A szondás ipsék

 írta Budai Hella, a Hölgyek öröme vezéregyénisége

 

Állítólag Amerikában léteznek annyira távoktatásban működő főiskolák is , hogy elég befizetni a tandíjat, levelezni velük, aztán párezer dollárral szegényebben ugyan, de az ember diplomás lehet.

 

Nem tudom igaz-e, mindenesetre az EU célkitűzéseit stréber módon követve a magyar kormány is belecsapott a  Life Long Learning –be, és összeállított nekünk egy olyan kérdőívet, aminek a kitöltéséhez legalább 2 félév makrogazdaságtan plusz szigorlat letétele lenne szükséges. Talán így akarja ösztönözni, ne tespedjünk, ne hülye sorozatokat bámuljunk szabadidőnkben, hanem képezzük magunkat.

 

Most arra nem is térnék ki bővebben, alig egy milliárdot kóstál ez az egész kis PR akció, vegyük rögtön a kérdéseket és a válaszokat.

 

„Ön mit gondol” kérdezik mindegyik végén, és legyünk őszinték, az embernek persze lehet véleménye a cafetáriáról, meg a devizahitelesekről és a munkahelyteremtésről, de képzeljük el, amint a műtét előtt a sebészfőorvos kérdőíveket osztogatna az aggódó családtagoknak, tele orvosi kifejezéssel, hogy ikszeljék már be, hogyan végezze el a nagymama csípőprotézis beültetését. Egyik kedvenc kérdésem a szabad vállalkozási zóna – vajon hányan tudják, mik ennek a szabályai? De sorolhatnám tovább: ki tudja meghatározni, mi a cafetéria (nem, nem az étkezési utalvány) mit jelent a nyugdíjak vásárlóértéke, hogyan működik egy szociális szövetkezet. Ki tudná felsorolni, pillanatnyilag milyen intézkedések segítik a pályakezdők munkába állását – ennek ismerete nélkül hogy lehetne dönteni arról, hogy ez elég vagy más eszközök is kellenének. Különben is, ha nincs több munkahely, hiába segítik a fiatalok elhelyezkedését, akkor egyszerűen csak annyi történne, hogy kiszorít egy idősebbet a munkából.

 

Mint nő, és mint dolgozó anya, az 5. kérdést még kiemelném. Arra kérdeznek rá, hogy a kormány kiemelten támogassa-e a kisgyerekes nők munkába állását,  vagy inkább a nők maradjanak otthon a gyerekkel. Erre azt mondanám, hogy mégis mi köze van Gizi néninek, vagy Károly bácsinak ahhoz, hogy én otthon maradnék, vagy inkább visszamegyek dolgozni, akár a pénzért, akár az előrejutásért. Ön mit gondol? Én azt gondolom, felnőtt emberek vagyunk, választási lehetőséget kell adni, nem belepofázni a másik életébe.

 

A kérdőívhez készült mellékletből pedig máris készülhet a jók- rosszak listája: részt kíván-e venni a továbbiakban is a szondás ipse akciókban. Névvel, e-mail címmel. Aki meg nem, az legfeljebb kap egy jó kis NAV ellenőrzést, vagy beejtik az egyetemi tanári pályázatát véletlenül a radiátor mögé.

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr664572807

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Orbán Viktor sokkos állapotba került 2012.06.08. 11:24:14

Orbán Viktor tegnap délután sokkos állapotba került, miután számos hivatalos forrásból is megerősítették, hogy ő valójában nem a Magyarország című teleregény egyik sztárja, hanem ténylegesen kinevezett miniszterelnök.  ÁLHÍR   Orbán munkatár...

Trackback: Orbán Viktor sokkos állapotba került 2012.06.08. 11:23:40

Orbán Viktor tegnap délután sokkos állapotba került, miután számos hivatalos forrásból is megerősítették, hogy ő valójában nem a Magyarország című teleregény egyik sztárja, hanem ténylegesen kinevezett miniszterelnök.  ÁLHÍR   Orbán munkatár...

Trackback: A Terrorházas Schmidt Mária olcsó, kisigényű, szorgalmas magyar munkásokat akar látni 2012.06.08. 10:56:41

Milliárdos Mariskánk szerint ugyanis a magyar dolgozó “elkényelmesedett, nagyigényű, ellustult és főleg felelősséget vállalni nem akaró”, szemben az olcsó, kisigényű, jól képzett, és szorgalmas ázsiai bérmunkásokkal. Hát ide figyelj, nyuszi...

Trackback: Hívd meg te is Áder Jánost – Nyerj brüsszeli utat vagy Barikád előfizetést Morvai Krisztinától! 2012.06.08. 10:54:48

Morvai berágott Áder képmutató látogatásán Schweitzer főrabbinál és felhívást tett közzé: aki úgy érzi, őt is érte már jogsértés, hívja meg magához ő is Áder Jánost és nyerjen brüsszeli utat vagy egy éves Barikád előfizetést. A pályázati felhívás telje...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Budai Hella · http://holgyekorome.blog.hu/ 2012.06.08. 06:09:13

köszönöm Dudinak a lehetőséget, az olvasóktól pedig elnézést kérek, hogy nem a szokásos Dudit kapják a reggeli kávéjuk mellé.

Budai Hella · http://holgyekorome.blog.hu/ 2012.06.08. 06:12:05

most látom csak, vezéregyéniség, te hülye vagy:D

nagyon_buta 2012.06.08. 07:13:07

A kérdések több oldalát (mennyibe kerül, értelmetlenek, úgyse veszik figyelembe, bármit lehet velük igazolni) már az egész kibertér harsogja, én másról kérdeznélek meg benneteket:
szerintetek abban az országban ahol akkora a felelősségérzés, hogy:
a gyerekek szüleik nyugdíját sajnálják,
a kocsmában a törzsközönség közömbösen nézi ahogy agyon vernek egy embert, leütik a pultos lányt,
ahol egy kikötött kutya több embert mozgósít mint egy síró baba
van(nak)-e olyan kérdés(ek) amire az állampolgárok felelősen tudnának válaszolni?

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2012.06.08. 08:00:17

eszembe jut, amikoron a tartalmas baráti körében, környezetvédelmi beruházások (konkretice: kommunális hulladéklerakók) kapcsán fejtegettem, hogy kifejezetten be kellene már szüntetni ezeket a "megérdezem a lakosság véleményét" baromságokat azon az alapon, hogy az ő életükre van kihatással, elvégre az orvos sem kérdőívez műtét előtt, szval emlékeim szerint szerzőnk épp a másik oldalon állt: dede, meg kell kérdezni, ez olyan...

FilcTroll 2012.06.08. 08:14:37

Vannak helyek, ahol meg-megkérdeznek fura dolgokat is a néptől. Kedvencem a legendabeli "Milyen vadászgépet rendszeresítsen a légierő" célú népszavazás Svájcból. Csakhogy ott járt hozzá korrekt és célratörő információ, a médiában vitaműsor, szakmai vélemények bőven. Akit érdekelt, volt honnan tájékozódjon.

A hazai konzultáció csak a terelési műsor része + a datbázis-építés.

nagyon_buta 2012.06.08. 08:25:43

( nem pont a témába vág, de ilyen: a japán nép nem akar most atomerőművet és fegyelmezetten - állami utasításra- nem visel nyakkendőt, vajon milyen hatása lesz a gázerőműveknek, áramhiánynak mindenre?)

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2012.06.08. 10:11:41

Vannak, akik szerint meg kell kérdezni a zembereket. Mások szerint ez felesleges demagógia.

2012.06.08. 10:43:03

Tegnap az asszony kitalálta, hogy híradót akar nézni.
Bekapcsolta az m1-et, aztán otthagyott (csak az időjárás érdekelte).
Aztán ment még egy fél órát. Ebben kedves vezetőnk személyesen kért fel nemzeit konzultálni,
"mert hogy két évvel ezelőtt eldönöttük, hogy közösen besézljük meg ügyeinket."
Lesz beszélgetés Orbán Viktorral, és amúgy minden faja. Gusztustalan és undorító demoagógia.
Mindenesetre tanulságos volt belelátni a fideszes propaganda beteg szívébe.

fizetekmegegysort 2012.06.08. 10:43:37

Tök egyértelmű: itt a félidő, népszerűség a mélyponton. Kell hát valami, amivel frissítik a fiúk a tuti támogatók névsoràt. Utána már csak annyi a feladat, hogy időben, és megfelelően módosítsák a választási törvényt, és jöhet az újabb négy év szabad rablás.

T mint T 2012.06.08. 11:19:01

Egyetertek a szerzovel. Teendo:
Nev es cim a fejlecbol olloval levag, maradekot az epp szimpatikus demokratikus szereplonek (Szolidaritas, Szekszervezetek, DK, MSZP, LMP, stb.) elkuld.
Udv
T

Parajpuding 2012.06.08. 11:40:40

A csutignómmal való konzultációból a részemet a levél szemétre való hajításával veszem ki. Az ilyen válaszből nem vonnak le következtetést? Kár.

Méghogy megkérdezzük a zembereket? Ez a tetű már a levegővételével is hazudik!

Alaister Grand 2012.06.08. 11:48:08

Néztem, néztem az elsuhanó buszok oldalán a kormány hangjának lenyomatát, és nem tudtam, sírjak, vagy röhögjek.
Ezt komolyan gondolják?
Megmondják/kérdezik a nyilvánvalót?
De persze értem én, hiszen a cél az, hogy tudják majd lengetni, mint véres kardot, hogy kérem szépen egész kibaszott Magyarország egyet ért velünk! 100% támogatottságunk van!
Hát lóf@szt, mama!
Ha megkérdezik a 4 évestől, hogy szeretne-e kapni csokit, naná, hogy kitalálható a válasz.
Nem kérdezgetni kell, kedves trükkös pszichopaták gyülekezete.
CSINÁLNI KÉNE!!!!!

2012.06.08. 11:55:22

@nagyon_buta: "a gyerekek MÁSOK szüleinek nyugdíját sajnálják"

Fixed that for you.

nagyon_buta 2012.06.08. 11:59:00

@Lrdx: képzeld nem csak, már találkoztam olyan agyhalott minimálbéressel aki a szülei nyugdíját sokallta.

wega 2012.06.08. 12:03:56

Nem láttam (még) a szóban forgó kérdőívet, de amennyiben a kérdésekre adható válaszok értelmezési tartománya meghaladja a 'igen/talán/nem/nemtudom' premisszákat, úgy a posztban leírtak a válaszadás során is felhasználhatóak lennének. Legalább esélyt kaphatna a nagyvezír, hogy belelásson népe gondolatvilágába.

Kötözködés 1:
Az '5-ös pont'-hoz tartozó bekezdés kissé zavaros. A kérdőíven szereplő kérdés arra vonatkozik, hogy a kormány kiemelten támogassa-e... stb (mint dolgozó nő és anya). Mert jelenleg nem támogatja ugye, sőt, tehát, ha támogatná akkor lehetőséget adna. Ugye? Ha igen, akkor ennek mi értelme van, a belepofázáson kívül?
"Én azt gondolom, felnőtt emberek vagyunk, választási lehetőséget kell adni, nem belepofázni a másik életébe."

Vélemény 1:
Kellemetlen érzés lehet rettegni attól, hogy a véleményünk, gondolataink miatt az ÁLLAMHATALOM feketelistájára kerülünk, és talán még karóba is húznak minket. Én még az ilyen korszakban szocializálódtam ('70-'80 az évek), és már akkor is lesz...tam ŐKET, és azóta is folytatólagosan elkövetem ezt. Érdemes kipróbálni, fényesebben süt töle a nap.

Teszt.Elek 2012.06.08. 12:09:57

@nagyon_buta:
"szerintetek abban az országban ahol..."
touché

A válasz: nem.

2012.06.08. 12:13:16

Jó ideje csak kapkodom a fejem. Nem tudom eldönteni, hogy szándékos átverés vagy egyszerű dilettantizmus "áldozata" vagyok ... ??? Jelen esetben szigorúan szakmai kérdésekről van szó. Az ún. átlagember (én is) leginkább csak érzelmi alapon tudja megközelíteni a dolgot. Ráadásul úgy vannak megfogalmazva a gondolatok, hogy inkább összezavarnak, mint sem világossá tennék a célokat. Több pontnál az a helyzet, hogy ha az első mondattal nem értek egyet, abból nem feltétlenül következik az, hogy a másodikkal egyet értek. Vagy fordítva. Tehát megválaszolhatatlan a kérdés (ha egyáltalán kérdés?)!
Nos, ... a kenyér egyre kevesebb, de legalább cirkusz az van!

2012.06.08. 12:15:29

@nagyon_buta: Jó, hát, olyan agyhalottal is találkoztam, aki még ma is a Fideszre szavazna, úgyhogy minden lehetséges.

Gandalf(helyett) 2012.06.08. 12:16:55

Ugyan már! A "jók-rosszak listája" már rég elkészült.
Legkésőbb akkor, mikor az ombucman által is kifogásolt kérdőíveket feldolgozták.
Nem - csak - a válaszokból lehet ilyen listát összeállítani, hanem a visszaérkezett és nem érkezett vissza lista is érdekes "szűrési lehetőségekkel" rendelkezik.

LiberAll 2012.06.08. 12:20:02

Jaj kérem, nem kell vele foglalkozni, azt kész, majd foglalkozunk vele a szavazófülke magányban. Érthető ??
Ha meg megváltoztatják a választási törvényt, akkor meg majd elküldjük Őket máshogy.

jófiu 2012.06.08. 12:36:14

Affenébe...véletlenül beleejtettem a boritékot bontatlanul a kukába...hmmm...nem vettem ki, mert volt már ott egy pár darab...lehet, hogy mindenki azt hitte, hogy ott a helye..

mithrandir 2012.06.08. 12:38:08

"Erre azt mondanám, hogy mégis mi köze van Gizi néninek, vagy Károly bácsinak ahhoz, hogy én otthon maradnék, vagy inkább visszamegyek dolgozni, akár a pénzért, akár az előrejutásért. Ön mit gondol?"

Azt, hogy senkinek semmi.
Amíg nem kérsz tőle (értsd: általa befizetett adóból) pénzt.
Ha kérsz, van hozzá köze.
Ez ilyen egyszerű, nagyokos.

Vu, de ja vu 2012.06.08. 12:38:33

@Parajpuding: Lécci, ne dobd szemétbe a kivágott erdőt. A valamelyik szakszervezet papírgyűjtési akciót szervez, amelynek bevételét (pármillió) a Fidesz által szponzorált esztergomi ovisok étkeztetésére utalják.

Ugyan Esztergomtól messze vagyok és hála Istennek, a botrányaitól is, azt gondolom hogy az óvodások (most még) semmiről nem tehetnek... majd, később, 10-15 év múlva persze nácizhatnak-komcsizhatnak mindannyiunkat, de most az a fontos, hogy valaki profitáljon is ezekből a konzultációs kérdőívekből:-)

PS: +1 kérdés: Egyesek szerint aki még nem kapott konzultációs kérdőívet, azt ezzel a gesztussal értesíti a Kormány, hogy "Tudjuk, hogy komcsi-libsi disznó vagy"... Mások szerint attól hogy valaki paranoiás, még nem biztos hogy nem üldözik... Ön szerint???

Jofiu 2012.06.08. 12:40:00

Teljesen igaz. Rosszul felttt alibikérdések. 'Kedvencem' - hasonlóan az előző konzultációhoz -, mikor elkezdenek az érintett témákban dolgozni, most pl. a fiatalok munkábaállását segítő szabályozások kialakításával - azzal, hogy csökkentik a minimálbérüket, köszönik a segítséget - még mielőtt bejöttek volna a válaszok.

Érintőlegesen a kisgyermekesekhez. Van ahol egyszerűen nem támogatják, hogy sokáig otthonmaradjon a szülő. Kevesebbet kap. Hamarabb is visszamennek, de ehhez infrastruktúra kell. A munkaadók is nyugodtabbak így, tudják, hgy nem fog sokáig kiesni a nő (vagy férfi, mert beosztják).
Ettől még Gizi néni ne szóljon bele.
Persze nem is fog, hisz álkérdőív...

pfejer 2012.06.08. 12:47:39

@nagyon_buta: ahhoz, hogy az állampolgárok felelősen tudjanak véleményt nyilvánítani közügyekről (AKA politikai kérdésekről), ahhoz sok tanulás szükséges. ezt egyszer el kellene kezdeni. az aktuális kérdőív jobbára demagóg, kisebbrészt pedig bicskanyitogatóan dühítő, de van néhány olyan kérdés köztük, ami az aktuálpolitikai helyzettől függetlenül társadalmi egyeztetést, vitát érdemel. szerintem ilyen a nyugdíjaskorúak járuléka, a minimálbér ügye, a víz, villany stb szolgáltatók államosítása és a szelektív áfa. ezekről a kérdésekről minden érettségivel rendelkezőnek kellene legyen valamilyen véleménye. ha nem is határozott álláspontja, de némi fogalma az érvekről és ellenérvekről.
te, én, mi - mit tudunk tenni, hogy fejlődjön a környezetünkben az emberek politikai érdeklődése?

szita szita péntek 2012.06.08. 12:48:00

Nyilvánvaló, hogy a kérdőívek célja nem az, amit akként deklarálnak, ez nem kérdés. Mindenki arra gondol, hogy ebből itt újabb lista készül - és valószínűleg nem tévednek.

Én ugyanakkor ennek az egésznek más részeit emelném ki, amit még sehol sem láttam leírva:

Az ilyen (sőt bármilyen) kérdésre adott válasz emocionális elkötelezettséget teremt. Azaz, ha egy adott kérdésben mondjuk az igen-re biggyesztettük az x-et, akkor a későbbiekben ezen a területen sokkal megengedőbbek leszünk a kormányzat felé még akkor is, ha esetleg olyan eszközöket, módot vagy mértéket használ, ami egyébként számunkra nem lenne szimpatikus. Konkrét példával illusztrálva: Az első kérdés a kis cégek átalány adózásának lehetőségéről szól. Alapvetően nekem tetszene az ötlet, de nyilván nem mindegy, hogy mennyi lesz az annyi. Amíg nem x-elek sehova az a véleményem, hogy kb úgy mint az eva volt nekem tetszene továbbra is. Ehhez képest megkérdeznek, x-elek és ezzel tudat alatt elköteleződöm. Ennek következtében hajlamos leszek akkor is egyetérteni a valahogyan majd megszülető átalányadóval, ha az mondjuk 20%-al több lesz majd, mint anno az eva-volt, egyszerűen azért mert valahol tudat alatt meg kellene hasonulnom magammal, hisz én már elköteleztem magam e emllett az ügy mellett...

A másik bajom az, hogy igen/nem típusú kérdést csak a nagyon egyszerű esetekben van értelme feltenni. Pld azt, hogy kötelező legyen-e a kerékpárosokra bukósisak eldönthetjük így. Ha viszont úgy tesszük fel a kérdést, hoyg indokoltnak tartjuk-e a kerékpáros közlekedés biztonságosabbá tételét, na annak az eredménye bármi lehet. Lehet a bukósisak, de lehet a kötelező KRESZ vizsga, vagy akár a kerékpárok számüzetése a két számjegyű utakról, vagy az, hogy kapjanak rendszámot. Ennek megfelelően a kérdés buta lenne és felesleges, de helyette legyen inkább manipulatív (lásd az előző bekezdést). A kérdések sorát átnézve a többség ilyen.

déjá vu39 2012.06.08. 13:07:53

@nagyon_buta: "

van(nak)-e olyan kérdés(ek) amire az állampolgárok felelősen tudnának válaszolni."

Vannak, de ezek nem azok.

déjá vu39 2012.06.08. 13:11:42

@Gandalf(helyett):

'A "jók-rosszak listája" már rég elkészült.'

Igen, de egy kis finomítás még lehetséges.
Ez a valódi célja ezeknek a "Konzultációk"-nak.

TiZ 2012.06.08. 13:22:05

@déjá vu39:
Lószart tudnak ezek, nem finomítani.
Ott van a listájukon, hogy Tarik manyup tag maradt most is, tehát neki felesleges küldeni.
Hát küldtek.

Budai Hella · http://holgyekorome.blog.hu/ 2012.06.08. 13:23:53

úgy tűnik, az ötös kérdés körül nem volt pontosan érthető, ami írtam. Úgy gondolom, se erre, se arra nem kell ösztönzi a kisgyerekeseket. Meg kell adni a választás lehetőségét, ha akar, legyen lehetősége maradni (gyes) ha akar, legyen meg az infrastuktúrája, hogy visszamehessen. Választásokról beszéltem.
@mithrandir: nagyokos? igen, annál biztos okosabb vagyok, hogy egy ilyen helyen elkezdjek személyeskedni. Vagy legalábbis jobban nevelt. szép napot neked is:)

Budai Hella · http://holgyekorome.blog.hu/ 2012.06.08. 13:50:36

@kikoránkell: akkor várom témajavaslatod, hogy mi nem az:) közönségnek írunk, nem asztalfióknak:D

ezanicknevem 2012.06.08. 14:35:06

@nagyon_buta: "szerintetek abban az országban ahol akkora a felelősségérzés, hogy:
a gyerekek szüleik nyugdíját sajnálják,
a kocsmában a törzsközönség közömbösen nézi ahogy agyon vernek egy embert, leütik a pultos lányt,
ahol egy kikötött kutya több embert mozgósít mint egy síró baba
van(nak)-e olyan kérdés(ek) amire az állampolgárok felelősen tudnának válaszolni?"

Tanulságos hozzászólás. Megtudjuk belőle, hogy mi, magyarok milyen rosszak vagyunk. Igazából mi, magyarok tettük tönkre ezt az egész országot. A hozzászóló szerint nyilván a XX. századot is mi csesztük el, semmi külső hatalom nem tudott volna ránk erőszakolni semmit, ha mi, rossz magyarok el nem csesszük. Akkor lássuk csak.

"a gyerekek szüleik nyugdíját sajnálják"

- Nyilván egy másik Magyarországon élek, mert nem ismerek ilyen gyerekeket. A hozzászóló találkozott ilyennel, azt mondja. Na igen, a hírekben pedofíliáról, kábellopásról és megbundázott közbeszerzésekről is hallani, de azért az egész népet ezek alapján definiálni enyhe túlzás. Akkor miért nem mondjuk mindjárt azt, hogy régen minden magyar olyan volt, mint Kodály és Bartók? Ők tényleg léteztek.

Ha meg a t. hozzászóló arra céloz, hogy a nyugdíjas és az aktív generáció között anyagi érdekellentét van, hát ja, az van. Egy olyan országban, ahol nincs pénz, ott felszínre kerülnek az anyagi érdekellentétek. Hogy hol a pénz? Én nem tudom, forduljon a kormányhoz, ebben ők az illetékesek, ők szedik az adót. Sőt még a nyugdíjakat is megmentik. Tessék náluk tájékozódni.

"a kocsmában a törzsközönség közömbösen nézi ahogy agyon vernek egy embert, leütik a pultos lányt"

- Na ez a kedvencem. Ez így nem igaz. Ugyebár a berzéki (Borsod) esetről van szó, ahol nemrég egy békés szobafestőt agyonvert néhány cigány, minden ok nélkül, l'art pour l'art.

Először is: nem nézték a vendégek tétlenül, ez egyszerűen nem igaz. Hanem leléptek. Egyrészt mert jóérzésű ember az ilyesmit nem nézi tétlenül, hiszen az ő szíve sincs kőből. Hallgatni a cigányok ordibálását és az áldozat csontjainak recsegését (karóval verték agyon) nem kellemes.

Másrészt ha segítenek az áldozatoknak, akkor nem lesz rendőrségi ügy a dologból ("nem történt semmi"), cserébe viszont őket is agyonverik. Ha nem ott és akkor, akkor később és máshol. A sötét utcán vagy a határban. Esetleg a saját házában (a tettesek az eset után még egy random házba is betörtek, ahol épp otthon voltak a lakók). Ha nem őket kapják el, akkor a szüleiket, feleségüket, gyereküket, kutyájukat, macskájukat. Ez egy falu. Mindenki ismer mindenkit, és tudja, hogy hol lakik.

Igen, hagyták megdögleni a szerencsétlen szobafestőt és majdnem a pultoslány is meghalt. Mert biztonságosabb utána szomorúnak lenni és lerészegedni, mint közbelépni, és ezzel magadat és a családodat belekeverni az esetbe.

A t. hozzászóló a közösségi érzést hiányolja ezekből az emberekből, "ilyenek a magyarok". Lássuk csak: rendőrség az a faluban többnyire nincs, max. néha benéznek, ha feltűnik egy pár gárdista, mert őket őrzik. Cigányok azok vannak, ők a faluban laknak, általában egyre többen, és eléggé ráérnek, meg össze is tartanak. Akkor tessék megmondani, ki a falu ura, a cigány, vagy a törvény? A cigány, természetesen.

Tessék szíves lenni megmondani, mi legyen? Álljanak össze a falusiak, űzzék el a cigányokat? Az törvénytelen, az rasszizmus! Csak akkor lépjenek közbe, ha a szemük előtt vernek agyon valakit? Minek? Hogy aztán aggódjanak, mikor veri agyon az ő gyereküket is valaki, "bosszúból", mert beleszóltak a falu valódi urainak dolgába? Vagy szervezzenek polgárőrséget? Akkor mi a fenének fizetik a rendőrséget? Meg azért az átlag falusi dolgozik, van jobb dolga, mint járőrözgetni. Vagy szervezzenek gárdákat? Na de hát az már fasizmus, azt nem szabad. Akkor költözzenek el?

Igen, azt teszik. Mert van bennük felelősségérzet, és nem hagyják, hogy a családjuknak valami perverz társadalmi kísérlethez ("ki olvad be kibe") kelljen asszisztálni. Borsodból folyamatosan áramlik ki a fehér lakosság, főleg a falvakat hagyják ott (a "menekülnek" olyan frusztrálóan hangzana). A nem fehér népesség rendületlenül növekszik. Azaz a folyamat öngerjesztő.

De hát igen, erről is az átlagemberek tehetnek. Csak azt tessék szíves lenni megmondani, mit csinálnak rosszul. Nyilván a t. hozzászóló is egy ilyen borsodi faluban lakik, majd ő megmondja a receptet. Nyilván van harci kiképzése, egy asztallábbal is elbánik három cigánnyal, és nincsenek rokonai, akiket féltenie kéne.

"ahol egy kikötött kutya több embert mozgósít mint egy síró baba"

- Ez biztos valami kísérlet, amiről nem hallottam. De az biztos, hogy ha hozzányúlsz egy gyerekhez, ami nem a tiéd, akkor könnyen pedofilnak vagy gyerekrablónak néznek. Egyébként is jó okkal feltételezed, hogy egy gyereket nem hagynak magára.

Ha egy kutyához nyúlsz, akkor meg max. szereted az állatokat, ezt gondolják rólad. Ezt is tessék számításba venni.

kikoránkell 2012.06.08. 15:28:35

@ezanicknevem:

" Na igen, a hírekben pedofíliáról, kábellopásról és megbundázott közbeszerzésekről is hallani, de azért az egész népet ezek alapján definiálni enyhe túlzás."

"Akkor tessék megmondani, ki a falu ura, a cigány, vagy a törvény? A cigány, természetesen."

Egyeztess magaddal mielőtt megnyilvánulsz!
Vagy kezdd azzal, hogy te fajvédő vagy, akkor minden tiszta.

kikoránkell 2012.06.08. 16:27:06

@Budai Hella:
Azér', Dudinak van igazsága a kommunikáció beszopását illetőleg! "Azok", azt akarták, hogy te most ezen rágódj, hát rágódsz.

Ha a nagyközönségnek akartok írni, akkor csak az örökbecsűt tudom idézni: Posztoljatok pinát! :)

Budai Hella · http://holgyekorome.blog.hu/ 2012.06.08. 17:46:09

@kikoránkell: egyrészt szerintem kár, hogy a finom iróniát nem érezted ki a válaszomból, mikor a nagyközönségről írtam,
másrészt baromira csípem, amikor valakinek az a véleménye rólam, vagy a mondanivalómról, hogy Dudinak igaza van.
erre azt tudom mondani, hogy Dudival ugyan sokat vitatkozunk, de ő szórakoztató és szellemes, tehát jól szórakozom, mikor nem értünk egyet. Ha valaki szimplán fikázni akar, hogy beszopom és Dudinak van igaza, erre azt tudom mondani, hogy ez gyenge. Szipl,a, lapos és unalmas. Most komolyan ezzel álljak le vitatkozni? :D

kikoránkell 2012.06.08. 18:23:32

@Budai Hella: Istenmencs, hogy vitatkozzunk, merakkor még az is kijön belőlem, hogy a szakszervezetek dolgában is inkább igaza van, mint nem. Te meg megsértődsz a véleményemen, ha jól veszem észre azért mert szimpla, lapos, unalmas fika. Hát pedig nem fogom belekeverni a fakanalat, amin olyan faszául szórakoztál, ha jól emléxem.
Légy férfi, Hella! :D

Hella B. 2012.06.08. 19:00:54

@kikoránkell: igazából Dudi is azért tette ki ezt a cikket, mert a reggeli rohanásban azt hitte, hogy muffinrecept

FilcTroll 2012.06.08. 21:53:09

Nincs törvény, nincsenek valódi jogok, csak írásban jól-rosszul rögzített érdekek vannak. Állami és magánérdekek nagyrészt, közösségi alig.

Emiatt nem a törvény az úr a faluban, emiatt nincs rendőr: nincs ott senkinek akkora érdeke, hogy megérje. Ha odatelepülne a holland tulipángyár, akkor hamar lenne rendőr is, rend is. De akkor sem a törvény lenne az úr, csak az érdek.

kikoránkell 2012.06.08. 22:16:02

@Hella B.: jó duma, Chandler díjazná.

magyar-magyar szótár 2012.06.09. 01:21:18

@nagyon_buta: Kedves nagyonokos !
a gyerekek szüleik nyugdíját ELSZEDIK & KÖLTIK -majd szondás ipsék, pl TÁRKI ebből mi [lófaszt] mérnek ki fogyasztásiadatok alapján [lásd a "legszegényebb falu" KISZÁMÍTÁSÁNAK móccera papírbú

a kocsmában a törzsközönség közömbösen nézi ahogy agyon vernek egy embert, leütik a pultos lányt MERT NEM ÓHAJTJÁK MAGUKAT AFTER AGYONVERETNI és "rasszizmus van, híjjom a zombúccmantot!" vegzáltatni. Pl ha a zsarolt pampogni merne éss egyedül szembeszállna a 40 tagú nagycsaláddal, akkor a nagycsalád a rendőrséghez fordul "RASSZIZMUS VAN!!" ordéjjással és a területiILLETÉKES főkapitány a megzsarolt ELKÖLTZÖZÉSÉT javallja...

ahol egy kikötött kutya több embert mozgósít mint egy síró baba -EHHEZ még azt fűzöm hozzá, hogy a gyerekét úgy neveli félre, ahogy akarja, ám ha a kutyájával nevelési (caniológiai) bajai vannak, akkor a www.egyikutyamasiknem-hez FORDUL tanácsért... de az ŐGYEREKE nevelésébe ne szóóóójon bele senki! [az anyci méhlepcsikéjét a 9esztendős lánykának mutogáló geréb művésznő]

van(nak)-e olyan kérdés(ek) amire az állampolgárok felelősen tudnának válaszolni? Igen, Dosztojevszkij tanácsa alapján főleg a gyermekeket kéne kérdezni. A felnőtteket már annyira behülyíti a maimarketing

magyar-magyar szótár 2012.06.09. 01:24:56

@vészmadár (pica pica): Mint az általam adott cím is mutatja: Inkább a móccerral van baj, az ANNO jólbevált és Dr Vásárhelyi művésznő áltatl sűrűn aékalmazott móccerral, amikor ZÁRTVÁLASZOS a lekérdezés. "Miért NEM a konkurrens és letveszélyesen mérgező műkávéporokat választja a mi nagyszerű bioegészségvédő és tkp vitamin kávéporinkkal szemben ?" A: Meg akarok halni ezért a konkurrens terméket választom. B. Élni akarok! C. Nincs véleményem erről, mert én az alkoholt preferálom.

magyar-magyar szótár 2012.06.09. 01:42:23

@A Hannibal Lektűr-attitűd: @Parajpuding: @déjá vu39: @Alaister Grand: @nagyjoco: @T mint T: @kikoránkell: @TiZ:

Egymillárd Ft-nak megfelelő KONKRÉTPÉNZÉRT külsős [külföldi] szakcéggel, arra ráhagyva a mintavételt, megtudhatták volna, amit akarnak, ámde
"Az Öreg, a Fija meg a Lada Samarájok" c. népmese alapján persze asselett vóna jó, ha nemtartják meg ezt a másképpgondolók izultációját.
Namost & természetesen a "kérdések" pöcegödörbevetése is egyfajta válasz, kb 6-7%-a fog visszaérkezni a "kérdőív"-eknek.

Az is bibi, hogy a szakcégnek konkrétpénzt KELL fizetni, míg a MP Zrt mikor kapja meg a pénzét. [PONT van a mondat végén, pont: . ]

A busz hasonlatomat sokan nem ismerik: Tkp itt arról va n szó, hogy a buszsofőr AZONNAL TAKARÓGGYON menetközuben poersze és kátyuipár vezeti meg a buszt kiugrajtani is veszélyes (ki autózott földúton már, mondjuk egy bányató felé?) el is lehet engedni a kormányt, olyannyira vezeti meg a nyompár.. de busz meg se állhat és akik agyonvernék a buszsofőrt, azok persze nem ülnének kormányhoz.
Ezért marad el az Előrehozott Választások 2012 mert nem is akar senki kormányhoz ülni: ezzel az un "ellenzékünk" is szépen lejáratta magát az elmúlt télen, a hamvábaholt Magyar tavasz [by Arab Tavasz] előtt. Maga Büélbülszavú Ferenc A ZSeniális mondta ki a lényeget: még prpgramja (azaz alternatívája) se nincsen ezeknek [ a "kormány"-nak] sehol semmi, bár Ferencnek van egy kész új alkotmánya, de ő is hallgatott erről.

Azaz a tömet (nem gö, hanem töbetű TÖMET) agyonveri a buszsofőrt, de senki nem ül[NE] a helyére. Sőt, az előző buszsofőr is kijelentette, hogy ő csak addig vezet amíg a tákolmánya kitart kb kiszámította. Azaz csak a segélypénz ELKÖLTÉSÉT vállalta (meg a 2010-es költségvetésnek odalőni 83%-ban áprilisra és fedezetlen hagyni költséghelyeket) de akkor se vezetett volna, ha busz TÖMETÉNEK 2/3 azt akarta vóna hogy ő vezessen tovább.

Most pedig szerény kisfiús arcával még javaslatokat is tesz.. De az ő vezetési korszakára mutatni nem lehet, holott 100-250 milliárdos lyukak keletkeztek a 2011-es költségvetésben még az ő tevékenységéből KIFOLYÓLAGosan.

magyar-magyar szótár 2012.06.09. 01:45:23

@Budai Hella: Jólesik, hogy szerzőként azzal viccelsz, hogy én se olvastam el, amit írtál. Viszont Boginak tényleg nem kellett tovább olvasnia egyrészt az énáltalam adott cím már ugyanúgy ÖSSZEFOGLALJA a szövegtömet jóoldaliságát ahhoz, másfelől a NEVED garancia arra, hogy a Napi Dagonyátől eltérés nem lesz és egy újabb vízcsapból ugyanaz [az elvárt] fog folyni. Lényegében ami talán eltérő vízcsap, az ,maga a cím. Tudom hogy csak viccelődtél azzal, hpogy én IS olvasás nélkül vettem vendégoldalra és jóviccnek szántad, csak rosszul sült el. Lovagiasan nem nyitok vitát a humorérzékünkről :D

magyar-magyar szótár 2012.06.09. 01:55:15

@ezanicknevem:

-a régebben nyugdíjas generácó [70-80-90 évesek]az "Elteszem, jó lesz valamire" a megszületett az onoka, takarékbetétet nyitok neki nemzedék, hihetetlen, de igaz, képes félrtetenni még 47ezer Ft-os nyugdíjból is, ma már ez a félre az, hogy a konyhaasztalon tudja a gyerekek markjához félretenni, nyugdíjosztás napján a településen az energiaitalok, dobozossörök, húsok, f9incsijoghurtok, cukik, benzin stb FOGYÁSA nő meg, azaz fiatalabb vásárlószegmenseket JELLEMZŐ javak fogynak a boltokból (teszkókból, lidlikből)

És ez sajnos igaz: a kóbor állatok sajnálkozást, a kóbor emberek viszolygást váltanak ki az emberekből, az elesettekre oda se néznek, ha egy cukorbeteg kómáz9ik be, acetátos lehellete miatt is részegnek nézve rá se hederítenek, egy szegény kis kutyus is több együttérzést vált ki -mert a kutya nem veszi el a munkahelyét, nem tartoizik ellenséges párthoz vagy ellenséges generációhoz. Az öregek a fiatalokat tartják egy semmi ingyenélőnek és a fiatalok az öregeket dobnák le a tajgetoszról és ami az öregeket TERVSZERŰEN megsemmisítő intézetekjben, kórházi "rehab" osztályokon [elfekvőkben] folyik az ez is!!! Altatókat és nyugattókat tömnek ezekbe az öregekbe, hogy a zéccakás nővéreknek ne legyen velük baja.

És egymásnak uszulnak a dógozói rétegek, pl a kórházi nővérek ma már a 200Ft-os ágytálpénzt keveslik, meg csörögne is a zsebükben két kétszázforintos érme. 500 Ft-ta veszik le a beteget egy infúzióért vagy átpelenkázásért vagy ágytálazásért, de ezt is az idősek, a 70-és a halálkoözuöttiek engedhetik meg magzknak, a fiatal betteg (az 50 éves) nem dug 500-ast.

De a pedagógus nem tud ilyen pénzt kérni, viszont a nővérek felvonulása lekzrvabnyázná a tanárok felvonulását és a nővérek szakszervezeto vezetői a 80ezer Ft-os [alap] fizetésről beszélnének és arról hallgatnának, hogy az ágytálpénzszedőknek legalább napi 3-5ezer megy ZSEBBE

magyar-magyar szótár 2012.06.09. 01:57:54

@ezanicknevem: Ön nem ismneri a Morbus Swiftiensis c. írásomat. Bizony a magyar olyan, hogy ha az ember egy Jonathan Swift -szerű elhivatottsággal nekiesik megírni a magyart, előbb-utóbb eszelőssé válik ( mint Jonathan Swift eszelőssé lett) Nagyon is nehéz téma a magyar. Vegyük csak pl a "magyare újságírót" aki különösen egy geci-aljas species-e a nemzetének...

magyar-magyar szótár 2012.06.09. 02:03:43

@fizetekmegegysort: Senki nem akadályozta meg ezt a becsületes magyarnépet abban, hogy ne álljon gföl milliós nagyságrendben a millások mögé vagy ne emelje a lengyel Solidarnost -tól lopott logó-s zászlót vagy Idvezítő ferencet ne támogassa tömegtüntetéseken, csibnáljon Magyar tavaszt és népharag szerűen söpörje el ezeket, de a Magyar Tavasz érdeklődés híjján is elmaradt. pedig a legerősebb fegyver, a KOMMUNIKÁCIÓ totálisan a magyar tavasz mellett állt és 2011. szept-2010 ápr. között MINDENNAP és EGYSZERRE döngette ezek kapuját... a sajtómunkásság, csak mögéjük kellett volna állnia a tömegeknek, de nem álltak, de miért nem. A válasz az, hogy a Jóoldali POolitikai Dumások erőt nem képviselnek és eszük ágába se áll a csődben vezetni az országot, majd kerüljön ki a csődből és akkor vállalkoznak.
Még az Olasz Móccer (gyön a külföld, picsáánrúgja orbánt és kinevez egy okosminiszterelnököt) vagy a Görög Móccer (hahahahahaha!) se lett meg, amit a sajtómunkásságunk annyira akart vóna, szegények. Külföldi szemmel nézve semmivel se különb cigány a jóoldali magyar sajtó-zigeuner a rosszoldali-zigeuner -nél. Svejci szemmel az egész unkoorzigeuner banda ein Hund.

magyar-magyar szótár 2012.06.09. 02:08:29

@FilcTroll: Ó, hát volt itt jóoldali kormányzás is és pl a cocpoltozás meg kamatolás AKKOR teljesedett ki. Volt (lett) pl jóoktatási törvényfoszlányozottság, ami koövetkjeztében lett munkanélkülidiplomás az a gyermek, aki aztán az éppen akkor aktuális őszvégi alkonyt hibáztathatta azért, hogy megérkezett a sínre tett kishajója a hová. És persze a jóérezésű tömegek, és pl az én Hannibal barátom is simán bvevették, hogy ezek miatt (az alkonyi nap miatt) lett ennek a 8éves folyamatnak, sőt, nulladikévfolyamis gimi esetében 9-10 éves folyamatnak rosszvége.

De az milyen tövényben van leírva, hogy a történelemtanárnak annak ellenére az 1957-es tudományos megállapítás szerint kell tanítania a Doni Összeomlást, hogy máűr 15 éve készen van a Pontosított Számadatos Verzió a Doni Összeomlásról. (ami szerint pl "csak" 60ezer ember veszett)

nagyon_buta 2012.06.09. 07:39:13

@magyar-magyar szótár: áruld el ha nem fogunk össze, ha mindenki lapít otthon a szülei/nagyszülei nyugdíját lenyúlva, ha tűrjük, hogy valakik mindig ajvékoljonak akkor, hogyan lesz jobb?
Ha mindig találunk hibásat magunkon kívül, ha bárki hazudhat nekünk csak dicsérjen bennünket az hová vezet?
(örülnék, ha okos lennék, de sajnos nem vagyok)
Marad a kérdés, bár én még tanultam és most már értem is, hogy a lét határozza meg a tudatot (még a Hofi kiegészítése is ül)

B. Hella 2012.06.09. 09:00:27

@magyar-magyar szótár: fogalmam sincs, elolvastad-e, de ismerjük egymást annyira, ha meghívnálak a blogomba (meghívtalak) elfogadnád és küldenél egy szöveget, olvasás nélkül fel merném tenni, ha épp nincs időm, hogy majd visszatérek rá.
Ez tetszik, a nevem garancia:))) Szerinted hányan blogolnak ezen a felületen, és ebből hányat ismernek név szerint? Majd pont engem. Különben is, mivel nem társszerzőként került fel a szöveg, felületes szemlélő (olvasók 99%-a és Bogi) a te cikkednek hiszi. Ez benne a poén:))

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2012.06.09. 15:58:50

Ez tök jó. Más módja esetleg a hatalom-nép kommunikációnak esetleg? Költséghatékonyan? Vagy maradjon csak a jó öreg csendőrpertu? Mi megmondjuk, hogy lesz, ti meg kussoltok és csináljátok? Az a fasza, csak akkor idejében szóljatok, hogy hova álljak...

kikoránkell 2012.06.09. 17:04:09

@magyar-magyar szótár:
" ...előző buszsofőr is kijelentette, hogy ő csak addig vezet amíg a tákolmánya kitart kb kiszámította."

Mese habbal! A választásokig vitte, mire föl ígérte volna tovább?!

"Azaz csak a segélypénz ELKÖLTÉSÉT vállalta..."

Úgy elköltötte, hogy még a MOL-részvényekre is maradt a Fidesznek.
Bár elköltötte volna!

"De az ő vezetési korszakára mutatni nem lehet, holott 100-250 milliárdos lyukak keletkeztek a 2011-es költségvetésben még az ő tevékenységéből KIFOLYÓLAGosan."

Tudom én, hogy egy index vagy mno-leadet könnyebb megérteni mint az Orbán-kormány 2010-es zárszámadását.

www.parlament.hu/irom39/01062/adatok/altind.pdf

Röviden, tömören: kurvára nem az van benne amit te vizionálsz, hanemhogy, mit tett és milyen körülmények között a Bajnai-kormány.

Te meg csutka nélkül beszoptad a Szíjjártó-rizsát. Politikatudományilag!

magyar-magyar szótár 2012.06.10. 05:33:00

@nagyon_buta: "A lé[t] határozza meg a tudatot." ez kb annyi, mint a 15w-40-es motorolaj vagy az, amikor az autó tanksapka fedelébe belül beteszik a matricát az AJÁNLOTT keréknyomásokkal.
Közben meg ha prémium-jóminőségű atógumit veszek, akkor eltérhetek ettől a guminyomástól akár 2-4 tizeddeel is, sőt, ha az előírásosat tartanám, szélein kopna, mert az előírásos az nem elégséges a prémium márkáknál. Meg kell pl tanulni új prémium márkaneveket, pl ilyen a Hankook vagy a Kumho.

Hoffmann művészúr alkoholsita volt és civilben annyira nem humoros, viszont mint akár egy zseniális író, igen jó megfigyelő "felvétel készítő"
Pl 2A lé határozza meg a tudatot" EWz Kovács XXIII. János kubikos leleménye Sztalinvaros építése idejéből. Zagyva Pál ludovikás fhdgy bon mot-ja egy 1952-es csapatösszekovácsolási gyakorlatról és folytathatnám a sort, népköltés..

magyar-magyar szótár 2012.06.10. 05:34:41

@nagyon_buta: Többnyire igaz ez a lét határozza meg a tudatot... de néha pedig nagyonnem. A tömeg [tömet] embernél a marketingszempontok szerinti jólkörülírható SZEGMENS-nél így van. De sokszor meg nagyonnemígy.

magyar-magyar szótár 2012.06.10. 05:38:07

@B. Hella: Szerintem ismert és megbízható kiajánlóként ismernek. Nem akarlak megbántani, a Napi Vízcsap tárgykörében... de ezt a trükköt régebben én is szivesen alkalmaztam Nem az igazságtartalom számít, hanem a vita

A vita azért van válságban a bloghún, mert érik az index veteménye és 1000 jóoldali, politikailag megfelelő felhasználóra jut egy bbj-nick. Csak annyi 10ezre Ft-osom legyen, ahány áljobber provo nick van.

magyar-magyar szótár 2012.06.10. 05:40:27

@kikoránkell: Ehhez nem értek, magyarázd már el, mi volt a bűn az rosszindulatú-vásárló orosz bűnszervezetnek elbaszott MOL pakett visszavásárlásában.

magyar-magyar szótár 2012.06.10. 05:44:16

@efes: Még ennél is egyszerűbb, de akkor elfért volna egy söralátéten is, de erről sem olvasol a jóoldali vízcsapokból folyók-ban, ugyanis elég lett volna annyi, kiküldenek egy söralátétet.
Támogat?
Útál?
Kurva anyánk?
és kész.

magyar-magyar szótár 2012.06.10. 07:20:59

@kikoránkell: Bizonyítsd be, hogy nem Sz'jártó nyalta be az én rizsámat. Én ugyanis (tételszám a szerk. ben)fontos dógokat KORÁBBAN mondtam ki mint Sz'jártó vagy John von Laser.

magyar-magyar szótár 2012.06.10. 07:27:34

@nagyon_buta: Hoffmann művészúr dús körülmények között élt és 123-as [w124 sat.] Mercedes-ben szőtte a proletártudanak megfelelő és számára a lé-t [itt zsozsó, nem pia] biztosító tudati vetítményekret, miközben az igazságot is tudta.

Nagy Ferenc tánczenei előadóművész hol a fehér sport coupe hol a limousine Mercedessel járt föl a rózsadombi házához -Ricsés korszakában, amidőn a Nemkell! című versét dallta.

Aztán a buddhisták tudata és léte.

Az én létem predesztzinációi és a tudatom. Az én tudatomról amit te tudol és az én tudatom eközben, amit a létem oszt nagyon nem képes meghatározni!

Hány létformát éltél meg?

Budai Hella · http://holgyekorome.blog.hu/ 2012.06.10. 07:28:33

@magyar-magyar szótár: szerintem úgy küldtem neked a cikket, hogy ha AKAROD, akkor tedd ki, ha nem akkor nem
semmiképpen sem elegáns utólag fikázni, vízcsapozni
"megbízható és ismert kiajánló"
mintha én a bloghu-n valami közismert alak lennék, úgy állítod be

magyar-magyar szótár 2012.06.10. 08:13:51

@Budai Hella: Tőlünk tehát tőlem és tőled) függetlenül aznap a vízcsapokból EZ folyott, ha akarod ezt látmni, ha nem.
1. te megírtad.
2. én JÓ UGRAJTÓS CÍMMEL láttam el
3. te kiajánlottad
4. ha tetszik, ha nem megbízható kiajánló vagy
5. CSLAFFANT azaz AKTUÁLIS NAPI DAGONYÁLIS VÓT

a vitablog haldoklása csakis annak köszönhető, hogy kevés az opponens, ezért Modor stb móccerokkal ÁLKONTEXTUST teremtenek és ezzel próbálnak PROVOKÁLNI gyanútlínkat, ezt a mócvcert alkalmazza pl Török Vidor mosodája.

Teccett vóna nem napiaktuiálisat írni.

Én miért is ne tettem föl. Én ugyanis, veled szemben liberális nyaktól ALUL is vagyok, tüllem oszt nyilják minden virág.

Nemmellesleg a véleményem az, ami 8olvashatod itt a kommentekben: megint én lesújtóbb vagyok, mint ami a vízcsapokból csuriz
én dagonyánkívülien és megsemmisítőbb lényegeiben csépelem ezt a móccert.

Bogiék megbízható jó kiajánlónak kismernek, ez a blogteren is így működött, csak ott föl merték vállalni meg ki is írták a kiajánlókat.
Az ilyen Venszanfélék még lécciléccileveleket is küldözgetnek "Most nagyonfontosat írtunk, léccilécci, most ez tényleg nagyonaz a haza sorsa "

magyar-magyar szótár 2012.06.10. 08:14:43

@Budai Hella: a vízcsapozás nem fikázáűs hanem
T É N Y

ha keserű szemből is nézni, ha nem

Hella B. 2012.06.10. 08:38:36

@magyar-magyar szótár: és mondd, mitől is vagyok én megbízható és jó kiajánló? esetleg együtt romkocsmázom Bogiékkal? ez lesz a következő:D

Amúgy meg, biztos az is vonz talán néhány olvasót, hogy rendszeresen előadjuk itt a jó rendőr- rossz rendőr színjátékot, csak tudod, van, aki komolyan veszi, szóval a mértékkel vigyázni kéne, és éreztetni valahol hogy comedia dell arte, szóval néha ki kéne kacsintani a szituációból;)

nagyon_buta 2012.06.10. 08:40:57

Érdekes, ahogy a személyt támadod nem a mondata értelmét, különös ez, de jól bevált. (legközelebbi téma: Ángyán csak kóser disznóhúst eszik).
Senki nem mondta, hogy TE nem vagy kivétel, azonban a saját tapasztalataim azt mutatják, hogy a napi 14 óra munka, a másfél-két évig tartó munkanélküliség, a tartós éhség érzet stb. bizony deformálja a tudatot, nem kicsit, mindenkinél úgy, hogy utána sem ereje, sem akarata, sem szellemi képessége nem marad "nagy" kérdések megválaszolására (a "szellemi vezetők" pedig nem is próbálják a kérdésekről mindenoldalúan tájékoztatni: csak gumicsontnak a luxusáfa akkor lesz kérdés ha kiderül mit tartanak luxusnak, a tejet vagy a Bentley-t

magyar-magyar szótár 2012.06.10. 09:22:47

@nagyon_buta: Az a gond, hogy pontosan a tájékoztatás szakemberei [sajtómunkások] egyben a legnagyobb hülyítői is az emberek tudatának. Nem csak az anyjukat basszák meg egy jó poenért (indexiánus jelenség Szily esete Gyémánt képével, aminek a negyedrészér nem látta /VARIATIO/ azt hiszi, mi nem látjuk) Hanemugye, ha elkapod, akkor rí a nyomorult, hogy a zsűri(itt közönség ) [ a pocsolya léttudatú ergya olvasó] már ennyire bunkó (a hiedelem, amit még terjesztenek is arról, hogy az index nem rendes médium, hanem bulvár) hogy ennyire LE KELL NEKI MENNI KUTYÁBA (-> TV2 "Tények")

a valóditej luxus

zöldség gyümölcs luxus
gyári cigaretta luxus

már cigipapírra se telik (-> kenyérpapír)
és akkor felnéz és (lásd a bagoily és patkányban) az lesz hibás a patkányok hemzsegésért, aki AKKOR (2017) lesz a bógármester

pedig most is hemzseg

kikoránkell 2012.06.10. 17:30:30

@magyar-magyar szótár:
Én nem állítottam, hogy bűn volt, te viszont állítod, hogy a szurgut bűnözőké, holott csak annyit lehetett a szemükre vetni, hogy a tulajdonosi struktúrájuk átláthatósága nem felel meg a magyar szabályozásnak. Az igazi probléma az volt, hogy a 21%-os pakettükért szerettek volna bekerülni a menedzsmentbe. Ez lökte le a szíjat, ismered te, írtál eleget a magyar menedzsmentekről. Amúgy a szurgut nem volt rosszindulatú, a piacon vette a csomagot az OMV-től.

Kicsit részletesebben:
2000-ben a gázármoratórium padlóra küldte a MOL-földgázágazatát, vele együtt a részvényárakat. Ekkor kezdett bevásárolni az OMV, amitől megijedt a menedzsment és sikeresen mozgósította a teljes magyar politikai életet. Előszőr az volt a mondás, hogy a schwagerek le akarják nyúlni a Slovnaftot, ami ugye magyar tulajdon. Aztán meg, hogy az OMV az egész MOL-t le akarja nyelni. Meg is született a lex-Mol. Az OMV egy idő után megunta és eladta a csomagot a szurgutnak. Akkor meg az lett megmondás, hogy az oroszoknak az INA kell, merugye milyen gecik már.
Bajnai vissza akarta venni, amit a Fidesz nem támogatott. Amint kétharmad lett, megcsinálták ők, az állítólag elköltött IMF-hitelből.
Pénzügyileg nem volt hasznos, mert az addig le nem hívott hitel után most már fizetjük a kamatot, a részvény meg keményen bukóban van, ez persze hosszú távon változhat. Csakhát, kurvára nem látszik a koherencia a szent adósságcsökkentéssel.
Sztem, a menedzsment egyszerúen megvezette az elmúlt 12 év összes kormányát, esetleg ígért fűt-fát, majd kiderül. Vagy se.

magyar-magyar szótár 2012.06.10. 18:49:51

@kikoránkell: Szerintem a MOL esete szép bizonítéka annak, milyen az, ha okostojás újságíróbácsik mindent jobbantudnak. Úgy 2006-2007. körül még úgy lehetett tudni, hogy a MOL MASZOP leánycég. Máma ugye fidesznyikek.

Bajnait hagyjuk már. Őneki ebben van gyakorlata, ilyen alkat, ehhez kell az ártatlan jógyerekarc. Jaj nagyonakarja, ő mennyirejótakart, csak hát ugye minden jóakarata ellenére úgy sült el, ahogy VALÓJÁBAN akarta. Erre van szakosodva, ez a spec. szakterülete neki. A Bajnai féléket pár szinttel lejjebb 8 osztályt végzett bógárrmesterek akkor szokták picsánrúgni, amikor szerényen, alig hallhatóan arról kezdenek el povedálni, hogy elsőkörben 412 milliót gondolnának a milliárdos fürdőkonzorciumba. Egy nyócosztályos tajtparaszt nem veszi be ezt a jópofit ... de értelmiseggi elitünk meg igen. De mitnem, csak Orbánnak áárccson ugyi. Pedig az újságírói karban is bőséggel vannak ilyen jógyerekarcok. Ez ADOTTSÁG amihez kell egy kis morális arravalósági hajlam osz' tűzz. Amikor autóvigéc voltam, havonta futtattak ilyen kis gecik, elsőkörben 10 autóra kértek ajánlatot, de úgy 30-40-et körvonalaztak. Az ember megcsinálta, benne vót a számítógépben, mert soha nem lehetett tudni, talán a vezérképviselet akvizitora véééletlenül , meg a kapzsi fénekasszony is belepistult, annyira elhitte szegény... . De amúgy az efféle jópofiknak még a névelőit is le kell fütyülni.

A Szurgutnyeftegaz orosz metszésben is átláthatatlan, maguk az oroszok tartják bűnszervezetnek. Oroszországban nem babra játszanak, ott a >>politika<< nem elfűrészelt seprűnyéllel küldi a nemjólviselkedő PSZÁF-főnökre a verőlegényt, hanem egyszerűen, amikor az orosz bankfelügyelet főnöke elment focizni, lelőtték, mint egy kutyát.

nagyon_buta 2012.06.11. 07:05:45

Azért én úgy érzem, hogy a MOL felvásárlása-eladása része volt egy nagy európai energetikai megszállásnak, (majd mikor nem kellett jól kiszálltak)

kikoránkell 2012.06.11. 09:28:51

@nagyon_buta:
Felvásárlás? 21%-uk volt és egyetlen pillanatra se tudtak beleszólni a vezetésbe! Viszont, kerestek 2 év alatt 400 millió eurót. Nem volt ez megszállás, csak rohadt jó üzlet. Nekik.

déjá vu39 2012.06.24. 23:41:29

@TiZ írta: "Lószart tudnak ezek, nem finomítani"

Nos, egy adatbázis igényli a karbantartást, élőntartást. Ezek a kérdőívek erre nagyon jók. Ha pl egy új "Békemenet"-et kell összerántani, ebből kimazsolázható az, hogy kit érdemes elhívni, ingyen buszt, sört, stb ajánlani. Választás előtt ebből dolgozva kikereshetők azok, akiket meg kell dolgozni, és így tovább.
Én is ismerek olyan informatikust, aki tehetséges és azon az oldalon focizik.

magyar-magyar szótár 2012.06.25. 05:04:19

@déjá vu39: Engem mindig meglepnek az ilyn feltételezések, ugyanazokról az ajakakról. Tehát ugye a nagy várakozások és ohajtások a jönnének már végre az amcsik, gyönne a Zóüijó a Görög vagy az Olasz Móccerral (külföldi ügyvéd mint magyar miniszterelnök) és aztán, ha jókora spättel ezek hártom barma ezt az elméleltet megírja, ugyanazokkal a szájakkal meg muchacházni lehet, konteózni és baaarmmságozni.

Tehát ugye egyrészt ezek barmok, mindenhez analfabéták, nemhozzáértőek és fingjuk sincsen másszor meg azt feltételezzük, hogy olyan mesteri húzásokra képesek mint egy index vagy népszabó szerkesztőség vagy Idvezítő Ferenc ebben is kőprofi team-je. Hogy a kurvaéletbe lehet ez, el kéne dönteni, hogy egy adott sávban mesterien profik-e vagy balfaszok.
Az ég szerelmére, a nemzetikonzultáció-t visszaküldi 8-10%, ha, 1% pinákat, faszokat rajzol vagy beletörölvén a seggét adja föl, ezek ugye feldolgozhatatlan válaszok. MILYEN BÁZIS EZ??

Én teljesen megértem, hogy a gyűlölet eszelőssé teszi az embert.. de egy ÉRTELMES ember gyűlölködés közben is megáll és lecsekkol: "Nóóóórmális vagyok??"

Az ember megfogja ezt a kibaszott konzultációsívet, amiben... ez több, mint sértő, minden elsőválasz a jó, ráadásul sugallmányosak a kérdések. Kisérettségivel is szembeötlő a főhibája az íveknek és írnak erről bárki kritikusai a konzultációnak, nem, ennek az oka ez: "Jaj, nehogy a barmok rájöjjenek, hol baszták el!"

Most akkor MI AZ IGAZ???

magyar-magyar szótár 2012.06.25. 05:12:51

@nagyon_buta: Nem tudom, milyen megszállásról lehet szó. Az oroszok valami elképesztő, másnak nem tudom gondolni, mint érzelmi alapú döntésnek, nem adják oda az összes fölös gázukat meg kőolajukat a kínaiaknak, ennyi. Egyelőre. De pl ha elkezd beszivárogni az amerikaidemokrácia Kínába, pl a szabad rendszámhozjutás joga... és mindenki tehát közlekedhet autóval, aki akar közlekedni...

kikoránkell 2012.06.25. 10:35:10

@magyar-magyar szótár:

"...gyönne a Zóüijó a Görög vagy az Olasz Móccerral..."

Amikor májusban a Sziriza kormányalakítási felkérést kapott, milyen móccerre gondoltál? Politikatudományilag!

nagyon_buta 2012.06.25. 20:32:20

@magyar-magyar szótár: nem érzelem, egyszerű önvédelem, a medve egyetlen valódi ellenfele a sárkány (hosszú szárazföldi határral, kielégítetlen vággyal Szibériára, az ottani ásványokra)

magyar-magyar szótár 2012.06.26. 02:47:12

@nagyon_buta: Érdekes, hogy szüntelenül... nodehát nem hiába az amerikai demokrácia kesztyűjébe tanulunk mink ugye tutullamni... csak AGRESSZIÓBÓL tudunk kiindulni, ha ugya a fejlettt germano-anglo-saxo másképpen nem tud, csak nagyseregeivel leigázván, fejeinkkel headball-ozván, szíveinket kitépvén, dedeinket bartlangfaláéhoz csapdosvá, ti urak, ti urak, [hely neve] ebek, neéljen Eduháp? nézni ránkl rosszallóan, tehát Kínáról is azt vagyunk képesek elképzelni, hogy RETTENETESNAGYGÉPHADAT indít és igáz.
Az hiszem, ez a téves szemlélet is jól illusztrálja, miért nőhetett szépencsöndben a kínaigazdaság reá a világgazdaságra. Csak egyet a csuklójával kéne mozdítania... a sokszázmillió csuklójából a kínaigazdaságnak egyetklenegyet és beszarna az euroamerikai gazdaság a [magyarpézben 600 Ft-os] benzinártól... Ha csak egy icipicit is euro-amerikaimpárijalista vanderbiltiános, bismarciánus vagy leninista lenne Kína, tegnap szarharrrrtunk volna utoljára...

magyar-magyar szótár 2012.06.26. 03:00:02

@kikoránkell: Ezzzel a szirizás kérdéssel most az én állaspontomat erősíted, gondolom, nem ez volt a célod, hanem a hülyévétételem, találj ki tehát más kérdést.

Ugye ez csak egy képlet a lehetségesből, de a csendesamerikaiak igenkis költséggel támogathatták a Szirizát, mint harmadikerőt, csak a kellő anarchia kedvéért is, de a Sziriza nem politikai és nem harmadik, valamint nem erő. Nem sült le a pofájuk, amikor ugyanis ott voltak a hatalpomban-... hatalomra alkalmatlanok... ugyanis ők csak TUDNI alkalmasak, (teháthogy mi kéne) de TENNI nem. Nem is akartak, sőt, menekültek a kormányrakerüléstől, alapjaiban is szedettvedett csürhe , a "népharag kifejezője"

Idevetítve a képletet: Lehet, hogy a csöndesamerikaiak elképzelték pl Gordonkáékat Harmadik erőnek, de azért az ájemeffesek tudják, amit tudnak Gordonkáék egyéves tevékenységéről és a HajdúBÉT preferencia Gordonka képességeiről és tehetségéről. És az csak a mi jóoldalunk számára titok, mit műveltek Gordonkáék a segélypénzzel, az meg Orbánék balfaszsága volt, hogy amikor árulkodva mutogálták a 2010-es költségvetési állapotokat, hogy akkor nem azt mondja majd az Ónijó meg Ájemeff, hogy ez az önök belsőpolitikai ügye, amihez nincsen közünk, kapőják el őket önbök, ha tudják, mi MINDIG Magyarországgal tárgyalunk. Az Ájemeff nagyonkönnyen pár perc alatt prezentálhatta, mennyire egy tipikusan minek az ereje a Gordonka típusú, nem is különös, tkp posztszocialista jelenség, mint pl az, hogy a Szolgálatok kavarják a politikaiszart (amiben sokkal becsületesebb a Putyin típusú, amikor konkrétan MELÓZNAK a szolgálatok a kormányzásban)

Tehát a kép hóttreál, vannak az elméletiszakember csöndesamerikaiak més az európaiterepen dógozó Fowlerek pedig próbálják elmagyarázni nekik, hogy nem minden 'Harmadik' vagy pl 'erő', ami annak látszik. A Sziriza egy demagóg gennyzacskó, amit egy tűszűrás efolyaszt... Erről szól a magyar politikatörténet 22 éve a igasságraszomjhúzó szüntelen a jelenpercben "gondolkodó" ostobatömegeket ide... oda... s aztán amoda ráncibálhatod kisköltségen.. a magyar politikaipalettán már körbe is..

Köss belém valami mással, ez nem jött be...

magyar-magyar szótár 2012.06.26. 03:03:41

@kikoránkell: Másképpen: Görög Móccer-ről AKKOR beszéltünk, amikor "független szakértői kormány" alakult Görögországban. "Független péntzügyi szakember" vezetésével. Az Olaszu Móccer lényege meg az volt, hogy ha Berlusconit picsán rúghhatta az Ónijó, akkor majd Orbánt is. Erre gyúrt rá a mindennapi árulkodás 8ami most is folyik, valakik szüntelenül kutatják és interpretálják OÖrbánék bűneit, két kedvenc példám a bírák nyugdíjazása amivel önellentmondó ostobáskodásba cselezték be a zónijót a Jószándákú magyar haladójóoldaliak, a másik friss, a pálinkatörvény, amire kizárt, hogy sajáteszén rábukkant vóna a zónijó

kikoránkell 2012.06.26. 09:18:18

@magyar-magyar szótár:

"Görög Móccer-ről AKKOR beszéltünk, amikor "független szakértői kormány" alakult Görögországban. "

Nem beszéltünk mert nem alakult ilyen kormány, a pártok elutasították az államfő ezirányú javaslatát.

" a másik friss, a pálinkatörvény, amire kizárt, hogy sajáteszén rábukkant vóna a zónijó"

Lassan 2 éve lesz, hogy a törvény hatálybalépése után 1 héttel közölték uniós részről, hogy nem felel meg az uniós jognak és kezdjünk vele valamit. Tulképp, rohadt türelmesek voltak.

Te meg OV azt hiszitek, hogy az uniós bürökrácia pont olyan mint az alsórekettyefalvi önkormányzaté. Kóce
ráj, nicht war?!
A hülye tények meg szembe jönnek, de az is csak nekik lesz rossz. :)

magyar-magyar szótár 2012.06.26. 16:46:53

@kikoránkell: Úgy fogalmaznék inkább, hogy a magyar haladó-jóoldall és a dicső értelmiseggjeink olyanok, mint Tschajag aus Roetzschoege képviselőtestülete, azt hiszik, hogy ha a baógármestert feljelentik a zapekkokná' , akkor majd a falu el fogja hinni, hogy már a kormányülésen is 'Roetzschoegé-vee foglalkoznak. Először megy az árulkodás, aztán a jóoldali sajtó szellőztet, majd a nyugati internetes hírportál a hírt átveszi, majd a magyar hírportál re-importálja az őáltala exportált hírt és már kész is. Ezt nem tudom, hogy Orbán hiszi-e.
Máma pl a GKI tanáta ki, hogy majd ő odabasz ezeknek. Az általad inkriminált "szakértői kormány" cuccot idézőjelbe tettem, de tkp odor Tibor fogalmazta meg jól a Nagy Ohajtás-t.

Egyet magyarázz meg nekem, te nálam nyilvánvalóan okosabb. legyen meg a nagy ohajtásotok, gyöjjön ide a zónijó és rúgja már seggbe Orbánékat. de TOVÁBB.. mi a tovább? A csendesamerikaiaknak is ez a baja, amikro a HarmadikErőt keresik, hogy Harmadik az van dögivel, csak ereje nincsen. Próbáld már egy kissé csöndesamerikaiszemmel is nézni, rendben, ezek szarok. De ki a jó? Főleg alkalmas? És mire? Az USA alapvetőérdeke az instabil, bomladozó Európa... őnekik tehát végülis nem pontosan a HArmadik Erő kell, vagyis erő nem, nekik csak az kell, hogy ne stabuilizálódjon a helyzet egy ilyen (az ő képzeleetükben) Koszovó nagyságú térkép-pacán, már az is valami.

Amit végképpen nem akartok megértni. "aóvvaónénoi" nem hisz már a magyar jógyerekeknek sem, mert a 2002-2010-es időszak a magyar jógyerekek korszaka volt és a magyar jógyaerekek is kurvára bemutatkoztak ám "óvvónénijék"-nek. Amúgy se bírják aóvvónénijék az árulkoddást.
Azt meg te se hiszed el, hogy az EU apparátus egy héttel az elfogadása után magától ki tudta szúrni a pálinkatörvényt.

Más: Valamennyi EU tagállamnak garmadával, az osztrákonak a garmadájára még dögivel is vannak olyan törvénxyeik dő főleg pedig gyakorlatuk, amiben szembemennek az úniós joggal. Az osztrákok, nincsen alkalmasabb szó BASZNAK az úniós harmonizációra TOTÁLISAN minden szinten. Protekcionisták, az oktatási rendszerüket ipp csak meg gatgatták kicsit de vissza is szívták ésígytovább. Az a magyar jóoldal egyik fő elképzelése, hogy olyasmiről árulkodva, ami GYAKORLAT az ónijóban (Az ónijós előírások és egyebek oldalbafütyülése) majd erő és tömeg nélkül is seggberúgják Orbánékat. De mondom: Nem ez a baj. A kérdés az, hogy AFTER azután mi lesz? Ahogy 2004-2009. között ment, úgy nem mehet. úgy se, ahogy 2002-2004. között.. semmi se történt. mert a nagysemmi, az történt..
Most pl a jóoldal becsapja magát a "közvéleménykutatók" felméréseivel és azt HAZUDJÁK, hogy a fidesztóől-elfordzulás az baloldali erősödést jelez,.... Isten szerelmére, MILYEN BALOLDAL??? Hol??? Baloldali? Kik azok?
A Jobbikról meg ne beszéljünk, az már tényleg agyon-ismétlés lenne, csak utalok Dr Vágó bácsi kijelentésére miszerint az se rossz verzió, egy tiszta jobbikos mkormány, hagy tanuljja az ostobamagar a mórest osz' majd akkor 2018-ban választja a baloldalt.

De milyen bal-t? Kiket? Hol vannak azok???
Tán a mesebeli komonisták???, akiket Kövérék idegesíteni hisznek az ökörködéseikkel??

kikoránkell 2012.06.26. 19:05:48

@magyar-magyar szótár:
Má megin az alsórekettyési mentalitás. Honnan tunná az unió, ha nem árulkodnának?!
Ebben a pillanatban majdnem 200 kötelezettségszegési eljárás fut 21 ország ellen, sőt, a franciákat már az Európai Bíróság elé baszták mert Párizs többszöri felszólításra sem tett eleget teljeskörűen annak az uniós előírásnak, amely a vizek nitráttal szembeni védelmét biztosítja. És ezek már az eljárások, szted hány ezer figyelmeztetést küldenek szét havonta?
Mindenkire árulkodnak mindenütt vagy hogy megy ez?
Az hétszentség, hogy sokat hibázik az uniós bürokrácia is, csakhát, nekünk legyen mondva.
Az Európai Bizottságnak van harmincvalahány főigazgatósága, fasztuggya mennyi szolgálata, ügynöksége, decentralizált szervezete.
Ezek ezzel foglalkoznak, ez a dolguk és teszik is.
Többek közt itt ülnek az országban, látnak-hallanak mindent, kötelezően olvassák a törvénytervezeteket.
Ne legyél már ilyen rémisztően naív!

Nemtom mi van Ausztriában, de szívesen okulok.

Baloldal az nincs, nem vitás. De,lassan odajutok, hogy ennyire már ők se basznák el.
Az "after"-rel meg az a helyzet, hogy nem volt az szentírás, hogy ezen kéne tökölődni. Saját, fideszhű pénzügyesek, közgazdászok magyarázzák több mint egy éve, hogy rossz, rosszabb, katasztrófális amit Matolcsy csinál. Szerinted ők csak sértett, hiú emberek.
Hát akkor itt megáll a tudomány.

déjá vu39 2012.06.27. 00:00:06

@magyar-magyar szótár: "Engem mindig meglepnek az ilyn feltételezések, ugyanazokról az ajakakról. "

Nem tudom, milyen ajakakról tetszik beszélni. Remélem, nem az enyémről.

Én is elolvastam a kérdőívet, és látok benne orientációt is, meg marhaságot is.

Ami fontos: a 2/3-os többséget megnyerték a szavazatok kb 35%-ával. Ha a kérdőívet visszaküldi 10%, akkor a választói bázisnak majdnem 1/3-a ismert. És vannak még más technikák is, amivel az adatokat lehet pontosítani, az adatbázist bővíteni lehet.
Az emberek meg általában nem "balfaszok" vagy "mesterien profik" hanem egyik ilyen, a másik olyan - még egy csapaton (tesm) belül is.

magyar-magyar szótár 2012.06.27. 03:51:14

@kikoránkell: Egyikünk sem érdemli [ a másiktól] hogy ne a lényegről beszéljünk.
Kb Szent István óta bármelyhatalomnak a legtöbb baja a Struktúrá-val van. BGárki állhat neki a hatalomnak, mint melónak, egy kb ua. Struktúrát talál. A móccerokat egyáltalán nem nehéz csokrozni. Ha megpróbálnád -nekem simán megy :D- az elmúlt 22 év bármelykormányának tevékenységét elemezni, akkor azt A Struktúrával való viszonyánál kell kezdeni, tehát ahogy a belügyben tébláboló részeges veszprémi ügyvédet szembe "Jó reggelt, miniszter úr!" azta a struktúra és egyébként az orra előtt hordták három hónapon át papírmalomba 40 év iratait. Oldalfüggetlenül bármelykormányzatnak is a lgnagyobb gondot maga Az Apparátus okozta. Namost ez az Apparátos "Kádártól kapta a diplomáját" ezen öncsalás lenne bármit fabrikálni. Az Apparátus emberekből áll, érzelmekkel. A legeslegtöbbet alakítani a Horn-kormány volt képes. Ferencet zseniálisnak tökkomolyan gondolom, talán ez az egy súlyos kudarca volt, az Apparátussal (a Struktúrával) ők se birtak.

És ez semmi: A Struktúra az állampógárokból nyő ki. Az állampógár, mielőtt a téeszből hazamegy, a takarmányraktárban egy kis acskót megtőt premixxel, azaz a setrtés intenzív táp lényegével, az ásványok, nyomelemek, gyógyszerek és hormonkészítmények, amiket aztán akár fűrészporhoz is keverhetne. na jó, meg kibiciklizik a határba egy kicsit szerezni.

Teliszájjal sziggya a minisztereket meg a képviselőket a magyar -de őneki is a segge lyukáig érne a keze ott. Szidja a társadalmat meg az Apparátust az újságírótársadalom, de loptakcsaltak, umbuldáztak végig és minélmagposabb szinten, annálinkább.

Szent Istvánnak a kalandozásokkorabeli "gyűjtögető"magyarral volt a legnagyobb gondja, annak a magyarnak a nagy népkeveredésekben irmagja is alig maradt, de azért a sok kevercses tótolájruszkirác vérek is ebben is asszimilálódtak és viszikfogják, amit érnek és nyomtatóökörnek tekintvén magukat, aki jogosan fal abba-ja, amin daógozik.

A kormányzással még dicső értelmiseggségünk is úgy áűll, mint az az óvodás gyermek (=én) aki csak olyan kormányzást látott, hogy ül a traktorosbácsi a svejcisapkájában a traktor nyergében és a kormányt a majdszéjjeleső kopott gömbcsuklók miatti holtjátok következtében 11-8 ill 13-17 óra irányokba vadul leföl rángassaja. És ez őneki is menne, ő hottúúnna kormányozni, ha odaűhetne.

Oszt amikor odaül, úgy érzi magát, mint a PÁV-on, ahol a kormányzásképesség vizsgálatát százkét évig (viccelek) egy ilyen traktorkormányos szar szoilgálta, akkor ment BALRA a pont, ha kissé jobbra koccantottad a kormánnyal a kapcsolót...

De szüntelenül a Nyugattal (meg Bizánccal) vetvén össze magunkat, meg az ottaninormákkal.

A magyarvégzet olyan, mint a cigányvégzet,. A cigány népek és kasztok hiába jöttek el az Indiák Négy Egei alól 700-2000 éve már, a végzetük itt is ugyanúgy éri utól őket. meg a magyart is.

Az osztrák alapattitüdje a szegődésre szerződésre a fittyeknek a nagy hányása. Nálunk kevésbé tudott, de más nímöt fajok igön útálják ezért az osztrák fattyakat és az osztrák egy kicsit minőségjelző is Németfölde konglomerátjában, vannak a mindenféle germánok, de az osztrákot egy se bírja.

Hunyadi Mátyásnak tehát, amidőn a kudarcát végigvette, döntenie kell, hogy a rothasztó törökököknek vagy a furmányos osztráknak rendeli a magyart, ezutóbbit választotta.
És szerintem ez ma is helyes, sokkal jobban jártunk volna, ha kb akkora ívben szartunk bele a Zónijóba, mint az osztrákok, de a szájunkkal mindig ouit meg ja-t és yeah-t mondván mindenre.

Kérdélsem: Ha a Zónijó(jelöltek) Legfőbb Strébere helyett kb osztrák stílusban, de románmódra szarunk bele az Eu ecclesiá-jába, akkor mikor lettünk vóna Tagok?

Én leültetném minden hozzád hasonlatosan bájos, fennkölten okos (tanult, vizsgázott) kedvesaranyos édes fiatalembert egy kisszékre egy-egy napra a 4-es és a 44-es meg az M5-ös mellé románkamiont számlálni...

Vagy pl fideszmagyarokat álruhában felvinnék magyarok által már nem lakott részekre a résuek-ben és Kint Erdőelvében is, ahol csak románok vannak jóformán, debájosan, de aranyosan fogadják a magyar vásárlót a boltjaikban és mennyire törekednek vallamit magyarul beszélni és mennyire nemfrusztráltak és akkor pl Kövér bácsi se szórakoztatná ökörségekkel egy közepesnél gyöngébb dilettáns "újratemetésén" a magyarellenes román gazdaságierőket. Pl ki is lehetne használni azt, hogy azb erdőelvi románnak szimpatikusabb a bozgor vállakozó, mint a feketeterepjárós verőemberekkel közlekedő föl-föl raboló oltyán. Nem a Struktúra FÖLÖTT üli, a Struktúrában benne élő, véle közös [érdekű] magyar fölsőértelmiseggség közvetítésében.. hanem úgy, ahogy a Harmadoikutasok 70-80 éve maguk a maguk fiatalos ruganyos egyetemistalábain lementek a rögvalóba és maguk szagolták, mi van.

mert A Struktúra úgy van vele, ha nem tudom a fiam a minisztériumba bedugni, akkor művész lesz vagy újságíró vagy ha buta, akkor élsportoló.

kikoránkell 2012.06.27. 10:02:57

@magyar-magyar szótár:
:D Ejjóvolt! De, neked nem is a Struktúrával van bajod, hanem a mentalitással. Persze, egymásból következnek. Van példám nekem is.
Legújabb: W. transzportőr- speditőr(ismered), ajánlatot tett SZSZB-megyének, miszerint képezzenek kamionsofőröket a munkanélküliek közül és ő vállalja, hogy foglalkoztatja őket.
Válasz: Adjon W. pénztet a képzésre!
Nem fog adni és ezért majd jól lezsidózzák mint a sofférjai szokták, merugye a 300 nettó lófasz a Németben meg Angliában elérhető bérhez képest.

Én nem tudok ezekkel a teoretikus dolgokkal, hogy mi lett volna, ha mi osztrákul románmódra, mit kezdeni.
Úgy gondolom, az Unió a legnagyobb lehetőség, amit az elmúlt ezer évben kaptunk, akármennyire lassan és bizonytalanul élünk vele. Időnként dolgom van Szerbiában, és folyamatosan azt látom, mi lett volna, ha nem csatlakozunk. Nagyon nem hozzájuk kéne konvergálnunk, akkor se, ha a magyar tyúknak ezután uniós szabványketrec kell ami súlyosan sérti a magyar termelő érdekeit!:D
Nem hiszek a magyar végzetben, változik ez, legfeljebb lassan. Persze, nem kéne olyanokból is ellenséget kreálni, akik nem azok, épp eléggé ellensége vagyunk mi magunknak.
süti beállítások módosítása