jóváhagyásra vár - előzetes moderáció [-> cenzúra]

jovahagyasravar.png

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr4613558223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2018.01.08. 14:37:01

Nagyon kihúztad kedves Frick László Emlékzenekar a gyufát úgy látom a 444-nél. :-) Lehet, hogy külön ügyosztály van csak a te kommentjeidre állítva. :-)

Frick László Intézet 2018.01.08. 16:39:36

@Sipi81: Szerintem a 444 veszített a kommentjeim megsemmisülésével. Kot Kodus jógyermekkel igen értékeseket beszélgettünk, aztán egy "444 közeli" szintén jógyerekkel, Vasziljeviccsel is. Volt egy cigány témájú cikk, ami alá sokat kommenteltem... ahoz képest, hogy nem faszbúkos, csak disqus-os, elég sok olvasóm (és egyetértőm) volt. Szerintem valamelyik ügyeletes egyéni akciója volt, felbasztam az agyát. Nem hiszem, hogy a szerkesztőségből még 2-3 dógozó is támogatta volna...

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2018.02.14. 20:59:41

Nekem is volt kb. fél évig ez a "jóváhagyásra vár" a 444-en, aztán fogalmam sincs miért vagy hogyan, kikerültem a karanténból.
De pl. a Fideszes hűdegonzó "Tutiblogon" is moderálnak ész nélkül, amennyiben akár fele olyan "lazán" kritizálod a Fideszt, ahogy ők az ellenzéket.
süti beállítások módosítása