romongró vált.: bolón'

kozmosz.jpg

A Jó napot,művésznő!

Jné Mit művésznőzik itt? És a "nap" .. csúfolkodik velem? Nem vagyok én művész, az uram az! Meddig várjak még?

A Itt nincsen "idő", ez csak az újak szokásos rossz beidegződése. Csak szociábilis akartam lenni magával, bassza meg!  -de tudja, mit? - becsekkolom!

Jné Na!

A Tehát...Mi van az urával?

Jné Az, hogy egy fasz.meg bolond is.

A Bolond. Nézzük csak: Volt 6102 alkalommal összesen 12709 orgazmusa. Már persze az a foka az orgazmusnak,amit maga abba a számba vesz. 

Jné Mi van?

A Hagyjuk a részleteket, vaginális cunnilingus volt 4719, anális pedig 1283.

Jné Mi a cuncóm az a kunnilingusz? -egy disznó volt az uram,kész. Mindenféle piszokságokra kényszerített. Csunnyákat beszélni.

A Ezen kívül öltöztette, utaztatta, kivakarta -pl rászoktatta a naponta friss fehérnemű váltására.meg hogy nem kell mindent gazdagon meg főleg disznózsírral és tojásokat beleütvén főzni.

Jné Maga...utazott már? A sok hülye külfődi, értetlen hülyének nézik le az embert, ugatnak vele, mint sükettel vagy öregekkel szokás... Az a sok szar,amit enni kell,egy rendes étel nincs, azt hiszik,az ember kecske... A vécce nincsen, amire leüljön az ember, némelyik helyen még a szállodában is guggolni kell!

A Jó, hagyjuk,a maguk nyelvén a seggét is kinyalta,mint említettem már, ebből konkrétan 1283 alkalommal. A pisivel kapcsolatosakat most leszek szives kihagyni.

Jné Én vagyok a hibás azért,mert az uram egy disznó? Ne basz--- (a szája elékapja a kezét)

A Pusztai Béla.

Jné Az meg ki a kisfaszom? -már bocsánat...

A A postás.

Jné Az nem számít. Gondolkodtam is,hogy feljelentem.  Más asszonyy ilyenkor szólhat az urának.

A Maga a bátyjainak szólt.Deőt egyébként nem veettük bele a 47-be.

Jné Mi 47?

A 47 különböző férfivel közösült a férjén kívül, természetesen a 2003 kuncsaftot figyelembe se vesszük... ebből 4-gyel a házasság le papírozása után.

Jné Míííí?-a fele se igaz!...  és mondtam, hogy a postás, az más volt.

A Két orgazmusa volt, egy közepes 4-ből álló sorozatos és egy két 8-9-es részre tagolódó hosszabb és erősebb.

Jné Micsodám?-és mi közük van magunak ahhoz? Az én dolgom, nehogy jobban tudják,mint én!

A Sajnos tényleg jobban tudjuk,mint maga. Maga csak az emlékezetére tud hagyatkozni, ami,mint láttuk...khrmmm...sajátos. De most nem ez a lényeg.

Jné Hanem!

A Ki szerette igazán?

Jné Ricsike is kinyalta... ott.

A Ismerjük ezt,minden strici ezt csinálja, amikor 15 éves nőt akar munkába álítani. Egyszer és aztán soha többé. A diszkó vécéjében.

Jné A lényeget! Most be tetszik csekkolni vagy nem?

A lényeg az, hogy a maga szóhasználatávala 47 férfi, bocsánat, szóval a 47 ember csak élte magát, az ura viszont mennyit szeretgette is.

Jné ... most..most azér', mert bolondnak mondtam? Az csak egy mondás,mint amikor a gecimet mondom,ami nincsen. Nem mindent azért mondunk,mert...

A Nem a szó számít, hanem a gondolat ... tudja,mit? Kap száz évet, hogy gondolkodhasson még.Aztán újra találkozunk,viszlát!

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr4315910222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása