"Lehet, hogy az események nem ebben a sorrendben történtek meg, de megtörténhettek volna és ez a baj!" /Bánó András 1993./

Semmi baj, semmi baj, hibáznak, ugye

 

>>gyengül a Forint<<

 -egy hírbuzi feljegyzéseiből

...ugyan a napokban erősödött, de az nem volt hír, hogy 15 Ft-ot javult. Ma azonban az MNB kamatdöntésére belengett, 303 Ft-ra majd másfél óra múlva már 301.5 volt.

Most, amikor ezeket a karaktereket pöcögtetem [16.30], a portfolio.hu szerint 300 ...de ez a hazugsággyárat nem zavarja..

Nézzük tehát az index beugratóját:

 

Az MNB a piaci elemzőket meglepő lépése nyomán gyengül a forint, 303 fölött az euró.

 Végülis estére kiderült, hogy nem gyengült, kb addig volt 303 fölött, amíg a címlaptündér összeügyeskedte ezt a koholmányt...

nyissuk csak meg és olvassuk el, mi van legalul:

azonban egyelőre átmenetinek tűnik a gyengülés. [tehát mire ideért a lelkinyomorult kis geci, már tudta, hogy nem is igaz a beugrató sor meg a cím...] Amennyiben a konkrét tárgyalások---

 magyarázat: Van persze magyarázat arra, hogy miért egy pillanatnyi (14 órakor éervényes) állás rögzül. Most is, mint általában -és ppen a teljes cikk olvasata a bizonyíték- a felelős címlapszerkesztő arra apellál, hogy a fejlettnyugati Újságíró kollégák Orbán Diktátor tárgyaklásinapján keresőmotorjaikkal csak ráfordulnak a magyar miújságra. és akkor az ő tekintetükben - ein blick- ez fog rögzülni:

fall in the Ft exchange rate

Rückgang des Forintkurses
 
diminuzione del tasso di cambio del Forinto
 

Várható volt, hogy ezen a héten rákapcsolnak a   provokátorok - de ennyire nyomorult kisszerűséggel?

origo: detto "Negyed kettőkor 301,76 forint volt egy euró a bankközi devizapiacon. A dollárért 231,96 forintot kellett fizetni, míg a svájci frank 250,08 forintot ért. 14órakor 303-ig gyöngült a Ft."

A hvg 4 percce frissített, itt már 16.45-kor nincsen hujjogatás...

 

Gyöngyszem a ReTek Hiradó január 23-i adásából: "Erősödik a Ft az Euró-val szemben -de ez csak annak köszönhető, hogy a görögökkel való megegyezés hírére erősödött ez Euro és ez magával húzta a Forintot is.

 

Fölmerülhet persze a kérdés, hogy pusztán hülyének nézik-e az embereket a jóoldali média munkásai és a kocholmányaik a zsigeri állapotaikat tükrözik-e. Talán is. Azonban van ebben a folyamatos, mindennapi, ha kell ötpercenkénti koholmány-frissítéssel járó magatartásban egy másik motívum is, ez pedig a provokáció. Bő egy éve nincsen sajtószabadság Magyarországon -illetve ami van, Fehéroroszország -szintű.  Ha-amikor erre rákérdez valaki, akkor az a válasz, hogy ugyan most ez pillanatnyilag még nem így van, de majd lehet a jövőben. Gyűjteményem éke: "Miért nem használja az Orbán Diktatúra a [sajtó]törvénye erejét ?" vagyis ez a tipikus, mindennapi eljárás többcélú . Egyik fő célja a türelem cérnájának elszakítása. Közben azért ennek a sajtómagatartásnak köszönhetően lesz a Washington Post [online változatá]ban 70 ezres az Operházi Tüntetés és alig 100ezres a szimpátiafelvonulás. A Fejlett Nyugati Hírszakma ugyanis saját magából indul ki. Olyan aranyosak a magyar jóoldali média munkásai - miért is hazudnának, Biztos úgy van, ahogy állítják.

 

Már többször kifogásoltam az indexes címlapszerkesztési eljárást, aminek a sémája ez

cím:

Óriási hazugság & uszítás

ajánló sorokban:

A hazugság kifejtése

m,egnyitván a cikket: az utolsó bekezdés egyik utolsó mondatának egyik tagmondata utal az igazságra is, ami ellenkezője a címlapról beugrató sugallmánynak.

Az elmúlt hetekben sorozatosan visszaimportálta a jóoldali média a hazugságait, koholmányait és uszításait, mint "a fejlett Nyugati Sajtó Véleménye" . Általános az, hogy elhagyják a nagynevű papírperiodikák online változatainak márkeneve után azt a nüansznyi kis különbséget, amiből kisül, hogy az internetes változat cikkéről van szó. (Csúcs az, amikor a bezzegamerikai patinásorgánum európai online váltpozata a re-import forrása...)

 

Természetesen a jóoldali média ezen gyakorlatára létezik jógyerekmagyarázat, ami így szól

-az index [ a lap ]bulvárlap  - nem, hanem hírportál. Nem a Díványról dohogok, bár az is megérdelemze egy vékonysort...

-ne olvass indexet -  általánossá lett ez az eljárás a jóoldali orákulumokban

- szálka/gerenda   - hát pont erről van szó! A fejlett nyugati Sajtó sem tallózza a kormánymédiát. a kormánymédia botrányairól médiumon keresztül értesül. és ez a médiom a hatékony jóoldali internetesmédia.

blogom fennállása óta egyik monomániám a magyar jog filemileizmusa. Az ahová ütük-nekemfütyöl. Ugye, az nem lehet vitás senki számára, hogy a jóoldali média mindenki fölé emeli magát... mindent jobban tud, előbb és hamarabb. Persze abban is gyorsabb, hogy az igazság egyetlen letéteményesség-ét, mint vádat hamarabb fogalmazza meg.  Az igazságot is saját magának osztja ki, kéz-kezet mos alapon az egyébként üzleti [tulajdonosi] piaci szempontokból talán konkurens forrásoknál nszakmai érvek helyett magánérzelmek dominálnak. Tele a fasza a jógyerekmédiának ezzel a kormányzattal. Ez természetes, a zacskó teltsége a mindennapi gecizések jizzelések ellenére érthető. Már kapott figyelmeztetést a magyar jóoldali sajtómunkásság a jóoldali politikától is -hiába.

 

Még a kéz-kezet-mos elvről annyit. természetesen ha más szakmai kollégyiom míveli ezt, pl az orvosi kar, azt a jóoldali sajtómunkás meg tudja hibázni! Lényegében: amit szabad a jóoldali sajtómunkásságnak, nem szabad azt senki másnak. érvényes ez a szálkaszűrésre és tevekaraván elengedésre is.

 

Vázlatba letett n(vagyis "eltünt") bejegyzéseimnben arra próbáltam volna rámutatni, hogy a jóoldali médiát a kontroll, a versenytársak és a szakmai morál hiánya miatt is egyfajta kommunikációs entrópia pállasztja. Mag a múlt őszön talán a politikai jóoldal még megköszönhette a  jóoldali sajtó közreműkődését...

itt álljunk meg: a 2008/2009-es évforduiló csődhelyzetében a jóoldali média tele volt a pénzügyi helyzetet okosan magyarázó tudományos cikkekkel. Amikor a Gyurnai kormányzat a demokratikus automatizmus kiiktatásával átmentette a hatlmát a Bajcsány kormányba és elmaradtak tehát az előrehozott választások, a jógyerrekmédia elfogultan Sólyom lászló köztársasági elnököt támadta, az egyiket a kevesek közül, akik előrehozott választásokat (azaz a demokratikus automatizmus) betartását sürgették. Teljesen nyilvánvaló, senki nem vitathatja azt, hogy a kétharmad, az bizony a Gyurnai-Bajcsány melegcsákányváltás miatt következett be. Karácsony Gergely, a jóoldali médiában egyedüli bánthatatlan és megkifogásolhatatlan párt, az "LMP" egyik főembere a minap az MSZP-t hibáztatta a kétharmadért. Pedig az MSZP önmagában képtelen lett volna megúszni a 2008-as csődhelyzet következményeit. Elég játékból a mai sajtóvihart rámérni a 2008-as állapotokra: ha Gyurnaiék EZT a nyomást kapják. Ha Gyurnaiékról, helyesebben az akkori Magyarországról a "Fejlett Nyugat" ezeket az szelektívténykezelt  információféléket fordítómotorozhatja le.

 

A hétvégi "békemenet" hírszakmailag többféleképpen is ügyesen kikezdhető. Ismeretesek a jóoldali média sajátos tömegszámítási eljárásai - amivel egyébként a jeccerűnépet szoikáés fikázni a jógyerekmédiában, azt nekik bezzeg szabad. nyilvánvaló, hogy a tér-tömeg-számítási geometria sajátos hazugságai nem a hazai fogyasztóknak szólnak. Még néhány vidéki is sejt valamit az Oktogon-Operaház és a Hősök tere- Alkotmány utca közötti távolság és térszelet eltéréseiről. Csak azért hazudozott volna a jógyerekmédia a békemenet résztvevőinek a számáról, mert zsigerileg ez esett jól a munkásainak? Vagy az olvasóinak.

Vagy itt van a Klubrádióért tüntetők esete. A klubrádiófanokat nyilván nem zavarta az a hazugság, miszerint a Klubrádió [volt] az egyetlen más-t sugárzó rádió és az is el van hallgattatva. (Szünet: ha én lennék ennek a balfaszkormánynak a médiamuftija, országos sugárzást adtam volna a Klubrádiónak...) nyilván a tüntetés szervezői nem pusztán a kormány (hiábavaló) és a közvélemény (hatékony) megdolgozását jelölték ki kommunikációs főcélként, hanem a Fejlett Nyugat egyfajta tájékoztatását is fontosnak tartották.

 

Mint hírbuzi, elsősorban a hírekre lennék kíváncsi. tehchnikám a következő: Látogatom a jóoldali médiát, ahol egyféle szűrésben kapok híreket és koholmányokat. Hallgatom a Királyi Rádió híreit. Megnézem a két legnézettebb gagyihiradót és az m1 "kormánypropaganda" hiradóját is. Ahol igye dúl a kormnánypropaganda, hírbuzi szempontból azonban leginkább klasszikusan, azaz a másik fél véleményének közlésével dogoznak. A különböző hírkoholmányozási eljárásokból meg sorok közti olvasásból vagy inkább kihallásból (erre mindjárt kitérek) aztán úgy kell nekem magamnak, a tapasztalt hírfogyasztó hírbuzinak valamiféle napi hír-tudomást összemontíroznom.

 

Vagyis a magyar hírmédia kókány, afféle, mint a néhai Dacia 1300 TLX volt, amit szivesen vásároltak a múlt század 80-as éveuiben a maszek taxisok, de előbb az erre szakosodott budapesti autószerelő mesterekkel szétszedették és újra összerakatták, a rugózást pé az eredetire visszaalakítva vagy fontos alkatrészeket, az újat újra, kicserélve. Elárulom a tikot jóoldali barátaimnak: Súlyos rágalom és hamisvád illeti a jóoldalról a Királyi Rádió hírszerkesztőit. Ugyan szerkesztenek be kormány agitprop híreket is, de a sorok közé  mindig igyekeznek beszerkeszteni a saját ízlésüknek megfelelő információkat is. és szeretnék megnyugtani minden jóoldalit: ezek az agyonfikázott emberek is titokban nekik dolgoznak, a jóoldalon állnak...

 

Hm... de mi lehet az oka annak, hogy ennyi jóakarat mellett is a Jobbik csak hízik... hízik... hogy a jóoldali média az ország nyugati megítélését ugyan már meg tudta változtatni, de a kormányt mnég nem tudta megbuktatni, holott minden nap ezzel a vággyal kel s fekszik a sajtómunkásságunk derekabb s jobb négyötöde...

Miért kell összemaszekolnom magamnak a híreket, mint 30 évvel ezelőtt, amikor az Österreich 1. és a Szabad Európa híreiből kellett "keresztbeszerkesztenem". Meg a magyar sajtó sorai közül az igazságot kiolvasnom...

 


 

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr993744546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Budai Hella · http://holgyekorome.blog.hu/ 2012.01.24. 17:25:51

275.45
271.18
270.73
265.36
266.78
266.77
267.62
272.26
284.60
296.42
309.80
304.32
havi forint EUR árfolyamok alakulása 2011-ben, forrás : MNB

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2012.01.25. 00:43:00

csak én nem értem, mi bajod?

index.hu/gazdasag/magyar/2012/01/24/ujra_300_alatt_az_euro/

címlapon

tényleg ne olvass indexet, ha ennyire .. izé

és se olvasok emenót mert izé

magyar-magyar szótár 2012.01.25. 02:33:26

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Igen. Méghozzá elvakultság miatt nemérted. Nézd má' meg léccives, hogy mikori keltezésű a cikk, amit belinkeltél. Csejjoljuk az időrendet:
1. MNB bejelent. Pár órára meginog a Ft. Ebnnek ellenére még 16óra30kor is, amikor már javul a Ft és 300 Ft (alatt) áll, MÉG ez az uszítás van fönt.
Erre te jól megmondod nekem azt, hogy én vagyok az elmebeteg, mert egy KÉSŐBBI cikket belinkelsz nekem. És ezzel tkpő szemlélheted is, mi a baj:
Ha ZUHAN a Ft akkor 1 percen belül reagál a jóoldali orákulum (és mindegy melyik! egységesen ez megy!.. a hvg is 4 perccel azelőtt frissített) Néha az oinlinemédia 5percenként is tud frissíteni.

Most ne haragudj, de te voltáűl az értetlen, nyilván erős elfogultságbó.
Próbáld megérteni: Vannak hírbuzik, akik HÍRTEKET szeretnének és nem uszítást agitációspropagandát.
Ugye van erre magyarázat, amit az index művel. A "Fejlett Nyugati" portálokokok időnkét fordítómotorral rákanyarodnak, hogy mit ír a magyar sajtó orbán Diktátor mai tárgyalási napján: hűha esett a Ft egy balfaszság miatt

Valamint a kedvenc szálka/tevekaraváűn témád. ha a rosszoldali kormánytévé csinál egy kis szálkát, azt döglötteve nagyságra projectálva hurcoilássza a jóoldalisajtó heteken át. Viszont a jóoldali sajtó reggeltől estig uszít, hazátárul 8vagyis igyekszik a szintén a hírpiacról élő spekulánsokat az országra uszítani) a spekulánsoknál 1 perc is számít ill sok.

Most persze cöcögsz meg nem érted, mi? És én vagyok a hülye

magyar-magyar szótár 2012.01.25. 02:37:08

@Budai Hella: És a csodálatos oszlopod mellé még írjuk oda, hogy külsőokok pedig nem voltak. próbáld már meg fejlettnyugatiszemmel a magyar onlinemédia 8a hatékonysajtó9 híereti áttallózni a vizsgált időszakban. Hír az, ha ZUHAN A Ft. (Most a spekulánst nem a pejoratív sajtóértelmében, hanem péz-szakmailag használtam, tehát ez is egy szakma, spekulánsnak lenni, lásd szabályos tőzsgdei műveletek c. fejezet)

De külön neked : a ReTeK Hiradóban Antónia savanyú pőofával: Erősödött a Ft az €-val szemben de ez azzak köszönhető csak, hogy a görögökkel való megegyezés miatt erősödött az €. Ezt írta föl neki a szerkesztő a négerre.

magyar-magyar szótár 2012.01.25. 02:39:19

@A Hannibal Lektűr-attitűd:
A dátumot nem nézted meg mi? 2012. január 24., kedd 19:26
Akkor korrigáltak, amikor már a fejlettnyugatikollégák elmentek sörözni... Már 15ó00-kor hazugság volt a cikk és MÉG fent volt 16órakor és még fent 16ó30 -kor és nem elfogadható indok a frislés léptéke, mert BEZZEG másesetben meg akár ötpercenként is tud frissülni.
Most is öngólt rúgtál, bocs.

Budai Hella · http://holgyekorome.blog.hu/ 2012.01.25. 07:22:00

260.04
256.68
242.97
253.51
251.68
248.05
264.27
251.31
251.25
280.58
275.41
279.21

az átlagárfolyam 2000-től
külső okok persze csak MOST vannak:D régebben nem léteztek külső okok

Budai Hella · http://holgyekorome.blog.hu/ 2012.01.25. 07:22:58

@Budai Hella: ja, és persze ehhez tegyük hozzá a mostani 300-at, aminek örülni kéne szerinted
tapsoljunk:)))

magyar-magyar szótár 2012.01.25. 08:09:32

@Budai Hella: Nehogy örüljél, szó sincs róla. Búslakodjál. Hiszen minélrosszabb, annáljobb, nem? 325 Ft magasságában már arról dudogtak az orákulumok, hogy sose lesz má' 300 alatt -na akkor kellett örizni meg tapsizni Vecám! Máma meg csökken a benzinár, ez is minuszos szomorúhír.

magyar-magyar szótár 2012.01.25. 08:11:31

@Budai Hella: Az se semmi volt, hogy tegnap lebaszták a Zónijósok Orbánékat azzal, hogy ugyan jók a mutatók, de ezek csak egyévestartamú ideiglenesmegoldások. ja. Zónijós szinten meg 3 hétre se találnak megoldást, nemhogy egy negyedévre. és még mindig egy kani vas se nincsen a segélyalapban.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.01.25. 08:21:01

@magyar-magyar szótár: Nem gondolnám, hogy a spekulánsok az index címlapjára düllesztett szemmel hoznák meg döntéseiket.
Antónia savanyú arca meg hát... hagyjuk.

magyar-magyar szótár 2012.01.25. 08:39:28

@ripők: Nem vagyok ennyire buta, hogy azt feltételezném, kifejezetten az indexcímlapot keresnék. De szakmai alap azért tallózni az izlandizálódással kecsegető ország sajtóját. És a "mindentelnyomó kormánysajtó" gogliális ereje pthiha... Nomeg a "Fejlett Nyugati Sajtómunkásság" is ezeket az orákulumokat tallózza. nem is a belföldnek szól az efféle: azért tartja a címlapon a hazugságot estig. A nyugati kollégákat igyekeznek szeklektíve tájékoztatni" Ezért kerestem elő a múéltkor egy német nyelvü napi tőzsdei elemzést, ami 1680fokban mást írt, mint a poélitikai sajtó uszítás. Szerintem a "Fehjlett Nyugat"-on egy újsáígrónak meg nem fordul a fejében, hogy bármilyenoldali sajtó a saját hazája ellen uszít és ról hazudozik. Annyit nem ér egy országban egy szaros miniszterelnök vagy mocskos kormány. Amikor az olaszok berlusconit akarták megbuktatni, akkor konkrétan berlusconit igyekeztek "aláásni" nem Itáliát. De azért ne bassza már meg a kurva élet, hogy így legyen a Dunának meg Oltnak egy a hangja, hogy az index/origo/hv szennyháromság a román szélsőjobbos sajtó kárörvendő és uszító projekcióihoz hasonlóan minuszol... Csak azért , mert neki 8mármint az újságíróknak) tele a fasza orbánnal. Akkor csinálják szakszerűbben, ügyesebben, politikusabban. Ez, amit művelnek, már a számukra cukor & édes politikai szegmns számára is kellemetlen... nomeg káros is!
Én elhiszem, hogy tegnap, amikor v i s z o n y l a g kiemeltebb sajtófigyelem fordul felénk, úgy gondolták, hogy érdemesebb az uszításnak meg hazudozásnak meg a szelektívténykezelésnek nekifeküdni.. de ezek a móccerok... már égők. Ettől egy jobbérzésű politikaimegfelelő újsáígrónak is már berzenkednie kéne. rted: hiéna szürcsöli holló szemét, pthefeőjjj ...

Gondolj bele egy magamfajta hírbuziban.. jó, elhiszem azt is, hogy van valami alapja annak, hogy ennyire hülyének nézik az embereket... de akkor meg a hülyéneknézés legyen már "szakmaibb"...

magyar-magyar szótár 2012.01.25. 08:40:09

@ripők: Ha már gecinek kell lenniük, legyenek nagyvonalúan gecik...

I_Isti 2012.01.25. 08:54:01

Nos, a lényeg, amit úgy látszik nem bírtál kiolvasni a sorok közül a következő:
Adott egy Magyarország nevű, úgynevezett nyitott gazdasággal rendelkező ország, amelynek az aktuális zsebführere gazdasági szabadságharcot hirdet a nyugati szövetségesei ellen. (Most azt hagyjuk is, hogy csak a magyar síkhülyék gondolhatják azt, hogy harcolni a szövetségeseink ellen kell, normális népek az ellenségeik ellen harcolnak, a szövetségeseik oldalán. Igaz, ehhez az ősimagyardicső történelem is kellet, amelyben olyanoknak voltuk szisztematikusan a szövetségesei, akik igazából az ellenségeink voltak, és olyanok ellen harcoltunk, akikkel szövetséget kellett volna kötnünk.)
A fenti hírekből a lényeg a következő: Magyarország nem csak elveszítette a gazdasági szabadságharcot (=te is szívni fogsz!) hanem még a maradék, gazdasági téren egyébként is csekély mozgásterét a zsebführernek sikerült még kisebbé tennie, sőt, gyakorlatilag eljátszotta azt a lehetőséget, hogy a következő 150 évben Magyarországnak ténylegesen önálló, és a saját érdekeit figyelembe vevő gazdaságpolitikája legyen. Emiatt ráadásul Magyarország egyéb -politikai- téren meglévő szuverenitása is ismételten, és sokkalta jobban fog csorbulni és csorbult, mint amennyire egy Felemelkedő Birodalomhoz való tartozás egyébként - ha nem kretének vezetnék az országot - csorbítaná.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.01.25. 09:01:43

@magyar-magyar szótár: Nem Magyarországot bántották a nyugati politikusok és lapok. Orbánt bántották. Nem a magyarok az ostoba, izgága faszok, hanem a Kormány. Orbánék a mi bőrünket viszik a vásárra, amikor szabadságharcolnak. A szankciókat mi is megszopjuk, a jóoldali sajtómunkássággal egyetemben. Nem gondolhatod komolyan, hogy egy címlapszerkesztő ennek tapsikázik, akármilyen elvakult legyen is.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2012.01.25. 09:28:22

@magyar-magyar szótár: biztos én vagyok a hülye

de akkor se értem, fasznak olvasol "uszító agitpropot"

mint mondtam, én sem olvasok emenót

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2012.01.25. 09:31:13

@magyar-magyar szótár: jujj

a 14:02-es cikk fent van még 16:00-kor is

monnyonle az index

Budai Hella · http://holgyekorome.blog.hu/ 2012.01.25. 15:07:44

@magyar-magyar szótár: ez marha jó, hogy utólag, mikor már vannak hozzászólások, átszerkeszted és átcímezed a cikkcsid, így én pl. komplett hülyének nézek ki, mihez és mit is szóltam hozzá
ja, hogy akkor még nem ez volt fenn, nem ilyen címen? :D ki emlékszik már arra
a kommentelők elijesztésének öt biztos módszere
1. szerkeszd át utólag
2. címezd át utólag
3. amihez jó sok hsz van, tüntesd el
4. aki nem ért veled egyet az hülye
5. akinek más véleménye van, az unalmas jó gyerek

Acélcápa 2012.01.25. 20:40:10

@Acélcápa: Pedig időközben 0,15-el gyengült is. A cikk 16.29-es, a spot 20,38-as, 296,82. Ördögien ravaszak ezek, nem lehet nyakoncsípni a sandaságot. Most direkt geciznek.

magyar-magyar szótár 2012.01.26. 03:18:25

@A Hannibal Lektűr-attitűd: @ripők: @Acélcápa:
Azt hiszem, valamit nem értettetek meg, biztosan bonyolultan tálaltam. Akkor tessék egyszerűen:
1. hírbuzi vagyok.
2. szeretnék hírportálon híreket kapni.
Hanni, amit javallasz, hülyeség, mi a fasznak olvasnék MNO-pont -húút MAGÁBAN??
3. Ha egy-egy "hírportált olvasok, ott vagyok, ahol a part szakad, legföljebb nem az egyik, hanem a másik oldalon. Azt ti döntsétek el, hogy melyikoldal martosa a cukibb.
4. KÉRDÉSEM: Miért kell nekem kóborolnom, ahogyan 33 éve a vilgvevő rádiót tekergettem , úgy összekollázsolnoim A Hírt (tehát az egzakt hírt, azt, ami történik) inne- és onnam.
Miért nem lehet az, hogy ha egy hírportálra az van kiírva, hogy hírportál, akkor ott HÍREKET (per. def. ooolyant) kapnom? 2012-ben, bassz!

magyar-magyar szótár 2012.01.26. 03:36:20

@Acélcápa: Tkp egy 2006-ban és a blogoszférában még izgalmas és pl a papírsajtóban már jórégen kipróbált módszerről van szó, amit a Tóta Gábor Elemez népnevelde is szivesen használ (az oldfaldobozva leválogatva a fikázásokat, amik efféle kollázsban a Török Vidor -fanokban fokozzák a vágyat és egyébként meg a politikaisemlegesség
>>hiszen kapunk huideget meleget jobbról balról<< "bizonyítékai"

(ha tudod érzékelni a kétféle idézőjel különbségeit, tehát azt, melyik a mkiragadóidézőjel s melyik az, amelyik ironizlóam kurzivál...

Tehát ugye a mai szituációban a "jobboldal" hazaárulózza az indexet, a "baloldal" ellenben fideszbérencnek tartja, egyenesen kormányseggnyalónak.

Vagyis KI-KI ízlése szerint
KIRAGADOTT részleteken horgad föl
és ezt a tudati beszűkülést tehetségesen, tehát ismétlem, a '90-es évek Népszabadságát vagy Élet és Irodalmát utánzóan tehetsáégesen ügyikéli a jóoéldali sajtó.

Ugyanis az emberek képtelenek az irónia finomságait elkülönböztetni. A "szárnyal a forint"-nak ugyanis van egy kis ironikus stich-je a "túlzás" miatt.

Én a geciség KONKRÉT bizonyítékait és működését mutattam meg: Amikor ugyanis a címet megfogalmazta és a címlapszerkesztő kiemelte a beugrató mondatokkal, már nem volt igaz maga az állítás, sőt a főszövegben (szokás szerint!) benne van az ellenkezője is.. ügyesen alulra téve... Ez séma! Ez mindennapos címlapszerkesztési eljárás az indexen. A felhasználók BASZNAK megnyitni a cikkeket -és innen mossa a kezeit az index 8sőt ezzel a kézmosással egyet is értek: aki benyalja az index vagy más jóoildali "lapok" címlapi ügyeskedéseit, az meg is érdemli. "Jogilag" viszont megtámadhatatlanok ezek a cikkek, mert mindegyik efféle tartalmazza a cím+ beajánló sorok ellenkezőjét is!
séma:

OSZTOGATJÁK AZ AUTÓKAT JEREVÁNBAN!
Informátorunk szerint jelentős az autóosztogatás az örmény fővárosban. Szuemtanúk valóságos dzsemboriról számolnak be!

namost, ha valaki MEGNYITJA a cikket, akkor kiderül, hogy egyesek szerint osztogatnak,. majd az utolsó bekezdés egyikk mellékmondata artra utal, hogy valójában fosztogatják az autókat.

A kommjunikációscél az osztogatás elhitetése.
Rápillant, benyalta megy tovább

megnyitja, értelmezi: akkor is a cikk döntó 9/10-ed része az OSZTOGATÁS gyanúját erősíti.

Namost vannak, akiknek a világképébe már beleégett a CSAK OSZTOGATNAK (ezek az örmények ilyenek, ugye)

Ezek azzal, aki a fosztogatás -ról beszélne, úgy bánnak , mint te vagy Hannibal velem: Még én vagyok a hülye és én szégyelljem ,magam.

Holott nekem annyi a bajom: mért kell nekem híreket összebarkácsolnoim, mért nem pusztán a híreket kapom?

Pótkérdés: Miért a blogoszféra gennye szivárog föl a sajtóba?

Szemléltetés: természetesen, ha a zsigereimet akarom ápolni, a beleim állapotát, akkor arra ott vannak a "véleményblogok" .. tehát ha át akarom élni, mit éreznek illatos jókislányok, akkor az őrjöngjünk Venszan-t olvasom. ha azt akarom tanulmányozni, hogyan nem elemez ingyen, hanem csak szopat és agyat mos, de szakszerűen egy agitátor, akkor a Török Vidor Elegyez című álb,logot olvasom.

Azaz elég nagy fiú vagyok ahhot, hogy tudjam, mi micsoda.

nem engem néz hülyegyereknek a jóoldali sajtó.
De te engem hülyegyerekre veszel.
variáció: lenézően oktatgatsz, de már nincsen érzéked az "irónia finomságai eránt" (ez utóbbi variációt abszolut kizárom, messze nem vagy te annyira buta, mint amilyen butának engem lenézel)

Acélcápa 2012.01.26. 06:51:15

@magyar-magyar szótár: Nem nézlek butának. Ha ez jött le, akkor bocsánat, mea culpa.
Objektív hírportált nem fogsz találni. Sajnos vagy nem sajnos, a neten mindenhol vélemény-alapú a tálalás. Tallózom a blogodat, de még egyelőre nem találtam a közpénzen fenntartott véleményformálók elfogultsága feletti kesergést. Ugye az index egy Wallis-pénzen felfuttatott üzleti vállalkozás, úgy szelektál és tálal, ahogy akar. Az MTI, a közszolgálati tévé viszont mindannyiunk pénzéből működik és nem győz elég nyálat termelni a kéj fokozásához. Amikor a Belügyminisztérium kiad egy közleményt, hogy soha nem látott mértékű utcai megmozdulás történt a Kormány mellett, amikor Matolcsy György egy kormányzati oldalon ostorozza az őt támadókat, akkor néma vagy. De az index elfogult, gecista, mert kifigurázza a liblingjeidet. Csúnyaság, belátom, de megteheti. Tetszik vagy nem. Gondolom, inkább nem. Az elmútnyócév Gyurcsány-fikázásai nem martak bele az objektív lelkedbe, az akkor tapasztalt maró gúny nem ette át magát a hegesztőmaszkodon, az LMP-t fikázó cikkek fölött teljes természetességgel siklasz át, csak azt fájlalod, hogy egy kereskedelmi médium az olvasótábort kiszolgálva mindent köpköd és tendenciózusan kompilál. Ha egyáltalán.

magyar-magyar szótár 2012.01.26. 08:08:56

@ripők: Az, amire te hivatkozol, óvodás álmodozás és a jógyerekek meg a Felnőtt Bácsik önáltató kompenzációja. Utóbbiak ugyanis a szájukkal Orbánt mondják nácinak/fasisztának, diktátornak és a "kormányát" (ahelyett, hogy Kamarillának mondanák, ami igaz és szintén súlyos vád, de legasább ül is...) juntának meg rezsimnek hazudják föl. De úgy vannak vele, hogy a sok Magyarországról tudatlan (a képben az óvónénik)
fejlettnyugatiba csak projekciókkal lehet valamiféle elkézelést az itteni súlyoselnyomásról csepegtetni.

Benne van a pakliban, hogy LESZ MAJD junta Magyarországon meg rezsim. Kérdés, hogy majd akkor lesz-e még valaki, aki ezt nem "na megint öngeciznek a nyomorultak!"-nak hallja

Mondjuk az europid picsaizmusban ez történik a "muzulmán nők élete" címszó alatt, a sok szikkadt frigid feminista europid picsa perverz kis bugyiizasztó nőregényeken ("muzulmán hercegnők titkosélete" a múlt század végén lejárt divat) át képzeli el fingja sincs alapon a muzulmán nők életét. (Most a Titkosan perverz Perzsa lányok a divat egy kicsit...)

Csakhogy a Fejlett Nyugatiak egy kissé az "óvónénik" szemével néznek bennünket, nekik egy bagázs ez a Balkántól a Baltikumig. Nem akkora különbséget és nem úgy látnak az oldalaink között. Azért, mert itthon Bajcsány vagy Gyurnait szelektíve tálalják, attól még a nyugati pénzügy[politikai] körök csaló jellegzetes ( ossiek-ban is ismert...) szélhámosoknak ismerik Gyurnait meg Bajcsányt. Önáltatás és önhazugság azt elhitetni a Rónai bácsi féle hazugoknak idehaza, hogy Bajcsányról valami rózsás kép él vagy pláne Orbánt Koppánynak látják, aki az Európához integrálódás (nade ki Szent István? a Szent Kutyacsont tulajdonosa, akié a Tökfedő volt??? -hogy a 18 évvel ezelőtti jógyerekretorikát idézzem) ellenfele.

Van frakciózás az EU parlamentben és így szocialisták meg néppártiak -de a mi szocialistáink egy fasz vonásnyit se baloldaliak és a "néppártijainkat is hagyjuk csak, nem tudna a jobbik az olcsó demagógiájával valódi néppárti tartamak mellett semmire se jutni.

Szóval az igazság máshol van. És fájó.

Tőlem persze önáltathatsz, hogy nemisnemis, hanem Orbánt látják annak. Bár nem olyannak ismertelek, aki birná az önáltatást. Nem ezeket látják annak, aminek a jógyerekek projektálják.. nem, hanem ez, ez az árulkodás, hazaáruklás, stréberkedés a saját haza legecizése ez nem divat a fejlett nyugat liberális köreiben sem. A Szar-a-magyar line Magyarországot járatja le. Önáltatás szintjén ez úgy jön le (ugye a gecimédiában) hogy Orbán járatja le az országot, csakhogy odakint az természetes, hogy az államférfi kiáll és harcol az országáért és nem gecizi.. a "családiszennyessel nem machinál". Az belpolitikai cucc. Egy osztrákot nem látsz rohanni árulkodmni, pedig ott aztán lenne mit teregetni, mert az osztrák jóltakargatott szennyes égbekiáltóan bűzlik! Ott nem buta fasisztákkal, hanem nagyon is okos (és sunyi) nácikkal bajlódnak. Ne feledd: tartományi vezető volt náci.

magyar-magyar szótár 2012.01.26. 08:36:32

@Acélcápa: Egyébként ha sohannemlátott ugyan nem, de sokkal nagyobb volt a "megmozdulás" annál, mint ahogyan azt a jóoldal szerette volna, tudom, hogy nem akarták látni. De ugye, mire a jellegzetsen (röhejes) magyar tértömegszámítási információk a Washington Post (online-hoz) eljutottak, addigra az operháziak 70ezren, a fasiszta horda meg csaknem százezren vót... Eennek az "információnak" ugyan nincsen gazdája, de nem nehéz kitalálni, hogy a forrás nyilvánvalóan hazudott, mert azért akkora idióta nem hiszem, hogy van a jóoldalon, aki ilyen fokú önáltatást elvisel épésszel.
A másik a közszolgálatiság meg az MTI és hasonlók.
Mint hírbuzi, amikor megpróbálok részinformációkból egy egész és körülbelül valódit összebarkácsolni, akkor ... pl az m1 hirtadóban mindig megvan a "hallgattassék meg a másik fél is" ez a jóoldali jógyerekmédiában véletlenül sem. csak a hazudozás, csak az uszítás, a kompiláció.. amit az index másfél évvel ezelőtt humorosan és szeriőzen mívelt.. hogy mondjam: Az index 2010 tavaszán még nasgyvonalúan volt geci, amikor áprilisban meghirdette az "EZENTÚL [húzunk egy vonalat ápr. 9. és] nem lesz olyan, hogy interjút alanynak leadás előtt odaadunk. Úgy nyilatkozzon nekünk a ganyé, hogy majd mi úgy baszunk i vele, ahogy akarunk és elolvashatja az újságban EZENTÚL (Ugyanis: addig nem) Elsőként Balog Zoltán fideszesen próbálták ki ezt az újítást. namost, ha én jóoldali vagyok POMPÁSAN szórakozom, mint politikailag elfogult vagy elkötelezett.

Azonban ezek a húzások engem azéret sem szórakoztatnak, mert nekem nem újak. Már 7-8 éves koromban hírbuzi voltam és tudtam sorok köz olvasni és tudtam, hogy az "érdemei elismerése mellett fölmentették" az azt jelenti, hogy hazakűdték csűddel a jó kurva annyába jabba.

Lehet [bár remélem, nem...], hogy te megeszed azt a hazugságát Vekerdy bácsinak, hogy a Kádár rendszer liberálisabb volt mint az Orbán fasiszta juntája, mert jólesik a májadnak, nem tudom.

Azt tudom, mi a junta, meg a rezsim. Allende kedvenc politikusom volt. Pl azt is tudom, hogy Ronald Reagan egy segg volt, Zappa szerint egyenesen agyhalott már még elnökként is.

Szivemmel meg is értem, hogy Vekerdy bácsi útálja ezeket és úgy érzi: valamit tennie kell, hazudik tehát. (Mert azt azért csak nem merem feltételezni Vekerdy bácsiról, hogy annyira szenilis -másiklehetőség a hülye- klenne és nem emlékszik vagy nem ismeri a definíciókat.

Azonban amikor hírt fogyasztok, zabálok és falom a híreket, engem nem érdekel a hír munkásainak érzelmi állapota. van publicisztikai rovat: ott lehet azt kiélvezni. Én is szeretem a publicisztikai frenetizmus és ha szórakozni akarok: oda lapozuok.
Tény: bármennyire rosszul esik a májadnak, a "kormányméda" kb századannyira se elfogult, mint a jógyerekmédia.

Tudom azt, hogy a jógyerekmédiának "bizonyítékai vannak" őrjöngő jóoldaliak levelei arról, hogy az index a fidesz kutyája. De nem bassza már meg a kurzív élet, hogy nekem vén seggfej hírbuzi létemre olyan trükköt kelljen benyalnom, ami 6 évvel ezeőtt Ördög Zoltán blogger kivitelezésében is unalmas trükk volt márt a "semlegesség" és elfogulatélanság " bizonyítására.
Mindenkinek magánügye, mivel áltatja magát. Az önáltatás kiszolgálása a pubicisztikai rovatban történik.
Teszemazt, legyek jóoldali politikus, pl LMP-s. Szükségem van nekem a saját oldalam koholmányaira? Jóra vezet az engem? A politikai kommunikáció oylan, mint a férfiembernek szopatás: Jólesik szopatni heteró férfinek de azért ő szopni? -nem szeretne. Még egy hírbuzi sem. Azaz művelni a népetetést a politikaikommunikációban, az kamón a politikusnak. De BENYALNI politikai kommunikációt?

Az LMP ennek a naivitásnak lett az áldozata. És áldozata ma is. Elkészült egy "ügyes" közvéleménykutatás az LMP 8-9%-os támogatottságáról akkor, amikor tömegesen már a saját piaca is szarik az LMP-re ill átpártol faszbúkizációkban is (ez a netokratív felfejlődés átka. hirtelenszerzett tömegtámogatás a netokráciában pillanatok alatt illan el)

Nekem is vannak zsigereim: Bosszant az, hogy hír gyanánt poéitikaikommunikatíve szopatni akarnak, mint egy naív 25 éves millás aktivistát. Viszont élvezem, amikor az LMP-seket szopatja a saját médiája "véletlenül" és különben jószándékkal. Mivel - tévinformációkkal való illúziókbaringatással. Azonban mint hírbuzit, ezek közüöl egyik sem izgat: HÍRT akarok és nemmást. majd én tudom, majd én beszerzem magamnak, ha "pornó" kell.

magyar-magyar szótár 2012.01.26. 08:42:41

@Acélcápa: De ha diálektukusan a jóoldalra állok. Én vagyok az index főszerkesztője. És a jóoldal jócéljait tekintem, akkor is lebaszom a bandát, annyira ócska és önellenható már. 21 évig ahhot voltunkj szokva, hogy a jóoldali hatákony és jókora túlsúllyal tólhatalommal rendelkező média a profi és a jobbos a balfasz, a harmadosztályú, az ócska.

és most -de csakis azért, mert a zsigerek az elemi szakmaiságot is felülírják, egyre tréebb a jógyerekmédia is.

A háűvégé szeriőzen, elegánsan gecizte a rosszoldalt. Alig-alig lehetett MEGFONI elfogultságban. Nem volt bizonyítható, csak sejthető.
most meg a hávégé egy a sok közül.

A Hírszerző volt az a hírportál, ahol nagyon sokszor olyasmi is megjelent hír gyanánt majd elemzésben, ami seholmáshol.
Ennek vége: a Hírszerző is beállt a sorba és kob az Egyenlítő tv Németh Gecikéje színvonalán (gondolok itt pl Seres nyomorult pitiáner 4-5 vicces egy komoly választós irányított "szavaztatósdi"jaira, ami... 4 éve lejárt divat már..)

Alig van valami, amiben Seressel valaha is egyetértettem, de az egyik "legamerikaibb" (itt: legprofibb) újságíróünknak ismertem. és tessék: lemet ördögzoltánba meg brendelmátyásba. De ha röhögni akarok, akkor magát Brendelt olvasom.. nem egy "neves ember"-t!

magyar-magyar szótár 2012.01.26. 08:50:34

@Acélcápa: Mutass már egy jóoldali forrást.. ami.. csak mundjuk a látszat kedvéért valamit (agyonbaszás előtt persze) vázolt is Matolcsy álláspontjából. Még rethorikailag 8tehát ahogy az orca a fókabébit feldobbja a majd jobban cincálhatóség kedvéért.... pl érdemes lenne csak, ha a te álláspontodról nézem feldobni Matolcsy álláspontját hogy jobban agyon lehessen baszni: de a jógyerekmédia ennyit is sajnál tőle. Már csak az agyonbaszómondatokban esetle egy mellékmondatban utalnak arra, hogy a megfelelő szelekcióban szűrvén is, mit mondana Matolcsy, ha mondhatná, de mondhatja, csak interpretációk vannak. Kiragadott mondatfoszlányok. tehát a jóoldal felől nézve sem jól van agyonbaszva matolcsy. De ez se zavar senkit, mert kontroll 8tehát.. ha értesz... egy "másik" jógyerekmédia" nincsen... Nincs kontrol, nemhogy a kormányt pofán jizzeli a Nyugaton "elmyomottságban" tetszelgő média, hanem... már.. ennen szakmai gyalázata is... (persze ezutóbbi nem engem zavar :D ... hanem a jóoldali politikusokat is már)
és mindez a zsigerek miatt...

Acélcápa 2012.01.26. 09:56:36

@magyar-magyar szótár: Jó sok mondat. Igazság is van benne dögivel, de engem mégis a lezárt szemekkel kapálódzó cicaharcra emlékeztet az egész.
Sokan védték MAGYAORSZÁGot a Békemeneten. Jó részük lóháton hátranyilazó, nemezsapós hazaffy, akik önkezűleg ásnák el Viktort a hátsókertben, de most ugye a magyar virtus meglengetése volt a fő cél. CDS felárról vitatkozni velük pusztába kiáltott szó. Ez itt a zsigeri politizálás, nem az én szakértésem és kukacoskodásom.
Elfogultság-mentesen nem találsz híreket, mindenképp mazsoláznod kell. A médiát meg túlértékeled vagy az oldaliságát tekintve elsiklasz olyan tények fölött, hogy 2010-ben a baloldalinak hazudott médiatúlsúly ellenére elzavarták Balycsányt a picsába. Porondon lenni nem fincsi, de ennek ódiumát viselje a legnagyobbat hazudó, a győző. Viktort írni mégis blaszfémia lenne.
Szumma szummárum a függetleneket mindenki utálja, mert nem simulnak bele a talpalávaló dallamába. De ne hazudd, hogy független vagy, mert mindenki lecsap rád.

2012.01.26. 11:41:34

A hírportálok is olyanfajta szolgáltatások, amik használatáért nem kell fizetni, hanem a bevétel egyéb forrásokból - hirdetők, támogatók stb - származik. Ez azzal jár, hogy a hírportál olvasója nem mint ügyfél, hanem mint termék szerepel az üzleti modellben, az igazi ügyfél a hirdető vagy támogató, aki a cehet állja. Ilyen felállás mellett, hogy is lehetne elvárni, hogy az olvasó elvárásai határozzák meg, hogy hogyan szerkesztik azt a hírportált?

magyar-magyar szótár 2012.01.29. 06:03:20

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Mind a ketten súlyosan felelősek.
Ujkihívástkereső péter, mint kapitány elsőnek hagyta el a hajót, ráadásul egy eléggé geci hazudozás kereteiben. Ő maga tisztességes volt, nem hazudott, de eltűri 8sőt! )Ö ghogy úgy áűllítsák be, hogy a FIDESZ rúgatta ki. Holott tmbrliánossága óta szarik bele a cégbe de főleg a munkáűba.
Szily sem dolgozik. (mint elsőtiszt)

Soha nem birtam ezt a fajta értelmiségi magatartást. Akkor is azavrt, amikor irodalmi periodikákkal csináltákl ugyanezt. talált fixx állást sok pénzzel-- elrúgta a ladikot.

Ujkihjívástkereső Péter igen tehetséges, de szemét geci (mpndjuk tipikusan geci) alaknak tartom. 'joz barátomat meg tudja az oylasmi hatni, amikor ezek a gecik az emberiarcukat mutatják, pl be tudnak pályinkázni egy alfeődi birkafőzőversenyen.

Engem meg nem hat meg.

Megcsinálták az indexet, hozzányúltak a Wallis gecis ppénzéhez, megvalósították a korai (rpomantikus) netorata álmot, szoptaknyaltak a QWallis pénzért 8de jó aéaposan megfizették)
Kaszáló Mókusok voltak
elkaszálták és agyonbaszták a piacot

majd most, amikor ez van, ami, Ujkihívástkereső elegánsan (de azért jó kis politikaihaszonnal ugye a "kirúgattatása" hazugságát terjedni hagyva...) elment Ujkihívást keresni.

A mandinerrel ne gyere már: pont a Kaszáló Mókus szopatta szét az agyát is a kis oktondiaknak!

magyar-magyar szótár 2012.01.29. 06:21:54

@ifsz: Bájosan romantikus az elképzelésed. valószínű az erkölcseiddel lehet baj. Egyswzerűen.. fogalmad se nincsen erről az üzletágról, mármint a mocskosságáról. Valószínű, túl jó ember kehetsz ahhoz, hogy elképzeld.

A kapisgálásod iránya azonban jó.

A Csúszás miatt nálunk az internetes médiában egy nagy korszak kimaradt. A Primitív kezdetekbe (a Szent Netokrácia korai "evagyélista" időszaka) és a mai kurvulás között nem volt átmenet.

Bezzegisztánban természetes, hogy tartalomért [elő]fizetnek. Az ingyenhír... az olyan is.
(Ugye Aspektus von Aspekt bölcsességét agyonidéztem már arról, van-e ingyenpornó.)

A hagyományois média munkásai útálják a Kaszáló Mókusokat. Úgyis, mint a takácsok gyűlölték a szövőgépeket.

De pl UP @A Hannibal Lektűr-attitűd:
Népszabi-nevelés is (meg Tóta is az) .
Többször rámutattam, hogy a hírgyártást már csak internetes formában ismerő jógyerekeknek ugyan újság, de valójában a Kaszáló Mókinccok nagyon sok régi papírújságírói és szerkesztőségi fogást alkalmaztak.
A Népszabadsáág már jó régen, még fajsúlyso kjorában eljátszotta ezt a trükköt, miszerint ő ártatlan, a nyugati tulaj a felelős. és ugyanígy ostorzták a fanok a Népszabadságot 10 éve, miszerint nem eléggé basztatja Orbánékat. Most érdekes kommentelők vannak, akik a mai indexet orbánnyalással, a kormánynak való lefekvéssel vádolják.. és innen már cak egy Tóta Gábor Elemez féle (Hanni ördög Zoltántól is ismeri ezt a trükköt) csellel kell egyszerűen bemutatni a mindenoldalról hideget-meleget kapásban a semlegeséget meg elfogulatlanságot.

Csakhogy ma (máma, azaz today) nem összesen csak annyirtól van szó, hogy a jóoldal kilóra megvette a hatékonymédiát. És a rosszoldalnak csak a balfaszok, a kevésbé hatékony formák (Széles Gábor kétszer annyi pénzt szórt el hiábavalóan a Magyar hirlapra, mint amennyibe a Wallis tunning került!)
jutottak.

Kompenzációs önhazugság az, hogy mitől lett a kjétharmad, ha ennyire profi a jóoldali média.

Nos a válasz katasztroifikusan eccderű és nagyon is rémes:

A demokrácia automatizmusainak egyszerű mindenheti kis el-elnapolgatásai vezettek aztán od a a JÓNAGYHATALMASHOZ.

Vagyis a jóoldali hatékonymédia pénzért is szopottnyalt
meg ingyen szívből és igazán is.

Egyenként ki tudnék emelni történeteket:
-Az Orbány Gyurcsány rókafogtacsukát az elfelejtett Para K. - Kornis Mityu bácsi vita világította meg TÖBBEZER ÉVE! (2006-ban)

időnként jönnek még nyakonfelüli szerveikkel is gondolkodni képesek... de a szavuk elhal, semmire nem jut, nem kerül föl...

Hanni ugye azzal szokot védekezni, ami a jóoldalon általános MÉZet (smicismackó.. ugyebár...) miszerint az index bulvár és nemkomoly. MA EZ AZ A TRÜKK! -amit a Népszabik alkalmaztak

Csak szerintem a mai 30 évesek 10 évvel ezelőtt nem hinném, hogy sok Népszabit olvastak volna...

Ha megbézzük pl a forrásokat, ahonnan importálja 8az exportját) vissza a sajáthírét "fejlettnyugativélemény"-ként a jógyerekmédia, akkor azok között néha vannak azért neccesek (pl bulvár források)

Külön még idetartozik a Blikk, aminek sokáig a politikailag elkötelezett harcimarci Pallaghy volt a főszerkesztője (És pl ő igazította útba Máyer Arankáét :D )

Kb 10 éve a sok roszból a melyiket választani a kérdés.

a Jóoldali hatákonymédia orrgyökig felelős abban, hogy 2006. óta mért süllyedtünk idáig.

Perszehogy kompenzációs hazugságokat gyárt! De, majd ki fog állni meaczulpázva, miszerint mégse kellett vpolna elfogultnak lennünk 2006-ban.

Fritz David 2012.01.30. 05:21:27

Itt minden le van írva a forintról, amit az érdeklődő laikusnak tudnia érdemes:

http://zsiday.hu/blog/olcsó-e-forint

indexet, origót, portfóliót olvasni pedig értelmetlen időpocsékolás.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2012.01.30. 10:19:52

@magyar-magyar szótár: biztos sokigazad van (nem ösmerem a szerkesztőségi trükköket, nem vagyok újságírü)

de a világ nem csupán kommunikáció

illetve az is kommunikáció, amit szíjjártó mond, meg az is, amit orbán kint mond, bent mond stb

meg az is, hogy mennyi is az adó

te szolidárislelkű nemgazdag ember vagy - hogyhogy nem zavar az a tény, hogy az orbán kormány gazdasági döntései a jómódúaknak kedveznek csakéskizárülag?

vagy ez sem igaz, csak mert megírta a phujelfogult sajtó?

---------------------------------------------------

tess konkrét: ismerős cégének van telephelye nyírségben, a fél falunak adnak munkát - most háborognak a melósok, hogy miért csökkent a fizetésük 7-8e forinttal???

hát merakedvesfaszkormány fasz törvényeket hoz, azéé - ha meg kompenzálni szeretnék, mint a kormány nagyvonalúan ajánlja (eleve mi az hogy a kormány egy magáncég gazdálkodásába beleszólna? mert ha nem kompenzálna, nem pályázhatnak stb... pedig elmaradt térségben adnak munkát.. na mindegy)
szóval évi két millió lenne csak ez a kompenzálás
és nincs annyi
vagy elküldenek pár embert, vagy leviszik 4 órára vagy hasonló - de mindenképpen az emberek szívnak a rossz törvény miatt

ÉS EZ NEM INDEX, EZ NEM KOMM, EZ NEM VÁLSÁG, EZ A VALÓSÁG, MEZEI KORMÁNYFASZÁG, ez Matolcsy és Orbán

én erről beszélek, nem a leadról az indexen

de erre megint nem fogsz válaszolni, asszem
süti beállítások módosítása