blogger - Tokfalvi pompás blog-magyarítása után 'plóíró. [Levezetés web log' -> blog ->... -> blogger  - 'pló -> 'plóíró .Vagyis és elvileg a blogger nem bértollnok, szakmányban [pénzért, megbízásból, akkordban] dógozó szajkómunkás, nyalnok, egyebek, hanem éspedig naplózó. Ingyenmedve.

A bezzegamerikai nyelv fejlődésének iránya a nyögvenyelés -a hiányokat még illik néha apostrophe-fal jelölni és egyébként meg lehet, hogy a spangol-ba fúl... . Az édi anycinyelvcsink fejlődésének útja pedig a cukiságos babbaizálódása a nyelvi pestizmusoknak [csókolom, Nádasdy tanár úr! -a szerk. csók.] Azaz nem hinném, hogy a 'pló és a plóer rögzülhetne.

  

A mandiner "blog"* kő& vérprofi újságíróinak  sikerült egy TöööÖkkkKÉLEttTEsssShhh index riportot csinálnia a[z , idézet kezdődik a jógyerekszótár szőlőbányász-szinonímáiból:]  takony cigány kishittlerr vezérelte nagygyűlésről úgy, hogy azon tanítani lehet a korszerűen matulista-fikaista indexizmus lényegeit....  eszembe jutott, mi a különbség az újságíró és a blogger között. Az újságíró ésvagy fotóriporter társa lefekszik az aszfaltra, hogy a másfélfogú lógósmellű aktivista nyugger mamit röhejesebbnek fényképezhesse. Blogger az, aki állva marad, mellykasskára se engedi le a masinát,  lekapja a nyugger mamit a térdeplő fotóriporterrel együtt. Blogger az, aki a 47 cm átlagos magasságú "égő" barrikád (72 szál deszkából + négy kuka)  oldaláról visszafordul és lefényképezi az 1500 békésen nyálcsorgatva élvező csürhetúristát is. És az is-re még annál is nagyobb hangsúllyal nyomatékosítsunk. Vagy a Szabadság téren a 46 barmot és a 3200 csürhetúristát. Vagy a hat faszistát, akik a szörnybilikék Fabiá-t boríjják 300  csürhetúrista gyűrűjében... Vagy a stábot, akik biztató szavakkal instruálják a kispolszki felé rúgó csürheistát...

 

Amúgy nekem nem tetszett az index választás-másodikforduló-hétfői jópofizós beszámolója 2006-ban, a maszopos nyuggerekkel kidekorált riport, mert már akkor is tisztában voltam azzal, hogy A Párton belül mire megy ki a viadal. A téeszelnöktagozat fejet követelt a Pannon Puma Farka bekapattatása miatt és ez A Pisti feje lett. És én már akkor tudtam, hogy a mór nemhogy menni nem fog, de a maszopvezérkarral a saját farkait fogja bekapatni (ez az igazságbeszéd-nek egy olyan lényege, amiről a jógyerek szövegmagyarázók szivesen hallgatnak...) 

 

Az újságíró szakma emberi sarkalatait  vető Robert Capa vagy Ernest Hemingway.. nem feküdtek le. Nem térgyelés-ből vették. És hogyan nem. Capa-tól nem is kell copyznom, Hemingway-nek pedig a spanyol polgárháborús novelláiból az újságíró brancsról készült fölvételeire gondolok...

Grift komám szerint ütni kéne ezeket az embereket. Szerintem nem. Jó, hát perszehogy geci a magyar jógyerek újságíró, hiszen ő kakilja a tömegtájékoztatás spanyolviaszkját húsz-huszonkét éve... Ráadásul következmények nélkül, hiszen ha elbassza az agymosást, csak vállat von és azt mondja, ezek a barmok, ilyenek, megérdemelték. Még nem volt példa arra, hogy egy Lengyel László formátumú nagy mesélő azt mondta volna, nem megy ez nekem, inkább fogom a szürke kardigánom és elmegyek tanítani. A minap a Bolhacirkusz című elhivatottrádióműsorban Hajós András trendi sikoltozásaira egy igen beteg, fáradt öregember morgott valamit, hogy türelem, elmúlik ez is.. A műsor végén döbbenten hallottam: TGM volt az a fáradt beteg öregember... aki annyira normálisan beszélt, mint nagyonrégen, amikor még nem a magyarfilozófia Győzikéje volt.

A magyar gecizmus jópofaság. Mint ahogy a jógyerek az oviban is rosszcsont is valamennyire. Természetesen a magyar geciújságírónak nem tetszett az, amikor véle és rajta, az ő bőrén azt a "reform"-ot akarták gyakorolni, amit az "egészségügyi reform" kereteiben (amikor az orvosok államipénzen való maszekolásai ellen fenekedtek ...ugye az attól függ, kik, mert amikor a Hűűllye Mikola, akkor ez rosszul esett.. a cocijálisérzékenységüjeknek, ugye...) Hagyjuk ezt..

 

Tavaly bezzegamerikai importból bepuruttyant némi kellemetlenség a bérbloggerségre nézvést, amit az index blognak álcázott rovata nagyon gyorsan előtálalt, icc. konkrétan a magát gyakran bloggernek álcázó többszörösen kitüntetett jógyerekújságíró Szily László jóvoltából, nehogy a politikai bérbloggerek (új kedvencem Török Vidor agymosodája, ami "elemzés" címen folytatja azt az agitációs-propagandát, ami Tótának már a túlzó vonalassága miatt nem annyira megy...) terítékre kerüljenek. Sajnos nem tudok még angolul sem, nemhogy amerikaiul, így nem tudom, mi a szerepe és mennyire nyalnok-kategóriás az amerikai újságíró, akinek blogja van. (Ezért is provokálnék túlzásaimmal nálam okosabb "bloggereket" hátha kommentiálisan súgnának ezügyben.)  És mi az újság ezügyben Oroszországban. Ahol pl a geciújságírás százéves cucc...  amire Bede dadda bácsiék annyira büszkék, már 1912-ben kitalálták. 1917-21 között a szovjetorosz újságírás nyomdafestéken vert hat kanyart a Matula Magazinra (persze az attejjista brobbogandában is :)) )  Maxim Gorkij Az anya című agitációspropaganda regényét nem mások, mint az orosz kommunista teoretikusok gecizték le ujjnyi vastag paszománytokkal. És Gorkij, a bánthatatlan, akinek akkora ereje volt, hogy még Mihail Bulgakovért is szólhatott (majd később) égve-pironkodva szabadkozott... Magyar iszonylatokban Keszi Imre már 60 éve is kalapált.. neírjak csúnyább szót, kellően fikaista kritikákat. És amikor páran szóvátették neki, hogy a fika hagyján, de a pécézett emberek személyes sorsába is belegázol, vállat vont, ugyaaan, őő neem is, ő csak véééleményt mond... [mondhatni, A Párt ostora volt - a szerk. kieg.]

Általában a magyar jógyerekújságírás Felnőtt Bácsi kategóriáját a nemszerény tamás ervin-alakú arcáról, szupersarkított, egészestét betöltő képernyőjéről, ajakának lemondó fittyedéséről ismerjük föl, meg az apró malacszemeiről, amivel tök' hülyének néz le bennünket még a mai kommunikációs leosztási szisztem és sebesség mellett is...

Mert az igaz, hogy a Nóvaja Ekonómicseszkaja Polítyika címről egy átlag webhírzabálónak a kommunisták -> Kádár, tehát hogy A Cigány Kádár is, ugrik be. De még mindig vannak ám magamfajta elavult baromarcújak, akik olvasták is a NEP-korszakot mókásan-humorosan kegyelmen döfő két Ilf-Petrov könyvet, A tizenkét szék-et és az Aranyborjút... Vagyis vannak marhák, akik még tudják, mi volt a NEP.. hehe... (Amúgy a NEP korszak elég véresen zárult, csak a kis halak akadtak föl a hálón, és az életben egy török alattvaló fia, Milo Minderbinder távoli nagybátyja  nemhogy megbukott a román határon, de cikkezett a nepmanok ellen és bizony még Ilf és Petrov is húzhatta ám a nyakát...

Most ugye megint a Magyar Századoknak egy vér,  genny (avagy geci) zivataros kóóórszakkját éljük, mert a nekünk nem tetsző alföldimentalitású takony cigány kishitler és bandája dúl, ’osztogat, alkotmánytbarkácsol és a többi. Pl majdnem olyan fasza kettősállampolgársági törvényt kókányolt össze, mint egykor a szlovák törvényhozás.

 

Jah, tegnap az egyik félbulvártévé idézte Sólyomot, miszerint elég jók az alkotmányunk keretei a működéséhez. Úgyhogy Sólyom majd már nem csak kevésbé fikázható, de talán azt is megérjük, hogy mártírja lesz annak az alktományosságnak, aminek maszekolt, dirib-darabos maszekolt [-> barkácsolt] , de mindenekelőtt olyan népköztársaságossan elavult voltát többek között az elmúlt 20 évben koronkint a Népszabadság vagy az Élet és Irodalom legjobbgyerek újságírói pécézték.  A helyzet annyira szar, hogy ezen már csak a gonzóújságírás tudna segíteni… Tényleg? És még mindig? Nem szerepzavar ez?

 

A politikus természete olyan, amilyen, azért politikus. (Nem gabalyodok, csak mutatom az irányt A Szükséges Hazugság –ról való szofisztikáció felé…) A gonzóújságíró nem kiveszi a szarkavaró cserpákot a politikus kezéből, hogy ráturbózzon, hanem csupán rámutat. És még gonzónak se kell lennie a rámutatáshoz…

 Az a mélymagyar és nem csak jó, de rosszgyerekújságíró is, aki szelektíven kezeli a tényeket és szemenszed. Azaz mindig csak azokat a tényeket piszkálja elő, amik az ő érzelmeihez , személyes meggyőződéséhez és elhivatottságához vágnak. És talán itt van remény, mert az index címlaptündére kettősállampolgárság témában a hat [tizenkét- a szerk. szám.] agitációsproppo mellé fölpincsizte a felvidék-blog véleményét is.

A jellegzetesen mélymagyar jóoldali megfelelőújságíró egyik fő baja az elmúlt 22 évben, hogy abba a tévedésbe esik: ő szarja a spanyolviaszkot. A szerepzavara abban áll, ahogy a politikát interpretálja a hülyének lenézett büdösnépének. Valamint abban, hogy az újságíró nem kakálja [gyártja] a spanyolviaszkot, hanem megmutatja lényegét, pl azt, mitől is spanyol (attól, hogy bár viasz, de állandóan lágy marad. Így az ebből készült pecsétet copyrni nehéz  vagy lehetetlen…)

 

A magyar jógyerekújságíró a gonzóújságírás sok lényegi kellékével rendelkezik már. Többek között be van tépve. Arca begyógyult. Egy magyar jógyerekújságíró 32 évesen 40-nek, 40 évesen ötvennek néz ki és ha bebasszusoz neki az alkoholisták legszörnyűbb vég-e, azaz még a hasnyálmirigye is bírja a piálást, akkor majd agylágyulásban fog meggebedni. Bár azt hiszem, a mai blúcsippmédia munkásainak is bőven telik jóminőségű kokainra, nem csak a Pityingernek.

 

Készítsük el piedesztálját a mélymagyar jógyerekújságírásnak. Minden teljesítmények csúcsai egy orgánumhoz fűződnek és ezen orgánum egyetlen jótanuló-jókisfiúújságírójához, Rajnai Attillához. Valamint a Tocsik-botrány kipuruttyantásához is hozzájárult az ÉS és ugyan tudattalanul, önkéntelenül és mit se sejtve, de még Horn Gyula belső megpuccsolásához is. (Azaz orgánumnak jelentős politikai szerep juthatott már az LMP -meggründolása előtt is!!) A szőlőbányászati és olajbűzészeti feltárások viharabilijeiben tehát a csúvsteljesítményei az elmúlt 22 év magyar újságírásának. Miközben a MÁV-val sokszoros nagyságrendben, történt, ami történt, történt a BKV, történt az autópályaépítések táján. Csak néhány „szabályos tőzsdei művelet” nagyságrendekkel haladja meg a szőlőbányászást felszorozva is.

 

És akkor hol csukták be a kaput feltárandó tények és okok hiányában a tényfeltáró - ésvagy oknyomozóújságírásnak? Az Élet és Irodalomban, elég a piedesztálra egy aprócska post it lapkán fölragasztani a dátumot: 2005. (Igaz, azóta megmagyarázta nekem egy szakember, hogy a kapuzárást azzal is lehet magyarázni, hogy 2005-től az életével játszott volna az az újságíró, aki túlsággal oknyomoz… vagy tényfeltár. Hagy jegyezzem meg itt is: Toller öreg sofőrje hideg, józan szakszerűséggel elkerülte az ütközést, egy túl magasra hagyott fatönkön bucskázott meg az autó. És azért ez lehetőség. Politkovszkajának nem hagytak ekkora rést. Valamint Toller nem újságíró volt, hanem a Baranyai Frakció (a jógyerekújságíróktól is gecizhető Szili néni truppja…) vezéralakja.

 

Az internetet elhalamolta mára a média és a reklámtorta javát is, nem csak a habot és a díszítményeket, de a piskótát is alaposan. Az un „internetes hírportáloökon”, amik jellegzetes magyar módon aztán tényleg komolyan veszik azt, de szó szerint, hogy ma már nem az információ birtoklása, hanem megosztása ad hatalmat, gyártják és nem továbbítják a híreket. Az index szerepe történelmi volt akkor, amikor a Mocskos Kéthét vezénylésében sikerült a Kamarillában a meleg csákányváltást, azazhogy az egyik kamarillafőnök helyett a másik kamarillafőnök lesz a miniszterelnök, lenyomnia.. még a jelölésre jogosult MSZP edzett, sőt, kikérgesedett torkain is… Diákújságírás? –Diákujságírók? – még milliárdosok tízmilliárdok szórásával sem lennének képesek pártot gründolni magyarországon, míg az index-nek ez nagyjából két fillér költséggel sikerült (hogy hány Forintért, az titok lesz mindig).   

 

A blogger arctalan, ingyenmedve, nem kerül neki semmibe marhaságot vagy igazat mondani. Ha jól tudom, volt egyszer valami balhé, amiben egy féltékeny vőlegény IP-címkeresőmotorral beérte az arctalan, menyaszonyát gyalázó  csókát és beleszabott a fizikaiábrázatába. Nemmellesleg nem lehet azt eléggi gyakran elismételni, hogy a legjobbgyerek liberálisbloggerek voltak élenjáróak az IP-cím statkózós utánanyomozós adatkigyűjtősdiben. Jógyerekblog erről ismerszett meg.

 

És valószínű, tényleg majd a diákújságírás fogja megmutatni. Van itt az oldaldobozomban az Alternatíva című internetes folyóirat. Például. Én bízom. Tütrelemmel vagyok. El fog múlni ez a műkaki zivataros éra is a fejünk fölül, meg még a következő is. Előbb utóbb véget kell érnie ennek a hawájjnak, amiben még az internetes agymosodák  azzal a szabadossággal trükköznek bevételeikkel, amik a rendes vállakozási fronton nagyjából az olajügyek hajnalán ellehetelenültek a korai "vakkapitalisták". Papírra (X)-et kell tenni .. de még a magyar kereskedelmi bérbloggernek sem kell, nemhogy az agitátornak. Majd csak tisztázódnak az iszonyok. És zárásképpen vénségesenvén (pl 40 éves) bloggertársaimat hagy vígasztaljam: Volt ez még így se: 1998-ban hasonlóan szarzivataros éveket jósoltak, akkor még papíron a jógyerekújságírók, hogy majd Torgyán lesz a KE és hűmilesz. 1998. szeptemberében egy igen művelt hölgytől, Magyarország egyik legjelentősebb kékharis’ától hallottam az elsőkézi infót, miszerint a cigány kormányőrökkel verette a gyerekei tanárait (vált.: iskolatársait, azaz gyerkeket) ... majd most is lesznek ilyesmik, esik vagy fúj, süt a nap, esik az eső, és még néhány évtized és már senkinek semmit nem mond majd Kun Béla neve.

  

 

* valójában internetes fiók folyóirat, ami az indexnek termel föl kattogást [ ne feledjük, hogy a baromarcú szerző maga is az indexnek termel kattogást - a szerk. röh.]

 

78 komment

Címkék: blogger

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr672043869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2010.05.31. 09:05:05

Ezek a mandineres fiúk-lányok szerintem nem az index rt. alkalmazottai, mint a szilybedestb. Ők csinálták régebben a Reakciót, s mint ilyenek, nem éppen a jógyerek státusz felé leledznek, hanem éppenhogy. Nem ismerem őket, de saccra azt mondom, ezek max. 30 körüli, igen ambiciózus, szinte kivétel nélkül a Pázmány média-, ill. bölcsész karokon végzett/hallgatott neokon (itt nálunk: mérsékelt jobbos) beállítódású ifjak. Irodájuk a helyi fidelitas iroda mellett van, ha nem onnan nyílik.

De ami a lényeg: a cikk bizony igenis fedi a valóságot, amit saját szememmel is látni véltem. Viktor öntömjénező gyülipartija valóban ilyen volt. A legviccesebb számomra az volt, hogy az egész belváros be volt hangosítva akkora hangfalszettekkel, amilyenekből egy fél megoldotta a teljes woodstocki balhét. Szürreális élmény volt a kihalt Alkotmány, és a környező mellékutcákon visszhangzó mondatokat hallani, hogy: ismét mennyien összejöttünk, és hasonlók. A portrégyűjtemény is, bár nyilván a válogatás karikaturisztikus, de szociografikusan igencsak pontos. A Kossuth-téri Viktor-buli ilyen volt. :)

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2010.05.31. 09:07:48

Ami a lényeg, és efölött mindenki átsuhant: ezt a bulit vajon ki fizette? Csak kérdem... (Ránézésre, ez is fájt vagy 40-50 millába, gázsik nélkül, csak a terület-, technikabérlésekből)

magyar-magyar szótár 2010.05.31. 09:14:38

@efes: Természetessen új kórszaka fog nyílani az Alaménijom Hajó-knak. Szerintem úgy századannyiba kerülhetet ez a hawájj, mint amit a Rend és Szabadság projektre költöttek, ami apró mignyonocska volt az aktuál-agitációs-propaganda vitrinjében.

Nem az a baj ezzel a hawájjal, hogy mibe is került az adófizetőknek, hanem egyáltalán az, hogy került. Hogy volt ilyen. Szegény Tódi és Kálmányka azt hiszik, hogy majd veszi valaki a fidexxvezérkarból a lapot.. hát üggye ironizáltak a rendezvényen. Sajnos azonban az irónia is túl bonyolult a fidexxekeknek, nemhogy az internet.

Például a narancsruhás gólyalábas néni-ben jó adag önirónia is munkált, de ki érti ezt?

Vagy ki tud elkülönböztetni apróságokat, tényleg, nem a fotós szándékából, hanem csak véletlenszerűen nagy rakással eddig soselátott, semmiben sem érdekes közmagyarok kerültek a képekre, mint pl az úszógumis zöldpólós 40-es fickó.

magyar-magyar szótár 2010.05.31. 09:23:04

@efes: Most a Reakcióról. Tudomásom szerint index tulajdon volt és rögtön az első termelési értekezleten beszopatták a fiúkkal, hogy nem kell a papír. Azuért a papír Reakció korunk Magyar Narancs-a volt ám, sokkal jobb, mint a netes változat, ugye a papír fegyelmez. Lényegében a Reakciósokat beszopatták és a hajtányhoz ültették és a hajtány karja lényege az, ha tolod (agitprop) ha húzod (dísznackók szélsőséges önellenható őrjöngései, mert még ilyeneket is fölpincsiz a címlaptündér) akkor is A Cégnek termeli a kattogást.

A fidelitás maga szubkalcs. Neked is elismétlem: A fidexxvezérkar szerint nincsen szerepe a tömegtájékoztatásban az internetnek. (Teszemazt az LMP-re szavazó barátom is azt mondja, hogy az indexnek nincs súlya, habár az LMP index gründ és a "semmibőljövés"-t az index powerelte.. de ebbe valahogy nem gondol bele seni.. persze az LMP egy "üres vas" fut rajta egy jellegzetese magyargeek-módon innenonnan összelopott program, a kérdés, hogy aztán majd ki, mire használja és ki mit [kit] telepít föl...

A karikatúráról. A karikatúra zsigeri táplálék, ha úútálom a bornyúszájaút, röhögök, ha közömbös, nem is értem, ha kamelom, akkor felháborodom.

Nézd, én dízséket néztem a parkett széléről, miközben 300 kortársam élvezett, odakint dugtak az orgonabokrok között, de én csak a büdös tömeget láttam, meg azt, hogy majd megint alája lesz okádva a szőnyegeknek és a takarítőnéninek elletőkesztyűt kell húznia a női budi takarításához. De közben Goombay Dance Band meg Da Da Da és izzadtarcú fiatalok vetették hátra boldogan a fejüket a mindenféle fényekben. Nekem meg migrénem volt.

magyar-magyar szótár 2010.05.31. 09:24:51

@efes: A szociografikus pontosságot aláhúzom, de így: Nézd csak meg az igazi kerékpárosokat, a nem feltűnési, nem-fazonbicósokat! Na.

heki 2010.05.31. 10:28:41

Ahogy elolvastam mandinerben, KK&TT vagy nem tudják mi a különbség az irónia és a fikaizmus közt, vagy úgy csinálnak, mintha nem tudnák...
Hm.

Vagy most ébrednek rá, hogy amit eddig iróniának hittek az fikaizmus.

Vagy most ébredtek rá, hogy rá kéne ébredni.

Több kifutása lehet.
De a Mandiner önazonosságának kérdőjelei milyen jól megmutatkoznak így, a hatalom árnyékában.

magyar-magyar szótár 2010.05.31. 11:39:59

@A Hannibal Lektűr-attitűd: öhön Hanni, de várjál, mert a főszöveget még megtoldottam valamivel, ami talán értelmes is (ezért apróbetűs a főszöveg és a szokásos hűűűjjesség pedig 14p)

magyar-magyar szótár 2010.05.31. 11:49:39

@heki: Igen, most gondolom a szerkesztőségi értekezleten fölmerülhetett, mit csináljanak így.. Pl a Népszabadságban vag az ÉS szerkesztőségében nem okozott gondott a harapvanyalás folytatása, utalok arra a mítoszra, miszerint a Népszabadság volt a legmerészebb kritikusa a magar sajtóban a kormány[ok] munkájának 2002- óta. (Az indexben malmoztak, Fülest olvastak ezalatt a gaz jobboldali elhajlóak...)

Hogy milyen a kormánypárti humor, azt jól tudjuk, nagyon fasza, üdítő, hetihetesses. Fábrynak lesz feladva a lecke, bukszaszájat hogyan mutat? kétujjával ollóz a szája előtt? (Gondoljunk a pinokkiózásban megnyilvánuló "súlyos altesti humorra")
Heki, én aludtam egyet a dologra és ma elkezdtem a szerkesztési szándék ellenére is jólsikerült fotókat tallózni és.. tényleg, a biciklisták, az átlagemberek. Tényleg, tökre érdektelen átlagos, sajtófotókon eddig soselátott emberek tömege. Ugya a húgyszagú kosúttéren vótak a feltűnésiviszketegek, az alkesz homlesszek (hogy pestiülfogalmazzak) akik icc húgyoztak is. A zoknibombagyárosok. Az index fikariportjában a belső ellenség, az ingyensörvirslista (a haladóbaloldali) a téeszelnöktagozat emberei, akik a Hatvani Országgyűlésében a bocskorosok voltak, akik Báthory Esványt MÉGIS ugye megválasztották (ez a jócsürhe, akik nekünk kedvezően szavaznak, akiknek a fokhagymás lehelletén igyekszünk nemfintorogni és 200 Ft-os narancsszín műbélbe tölttött csirkesegglyukvirslit rendelünk nekik... meg műsört)
Namost ezek a bocskorosok.. viszonylag kevesen vannak Tódiék képein.

Szerintem még korai az irónia. Elég let volna egyszerűen megírni rövid tőmondatokban, hogy nem kéne anaggyűléssel mint műfajjal etetni a disznókat. Elég ebből a gyerekes bosszantásivágyból. Az, hogy Kényszermosoly Ildikó néni arcában megbuggyan a botox az IMÁRA! felszólítástól, kevés öröm ahhoz képest, hogy Gyurcsány viszont betegre röhögi magát az asztalra tehénkedve a könyökébe.. sajnálnivaló már és tényleg Szegény, annyira röhög az egészen.

2010.05.31. 15:26:01

A fene tudja miért, (gyanítom, főleg a bocskorosok, meg a segglyukvirsli,meg az ingyensör említése miatt)jutott eszembe ez a blog;

wangfolyo.blogspot.com/2010/05/az-utolso-koronazas.html

és főleg a Hodinka-mezőn történt tragédia.

magyar-magyar szótár 2010.05.31. 15:49:43

@méhészborz: kösz, majd erős gépen megnézem, mert ezt lebénította.

Jut eszembe, hogy az Ion Corvin fiát Mateit is ezek a bocskorosok kiáltották királlyá a Duna jegén (azok akkor ugye jóbocskorosok vótak...)

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2010.06.01. 00:15:33

@magyar-magyar szótár: politikán kívül is van ám élet

csajok, borok, versek, zenék, filmek, focik, autók, szivarok, kaják, stb

és ezekről is mind van blog is
még a satöbbiről is
stb.blogger.hu/

magyar-magyar szótár 2010.06.01. 02:21:27

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Igen, ezt én is tapasztaltam már, amikor barátaimmal kedvenc pártunkról beszélgetünk az LMP-ről, megmutatom nekik a trójafaló voltát, pl A varázsló redves nagy retkesfaszát a levesben (nem Mario szájában) és akkor egyből elkezdenek arról beszélni, hogy a politika pfúj és mért nem váltunk témát, pl mit szólok az időjáráshoz vagy ahhoz, hogy a Waberer's-nél öreg kamionosnak nemhogy tesztvezetésre nem kell mennie, de négykezest se muszáj vállalnia, ráadásul egyből Svéd'be mehet.

Barát József guru 2010.06.01. 07:02:49

Nagyon egyetértek Hannival.
Másrészt - bagoly mondja verébnek, hogy fikaista.
Te például hogy beszélsz a NŐkről?
Gyakorlatilag semmi más nem látsz belőlük, mint a különböző koszos-büdös mókusokat, mindenféle testnedveket, picsaságot. De ha más hasonlóképpen vélekedik egy másik témáról, ami szívednek kedvesebb, az ugye jógyerek, meg fikaista, meg bérblogger.
Pont azt csinálod, mint TV vagy tótavé, csak más témában. Szóval, kár felróni nekik bármit, egyformák vagytok, csak a témáválasztásotok más fikázásban.

magyar-magyar szótár 2010.06.01. 11:22:59

@Barát József guru: Nem igaz ez, mert ha nektek schmeck lenne, pl most trendi jógyerek búsmagyar krachácsot nyomnám akkor nem lenne az nektek annyira kellemetlen. Vagy ha LMP-fashiont elemeznék, hogy milyen üde ez a párt, a sok szépenviselkedő jógyerek és az ötletesség meg Kukorelly. Az jószagú lenne nem?

magyar-magyar szótár 2010.06.01. 13:29:16

@Barát József guru: Amikor így lepirítasz, bánatomban mindig elkezdek porszívózni, törölgetni a nippeket a kredencben, meg csokipótló müzliszeleteket enni vagy vasalni vagy mosogatni vagy porttörölni, de aztán sikálás közben (zene Nirvana Bleach) megjelenik előttem a sok jógyerek arca, ahogy és amit a budi mögött csinálnak, meg ahogy és amint mennek szépsietéssel a sorba és ahogy angyalok a nyaminál és akkor meg inkább rosszgyerek szeretnék lenni. Lehet, hogy megint a keréknélküli roller jut, meg az unalmas kék bögrék, de filológusom már százhétéve megmondta, hogy élhetetlen vagyok :)))

Barát József guru 2010.06.01. 15:03:05

@magyar-magyar szótár: mármint kinek "nektek"??
én meg törökvidor? vagy én meg a zindex szerkesztőség?
és azt se felejtsd el, hogy kormányváltás volt a rosszgyerekek lettek a jógyerekek mostanra
érdekes ahogy engem kategórizálsz, tekintettel arra, hogy én oldaltól függetlenül nem bírom a politikusok szagát sem

magyar-magyar szótár 2010.06.01. 16:52:41

@Barát József guru: Nektek az Hanni, méhészborz, aztán ti mind[értesz ugye;) ]meg efes ésígytovább, szóval azért az óvodában nem csak jó meg rosszgyerekek vannak.Bár síkbolygón. Ti nem tudjátok elhinni, mi folyik a budi mögött, mert rendes gyerek ugye nem megy oda... Repetát se kaptok, viszont néha jut nektek olyan roller, aminek még van kereke.

magyar-magyar szótár 2010.06.01. 16:53:38

Ja, és Hanni egyszer véletlenül piros bögrét szerzett. De aztán magától odaadta egy jógyereknek,

magyar-magyar szótár 2010.06.01. 16:57:11

Pedig sajnos ez így megy, többszázévig kell szagolni egy büdösnépnek politikusokat, hogy aztán már ne nagyon kelljen bár Gordon Brown bácsi bezzegangliában eléggé büdöset csinált, de azt nálunk nem tudtad vóna elkülönböztetni. Sose feledd, hogy politikai cél, hogy MINDEN politikus büdös legyen neked és ez jó valakinek. aki.. kac-kac !! politikus, méghozzá a legügyesebbek egyike

Barát József guru 2010.06.01. 18:46:05

@magyar-magyar szótár: nem pirítottalak le,és ha már...én mindig takarítanék, amikor pl.hegyibeszédnek meg naívnak és gyári rizsa evőnek vagyok minősítve, már tüchtige hausfrau lehetnék Svájcban.
Ha ez a mi, akkor jó társaságba kerültem.
És hol vannak a veled egyetértő olvasók? talán az egyetértők nem értők? :))) csak a büdösliberálisok képesek már értően olvasni? :D

2010.06.02. 15:32:14

@magyar-magyar szótár: Ezzel a "nektek" dologgal kapcsolatban csak annyit jegyeznék meg, hogy a skatulyázás (bár néha szinte elkerülhetetlenül kényelmes:-)veszélyes, és visszaütős dolog.
Hosszú évek viszonylag hatalmas, és meglepő pofáraeséseinek göröngyös tapasztalata árán jöttem volt rá erre a nagynagy igazságra...:-)

Morbus_Hungaricus 2010.06.03. 13:43:27

"Sose feledd, hogy politikai cél, hogy MINDEN politikus büdös legyen neked és ez jó valakinek. aki.. kac-kac !! politikus, méghozzá a legügyesebbek egyike"

Úgy van. Csodálom, hogy magukat intelligensnek tartó emberek le mernek ilyet még írni, hogy ők rühellik a politikusokat meg az egész politikát és nem veszik észre, hogy éppen hülyét csinálnak magukból.

Amúgy nem értem a problémátokat, meg a Mandineres fiúk is elhúzhatnak a picsába. Mi is volt az a szörnyűség ami történt? A kormány letette az esküt, aztán kijött az utcára és a miniszterelnök mondott egy beszédet. A Zembereknek, igen, nekik. Azok meg odamentek a hülye fejükkel és meghallgatták. Elárulok egy titkot. Azért mentek oda, mert örülnek, hogy nem olyan seggfejek fogják őket mostantól kormányozni mint a Feri és a társai akiktől eddig mindig hányniuk kellett ha megjelentek mondjuk a híradóban, vagy legalább letekerni a hangerőt a tévén. Nagy öröm ez, higgyétek el nekem, nagy öröm.

(Nálunk éppen évzáró volt az oviban, így nem értünk rá, de felvettem a közvetítést a HírTV-ből és aztán megnéztem, mert érdekelt, hogy mit mond a Viktor. Nem semmi egy mucsai fasiszta bunkó aki vagyok, mi?)

Barát József guru 2010.06.03. 14:23:27

@Morbus_Hungaricus: A kulturált társalgás alapja, hogy nem minősítgetjük a másikat.
De a lényegre térve.
Amelyik politikusnak nincs is zűrös ügye, ha mást nem is tesz, de félrenéz párttársa zűrös ügyei felett.
Továbbá kinek a hibája a szélsőjobb térnyerése, ha nem az egymás ellen játszmázgató politikusoké?
És vissza a stílusra és a hangnemre - aki tőled eltérő véleményen van, az nem intelligens, vagy hogy is van ez?

2010.06.03. 14:53:55

@méhészborz:

" Nálunk éppen évzáró volt az oviban"

Egy ovistól nem rossz a szöveg.
Talán mikor egyetemre megy, még jobb lesz:-)...

2010.06.03. 14:55:20

@méhészborz:
Bocs, az előző ofkorsz morbusé...

Morbus_Hungaricus 2010.06.03. 14:57:41

@Barát József guru: Más a társalgási kultúránk, de ez téged nem kéne, hogy elkedvetlenítsen, hiszen a sokszínűség és a különböző kultúrák egymás mellett élése az egy nagy érték, nem?

A kérdéseidre is válaszolnék.

Írod, hogy "Amelyik politikusnak nincs is zűrös ügye, ha mást nem is tesz, de félrenéz párttársa zűrös ügyei felett."

És? Mi következik ebből? Semmi. Attól még működhetne az ország rendeltetésszerűen, hogy a politikusok néha lenyúlnak ezt-azt. Ehhez persze az kéne, hogy a sok hülye szavazó túl tudjon jutni azon, hogy mindegyik politikus lop, és elkezdje észrevenni az egyes politikusok politikája közötti különbségeket. Ezekre ugyanis szüksége lesz majd, amikor a szavazófülkébe vonul. A "minden politikus lop" féle bölcsességek sulykolása arra szolgál, hogy megfossza a polgárt a mélyrehatóbb különbségtétel igényétől, akit aztán így felszínes üzenetekkel, valódi teljesítmény felmutatása nélkül is rá lehet venni, hogy a megfelelő kockába tegye az x-et.

Írod még: "Továbbá kinek a hibája a szélsőjobb térnyerése, ha nem az egymás ellen játszmázgató politikusoké?"

A szélsőjobb térnyerésének két oka van. Az egyik ok az MSZP és főleg Gyurcsány Ferenc 6 éve tartó folyamatos provokációja, különös tekintettel 2006. őszi rendőrterrorra. A másik ok az MSZP-SZDSZ cigány-integrációs-politikájának a csődje, vagy legalábbis az ezzel kapcsolatos propaganda általános elutasítottsága az egyszerű nép (tudod, a "lakosság") körében.

Barát József guru 2010.06.03. 15:07:17

Egy szóval sem mondtam, hogy mindegyik lop.
Azt mondtam, hogy félrenéz, tud róla.
A szélsőjobb - egyrészt helyénvaló a magyarázatod, de ott a másik fele is, a fidesz régebbi kikacsingatásai. Ha bármelyik párt és politikus szó szerint komolyan veszi a jelenleg még érvényes alkotmányt és törvényeket, AZ a párt el sem indulhatott volna a választáson, nemhogy bejut.

Morbus_Hungaricus 2010.06.03. 15:20:03

@Barát József guru: Milyen kikacsingatásaira gondolsz a FIDESZ-nek? Ha olyasmikre, hogy a szélsőjobb szavazó szívének kedves gesztusok meg kiszólások, meg ilyesmi, akkor azok éppen hogy a szélsőjobb gyengítését szolgálták. Meglehetős eredménnyel különben: nem véletlen, hogy 2002-ben a MIÉP kiesett a parlamentből, hanem pontosan ennek a gyengítésnek az eredménye. Vagy másról beszélünk?

Barát József guru 2010.06.03. 15:41:18

@Morbus_Hungaricus: persze,értem már. Tehát emberek felvállalnak számukra amúgy vállalhatatlan ideológiát, csakhogy aláássák azt.
Miért véded annyira a politikusokat?
csak nem? :))

Morbus_Hungaricus 2010.06.03. 15:51:35

@Barát József guru: Nem, nem az amúgy vállalhatatlan részét vállalják fel, hanem az amúgy vállalhatót. És akkor a szerencsétlen szélsőséges ottmarad a vállalhatatlan maradékkal.

Például vegyük megint a MIÉP és a FIDESZ esetét. A Csurka féle zsidózást nem vállalták fel, de a terrorházázós apák-és-fiúk antikommunizmust meg a trianonozós státusztörvényt azt igen. Csurka meg ottmaradt a Cion bölcseivel, ami aztán már jóval kevesebb szavazónak keltette fel az érdeklődését a 2002-es választáson.

Barát József guru 2010.06.03. 16:16:24

@Morbus_Hungaricus: ezek szerint mondjak köszönetet Bayerzsoltinak?
ha már
mivel nem tartasz elég intelligensnek magadhoz, hogyhogy ilyen jól elbeszélgetünk mégis?

Morbus_Hungaricus 2010.06.03. 16:21:42

@Barát József guru: "ezek szerint mondjak köszönetet Bayerzsoltinak?" Pontosan.

"mivel nem tartasz elég intelligensnek magadhoz, hogyhogy ilyen jól elbeszélgetünk mégis?" Ezt magam sem értem. Lehet, hogy mégis működik a multikulti?

Morbus_Hungaricus 2010.06.03. 16:23:10

@Morbus_Hungaricus: Azért a rend kedvéért: Azt, hogy nem tartalak intelligensnek, azt sehol nem írtam, azt te vizionálod. Én azt írtam, hogy hülyét csinálsz magadból, ami nem ugyanaz. Még velem is előfordul néha.

Morbus_Hungaricus 2010.06.03. 16:23:57

@Morbus_Hungaricus: Mármint az, hogy hülyét csinálok magamból.

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2010.06.03. 20:44:34

@Morbus_Hungaricus: Az a baj, hogy ezek a fiúk ugyanolyan lófaszjancsik, mint azok voltak, és nem kevésbé azok, mint akik utánuk jönnek, mert olyan szépen fulladnak majd bele a pöcegödörbe, amit a szocik ástak nekik, hogy öröm lesz nézni. Jófej politikus nem létezik. Az viszont (sőt, éppen a fentiek miatt) beteges, hogy valaki egy politikus beszédét felveszi, hogy meghallgathassa, hacsak nem Török Vigyori a neve..

elsevero 2010.06.04. 00:34:56

@Morbus_Hungaricus:
" örülnek, hogy nem olyan seggfejek fogják őket mostantól kormányozni mint a Feri és a társai"

Biza, Kósa már szimpla retorikával is képes bedönteni a forintot! :)

magyar-magyar szótár 2010.06.04. 06:51:02

@elsevero: Ez a huszonketets csapdája a dologban, amiről odaföl írtam. Ha nem beszélnek róla, akkor is ők lesznek így utólag a felelősek, beszélni meg nem szabad, mert az, aki szól, úgy tesz, mint Kozirjev tett az első orosz válság kirobbantásával, ugyanis olyant csinált, ami politikusnak tilos: őszinte volt.. nem írtam erről a főszövegben?
Ez mítosz, méghozzá friss, miszerint "Kósa döntötte be" a forintot. Utalnék arra, hogy Szegény Feri forintellenes spekuláns haverjai tudtak egy sokkal kevésbé ideges piacon, ha a főnök rászorult, adig tartani egy emelkedést, amíg a sajtómunkásság ki nem rakta a faliújságra.

Máskor, ha mozgás volt, akor mindig szó volt arról is, hogy egycsomagban mozognak a "középeurópai valuták"

magyar-magyar szótár 2010.06.04. 06:55:31

@efes: Szajkózom: A politikusnak alapból seggfejnek kell lennie.
Szerintem, de csak szerintem, itt viszont a ludas macskajancsik azok, akik a tömegtájékoztatás spanyolviaszkját kakilták és ezek szerintem nem a politikusok voltak az elmúlt 20 évben. Ha a tömegtájékoztatásnak valaki nem kellett, elintézte, lásd Szili legecizését. Érdekelte az MSZP-t az az 5-10% ait Szili tudott volna hozni nekik? Sőt: olyan körzetben nem a bűnös MSZP-st, aki nyerni tudott voln a egyéniben!!! , hanem inkább esélytelen tökfejet indítottak, csakhogy a bűnös, Ferinek ellene mondó megbukhasson, nevek a szerkesztőségben.
Nemhogy a győzelem nem érdekelte a MSZP-t, de még 5% se...

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2010.06.04. 08:34:25

@elsevero: Szerintem még őszig utcára viszik ezek a magyart, de nem abban az értelemben, mint azt szeretnék! :D

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2010.06.04. 08:35:26

@magyar-magyar szótár: Ez a szegény feri haverjai kb kurucinfo-szintű paranoia.

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2010.06.04. 08:37:47

@magyar-magyar szótár: Ja, a politikus seggfej. De akkor értelmes emberek mi a rákért foglalkoznak seggfejekkel? Kukásnak a hülyék mennek, politikusnak a seggfejek. ENNYI.

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2010.06.04. 08:38:20

@efes: Ergo: Kósa politikusnak is hülye, tehát menjen kukásnak... o_O

magyar-magyar szótár 2010.06.04. 09:03:29

@efes: Ez az igazi 22es Abszurd. Ha a politikus őszinte akar lenni, akkor hazudik. Ha őszinte, akkor pedig hülye.Ha nem őszintén őszinte, akkor hazudik, vagyis jó politikus. Talán ez lehet az oka annak, hogy Szegény Feri, aki kétségtelenül zseniális politikus, hiszen az államcsőd nem jöhetett létre egy hónap alatt , Az Igazságbeszéd után (ami önmagában nem hazug, csak az interpretációja) is tovább hazudott :))

elsevero 2010.06.04. 10:23:23

@magyar-magyar szótár:
A régiós devizák tegnap meg se rezdültek a forinthoz képest, tehát csak az történhetett, hogy szegény Feri spekuláns haverjai eszelős vigyorral olvasták Kósa tényfeltárását és izibe megtépték a forintot, merthogy bűnbak nélkül meg nem merték volna tenni. Sztem, ez a variáció jobban illeszkedne az elképzeléseidhez mint a sima "mítosz".
Arra azért kíváncsi vagyok, ezek után lesz-e hétvégi csontvázkidőlés, amivel szegény Feri haverjai végképp megadják a kegyelemdöfést a forintnak?!

Off.
Vajon felmerül-e Orbánban, hogy amíg ő az Únióban mindenféle nagyemberrel tárgyal, mért akarja itthon a kettes(hármas)-számú hajjakend(perteigenosse) az ő fejére borítani az éjjelit? Ha már konteo, ugye...?
Na persze, ha egyeztett figura volt, akkor érthető a cél, a votilázó publikum ki ne jöjjön őszig a fülkéből, a forradalom nem torpanhat meg az önkormányzat ajtajában!

Esetleg van még az efes által vázolt lehetőség: Kósa hülye. Akkor sebaj, maradhat, ő nem egy Mádi László, akit szakmai véleménye miatt kibasztak a listáról! :)

magyar-magyar szótár 2010.06.04. 11:42:08

@elsevero: Feri haverjai maxx félórára, ha képesek voltak valamit "trappolni egyszerre" Ha így van, ahogy mondod (kösz egyébként) hogy most nem a középE'-val mozdult a forint, akkor valóban Kósa.. baromsága.De csiki-csukiban vannak és ez csak fokozódni fog. Ugyanaz a szituáció, mint 2006-ban, már április elején, márciusban szó volt arról, hogy hazudnak abban, hogy minden rendben van. Ki nem tudja, hogy április elején 78%-on állt a hiánycél (én a kedvezőbbet mondom) az összes trükk, amit Igazmondó Oszkó és Ártatlan Gordonpofi alkalmazott, lényegében kitárgyalt cucc.
És én is írtam már aról, mennyire igaza volt Bajnainak, hogy intett és figyelmeztetett: Bajnai a búcsúbeszédében nem is annyiora burkoltan beszélt a csikicsukiról:
A fidesz csak hazudhat:
-vagy azt hazudja, amit Bajnaiék
-vagy hazugságba eső szószegők lesznek, akik nem ezt igérték

Tippem szerint most futkáznak az únióhoz árulkodni, hogy Bajnaiék hazudtak és semmi nem igaz. Ere a nyugatiak elmondják, hogy bajnai vagy Gyurcsány itthon üdének látszó trükkjei 10 éve avasak, tudják, amit tudnak, de az a lényeg, hogy a spekulámsok nem tudják.

Ötezer netokratív kis pöcs spekuláns iPod-dal a kezében vár arra, hogy egyszerre "dobbantson" a lábával.
Kósa kijelentésére próbáltak egy fasza dobbantást...

Arról már lassan másfél éve pofázunk, hogy ez a válság nem hasonlít semmiben a korábbiakhoz, itt az információsebességnek van szerepe .. Amikor Kozirjev kirobbantotta az orosz válságot, még tévét néztek a spekulánsok, ma az akkori negyedóra egy percre tud csökkenni.
Legjobban azt, mi történik, a kőolajárral tudom szemléltetni: Már megint, ahogy enyhül a válság, képzetes lesz az olajár, vagyis a spekulánsok följebb spórolják, mint ahogy a piaci igények nyomják, ez is "egyszerre trappolás" útján megy.

Persze az, aki azt mondja, hogy Kósa a felelős, tudja, hogy hazudik, mert "helyzet" már régesrégóta van. Okés, megbuktatják a "köcsögöket" de .. ez egyébként az MSZP terveiben is benne van, de szerintem ők, mint politikai kőprofik, csak vagy 2 év múlva szeretnének előrehozottválasztásokat. Azt figyelem meg, hogy talán az internet 3 nap egy esztendő -s sebessége miatt pl a jógyerekek nem tudják megvárni a szekrények nyitását se, már ráelőznek arra, hogy nincs is csontváz.

A jógyerekek még azt a 2-3 hónapot se tudják megvárni, amig magától összerogyik minden. Ez okés, de ha a "köcsögök" megbuknak, akkor ki is veszi át a kormányzást?
Ezért jó játék az, hogy mi lene, ha a Megmiondás Üdveiből egy Fügetlen Értelmiségi Kormány alakulna, feltétlenül benne Tóta, Tokfalvi és Török Vidor.

kíváncsi lennék, hogy a.. most csak a Tö-betűsökre gondoljunk, ők ebből a hazugságcsikicsukiból, már mint tétre beszélő fejek, hogyan reagálnának.
nyilván paraszti észel azt mondanám, hogy: Kussolt vóna Kósa. Vagyis hallgatva ne mondana igazat.

elsevero, szerinted mi az "üdvös" megoldás, ebből a csiki-csukiból mit mondva lehetne jól kijönni. (Mondjuk fogadjuk el a jógyerekek vágyát, bánja a telefaxxom, és a köcsögök ne tudjanak jól kijönni..) Csak játékból.. játszásiból kérdezlek... játszásiból mondj valamit...

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2010.06.04. 12:21:57

@magyar-magyar szótár: Mondjuk, el kéne kezdeni a már régen porba tiport Gordonkáknak és Ferikéknek nyakán való ugrálás helyet inkább kussban maradni, és dolgozni. De ezek a fospogácsa fideszesek, akik mellesleg úgy tűnik, jobban megvezették a birka magyart, mint Feriék bármikor, még mindig kampányolnak, és a szocikkal foglalkoznak, ahelyett, hogy kormányoznának. Meg hülyeségeket beszélnek, ami még rosszabb. Egy elképzelhetetlenül tehetségtelen, ostoba és buta banda ez, de ha ez kell a magyarnak, hát tessék. Megnézni magunkat. Én Gordon alatt, de főleg, míg élt a Fekete, egy percig sem éreztem magam bizonytalanságban, az meg nem érdekel, hogy ki kivel bizniszel, ha jól csinálja. De most, a nagyképűen pöffeszkedő dilettantizmus megrémít, mert hatalom van a kezében.

Morbus_Hungaricus 2010.06.04. 13:30:02

@elsevero: 2002-ben a forint egészen jó állapotban volt, tudom a Bokros csomag miatt, de akkor is. Ahhoz, hogy azóta ilyen dülöngélős lett, csak van már valami köze a te kedves Ferenc barátodnak meg a társainak, nem? (De.)

Morbus_Hungaricus 2010.06.04. 13:32:16

@efes: Bocs, visszavonom az előzőt. Most látom, hogy ironizálsz.

elsevero 2010.06.04. 13:37:22

@magyar-magyar szótár: Hát persze, hogy játszásiból!:)
Van egy cimborám, kb 10 éve tőzsdézik, hol nyert 20 gurigát, hol bukott 30-at, de mindig tudta(utólag), hol baszta el. Féléve tán, hogy rezignáltan közölte, nem tudja mi és miért történik, a folyamatok logikátlanok, vagy ha logikusak is, az ő információi nem elegek a megértésükhöz.
Így vagyok én a politikával. De, úgy gondolom, hogy a jelenlegi helyzetben a Fidesznek, az ő 3/3-os felhatalmazásával nem kéne ebbe a csapdába belemenni, hagyni kéne a szimbolikus politizálást a picsába, nullának tekinteni a Maszopot(mert azok is), és végrehajtani a programját! Ha van. De, még ha nincs is, mert csak ötletelés volt az egész eddigi szájtépés, mondhatnák, hogy a változó gazdasági környezet rászorítja őket bla-bla-bla, és nem próbálják átírni Mo. helyét a világban, a végtelenül sebezhető gazdaságunkkal és a minden fingra megrezdülő forintunkkal.
Nem a T-betűsök véleménye a fontos, ahogy az enyém se, hanem az IMF-é meg a Boomberg-é, akkor is ha ez nekünk megalázó és szégyenletes, ha már az USA-nak nem az :), és ez most nem a merjünk kicsik lenni-duma, hanem kőkemény realitás. Basszus, ha azt nagyjából-egészéből elfogadjuk, hogy a két VH között Mo-nak nem volt valódi mozgástere a szövetségi politikát illetőleg, akkor most mi a bánatér lehet kérdéses az hogy nincs bölcsek köve, csak szar, és az a feladat, hogy legalább ne csapjon a szánkba?!
Nem tudom, hogy lehet a csiki-csukiból kijönni. Talán nem ezzel kéne foglalkozni. Most.

Morbus_Hungaricus 2010.06.04. 13:42:39

@elsevero: Igazad van, de talán nem teljesen irreleváns, hogy még nincs egy egész hete, hogy Orbán letette az esküt. Adjunk már nekik még egy pár napot.

elsevero 2010.06.04. 13:54:11

@Morbus_Hungaricus: Tököm tudja, hogy 2002-ben Bokros miatt vagy ellenére, esetleg Járai miatt és Matolcsy ellenére, netán a világgazdasági konjunktúra miatt volt stabil a forint, ahány makroközgazda, annyi vélemény, de, hogy az én Ferenc barátomnak(20 hektáron gazdálkodik Geszten) semmi köze nem volt hozzá, az hétszentség!

Bár, átjár tankolni a romány oldalra, litere 40-50 Ft-tal óccsóbb, sőt, gázpalackot is ott cserél 2000-ér, 4000 helyett.
Hát lehet, hogy az ő kiesett áfája rendítette meg a forintot.

Morbus_Hungaricus 2010.06.04. 13:56:54

@elsevero: Bizony lehet. Legalábbis valószínűbb mint az, hogy a Szíjártó nyilatkozata.

elsevero 2010.06.04. 14:02:21

@Morbus_Hungaricus: Te, hát adjunk, persze, mindenki várja már, hogy lépjenek, a kérdés csak az, nem lesz elég bajuk? Dehogynem! Akkor meg miafaszér kreálnak pluszba, amúgy nevetségesen könnyen elkerülhető csapdákat, amikből legalább egy Rába-Steiger kell kihúzza őket, az MTZ nem lesz elég?!

magyar-magyar szótár 2010.06.04. 14:19:23

@efes: Gordonka ezsköz volt, Feri meg köszöni, kuttya baja és amíg Orbán lesz, addig ő is. a róka fogta csukafogtarókafogta csuka és ennek sose lesz vége?? Pont ez is volt a célja Szegény Ferinek már29 és ápr 14 között tavaly. Mindenki elhitte, hogy Gordonka, az egy másvalaki. Márc 29-én még nem hitte el a őprofi réteg, de 2 héttel későbben már igen. Mit gondolsz, mért lett gecizhető Gyurcsány árilis végétől? Hogy el tudjuk hinni, hogy vége. Gyurcsány helyezte a viadalt parlamentemnkívülre, nem is ott fog eldőlni.. Alkotmány?? ugyan már!
Rég parlamenten kívül, netokratíve folyik a viadal. Ez kommunikációs, ha tetszik "netokratív" viadal. Az index demokráciánkívüli és pénzpiaconkívüli eszközökkel tudott parlamenti pártot csinálni (mintegy netokratíve, ahogy Obamát csinálták , csak ott pénzes volt a buli, a legtöbbet gyűjtötték a legkevesebbet költve és a végén löktek a disnóknak [hagyományosmédiának] is)

Barát József guru 2010.06.04. 14:22:58

Sokszor elgondolkoztam már, miről is akartok meggyőzni minket (engem?). Ugyanis NEM csípem egyáltalán a most bebukott pol.vonulatot
de akárhányszor mondom el, mindig olyan válaszokat kapok, hogy TI jógyerekek...satöbbi
és most már M.Hungaricus is beállt ebbe a sorba

magyar-magyar szótár 2010.06.04. 14:24:13

Ez a történet a kommunikációról szól. Amit a naívák nem értenek, a kétharmad, ez a furcsa nem várt mértékű győzelem... De az nem furcsa senkinek, hogy a balfaszok még ki se nyithatták a szekrényeket (OMG hahaha) de már felelősök és elbaszták. És még a csődbombákba bele se tapicskoltak az ostobák.
Nem a mogyorót kell figyelni, amit erre csörgetnek. A diókat amott, a csöndes nagy rakatokat, amiket kikapnak.
A nagy nevetséges dérreldúr, hogy majd most nem olyan balfasz átvétel lesz, mint 1990-ben vagy 1998-ban. Röhej. Kommunikáció, azt láttuk, a nagyrakás dossziét az asztalokon
Közben meg a kormányzati levelezés delete. Ha annyira fasza volt minden és faszául itthagyva, akkor miért ugyan a delete? Bezzeg [exminiszter neve, a szerkesztőségben] átadásáról nincsen kamerázás!

magyar-magyar szótár 2010.06.04. 14:30:13

@Barát József guru: Van valami, amit nem értetek meg : Azt hiszitek, hogy Feinek fáj, ha lehülyézitek. Egy embernek, aki megrendelte a saját leköpését és nem birt uralkodni örömén, hogy bejött a buli? Józsi, nem a Született feleségek ez, bár még annak is bonyolult a dramaturgiája az Isaurához képest. Léonsziót kurvára érdekli, hogy elhajt5ották a birtoikról, ha viszont azt meg se szabad kérdezni, hol a gulya, a nyáj, a konda, a takarmány, mért üres a szérű. És itt jön Józsi a lényeg, te máris elhiszed azt, hogy a szérű azért üres, mert Don Zigano egy fasz. Ez Léonsziónak tökre elég, hogy te IS Don Zigano-ot hibáztattod, bár te szépen mondod Gonsales -nek.

És ne bántsuk Léonsziót, mert már nem ő van (879-ik rész)
Muszáj egyelőre Léonszióval foglalkozni, mert pl nyakig bennevan az adősságspirál fölkergetésében, mert ne bassza már meg, hogy nem több a 14 év alatt söndörödött 1400-nál a 4000, amivel 2005 óta kunkorodott! Ennyire ne legyünk már naívák, Józsi!

magyar-magyar szótár 2010.06.04. 14:31:49

@Barát József guru: Úgyértem, hogy azért Léonszió csak főszereplő volt DE még most is az, csak most némán röhög a könyökébe az asztalára hasalva. De miért ilyen jókedvű, a jóminőségű kokain ehhez kevés!

Barát József guru 2010.06.04. 14:35:09

most adom fel a veled való vitát, továbbra is "MI" vagyok a pénzért pártpropagandát hintőkkel, csak mert nem vagyok ovifan
kifogytam az érvekből, ennél értelmesebben, hogy korrupt gazembernek tartom AZOKAT már nem tudom leírni, erre megint azt válaszolod - TI
süketek párbeszéde folyik közöttünk, és annak meg nem sok értelme van

Barát József guru 2010.06.04. 14:37:35

sőt annyira elegem van ebből az értelmetlen vitából, ha tudnám hol lehet nicket törölni, ebben a percben lenne vége a gurunak

Morbus_Hungaricus 2010.06.04. 15:01:32

@Barát József guru: Tedd át egyes számba és kész, ne menj el mert akkor unalmas lesz.

Amúgy milyen már ez a cím az INDEX címlapról: "Az ön zsebéből mennyit vett ki Kósa?"

Szerintem rosszindulatú.

Barát József guru 2010.06.04. 15:12:55

@Morbus_Hungaricus: mennyit vett ki? attól függ, hogy mire játszott valaki hosszra vagy besszre

miért lenne unalmas? szerintem elműködik itt a kommentsor ügyeletes hülye nélkül is

magyar-magyar szótár 2010.06.04. 15:30:00

@Barát József guru: Most akár azt hihetném, hogy nő vagy, mert csak nő tud ennyire tiltakozni egykalapalávétel ellen., Ha tetszik, ha nem, jól körülírható és nem is nehezen befolyásolható réteg tagja vagy. Erről rengeteg "fashion" szintű vitánk volt. Én azt mondom, hogy az indigó ára és az, hogy a hagyományos bluejeans -ből elég volt három, a msostt koptatott fazonsazrokból meg évente kell 8 és háromévente ki lehet hajítani. Viszont egy nőnek nem árulhatom el, hogy a maimarketing játékszere, mert rám rántja a függönyt tartóstul! Hogy az ő zseniális ízlése tuzdta kitalálni azt a fashion-t amit visel.

Most is a konfekciózás megy. Csak ez nem pénz, ez inkább idő és érdeklődés kérdése. Ezirányban sértegettelek az LMP -vel kapcxsolatban, pedig elárultam,, hogy még én magam is 15 mp-ig hezitáltam az MDF-re azaz Bokrosra szavazáson az EU-s választáson, viszont az LMP nálam legalább 15 percig volt jó. És hidd el, ugyanazért rokonszenvesek, mint neked. DE és itt következik a lényeg.. az ember ne nyaljon már be minden fashion trükköt, főleg, ha marketinges.

Ez megint az a morál, hogy a Homár indexrovat fogyasztói panaszirodaként teszkógazdaságos trükkökkel tár föl teszkógazdaságos trükköket.. hát izé...

Te meg leovifanozol, most menjünk át ovodázósdiba? Megmondalak óvónénineeeek!
Mi a fenét kell besérülni egy többesszámon? Ez olyan... én is emlékszem az SZDSZ-es jógyerekek 12 pontjára:
6. Mi Liberálisok nem rekesztünk ki!

És ugye, ha akrjuk, akkor a letöbbesszámozás kirekesztés, ha meg nemakarjuk, nem az.

Én csak azt mondom, nem azért találták ki a csípőnacit, hogy jól nézzél ki, hanem a több fogyásért. Márminthogy a nadrágból fogyjon több.

Ez olyan, mint a szemüvegdivat, máma egy szemüveges nőnek legalább 3-4 szemüveget kell vennie, mert ugye, ami február 27-én tetszett, az pirosszárú és ápr 16-án kiderül, hogy nem megy a főbb kosztümömhöz, viszont a kiwizöld szárú se és az se, aminek a szárán egy 5cm-s strassz van, kell tehát egy negyedik. 105000-ért. Lehet ezen vita, hogy ki akarja a sok (hülye, únható) szemüveget, a szemüveggyár vagy te, a fogyasztó. Jahh és a lényeg, a viszonylag mindenhez hordható egyszerű uniszemcsi a legdrágább :DDD

magyar-magyar szótár 2010.06.04. 15:31:28

@Morbus_Hungaricus: Dehogy rosszindulatú! Jót akarnak, a mi javunkat akarják, nevelnek bennünket, bunkókat. Vonalasok, de akkora barmok vagyunk már, hogy úgyse vesszük észre.

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2010.06.04. 16:27:57

@Morbus_Hungaricus: Szerintem is rosszindulatú. Viszont kivételesen egyetértek vele..:) Kósa monnyonle. Miszike is. Aztán szép sorba a többi.

Bazmeg, én ezt a Bencsik gyereket ismerem, aki most ilyen főenergetikai államtitkár lett. Én még azt sem értettem, abból a 18 évesen szögegyszerű, nem túl értelmes parasztgyerekből hogy lett pap, de hogy cociológus, sőt energetikai főizé? Szóval, dilettanto tutti. Monnyon le az egész csipetcsapat és húzzanak el a vérbe. Vagy kussoljanak és dolgozzanak.

elsevero 2010.06.04. 18:32:05

@Barát József guru:
Akkor most majd kiderül, hogy igaza van-e
Szótárnak az internet királycsináló-buktató erejét illetőleg? Kap Kósa vagy akárki legalább egy ofő ejnye-bejnyét?

magyar-magyar szótár 2010.06.05. 06:40:36

@Barát József guru: Obama bácsi dicsérő oklevelet küldött Gordonkának. Józsi, szerinted a mai kommunikáció postafordulta per kétnap működik vagy annyit kell várni, amíg a telefon kurblija a K-voonal másik végének telefontekercsébe föltermeli az áramot a csengetéshez?

magyar-magyar szótár 2010.06.05. 06:43:25

@elsevero: Miért kéne A Cigánynak reagálni mondjuk Michael Knight dolgozatára(nem olvastam, de tippem szerint azt a hiedelmet próbálja kelteni, hogy Kósa tőzsdei nyereségvágyból volt akkora barom, hogy igazat mondott.) Köztudomású, hogy A Cigánny azt vallja, am it Józsi is, hogy az internet marginális és á, dehogy van királycsináló szerepe.
elsevero, a fideszkommunikációban királyt a Magyar Hirlap 700 és a Magyar nemzet 57891 eladot példányszámával csinálnának. Jó, hogy nem a Duna jegére tervezik...

magyar-magyar szótár 2010.06.05. 06:45:46

@Barát József guru: @elsevero:
Nem egyforma a két baromság:
Kósa azért volt barom, mert igazat mondott.
Szijjártó viszont undorító volt a zuschlag vigyorral a pofáján. Elment az esze jódolgában, nem tudja feldolgozni a dicsőséget. És őnála a baromság az volt, amit beszélt. Csak pesze a királycsinálómédia szépen egybemaszatolta Kósa szövegét Szijjártóéval.

magyar-magyar szótár 2010.06.05. 08:03:41

@Barát József guru: @elsevero:
A médiahelyzetről Bolgár [nem blogger] György:

„Az elmúlt évek médiaforradalma ugyanis elképesztő hírbőséget teremtett, milliónyi új hírforrással, blogokkal, titkos hangfelvételekkel, telefonos képekkel, videókkal, ugyanakkor ennek nyomán átszakadtak a gátak, megszűnt a szerkesztőségek alapos kontrollja, mindenki csak abban érdekelt, hogy minél nagyobbat robbantson, minél többen figyeljenek rá. Egyrészt egyre kevesebb a titok - ez jó -, másrészt egyre több a hülyeség, a hazugság, a rágalom, a baromság - ez meg borzasztó. Hiányzik a józan megfontoltság, a mérlegelés, a történtek súlyozása, fontosságuk értékelése. A hagyományos, tekintélyes és szakmailag alapos szerkesztőségek fogynak, gyengülnek, összehúzódnak: lassanként egy magányos blogoló is olyan értékű forrásnak számít, mint egy százfős, hozzáértő szerkesztőség. Nem csoda, ha Orbán is forradalomról szónokol: nagyon jól érzi és érti, hogy olyan bombasztikus kifejezéseket kell használni, amelyekre mindenki felfigyel, mindenki leír és továbbad, mindenki ért vagy érteni vél, az adott összefüggésben mégis abszolút újdonságnak számítanak. Holott persze a forradalom nem a szavazófülkékben zajlott, hanem a technológiában, és a világ valóban egyetlen médiafaluvá változott, ahol egy brutális rémhír vagy egy valódi szenzáció percek alatt mindenkihez eljuthat.

Ebben a forradalomban a médiabetyároké és médiagengsztereké a jelen és a jövő. Az ő gátlástalanságuk lesz a meghatározó, és velük szemben mind kevesebb erő, elszántság és pénz jut majd a tisztességes, körültekintő információszerzésre, a tények bemutatására és értékelésére. A hangzatos rágalomnak és hazugságnak jóval nagyobb súlya, szerepe, befolyása lesz, mint a nem olyan izgalmas, de a lényeget érintő fejleménynek, változásnak, eseménynek. A média a lényeges és főleg lényegtelen információk áradatában mindig a látványosat fogja kihalászni, ahelyett, hogy a komoly dolgokra hívná föl a figyelmet. Mi pedig, akik nap mint nap böngésszük az e-mailjeinket meg az internetet, egy idő után már a fejünket sem tudjuk kidugni a ránk borított sok szemét alól. Így lesz a szemétből, a jelentéktelenből egy idő után mégiscsak lényeges.”

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2010.06.05. 11:33:28

@magyar-magyar szótár: az ki van csukva, hogy Kósa tőzsdei kavarából mondta, amit. Kósa ilyen, kósa marhaként bele a nagyvilágba, merőmagyar, fasza gyerek, tökös debreceni géniusz. Jobb (tehát valóban jobb) helyeken abban a pillanatban csöngött volna a telefonja, hogy köszi Lajos, holnap már ne gyere be többet. hogy most igazán szar a helyzet, semmi sem mutatja jobban, mint az hogy ez a csörgés elmaradt, sőt Mihike, majd a Szíjjártó is még ráfejelt erre a baromságra. Szar idők jönnek, és ehhez már tényleg semmi közük nincs Ferkóéknak.

magyar-magyar szótár 2010.06.06. 07:02:16

@efes: Mihike nem ráfejelt, hanem megoldotta. Úgy, ahogy még lehetett.

Kósa tényleg dühből, egyszerűen a nagypolitika az nmem a kispolitika,. otthon rohangálhat meg lehet őszinte, ez nem az, ez egy másik pálya, olvasd csak el Cs-N-R. hosszúkommentjét a zuschlagvigyorban. Amit Kósa csinált, nemhogy nem politikus...
És tudod, mi a baj? -ezekkel az emberekkel nem lehet beszélni, ezeknek most begőzölt teljesen az agya és mindenre a kétharmad!kétharmad!dal rántanak vállat. Még a düh hagyján, de ha azzal a röhögéssel és ostobasággal, mint Szijjártó...

magyar-magyar szótár 2010.06.08. 02:17:13

@efes: Kósa fel is húzta az öltönynadrágja szárát a rámás csizmájáról, amikor kibukott belőle a vidéki parasz'gyerek azzal, hogy: Nem gondoltam volna, hogy egy magyar főember szava a new york-i tőzsdéig elhallik! Pedig már kapcsolhattak vona akkor, amikor a "nyugati visszhangokban" detto a hazai jógyerekek interpretációit, fóbiagyűjteményeit , gyűlöletsugallatait és torzításait is olvashatták. Sok igazat is, de az igazságok nem hagytak olyan jellegzetesen üzenős lenyomatokat. Fóbiákat nem tudtak a "nyugati közvélemény"-ekek csak úgy szopni a kisujjukból, azokat @ben meg egy ital mellet, meg a frászkarika tudja, hallották "megbízható forrásból". Persze például Orbánra az, hogy személyes sértettség dolgozik benne, véletlenül nagyon igaz! És Obama dicsérő [ok]levele véééletlenül két héttel későbben Bajnainak?? A jó megszorítótechnikájáért?? A mai világban, amikor egy levél még papíron is idefedexelődhet 18 óra alatt!
süti beállítások módosítása