2015.02.10. 02:52
Nem eszi a macska olyan forrón a bádogtetőt
Viszont egy pillanat alatt összezuhant a jóoldali hazugsággyárnak a kapcsolatitőkebefektetéseik üllőin jaj annyira veregetett kis terméke az egyoldalú-kormánypártian uralt orbán[cigány]-diktálta médiáról. Milyen furcsa!- általában sietnek a jógyerekújságírók a "Fejlett Nyugati Visszhang"-nak fordításokkal segíteni, most meg hirtelen a geci -vel kapcsolatban nem találnak [??444?4?4] megfelelő fejlettnyugatinyelvi kifejezéseket (a fasz az nem elég jó szó, hiszen Zsünker is az, többek között...) Nyerges amerikai emigrálását még sikerült a jógyereksajtónak elhallgatnia idehaza, de azzal, hogy az Orbánon tíz-s tízmilliárdokat kaszáló, ám párszázmilliós visszautaláson meg tipikus mélymagyarmód faszariskodó Simicska pillanatok alatt kamingútolt, a hazai jógyerekagitprop jelentős sávja szakadt be.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.02.10. 11:24:02
Nem csak az beszédes, amit az ember mond.
Hanem az is, amit nem.
De a legbeszédesebb azaz, ahogy megválogatja a mondanivalóját.
Neked erről az egész geci sztoriról csak ez jutott az eszedbe...
"a hazai jógyerekagitprop jelentős sávja szakadt be"
(a múltkor hogy kiakadtál, amikor mandiner kommentelő szintet emlegettem - erre itt adod az újabb mutatványt...)
Az elfogultság, a monománia, a zsiger még a legélesebb elmét is eltompítja.
Frick László Intézet 2015.02.10. 11:37:13
Frick László Intézet 2015.02.10. 11:38:36
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.02.10. 14:15:08
pontosítsunk
Mit hazudtak eddig - szerinted?
Mit is állítasz?
Mit vitatsz?
Mit cáfolsz?
Mit állít Simicska?
Mit cáfol?
ésatőbbi
(speciel pont a geci-ügyben alig van politika - max. a kárörvendés... lol...)
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.02.10. 14:27:49
nem, nem politikáról
Simicska esetében pénzről és sértettségről
Orbán esetében hatalom(féltés)ről és pénzről
A sajtó - a 'szabad', avagy 'jóoldali' stb - az orbántól függetlenebb - sajtó esetében hírről, végrevalamitörténésről, kárörömről stb stb-ről
drágabolgárurt nem hallgatom, nála nem tudom miről
nálad 444!!!!-ről
* * * *
Az évtizedes szobatárs, harcostárs, pénzvarázsló és lakájmédia-megteremtő kiakad a vezénylő tábornokra
Az eljárást (a reklámadó: amit és ahogy; valamint a liszkay-csapat amit és ahogy stb) nézve okkal-joggal, bár persze mint sokáig líbling haszonélvező pofáját befoghatta volna,
na de mi van mőgőtte?
a tavalyi több-mint-pletykák a hatalmi háttérharcokról, a ki kinek az emberét hol váltotta le/fel, stb
a tényleges politikáról
na arról nem beszélsz
szokás szerint
csak a 444-ről, a sajtóról
és még neked áll feljebb, lol
(nem nevezlek orbánfasszopónak, de az, hogy még egy ennyire konkrét ügyben is kerülöd őfelségének még az említését is, az ... csak nekem furcsa?)
Jose Grande 2015.02.10. 15:49:27
Ami a kérdésed illeti, mondok egy másik megközelítést. Az ügy pontosan azt bizonyítja, hogy Orbán irányított, hiszen abban a pillanatban, ahogy Simicska kicsit mást akart, mind fideseggnyalást, rohannak a Vezér szárnyai alá, otthagyva kenyéradójukat.
Frick László Intézet 2015.02.10. 15:56:59
Ami fent van, az lent és ami lent van, az fent. Amit Orbán és Simicska csináltak, azt csinálta Tschajaga und Roetschoege paógármestere meg az exhaverja a türheő taplóparaszt Buckinger Beélla. 2 Mrd-ot keresett a paógármesteren, de kúnnyázza, mert "levetette a kaminyonnyáraú a rencámot"
Ez is politika.
Tavaly UGATTAM neketek ezekről és lebarmoztatok, te is. Tavaly még csókos együttmaffiózóknak állították be őket a jógyerekek, holott egyébként tudtak, amit tudtak. Már régesrég dúlt a FIDESZ belviszály, amikor a jógyerekújságíróknak nem volt szabad ezt a tudomásukat megosztani veletek. [Mikor neveztem én már a FIDESZ GYurcsányának, mínusz politikaizsenialitás, Lázár Jánost, mikor? ...jó régen már]Ami Zoe Barnes kis szopatnivaló ostoba (de magáról túl sokat képzelő) picsa kicsikében, az a 444 jó nagyban és faszban. Namost, hogy Zoe-ka [egy mesebeli kis figura] egy fasszopó... de hogy a 444 fasszopók? Hm?
A kis Zoe megkapja a cuccos és "kiblogolja" ... aztén mehet a levesbe Russo után.
És ígytovább.
A 444 = politika (= agitprop)
Hazugság, hazugság és hazugság.
Az információ megosztása, ami hatalmat ad= politika. Aki MEGOSZTJA az infort és pl eldönti azt, hogy NYerges amerikaiemigrálásáról nem beszél neked, az POLITIKÁT csinál. Tudta a 444, hogy Nyerges mit csinált?
Igen.
Megosztotta veled?
Nem.
Az oroszukrán történet annyi, hogy csúnyaoroszok Putler Kaput, ááátatlanukránok és jóamerika jóónijó?
Nem.
Amit Magyari Péter csinál, az nem újságírás, hanem szelektívténykezelés, szemelgetés, szájíze szerinti tálalás, propagandaszekértolás, zoebarnes-kodás.
Magyari politikaifasszopó.
Igaza van Mongnak: a magyar sajtó politikai nyomás alatt dolgozik és létezik olyan nyomás, amiéert annyira aljas geci társaságot, mint a Tesco vagy olyan médiamocsok KONSZERN-t 32 db televízióval (agyonurallva a magyar piacot) ááátatlannak sőt: hősnek lehet feltüntetni.
Kurán a magyar újságírók, nem hősök.
Kit imád a kurva? -az igazi férfit (=a stricijét) aki síkostíó nélkül kúrja végbélbe és még le is szopatja vele a vérsaras gecis faszát AZTÁN a széphosszú haját a kurvának az alkarjára tekeri föl éy úgy csapdossa a falba a fejét.
Simicskának milyen újságírók jutottak már! -röhej. Egy komoly újságírót nem tudsz megnevezni. A HírTV "Kálmánolgája" egy hentesképű, az értelmét szemüvegtől kölcsönző faszi, akit még Ujhelyi István is kidumál. Fodor Gáborhoz vakkantani nem tudott, Fodor negyedórás blokkokban nyomatta a siralmas kis agitpropját.
Nem vagy te képben hanni és a gyűlölettől nem vagy. Ezúton tájékoztatlak, hogy a gyűlölet érzelem féle, ami a politikában annyit tesz, mint pthiha, hajaj meg ejha. Mackósajtban többet tesz a brummogás, mint az érzelem a politikában. Illetvehát érzelmeskedhet politikus, de akkor nem is lesz sokáig az.
Azzakl vádolsz, hogy a védhetetlent védem -védi a faszom se.
Én MUTATOM.
Ez nem "verzió" amit mutatok, ez tény, hogy most már, ezentúl, nagyon nehéz lesz a "Fejlettnyugati Nyilvánosságf"-nak azt hazudozni, hogy Orbán uralja a médiát, majd ugyanazon a címlapon hat sorral arrébb RobinHúd-ként ünnepelni a döbrögi Retek Klubot azért, megr beroppantotta ezek népszerűségét, akkor most melyik hazugság az igaz?
Mit említsek Őfelségén. Minek is mukkant volna meg? Smmit sem kell tennie... igaz, hogy a politikai képességei közepesek, de, úgy látszik, Magyarországon még ennyivel is elég szépen el lehet boldogulni.
Nemmellesleg: Pont Bede meg páran szóltak rögtön az elején, hogy nemnagyon kéne rögtön beélvezni azon, hogy a Cigányt legecizte az exhaverja.
Valamint az írásom lényegében ismétlés és arra mutat rá, hogy a geci nemes anyag
(valamit arra, hogy jógyerekújságíró számára gecinek lenni dicsőség)
Fentről lefelé beszélsz velem megint Hanni, és ha jól veszem ki, morálra apellálsz.
Hát a politikában annyi morál sincsen, mint mint 3PIO-ban.
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.02.11. 12:23:15
az orbán-simicska harcról eléggé régen hallani már
és nem emlékszem, hogy nálad hallottam volna először
de mindegy, lényegtelen
te beszélsz fentről, egyébként, mint mindig, most is
és továbbra is az van, hogy neked mindenről, bármiről a 444 jut eszedbe
és csak az
mellesleg pont itt nem azt írtam, hogy a védhetetlent véded
hanem azt, hogy a témaválasztásaid is mennyire árulkodóak
Frick László Intézet 2015.02.11. 13:59:41
A fasorba se volt az Orbán_simicska ellentét, sőt ment az oligarcházás, az összefonódás még fél éve is. Most meg fűhözfához kapkodnak a jógyerekek, hogy az oligarcházásban kivel helyettesítséh Simicskát, pl Mészáros Lőrinc (a szaros egymilliárdjával) meg G. Pista, Orbán gyerekkori haverja, őbelőlük próbálnak most oligarchákat fölfúúni a jógyerekújságírók, szegényeknek belerepoed már a hasfala. Megbaszta a kutya is azt az országot, ahol ekkora oligarchák vannak, mint ez a Mészáros pógármester. Még a burkina fasso-i mozikirály is kilóra veszi meg Mészárost Gerencsárostú' .
na, de mindegy, az a lényeg, hogy ragadjon a bélyeg.
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.02.12. 01:00:14
"A fasorba se volt az Orbán_simicska ellentét, sőt ment az oligarcházás, az összefonódás még fél éve is."
NEM IGAZ, HAZUDSZ:((((((((
vagy felejtesz
bár 2014 tavasza, nyáreleje nem volt olyan régen
nc
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.02.12. 01:01:19
és megint mész te a picsába
mészáros egy piti kis fasz, naná
de állatorvosi ló + lóláb is, egyúttal
hogyne értenéd
csak mellébeszélsz
Frick László Intézet 2015.02.12. 01:56:22
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.02.12. 10:05:53
ott van a 'naná'
ha érted
ha értenéd
piti, mert az egyik nagyfiú éppen le van cserélve
és nincs orbánnak jobb
Frick László Intézet 2015.02.14. 03:19:55
Azt tudom csak neked mondani: Politikában és polkommban egy önálló gondolatod nincsen, csak a jóoldali agitációt fújod tovább (előbb benyalod, aztán fújod)
Egy Szarkó nagyon csúnyán bojóccot tudna belőletek csinálni, meg a jógyerekújsáígrókból is. (Hát... tkp Szarkó távoztatásában ez van benne )
pedig hogy kellett volna Szarkó zsenije most az EUpol-ban!
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.02.16. 12:35:26
"ha" "mégse" "nem lehet kizárni"
remek, alapos meglátások, kristálytiszta érvelés
LOL
neked sajnos nagyon sokszor magadtól, magadból sikerül bohócot csinálni:(((
Megint olyasmibe állsz bele, ami védhetetlen
Orbán megmondta, és meg is csinálja, bármi áron, a saját, ún. nemzeti tőkéseit
te meg relativizálod, elmaszatolod: "még a burkina fasso-i mozikirály is kilóra veszi meg Mészárost" -
csúsztatsz (ugyanis nem a sajtó, hanem orbán cseréli le simicskát): "most meg fűhözfához kapkodnak a jógyerekek, hogy az oligarcházásban kivel helyettesítséh Simicskát"
és végül MINDIG ott az ultima ratio, a mindent vivő lola T, az érvelés legeslegmagasabb iskolája: benyalok mindent, nem értek semmit, hülye vagyok
LOL LOL LOL
:(((((((((((
Frick László Intézet 2015.02.17. 05:47:22
"Becsületes politikát" elvárni akkora nonszensz, mint hamiskártyások bajnokságára Fair Play díjjal készülni. Lehet valaki becsületes kártyás, de akkor kb addig is tartott a hamiskártyás élete.
Namost mindennek van pénzügypolitikai vetülete, pl az oligarchák méretének. Tudom, hogy bajban vagy te is a számfogalommal, bennem viszont kisegítőiskolai tanító veszett el. Nem ismerek lehetetlent, magasfokú értelmiségieknek játékpénzekkel, egy régi készlettel, amiben a legnagyobb címlet az 1000 Ft-os, szoktam szemlélteni, mert ez értelmezhető számkör.
Itt egy példa.
Xaxx fideszbérenc geci 4 Mrd díjat kapp Yxwaxwwxy településtől. Közben pedig a település költségvetése 6 Mrd. ebben bérjellegűek meg affélék is vannak, amiket nem lehet csak úgy ellopni, ahogy ti a lopásokat szoktátok számolni, hogy ha fideszesek kapnak egy 3 Mrd-os munkát, akkor mind a 3 Mrd az övék, bár egyébként megépül a beruházás éshát abba ugye csak van beledógozva anyag... Amikor jóoldali politikailagmegfelelőek lopnak, akkor ti csak olyan 10-205 lopásróél beszéltek, nem a bruttó-bruttó-bruttó főösszeget veszitek ellopotnak.
Politikiailag van alapvetően ugye két vetülete a devizahiteles történetnek, orbánék szerint ők hősök, akik megvédték az embereket, a családokat és jól sarokbatérdepeltették a bankokat.
Politikailag a másik a tinéktek élvezetes, miszerint ezek elbaszták, humbug és hazugság az egész, a devizahitelesek a hibások.
Van azonban igazság is, mégpedig pénzügypolitikai és még ezenbelül a bankipolitikai is.
Valójában a bankok is nagyon jól jártak, a pénzügyi szektor is.
Az eredeti verzió szerint pár bank becődölt volna , és ez a csődhullám [vö a Postabank ügyét, ami pitiánerke méretű volt ehhez tehát a bankicsődök fixáltál volna az ország csődjét, aminek vinnie kellett volna a FIDESZT legkésőbb tavaly.
A pénzügypolitikában sincsenek érzelmek, a bankipolitikában viszont még nyomokban sem. úgy értem, hogy pénzügypolitikailag pl országok nem mertek volna zsidóktól lopott pénzekkel úgy bánni, mint ahogy viszont a svájci bankok simán.
Nagy az arcod, leszólóan beszélsz velem, úgyhogy érzelemmentesen és szenvtelenül mutatok rá:
Sok oka van annak, hogy a FIDESZ maradt, az egyik ok az, hogy GYurcsány & Co és az összes pénzügypolitikai körök is alapvetően, tehát nem szabadidejükben, hanem amikor vérre (pénzre) megy a komoly játék, meg vannak elégedve Orbánékkal. Sőt, a picsánrúgásuk előtt még akarnak gesztenyét kapartatni maguknak.
Ha az Ónió pénzügypolitikája felöl nézzük, akkor ők összesen anynit látnak, hogy egy országgal kevesebb, hát hogy hogy oldották meg? Az a lényeg, hogy nem kellett az Ónijónak vacakolni 8és nem vagyok annyira buta, hogy ne tudjam, hogy azért az ónijós befolyópénzek segedelmeztek DE AMI FONTOS KÜLÖNBSÉG ezek a pénzek nem égtek el úgy, mint Görögországban vagy Spanyolországban!!
Frick László Intézet 2015.02.17. 05:54:55
Erre már nagyon-nagyon sokszor rámutattam, egy bizonyos size fölött a poölitika a mírjádoss-t nem tudja dróton rángatni. A mírjádsok nem csinálnak faksznit semmiből, tehát egy fideszmírjádoss pénzügypolitikai fronton [ide írj be bármilyen nemfideszes politikai oldalra TUSZKOLT mirjádoss]
tehát lepaktál,m vásárol, szóbaáll, stb.
Pl az egyik kenyegetési forma, amikor az MSZP-seket összekenyegetik a jógyerekek a FIDESZ-szel (most megint, mert ugye baszni kell az MSZP-t agyon... ez csudálatos találmány, engem arra emlékeztet, amikor vállalkozók megtudják, hogy mennyiért lehet kurvát venni és akkor ők is vesznek és akkor nekik is termel sok pénzt a kurva.
Azaz az rendben, hogy agyonbasszák az MSZP-t, de hogy szerzik meg az MSZP szavazóbázis szavazatait? Hogyan fog az7 a töneg nekik doölgozni? Erre n9incsen kitalálva semmi, pl Gyurcsány hívők most 10ezrével szavaztak a Jobbikra az önkormányzati választáson, hát akkor az6 MSZP-s bázisból!!)
Pont, ahogy LOL-ozol itt, mutatjua, hogy tényleg is buta vagy a politikához, nem csak stréberkedsz.
Frick László Intézet 2015.02.17. 06:44:13
Csak a nyálzenei iaprban van 20 mágnás, aki zsebbreteszi Mészárost. )Itt a környékemen ismerek (helyesen tudok) 20 Földbirtokost, aki kilóra megveszi Mészárost és kóbászt tőt belőle.
Tudod, ez olyan, mint a korrupciót pécéző újságíróink, akik korruptak kisebb ajándékokkal (Pulitzer díj, Minőségi Újságírásért díj) lehet őket stréberíteni vagy megvenni rendesen
meg a fing.
Egyes zseniális színészeink tele vannak munkával, másoknak meg a nevét sem ismerjük.
Ez egy olyan ország, hogy ha vaélakit jószerencse vet föl, sok barátja is lesz.. aztán vannak oylan magyarok, akik megemlékeznek jóbarátaikról, más magyaor meg újmagyarok, irigyek és direkt nem emlékeznek jóbarátaikról meg.
Ha jószerncse érne, pl kapnék 267 millió Ft-ot filmcsinálásra, azonnal tudnám, hogy kiket hívnék meg.
Ha kapnék 500 millió Ft-ot egy független politikai és művészeti internetesprtálra, meg még finanszírozásra is havi száz-száz millkát, azonnal hívnálak a szerki'be :D
persze lehetnék még egyszer geci: ha nem hívnálak meg.
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.02.17. 11:51:08
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.02.17. 14:08:05
újabb nem létező nem politikai nem nyomás:
cink.hu/visszakerdezett-a-vs-hu-riportere-kirugtak-1686249429
Frick László Intézet 2015.02.18. 04:33:06
Illusztráció: Elnöki páncéllimuzin Dublinban, ez biztos szárazkerékkel kelt át az Atlanti ósönön.
i.dailymail.co.uk/i/pix/2011/05/23/article-1390080-0C39B84E00000578-437_634x450.jpg
Elnöki biztonságiszolgálat
s2.yimg.com/bt/api/res/1.2/ioHT7Jap09T0ZwEsvwrf2A--/YXBwaWQ9eW5ld3M7Zmk9aW5zZXQ7aD0xMDI0O3E9Nzk7dz0xNDIz/http://media.zenfs.com/en_us/News/ap_webfeeds/be0dffb1030eeb14540f6a7067001eb2.jpg
www.dailymail.co.uk/news/article-1389837/High-security-Barack-Obama-visit-Ireland.html
Frick László Intézet 2015.02.18. 04:37:01
Ehhez már tényleg tökéletes elvakultság kell.
Pokorni Lia tiltakozásul távozott a fasiszta igazgató színházából.
Öt színész direkt, hogy dacoljon a nácival, nem távozott.
Pokorny folyik a vízcsapból is azóta, az öt színész nevét pedig soha nem fogjuk megismerni
Hagyjál már, jóhogy nem Mong Attila Szenvedéstörténetével jössz.
Minden közepes újságíró imádkozik azért, hátha lesz egy "kirugtak engem is" szutorija és akkor kap valami jobbat, mint volt
kikoránkel 2015.02.18. 10:17:08
ha idézhetlek:
"
Ehhez már tényleg tökéletes elvakultság kell."
Frick László Intézet 2015.02.18. 13:17:04
A kirugás hír -a felvétel és jutalomállásba helyezés meg nemhír.
[...]
Minden közepes újságíró imádkozik azért, hátha lesz egy "kirúgtak engem is" sztorija és akkor kap valami jobbat, mint volt.
Bánó András még ma is az egykori "Esto egyenleg"-es "hősiesség"-ére tekintettel kap melót.
K. Irénról pedig ízlésesen hallgatok, jó?
Azt viszont érdemes lenne kiszámolni, hogy A rádióból Csúcs által "kirúgott"* 123 újságíró, aki akkoron 300 volt, ma mennyivel több már, mint 700. [Vö a Tito partizánok létszáma c bócskoi viccet Rákosi hírhedt 30 milliós lélekszámra rúgó magyarságával.. ]
*dönteniük kellett az illetőknek, hogy a A Rádiónál vagy a A Tévénél halamolnak bulipénzeket.
Frick László Intézet 2015.02.18. 18:45:05
Ebben az országban a papír-boom letűntével, az írottújságírás , a televíziózás és rádiózás halálával ezrével rúgtak ki újságírókat nem politikai, hanem egyszerűen aljas indokkal, kontraszelekcióban. nagyon sokszor sunyin, "egy segédszerkesztővel" végeztetvén a piszkos munkát... még szellemi példaképeim, apáim is így csinálták... ... Hanni, Mari betanított munkásként szalagnál dolgozik és megérdemelné a mai elúrhodott internetes geciújságíróbanda, ezek a középszerű joló segglyukemberek, hogy pompás riportsorozatban "Mi lett vele" megmutassunk tényleg tehetséges embereket, most kollégiumi nevelők, jó esetben magyart tanítanak vagy hülyére itták magukat vagy sofőrök. Ehhez a szinvonalú pitiáner uszításhoz, amit a 444-en tegnap handabandáztak, nem kell újságíróigazolvány, kommentoszlopokból ingyenmedvéktől ingyen kikopipasztázom azt a színvonalat 20 perc alatt ... Irígység, Hanni??? Mért-ugyan kéne nekem irigyelnem egy hozzám képest középszer kis gecit? Nekem, ha azt az ukázt adják, hogy gecizzem Orbánt,nem ilyen ócskán teszem, mint tegnap a jolók... HOZOTT ANYAGBÓL BASSZÁTOK MEG!![ Gréczynek meg a 444-nek egy volt a hangja megint :D ]!
Miközben milyen kis gecikék , mint Holyváth Bencuska hogy tündökölnek és stréberkednek.
No és a "politikai okokból kirúgottak"? Egynek se kellett elmenni "kapszlit kapdosni gyárba" a kurva anyjukat, azt a rinyálót, azt! Emlkékeztek, amikor Uj Pétert, az Index felügyelőbizottsági tagját kellett sajnálnunk, a médiavállakozót, hogy vajjon Ági néni miből főz a három tagú családra?
Az újságírószakma nagyon aljas, nagyon geci alapból is.. Mik mentek a A Tévé-b en meg a A Rádióban, amíg a főmunkatársak széjjel nem lopták.
De akár a színészvilágban is körülnézhetünk.
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.02.18. 20:07:11
Mindenki GECCI!!!:DDD!!!
újabb pitiáner handabanda uszítás*:
444.hu/2015/02/18/8-azaz-nyolc-4-es-metronyi-penzt-tuntet-el-a-szemed-elol-a-kormany/
*: természetesen a 'kormány' hozzáállására gondolok
Frick László Intézet 2015.02.19. 01:48:39
Aztán jön a politika, amitől egyszerűen hülyeség nem-gecisáéget elvárni, hiszen aki nem geci, az föl se juthat az önkéntes segítők (szóróanyagterjesztők) táborából... minden politikus lába alatt, akit látsz, eltiport politikusok teteme (igen, belsőküzdelmek is)
Az én problémám a magyar geciújságírással az, hogy politikáai erőnek pénzért politikaikommunikációval aktuálisan szolgált, lásd Gréczy és a 444 egyhangját s ez rendszeres, hogy a 444 Ferenc komm-ját 1:1 nyomja, kb úgy, ahogy az m1 hiradó meg kormányprop. Arról nem Gyurcsány meg a 44 tehet, hogy az m1 kontár és gyalázatos, ők meg tehetségesek. (Tehetségesnek lenni ugyanis veleszületett adottság)
A magyar geciújságíró szórakozik az információ megosztásával. Már tőből hülyeséget beszélsz, mert ma nincsen egységes kormányprop sem, nemhogy tevékenység. van ugye, amit Orbán akar, aztán van Lázár, egy teljesen külön kör..
Ebből néha sejtet ugyan a jóoldali újságírás... erre szoktam rámutatni, ti (bekajálók) busongván nem látjátok, hogy a joló fiúk milyen jól szórakoznak, mert ugye előttük az egész sztori kiterítve [tehát úgy értem, hogy Kim Kardashian picsafeltöltésének a számlája facsimilie a picsakozmetikáról (bónusz ánuszkozmetikával)]
Tkp ilyenkor én is röhögök, amikor az nózikádnál fogva vezetnek meg ezek a gyerekek... egy meglett embert... Mert hogy félanalfabéta szőrösarcú, nyaktóllefelécsupasz jajbeszartam gatyós szevenapfrizurcsis geekszemüveges fütyikéket, az természetes, hiaszen az ő szellemiségük az 1993-as MTV gyerekmatiné Gumimacijain bimbózott
Frick László Intézet 2015.02.19. 01:50:01
Az autótémában telefónoznunk kellene, vagy vedd föl, ha hívlak vagy nézz kivételesen régebbicímű @t
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.02.19. 22:27:12
"Gréczy és a 444 egyhangját s ez rendszeres, hogy a 444 Ferenc komm-ját 1:1 nyomja"
hát én ezt nem (így) látom
egyrészt a lózungok, a polkomm szintjén feri valóban okosabbakat mond a legtöbbször, mint
másrészt amit pedzegettem itt korábban, ezek vannak a merítésben
a népek itt fent pesten ilyesmiket gondolnak kb
a 444 nélkül is
de tényleg hagyjuk,
téged bármiről meggyőzni...
Frick László Intézet 2015.02.20. 04:17:50
Feri MINDIG okoskat mond és Feroire kéne figyelni ezt ugatom mióta
Mint mondottam sokszor, mikrogrammra és nanométerre ki lehet mutatni -nem csak a 444-nél, általában a médiánál. a merrőlhánymétert.
Azt is jó sokszor elmondtam, pl az Élet és Irodalom a hősidőkben, 1998-2002 között az MSZP-n belül a Vitányi Frakciót és az SZDSZ-en belül azújSZDSZ-t, kis nosztalgiával (inkább csak a régi haverságra tekinbtettel) azért a posztmaistákat is kicsit.
De pl az MSZP más szárnyait, Horn Gyuláékat meg baszták rendesen (így aztán oktondipocok módon belekerültek a magyar történelembe is a Horn elleni belső "merénylet"-ben való mitsesejtő közreműködéssel..)
kÜLPOL A 444 Atotálisan az amerikaiaknak nyal és ott, ahol ez amerikaiérdeket nem sérít, színleg EU barát (ez inkább praktikus fogás, ugyanis azok az európai politikai irányzatok, akiknek deklaráltan a 444 a hívei, pl antiglobalisták, vadzöldek, feministák, tényleg is liberálisok, ezek EU-szkeptikusok az enyhe kritikusoktól az EU-ellenes anarchistákig.. csak itthon jópofiznak, összesen Orbán miatt)
Pl nemrég a Farkasverem Arcú Nemkisfiúmár távozott a politikából -de nem is írt erről az egykori lakájmédiája.
Sokat beszéltem már a Pijolós joli nyanya móccerére hajazó tódításról, tehát amikor Feri zseniális, akkor a 444 gyorsan 8ahogy te pl engem a hol vannak a régi jódolgok márral szoktál baszogatni) elkezdi a tóóditást ,hogy "Ezt is Feri, ezt is Feri" hogy mi magunk bájosan kacarászva legyintsük el, pedig de: megint Feri. Szigetvári Viktor= Feri. Úgy Feri, mintha Orbán pártja mellett lenne egy másik párt és abban főember aztán meg vezető mára már Szíjjártó.
Szigetvári az egyik legpompásabban baszogatható figura a jóoldalon és ez az "elfogulatlan orgánum" a 444 ki tud hagyni poenokat Szigetváriról.
Frick László Intézet 2015.02.23. 07:11:08
Súlyos hibája Orbánnak a liberalizmus baszogatása, egyrészt mert ettől liberális lesz az ellenzékében a lófasztlibsi is, a szájjalcsinálók.
GFG jól felbaszta az idegét az MNO-soknak, pedig amit a politikáról mond az úgy is van.
Frick László Intézet 2015.02.23. 16:18:12
Frick László Intézet 2015.02.23. 16:24:43
Ha Merkel mondja, hogy nem kellenek szanciók Oroszországgal és gazdasági kapcsolatok kellenek, ez nem pornó, ez nem marad meg benned.
Orbán Kállay-kettőse (ez különben nem dicséret és pl szemben a jógyedrekek basztatásaival, ráadásul még igaz is) nem ragadt meg a fejedben, pedig az nem pornó, hanem real.
Siralmas tinéktök. És ha így folytatjátok, mégsiralmasabb lesz. Én szóltam.
kikoránkel 2015.02.23. 21:52:31
"pedig amit a politikáról mond az úgy is van."
hát pedig lófaszt van úgy.
persze, ha valaki csak az orbáni napi taktikai cselezgetést ismeri, annak az A politika, ámde az elmúlt párezer évben szépszámmal voltak olyan politikusok akiknek volt stratégiájuk, hosszútávú elképzelésük arról, hogy honnan hová szeretnének eljutni és ezt milyen eszközökkel vinnék véghez.
ovinak a kasszakulcs markolása a führerprinzip, nade ez mégse nevezhető jövőképnek egy ország számára!
géfodor egy torzagyú kis fasz, akinek szívesen megnézném az arcát, amikor egy olyan kormány jut hatalomra, amely ellenkező előjellel folytatja a fidesz-törvénykezést, pl minden fideszhívő köteles reggel 6-kor mezítláb, szőrcsuhában jelentkezni a közmunkahivatal előtt.
márugye a teljes vagyonelkobzás után!:D
lefogadom egy raklap aranyrúdba, egy vödör szar ellenében, hogy egyből eszébe jutna, hogy hát fékek meg ellensúlyok meg jogi garanciák, nameg hogy ALKOTMÁNYBÍRÓSÁÁÁÁG!
Hát pedig az nem lesz. Csak bikacsék!
Frick László Intézet 2015.02.24. 02:42:56
az elmúlt párezer évben szépszámmal voltak olyan politikusok akiknek volt stratégiájuk, hosszútávú elképzelésük arról, hogy honnan hová szeretnének eljutni és ezt milyen eszközökkel vinnék véghez.
És most kérem a neveket. Az a sakk nagymester, aki előre elmondja STRATÉGIÁ-ját, még egy közepes sakkozóval szemben sem ér meg taktikai (azaz 5-6 lépés) távot. Olyan neveket kérek, aki politikusok a jelenkorukban nyiltan kibeszélték stratégiájuk.. nem, engedményt teszek, akár csak taktikai elképzeléseik TARTALMÁT (nem csak a fedő szineit..) Még Hitler se, még Goebbels se!
Obama kiállt, mi, hogy "Én egy konstrukció vagyok kérem, velem az a cél, hogy a valóbanliberálisok vitorlájából kifogják a szelet és az alsó 120 milliós néptömegeket, akiket ezek a liberálisok végképpen elundorítottak a politikától, a csődben mozgósítsák Isten és a Haza nevében... az első netokrata vagyok, színreküldőim kipróbálják, hogy mire is lehet jutni hagyományosmédia és szokott eszközök helyett, de én azért komolyan fogom venni és megpróbálkozom az engem feltoló erők ellenében is saját elképzelésekkel [itt fel is sorolja!]
Gyorsan végigpörgettem... például Petőfi Sándor, mint politikus, tényleg ilyen volt és az is lett a sorsa, ami az ilyen "politikus"-nak lesz, a képviselőválasztáson.
Tele van érzelmekkel és pornóéhséggel a kommented, vágykiélő jelenetekkel.
A Fékek-ből meg Ellensúlyokból már még a Mennyei USÁ-ban is bohóctréfát űznek.
Most pl Bölcs Ferenc és titkára, meg Tóbiás József, aki, ha már a bűnözőknél tartunk, pár kaliberrel komolyabb azért, mint Mészáros Lőrinc. Tehát konstruálnak egy figurát, rányalják a post it-et, hogy civil
és ti máris ünneplitek, hogy egy civil.
A raklap aranyrúd nálad csak szövegszint, azaz politika, viszont a vödör szart, azt nem sok nehézséggel majdnem egy hét alatt produkálhatnád.
Ami fent van, az lent, és ami lent, az fent. Ez a kasszakulcsos kép lent van és pl Pijolós Joli nyanyus nyomassa-ja paógárrmesterrű. A mútkor-ezeleőttirű is nyomatta, aki a bandájával 1 Mrd-ot sikított, errű a mostanirú is nyomassa, aki sajátzsebéből tesz a köz javára, meg arról is ezt fogja tódítani, aki a mostanipaógármester színe előtt jobbkezének játsza meg magát és aki MOST olyan jótanácsokat ad, amiken szabadidejében már előre röhög (mint Lázár a Merkel látogatáskor az elsősorban)
Az emberi fantázia ilyen, elképzeled magad, magyarmód, ahogy szinte minden magyar hogy ha te miniszterelnök lennél, akkor este sichtakor, körülnéznél a kasszakulccsal a kezdeben, hogy a madárlátta' mellé a táskába mit csúsztasál be. Hát ugye, kinek mire van esze, Pijoilós Joli nyanyus húszezresekből bankókötegeket képzel bepakolni, de pl Ilonkabási az iskolából, ő kenőpénzektől hízó bankszámlákat lát, mert azért mégis egy kicsit tanútabb, mint Joli nyanyus.
A múltkor pl hír lehetett, hogy egy város ezek egyik kommunikációsemberének 9 Mrd Ft tanácsadói díjat fizet. Ugye, amit mutattam sokszor, hogy százezres-milliós számkörön fejűl már nem lát, még a sokdiplomás, blúmbördzsin élő magyar se. Merthátugye van egy város költségvetésében olyan sáv, amiből csippantani lehet Barátok közt, Jóban rosszban, Éjjel nappal budapest*, A Dal.
*kisbetűvel, igen :D
kikoránkel 2015.02.24. 11:53:10
Na ne nevettess már!
Pont te leszel az, aki ha azt mondom, hogy harry truman, walter schmidt vagy maggie thatcher, akkor megkeresed a korabeli programjukat és összehasonlítod a cél érdekében tett lépéseikkel.
Muhaha!
Frick László Intézet 2015.02.24. 12:32:51
1 ember? 1 fő? Az, hogy Truman pláne, de még Margaredt Thatcher és Schmidt (tiszteletére anno Schmidt-sapkában jártam, mint nyugalmazás előtt álló MSZMP-tag gimnáziumigazgatók...) CSAPAT
Amerikaiul TEAM. Még a két Kennedy-k is team voltak, pedig amúgy tisztára maiértelemből messvén orbániak (hátugye: írek.. a sok ír-magyar rokonvonás...)
És akkor innen aztán vegyük sorra, hogy merre mutogáltak és közben merre mentek. Ti még Tante Angela politikáját se látjátok át, pedig eléggé átlátszóan a már amúgy is csizmatalpassra edzett Orbán face-ét használja be a Putyinnal való titkos paktáláshoz (mert ugye a gazdaság, a gazdaság!)
Olyan csak itt , ezen a nyugatázsiai dudvák-közt-a-zanyanyászos ugaron van, hogy APA APA APA
1 és 1 é 1 Ember a letéteményese mindennek. [Jaj, Truman nagyon nem illik abba a sorba, nagyon nem.. jaj!]
(Most pl Kész :D Az 1 db Civil meg is bassza a kutya azt az országot, amiben ez a Kész még macskakörömben is "civil"-be számít... )
Hú, ilyen rég nem volt már, hogy ekkora orbáni elementáriával rúgd magad tökön igyekezetedben!
kikoránkel 2015.02.24. 14:43:51
mondtam, hogy egy árva szóval nem leszel képes megcáfolni? naugye! :D
most meg futsz a pénz után, hadonászol, mellébeszélsz, cifrázod a semmit.
azt azér nagyrabecsülöm, hogy kihagytad a legunalmasabb kliséidet, úgymint hagymásvér, pijolós juli, bástya sakkör meg az orrtúró ovodás! :D
Frick László Intézet 2015.02.24. 16:27:21
Mutatok egy példát. "Willi Brandt nagyszerű politikus volt. Milyen beszédeket orált, nagyszerű réthorikus!"
Ja. A beszédeit Günter Grass írta.
Frick László Intézet 2015.02.24. 16:29:51
Dehogy is akarjátok ti, hogy A Vidéki Cigány jól csinálja, az6t akarjátok, hogy minél rosszabbul csinálja. Frusztráltá szeretnétek tenni... hogy hibázzon.
Frick László Intézet 2015.02.24. 16:33:56
snitt
Amoit Fisher kibicei ugattak, az Szapaszkij vehette jótanácsnak és viszont?
Sajnos én kortárs politikabuzoi voltam Schmidt és Thatcher szépnapjaiban.
Még a Jók és Igazak, akik Dr Antallt basztatták... 20 év után már más céljait látják Dr Antallnak, mit amire akkoriban helyehulyáztak.
Frick László Intézet 2015.02.24. 16:38:40
Állsítsák már egy nyájajuhászt disznókonda mögé.
pláne csikóst.
Csürhének kondás, tenyészsertésekhez kanász, juhokhoz juhász, lovakhoz csikós, gulyához gulyás.
Frick László Intézet 2015.02.24. 17:32:29
Truman olyan birodalmat irányított, aminek a területe 5/6-od részén az emberek , ha elmentek hazulról, a szúnyoghálót kampózták rá hév nyárban a nyitott konyhaajtóra... ..és az autókat sohase zárták--.. Thatcher olyan országot vezetett, ahol nem volt szüksége az embereknek személyiokmányokra és a rendőröknek fegyverre
Schmidt olyan országot vezetett, ahol perselyes nejlonzsákban árulták a napilapokat.
Orbán meg olyan országot, aholl azok basztatták 1 db székházzal, akik 3200 székházat síboltak el és a korai basztató vezérlőértelmiseggek meg zsíros FB-tagságokat kaptak osztán a Jók és Igazak Szakértői kormányzása alatt, azaz verebek és baglyok viadalmányozása a melyik-nagyfejeőbbségen...
Kohlnak örökre ki kellett vonulnia azért a politikából, amitől osztán Onkel Kuncze jópofizhat meg tóvvajozhat ma is...