin. Nekem hamis, de feminin alkatoknak igaznak tűnhet, OK, rendben.

Mindig van idő arra, ami fontos.
Ha szétforgácsolom a saját időm, az az én saját saram. De ez nem az "én időm"-ön múlik, hanem rajtam. Azzal foglalkozom, ami fontos, és így van időm.
Ha nincs időm rá, akkor valószínűleg nem fontos.
Éles szituációban ez persze bon mot-nak tűnik, de gondolj Szerb Antal vagy Radnóti példájára, akiket majdnem ki tudtak hozni a lágerből, de döntöttwk, hogy mi a fontos.
Ez a blogban való beszéd persze nem méltó Szerb Antalhoz, Radnótihoz, sehol se vagyok hozzájuk képest.

De ez: "tényleg ugyanazt gyúrjuk, mindenki mondja a magáét" - na, ez a hiba, illetve elemezni kellene, hogy miért van ez így.
Ez nem életigazság, és nem időjárás, hogy esik az eső, akkor nedves lesz a föld.
Miért mondja mindenki a magáét? Kommunikációs hiba. Az viszont rajtunk múlik. Nem az időjáráson. ("Ne is mondd, olyan migrénem van, talán a frontok" - lófaszt.)

Frick László Intézet 2020.12.10. 05:20:47

@heki: @Amy Steinmann: Grófnőm,mióta ismerjük egymást azóta ismered a véleményem:
Nikkneknincs pinája.(vagy fasza...)
Tudom, hogy a KorszerűModern JövőevezetőNő,miközben mazsolázza a nőiséget ésami tetszikneki az nőies,ami nemaz ptfheőjj,büdös,múltbavezetőés a Föld népességének túlszaporodásához vezet...deettőlfüggetlenüljárjon a nőnekpozitívdiszkrimináció, vagyis ha te egy fasz vagy,mintKósza bácsi volt, azt szabad,mertte nő vagy,de ha a faszságra fasz a válasz,akkormeg hirtelen tünciés a fasz hogyképzeli.
Meséld ! -hogy képzeled, hogy fasz vagy és aztán úgy jársz ezért,ahogy fasznak kell járnia,akkormeg hirtelen Tüchtige Hausfrau.

Frick László Intézet 2020.12.10. 05:26:42

@heki: Nem tudom.Azért hagytam ela hivatásom,mert akartársak egy részénekannyi vlt tanítani...jobb nem jutott az eszükbe,jótanulók voltaks azzal, hogy azértegy tanárképzőt csaak átseggelnek,meg a sok szabadság.Kis része meg a kartársaknaka hatalomvágyában,ahogy mondod, hogy lehet hatalmaskodni legálisan. Természetesen ebben a karban is volt verőember,akipl a gyerekverés legális változatait is kedvelte. Vagy gyerekkoromban Sanyinéni fenekelte a lányokat 12 éves kor FÖLÖTT. (Itt meg kell jegyeznem, hogy a lányok a germanoanglosaxo kultúrában kedvelik annyira a fenekelést,ami kultúránkban kevésbé...)

Adolgok nemegyszerűek,plSanyinéni amellett,hogy egy fasz, szemétláda és ganyémeg pedofil,egyébként született tanítóis, veleszületett olyan képességekkel,amikkelszakmunkás tanulók is találkozhattakipari vagy mezőgazdasági üzemekben.Pl óvodáskoromban a gyakorlatilag iskolázatlan és majdnem analfabéta dadusnéni sokkl-sokkal jobb óvónóvolt,mint a papíros óvónénijeink.

Frick László Intézet 2020.12.10. 05:47:18

@Amy Steinmann: @heki: A grófnőnekmár vagy hatszor elsütöttemapoent,amiben Ady felállés odamegy Kaffka Margithoz azzal: "Te író vagy, gyere,ülj közénk,az írók közé"
Vagyis Ady nemírónőnek...azonban nemis iróférfinek vagy férfiírónak nézte Kaffkát. Kaffka műbei karakteresen egy írónőművei,nőszagúak... csak... nemúgy,ahogy az írónőkészokott nőszagúlenni. Hogy:Nemmosakodikmeg reggel,de azértMaszkófszkajával hgondosan befúkálja a gombáslábujjközeit meg a gombáspicsáját és a gombától hagymaszagúpináját,aztán a társaságban elkezd tündögni, hogy őilyen természetes szénakazalillatban szokott ébredni,mint nő.

Ady Kaffka írásainakaminőségére gondolt,amikor megkérdezés nélkül...hú,ezt nehézlesz érzékeltetnem, akkoriban csak úgy nem tegeződtek.

Ripőkkelis beszéltemerrőlakommentosztlopban,mert aKigondoltam fénykorában a komment szekcióban nemháromkommentelővolt,aki nőis,határozottan nő-szövegekkel és magasabb színvonalon,mint az újságírónők szakmányban írt picsaszövegei.

Egyszerűen... a minbapolvastamMunk Veronikakövérkésháziasszony dmájátSzabolcsról, hogy Szabolcs visszajönne bár,de a szerződésemégköti az indexhez és a jogi tanulmányaimiatt,de majd talán február után.Szerintem az ennyira naív hülyepicsa menjen el zöldségesnek,webáruházba polcfeeltöltőnek vagy ügyfélszolgálatosnak vagy nem tudom... ne,óvodába dadusnak ne menjen el,mertegy ennyire ostoba naív picsátmár 3-4évs gyerekek arccal falhoz állítanakés rásszólnak, hogy előre.

Egyxszerűen az újságírónak-levésnek ,mint plaz írónak lenni... vannak kritériumai.Alap kritériumai.

Aművészet szabad,a szabad művészetek is.

Az én időmben akkoratúljelentkezésvoltaKépzőművészeti-n, gogy a szegedi tanárképző rajz tanszéke afféletitkosképzőművészetivolt, a másik szakpár lesajnálása mellett.És a felvételi során attól, hogy jött egy szépen rajzolólány,aki gondolta magát annak,nem kerülhetett be.nem az voltakritérium, hogy pőinájaa-e vagy fasza-e van a jelentkezőnek,a rajzolni tudás volt a kritérium.

Ma kvóta szerint 505 lányt kéne felvenni,hogy a nemi kiegyenlítődés,tehát ha 100-at lehetne felvenni,akorabból50 lányt és 47 lány üyesen tudna az okoseszközén a fényképekre feltelepített applikációksegítésével bajszokat,mókásbohóckellékeket vagy Star Wars jelmez-elemeket fölrakni,de ettől még fel kéne venni.

Tehát,grófnőm,ittPOLITIKÁRÓL van szó,ami nema falusipletyka,a falurággyómeg az aztirta a zúság, az ugyanis a politika kurvája,a sajtó területe. Ezen sérültmost be az engem rendszeresen és indexes stílusban felülrőllefelé,demégis olyan aranyosan kezelő Dr @ripők: .

Az újságok írják,amit írnak,a
politikában azonban a véletleneknek kb annyi a szerepe,mint a sakkban vagy az ökölvívásban. Tehát ha Szarkónak hirtelen most benézkétévleülendő,rendesen börtönben,annak az oka nemaz, hogy Franciaországban olyan alakúaz igazságszolgáltatás,mint Magyarországon, hanem az ok egészen nyilvános,bárkiáltalfelismerhető:Macron-rólkell elolvasni a híreket és az derülki, hogy Macront nemolvassukma márannyit azokon a helyeken,olyan hírekben és az Európát Igazgató Személyekkelegysorbaan,mint azelőtt és ennek az oka az, hogy Kétéve Macron sülve-főve,naponta egy-két-há órát töltSzarkóval,Szarkóné őpedig Macronnéval dumcsiz ezidő alatta konyhapultra könyökölve.

Márpedig Szarkóaz Arab Tavasz alatt megkapta a figyelmeztetést,milesz, ha még egyszer a gyufávalolyant játszik, hogy gyufát szeretne kihúzni. Szarkónak nemosztottak gyufát, ül,fex,nemu,különben mehet a bőtönybe ésmost ez jött el...

Ezt... ...ehhez...nem kell alusisak vagy gyíkruha.Ezek nem"titkos" dolgok,mint Gurevszki zsarolása,márminthogy Gurevszki elárulta, hogy ha autóbaleset áldozata lenne,a leaksek azonnal kipattannak.

ez ittment a szemünk láttáraSzarkókiiktatása a francia és europolitikaiéletbőlésmivelSzarko ugrált,most megkapja.De úgy,hogy Macron is értsen belőle.

Frick László Intézet 2020.12.10. 05:53:25

@Amy Steinmann: @ripők: -hozzátok szólok, @heki: -tcsak tanunak kérem ide:

Tavaly szóesett magyarország Barátjáról

és akkorMagyarország Barátja kategóriájában megmutattam,voltegyszer egy olyan alyanosz királyfiaMagyarországnak,az apja egy léha..tkperkölcsi toprongy rongy ember volt,még a ganyéis hálni járt bele.. anyukáját Izabellának hívták,fogta az ölében Zsigucit ésakkor jöttMagyarországnbak az akkori jóbarátjaésközölte,hogy őMagyarországnak a jót akarja (direkt nema javá-t használtatta a tolmácsával) és a kis Zsigucinak az apja helyett az apja lesz meg ilyesmi. Jelenidejűségében is történelmi volt ez az esemény,amilényegében a keretevolt Buda elfoglalásának,mertmiközben Szulejmán bácsi ezt a szívzokogtató dumájáát előaadta,a seregéből többezer túrista indult föl Hunyadi Mátyás legendás építményeit megtekinteni.

Szorgalmas Gyémánt 2020.12.10. 08:00:45

Nos, hogy most nagy meglepetésre megállapodtak és mégsem lesz vétó, pedig ettől még a koronavírustól is jobban rettegtem - Dontáh Anna nagy győzemet jelentett be a facebookon.

Válogatás a hszek legjavából:

"Donáth Anna
ébresztő! Az történt, hogy a nagy EU meghátrált. 2 év bírósági huzavona pontosan elég lesz 2022-ig. Ennyi. "

"Sértő ez, hogy a Momentum részéről, hogy hülyének nézi a szavazóit. Mi nem vagyunk agymosott fidesz birkák, hogy ezt eladd nekünk győzelemnek kedves Donáth Anna!"

"Donáth Anna
tudja már nem igen hiszek, hisznek a jogállamiságban. Ez egy vicc hogy kompromiszum. Nem volt eddig elég bizonyitéka a kormánynak, hogy semmibe veszik az emberi jogokat? Itt az a jog él amit ők irtak. Félek, igy marad minden."

"Donáth Anna
úgy látom Te még a gólyában is hiszel. Hülyére vette az egész EU - t, rajtuk röhög minden értelmes ember, mert ők maguk is pontosan tudják, hogy O1G semmit nem fog teljesíteni, egyszerűen csak leszarták a lábuk szárát, erről van szó. "

"Donáth Anna
Egyáltalán nem vesztett Orbán! Sőt, nyert! Továbbra is kapja a milliárdokat keletről, nyugatról! Nincs, ami megállítsa! Az EU-s hókuszpókuszok csak még jobban lejáratták az EU-t. Micsoda fogadalmakat tettek Önök, hogy aztán most a jogállamiságot megvédjük! És Tessék! Lehet évekig húzni-halogatni, a pénz meg megy a csókosokhoz, változni senki és semmi sem fog! A jogállamiságról meg majd hülyítik tovább a tömegeket, mert semmilyen eszközük nincs a betartatásukhoz! Akik itt nagyot vesztettek, azok Önök! Most vesztették el a hitelességüket!
Sajnos, így mi is a vesztesek oldalán vagyunk továbbra is!"

És a legszebb:

"Miről beszélsz? 2022-ig semmi nem fog történni, köszönjétek meg Merkelnek, hogy a német nagytőke érdekének védelmében képes beáldozni 10 millió emberi sorsot. Persze, nektek is csak ez a fontos."

Amy Steinmann 2020.12.10. 08:09:25

@heki: na most, hogy ki a BBQ-s liba. Nézd meg légyszíves a gráci beteg c. cikk kommetjeit.

Huhogtatásról, statisztikáról, és arról, hogy Dudi, mikor nyilvánvalóan látszik,jhog nincs igaza, leáll hosszasan telefonokról, meg stb. okoskodni
De amúgy itt ugye Dudi a mélyértelmű, az okos, a mindentudó, és én meg felszínes és ostoba vagyok.

Adva volt a világbankos prognózis, amire Dudi lehozta a HUHOGTATÁS cikket
két hónap múlva felhozom a témát, hogy sajnos igazak a számok, ő meg kioktat, hogy hol vannak a fotózott hullahegyek.
Most azon túl, hogy kegyeletsértő és gusztustalan a felvetése, NEM kell fotó, ott van a kormány hivatalos statisztikája, ami még szépít is a dolgon bőven, lásd novemberi halálozási többlet.
De Heki te nyugodtan lubickolj abban, hogy én egy BBQ-s liba vagyok, Dudinak meg a seggében is agya van.
Na, tényleg mentem, ilyen szart se érő vitákhoz tényleg sem kedvem, sem időm. Hogy egy előrejelzésről, ami szó szerint sajnos bejött, arról vitázzak.
Talán kicsit felül kéne bírálnod magad Heki, hogy attól, hogy én talky-talky stílusban dumcsizok itt, talán mégis igazam van időnként. A BBQ_s libának.

Frick László Intézet 2020.12.10. 08:14:32

@Szorgalmas Gyémánt: Erről tettem ma fel bejegyzést.A gyönyörű ellenzékünk :D

Frick László Intézet 2020.12.10. 08:22:18

@Amy Steinmann: Akkormégegyszer a huhogtatásról:

Alapesetekközé tartozik az,amiben pompás immunrendszerű,tüneteket nemmutató SZUPERFERTŐZŐ,mertamintavételelőttimkétórában csak nemisköhintett,miközben napokóta nem tüüsszentett,amintavéteelkor negatív
majd vásárolegy csiliszószos hotdogot, tüsszent tőleegy jó nagyot éslefertőz 10 embert,majd két napmúlva megint gyorstesztelik és negatív lesz,főleg, ha úgy gyorstesztelik, ahogy általában a magyar gyorsteszteket végzőkneklegalább az egynegyede "tesztel".

(Ha érdekel, hogy kell gyorstesztelni,nézz meg délkoreán videókat, kb úgy kell ..kínai videókat ne nézz,mert ugye azok "komonisták"...

vagyis

kb az "adatok"meg számok a hány éves a kapitány esetei.

Vagyis egy tyúklépésselnem haladtukmeg a régi vitánkat a "Tűza bálteremben" alatt..
Mégmindig ott tartunk, hogy szerintem a tűz esetében a felelősszemélynekmitkellmondania,ellenben szerinted a felelősnek azt kellmondania, hogy vagy mimmehalúúúnk vagy sokan.

Tudod,egy álnokképmutatóés szemforgató vagy,mert a járvány csakürügyed arra, hogy a rojatt ellenséged már valamibe rohaggyon má bele,ha másba nema járványba, mármint a politikai következményeibe.

Szenteskedelitt össze vissza,meg picsábaküldözöl
holott egyetlen motívumod van:a gyűlöltellenséged merrohadása

Erre szoktam mondani,hogy rohaggyon csak, bánja a faszom se

csak tudod,ez nbemennyi, hanem van tovább is,mint a Szabad A Városesetében,ahol faszáulmegoldottátokapógicserétazzal,hogy majd abba belerohad a vidéki cigány

de... kérdezlek.. belerohatt?
:D

Éseddig úgy nézki,hogy FOG belerohadni?

Esetleg a SZájer ügyneklehet özenete a számára,de a Szájer ügy nem magyar készítmény.

Amy Steinmann 2020.12.10. 08:24:50

@Szorgalmas Gyémánt: mindenki tudta, hogy Merkel mit fog lépni, mert Merkel is egy geci, tökmindegy, miben állapodik meg a finnekkel vagy dánokkal, EGY szempont van, autógyártás.

A rettegésed: értem én, hogy farkasok neveltek, nincsenek szüleid, nagybácsik, stb. leszarod hogy szabadult el a járvány.
Egyébként szó szerint úgy szabadult el, ahogy a nemkormánypárti virológus pacekba bemondta 2 hónapja. Az, hogy nem rettegsz, értem, nyilván nem vagy még 60, nem vagy cukorbeteg, stb.
És senki sincs a családodban, aki mondjuk elmúlt 70? Ja, tudom, farkasok neveltek.

Amy Steinmann 2020.12.10. 08:30:04

@Frick László Intézet: nem ürügy a járvány. Vannak 80 pluszos családtagok, és aggódom értük.
Próbáld meg higgadtan értelmezni
A nemorbánfan médiában lejött két hónapja egy projekció, amit a ihme csinált, nemzetközileg elismertek az előrejelzései

www.healthdata.org/
sokmnden más is fenn van náluk, nem csak járványügy

Ezeket a nemzetközi szervezet által készített előrejelzéseket bemutatta néhány újság, de bárki amúgy is megnézhette volna.
Te lehozol egy HUHOGTATÁS cikket, amire szorgálmas gyémánt ráírja, hogy úgy rettegek
Mára kiderült, hogy szó szerint bejött a 2 hónappak ezelőtti stat, és nem kell fotó, ott vannak az imádott operatív törzsed által közölt adatok.

Tehát bejött a "huhogtatós" projekció

következtetésed: én orbánygyűlölő vagyok.
Na, pá fiúk
meló van.

Amy Steinmann 2020.12.10. 08:36:11

@heki: és tényleg, olvasd végig Dudi őrjöngését a gráci beteg cikk alatt.
És akkor azt kérdezed, miért nem bírok ki itt 2-3 napnál többet.
És ki áll komolyan vagy nem komolyan a témához.

Frick László Intézet 2020.12.10. 08:43:54

@Amy Steinmann: Nézd,Magyarországon a lakosságÁLTALÁNOS egészségügyiállapota sokkalrosszabb,mint fejlettisztánban. Nézz meg egy átlagos holland vagy német 70 éves nőt,hasonlítsd össze egy magyar nénivel.

Hollandiában pl egyáltalán..orvoshoz semjárnak,minek.

Németországban,egészen pontosan NYugat-Németországbanmár jókora zöld tudatosság jellemezte a társadalmat akkorra,mikorrapolitikai zöldekelkezdték eltörölni a valódi zöldeket.ha nincs is a valódinzöldeknekpolitikaiképviselete,viszont a német társadalomban valóságos a zöld-tudatosság és a politikai-zöld preferenciáknálnagyobban.Ennek szoros melléklete pl az egészségtudatosság.

Magyarországlakosságánaka 10 %-a segélyen élés plaz ő halálozási nstatisztikájuk ugyan "emberjogi okokból" nemmérhetőki külön statisztikailag... de azértmindenki környezetében élnekcigányokéstudjuk, hogy a 70éven felüli cigány annyira ritka,mint a 100évkörüli magyar. Cigány férfi ritkánérimeg a 65 -öt és az asszonyok se igen élik túla 70-et.Egészségtudatosságnulla. Még egy naposemosztja be magánakacigit,ha nincs kilátása cigihez jutni, attólmég ötpercenként szívja ela 10 maradékcigijét és enni addig eszik,amíg ételtlát, nem csakaddig,amig pukkadásig jólnemlakottésott vannak a cukorbetegek,akikközülük SEMMIT nem tartanak be és semmit nemalkalmaznak

Hozztájuka magyar prletáriátus kb detto, csak nincs annyi gyerekük,viszont súlyos alkoholisták meg drogosok.

A járványalaprizikófaktorai SOKDZOROSAIMagyarországon a bezzegisztániakénak. Sokkal-sokkaltöbb nálunk a krónikusbeteg a szív-érrendszeri vagy a cukorbeteg pl,a kórosan elhízott,a zsírzabálóa stb-stb.

Hol cigarettáznakmár annyian fejlettisztánban,mint nálunk?Ráadásul nálunk a csavartcigimegy,ami gyilkosabb a gyárinál...

TeMAZSOLÁZOLhányéveakapitánymegbízhatóságústatisztikákban.

mit tudnak a statisztikák,ha EMBERJOGILAG tilos valós adatokat meg fontosakat felvenni?

És:merészel szólni bárki is a svédekre,miket művelnek? [-> jogállamiság]

heki 2020.12.10. 08:44:51

@Amy Steinmann: de hát te mondtad, "Ha filozófiai vitaestre vágysz, ne kocsmába menjél vagy BBQ partyra."
És ha nem volt érthető, mondom, hogy blogilag ismerjük egymást régebbről innen, és persze olvastam tőled okos dolgokat is, ahogy mondtam.
Libának nem hívtalak, hanem dörzsölt nőszemélynek, az teljesen más fogalom.
De bocs.

Szorgalmas Gyémánt 2020.12.10. 09:05:24

@Frick László Intézet: És akkor még ott van a két doboz ciit szívó, esténként egy üveg viszkit becspó háziorvos (élt 60 évet), a pizzazabáló, hétvégenként meszkalinozó, feleség helyett kurvázó főmérnök úr, és társaik.

Szorgalmas Gyémánt 2020.12.10. 09:15:47

@Amy Steinmann: Van a projekció, meg van annak az értelmezése. Az "gyorsvonatként rohanunk a vesztünkbe" narratíva az nálam egy második spanyolnátha szintje, amiről - szerencsére - szó sincs.
Hetven év fölötti rokomon több is van, de el vanna dugva. Az egyik például egy olyan pici, senki által nem ismert teleülésen lakik, hogy még a koronavírus sem talált oda. Nem volt, aki behurcolja.
Maszkos áruátvétellel, távolságtartással, szellőztetéssel és otthonmaradással a vírusfertőzés esélye minimális még a sűrűn lakott településeken is.

Frick László Intézet 2020.12.10. 09:32:39

@Amy Steinmann: Oerbán miatt halunkmeg.Akkor egyszerűen felfújtatom az időbusomkerekeit,elmegyek vissza májusba,agyonbaszoma Potrohás Gecit egy péklapáttal és nem lesznek focikameccsek

mert természetesen nyaralásmeg ilyesmi az EU-kompatibilissimo, az marad, hiszen oironorm volt

Nincs Orbán= jobb statisztikák.
Nincs orbán = nemmimmehalunk, hanem kevesebben

értem :D

Frick László Intézet 2020.12.10. 09:33:32

@Amy Steinmann: Nincsen egy ilyen derékmagyar Ellenzékben egy staufenberg,aki péklapátot ragadna és a nácidiktátort agyonbaszná a jövőnkért?

Serény Vélemény 2020.12.10. 09:43:15

@Amy Steinmann: "hogy sajnos igazak a számok, ő meg kioktat, hogy hol vannak a fotózott hullahegyek."

A számok igazak, csak épp nem azt jelentik, amit ki akarsz olvasni belőlük.

pl van egy jó nagy szám, ha tudod, hogy mit jelent, akkor jelezd felém légy szíves:
21791743,4 millió HUF.
süti beállítások módosítása