2020.02.28. 05:34
Könnyen-gyorsan népszerű fluenszer
Az egyik legegyszerűbb módja a szabálykövető rendpárti feljelentőtársadalomhoz való felzárkózásnak,
ha az ember kényszerautózó, vásárol egy 4500 Ft-os "fedélzeti kamerát", még akkor is GPS, Wazzeeee és különböző okostelóra érkező riasztások meg figyelmeztetések és applikációk szerint vezet, ha egyébként kuplungolni meg fékezni sem tud anélkül, hogy ne nézzen le a lábaira. Innen már plug 'n play ágybaszarás szerűen egyszerű:
1.Tarts be minden szabályt,amit ismersz.
2.A jobbratarts, az valami náci, kormánypárti dolog lehet, szard le.
3.Városban messziről figyeld a közlekedési lámpákat, ha pirosat mutat azért, ha zöldet mutatna meg úgyis pont piros lesz, tehát lassíts és fékezgess.
4. Naaagy és Kééék mellett a belsősávban ne haladj el, de a sarkánál kövesd.
5.Már közel vagy a közlekedésilámpához és az még mindig zöldet mutat.Melletted a külsősávban hasonszőröd szintén ezt játsza:Még 100 méter a lámpa,még mindig zöldet mutat,pedig 30-ralassítottatok le[ez a Ferihegy 1. DHL kapu lámpájánál azt is jelentheti,hogy a laktanyáig torlódnak mögöttük az autók,természetesen a 3-6-ik autótólhátra mársenkineksincsen sejtelmesem,miért nem halad a forgalom.
6. Még ötven méter és még mindig zöld? - teljesen lassíts le,a külsősávban a felelőtlen barom 35-tel fog száguldani alámpa felé,és az így keletkező résben közétek fog cikázni egy FELELŐTLEN ÉLETEKET VESZÉLYEZTETŐ ÁLLAT:
-nem lehetsz a Budapesti Autós Picsák Pont Hú hőse,mert a felelőtlen barom még zölden haladt át előtted, szabálytalan,de nem annyira ütős, hogy kommenteljék is a hasonszőreid.
-NA VÉGRE SÁRGA/PIROS és pirosnál tudtad lekapni a FELELŐTLEN ÁÁÁÁLATTTTOT
egy ezrelék az esély, de ha nincsen más a Budapesti AutósPicsákvállalkozásnál, amit a haver hiradós szerkesztőnek át tudna küldeni,, egy ezrelék esély: BENNE LEHETSZ A TÉVÉBEN
Ugyanez Fejlett- és Bezzegisztánban már a POLIZEI-hez befutó telefonos applikáció.MAgyarországon még gyerekcipőcske, ugyanis itt a feljelentőnek még hagyományosan,elavultmódon gyalog a tanúskodást is vállalnia kéne, hogy el lehessen vetetni a jogosítványát az ilyen szemétládának.
7. KÖRFORGALOM: Használata:
7.1. lassan, óvatosan,fékezgetve közelítsd meg a körforgalom torkát.
7.2.Szúrd le az autódat,mint STOP-táblánál.
7.3.MAJD EZUTÁN nézz körül, közeledik-e valaki a körforgalomhoz.
7.4.Csak akkor hajts be a körforgalomba, ha az aszfaltkörön nincsen autó.
Ha az útszakaszon több körforgalom is várható, akkor a 3-4. körforgónál biztosan leszmár végre egy olyan megveszekedett barom,aki a demszky-pogácsákon is átugratva ÉLETVESZÉLYES SZABÁLYTALAN HALÁLOS KASZKADŐRMUTATVÁNY kereteiben vág eléd, neked csak felkell venniés beküldeni a
Budapesti Autós Picsák A Biztonságos Közlekedésért ürügyű interbetes marketing vállalkozáshoz
ÉS LEHETSZ HÍRES!
MIKOR TESZI MÁR LEHETŐVÉ A KORMÁNY HOGY KÖZVETLENÜL A RENDŐRSÉGNÉL LEHESSEN FELJENTENI A FELELŐTLEN VESZÉLYESBARMOKAT MINT BEZZEG SVEJCBEN BEZZEGNÉMETORSZÁGBAN BEZZEGÓSZTRIÁBVAN ÉS BEZZEGNORVÉGIÁBAN?!4!?,?
AUTÓPÁLYA HASZNÁLATA RENDPÁRTI SZABÁLYKÖVETŐ MÓDON
Magyarországon a rendpárti szabálykövetőmagatartás demonstrálására a legalkalmasabb autópálya az M3-as szakasza a Gödöllői dombság lankás-emelkedős kanyargós szakaszán. A rendpárti szabálykövető nagytudásúember CSAKIS A BELSŐSÁVOT HASZNÁLJA:mineka külsősáv, ha úgyis majd egyszer előzni kella belsőben?
KAPCSOLD BE A TEMPOMATOT amit 102-re állítottál.
AKKPOR SE LÉPJ A PEDÁLRA ha a külsősávban 100-ra állított tempomatos haasonszőrödmellett haladsz el szivárogsz.
Természetesen a KAMINYONOS ÁÁÁLATT az hűdeveszélyes,ha 92 km/h-ra felbuherált korátozójával bemerészelmenni a belső sávba, hogy elhaladjon egy 80km/h-sra korlátozott,mert veszélyes anyagot szállító vagy pedig a SPAR aruházaknak terítő szerelvény mellett.
Nagy valószínűséggel két 98-100-zal a külsőben haladó között JOBBRÓL FOG MEGELŐZNI EGYSZERCSAK A TIPUKSAN VESZÉLYES BAROM! Rögzít, apdét és ha minden jólsikerül, benne lehetsz a hiradóban.
8 komment
Címkék: rendőrállam paracsizmaváltás egységsugarú felhasználó iskolapélda picsaember picsaember fejlesztő mérnök szabálykövetőtársadalom baden-badeni ember rendpárti feljelentőtársadalom
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Serény Vélemény 2020.02.28. 06:46:39
Még egyszer: ez a névtelen feljelentős rendszer nem a saját agyszülemény, hanem a német tulajdonos cég erőlteti, a magyar felsővezetés mostanság meg másban nem érdekelt, csak a felnyalásban.
Serény Vélemény 2020.02.28. 06:52:03
És a második az lehet, hogy rosszabb, mint az első. Mer' amikor hazafelé menet föltorlódik vagy 15 autó egy marha után, aki nem nyomja soha 70km/h-nál jobban a gázt, akkor biztos, hogy van valaki a sorban, aki elkezdi előzni a kocsisort. De ez nem a második autó, meg nem is a harmadik, hanem valahonnan a 10-ik, és a 15-ik autó közül. Ez pedig már elég cakkos tud lenni, amikor bevág az ember elé, mert jön szemben valami...
Szorgalmas Gyémánt 2020.02.28. 07:26:27
Német hülyék, hülyenémetek.
Frick László Intézet 2020.02.28. 08:39:31
Eztért nem kell minden esetben jelezni az előzést, ha nagyon menő az autó az oszlop végén és már 5 perce nézem, mekkora balfasz és mennyire képtelen vezetni a pedig 270 LRE-s autóját, akkor az biztos, hogy index nélkülfogok előzni, mert akkor csak akkor vesz észre, a tökröt nem használja, hiszen nem sofőr, csak úrvezető,amikor meglepődik, hogy valaki előz.
Nos... a nagyon gyors ember, akit irigyelek.. tud vezetni. Természetesen jobban vezet,mint én.
Mostanában német-osztrák típusú hosszú konvojok alakulnakki vezetni képtelen nullatudású, de nagyon gyors autós balfaszokból, Akik mert magyarok és igazi férfiak, azonnal agyvérzsírtolulást kapnak, ha valaki előzni mer.
Szóval... szerintem az ilyen szituációt nevezték 1023 éve a szájjalliberális korai netokrata spekulalizmusban "egészséges versenyhelyzetnek"... a még valamennyire autót vezetni képes... "ambicionálja" a kényszerautózó túlvásárlópicsaembereket arra, hogy... vezessenek... ezek az összeragadt konvojok fellazulnak és ... összeségében élénkebb lesz a forgalom.
Persze most már majd benne lesz a pakliban, hogy az ambíciója az akciódról a videót a Budapesti Autóso Balfaszok éss Picsák Pont Hú-ra felküldeni lesz...
Serény Vélemény 2020.02.28. 09:02:56
Aki gyorsan megy, és tud vezetni az nem érdekel, mert legfeljebb megelőz, aztán elhúz. A probléma ott van, amikor úgy érzi, hogy neki kell elöl mennie, nem gyorsabban, hanem elöl, mert neki nagy autója van. A kanyart meg nem tudja úgy bevenni, hogy ne lógjon át teljesen a szemközti sávba, és még bele is kell fékezni mögötte, mert azt a kanyart be lehet venni 70-80-nal, de ő csak 65-tel tudja.
Maga az autóvezetés-tudás egyébként egyáltalán nem egy atomfizika és kvantummechanikai szaktudást igénylő készség, hanem inkább egy kooperatív társasjáték.
Frick László Intézet 2020.02.28. 11:06:21
Tkp az előjelek már megfigyelhetőek voltak 25 éve, amikor egyszercsak bizonyos teljesítmény fölött a gyárak nem szereltek kéziváltót. Automata váltós.. 420 Le-s.. Eleve arra számítottak, hogy bár 300 LE fölött vásárol... de nem tud vezetni.
Frick László Intézet 2020.02.28. 11:12:09
1. Miért nem használja a visszapillantó tökröket
2. Hogy nem tud rájönni arra, hogy a jól berakott,a helyén lévő kormánykeréknek hogyan kell állnia az egyenes előre és az egyenes hátra haladáskor. Egyenesen szeretne hátratolni és a kormány 6-óránál. elindul nagygáz, depersze a fara az autónak kitér, nagyfék.Hátrafordul...mert tükörből nem képes tolatni.. ezért aztán előreéslesi a kormányt, tippelget, hogy kéne állnia 'egyenes'.. belenyúl..igazít egyet mondjuk..9-órára vagy 3-ra. STb
Teháthogy ha megvan az irány, "egyenes"-be tekerem a kormányt és icipici korrigáló mozdulatokkal? -neeeem.