In mmemoriam Szily László

<----->

A mai nappal az online média elért a felnőttkorába --- és a habermas-i értelemben képes alakítani a társadalmi párbeszédet 

/Uj Péter bojócckodik egy indexes propvideó forgatásán 2009./

 

Ezt a levelet is dal

 

dal, ind-ULLJ!

helyett írom –no meg Bogi helyett, aki Zsolt és a blogpajtásnőm fölösleges  panaszlevelére valami idétlenkedéssel válaszolt, ahelyett, hogy azt írta volna, ami az igaz, miszerint ő csak dolgozott és tette a kötelességét, ami a munkája. Fizetni kell a kocsirészletet meg a lakbért és a rezsit és jó lenne két hét megint Formenterán.  

 

A minap egy blogpajtásnőmnek nem a tantusz esett le… annál súlyosabban rúgta csűdön az a felismerés, aminek tantusz-szerűen és könnyedén, működést-megnyitóan még 2007-ben kellett vóna leesnie, amidőn ugyanis én szóltam. Én előre megmondtam. Még blogtéren figyelmeztettem a bloghú eltérő, de nem alternatív működésére.

 

Óh, amikor én még két kislány voltam, afféle kiscicákkal játszó két gombolyagok!

 

A bloghú ugyanis nem alternatívája a blogtérnek [blogter.hu-nak] hanem piaciellenfele, szipolyozó gyilkosa  volt. És ez a szipolyozás rémesen igaz.

A bogter ugyanis egészen másképpen működött. Ott címlaposnak lenni más volt, mint itt.

 

A bloghú -ez, ha jólszámolom két kisebb koncepcióváltás előtt volt- úgy működött mindig, hogy abban felszínre kerülni kizárólag adminok jóvoltából lehet. A blogterben, ami még őrzött és ápolt klasszikus ősnetokrata hagyományokat, ha pl a delikvens ügyesen provokálta a fórumozósbetegeket, akkor ez a kommentfalon is feltűnt, idegen bloggervérre éhező fórumozósbetegek [Blutherr Kuendue von Kurßan aus Irscha] csaphattak le, támadhatott egy kis nyüzsgés.

 

A bloghún is lehet fölajánlani bejegyzéseket persze, itt is lehet lécci-lécci leveleket írni az adminnak, a blogteren is voltak politikaipayola bérbloggerek, de azért a bloghúhoz képest a működés … khrm… sokkal ártalanabb volt a blogteren.

 

Van egy  hazug hivatkozás arra, hogy miért nem látszhattak a friss kommentek a blohghú belsőcímlapján, de ez azért nem igaz, mert amikor a blogter még piacvezető volt sokkal több és aktívabb felhasználóval, akkor is jól működött a kommentfal.

 

Már 2007-ben donkijótéskodtam a bloghú és az index aljas geciségein és… jól ki is röhögtettem magam a blogteren. Senki nem vett komolyan.

 

Csak belenézel a kamerába és máris hú-zol

/imstrukció egy index bojócc propvideón/

 

Most pedig a kattintásszaporítási és olvasottsági viszketegségétől űzött egykori blogteres verthadak szomorúan kucorognak ebben a süketszobákkal rakott ablaktalan neonfényes irodaóriásban és jól rosszulérzik magukat és visszasírják a puszipacsizós (és jót marakodós) verőfényes panorámás  plázaszerű blogteres szépidőket.

 

Pedig én megmondtam, öt éve immár.

 

Foglaljuk össze, mit tudunk:

A bloghún a címlaposság nem azt jelenti, hogy belsőcímlapon van az ember, itt a lét egyetlen sávja az Index Kiajánló Fala. Aki nem ezen van, az a nagysemmiben van, alig-alig másban, mintha a süketszobájában kucorogna vagy mint Técsi Zoltán jobbsorsra érdemes vidékiújságíró, körímélekben küldené meg 300 olvasójának a napitermelését.  

Az Index Kiajánló falára felkerülni pedig:

-         nem tükrözi a szerkesztőség véleményét

-         szinte semmit nem tudunk a szerkesztőség véleményéről, útálják a Lázár Jánost, de ki nem, leküldtek egy olyan embert, hogy a riportját még szubjektív véleménynek se lehetne minősíteni, nemhogy riportnak, de a mai szépidőkben egyáltalán nem a tehetség dominál abban, hogy kiből lesz „+igazi riporter” szemben a boldog APO-s Kádár szépidőkkel, amikor szinte hihetetlen, de nem a tehetség dominált abban, hogy kit küldenek le vidékre riportozni ---------------------

-         nem jelent minőséget, teháthogy pl az a „cikk” jó lenne. Egészen vacak dolgokat is kiraknak „címlapra”, mint pl az un „Nívó” blog nívótlan fórumozósbeteg provokációit- Van ugyan az indexnek saját rovata blognak álcázva az agitációspropaganda kifejtésére és a kattogástermelésre, de valami okból a fizetett sajtómunkatárs, bizonyos sixx nem melózik, minek, amikor ingyenmedvék melóznak helyette, pl a Nívó blog kis csapata.

-         NEM KELL CSAPAT! –ez a jelszó a bloghún, mióta ugatom. Csapatnak ott van a Dohánygyár.  Bár most egy jóideje a Kigondoltam!-alakú közösen maszturbáló mikroközösségeket powerelik, de csak azért, hogy az egymásközötti cseteléseik napi ezres kattogásszámából a reklámpiacon eladható PI-mennyiséghez generáljanak.

- miközben lehet, hogy az állandó belsőcímlapos saját gyári payolablogjuknak alig van PI-je.

-         Nincsen fölöslegesebb, mint Bogéiknak [címlaptündér, adminok, akik Konrád meg Csabi vagy Zsolti is – a szerk. röh.] bátor leveleket írkálni. Minek. Tök fölösleges, mint amikor a vendég a pincért hívja oda étel miatt az étteremben, ugyan minek. Nem tudom, lehet, hogy nyuszileveleket vagy édes ciccus lécci-lécci törleszkedőleveleket érdemes nekik írkálni? –én ezt sem hiszem . Az adminok ugyanolyan jobbágyok, mint a bloggerek. Még tkp bloggetársak is, mert a szerződéseik apróbetűsrészei értelmében „blog”-ot is kell írniuk vagy Jelentős Fasz Indexesek helyett írniuk vagy gondozniuk blogot.

A pajtásnőm egy fikablog miatt akadt ki, ráadásul ez a küldd be a mocskot [ez volt a 30 éves „Írd egy kicsit a lapot helyettünk is - Tücsök & Bogár- olvasónk küldték ] sáv.

 

Bogika[ka] elvégzett egy nagyrakás sulit, soknyelven beszél, egy tündér, édes, minden és anyuéknak azt mondja, ha kérdezik, hogy a médiában dolgozik. Anyu el is dicsekszik vele, hogy a kisfia újságíró.. a nemtudja hol és ha tudja, akkor meg az nem tudja, akinek dicsekszik.

 

A magyar médiatörténet egyik legnagyobb óriása az index vállalat és ez az óriás az első a magyar médiatörténetben, aminek a létezéséről a legtöbb ember nem tud vagy szarik rá. Viszont óriási befolyással van a róla mitsetudó ember történetére is, többek között a világtörténelemben először gründolt internetesmédium komolypártot, ez az LMP. Megakadályozta, hogy 2009. áprilisa elején BÁRKIBŐL legyen miniszterelnök, s egy konkrét, az időszak elején senki által  jóformán nem kívánt személyt segített a miniszterelnökségbe  -hogyne, érintés nélkül, végig zsebbe-kézzel, persze!!-  ezen konkrétszmélyiségről már jódolgokat szórt szanaszéjjel az európai internetes és egyéb) médiumokban majd onnan, mint „fejlett nyugati véleményeket” szépen vissza is importálta.

 

Jürgen  Habermas? - társadalmipárbeszédformálás?  -Társadali tudat-tufásítás! Ússzon a felszínen, mint a habkő! Amerre a szél fújja!

http://www.federalunion.org.uk/wp-content/uploads/2007/06/JuergenHabermas.jpg

 

Na ehhez képest volt egy avas túrórudi a blogter. A blogter ilyesmire tök’ alkalmatlan volt. Az index azonban csak nagyon sokára kezdte el  jelölni és megkülönböztetni a gyári agitprop payolablogokat és a „valódi’-akat, de még a valódiak közül is nemegyet és nem egytucatot újsáígírók pénzért írtak. Nagyjából 2009-től, amikor az úniós médianormákat be kellett vona vezetni, de Magyarországon és tíz másik tagállamban csak részlegesen vezették be de erre elfelejtett Magyari Péter rávilágítani a Tagok vagyunk című politikai payola blogban. 

 

A blogter ilyeneket nem tudott, pl rendes agitációspripagandát kifejteni, agitálni. Sőt M’kolczy, a blogter főembere RETTEGETT a politikától.

Azt nem  tudom bizonyítani, hogy  M’kolczy pénzért adta le a blogter piacipozícióit a bloghúnak vagy ijedtében önként. Ha nem adta volna , a bloghú akkor is elvette volna. Most már babra megy a játék az indexnél, de 2005-ben még vérre.

 

2006-ban feltörekvő blúcsip volt a blog műfaj és a blogportál, ma pedig egy avas túrórudi keserűcsokiburkolatának szikráját se éri. Mármint a blog. Mint olyan.

 

Máma a gyorsan és okostelefonon is megosztható mikrotartalmaké a jövő. Hogy holnap mié lesz a jövő, talán a tube, csak bele kell feküdni, se billentyűzet se egér se képernyó se semmi nem kell. És a blog nem ilyen egyrekorszarúbb, tárhelyigényes, rengeteg a gond vele, magasfokú HTML-hártyakarbantartást igényel, drága fejlesztéseket kéne megvenni hozzá, de szerintem nem is lesznek blogokra és blogtárhelyekre vonatkozó fejlesztések, ugyan, mi a velőrózsaszínű bakelitházas telefaXXXomnak! Valószínű, majd lesz valami minimálhártya, amin a szövegek úgy-ahogy elolvashatóak lesznek, majd a szép , a randa, a trashmetál és a többi, a többi a többi blogdekor hártyák pedig elvesznek (szia Antigravity, jó volt a hártyád! ).

 

Semmi újat nem mondtam. Valószínű, annyit hajtogatták az indexes jófejeknek más mediális jófej jógyerekek, hogy mekkora drakula gyilkos állatgecik, hogy ennek a kompenzálására készítették a genya kis kaszálós mókus videójukat, hogy azt hallhassák vissza, miszerint, ááá,. Nem is vagytok ti ekkora véresgecik, nem is ekkora a fogatok hanem kisebb, mondjuk feleakkora a tépőfogatok és nem a bokátokig csüng a pofátokból az alvadtvér csak mellyközépig.

 

A Minap Dessewfyy jógyerek rendesen fizikaipofán akarta verni fizikaikezével, azzal a finom, illatos, manikűrözött pihepuhakezecskével Szily László néhai újságírót, blogigazgatót és szerintem Szily László máig nem érti, miért akarta őt pofán verni Dessewfy. De szerintem még egy jónagyrakás jóoldali politikaihaladó bácsi is pofán szeretné verni az indexes vérgeciket azért, amit csináltak, jól széjjelbasztak mindent, aztán amit megkaparintottak azt is. Az rendben, külsőhasználatra a büdösparaszt ostobának lenézett fogyasztóknak elmegy a hivatkozás a fideszközeli tulajdonosra, de azért a jóoldali haladógondolkodású bácsik a Népszabitól se ették már meg a Ringier-re mutogálást!

Nem is kell nekik semmire , amit ennyi széjjelbaszás árán megkerestek, na jó, azért a reklámpénzeket még kizsigerelik a műfajból.

 oktatófilm:

 

51 komment

Címkék: blogter

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr104529472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

B. Hella 2012.05.21. 16:36:42

erre csak azt tudom mondani, hogy pont te voltál az első, aki megpattant a blogterről, hogy majd ő itt, majd ő megmutatja:D
Dudika, kár engem hülyének beállítani, hogy te bezzeg...meg már öt éve
neked volt a "csapatból" elsőnek indekszes blogod, nem?
miért is jöttél át ide, ha annyira szar?
Amúgy én ezt semmi másnak nem tekintem, mint egy felületnek, ami működik.
egyébként meg, ez az egész post...khm...én sem szoktam viselt dolgaidról postolni úgy, hogy Dudinak szeretettel, max levélben küldök ilyesmit. Ha meg akartad írni a véleményed erről az egészről, kár volt engem belekeverni. Ha meg nekem akartad megírni, akkor meg levélben kellett volna. Érzed a különbséget? Én sem írom ki X meg Z posthoz, hogy RÁD vonatkozik.

B. Hella 2012.05.21. 16:50:33

Ja, és mégegy. TE pörögsz állandóan ezen az indekszcímlap témán, én egyszer véletlenül kinyitottam, láttam ott valamit, írtam a címlaptüncinek, részemről lezárva. Ajánlom figyelmedbe a postomat a rózsaszín tündérkével, ami mutatja mennyire veszem komolyan ezt az egészet, veled ellentétben.
Az indexnek a stílusával meg a kiemelt blogjaival sikerült úgy alakítania a közönségét, hogy én csak "fikaevők"-nek hívom őket. Mégis, normális ember tájékozódik pl, kedvenc blogodból a vincentből? Amúgy meg, az origo népszerűbb, többen olvassák szerintem.

De mégis, megkérdem, ha ennyire ez a véleményed, akkor miért itt tolod?

B. Hella 2012.05.21. 16:53:47

arra már inkább nem is térnék ki, hogy milyen betegsége van annak, aki még a kinyaltamba is benevezett egy időre, ahol többszáz kommenten át ez megy: buzi vagy, seggedbe, stb, stb

Budai Hella · http://holgyekorome.blog.hu/ 2012.05.21. 18:18:04

@A Hannibal Lektűr-attitűd: na látod, ez lehet
viszont te nem foglalkozol velük ennyit:))

FilcTroll 2012.05.21. 23:28:58

A Nívó blog valóban döbbenetesen szar.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.22. 01:16:51

@B. Hella:
Sokadszor teszed közzé sommás állásfoglalásod a humorosan Kinyaltam!-nak nevezett társulattal kapcsolatban, Hella néne. Szerintem már minden egyszerű olvasó levonhatta a következtetést, hogy amennyiben értékes és elgondolkodtató sorokra vágyik, akkor érdemesebb a Hölgyek örömét simiznie a tabletjén, az alsó-rakpart egy magányos, de ekszkluzív pontján ücsörögve.
Amennyire tudom, az eredeti koncepció szerint a farizeus vagy álliberális értelmiség lett volna a célpont, de ahogy nőtt a "szerzői" létszám, úgy csökkent a szinergia és úgy vált egyre inkább öncélúvá, önszórakoztatóvá a blog.
A "Pina fasz/együttbasz/Szanalmas meg egy köcsög" típusú humorbonbonok pedig nyilvánvalóan nem széles társadalmi rétegek problémáit boncolgató szellemi útravalók vagy wannabe szépirodalmárok léleksímogatói. Én ugyan nemtom, hogy betegség-e oda tartozni, de kétségtelen, hogy jobban ment az anyázás, amíg nem ismertük egymást, nem tudtuk, hogy a másik jogász, tanár, informatikus, filozófus, politológus, műlovarnő vagy épp közgazdász. (Bocs, ha kihagytam valakit)
Betegség-e a cinizmus, a multinikkezés, a provokáció, ha ezt nem önmegvalósításnak vagy üzenetnek szánjuk? Lehet. Szerencsére van civil életünk, ahol bár bosszant a világban tapasztalt szűklátókörűség, a korlátozott ismeretek alapján születő ítéletek sokasága, a sznobizmus, mégsem küldünk el senkit a picsába és nem mutatunk rá a másik önellentmondásaira.
Apropos, dícséretnek veszem, hogy ellenérzéseid dacára képes voltál többszáz (!) kommentet elolvasni abból a förmedvényből; ez az igazán nyitott, européer hozzáállás hiányzik manapság a szellemi elitünkből.

Ja és Frikk, nem szeretném itt folytatni a flame wart a komoly és komolytalan kattintásokról, deBHella néninek -úgy éreztem - meg kell világítanom egy másik nézőpontot is.

magyar-magyar szótár 2012.05.22. 04:44:06

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Már megint fölfelé nyalsz, lefelé meg butának nézel engem: Hát ha valakinek megmutatom a WIN98-hoz mellékelt képkezelőt meg azt, amit a SOKKALFEJLETTEEEEBBBB XP-hez adnak, akor aszongya neklem, hogy az 1998-as a menőbb. Nem figyeltél oda lenézés közben és véletlenül a konteo-mat támasztotad alá. De őpl az autó"fejlesztési" marketingben ugyanígy megy ez, pl 50 év után rájöttek, hogy ki kell venni a hátsó rugótoronyból a lengéscsillapítót és más-szögben berakni. Hamarosan el fognak jutni az osztatlan merevhátsófutóműhöz is.

Sajnos ezt a részét, amiben engem most [2012-ben, amikor pl 1980-ban is sláger volt ez a megoldás :D ]megpróbálsz üldözésimániás elmebetegnek beállítani, nem én találtam ki. Célszerű ráijesztegetni az okostelefonkinézettel is törődékre, hogy legyenek kompatíbilisek (azaz vegyenek vissza).

Hanem mit szólsz ekkerjoz podcast ötletéhez, bár nem tudom, mi a podcast, de frenetikus felolvasó vagyok és HANGZÓ-ban talán értelmezhetőbbek a förmedvényeim.

magyar-magyar szótár 2012.05.22. 04:46:37

@B. Hella: Belülről kívántam volna bomlasztani, gondolom ezen Bogiék bepisilésig nevettek, főleg mert ők egyetlen pillantással összestatisztikázzák az összes nickemet itt (is). És hát a Májn Harcz-omnak ugye az lett a vége, hogy énnekem kellett volna felbomlanom. De még nemegészen oszlok, ezek a régi hullák is eléggé tartósak...

magyar-magyar szótár 2012.05.22. 04:48:01

@B. Hella: Egymásközt vagyunk, mintha pl egy idegenbolygó fészbúkblankettáján csetelnénk: Bogikáék ugyanis nem szokták elolvasni még azt sem, amit a címlapra föltesznek, vót pár "balesetük"

magyar-magyar szótár 2012.05.22. 04:50:06

@ripők: a Ki'tam!-bubusozás Hella részéről only féltékenységijelenet Frikk miatt, hogy ott bezzeg nyalta az idegenpinákat (amit persze ő nem kínál Frikknek :DDD)

magyar-magyar szótár 2012.05.22. 04:53:26

@B. Hella: A buzi, köcsög ánusz, Drafi kúrja Nyunyót típusú kommentek a Frikk előtti időszámítását jellemezték a Kigondoltam!-nak,azóta pl könnyed filozófiai dolgozatok szendvicsében egfy egy korszerűmodernhaladójóoldali szociológiaigondolat (radairosseb egyenesen az LMP társadalompolitikaitagozata lehetne) ragyog. Levéltáros Gedeon pedig még Hannibal-nál is politikaimegfelelőbb.

magyar-magyar szótár 2012.05.22. 04:57:08

@FilcTroll: Nekem az tetszett, amikor még az volt kiírva, hogy "Vitassuk meg", és erre én odamentem és fölévetettem egy 3-ik [képlet: 2D + XD = 3D] álláspontot, persze moderáltak. Amikor kifogást emeltem, akkor a főparaszt azzal védekezett, hogy nem ő, hanem Dodi volt.

Hella B. 2012.05.22. 06:04:34

@ripők: Nem tudom, észrevetted-e, de olyannyira nyomom itt a saját blogom reklámját, hogy többnyire MÁS néven kommentelek, mint most is, olyan néven, amihez nem tartozik blog. Jó, persze, nem vagyok egy pedáns típus, néha mégis az eredetivel lépek be, ami mellett ott a blog neve, de többnyire igyekszem a másik neveimet használni. Szerintem neked soha nem mondtam, hogy látogass meg minket, és most is kizárólag a Dudival való vita miatt hivatkoztam egy cikkre onnan, aminek NEM tettem be a linkjét ide. Amúgy meg, nagyjából teszek rá, neked tetszik-e a blogom. Valóban, a blogolás játék, sőt sokszor szerepjáték, a szinész is eljátszik csak egy figurát, csak éppen amit ti ott játszotok, több éve....hát izé. Kétszer olvastam végig egy-egy kommentsort, egyszer mikor Frikk mondta, milyen pompás blogban lett társszerző, egyszer pedig, mikor közölte, hogy gyökeres fordulat állt be a hozzászólásokban. De teljesen igazad van, semmi közöm hozzá, hogy ott mivel töltitek az időt, látod, veled itt teljesen normálisan szoktam csevegni, neked soha még csak célzást sem tettem arra, hogy ja, te ott is tag vagy, akkor buzi-e vagy és LFS.

Hella B. 2012.05.22. 06:11:51

@ripők: @magyar-magyar szótár:
de ha már tényfeltáró műfaj, hogy Frikknek mér szoktam a vitákban a pofájába vágni, ha nagyon baszogat engem
Frikk többször akart már valami "komoly oldalt" nívós cikkekkel, tartalommal,stb.
Na most, az egyik ilyen esetben naponta 10 oldalas főszerkesztői körlevelekben jól leosztotta a megfélemlített és güriző tagságot, pontosan kinek milyen cikket kell írni, miről, hogyan, rovatok, témák, GOMBOK színe, stb, stb, majd ő egy kib...ott sort sem vésett oda be, hanem boldogan elvonult játszani a kinyaltamba. Majd, miután szétesett a remek kis tervezett oldal gárdája, Frikk a következőket okolta:
1. Fletó
2. Bajnaigodcsi
3. Indeksz
4. Indeksz
..........12. indeksz....stb, stb
Az, hogy esetleg néha neki is fel kellett volna tennie egy-egy cikket, nem csak a tagságot abajgatni a körlevelekkel, majd kinyaltamozni, azóta sem csengett le a fejébe, ellenben, ha így erre rávilágítok, akkor természetesen jön, hogy én féltékeny vagyok az ő ottani tevékenységére, mert engem oda nem hívtak meg.

magyar-magyar szótár 2012.05.22. 07:09:12

@Hella B.: Frikk már nem akart semmit. A többi majdnem stimmel, az a baj, hogy a majdnemben benne van a majd is meg a nem is.

magyar-magyar szótár 2012.05.22. 07:10:41

@Hella B.: Kiszámíthjató, hogy ha 4-5 év (és egy pedagógusfika blog) kellett ahhoz, hogy először fölnyillajon a felismerés szikrája, még 3-4 év és talán ráébresz az indeksz szerepére is.

FilcTroll 2012.05.22. 07:16:19

Hmmm... feltárul fülledt, bennfentes múltatok.

Öe.

A podcast fasság, annak élvezetéhez idő, fejhallgató vagy hangszóró és sávszél kell, ès a szöveggel ellentétben nem lehet a sajá tempómban feldolgozni.

magyar-magyar szótár 2012.05.22. 07:23:13

@FilcTroll: Viszont jobban előjönnének a szövegem zappai megoldásai. Ritkán olvasok föl, de akkor a siker frenetikus. Ezért megvádoltak, hogy nem tudok írni, csak jó előadó vagyok.

FilcTroll 2012.05.22. 08:20:57

Értem én, de egy blogposztról 3-4 mp alatt eldöntöm a címe és bevezetője alapján, h van-e kedvem elolvasni -- és ezt akár kakálás közben is megtehetem; még el is olvasom, meg is kommentelem simán.

magyar-magyar szótár 2012.05.22. 08:28:21

@FilcTroll: A blogmarketing pont azt a 2-3 mp-t célozza jól, a fészbúkizáció (a tmbrl] pedig mindentovábbit fölöslegessé tesz. Régente ezért sopk blogger megsz ... szóval ügyesen megszívaták a címlaptündéreket és a 2-3mp-es rácslaffantórésszel szögesellentétben fogalmazták meg a mondanivalójukat, aztán Modor Tibor szórakozott ezzel a trükkel, ma pedig Török Gábor Elemez aratja le a novemberi mező búcsúpipaccsait.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.22. 08:36:05

@Hella B.: Nem kerülte el a figyelmemet, hogy nem szpemmelsz. Ezt nem is értem, miből gondoltad, semmi bajom a blogoddal. Néha viszont azt éreztem a hozzászólásaidból - tévedhetek - hogy elönt a keserűség, mert a faszozás valakiknek menő, míg az igazán fennkölt és tartalmas dolgok sikkadni látszanak. És most már a személyes tapasztalatodból táplálkozó keserűséget is értem (Frick).
@magyar-magyar szótár: Én szerettem az ottani írásaidat is, de azért megmosolyogtat, hogy szerényen csak korszakalkotóként jellemzed az ottani tevékenységedet. Sajnálatosan távozásod után valamelyest valóban visszaestünk és ismét firtatjuk a másik intimszféráját.

Hella B. 2012.05.22. 10:02:21

@FilcTroll: de ugye most nem AKÖZBEN írtál nekünk:D

@ripők: jaj dehogy, semmiféle keserűség sem egyik sem másik témában. Vannak a plebsnek szóló hívószavak (már bocs:D), és tudom, hogy olyan helyen mindig nagyobb a tömeg. Nyilván én is ki tudnék találni mindenféle népszerű dolgot, amire harapnak, de valahogy nem vonz, annyiszor elmondtam már, én tényleg egy ilyen hülye sznob úrinő vagyok. Frikkre meg csak akkor szoktam berágni, és felhozni a dolgot, mikor macsóistán fölényeskedik. Most pl konkrétan a Hellácskán rágtam be. Ha egy nőt észérvek nélkül akarnak taccsavonalon kívülre tenni egy vitában, akkor "Hellácska" lesz, elvégre mennyire lehet komolyan venni egy helléácskát?

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2012.05.22. 10:09:40

@magyar-magyar szótár:

nemérted (egyértelműbben: nyal a faszom)

tény, hogy a blogter szar, és szar volt már 4-5 éve is (és én voltam az egyik első, aki átjött ide, bezony:P - és megvan még a levelezésem doranskyval 2008 elejéről, amikor már lopott posztok voltak címlaposak meg a hisztik mindennaposak - ha gondolod átküldöm:)

és tény, hogy nem a bloghútól lett szar (ha csak nem úgy, hogy a bloghúsok elrabolták a blogteres fejlesztő gyerekeit így zsarolva út, hogy szart fejlesszen; vagy ők rúgatták ki doransky-t stb stb)

(ahogy a fidesz sem gyurcsánytól szar, ez ugyanaz a séma)

a blogteres serpa módszer meg, amit te itt visszasírsz, az csak családi bt szinten működik

--------------

podcast: nem tudom, lehet jó is - bár én próbáltam, de nem hallgattam soha, nekem nem jött be, úgyhogy ne engem kérdezz:)

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.22. 10:11:20

@Hella B.: Khm. Egy Hellácska mondanivalójának leglényegét is ki lehet köbözni, ha valaki nem a felszín vagy címkék alapján ítél. (vö.: Kinyaltam!)

magyar-magyar szótár 2012.05.22. 11:44:40

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Krikázd már be jelölőfilcel ott, ahol azt állítottam, hogy a bloghútól lett szar a blogter, nem.
Az indexnél a 2005-ös fejlesztéskor megszületett a döntés, hogy blogfronton is nyomulnak, ott volt a sok politikaipayolájuk (ma már a kereskedelmi és fészbúkpajolázás megy, lásdd az Apple powerelése) Erre céloztam a tevekaravánokkal, akikor a kisujjadkörmeélén táncoltattad az MTI-szálkácskát az elbaszott álbloggal.

Egy egészen egyszerű történet keretében a Jövő Erős Kutyája meggyőzte az akkor még eléggé erős kutyát, hogy a túróspalacsinta neki kell. D' már 2008 végén átrándult a telefonos mikrotartalmak felé, amikor még szerintem te se nagyon értetted, hogy miért.

Ez nagyon hülye, poltisztes módszer, amikor olyan kijelentésekre hivatkozva üldözésimániásozol (LEkonteózás) amit nem is mondtam.
A blogter a lipettlopotthártyája miatt volt szar, ellenben a bloghúval, ami a lipettlopotthártyái miatt vacakol. Ez pedig magyaripari jelenség. Olyan szovjet-szinestelevízió szerűek lehetnek a magyar hártyák.

Sok autószerwelő pl nem tudja, hogy maguk a vasak nem szarabbak a maiautókban sokszor, csak a sofware. Aminek az a lényege, hogy ha 30ezer km-ként nem viszed be 20ezerért software-frissíteni az autór akkor beszarik a PROGRAMJA (nem a vas

magyar-magyar szótár 2012.05.22. 11:58:14

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Utoljára a Gabonaforgalmi Tröszt emberit láttam olyan édesarcúan tárgyalni termelőszövetkezeto főségekkel, ahogy a b'bulin a sok narancsszín kaszálósmókinnccospólós jógyerekarc a D'ékkel halkan beszélgettek. Tisztára emberközeliek voltak, de te a másikteremben, önhibádon kívül :D .

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2012.05.22. 12:05:32

@magyar-magyar szótár:

"Ez nagyon hülye, poltisztes módszer, amikor olyan kijelentésekre hivatkozva üldözésimániásozol (LEkonteózás) amit nem is mondtam. "

a fagyi visszanyal:)))

hónapok óta küzdök veled ugyanígy

Hella B. 2012.05.22. 12:30:32

@ripők: de van, amikor valami az is, aminek látszik, nincs semmiféle felszín és semmiféle mély, csak a dolog a maga valójában.

@A Hannibal Lektűr-attitűd: én már feladtam. Minek küzdeni? tök fölösleges. Engem csak az bánt, de nagyon, hogy pár éve volt egy jópofa, nyitott, szarkasztikus és pikirt pasi, és mostanra elvesztettük őt :((

Hella B. 2012.05.22. 15:03:46

és most még hülyének is nézek ki, mert Dudi törölte a kifogásolt részt:D

magyar-magyar szótár 2012.05.22. 15:37:31

@Hella B.: Viszont sunyimódon otthagyta az <öncenzúra> jelét.

magyar-magyar szótár 2012.05.22. 15:40:39

@Hella B.: Hát mert éppen úgy érzed, hogy a pikírtszórómból most reád is hullt flitter. Ugye, addig, amíg nem neked fájtakm a fikablogok nem fájtak, de a... emlékszel a bűnösrétegekre-szalámizásra? ... mihelyst lett egy "érintős" (holott te nem leszel soha a súúúgarak irányában...) rögtön fájni kezdett.

Az a 79 buszsofőr, aki sk elhárította, hogy ne gyulladjon ki a busza a hagszigetelő paplanra verődött motorolaj miatt, ők nem kerültek a sajtóba, csak a hat, aki cseszett az olajfüstre is és azt mondta, hagy gyulladjon csak ki, úgyis csak a füstje lesz nagy .. és mennyire igaza lett!

Hella B. 2012.05.22. 16:05:15

@magyar-magyar szótár: hagyjad már a témát. Én már rég el is felejtettem. Az bántott, hogy le lettem hellácskázva, mivel veled jóban vagyok. Hogy címlaptünci mit csinálsz, arra teszek magasról, mivel vele annyi a kapcsolatom, hogy időnkét felháborodott:)) levelekkel bombázom, amúgy fiú, és szerintem így néz ki:D
2.bp.blogspot.com/-D-yybHTnAIg/TdNEHPwC1EI/AAAAAAAABAg/Mbrly_kpYSs/s1600/fairy.jpg
Amúgy, hogy lehet, hoyg az előző, meg ez alatt a kormány alatt is ugyanazok a bűnös rétegek? csak hasonlítanak valamiben az előző ormányra?

magyar-magyar szótár 2012.05.23. 04:30:27

@Hella B.: A sínre tett kishajó ugyebár addig robog, amíg a sín, alátéve, tart. Utána majd valami más következik.

ccactus · http://nivo.blog.hu/ 2012.05.24. 21:16:53

Jó ez a bezzeg a hőskorban minden jobb volt duma..

ccactus · http://nivo.blog.hu/ 2012.05.24. 21:32:22

@magyar-magyar szótár:

"Nekem az tetszett, amikor még az volt kiírva, hogy "Vitassuk meg", és erre én odamentem és fölévetettem egy 3-ik [képlet: 2D + XD = 3D] álláspontot, persze moderáltak. Amikor kifogást emeltem, akkor a főparaszt azzal védekezett, hogy nem ő, hanem Dodi volt."

Ez nálunk biztos, hogy nem fordulhatott elő. A "Vitassuk meg" is kint van a mai napig.

Alapelvünk, hogy az olvasókra nem vagyunk irigyek (nekünk is ingyen van), továbbá teljes a szólásszabadság.

Ilyen típusú bírálatoknál azt szoktam felajánlani, hogy írjon meg bátran egy teljes posztot, és én isten úgyse' kiteszem. Persze még soha nem érkezett semmi, általában csak a szája jár a magadfajtának..

csakapanasz csakagond csakabaj ez az igaz magyarmagyar?

ccactus · http://nivo.blog.hu/ 2012.05.24. 21:38:13

@Hella B.:

"Valóban, a blogolás játék, sőt sokszor szerepjáték"

Szerintem is.

Ellenben a Kigondoltam!-ot én nagyon szeretem. Nagy hatású blog tud lenni (rám személyesen mindenképpen), ha valaki érti a csíziót.

Mostanában már csak némán olvasom, mert mintha kicsit idegesek lennének a fiúk újabban. (Lehet azért, mert kikoptak onnét a lányok.) Meg biztosan a sok stressz miatt.

De azért jó kabaré még mindig.

B. Hella 2012.05.24. 22:27:04

@ccactus: ahogy mondod, szerepjáték
nekem is volt már mindenféle blogom, ahol nem magamat adtam, hanem kalandvágyó úrinőt, meg pszichológust és hasonlók, de általában nem értek meg 5 postnál többet ezek a blogok. szóval, ha érted mit mondok...ami négyszer poén, négyszázadszorra már khm..., legalábbis szerintem.

magyar-magyar szótár 2012.05.25. 06:40:57

@ccactus: A lányokat többször is, megjátszva a taplótahó FASZokratát a fiúk "tiltották" ki

persze nem igazán, csak játszásiból

magyar-magyar szótár 2012.05.25. 06:41:58

@B. Hella: Na elégedett vagy azzal, hogy 17 ömlő vízcsap mellé nyitottál egy újat és ugyanaz egy mégnagyobb lett annyitól is, amit te folyasztottál az ugyanabból?

magyar-magyar szótár 2012.05.25. 06:45:06

@ccactus: Moderáltátok egy teljesen ártatlan egyedi (tehát ugyan nem a lehetséges kétféle csapból folyós) kommentemet. Amikor megkérdeztem, akkor volt a válasz az, hogy ~

Énvelem vigyázzál, mert nekem nem csak a szájamjár, de az ujjaim is a billentyűzeten!
De mit a faszt írjak olyan blogba, ahonnan a kommentemet is törölték máig nem tudom, miért? mert a magyarázat, miszerint ~ nem igaz.

De írok én, adj témát és írom is.

ccactus · http://nivo.blog.hu/ 2012.05.25. 09:39:11

@magyar-magyar szótár:

Nem moderáltunk.

Írd meg azt, amit a kimoderáltnak vélt kommentben írtál. Írd le a véleményed a blogunkról. Kitesszük. (Tudod, fontos a bizalom. Úgy érzem, te mintha te nem bíznál bennünk eléggé egy régi sérelem/tüske miatt, ami valószínűleg csak félreértés volt.)

Különben meg mire vigyázzak?? Akármit írhatsz, azok csak karakterek egy virtuális térben. Ki ne találd már, hogy ettől félnem kellene. Nem veszem én ezt halál komolyan, nem csinálok belőle presztízskérdést. Ez nekem csak egy vicc, egy poén, egy hobbi. Minél színesebb, minél élettel telibb, minél sokoldalúbb, annál jobb. Épp ezért nem moderálunk semmit. Minek? Mert valaki másnak nem tetszik és nehogy elpártoljon tőlünk? Ugyanmár!? Vagy mert nekünk nem tetszik, ezért vennénk ki? Ilyen szélmalomharcba nem megyünk bele, meg különben is minden vélemény értékes.

Mi nyitottak vagyunk mindenre, és toleránsak. Aztán, hogy egy ilyen bulihoz mit szólnak az olvasóink, arra megint nagyon kíváncsiak vagyunk.

Szóval ez a Nívó blog! Nem pedig csak az, amit sokan láttatnak bennünk, például te is, hogy mi vagyunk a fehér holló a sok orbán fóbiás között. Úgyhogy Hajrá! Írjál! Kötöttségek nélkül.

ccactus · http://nivo.blog.hu/ 2012.05.25. 09:41:54

@B. Hella:

Az első öt posztot a kutya sem olvassa. Az, hogy nem tudtad továbbvinni, szerintem inkább a kitartás hiányát mutatja. Vagy esetleg azt, hogy valójában nem is ezt a lovat akartad. Én meg vagyok elégedve a blogunkkal, saját kedvtelésemre csinálom, ameddig csak jólesik.

B. Hella 2012.05.25. 14:18:27

@ccactus: kitartás hiánya:)) egy abszolut szellemi maszturbációval kapcsolatban:))
ez nem egy komoly projekt, vagy az?

Amúgy meg, tarts túl kényesnek vagy finnyásnak, még hogy fiúk ott jópofiznak, azt valahol megértem, de szerintem egy nő még viccből se böfögjön vagy fingjon társaságban, gondolom, érted a példát

magyar-magyar szótár 2012.05.27. 05:38:51

@ccactus: Annakidején a blogteren tevékenykedtem és ott is a haladó jó és un "baloldali" gondolkodásúak bevett szokása vlt a moderálás, ha tudtam, hogy az ilető szokása ez, pl Kósza bácsinál, akkor mindig készítettem másolatot a kommentemről .
Ugye a "bloghú az Index az természetatta liberális egy hely"
Leginkább a szájjalliberálisok... nemhogy törölnek, de eleve föl se kerül a komment, erre megvannak a hivatklozásaik, a faszistákok. Aztán ha pl faszistákokat provokálóz írnának és már 286 kommentnél jár a kiajánlós cikk, elkezdenek sopánkodni, na mi van, egy náci trol se jön?

Legnyomorultabbak az álnáci provó nickek. Még a valódináci kommentnickeknél is nyomorultabbak..
namost nincen meg az a kommentem, amit töröltetek. Annyit nem ér, előturkálnom, mikoris vót az, vagy jó féléve. A lényeg: kifogásoltam a törlést az bentmaradt. Nem véletlen volt, vagyis nem a blogmotor ette meg a kommentet, kipattant azonal az oszlopba MAJD ELTŰNT.

magyar-magyar szótár 2012.05.27. 05:39:36

@B. Hella: A Ki'tam már nagyonrégen túl van ezen a fingósböfögős korszakon

Hella B. 2012.05.27. 08:46:54

@magyar-magyar szótár: leszarom. De amikor csatlakoztál benne volt, nem?

magyar-magyar szótár 2012.05.27. 08:56:40

@Hella B.: Amikor csatlakoztam hat kommentből lebuktattam radairossebet, hogy okosabb, mint én, ráadásul politikailagmegfelelő jóoldali, van mit tanulni tőle

magyar-magyar szótár 2012.05.27. 08:57:50

@Hella B.: te máig úgy tudod, hogy radai azt tudja: kúrás, ánusz nyunyót bassza dragi
erről ÉN TEHETK???

Hella B. 2012.05.27. 09:05:19

@magyar-magyar szótár: hogy stílszerű legyek, mi a fasznak csatlakoztál, te buzi, ha ez ment? népnevelési céllal?
süti beállítások módosítása