Meg a nyomtató ökör szája se.

A nap slégere ugyanis az, hogy fejérmegyei fidesz oligarchák nem tudtak maguknak parancsolni és több, mint 1200 hektár államiföld bérletét kaparintották meg. Huha. (Máma már a Nyerges Family nyomtatóökre nyugodtan zabálhat kétpofára, mindennapra egytojás!)

Ki katonosákodik a maga zsoldján.

Ki ingyen puzsérróbert az anyja valagában? Hát a körösztannya térgyekaláccsa? Ismerjük-e az Új Színház színésznőjének nevét, aki haláltmegvető bátorággal maradt a társulatban. [pont] Zsűritag 300ezer Ft/alkalom lesz-e ilyenből. [pont]

Az nem korrupció, amikor Magyari Péter index újságírónak, csak azért, mert olyan aranyos, mint a Kétfaszú Kutya Párt kutyussa, fizetnek olyan munkának nem nevezhető innen-onnan [ forrásaink!] összetákolmányozott mineknevezzeméért, amit ingyen kiszop és összekenyeget a kisujja körme alól is különbül  akármelyik ingyenmedve blogger is, nemhogy valaki az ezer munkanélküli papírsajtómunkásról, akik mehettek a levesbe a paracsizmaváltás [2005.] után. 

Jogunk van hosszúutazásunkra testvérasszonyunkat magunkkal vinnünk.

A levesből a szálkát kiszűrik és a tevét nem látják meg. Ugye a szaros ezerhektáros földbérlet országoshír főcímekkel, amikor meg Leisztinger 635-1200 millióért egész mezgazertéket vásrolt ösze úgy, hogy pl csak a gépek ócskavasárban számolva többet értek, nemhogy a 3000-6000 hektárok öröktulajdonjoga, az nem számított, ment a regionális kisszinesbe 10p-ssel, mert az a mi kutyánk nyomtatóökre vót.

Más szemében a fogvájót meglátja, de amidőn a lopottszemöldökfából magának a víg matróz szálkát haséjtott, arra mán igön fëllátott!

A cigány az mind lópik, de a magyar az bëcsűllettes, ő csak szerëzni jár a határba. A kaminyonrú esëtt le neki.

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr734475877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FilcTroll 2012.04.27. 08:03:14

Majd erre akkor térjünk vissza, amikor a bérlőknek hirtelen k olcsóért meg lehet venni azt a földet, amihez majd traktort, hitelt, támogatást is ad szorgos népünk.

Nem olyan bonyolult ám ez: már "csak" földet lehet lopni, esetleg van még pár milliárd az atombizniszben, vasútfelújításban, környezeti károk felszámolásában. Ennyi mehet privát zsebbe, az alacsonyabb kádereknek meg ott a sok állás az új, állami megavállalatoknál és azok körül.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2012.04.27. 08:03:41

méginkább az úgy van, legalábbis baranyai bányászvidéken, hogy a cigánynak a mocskostetves tolvajkurvaanyját, pökjük, legfeljebb ha akkor állunk véle szóba, mikoron okosba kell a tűzifa. Összefüggés nincsen.

kikoránkell 2012.04.27. 08:25:23

@FilcTroll:
Kihagytad, hogy jövőre lejár a földmoratórium, lehet Dudi még nem hallott róla. Meg az is lehet, hogy ilyenkor nem adja össze, hogy 1+1 az legalább 5 lesz. Euróban.

FilcTroll 2012.04.27. 08:44:21

@kikoránkell: igaz. Én még azt is tunni vélem kurvaokos kommentelőként, hogy abból lehet majd észrevenni, h tényleg elfogyott a lopnivaló, hogy Gyurcsány F. sértődötten kivonul a politikából, és az USA -ba költözik előadásokat tartani a magyar demokrácia haláláról -- miközben igazából a klán indonéz vállalataival molyol.

A földbirtok a következő nagy buli, vszeg nem véletlen az sem, hogy előjött ismét a zsebszerződések ügye, ugye.

kikoránkell 2012.04.27. 09:43:42

@FilcTroll: szerintem meg nincs nekünk annyi képzelőerőnk a lopási lehetőségeket illetőleg mint annak a találékony népségnek. az államosításokban komoly potencia van.

Amúgy azt kajolom Dudiban, hogy milyen ügyesen kavarta bele Leisztingert már megint, holott a felállás most épp Fidesz-oligarchia vs kisgazdák volt, iszen Ángyán is emiatt bukott ki.
Kezd a dolog hasonlítani 1848-ra, oké, nem vagy többé seggberúgott jobbágy, de földed nincs, lehetsz seggberúgott zsellér. Hogy örüjjé, bazmeg!
:D

Hella B. 2012.04.27. 10:58:14

ahogy Gizella is énekli
jaj de unom a politikát...rampampam:D

2012.04.27. 11:32:19

A Népnek öt új adó, meg Ájemef ra Bigája, nekik meg szőlőbányák meg bérletek. Ez népnyúzás és hazugság, mongyonle.

nagyon_buta 2012.04.27. 13:47:31

Remélem szólíthatlak ismeretlenül Dodinak (de valahogy kell, én ilyen régimódi vagyok)szóval még egy-két adatot beleírhattál volna a gonoszok lopásairól -mondjuk az, hogy a nagyapám ölt engem nem jogosít csalni- és simán blog nevet válthatnál mondjuk magyar-nívóra.

FilcTroll 2012.04.27. 20:09:10

@kikoránkell: a jóoldaliak is annyit loptak már, hogy minden állampolgár hetedíziglen jogosult felemlegetni a kurva anyjukat bárhányszor.

Most a rosszoldal jött éhes zsebbel, 8 év alatt nyilván nyakig eladósodott a fidesz is, ideje van a szüretnek.

Nem látok különbséget, még ha az összegek esetleg nem is állnak arányban -- egyrészt vszeg közelítő fogalmunk sincs az igazi összegekről, másrészt a meccsnek messze nincs vége, a rosszoldal adogat (veszeget), így bármikor egyenlíthet.

kikoránkell 2012.04.28. 04:07:47

@FilcTroll: engem a lopások talán nem is annyira idegesítenek mint, hogy már olyan ez mint Igoriban, egy csomó bolond szabadon kísérletezik, a többi nyomorult meg pusztul megfelé.

FilcTroll 2012.04.28. 05:32:53

@kikoránkell: szerintem pontosan tudják, hogy mit tesznek. Persze kellett rögtönözni, de az alapvető dolgokra igenis volt tervünk, csak nem úgy, ahogy mi képzeljük.

Én úgy látom, hogy ki-ki megkötötte a maga alkuját az ördöggel. Van, aki a hatalom, más a pénz miatt, de a politikusok belátták, hogy tisztességesen nem megy. Mintha lennének láthatatlan játékosok is a politikai pályán.

Amikor Orbán először nyert, akkor utána kicsit megtört valahogy. Rmlékeztek? Mintha megtudott volna vmi olyan igazságot, ami megzavarta, lefékezte. Sztem akkor tudta meg először hatalma korlátait.

nagyon_buta 2012.04.28. 07:49:23

@FilcTroll: Az a fixa ideám, hogy Magyaro.-n létezik egy gazdasági "háttér hatalom" -mint egy jégkorong csapat tulajdonos- és a látható pártok nem mások mint a jégkorong csapat különböző sorai. Ezért nincs igazán feltáró és ellenzéki média (hisz mind ugyan annak szurkol).
Ebben a rendszerben a csere sor szerep jut a fidesznek (bár igyekszik előre jutni), erősíti ezt az ötletem az is, hogy az összes intézkedésük megegyezik az elfáradt fősoréval...

FilcTroll 2012.04.28. 08:22:04

@nagyon_buta: én inkább arra tippelek, hogy több ilyen entitás dolgozik, hol együtt, hol egymás ellen. Ezek sztem nemzetközi ügyek és érdekek mentén dolgoznak, nagypályás, geopolitikai játszmákban (energia, víz, termőföld stb.). Gondolom, hogy ezek a láthatatlan szereplők a számukra fontos kérdésekben ügyesen tudnak nyomást gyakorolni, a nekik lényegtelen dolgokban meg hagyják őrjöngeni a helyi erőket.

Így lehet az, hogy GyF Moszkva embereként egyengette az ő gázvezetékük ügyét, míg habosra kereste magát helyi lehetőségeken (pl. h1n1 oltóanyag).

Lehet találgatni, hogy az EU-nak látszó entitás miért csicskáztatja a fideszes majmokat... Hirtelen az jut eszembe, h OV nem akart annyi termőföldet átengedni, mint amennyit kértek, de végül sikerült megállapodni. Pénz szokta megoldani ezeket a problémákat, abból pedig van bőven.

És vszeg emiatt olyan hely Mo., mint Casablanca: kémek, érdekek, nemzeközi suskusok. Lehet, hogy ezért szivárogtatott vki épp eastcasablanca néven.

ekkerjoz 2012.04.28. 09:00:28

Én is pályáztam, nem nyertem, szóval aki akar, nyugodtan nevezzen elfogultnak.
Az nfa pályázatokkal az a helyzet, hogy sokan pályáznak, kevesen nyernek.
Harminc éve tanácsi bérlakás volt sokkal kevesebb, mint arra vágyó enber, volt akinek jutott, volt akinek nem.

A bérelhető föld valahogy elfogyott, és hát ki az a hülye, aki nem izgul rá 1250.- Ft/ak/év bérleti díj ellenében az állami földre, ugye.

Azt remélem, hogy a nagy földéhségben, és kétharmados többségben jófiúk hozzápiszkálnak a külföldiek által farmolt dolgokhoz, már csak a hecc kedviért is.

nagyon_buta 2012.04.28. 09:05:38

a nagy játszmákban mi kishalak vagyunk, a h1n1 is egy óriási, világ biznisz (kis itthoni lehetőséggel, az oltóanyag gyártás itthon egy kiválóan meg/el/kiszervezett buli),
a csuklóztatásunk okát ott képzelem (tárgyi tudás nélkül), hogy egy globális pénzügyi "háborúban" mellékesen, fusiban (dollár megszüntetése-világpénz létrehozásának főakadálya az euro), bizonyos pénzügyi alapok Mo.-t kiakarták sajátítani, megszerezni (az államkötvény, államkölcsön kiváló buli), de sajnos ezen törekvés ellenérzést szült....
A déli energia (gáz, olaj bármi) vezeték sorsa a betáplálásnál dől el.

magyar-magyar szótár 2012.04.29. 03:57:44

@nagyon_buta: @kikoránkell: @FilcTroll:
Földügyben valójában a mérkőzés folyamatos és a játékosok talán föl se néztek 2010. májusában. az okostojás sajtómunkásságunk budapestiparaszt szekciója abból voont le hamis következtetéseket a titkos MSZP-FIDESZ össuzefonódásokra, hogy "egycsapatban játszik" a fideszoligarcha az emeszpésoligarchával. Viszont az MSZP budapestiparaszt szekciójit az ellenfél vette le kilóra, ez tükröződött páréve a téeszelnöktagozatosozásban, amikor a jóoldali politikaimegfelelő újságírók oktondian és mitsejtve (vagy nagyon is jópénzért) elkezdtek az ellenségnek szurkolni (ezért nem kapott sajtóvisszhangot az, hogy a haldokló SZDSZ utolsókat rúgván pont Bajcsányékkal baszott ki.
Ugye, ha választani lehetne, akkor az osztrák lova ne dögöljön meg, de a fideszesek lova minddögőjjön, a rohattcigánnyának, annak.

magyar-magyar szótár 2012.04.29. 04:01:46

@ekkerjoz: Viszont a (budapesti) tanácsibérlakás buli óüriási lehetőség volt a budapesti tanácsmilliomosk (a szocializmusban hóttfeketézők) vagyonelemeinek a legalizálására, mert a tanácsibérlakásra jogosult, elsőlépésben 800ezer-1Milláért lemondott a bérletijogáért majd a mászek (budapesti kriptomilliomos) 2,2 milláért megvette a tanácsi lakást és legalábbis pénzénél lett. (Ezeket a pénzeket pesze 4-gyel kell szorozni sőt öttel és a lakás 68-100nm)

ekkerjoz 2012.04.29. 05:46:35

@magyar-magyar szótár: eggen, és mit gondolsz, minek van manapság a haszonkölcsön, mint lehetséges földhasználati jogcím, édesegybarátom?

magyar-magyar szótár 2012.04.29. 06:56:40

@ekkerjoz: A föld azé, aki jelzálogkölcsönt kap rá. egy jó meg egy rossz közül könnyű választani, de kett vagy több rossz közül is kell [ill. lehet] választani. Mi a hasznosabb, a veszettkutyának lökni falatot vagy a patkánynak kutyatápot rendszeresen. A fődet senki nem akarja túrni, ki túrja akkor a geci magyar oligarcha vagy az osztrák banki konzorcium strómanja. A geci magyar oligarcha legalább valamennyit itthon is költ. Az se mindegy, milyen banktól vesz föl rá jelzálogkölcsönt.
Aztán ott van a sok geci rohadék volt téeszfőnök, akik ellopták a szövetkezet és a tagság vagyonát és még pofáznak. Még arra is restek voltak, hogy a lopottvagyont megőrizzék, még a kft-tagtársak egymástól is sajnálták a profitot, inkább úgy voltak vele, sajátmaguklnak se legyen. Tetvek teveinek tetvei. Ki pofázta 1992-ben, hogy a kárpótlásijegy budipapírt se ér? Mi zúgta, erdő, mező, nádak, a bereg? Ki nem gondoplkodott. hol voltak akkor a mai okosak, ugyanott? Akkor is valaki[k]nek a kövét fújták meg most is.

nagyon_buta 2012.04.29. 08:45:49

@magyar-magyar szótár: Az én szerény meglátásaim szerint az osztrák gazda nem csak termelési céllal veszi a fődet (a magyar se), hanem konkurencia stb. eltüntetés céljából, amíg azonban az egész EU/világ mezőgazdasága egy fekete/szürke katyvasz ez nem látszik tisztán.

magyar-magyar szótár 2012.04.30. 06:42:59

@nagyon_buta: Ez csak számunkra itt Magyarországon újság, hogy van tényező az üzletiszférában, amit nagyon is érdekel a FŐD. Ez pedig a BanRendszer. Ma is és általában a legszilárdabb biztosbefektetés a föld[ingatlan] még az építettingatlannál is biztosabb. Egymás közt paszolgatják. Az "osztrák gazda" egy elképzelés, a nyugatihatárszélen tényleg járhat át pár megveszekedett földéhes bauer, aki úgy érzi, a zigeunerhund-októl, akik semmire se becsülik a FÖLDet, megmentette a birtokot.

Többnyira azonban konzorciumok strómanjai még 190-92-között és bent, egészen mélyen a NagymagyarAlfőd közepében is, olyan fal gazdaságokat hoztak létre, amiknéll a tevékenység annyira mellékes, hogy a profitot akár teljes egészében is hagyják ellopni a (nem magyar) menedzsmentnek.
Ezt nem volt képes a magyar megtanulni -és persze a sajtómunkásságun segedlme meleltt!!- hogy a föld mekkora befeketetésibázis, milyen óriási erőtényező a banki-pénzügypiaci FRONT alatt!!!@kikoránkell: @nagyjoco Most ott tartunk kb, hogy "Inkább vigye a külföldi bank, csak ne jusson ezeknek a mocsos bukszaszájú cigánnyéknak! -ezt még a "populizmus" témájához.
Az USÁ-ban jóformán minden valamirevaló föld a bankoké, ott kb 60 éve kezdték agyonbaszni az utolsó makacs parasztokat... és kb 50 éve fejezték be a melót...

magyar-magyar szótár 2012.04.30. 06:44:02

@nagyon_buta: Természetesen Bezzegausztria tele van még mindig független makacs paraszttal, nadehát Bezzegausztriának mindent szabad :D

kikoránkell 2012.04.30. 14:05:29

@magyar-magyar szótár:
Tudom én, hogy mennyire jó vagy az önkompenzációs önbecsapásban, de, csak leírom újra, hogy ez a dolog a fődrül kizárólag a Fidesz-rokonság vs helyi gazdálkodni akarókról szólt.
A külföldi bank majd csak a SAPS-támogatást fogja utalni a nagycsaládnak.
Mert ugye," ki ingyért puzsérróbert...?"

magyar-magyar szótár 2012.05.01. 05:05:04

@kikoránkell: És természetesen a Fiktórr odaszólt, hogy a hűbéresének (aki fejérmegyei vér) KELL nyernie vs a fejérmegyei másvérekkel szemben, akik ugyan nem nyomtatnak, de ökrök szintén.
Melymennyire a magyaririgység jellegzetes esete ez is.

kikoránkell 2012.05.01. 16:51:44

@magyar-magyar szótár: Bizony, és most még azt is elfelejtette mondani, hogy ne ők nyerjék a legtöbbet.

Személy szerint úgy gondolom,hatékonyabb a nagyüzem mint a párhektáros farmocska, tehát nem elvi kifogásom van, hanem a móccer büdös. A gátlástalanság, a magunk által hozott törvények pofátlan leszarása.
Ha úgy tetszik, a Fletó-figura.

magyar-magyar szótár 2012.05.03. 06:07:31

@kikoránkell: Gondolkodtam azon, felkarcoljam-e egy oligarcha (bármelyoldali) arczképét. Tkp ezek igen szegrény emberek, és akár milliókat dobnak oda önzetlenül, prt táboroztatják a párt kiscserkészeit meg ilyesmi. nagyon szeretik az egyszerű parasztgyereket adn és eleinte nem igényelnek autót a seggük alá, feltűnősködve a sajátot koptatják. E+kkor a bármelypárt főbbemberei között eltrjed, hogy ez egy egyszerű vidékiember, talpigbecsületes. Azonban rögtön az elsőkondérba már hóóónajjjig és szívlapáttal állnak bele, mosatlangumicsizmában. De ezt bárhol is megtaláni, fennkölt értelmiseggi és műűűűvészkörökben a "médiában" bárhol. Balettcipőben lép föl a neki tartott bakra, de aki tartja a bakot, annak a fejére már csizmasarkával. De patkós-sarkantyús ám az a csimma!
És akkor innen már nincs más , mint megnézni a következményeket: az egyik oligarcha termel, termeltet, követ kőre rak... sok "emberiségbüszkesége" épületet vérnőszőgonosz emberállatok népükzsírja-vérje-pejslijével kevercses majterjába rakata s ma örökdicsőségét hirdetik az emberiségnek.
Én a magyaririgységen ("tehátogy roaggyonkiazsírjábóóó a mercijéveee!!" ) nem tudok élvezni.

Bárkielőtt ott volt a lehetőség földbirtokosként (bérlőként) bulizni.. ha olyan nagy buli.
Alapvetően kétféle bérlő van, aki termelni (tenyészteni abból) akar valamit meg a spekuláns. Ha már nem spekuláns, akkor nekem jó, tőlem akkora oligarcha lehet, mint Dzsingiszkán.

ekkerjoz 2012.05.03. 07:53:41

@magyar-magyar szótár: azért milyen szép, hogy oligarcha csak mezőgazdaság közeli érdekelt lehet, mármint sajtószempontból.
Pedig lófaszt.

I_Isti 2012.05.03. 08:20:08

@ekkerjoz:

Az egész dolog racionális, persze fölhomályosíthatnák a nagyérdeműt, hogy "miért probléma bármilyen piacon az oligopólium kialakulása?" - de neem, elég az, ha a nép zsigerileg viszonyul a kérdéshez.

hu.wikipedia.org/wiki/Oligop%C3%B3lium

http://hu.wikipedia.org/wiki/Oligopólium

(url-ben ékezet, nem tudom, hogy hogy fog sikerülni)

nagyon_buta 2012.05.03. 14:57:43

csak egyetlen problémám van a magyar mezőgazdasági oligarchával (bármelyik párttól is kapta a fődet) hogy b@szik oligarcha szinten termelni, mert számára az, az EU-s pénzek (rosszabb esetben jelzáloghoz) megszerzéséhez kell. Egyik sem a mezőgazdasági termelés törvényeinek ismerete következtében, céljából növeli földjeit, hanem cukorrépa kvóta, szőlő kivágás/ültetés, kisajátítási lehetőség stb. ismeretében
Így aztán gondolom, most belinkeled az érintett "polgi" állattartó telepét ahol, már euro 9-es hapci rendszerben tartják az ősi magyar bio szürkemarhát (2 hektáronként egyet -ha nem csal az emlékezetem)szuper gazdaságosan :)))

ekkerjoz 2012.05.03. 15:08:39

Olyan nincs, hogy valaki földet kapjon, se párttól, se máshogy.
A földet veszik, jobb esetben meg-, rosszabb esetben el.

nagyon_buta 2012.05.03. 15:56:11

@ekkerjoz:ha nekem szólt:
ja, 20-50 évre bérbe (mennyiért is?, amennyiért egy garázst nem lehet bérelni egy hónapra),jó rémlik? mint Joav Blum őszibarackost?
De akkor írd a kap ige helyébe, hogy vette vagy bérelte ha jobban esik, de attól még nem lesz jobb gazda, mint ahogy a tsz elnökök nagy része se volt az

magyar-magyar szótár 2012.05.04. 06:36:57

@nagyon_buta: Ez egy szocialista legenda és külön fokozza a perverz izgalmakat, hogy pont a szocialista Jókormányzás (Ártatlan Nyolc Év) a támogatásokat nem a termelőpk, hanem a spekulánsok kaparintották meg. Bizonyos terméktanácsok pl a spekulánsok kerítőiként működ[t/]nek. Aztán egyre több megveszekedett földbirtokos pár olyan zöldbáró, akik zsigerileg paraszt-nagygazdák, kezdék emelgetni lobbyzáskor az asztal sarkát, ilyeneket látva született meg jelentős baloldali társadalomszociológusokban meg politológusokban és pl a Népszabadság újságíróikarában a hülyeség a FIDESZ-MSZP titkos összefonódásokról, ez kb olyan, mint "Bálna is hal mert halalakú és vízbenél"

De nálad is elképesztőentudatlanabbak pl ma is használják a "kisgazda" kifejezést, mintha azok a "kisgazdák" akik 1990 után a politikairulettben erre tettek, kisgazdák lehettek vóna (a Torgyán bsazta el c önfelmentő legendája az MSZP-s lopcsalistáknak)

magyar-magyar szótár 2012.05.04. 06:45:18

@nagyon_buta: Afféle ez, mint a poplgármesteri atitüd: TÖKMINDEGY melyik párt szineiben polgármester, elsősorban és még a 102-ik sorban is azt nézi, hogy most a húsoskondérnál ő ül, ő a nyájajuhász a főhajjakend és ő nyúl először és 102-edjére is ő nyúl. Így aztán teljesen mindegy, hogy Budapesten a főpolitikában kik ülnek a pógármesterek megbasznak mindent, ami nekik nem érdekül, így nem sikerült Szegény Ferencnek az önkormányzatok tervezett csődbevitele (és ezzel a FIDESZ agyonbaszatása jóval 2010. előtt, pl 2008-ban) De most a FIDESZ kapott súlyosat a pofájába a budapesti kerületipolgármesterektől meg a nagy vidékipolgármestereitől is.

Csak ugye te is ebben is kb a magyaririgységed éled ki.
Pedig nem csupán arról van szó, hogy a polgi lóppik és dojóneki. Hanem az emberek természete ilyen, ha te polgármester lennél , te is óhatatlanul is problémamegoldásba ütköznél, mint feladatba, ki kell ganajazni a téglagyárigüdröt és hogy lehetne a legóccsóbban. És amikor pénz nincsen de egy zseniális ötlettel eszedbe jut, hogy rá lehetne kényszríteni a mélyépítő vállalkozót.
És erre a mélyépítővállalkozó zt mondja, rendicsek, de mitől lesz jó nekem, vághassam ki a kiserdőt és a fája legyen eltávolítandó veszélyeshulladék. És akkor te, mint minden más polgi is, ráhagyod. És erre meg az emberek ordéjjanak, mint te, hogy annyiért ők is kiganajazzák a sógorral és a fát meg jól eladják és mennyipíz mennyipíz!

mert kikből lesz pógármester Az emebrekból, akik pógárok.
És képviselők?
Az emberekből, másokból nem lehetnek, pedig indítottak már még disznót is, mégse vót annyi esze az embereknek, hogy megválasszák a disznót.

"Szavazzunk Pista bátyádra, ha nyer, fölvesz irodistának A Hivatal-ba!" "Rád szavaztunk Pistikám, aztán emlékezzé meg rúllunk!"

magyar-magyar szótár 2012.05.04. 06:50:18

@ekkerjoz: Az a baj az oligarchákkal akár szocialistapárti akár fideszes akár "voltkisgazda" hogy a netokratív spekulalistáknak van az útjában. Földhözragadt gondolkodású akármelyik oligarha is és csak abban tud gondolkodni, hogy termel. Nem is érti senki, hogy éri meg annyisok bérleti díjat fizetnie a spekulánsnak. Ugye itt az a "sláger" az oliogarcha milyenkeveset fizet
ami nem fér @nagyon_buta: fejébe, pedig ő pénzügyhöz ért, hogy nem az az igazán nagybaj, hogy valaki szarérhúgyér szerez sokfőd bérletét ötvenévre. Ezek az emebrek azokanak az útjában vannak, akik 1000 egységet fizetnek egy földért, amiből jóévben ha 666 egységet lehet kivenni.

Ugyanis nagyonbuta ebben tényleg buta, az oligarcha termel. Tenyészt
Akire GONDOL nagyonbuta az a spekuláns. Az nem termel.

magyar-magyar szótár 2012.05.04. 06:53:35

@ekkerjoz: @nagyon_buta: Én azon szoktam szórakozni, amikor az oligarcha bebukja a bérletet és az ostoba állat elkezd őőőrjengeni, hogy mit tud termelni a spekuláns, hogy ennyisokat fizet bérletet. Elkezd AGYALNI, étitek, hogy valami titkosiparinövény? Gumicukornád? Vagy gumikutyátszaró tehenet tartat vagy mi? Csak VALAMIBEN tud az ősbegyepesedett gondolkodni, valaminek a termelésében, hogy gyön , tud kigyünni belüle.

Pl azt latolgatja, mit csinál "az osztrák" a sok profitjával azt el se tudja képzelni, hogy mind a kasznárjára hagyja, tőle oszt viheti.

magyar-magyar szótár 2012.05.04. 07:29:49

@nagyon_buta: @ekkerjoz: A törökszentmiklósi butikoligarchák máig azon törik a fejüket, a Törökszentmiklósi Piramis építtetői ugyan mit a faszt akarta 286 majd 286-X butikkal egyépületben. Egyszerűen más ötletük nincsen, csak az, hogy a Törökszentmiklósi Piramis építtetői butiképítésben voltak érdekeltek , de nem tudnak rájönni arra, hogy nem, érdekelte őket egy elavult telefaXXXt se a butik üzletág.

ekkerjoz 2012.05.04. 07:55:38

@nagyon_buta: közhelyeket tetszik sorolni.
Gyakorlatilag úgy megy ez, hogy polgármesteri hivatali anyakönyvi előadók, fiatal ügyvédjelöltek, közjegyző helyettesek jutnak elsőnek információhoz, hol halálozott el földtulajdonos.
Név, cím, hektár, minden kéznél van, lehet menni az örökösökhöz a földért.
Innentől kétesélyes a meccs, vagy adnak valamit a földért, vagy bemutatnak egy papírt, hogy az elhaltnak volt ugye másfélmilla adóssága, és ennek fejében igényt tartanak a földre.
Amire maga gondol, az pártfüggetlen, mármint az önkormányzati, esetleg állami tulajdonú földek bérbeadása, az néha egyáltalán nem olyan jó buli, lásd Leisztinger - Alcsi.

ekkerjoz 2012.05.04. 08:01:32

@magyar-magyar szótár: hát, a miklósi Piramis, az egy tipikus lehúzás, Slomovitz és a Casaro Hungária mást már nem is tudott ezzel megvezetni, csak a miklósiakat.
Gyakorlatilag ingyen megszerezték a váris legjobb helyen lévő ingatlanát, cserébe tulajdonrészt ígértek az épülő plázában, Matykó Sanyinak, önkormányzatnak.
Mindenki másnak bemutatták a terveket, az érdeklődőktől fölvették a vételár előleget, nekifogtak a beruházásnak.
Nagyon kicsi pénz jött össze, de ez ugye kit érdekel, a kivitelezőt már eleve úgy bízták meg, hogy pontosan tudták, nem lesz kifizetve.
Nem is haladt tovább a beruházás, pedig maga az izraeli nagykövet tette le az alapkövet, mondjuk azóta otthon le is csukták, igaz más, de hasonló buli miatt

nagyon_buta 2012.05.04. 21:03:45

@magyar-magyar szótár: érdekes gondolat, hogy mi az érték sorrend a kérdés az, hogy szentesíti-e a cél az eszközt? és mennyi forgács hullik?

nagyon_buta 2012.05.04. 21:07:06

@magyar-magyar szótár: ezt értem azok spekulánsok, a mieink jóelvtársak termelő magyar oligarchák...

nagyon_buta 2012.05.04. 21:15:02

@magyar-magyar szótár: most az ugrott be, hogy valami zavar van az erőtérben, oligarcha nem bukik be bérletet, még magyar sem, 1000-1500 hektár nem latifundium, úgy 100000 az igen ott lehet kaparni,

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2012.05.05. 01:25:09

@nagyon_buta: ebbe csak nyugodjál bele szépen hogy ez így van és kész

én is hiába tudok első kézből leisztingeresen szép sztorit vezérünk csányi barátjáról...

magyar-magyar szótár 2012.05.05. 05:00:06

@A Hannibal Lektűr-attitűd: ALAPVETŐ a különbség Leisztinger és Csányi között. Leisztinger a jövőtechnikája, a netokratívspekulalista. neki annyi kell a lopottmarhából, kiveszi a bélszint és kész. Csányi meg a lopottmarhát tenyészti, szaporíjja, feji, terelteti legelteti szőrétbőrét, csontját [enyhv] stb hasznosíjja, begyepesedett ember Leisztingerhez. Ha megnézzük, Leisztinger hányezermilliárdot baszott széjel a párszázmilliárdjához helyrehozhatatlanul. Amit Csányi klasszikus vadkapitalistaként lopik, ugye, az... öhátizé valahogy de gyepűn belül marad és fial.
Tudom, hogy teneked ez nemkülönbség, mert ha Csányi FIDESZES akkor az mindentvisz, akkor dögőjjön a Csányi tehene. Merugye vanneki.
Hát őszintén szerinted ilyen legyen egy bankvezér? Komolyan, miost játszásiból tied a felelősség. Nesze egy Tiszta Ember, mondjuk LMP-s. nesze. beülteted, A bankiszférába? Ahol a légkör mérgesebb és kevesebbért megbassza a menetger a kurvannyát, mint a politikában vagy a filmművészetben.

magyar-magyar szótár 2012.05.05. 05:06:30

@nagyon_buta: Nem az eszeddel van baj, hanem a zsigereiddel. A hasfájás is determinálja a gondolatokat, de mondjuk a hasfájás nyilvánvalóbb. A látens gyűlölet azonban ugyanúgy deternminál, viszont az ember leginkább nem érez semmit, sőt újabban sokan élveznek az adrenalinmszintemelkedéstől s tkp bizseriz a "poffájába bele a kurva annyát!".

Mert gondolom, tiszta ésszel, ha végiggondolod az alaptételt
van két téesz, min a kettőt ellopják. Az egyik téeszt működtetiok, a másikat tarraváégják, az épületek vassai mennek a vasba, az alaménijom a zalaménijomba, maga a téesz senkit se érdekel csak a főd, mint befektetési forma. Van művelésiklényszer, valamit csinálni kell vele, valamit cvsinálnak.
namost a kibaszott faluban van 500 ember munkaerő. A klasszikusanellopott téeszben dógozni van mit. mert a disznók ellopták a maguk javára, de amúgy minden működik.
A másikellopott téersz meg alkalmaz 15 embert, pár traktorost gépkezelőt, biztonságiőrt meg adminisztrátorokat.
500 foglalkozatott, Ráadásul bezzegamerikában 3000 hektárra egy ember elég. Nézd csak meg a tornádós izgihíreket, 10 mérföld széles 15 mérföld hosszú táblákat látsz, 30 mérföldön egy fa se...

15 foglalkoztatott.

Ezt most ÉSZ-szel próbáld meg végiggondolni. Ne azsigereiddel, ésszel.

nagyon_buta 2012.05.05. 20:48:12

@magyar-magyar szótár: a többire később válaszolok , de a tsz-es példabeszédedre azt kell írnom, hogy a norfolki sheriff se válik attól pozitív hőssé, hogy több embernek ad munkát mint Robin Hood...

magyar-magyar szótár 2012.05.06. 04:41:41

@nagyon_buta: De, válik. Ez a ti bajotok, főbajotok, fennkölt magosfokú értelmiseggeknek, hogy közvetlenül a büdösnéppel nem érintkezvén nem tudjátok, mi az [átvitt értelemben], hogy kenyeret adni. Hogy emberek ezrével állnak kint Lyukmagyarországban hajnaliórákon, százerei.. háromszázezer ember áll kinn az utcán hogy 2-3 órát Pestországba rázathassa föl magát olyan munkára, ami nem kell a fejlettpestiembernek és aztán a 11-13 (16) órás műszak után visszarázatja magát 2-3 órán keresztül van, hogy lefürdik, kajál és már dudál a busz.

Az ország GDP-je [helyesen GNI ]szempontjaiból sem mindegy, hogy egy üzemóriáskonglomerátot egybentartottak és működik, bár külsős cégek is dógoztatnak a területén, de az üzemrészt nem tudja megvásárolni, mert a tulaj nem adja és a szerződés kitétele az, hogy munkaerőt a bérbeadótól KELL kölcsönöznie és így a foglalkoztatás megoldott, vagy pedig a vállalatóriást széjjelbazták, szarérhúgyérelhorták és más elhordhatatlanok ottrohadnak azóta is és a körzetben 2000-3000 munkanélküli van és az asszonyok elgondolkodva néznek ki a buszból, hogy ha kiállnának ők is baszni, nekik fizetnének-e azok a valakik (nem tudják, hogy csak szopni kell)

Tudod, ez olyan, mint a Hétmesterlövészben vagy mi a faszban, amikor az úrhölgy sajnálkozik a kutyuskákon, hogy a büdösindiánok megeszik. És akkor a félvér utas megkérdi: "Volt már ön ÉHES asszonyom, de nem csak úgy vacsora után.

Robin Hood meg a sheriff egy MÁSIK eset. Általában a Robin Hoode mesékből kimaradnak az olyan jelenetek, amiben Robin Hood a 12 éves vízhordóleánykának vérnőszés közben a zsöngenyakára mellyeszti a kését. [-> Ambrus Attila mondakör]

nagyon_buta 2012.05.06. 07:50:24

@magyar-magyar szótár: Imádom mikor elkap a hév és előbukkan a kádárista éra legbrutálisabb hibájának -a lopás társadalmi követelményre emelésének- imádata, ennek következtében csak az létezik, hogy vagy mi vagy ti lopjátok el. Az igazság (tudod lehet sokféle tanították) pedig az, hogy létezik egy olyan állapot, amikor NEM lopja el senki.
Amikor az "elvtársaid" felelősségre vonást hirdetnek és forradalmat, majd egyszerű bolti tolvajjá válnak, mint az arab tavasz "hősei", hiába személyeskedsz, hiába takarózol mások bűneivel, sajnos nem leszel hiteles. Műfelháborodásod a munkahelyekért, az emberi létért kitűnő, vajon arról is írsz, hogy kell megélni ingyen közmunkából,arról milyen emberi leépülést okoz a tartós munkanélküliség, valójában, milyen eséllyel indul egy tartósan munkanélküli egy állásinterjún, hogy pl.: a dicső Audi (hála pártodnak), hány szlovák munkavállalót alkalmaz magyar adófizetők támogatásával, hogy milyen gazdasági okai vannak, hogy az Ingolstadtban a vasúti berakást végző logisztikai cég targoncása 5-ször annyit keres mint a "drága" magyar ellenpárja.

nagyon_buta 2012.05.06. 08:29:37

Azt is szeretem, amikor érvek, vagy a másik álláspontjával halovány egyetértés helyett, elbújsz egy jajde hátrányos helyzetű, vidéki vagyok pozícióba, ("jaj-jaj itt ezek megtámadtak, mert én ... vagyok"), pedig kétdimenziós médiavilágodat én nem akarom lerombolni, csak azt szeretném tudni, hogy te mit látsz, gondolsz erről vagy arról.
És jó lenne az alap "véleményemhez" visszatérni és hamisságát tényekkel összezúzni...

magyar-magyar szótár 2012.05.07. 06:59:10

@nagyon_buta: Most e két kommentedben azt csináltad, hogy gyorsan beletapicskáltál a víznek tükörébe gummicsimmával, jól összezavartad, majd mutatod is, hogy milyenzavaros, amiket különben én nem is mondtam. Lesz még időm erre alaposabban is rámutatni, de addig is csak annyit
ügyes
(voltál).

Talán a "pártod"-ban egy nagyobbat szúrtál mellé ---

magyar-magyar szótár 2012.05.07. 09:15:40

@nagyon_buta: egyelőre vázlat, nem teszem föl, de véleményezd:

Ezt a czikkelyt kifejezetten nagyonbuta nickű kedves olvasómnak írom. Kifejezés nélkül pedig, csak úgy, annak, aki elolvassa. Aztán, hogy megérti-e, nem az én dolgom, bár lehet ludas abban, ha számára zavaros marad.

Él az Indiák valamelyik ege alatt egy majomféle, aminek a nőstényei hunyorgással jelzik odaadásukat a Vezérmajom felé. Azért is jó ez a hunyorgás, mert egyes innovatív nőstények a vezérmajom tekintélye [konkréte a fasza –a szerk. röh.] hanyatlásával (azaz teljesítőképessége alkonyán) a feltörekvő ifjú kanmajmoknak is hunyorognak olyan szögből, hogy azt a hunyorgást se a többi majom se a vezérmajom ne láthassa, csakis a potenciális új vezérmajom, a Reményteli Ifjú.

Namost itt van P.T. jelentősműűvésznő esete a kamerák kereszttüzével, amit egy akkor jelentős művásznek látszó férfi segítségével élvezhetett és ő szeretné még ilyent. És most sikerült P.T. jelentősművésznőnek egy jelentősebb férfit választani [vakuzni neki a szemecskéivel]és----és mi a különbség az indiai nősténymajmocska és P.T. jelentősműűvésznő között, hátugye P.T. a fajtársam, humanoid, abból is a sapiens félékhez tartozik és már az orángután sem majom.

Humanista vagyok, de az orvvadászt, ha lehetőségem lenne, fegyver pl hozzá, kersztüllőném úgy, ahogy viszont én kutyát nem lőnék keresztül, mondom a számmal, de pl ha az a kutya lemarná a gyerekem arcát, akkor meg igen, keresztüllőném, mint az orángutánt legyilkoló humanoidot.

Az erősebb kutya eszi meg a túróspalacsintát.

P.T. művésznőre egy csomóminden rakódott le, részben az emberi faj fejlődése részben a műűvésznő egyedfejlődése folytán. De az alapvető motívumai az indiai nőstény majmocskának és P.T. művésznőnek ugyanazok. Az összestöbbi eltávolítható csereberélhető felépítmény, de az ősattitüd az ugyanaz. Ugyanis akit P. T. művésznő, aki, nem győzöm hangsúlyozni, nem azonos azzal a bizonyos P.T. műűvsznővel, választott, aki egyébként, ha nem jelentős vezér kan humanoid, akkor korpuszában egy nagytál tejberizsa leöntve olyan hajmásvérrel,ami hajmásvért még nem sütöttek meg, viszont ami miatt ez az ember mégis jelentős, az az esze, ami viszont P.T. műűvésznőről olymértékbenn nem monmdható el, hogy még az is naívfeltételezés azt hinni, hogy a jelentős kan humanoid esze mértéről P.T-nek valaha is csak sejtelme lehet.

Itt jegyzem meg, P. T. olyan pocsék színésznő, hogy még egy pityergést sem képes megjátszani, de mivel nem színészeti szakmai keretek között adja elő, a nézők egy része bevesz játékát. Más része meg nem. És hitükben semmit sem jelent az, hogy P.T. ne képes ügyesen a kisujjával könnyeket nyálazni a szeme sarkacskáiba. Teljesen mindegy mit hogyan alakít a műűvésznő, Az Ügye megítélése szerint hiszik el neki azt, hogy sír vagy nemsír csak megjátsza.

Vagy beszélhetnék neked kedves nagyonbuta, aki persze ezt a nicket azért választottad, mert nagyon okos vagy, tehátha a betűalakzatot olvasom, vesztibulare ugyan a nagyonbutá-t hallom, de nagyonokosnak értem. Tehát kedves nagyonokosom, tekintsük akkor a szpáhikat.

A Törökmagyrország korai évtizedeiben a skála két szélén nagyjából ezt a kétféle szpáhibirtokost képzelhetjük el: A. szpáhi lusta, nősző, korhely, zabálós, borissza, nemtörődöm, a birtokra rá se néz, csak kirója a beszolgálatatandókat és megfenyegeti a parasztokat, hogy a bélüket kiontatja, ha nem teljesítik a beszolgáltatást és disznóhúst követel, mert imádja a zsírosat. Zs, szpáhi ellenben a klasszikus szpáhibirtokos, aki a történelemben művelt embernek beugrik, kegyetlen vérszomjas vérnősző népnyúzó haradzsoló gazember. Ha egy kortárs parasztot jobbágyot megkérdezünk, a kétféle szpáhibirtokosból, ha már más választása nincsen, csak e kétféle, melyiket választja, gondolkodés nélkül választ és az egyiket választja, a másikat nem. Nézzük akkor a szpáhibirtok állapotját 5 azaz öt esztendő múltán: A. szpáhi birtoka virágzó, a parasztok kövérek, túltermelés van, a paraszt kínjában már többet ad be, mint kéne. A. szpáhinak botos szolgát kell tartania az ablakán ajtaján BÉFELÉ szökő fehérnépek ellen, mert a dobzódás hangjai (ui a dobok) messze elhallatszanak a birtokon, mindenféle jó leveket szürcsölének, pl a fehérnép szörbetféléket is. Zs. Szpáhi birtoka ellenben sívó puszta, Zs.t már a bég megfenyegette a haradzs alig folyik be, Zs. A deftert meghamisíttatja. Zs már ott tart, hogy tatároknak asszonyokat-gyermeket ad el a birtokáról. Holott Zs. Az öt év alatt szüntelen tevékenykedett, méghozzá azt tevékenykedte, ami a szpáhik tevékenységéről a művelt embernek ein blick béugrik. Egy nyugodt pillanat nem volt, vérnőszni is csak két kháur paraszt húsravágása között volt megállni ideje, nem pedig selyepárnás déványokon fetrengvén hurikövér khaur menyecskék közepette.

Kivülállóknak: küsded vitának látszó egymás mellett elbeszélés alakult ki köztem és nagyonokos között. Nagyonokos pártállására tekintettel különbözteti el a „gazdaságieélet” szereplőit, a jópártiak jómilliárdosok és a rosszpártiak rosszmilliárdosok.

Kedvenc figurám pl Csányi rosszoldali OTP vezér. Ha megvizsgáljuk az OTP vezérség útját, vagyis a bankrendszerben az egyéni karrier lehetséges útját, akkor tkp azt kell belátnunk, hogy mindig az erősebb kutya eszi meg a túrós palacsintát. A kutya még csak nem is félmajom, de egy jó erős kutya és Csányi OTP vezér között csak egyetlen különbséget találunk, az erősebb kutya egy mikulát nem enged a kocból, Csányi humaoid azonban egymilliárdos [ezermilliós] aslapítványt tett. Ha valaki maga elé rak egy ezer Ft-os bankjegyet meg egy százast, akkor megláthatja, mekkora a különbség a következő legnagyobb alapítványtétel és a Csányié között.
Eleve azt mondják az egyéni karrier útján az állomásokon a kiválasztók, hogy ők azért is választják az erősebb kutyát, mert ha az magának ilyen erőszakkal marja el a túróspalacsintát, akkor majd A[bank] Vállalat érdekeit is így képviseli, ezért nem lett Somogyi Győző festőművész vagy Presser Gábor Liszt -díjas zeneszerző OTP vezér. Uj Péter pedig azért nem lett OTP vezér, mert ő máshol keresett újkihívásokat.

Természetesen az erősebb kutya volt fiatal és pl a fiatal kutyák egyénikarrierjében nagy a szerepe annak, hogy ha jön egy erősebb kutya a túróspalacsintáért, akkor nem csak a hülye, a gyáva, a tohonya és a tehetetlen kiskutya vágja magát gerincre és pisili össze ennhasát, hanem a potenciális majdani erőskutya is.

Azt mindenkinek a fantáziájára bízom, mivé lett vóna az OTP ha pl Hannibal Lektűr példaképem és testvérjóbarátom vagy nagyonbuta nickű nagyonokos példaképem egy időben azt gondolja, hogy az OTP bank szférájában bonyolítja további karrierjét.

Rövidítés: A jóoldal és a rosszoldal közötti viták alapja máig a marxista-leninista filizófia és történelemtudomány: a kategóriáival dolgozunk. Nem lehet elégszer elismételni, éppen a minap a Doni Összeomlás kapcsán bukott ki a kabukli, már 15 éve kész a Doni Összeomlás tudományos feldolgozása és az iskolákban az 1958-ban érvényes tudományos felfogás szerint tanítanak a Doni Összeomlásról. 15 év alatt volt jókormányzás , rosszkorműányzás, de a történelemkönyvek csak lózung és kampányszerűen változtak pár sorban, mélységükben pedig semmit.

Vagy mit tanítanak ugyebár a szpáhibirtokokról.

Ennekmegfelelően az elmúlt 22 év a bunkó jobbosok mint vadkapitalisták és a haladóbaloldal mint korszerű éjraóper előrevivő haladóerők küzdelme ábrázoltatik a haladó jóoldalis sajtóban. Szintén mookszista stílusú felfogásban a rosszoldali bunkójobbos sajtóban kommunistáknak nevezik a semnemhaladó semnem bal oldalnak a szociáldemokrataságra sem érdemes híveit, ez semmi, de még fel is liberálisozák is őket, amitől a haladó jóoldaliak mégfaszagyerekebbnek érezhetik magukat.

Miközben én jóformán a blogom fennállása óta arról pédikálok, hogy HARMADIKFÉLE, teljesen új, tudományosan még nem ábrázolt szereplők tevékenykednek a világgazdaságban: a netokratív spekulalisták. Akik nem vadkapitalisták, nem komonisták, nem szocdemek, nem haladóak vagy retrográdok, nem istapisták semmi, világnézet, nemiidentitás életkor, aggok, asszonyok gyerekek vagy ilyesmi nem érdekli őket. A klasszikus vadkapitalista amikor elmar valami javat, amit nem tud felzabálni, azt működteti, kizsákmányol, a kizsákmányoltaknak lök valamit, a kizsákmányoltak egy részét a valaminek bezabálják, a felesleget meg visszatáplálják a világpiac körforgásába, pl vesznek egy autót, amit mittoménhány más kizsákmányolt véreverejtékén a büdös roatt kizsákmányoló klasszikuskapitalista álattya profitéhségében legyártatott.

A netokratív spekulalista ilyesmivel nem bajlódik, neki fizikaikiterjedésű vállalatra esetleg a pénzmosodájában van szüksége, pl ha olyan korszerűtlen, elmaradott, csúszások mentén eltolódott és lényegében több belső titkos alországra szabdalt micsodában tevékenykedik, mint Magyarország.

Már azt is kifejtettem, hogy a netokratív spekulalistáink és a többiek [jóoldal/rosszoldal] között az alapkoncepcióban van különbség. A hagyományosan vett jó és rosszoldal között semmi különbség nincsen. Cizella az, hogy az egyikoldal politikaierői annyit loptak el az államiberuházásokból, hogy a maradékból a „nyertes” ki tudta gazdálkodni a beruházás megvalósult fizikaikiterjedésének látszatát. Míg a másikoldal olyan sokat vett ki, hogy a maradékból már sehogyse nem lehetett összehozni a beruházást fizikaikiterjedésében is. Az M6-os autópályán csak egyszer kellett végigmenni az átadása után, hogy tudjuk, valójában mennyit ér és micsoda. A harmadikoladalt ilyesmik nem érdeklik.

Ábrázoltam a leisztingerizáció, azaz a netokratív spekulalizmus iskolapéldáján a különbséget: Leisztinger kedden kap egy telefont, hogy Xyxx Bank inkasszót nyújt be a Pick Szalámi’nál, erre Xyxx bank szerdán ezt az inkasszót eladja Leisztingernek. Leisztinger tulajdonosipozícióba kerül a a pick szalámiban és innen nem vadkapitalista a folytatás. Nem bunkójobbos, nem haladóbaloldali, hanem egy speciális, teljesen új és világgazdaságilag is ismert eljárás kezdődik meg. Amidőn ugyanis 1990-ben a haladóbaloldaliak kezdtek el széjjelbaszni, hordani, dúlni rabolni egy vállalatóriást, egynémely kő azért kövön maradt, részegységeket üzemeltettek, egyes ócskavasáron eladott gépek azóta is dolgoznak. [Csepel Művek]

Képzeljünk el egy betyárt, aki a marhacssordát nem
A.: elhajtja és továbbtenyészti a magajavára
Zs. Eladja potomért

Hanem egy érdekes variációban a marhákat mind leöldösi a kivágja belőlük a bélszínt, mert annyit el tud vinni a szekerén. A többi ottrohad, még a keselyűk se tudják mind felzabálni.

Hát ezt csinálta Leisztinger a Pick Szalámi’val, amit tudott, eladott, pl a kocatenyészeteket, márpedig a kocahús az egyik titka a pickszaláminak. És pont akkor adta el, amikor kocahiűány volt a magyar piacon, de Leisztinger erre is szart. Arra azonban volt esze, hogy a klasszikus vadkapitalista (erős kutya) Csányinak odaszóljon, hogy Sanyi, ha akarsz még pickszalámit, vedd meg a kócerájt, mielőtt lerohad.

Csányi megvette és klasszikuskapitalista módon úgy-ahogy addig tákolta, tőtötte bele a sok túróspalacsingot, amit erőskutyaként elmart, amíg úgyahogy, úgyahogy.

Namost az ország GNI vagy GDP-je tekintetében mi a jobb.
A vita azon éleződött ki közöttünk, hogy egy másik hasonlatban kezdvén dobzódi (tam tam tam tam tamtam stb tam tam stb stb) a boltitolvajok és a sorozatbetörök károkozásait kezdtük el latolgatni, hogyugye a boltiszarkák károkozásait a boltosok úgy gazdálkodják ki, mint a benzinkutak dolgozó a telitankolván elspriccelős benzintolvajokét, majd a többi paraszttól apránkint lecsalják valahogy a hiányt, de a kóceráj működik.

Vagy bezár.

Ez semmi. Én még a felmentést is megadtam netokratív spekulalistáinknak. Tök’ igaza van ugyanis a netokratív spekulánsainknak abban, hogy annyira, olymértékben el van baszódva az egész Struktúra meg minden, hogy csak ennek az elbaszottságnak az ábrázolásáért (még csak nem is a megoldásért, csak a leírásért!) közgazdasági Nobel-díjat adtak tavalyelőtt. Tavalyelőtt 2010. volt és a Nobel-dijas trió 2010 előtti, többek között magyar esetekből ábrázolt. Miszerint magas a munkanélküliség és munkaerőhiány is van. Nincsen kereslet és az árak emelkednek. Nincs kereslet valami iránt, pl a paradicsompalánta ára megközelíti egy kiló holland gunmikutya ízű paradicsom árát, 200Ft. Nem vásárol jóformán senki paradicsompalántát és a piac azzal válaszol, hogy a kevés eladott paradicsomplántát mégdrágábban adja, 220-ért. Nonszensz és abszurd –ez jellemzi ezeket a gazdaságokat, főleg a posztszocialista szférában.

A netokratív spekulalisták nem jóoldal vagy rosszoldal, habár a jóoldalhoz álltak (azaz az erősebbkutyákhoz) mert ott több volt a palacsinta. Pl én magam, maszekban szórakozni is szoktam azon, hogy a 2002-ben a Politika Miszter Bénjeként a bojóccot adó Reform van Zseniális Ferenc megszopatta az egész magyar haladó-jóoldalt, akiket a bunkó jobbosok tévesen ballibsinek szoktak földicsérni. Ezt szajkózom mióta: svejciszemszögből tekintve ezt a burleszket szórakoztatói is. Teljesen igaza van Ferencnek, nem kell itt szőrözni, úgyis vagy a jóoldal lopja el vagy a rosszoldal csenegeti és bassza el bután, de úgyse marad semmi kő kövön, akkor rúgjuk széjjel a maradékot és a romokon majd a Zónijó épít nekünk.
Időközben azonban az USA csődbe ment és ezt a csődöt úgy lehetett relativizálni, ha Európa is a csőd KÉPÉT mutatja, akkor talán a romlónak látszó € miatt nem menekülnek annyian a dollártól. [De, menekültek, csak a világsajtó mással volt elfoglalva, pl az Arab Tavasz-szal, ami az idén fogja turbózni Európa válságát az emigránskérdéssel is… ]

Mondott egy érdekeset még nagyonokos, mégpedig azt, aminek a barkácsolt nyers faragványából én ezt faragtam ki: Jóhogy a szálka látszik nagyobbnak a jóember szemében, ha az van beleverve a szemébe neki, egy tevekaravánt elég nehéz beleverni az ember szemébe. Sőt a levesből kiszűrt szálkát ha ügyesen verik bele az ember szemébe, akkor meg is vakul meg mást se lát már, mint a szálkát.

Na jó, a szálkának nyilvánított gumicsoncsikót már hagyom, bár egyes kutyák arra is harapnak, nem csak túróspalacsintára.

ekkerjoz 2012.05.07. 10:24:51

Csányi magiszter kinézett pár céget magának, és ahogy eddig csinálta, ezeket is bekebelezi, IKR-t, Surjányhúst például, de Saxxon se alhatik nyugodtan, gondolom Leisztinger se.
Dehát mi van ebből miránk bízva?
Semmise.

magyar-magyar szótár 2012.05.07. 12:38:59

@ekkerjoz: nem tudom, én birka vagyok ehhez, de ha Csányi megro'ad a zsírjába, én attól még nem fogok vérállat lenni, csak birka maradok. Megrohad Csányi, nem lesz attól kft-m.

Leisztinger viszont kurvára egy nyugodtan alszik Csányitól, mert alapvetően különbözik a műfaj, amiben tevékenykednek. Ez olyan ugye, hogy a használtépítőanyagkereskedő kamatoló kurvafuttató is azt mondja, hogy ő az ingatlanpiacon, a pénzügyi szolgáltatásokban meg a húskeresekedelemben érdekelt. Megv ezt mondjhatja az építésivállalkozó / pénzügyi szolgáltató Rt és pl vágóhíd tulajdonos is. csányi csak földhözragadt dolgokat tud, pl ha megszerez egy szalámigyárat akkor szalámit gyártani törekszik, vagy ha fődet szerez nmeg, akkor fődet, pl a Surjányhúst ha megszerzi , az a félelmem, hogy ő ottan húst fog feldolgoztatni, ami alighanem azzal a veszéllyel jár, hogy embereket fog kizsákmányolni,. dógoztatni, meg sok büdösdisznyót levágni és ilyesmi és még az is veszélyes, lehet, hogy akár 20-30% magyar disznót is! Namost Leisztinger modern ember, neki nem azért kellett a szalámigyár, mert ő szalámit akart ott gyártatni vagy embereket kizsákmányolni. Leisztinger a jövő embere, Csányi a múlté.
A Bábolnánál az volt a taktika, hogy először jól széjjelrombolták, és azután vitték a javát, a többi ottrohadt.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2012.05.07. 12:53:51

@magyar-magyar szótár:

no megint nem arra van válaszolva egészen

pontosabban egészen nem arra, amit én mondok

úgyhogy nem is részletezném

amúgy szép, koherens...

magyar-magyar szótár 2012.05.07. 13:04:28

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Ha jól értem, azt kérdezed, mért nem Orbánt kérdezik? Orbán permanente basztatva van, tehát a sok odabaszás közepette mellymennyiben tudod zseniális füleiddel elkülönböztetni, hogy most ez melyik puffanás. Sőt, hát ugye kb novembertől a puffanások...ö... hová is hatottak vissza... Sőt, hát a jóoldal mindennapiakarása ja annyiraküzdése politikai kordináció (azaz politikai szakemberek náélkül) ugye. Nem volt karmester, mindenki ragadta, ami akezénél volt és szóló a nagy eccerenyomásban.
Ez lehet, hogy hzafelé dicsőségesként volt ábrázolva, de kifelé kicsit furcsán hathatott, hogy most akor a sajtó szabad vagy nem vagy mi van? Pl egy fehérorosz szinten nemszabad sajtó elnököt buktat majd vállonveregeti magát? Politikailag totál balfaszság volt a jóoldal "küzdelme"... próbáld svejciszemmel...

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2012.05.07. 15:56:16

@magyar-magyar szótár:

félreérthető voltam

a te kommentedre utaltam (amiben ugyi rám i s hivatkozol)

magyar-magyar szótár 2012.05.08. 05:45:24

@A Hannibal Lektűr-attitűd:
Ez az én monmdtam nemeztmondtam ez hasonló a karaoke amatőrénekverseny jelenséghez.
Énekel -de nem hallja magát.

Vagy a fűzfapoéta verseléséhez: mert nem ismer verseket, azt hiszi, hogy a közhelye zseniális újság.
Namost a piolitikaivitákban feszt ezzel találkozni:
Az éngondolatom, éngondolom így ígyésígygondoltam és mond valamit. csakhogy amit belülről hall "én mondanivaló"-nak az kívülről fals
hamis
nemigaz.
De amikor a zsűri figyelmezteti, kinyílik zsebében a bicska.

Ott van pl a fűrészelés a kirekesztésről, óvodás verseny és az győz, aki először rákiabálja a másikra, hogy kirekesztő.
Cigányozni nem szabad -de pl ha azt mondom, hogy beöltöztetlek vidékinek, zsönge színészi képességekkel betanmítok neked egy beszédmodort és kezd el szépen érezni azt, aminek a létezését tagadod.
Vagy Soma Mama Gésa Néni a szájával azt mondja,, mint te, a cigányokról,. de ha leveszed a hangot és némán nézed a képernyőt, a félelmet és undort látod. A cigányoknak meg még ép ősiereetű az érzékelésük az ilyesmihez.
És a politikaibeszédekben uganez működik, a jógyerekek megtanulják (lestipistopizzák a játékszobánál a jójátékokat) a jó zsír dumákat

de csak duma
a gyakorlatban más van:ű
a gyakorlatban a szálka szálka (at MTI-botrány) és a tevekaraván az tevekaraván (amit Index Anyu csinált nagyban és állandóan és mindigjóldátumozva és főleg: eredményesen!!)

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2012.05.08. 09:38:18

@magyar-magyar szótár: az 'éngondolatom' állít valamit

a 'neméngondolatom' tagad valamit

én azt állítom, hogy nem gondolom, amit szerinted gondolok

de ez nem azt jelenti, hogy az ellenkezőjét gondolom

formállogika
nem olyan neház

de sokat segítene, hogy ne csak elbeszéljünk egymás mellett folyamatosan

nagyon_buta 2012.05.08. 15:38:43

Nagyon köszönöm, de azt hiszem, sajnos jelentős részét nem értem...
A történeteid szépek, az író szándékát jól alátámasztják, most légy szíves rajtam segíts:
érezzem-e jobban magam attól, hogy az ősszel ültetett gyümölcsfáimat ellopó tolvaj nem elégette, eladta azokat, hanem elültette és a következő években ápolja-gondozza. (esetleg maga legyen a mennyország ha erre a feladatra- évi két-három munkanap- minimálbéres vagy fekete munkást alkalmaz)?
Vajon mikor C elvtársat valami nemzet mentő magasságba emeled mint munkaadót, nem kellene-e arról kérdezni, hogy e nemzetmentő mennyire figyelmeztetett a yen alapú, szabad felhasználású, jelzálog kölcsön veszélyeire?
Visszakúszva az alap nézetkülönbségünkhöz: a magyar -mostmár- nagygazda és az argentin oligarcha között az a különbség, hogy az argentin előbb meggazdagodott majd politikai befolyást szerez/vesz, addig a magyar -mostmár- nagygazdának előbb volt politikai kapcsolata után próbál meggazdagodni. Ebből következik, hogy a magyarok nem ismerik a világpiacot, nem akarnak márkát, hirnevet építeni, hanem a légypiszoknyi magyar piacon adnak-vesznek. ( ez nem baj) Csak közbe tönkre teszik a családi/kis/közepes gazdálkodókat, ez sem lenne akkora probléma, ha a politikai elit nem ezekben látná a vidék/munkanélküliség problémájának megoldását, és ezen elképzeléseit nem hangoztatná.
Más gondolat sor L/B elvtársak kedvenc eljárása sem nem új, sem nem ungarische wirtschaft, csak bizonyos helyeken államilag fékezik tevékenységüket.

Fenehorizont 667 2012.05.08. 17:56:00

@nagyon_buta:
attól te nyilván nem érzed magad jobban, ha a tolvaj elülteti a fádat (szoktak egyáltalán gyümölcsfát lopni?? tegyük fel, igen), és utána rendszeresen leszedi a gyümölcsét, és mindig eladja. de ha abból a gyümölcsből pont a szomszédnénid vesz egy szép finomat, és abba beleharapva éppen veled szemben jön, és elmosolyodik, akkor már inkább fogod ...hülye példa, így az én példám is hülye, de remélem, érthető, mit akartam.

magyar-magyar szótár 2012.05.09. 05:46:18

@nagyon_buta: Csányi utoljára engedte az OTP-bankot devizahitelezni és az OTP bank feltételei voltak a leggecibbek, "bolond vót" aki vállalta. Már minden konkurens ott vágtázott a piacon és minden bankimenedzser tudta,

ugyanúgy, mit az autókereskedők is tudták, hogy csoportos öngyilkosság
amit csinálnak, de mindenki kettővel és ugyanazzal mentette magát:
Az éves tervszámot hozni KELL és a többi a jövő év gondja.
Hátha a másik döglik meg, nem én (mi).

magyar-magyar szótár 2012.05.09. 06:11:58

@nagyon_buta: A másik pedig:
vegyünk két nagymúltú, a szocializmusban is főszerepet játszó óriávállalat-konglomerátumot.

A-t széjjelbaszták, az MSZMP/MSZP aktivista igazgató nyiltan kijelentette, fogjavigye mindenki, amit ér, húzzavonja, rombolja, ne szerelje, vágja flex-szel tépje ki a falból, tokostól vonnszolja stb.
Zs-t nem baszták széjjel, egybentartották, ma is jelentős, érdekes maga a konstrukció is. Természetesen Zs,. vállalat története nem ismert, mert a hozzá tartozó ARC egy bizonyosoldali. Pedig érdekes, hogy egyébként a menedzsment tagjai Orbánt cigánykurvannyázzák, apjafaszázzák meg minden és ha mindenáron politikán keresztül akarnánk beárazni, akor valójában a menedzsment tömege súlyozóan politikailag jóoldali, és a dógozók is tömegesen jóoldaliak.

A motívumok nagyon primitívek -bár mindenki "tudományosmagasságokban fogalmaz"

Az öt év alatt sívópusztává tett szpáhibirtok
és az öt év után túltermelési válsággal küzdő, pl mézbefulladó szpáhibirtok között van különbség, pedig török... török...

A. vállalat részben kiesett az ösznemzetitermékelőállításból, részben pedig pénzt vitt el. Azonban, ha közelhajolunk, akkor az egykori árnyékára telepedet kis cégek kirajzolják, hogy itt is lehetséges lett volna valami.
Zs. viszont pakol bele a nemzetiössztermékbe.
Persze van ugye sokkalnagyobban kerekedő történet is a Törökmagyarországé. árszor már elszajkóztam, hogy a Törökmagyarország határai máig élnek, ha berajzolod a mai Medencébe, akkor.. én nem tudom, hogy csinálták ezt a törökök, de az egész balkánon így van, Görögországnak az a (szárazföldi) része a legpusztulatosabb még ma is, ahol a legtöbbet RENDESEN időzött a török.

Felfoghatjuk ezt a álságot a kapitalizmus végének is. Ki lehet sakkozni, hogy a netokratív spekulalistáknak meg kell majd gondolniuk azt is, hogy így előbb utóbb nem maradnak koncolható tőkeelemek. Hiéna a hiénát ugyan kibelezi, nadehát azért a hiénamáj az nem antilopmáj.

magyar-magyar szótár 2012.05.09. 06:29:21

@nagyon_buta: A családigazdálkodó Sci-Fi fogalom. Fütyülnek a családok gazdálkodni akarni, a spekulánsok erre játszottak rá, így lehetett föltisztítani a rencervátás útáni csíkfődeket. ma, ha gépen szállsz fölébe, onnan tudod, hogy Szerbiát vagy Horvátországot elhagytad, hogy a sokkistarkacsík után Magyarországon a jóóóóónaaaaagyhatalamas táblákat látod. Innen már csak az a kérdés, ki fog majd jelzáloghitelt fölvenni a földekre, a pénzt hova mirekölti el hol (és lesz-e) tőke belőle.

nagyon_buta 2012.05.09. 07:33:16

Családi gazdaságban családi körben (kissé nagyobb család) érintett volnék, de ennek nincs itt helye.
Én úgy sejtem, hogy a probléma gyökere abban van, hogy a Föld bolygó élelmiszer termelése nem egyenletes a lakosság eloszlásához képest,így egyes helyeken túltermelés,más helyeken éhezés van, ehhez járul még az agrárolló kinyílása ( milyen szép kép ugye :))) ), erre a mezőgazdaság válasza a pénzkoncentráció (nagybirtok, intenzív termelés) lett (hogy jó-e megfelelő-e nem tudom megítélni), ugyanakkor ha valamelyik ország másképp szeretné akkor durván be kell avatkozni (pl EU,Svájc) csakhogy idehaza a beavatkozás csak politikai jelszavak szintjén működik. Tovább rombolja a hazai helyzetet a vásárlóerő zuhanásszerű csökkenése....
@ödönke666: Ha tudnád még miket lopnak, csak saját példából: a kemencéből kikaparta a hamut az ismeretlen elkövető, és széttaposta az egész tanyában, hogy miért?, mit keresett ott én nem tudom...
süti beállítások módosítása