avagy előre a rendpárti szabálykövető feljelentő társadalom útján.

venneltoleautot_bp-i_autosok_kozossege.jpg

Vennél egy ilyen arctól autót?

Azaz..álljunk csakmeg a szabálykövetésnél.

Az egyik kedvenc szabályom szerint a buszmegállóból kihajtó autóbuszt a lakotterületen belül elsőbbség illeti meg.

Természetesen az oiropid agyonszabályozizmusban erre is van egy szabály,miszerint az elsőbbség jogának a határa az elsőbbségmegadásánaka fizikai lehetősége,nyilván, ha a busz mellett járok,a fizika törvényeilesznek az érvényesek:

HA AKARNÉK SE TUDNÉK ELSŐBBSÉGET ADNI.

 

Képzeljétek el:Jogalvisszaélni is lehet.Az elsőbbség esetében ez az,amikorplfékhatáron belülhajtokki bárki elé.

Beszéltem már erről magukat sofőrnek képzelő buszvezetőkkel. Az rendben van, hogyén tudok vezetni és nem ütköztünkössze,mertátléptem a záróvonalat ésa forgalomtólelzárt területen lavírozva elkerültem az összeütközsét,demi van, ha egy,a Budapesti Autósok Közössége oldalain a terepjárosk iránti gyűleltétkiszolgáló videókon élvező nyugdíjasmérnökúr eléhajt ki?

"Akkó' jis baaameg, nekem van elsőbbségem osz' kész!"

A buszt vezető embernek,aki bele se néz a tükörbe és a buszt vezető, sofőrnek nem nevezhetőemberek szokása szerint a balkezén azt az ujját, amivelujjazni szokott,lemereszti, hogy majdakkor,ha úgy alakul,akadjon már bele az indexkarba.Röviden:márkiozdula megállóból a busz,mire elkezd indexelni.

-az itt kékkel szedett szituáció 333-szor fordulelő,amikor egyszer aztán valakinélelszakad a cérna és befékez a busz elé.

A Budapesti Autósok Közössége attitüd lényege az, hogy ilyen gyakori, szinte általános esetről SOHA NEMLESZ VIDEO

Ez az az eset.

Többezer jogosítvánnyal rendelkező, elvileg buszvezető naponta akár százszor is kényszeríthet szabálytalanságra,vészfékezésre autósokat azért,mert már belesem néz a visszapillantóba,lökhet-e egy halvány  esélyt bárkinekneki elsőbbséget adni.

Valójában az "autósmorál fejlesztése" meg egyebek csak ürügy arra hogy   internetes geci vállakozók  léhűtéssel, "szaósölmédia trükkökkel" demagógiával és olcsó érzelmek kiváltásával keressenek pénzt.

 

Alapattitüdök:

A rojattgazdagok a nagyótókkal,úgymint luxusterepjárók, az Audi eleve luxus ,hát még a Porsche + Bármi

 

román halálkaravánok

póruljártak a körforgóban

 

vúú, áthajtott a piroson

agecimagazinoktamogatjakegymast.jpg

 

Az a lényege a Budapesti Autósok Attitüdnek, hogy a baden.badeni ember nem veszíthet,mert soha nem az elejével kezdődika történet,pla Jobbratarts!-szabályánaka be nem tartásával. Vagyis azzal,ami a teljes szezonban a Balatonra a pénteket,ésa Balatonról Budapestre a vasárnap estét jellemzi.

A Budapesti Autósok Közössége általis tenyésztett baden-badeni embertípus ugyanis nem tud és ezért nem szeret sávot váltani

Ha 3 sáv van,akkor jóesetben a középsősávot béreliki magának,Érdtől Martonvásárig eléri a megengedett sebességet,majd pedig tartja. Variáció:tempomatotállít be rá.  Ő a fakígyó eleje:Még megengedheti magának ezt a luxust. Fajtársai hátrébb aztán egyre inkábbösszeszorulnak.

A magyar utakon egyelőre a jogosítvánnyal rendelkező, bár autósnak már csak ábrándos jóindulattal nevezhető emberek számára az autóvezetés nyűg és teher. A Budapesti Autósok oldalt csakilyen emberek képesek élvezni. Aki tud autót vezetés van tapasztalata, az a poenvideók kimaradt előzményeit is látja. Pl azt, hogy az Audi-t vezetőidegeit felbaszóúgy álltmeg a felhajtó-gyorsító sáv torkában,mintha ott stop-táblalenne éskb másfél percet várt arra, hogy egyáltalán nelátszanak a messzeségben sem autók és akkor a 10-km/h-róla 20-ra40mp-alatti fellassulásban hajtottki a hűűűdeveszélyesbe.Mi már csak a "fogás"átlátjuk,amit a fedélzeti kamerájával rögzített.

 

Variáció:A  rendőrség civilneklátszóMZA+ szám frszú vadászautói, ha még nem gyűlt elégpénz, szokták azt csinálni, hogy a megengedett sebességhatár alatt minusz 10 km-h-valfeltartják alevadászandó autót,az megelőziőket és akkor "lelövik" a sebességhatár +5km/h-val,ennyi is birságolható a helyszínen.

Pénteken, nyáron,a Balaton irányában úgy nagyjából12-13 óramagasságában történik az első koccanás (a ráédióban beolvasva "baleset" a 36-38-as km-nél.Ilyenkorra a baden-badeniekmoind a három sávot elfoglalják. Az autókkilométerórájameg tempomatja sem összehangolt,így előfordulhat, hogy három autó  háromféle valóssebességet ér el 110-re beállított tempomatnál.

Ez első "baleset"-et az amerikai típusú videózóbámészkodókmiatt hamarosan egy,majd még egy fogja követni.

 

Senki ne keressen ilyenekrőlvideókat a Budapesti Autósok-on élősködő médiagecik vállalkozási felületén,mert ez görbetükör-szerűen frusztrálná a felhasználókat.

A baden-badeni emberek számára  azt jelenti, hogy három ilyen seggarc nagyjából lezárja a Balatonra vivő pályát Érd és Martonvásárközött,addigra keletkezik akkora rés, hogy egy a Budapesti Autósok Közössége beállításában hűdeveszélyes és aójjdefelelőtlen, valamint barom annyira beidegesedjen, hogy a rendpárti szabálykövető-önképű baden badeni embertípusok ülte autók között elszalomozzon.

 

Mutatják is a baden badeni emberek a Korszerűtlen Múltbavezető családjuknak vagy a kurvájuknak, vagy a KorszerűModern Jövőbevezető családjuknak,ami a pincsikutyájuk, hogy tessék,ott megy a barom és mindjárt fennakad a következő Budapesti Autósok Közössége mintabarmaiból álló trióban.

 

Ha idáig jutottál kedvesolvasóm,kérlek,görgess vissza az elejére és nézd meg a kopasz gecineklátszó kopasz gecit. Tippeld meg, hogy egy ilyen kopasz gecinek milyen autója lett ebbeől a vállalkozásából és mit csinál,amikorilyen baden badeni emberek ülte sávbérlő duóval találkozik a Reptéri Úton.

 

Jóétvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr7916254860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Serény Vélemény 2020.10.25. 10:39:54

Általában ezek ilyen hülye helyzetek:

youtu.be/bd-lsrSlFOc

Beleértve hogy a futár fosik attól, hogy a zebrán menjen, mert rendőrautó. A nagy darab autó fosik attól, hogy előrébb menjen, mert rendőrautó. A végeredmény meg majdnem emberhalál.
A biciklisfutár is hülye volt egyébként egyszerűen lepattan a bringáról és áttolja a zebrán és megoldotta a problémát.

Frick László Intézet 2020.10.26. 05:23:01

@Serény Vélemény: Imádom a zebrán átbiciklizőket,apárjuk a falusikerékpáros,akikihajt elédazzal,hogy majd kikerülöd.

Namost a teherautó eléegy keskeny falusifőutcán,plPilisvörösvárott ugyanúgy hajt ki.Szemben is jön azonban valami ,amimiatta a teherautónem tudja kikerülni.

A zebrán átbiciklizópedig úgy van vele,hogy a zebra megvédi őt attól, hogy annyi időalatt,amíg a legjobb úrvezető legfürgébb lába az optimálisan legrövidebb másodperc sziporkában egyáltalán...lenyomhatja a pedált. Csakhogy az autókban ma már vezetni alig tudó picsaemberekülnek,pl az egyharmadukfékezés helyett ilyenkor az arca elékapja a két tenyerét.

Imádom plazokat apicsákat,akiknéznekki a fejükből azzal, hogy minden nagyot, nagy feketétvagy mostanában mégnagyobb fehéret biztosan valami hülye fasz vezet,fékezzen, vagy húzódjon le. Közben "sajátmagával" találkozott,egy mássikpicsával,aki éppen fészbúkozik és nemfigyel, nem fog lehúzódni. A rendőrnőket simán be szokták szopni azzal, hogy rendőr=férfi=fasz.

Amásk véglet a rodeós.Meg szoktamkérdezni a rodeósokat,akika mávészetüket csakúgy teljesíthetikki, ha a többi szreplőis tud vezetni,mi van,ha pl7000km-t vezetett,azaz 15 éves jogosítványúháziasszony, 32évalattikislány (aki fészbúkozik "vezetés" közbven) vagy rendpárti szabálykövető (vészhelyzetben sem hajtana forgalomtólelzárt területre)...idegrohamotkapottkaamionosok szoktak olyant csinálni, hogy bár jönnek szembe,dekimennekésa Spar,a MOL eleve is 80km/h-ralekorlátozott autóinak a követését elúnják,már 40 km óta 60-75-tel. Ésegyszerűen azzalaz attitüddelmennekki előzni, hogy a szemben közeledő oszlopbólmindenkile fog húzódni az útpadkára.Namos...Amost autzók egyharmadalegalább az útpadkáraúgy tekint,mint 50 méter mély,alultűzfolyóvalhömpölygő szakadékra, egy kormánymozdulatotnemmer tenni,lehet,hogy le se kapna.. Vagy ottvannak a kéttenyerüket az arcuk elé kapó sikoltozófélék,ők sem fognak lehúzódni.

Akamionos illem szerint aleelőzöttkamionos,amikorlátja, hogy az őt előzőmár be tudja majd tenni afélpót htulját,villant egyet.Mamárakamionosok fele-harmada "túrista" akiamagas fizetésés a világlátásmeg a kalandokreményében lett kamionos.nemérzi az autót,kimegy előzni,aztán előzéselőz ésmégmindig előz,már egy kaamionhosszat elhagyta a leelőzöttkamiont,de még mindig előz. Az "öreg"villant neki, hogy tegye be.. nem érti..bár az sem biztos, hogy nézi a jobbtükröt...

Azt idéztem, hogy a sofőrök szerint a buszvezetőnemsofőr,namost újabban kb maguka buszsofőrök nem tekintik buszvezetőnek kb a buszt vezető személyek.. harmadát. Azt mármutattam, hogy egy nemzetközis buszra jó,ha a 3 nemzetközi autóbusz vezető jogosítvánnyal rendelkezőközülegy a buszsofőr. Egy buszsofőr..ésmég hozzákét faszi,akiknekfőleg autópályára és előre érvényes a jogosítványa, városban vezetni,parkolni és tolatni nemtudnak. És nemám az, hogy irulva-pirulva:Büszkén hőbörög a sofőrnekaz autópálya pihenőlehajtója elején,hogyjó,pössentés,deakkormost ő feláll,mert NEM HAJLANDÓ behajtani a szük helyeken szlalomouniés 45fokban hátra kétkamion közé betolatni.Nem szégyelli,hogy nem tud tolani,de büszke.
süti beállítások módosítása