Az internetes sajtó barátokközt-alizai nem véletlenül igyekeztek felkészíteni Magyarország egyre inkább a fejlett oiropid fagyasztottkaja zabálókultúrákhoz felfejlődő népét

sárga és vörös riasztásokat is kiadtak

 a büszke ostobák -nak

történt pedig, hogy 2019.december 2-án az évszaknak megfelelő időjárás kereteiben 0,5- +1 Celsius fokos hömérséklet-ben nedves,könnyen olvadó kevéske hó hullott.

Ez a hó a forgalmas utakon minden sózás nélkül eltűnt a forgalom hatására,esetleg A Fő A Város-ban itt-ott kásás latyakot lehetett látni.

A MÁV dolgozóinak kevés voltaz egy hétpicsa sikolytozás az internetes médiában

a BRUTÁLIS TÉL DÚÚÚRVA TÁMADÁS-áról

Balesetek, torlódások az utakon

DÚÚÚRVÁN TÁMADT A BRÚÚTÁLISS TÉL4!!!44!!4!!!! 2019.12.2-án!!4!4

Basztak a minimális váltókarbantartásokat is végrehajtani.

Akik pedfig az esernyőként funcionáló autóikkormányába izzadságtól iszamos kézzel kapaszodtak, már eleve rástresszelve a Rettenetesen DÚÚÚRVA HAVAZÁS A VÖRÖS RIASZTÁS-sal-ra, természetesen az izom-és idegfeszültség miatt kerültek életveszélybe. De nem adták fel.

Nagyjából az első esővel szemerkélős öszi reggelen az iskolakezdéssel 30%-ot növekvő autóforgalomramég egy 20%-os növekmény zúdul. ÉS a magyar nemülössze senkivelegyautóba,ő joszt nem közösködik senkivel!

Mindeközben az autózók 30-40 %-a NEM KÉPES  az elvileg a jogosítvány megszerzéséhez szükséges alap-készséget alulról csaknem megközelítve vezetni.

 

A Párhuzamos Világban,azaz a teherszállító járművekkategóriájában ugyebár a magyarázkodás senki fuvaroztatót, feladótmeg fogadót nem érdekel.A munkakörét tekintve fuvarozódiszpécser  picsát sem,aki nedves úton havazáskor 40 km/h-s halálfélelemben vacilláló vezetéssel tartja  fel a teherautóforgalmat is.

Az útjainkat százezerszám elözönlő picsák,akiknek csak előre, nyáron, jólátási és útviszonyok közé és előre érvényes a jogosítványuk,senki nemtájékoztatta arról, hogy a hóesésben nedves aszfalt az tökéletesen olyan,mint máskor a nedves aszfalt, hiszen akár esőis eshetett volna...,90-es korlátozás alatt szabad rajta akár 60-70km/h-s esztelennektűnőnagysebességgel is közlekedni.

Az ember azt látta, hogy minden második autóban picsaember ül,

11óra5 perc-es távolságra a kormánytól,görcsösen,ebben a távolságban és izomgörccsel a kormányzás szinte lehetetlen.Autóik zöme új-újszerűen fiatal [céges] ,ABSés kipörgésgátló,majdnemúj téligumi

hiszen az un

baden-baden-i feljelentőember

magyar változatai is már annyira fejlettek,rendpártiakés szabálykövetőek

Az idültalkoholista és májkatasztrófában szenvedő Harsányi Levente meg a haverja az egész vasárnapjukat elbasztáka Napi Szar-ra,amivelpoenkodtak a reggeli  rádióban: "Milyen [laikus számára] idiótá[nak hangzó] viszgakérdéssel tanákoztámá. Páratőkvérizzadtakki még otthon és füllentették a beküldőknek.

Senki nemárulta el a verejtéktől bűzlő, bár kellő jogosítványokkal rendelkező,de a gyakorlatban autóvezetésre alkalmatlan picsaembereknek, hogy el se induljanak autóval az kerekes esernyőjükkel.

Ha esetleg elindultak is,adják fel,álljanak ki addig,amíg a csucsforgi lecsengiz. Ücsizzenek be valami útszéli helycsire kávécsizni, cukizni,fészbúkozzanak vagy ilyesmi.

nem.

A nem-sofőr, soha nem is lesz sofőr egységsugarú úrvezetők    egyharmada a vezetésképtelen picsaautós mintha misem,szépen és jövőbevezetően egy egyébként semmiben nem különös enyhe koratéli reggelből

időjárási katasztrófahelyzetnek látszót generált.

 

Nem elég a klímakatasztrófa:Európára

PICSAKATASZTRÓFA rohad.

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr315335818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2019.12.03. 15:56:50

az magasságos budapest dombos részeinek nagy forgalmú mellékútjain nem nedves vagy latyakos volt még 10 órakor sem, hanem jó szerencsével havas, rossz szerencsével jégkásás.
életemben először sikerült majdnem kilinccsel előre mennem egy egyenes, de lejtős úton, és nem is direkt.
délután egykor is még úgy kellett kihintáznom a parkolóból, mert ott maradt fagypont alatt, és az istennek se sóztak.

Steinmann a grófnő 2019.12.03. 16:41:42

@bs395: nem láttam különbséget ahhoz képest, mikor Tarlós volt a polgi. Pont annyira volt havas, mint T. idején. Pont annyi hókotró és hómunkás volt. A BKV tökéletesen működött, ott semmi fennakadást nem tapasztaltam. Sőt, bakancsban indultam melózni, mivel ilyenkor nálunk délutánra általában beszarik a közlekedés, hogy gyalogolni tudjak. Nem volt rá szükség, járt minden délután is.

Frick László Intézet 2019.12.04. 03:38:52

@bs395: @Steinmann a grófnő: A magyar emberben ez az egyik titok és északfok,amikor mindenért apaógármestert teszi a felelőssé. Bővebben erről:
Az öreg,a fia,meg a Lada Samarújok
ill
Demszky kapcsán írtam.
Demszky a tökéletes paógármester, vagy Abádszalók első polgármestere,aki szintén nem csinált soha semmit, viszontminden komolyabb párt szineiben.

Frick László Intézet 2019.12.04. 04:07:43

@bs395: Utálom, ha emberek a saját személyespéldáikkalmeg eseteikkel jönnek... ... demost eszembe jutott egy eset,amikormilliókilométeres sofőrök nem tudtakkijönni az IFÁ-valszólóban sema szarráázott "telephely" udvaráról nemhogy a "gólyafészek" becenevűszintén NDK-s gyártmányúpótkocsit kitolni. Sódert ,téglatörmeléket lapátoltak a szovjet "szilvamintás" gumikalá, semmi.És akkor éppen arra járt a 78 éves két-és félmilliókm-t vezető sofőr és könyörgött,szenvedvén sofőrbetegségben, hogy ha többet nem,de legalább hagy hozhassa ki az elakadt szerelvényt,nagynehezen a sofőrhasával valahogy feltolták a fülkébe és az öreg... egyszerűen kitolt és kész.. ezek a millikilométeres sofőrök aszfalton sem tudtákvolna kitolni a pótkocsit.

Már később,autówiegehts koromban egy bizonyos kishaszonjármű értékesítése volt a munkám,a vásárlók nagyon szerették,a gyártó teamjei éveken át próbálták eladhatatlanná tervezni a terméket,.. minden felhasználó arra panaszkodott, hogy télen meg semlehet ezzel az autófélévelmozdulni,én kínai nyárigumival téli iszonyok közepettekb 100000 km-t autóztam...és... bevallom neked...máig nemértem,mi volta panasz oka...Jó,természetesen nem a jégpáncélba vont Istenhegyiútra vagy az óra utcába mentem föl,de sík úton... semmi bajom nem volt vele.

A két márciusi hóviharban összesen 2800 km-t autóztam, akadályt az úrvezetők képeztek ...
A magyar Alföld árkai az első síkos napokon teli vannak földesurak összkerekes duplafülkéseivel: Tiszta Amerika: ott a segélyen élőproletároktólakórházi orvosokig kedvelik ezeket a valóban terepjáró összkerekesféléket ésa nagy amerikai hóviharriportokban azt látod,hogy picsaemberek ilyen autókkalidétlenkednekolyan hóviszonyok közepette,amikben Zsigulival Magyarország első trafipaxa a Gyorsforgalmin 120-szal kapott le egy gyorshajtót.

Kedvencautómólvolt, hogy nepperkedésközben járképtelent vásárltammegés más nemlévén platós teherautóra targoncával rakattam fel.A targonca szalmabálákat rakott,ezért csak egy villa volt rajta. Pont a B-oszlop alatt emeltettemmeg,maga a targoncás sem hitte el, hogy nem fog lebillenni, nem is billent le.Ezzel a fajtával hóban,fagyban vagy trópusi felhőszakadásban 30-50 millió Ft összértékú X5/6 Mercedes Bojóccautó stb terepjárókat szoktam egycsomagban előzni (az egyik titkom a kínai autógumi,m a másik tehát az autó márkája/típusa, a harmadikrólfogalmam sincsen, az olyasmilehet, mint a hegedülés titka,amit YehudiMenuhin többször is eljöttmeglesni magyar cigányprímásoktól. Frank Zappa, ha Demszkynek van annyi esze, hogy érti, Zappamit értettazon, hogy cigány zenészekkel szeretne játszaniés a szászcsávásiakat hozatja fel neki.. Zappa ma is sírna,ha hallaná, hogy a Republic popzenekar hegedűsemennyivel jobb Sugarcan Harris-nél)

De vannak megtanítható dolgok.
Az egyik a legfontosabb szerintem:
Ha félsz a tetőn, ne legyélács.
Ha úgy érzed, hogy fosol a síkos úton:NE INDULJ EL.

Az USÁ-ban a sajátos iszonyyokmiatt tízmilliószám a kényszerautózó,akik soha nem is fognakmegtanulni vezetni,még a kéziváltó is magas lenne nekik. Már 16 éves korban lehet jogosítványt szerezni,de úgy általában a friss jogosítvány korlátoskét évig.

REgyre gyakrabban találkozom olyan friss jogosítványossal,aki már elindulni sem képes az autóval,de ha elindult... utána haladni sem.

Frick László Intézet 2019.12.04. 04:18:50

@Steinmann a grófnő: @bs395:
MaMagyarországon gyakorlatilag nulla KRESZ-tudással"lelehet tenni a vizsgát" Analfabéték is levizsgáznakKRESZ-ből,nemhogy funkcionálisanalfabéták. Van egy "gyakorló CD" mostmár pendrájvon persze vagy on-nyálletöthető. Ezen,aki tud számítógépes játékozni s közepesen tehetséges benne, pár hét alatt memorizálja a szükségeseket és letudhatja a vizsgát.

Nem kell lakott területen kívül vezetni -és nem találkoztam még senkivel,aki ebben problémátlátott volna,úgy kellhívóképeket alkalmaznom,plhogy mitérez az,akipárhuzamos közlekedésben a külsősávban tartósan 60-nalhalad autópályán és egyszercsak ("szabálytalanul") megelőzi egy kamion:feltűnik a balvállánál a monstrum a belsősávban hirtelen.

Mert a tükröt?-azt nem használja.

Az autót nemérzi,akuplungot nem tudja csúsztatni. Manőverezni nem tud,parkolni nemképes,betolatni semmit.

A kényszerautózópedig nemis szeretne vezetni,de muszáj. Budapesten számtalan olyan munkalétezik,amihez B-s jogosítványt kötnekki. Egy könyvelőnőnek naponta akármeg kelllátogatnia telephelyeket, targoncások ináznak szgk-val raktárak között. Tárnokról Demszky alatt Albertfalvára bejutni dolgozni tömegközlekedésselpont annyi idő vot,mint Csemőről.

A kecskeméti Daimler-Benz szerződéses buszos vállalkozója annyira nem kap havi félmillió zsebbe fizetésért sofőrt,hogy újabban a szgk-val bejárást is fizeti a Daimler:de telekocsit követelmeg.

Ez nemmegy a magyaarnak:Ő nem közösködiksenkivel,ő nem igazodik.
nemlehet gyalogolni.

Jönnek az őszi napok,300lépés a buszmegálló.. rossz az idő, csepereg,akár eshet is:előveszi a négykerekű esernyőt.

Utasként szörnykinézni a picsákra:Araszol Bp nagyagglomerációs forgalmában10-20 km/h és apicsa a telilehellt párás ablak mögött aloig sejlik:amellkasán szorítja a volánt és igyekszik a fejét a telilehellt szélvédőn kidugni. Majd meghal. Ott retteg az izzadságbűzben, halálfélelemben. Olyan autóvalis,amivel 120-szal lehetne tépetni.. de jólmegállni is, csúszás nélkül satufékkelis. Perrsze lehet, hogy beszarna, ha meghallaná az ABS miatti kerékdünögést.

Frick László Intézet 2019.12.04. 04:27:53

@Steinmann a grófnő: @bs395: Abban nőttünk föl, hogy évrőlévre fejlődnek a dolgok. Hogy az 1977-es búcsúzó modell-nél jobb az 1978-ban debütált új modell. Ahhoz voltunk szokva, hogy aki 1957-ben szerzett történelemtanári diplomát, az kevesebbet tudott,mint aki 1977-ben. Az 1972-es világrekordnál jobb volt az 1979-es.

Így aztán az ember azt gondolta a körforgalmakmagyarországi elterjesztésének a hajnalán, hogy pár évés az emberek megtanuljákhasználni.

Részeredmények vanbnak,mert munkába járós forgalomnakkitett körforgalmakban a csúcs közelében még oyan magyar körforgalmat is találni, ami "egysávos" de kétsávos-szerűen használják.
Deúhgy nagyjából a gyereket iskolábavivős félóramélységében ennekvége. Ritka a rés,amikor megállásnélkül be lehetne menni,de a picsa akkor ismegáll.Bocsjav:SATUFÉK. Ha egyszer a fékpedálra teszi a műanyag cipőben rothasztottlábacskáját, csak a telitalp-padló-t ismeri.

Ütköznekakultúrák,mert ha mödötte egy 18 éves román cigánykurva vezet, aki jön haza szabadságra és Olaszországban tanult meg vezetni.. nincs akkora rutinja, hogy az esze ágába férjen az, hogy az előtte haladó autó nem fog abba a résbe belemenni,amibe még ő is beférne.

Európéban egyedülállómódon a magyar autós sértésnek veszi, haő9 óránál satufékezett és erre te 6-óránál be mersz hajtani.ő már ott volt hamarabb, csak megállt körülnézni:hogy mered? Merészen mögéd hajt és 27 mp-ig nyomja a dudát.

És ez.. nem javul, csak romlik.

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2019.12.04. 19:47:40

@Frick László Intézet:
nyehő, te! hát nem síkos útról beszélek, hanem jegesre taposottról, ahol az első 50 méteren elfogy alólad 10!
ne nézzél már egynyári sofőrnek :-).

Frick László Intézet 2019.12.06. 09:25:27

@bs395: Bocs, nem néztelek annak. Tegnap a sík Mátyásföldön voltak már ilyen jekatyerinburgi járdák. Nadehát A Város, az fejlett, nem? Most meg már Szabad is.Tarlós a hibás, de legalább már a hajléktalankérdést megoldották.

Serény Vélemény 2019.12.06. 10:00:31

@Frick László Intézet: A főfőkefést meg kirúgták jól. Az más kérdés, hogy a szemétégőből valahogy mégiscsak el kell majd szállítani az egyébként veszélyes hulladék pernyét, de hát... Karigeri olyan szinten tűnik műszaki antitálemtumnak, ami kizárja, hogy a város üzemelni tudjon 2-3 év múlva. (Majd komolyan azt hiszi, hog nem fogják átverni minden szarral, még a sajátjai is?)
süti beállítások módosítása