mottónakvaló, dedicated to Tokfalvi, egy blog-pont-hu blogban leltem, ők egy meg nem nevezett szlovák túrisztikai honlapról másolták, én pedig jellegzetes subba-jobbágyos lazasággal basszusgitározok 3 percnél többet keresőmotorzni, úgyhogy jó nekem az a forrás is, amit én leltem, sőt jobb! És ha nektek nem fog  tetszeni, se visszakozom, hanem Szily jógyerek módjára még beljebb, még beljebb!

1939-ben a nemzetközi helyzet változásának hatása alatt jött létre a szlovák területeken az önálló Szlovákia.


www.logistickymonitor.sk/en/images/prispevky/olvecka.pdf
 

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr992068066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tokfalv 2010.06.29. 08:41:32

Egyrészt nem turisztikai, hanem logisztikai (egy konferenciaanyag), másrészt én ezt a nemzetközi helyzetet nem találom benne.

Maisie MacKenzie 2010.06.29. 15:56:30

"14. marca 1939 bola vyhlásená samostatná Slovenská republika a v dôsledku toho
vznikla Slovenská národná banka"

Szerintem tök világos! :-)

hu.wikipedia.org/wiki/Szlov%C3%A1kia_t%C3%B6rt%C3%A9nelme#Els.C5.91_Szlov.C3.A1k_K.C3.B6zt.C3.A1rsas.C3.A1g

magyar-magyar szótár 2010.07.02. 01:17:26

@Tokfalv: Móka, kacagás: Nem is, deviszont a Mindenhatooo Translate mégis megtanáta! (mi a szmálylija a hervatag mosolynak, kár, hogy nem lehet ide filctollazni) A lényegen, hogy ti. ez az eufemia létezik (szlovákul) mitse változtat. Maszek megjegyzés: Tegnap értesültem, hogy a P.E.N. klub kit javasolt az idei J.A - díjra a Súlyszivárvány magyar fordításának megjelenése évében s most úgy látom, hogy talán a kisujjamat kéne megharapnom... a 'kismagyar' szóczikkely egyik sorához... A dolog nem a díjazottat/nemjavasoltat minősíti, de a P.E.N. klub kismagyarságát nagyon.. szerintem
júújj a zújjam!
süti beállítások módosítása