-ezt az írásomat Marinak küldöm, szívküldi, szeretettel

Kérem, végezzük el a következő gyakorlatot:

Vegyük a feng shui kifejezést, mármint amit tudunk róla, majd a másikkezünkbe a trend szót és kezdjük el közelíteni.

 

 

Többször vezettek már be fengsunyi [feng shui trendi] lakásba.  Amikor a tér délnyugati részéhez érünk, mindig megkérdezem, kijelentő mondat hangsúlyával, hol van az oltár...  -a milyen oltár? Hát a családi vagy magán[y]oltár. Élből live! is hülyének szoktak nézni, de ilyenkor aztán pláne, les ki a fejéből a büszkélkedő, milyen oltár? -mi van?? Szívszorító az, amikor a fengsunyi lakás délnyugati sarkában a számítógépasztalt találom, vált.: a német parasztbarokk íróasztalon a nótbukot, persze itt egy csempe szilke, ott egy tintatartó mártogatós tollal.

Azért ez a kép se semmi, forrása a Feng Shui Trend című blog. Különösen az a jellegzetesen fengsunyiság ragad meg benne, ami a fával keretezett, gipszkartonnal álcázott öntöttvas álkandalló és fölötte a tükör összhangjából árad, meg ilyesmi.

 

Ó, Európa, únt gátú kurva anyám!

8 komment

Címkék: fengsunyi

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr773321310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.10.22. 11:20:03

Most elmondom, az odakünn egérkefogás intencióját véka alá sem rejtve: ez egy 2D fikaizmus. Olyan ez, mint mikor khrtchkcsk törzskommentelő elmondja, hogy ő mennyivel különb, mint az elitista gecik. Mer' azok tök bénák meg nem is egyedik és lám, mindenkit hogy' lenéznek.
Belefingottam a markomba és megszagolom.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.10.22. 16:49:19

@ripők: ez nyilván sem pro, sem kontra nem számít érvnek, de egy tényleges, testi valóban lefolytatott bunyónál én azért inkább rá tennék, már ha érted:)

PesszimPista 2011.10.22. 23:29:10

Avagy Fingsunyi. (Én emígyen szoktam hívni ezt a nyugatikultúrális elfajzást.)
Az ÉHSÉG! Az az okája mindennek!
Éhség a nyugalomra, az izgalomra, éhség a barokkra/rokokóra, és a minimálra, éhség a biztosra és a jóra, az újra, meg a régire, öregre és fiatalra . . . . éhség mindenre egyszerre. És a végén mi marad? . . . . csak korognak össznye-vissznya. (Közben meg ott mosolyog a kis gyermeteg pofázmányú Buddha a megfelelő sarokban.)
Én komolyan kérdeztem már párszor, pár helyen, hogy akkor most hogyan is siklik ki, meg be a sárkány? . . .
Többnyire (na jó, eddig mindenhol) néztek bután . . . és nem kellett többet oda mennem. . . .
Hehh be jó is néha kérdezősködni.

magyar-magyar szótár 2011.10.23. 02:46:34

@ripők: szerintem nem. Mutasd meg, hol a fing, hol a marok

magyar-magyar szótár 2011.10.23. 02:50:44

@PesszimPista: A sárkányok fáztak beköltözni ezég alá. Amikor meg még jóvilág volt rájuk, minimum háromfejűek voltak, de inkább hét. A kínai egek alatt azonban real sárkányok laktak, egynyakkal és egyfejjel. Az ember egyik legősibb törekvése az Izolációs Gigantizmus elleni küzdelem volt. De jutott a szórásból a barlangimedvéknek, a kardfogútigrisnek vagy az európai oroszlánnak is.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.10.23. 14:27:22

@vészmadár (pica pica): Értem. Asszem. De nem az a legény, aki adja. Meg nem is harcolok senkivel. Písz.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.10.23. 14:30:48

@magyar-magyar szótár: Keveset fog, aki sokat markol. Egyébként meg nem emlékszem mire gondoltam akkor.
süti beállítások módosítása