Saly Noémi gyűjteményéből került a www.fortepan.hu  -ra futnak még nálam:

 

 

16 komment

Címkék: bakfis

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr202835290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RomBold! (törölt) 2011.04.18. 08:28:49

Mi ez a szótlanság?

Csak leánykák, és kész?

Fenehorizont 667 2011.04.18. 10:35:09

nagyon szép képek vannak a weboldalon, köszi!

ezeket a bakfisokat meg szívesen végigdugnám, szépen, egymás után :D

RomBold! (törölt) 2011.04.18. 11:10:54

Akad köztük néhány, akit nem kéne, mert pedofilia vádjával lazán lecsukhatnának.

Mondjuk ha azt nézzük, hogy mikor készültek a képek, akkor ezek a bakfisok már rég felnőttek...

Fenehorizont 667 2011.04.18. 11:36:10

@RomBold!:
csak eljátszottam a gondolattal, egy rakás feltételes mód között:)

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.04.18. 13:09:18

sajnos, mint sokszor említettem, én a vizualitással nemigen tudok mit kezdeni, szval ha mondandó híján dudi átáll a képbeszédre, én csak olvasó (néző?) maradok, asszem.

Budai Hella · http://holgyekorome.blog.hu/ 2011.04.18. 14:56:01

tapsoljunk! Dudinak MMSZ néven ez az ezredik postja. Talán, ezért ment el a hangja. Amúgy én sem értem, mi értelme ilyen képeket mindenféle szöveg nélkül feltenni.

RomBold! (törölt) 2011.04.18. 17:11:27

Azt nem tudom, hogy miért csinálta, de nem is firtatom. Hogy mi értelme? Semmi. Ugyanúgy, ahogy a többoldalas írásoknak sincs semmi értelme, csak ha valaki tud vele kezdeni valamit.

Én ezzel most csendes magányomban szinonimásat játszok. Próbálok képeket keresni a kamaszhoz, a tinihez, a süldőhöz, és próbálom vizualizálni a különbségeket illetve az egyezőségeket.

Ja, és közben azon morgok, hogy hány olyan szót tudhat, amin én elgondolkozok, hogy mit is jelent, illetve hány olyat, aminek én nem tudom, vagy (ami még rosszabb) rosszul tudom a jelentését? És ami nálam csak a passzív szókincs része, Ő meg elég meátalkodott ahhoz, hogy bármelyik szerda reggel használja egy unott beszélgetésben.

Ez a bakfis is tiszta kicseszés :) Évek óta nem mondtam ki. Ma reggel amikor elolvastam, hangosan kimondtam néhányszor... leírva sokkal ismerősebb, mint kiejtve...

(lehet hümmögni, kacarászni, és a butaságomon élcelődni, az én képembe ennyi belefér, és ugye a rinóbőr a pofámon sokmindent kibír)

RomBold! (törölt) 2011.04.18. 17:14:22

Az első képbe egyébként beleszerettem!

A többi az olyan 12=egy tucat, de az első az szép.

Fenehorizont 667 2011.04.18. 22:28:30

@Budai Hella:
számomra az volt az értelme, hogy megismertem egy weboldalt vagy 10ezer képpel, ami remek szórakozást nyújt addig, amíg végig nem nézem az összeset. és nemcsak a kiscsajokért :)

heki 2011.04.18. 22:42:05

a középső kép kiscsajaiba szerintem hatodikos koromban félő tisztelettel lehettem még nem tudatosultan szerelmes
felettem járhattak eggyel kettővel

magyar-magyar szótár 2011.04.19. 08:09:43

Amikor ezt a képet megláttam, egyszerűen nem találtam szavakat és azóta sem, ehhez a képhez talán zene illik, Bach Goldberg'je

ööö.. lesznek még bakfisképek, dohányzó leányok

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.04.19. 08:51:54

a felső kép nagymamámra hasonlít, bár sztem ez a kép későbbi, mint amikor nagyi ennyi idős volt.

magyar-magyar szótár 2011.04.20. 06:07:24

@vészmadár (pica pica): @A Hannibal Lektűr-attitűd:
Néha engem is meglep a régi fotókon, ha "maiarc"-cal találkozom. Bárki láthatja pl azt a Radnóti Miklós képet, a strandon, a napszemüvegeset a PiM Nyugat képeskönyvében (ha belelapoz) azon Radnóti mennyire maiarc...

mázolóxj4cypn 2011.04.21. 21:32:53

Nekem erről a szóról "kanhal"jut eszembe.
süti beállítások módosítása