Olyan használható, átírható, műszaki vizsgával rendelkező gépkocsi, amit VALÓBAN érdemes megvenni, gazdaságos fenntartás, olcsó hozzá az alkatrész (egész, Nyugatról behozott autót lehet venni hozzá donornak "osztrák papírokkal" [= papírok nélkül] .

 

Tegnap az egyik gagyitévé seggfej riportere egy sikamika riporthoz (debezzeg jólélnek a gazdagok, ám a szegények pedig) leballagott Pestországnak majdnem a világvégéjé-re, a nagykőrösi úti autómocsárba és ott egy Trabant 600-as kétüteműt mutattak neki, mint az ország legolcsóbb autóját, 50ezer Ft-ért. Pedig ez nem igaz, műszakis, használható kispolszki (Polski Fiat 126p) kapható kereskedésben műszakival- alku előtti árakat fogok írni- 28000 Ft-ért. Rövid műszakival, 2-3 hónapossal...

 

 

 

Zastava négyajtós 29000-ért, kissé elhanyagolt külsővel (A képek MINDEN ESETBEN illusztrációk, szánt-szándékkal nem másoltam be az eredeti képeket).

 

 

 

50000 Ft-ért nem reménytelen, feketére festett Passat II/1-es, 1,6-os, 6,5 litert fiogyasztó benzinmotorral, fél év műszakival, nem lepusztított belsővel.

 

 

 

50-70ezer Ft-os áron nagyrakásra lehet találni francia vagy japán fos semmirevaló, de műszakis olcsó imázsú és a néphiedelmek szerint kisfogyasztású hulladékokat, de ezekre annyi energiát nem pazarlok(Renault 5, Peugeot 206, Nissan Micra 1983-89-esek, stb stb..Mazda 323, aminek a japán robogókban is használatos  titán-keményített alumíniumhengere van, a keményítés kikopik s a motor meghal...)  

 

89ezerért nem elrohadt, használható ötajtós Escort sibedá-val, két év friss műszakival 89000. 1,6-os motor, 7,5 literes fogyasztás (annyi, mint az 1,4-esé...)

 

Szintén ennyiért Passat II/2-es ötajtós, barnametál, elfogadható belső, tökéletes (rozsdamentes) külső állapotban.

 

 

 

VW Polo-k 4-4,5 l/100km-es, városi 5 literes fogyasztással, nem reménytelenek 80-100ezer Ft körül.

 http://2.bp.blogspot.com/_lsyt_wQ2awY/SKdGxkwO6qI/AAAAAAAAMZg/zD0ukqhI4lU/s400/Volkswagen-Polo_1982_800x600_wallpaper_01.jpg

Mindenidők egyik legjobb kisautója, igen stabli, 180cm-es testmagasság fölött is használható. A sárga színűeket kerüljük, mert azok a Deutsche Bundespostnál szlgáltak 400ezer km-t. 20 évvel ezelőtt... S azóta a becsűűűlettes mélymagyar tulajdonosok talán még olajat sem cseréltek bennük...

 

 

Kereskedés rozsdamentes, megkímél belsejű, műszakivizsgás  gyári, eredet,  világos bilikék D-Kadettet hirdetett teljes átírással, minden egyéb költséggel együtt névre átadandóan 100ezerért, 1,3-as motorral. Motorállapottól függően 5,5-7 literesn fogyasztás.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VW Golf II-esek 100ezer Ft-tól érdemesek a telefonos rá-érdeklődésre, nem javaslom a "kis motorokat" csakis az 1,6-1,8-asokat, ugyanannyit eszik, mint az 1,3-as, de legaklább megy, és az erősebb motor nincsen kitaposva az autóból, míg a gyengébb 55LE-s már haldoklik. Kókányolásmentes, tatás, magyar elsőforgalombahelyezésű (A-s frsz) ötajtós 1,3-as 200-250ezer fölött kapható, örök élet meg két nap, ha még csak 200-300ezer km van bennük...

Kalandorok 120ezer körül keresgélhetnek dízel autókat, kizárólag a Ford 1,6-os, 1,8-as dízeljét és a VW 1,6-osát javaslom. Jó motorral, közepesen hulladék kasznival, megbízható kombi Escortot leltem 160ezerért elvihetőt. Az egészságes Ford vagy VW dízel kisautóban 4, középkateg'ben 5-5,5 litert eszik 100km-re

Tipikus válságautó a banki visszavett, HHH-szegregált rétegek által súlyosan lelakott, zsírtól ragadó, enyhén hiányos, de használható jó, viszonylag fiatal autó - addig totojáztam egy Seat Toledo körül, amíg a kereskedő kiszutykolta, kipolírozta és 200ezerrel drágábban árulja most, ezeket a munkákat én magam is elvégezhettem volna. Persze klímás autó és VW 101LE-s 16-os (hirdetésnyelven "Golf IV-es") motorral.

 A Csonti Car-nál van most egy ilyen 199ezerért, egy jobbelső lámpa kell hozzá, és kész (alufelnivel, a legjobb, 1,8-as motorral)  A Csonti Car hirdetésszövegei a legszórakoztatóbbak.  Szerintem.  http://www.volkswagenspares.com/UserFiles/Image/SEAT%20TOLEDO%20RED1%20(Custom)%20(2).JPG

A

 

 

HHH-rétegek, szegregáltak és üldözöttek egyáltalán nem íratják át az autókat, ezért sok kereskedő ma már ideiglenesen kivonatja az autókat a forgalomból, ezeket átíráskor automatikusan (és ingyen) visszahelyezi a hatóság. HHH-autó használókat sem a műszakivizsga, sem az átírás nem érdekli, meg is hirdeti esetleg a megúnt válságautóját és telefonos érdeklődésre azt mondja, hogy az autó a nevén van aztán a helyszínen lehet rádübörögni arra, hogy a papíron szereplő tulaj a fasorban sincsen, a néggyel ezelőtti használója még tudott a parasz'csávvaórú'  valamit. Vagy kamat fejében fogták le. Természetesen HHH-rétegek biztosítást autóra nem kötnek és a műszaki vizsga lejárta sem érdekli őket, ugyanis, ha a rendőr elveszi a forgalmit, akkor az 50ezerért vásárolt válságautót odahaza csákánnyal széjjelvágják és leadják a vasba, ma 21 Ft/kg a napi ár, egy átlagos személyautóban legalább 500kg lemez és vas van. A többit eltüzelik, a műanyag részeket pl. Azért csákánnyal vágják széjjel, mert ez a legolcsóbb, a láng (dissou) vagy a plazma vagy a vágókorong drága... A papírok és biztosítás hiánya miatt hepciáskodó rendőr megfelelő szakmai támogatással kezdjen hozzá a HHH-autó forgalmijának elvételéhez... Koccanásos balesetnél, ha a károkozó HHH család volt, legyünk liberálisak, vetkezzük le előítéleteinket és nagygázzal azonnal tűzzünk a helyszínről,  pláne, ha helyi és a sógorok nagy gázzal, autóval secperc odaérnének... Ha mi okoztuk a kárt, akkor sem érdekli a HHH családot a biztosításunk, kápé helyszínen azonnal kérik az káros autó összértékének úgy a háromszorosát letenni ( "csakis a pesti Központi Szervízbe' javíjjuk!")

Olyasmi, hogy a nagyfater múltévszázadban lejárt műszakis trabantja rendszámával közlekedik a deszkás fiú az osztrákpapíros (=pl Olasz'ból behozott) II-es Golffal, már a becseűűűlettes többségitársadalom gyermekeinek népszokása... biztosítás ezesetben is a fasorban...

Magyar Szneccs:

A hirdetés szövege:

Autóbeszámítás lehetséges, centrálzár, frissen szervizelt, fűthető tükör, garázsban tartott, könnyűfém felni, nem dohányzó, szervokormány, törzskönyv, állítható kormány.

LEÍRÁS

eladnám ford orionom 1.8 disel automat megbizhato, nagyon jo motorral, hidegekben is pöc för [=röf], uj téli gumikkal, cédés rádioval és megkimélt sürgősen eladó családi okok miatt!

 

 

 

és a valóság: Az autó nem a hirdető tulajdona, falopásra használták, tele fűrészporral, a papír szerinti tulajdonos külföldön van"és ha mindez nem tetszik, el lehet menni a rákba. Ott van egyébként a garázs is :))), ahol tartották . Konklúzió: Aki elindul egy ilyen autóért kapzsiságból, mert 100ezerért kínálják, az meg is érdemli, hogy beszopja a Magyar Szneccs-et..

 

Félmillió Ft körüli áron lelni aztán valódi válságautókat: használható jó családi kisautókat 500-700 ezerért 2000-2003-as évjárattal is,    a magyar családi használatra jellemző 70-80ezer km-es maximális futásteljesítménnyel..

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr161716246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

budai zöld 2010.02.01. 11:17:44

Naez hogynemlett címlap, pedig ótó van benne?

De szép az a Passat. Csakhát ha én éppen nem olyan HHH-specialista társadalomszakértö vagyok, aki pármillió kilométert is levezetett, akkor honnan tudom, hogy szneccs vagy nem szneccs? Ha piros, jobbkormányos, akkor fát lopni járnak vele?

magyar-magyar szótár 2010.02.04. 06:23:00

@budai zöld: Ha piros és jobbkormányos, akkol Nagy-Britanniában dolgozó , néha igen magasfokú értelmiségi (eperszedő angoltanár, havi 650000-800000-at keres forintba átszámolva, haza úgy cuccol, hogy vesz egy jobbkormányos valamit, amit aztán az unokaöcsi idehaza használ fél évig. Hemzsegnek pesten az ilyen angolautók, sőt ipar kzd kialakulni, már láttam át-balkormányozott autót, nemkeveset. Náci autókat könnyű, japán autókat igen fifikás átkormányozni, ráadásul a közhiedelemmel ellentétben rakásminden nem jó a jobbkormányosokból, eldobandóak a lámpák, kábelek, pedálok, sok-sokminden, japánoknál a hátsólámpák is néha.

Azért nem let címlap, mert a payolablogok (autózz! stb) már foglalkoztak a témával. Lehetne ezt még sokkal bővebb lére erszteni, hiszen a válságautók prémiumkategóriája, a pl VALÓBAN 43000 km-t futott 7 éves Fabia kombi 690000 -ért vagy lelakott, de kiszutykolható, körbehorpadt, lezúzot, de működő de klímás kis náciautó (200-300ezer km-rel, ami semmi... ezekben , jó esetben már újrakuplungozva megfékezve) 275000-ért, 10-12 éves...

magyar-magyar szótár 2010.02.04. 06:24:52

@budai zöld: Sőt válságkamion: Volvo FH vontató VALÓBAN 660000 km-rel 2,7 millió + ÁFA nempénz érte, a 660ezer semmi a Volvo-ban, be van járatva. Pár éve még 20 éves F12-esekért mertek ennyit kérni...
süti beállítások módosítása