Ide, a koporsóba mégis jobb lesz, mint a Felhő-be, legalább ti is hallgathatjátok :D

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr3012582935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

heki 2017.07.16. 17:10:31

@Frick László Intézet:
MIÉRT? MIÉRT?
Nagyon neki kellett gyürkőznöm, annyira taszít fizikailag ez az ember, annyira nem szép, annyira rossz arcú, le kellett győznöm látens homoerotikus érzéseimet irányában, melyek negatívak persze.
Miért kellett megnéznem? "Mi, művészek" - mondja, Istenem, miért.
És hozzá ez a peadagógus-szájú műsorvezetőnő, tényleg, miért kellett megnéznem?
Ez egy annyira buta ember, mint a legtöbb zenész. (Elnézést a zenészektől, de ez azért tény.) Miért hallgattam meg őt? Nem értem.

Frick László Intézet 2017.07.19. 07:01:56

@heki: Rendezvényszervezőként nagysorozatokban kaptam leckélket arról, hogy az imázs nemegyenlő a művésszel.

Amit Sándor Pál a Ripacsokban megmutat, azt élőben láttam Kibéditől és Hlatkitól, a gyakorló dikciót. Kideült, hogy Hobo egy dilettáns primadonna kényeskedő. Valósággal Oszter Sándor párja.

Vagy az, hogy korunk nagy filozófusa, akiben alkoholizmusa miatt a Magyar Frenk Czápa végleg elveszett,m Nagy ferenc tánczenei előadóművész.

Mándoki képes képernyőn át is leleplezni magát.

Olyan ez, mint a Bergendyek. Közép-Európa legjobb szopránszaxofonosa, aki megélhetési bankókra váltotta a tehetségét a valódi jazz aprópénzei helyett.

www.youtube.com/watch?v=wc7fuZKaKiI

Ha, akarod, beszélek erről neked még.

heki 2017.07.19. 10:32:45

@Frick László Intézet:
Hobo -Feró - Bergendy vonalon, amit állítasz, nem lepődök meg. Valahogy tudtam ezeket. Apukám, Isten nyugosztalja, mondta nekem még gyerekkoromban, hogy a Bergendyék ifjú korukban milyen jó jazz-zenészek voltak, alig hittem neki, akkor szememben Bergendy nyálasnak tűnt. (Utólag meghallgatva ezt nem így gondolom, annak ellenére, hogy szerettek zenét SZEREZNI is, ugye.)

De Mándoki miért liberális?

heki 2017.07.19. 10:45:53

Lehet, hogy öregszem, de felülírom ifjúkorom zenei ízlését, erősen. Akkoriban, boldog hetvenes-nyolcvanas években a politikai attitűd befolyásolta ízlésem, akit támogat a rendszer, az szar, akit tűr és tiolt a rendszer, az meg jó. Gondoltam akkor.
(Hm, mintha ma is létezne valahol ilyen attitűd.)

Aztán persze a világ nem fekete-fehér.
Most jöttem rá pl., hogy Máté Péter mekkora zenész volt. Ha Amerikába születik, Leonard Cohen lehetett volna.

És hogy pl. ez a száma, egy ima:

Hosszú-hosszú évek
emléke összefűz veled,
mennyi-mennyi mindent
köszönni tartozom neked.

Refr.:
Tévúton járok,
sajnos néha-néha én,
de bárhová megyek,
te ott állsz az út végén.

Mindent megbocsájtasz
és mindig jót akarsz nekem,
hogyha néha bántlak,
akkor is jó vagy velem.

Refr.

És boldog vagyok, hogy veled élhetek,
és örülök nagyon neked.
Minden elmúlik: a bánat, az öröm,
s hogy te mégis maradsz, köszönöm.

Hosszú-hosszú évek
emléke összefűz veled,
mennyi-mennyi mindent
köszönni tartozom neked.

Refr.

Nagyszerű vagy,
csak te vagy ilyen,
köszönöm neked azt,
azt hogy ilyen vagy velem."

És én csak most vettem észre, jé, ez egy ima. Nemrég. Csodálom, hogy átment az akkori cenzúrán. Gondolom szerelmes számnak lett előadva, azért.

Frick László Intézet 2017.07.24. 08:25:29

@heki: Anyám útálta Bartókot, Kodályt és pl Máté Pétert is.
Bartókra, Kodályra már későkamaszkoromban nyőtt fülem, de Máté Péterrel úgy jártam, mint Krúdy Gyulával. Végülis: így, szerencsére, jól.

heki 2017.07.24. 09:16:15

@Frick László Intézet: na de miért liberális Mándoki? (Amikor beszél a kisebbségek stb. jogairól? Erre gondoltál?
Vagy mi?
A riporter zavarban van, látszik rajta… Mándoki meg nem tudja szegény, hogy nem Németországban van, ahol kötelező normatíva a PC beszéd, szegény kis hülye.)

rendezvényszervezői élményeidet is megírhatnád, noha nem késeltek meg gondolom, mint egy ismerősömet, aki kollégád volt rendezvényszervezői-népművelői vonalon, itt vidéken. Túlélte, és úgy döntött, író lesz :)

Frick László Intézet 2017.08.02. 06:12:04

@heki: Eleve a panel-szerű gondolkodás nem teszi, nem teheti a liberálist.
Ilyen, hogy "kisebbségek jogai" nincsen.

A "kisebbségi jogok" kultuszában rakásra vannak pozitívdiszkriminációs részek, amik pl vonzzák a megélhetési elesettséget.
A gyöngéket és elesetteket föl kell emelni, de mi van, ha egy elesett nem is akar felkelni és megélhetésének tartja a nem-felkelését.

Erra mutattam rá, hogy a proletáriátus nüvekvő társadalmi masszívumában a cigányság nem elesett. A cigányságnál a kisebbségi lét ősi életforma, amit a "kisebbségi jogvédők" gettónak hazudnak el, az a táborozó kisközösségi klán-s horda szerű létforma önvédelmi "szekértáboros" védekező: A cigány a táborából kimegyen és szabadon jár a többségiek között, de jaj annak, aki hozzájuk belépne.

A pozitív diszkrimináció ugyanolyan rossz, mint a negatív.

Egyszerűen: embernek kell tekinteni.

"te is meg tudod csinálni! Van két lábad: állj föl. Van két karod: fogd meg magadnak. Neked is annyi elmenni ezért-és-ezért ide-és-ide, mint nekem, nem vagyok én a csicskád, hogy helybe hozzam neked.

Állatbarát áőllatvédők azt tanítják, hogy nem szabad a domesztikáltt/ZOO-ban fogvatartott álllat szájába rágni az ételt. Oldjuk meg, hogy "dógozni kelljen" az ételért.

Biztos, hogy Mándokinak van véleménye a szegényekről vagy cigányokról.

Pl Nagy Ferenc tánczenei előadóművész és filozófus a minap azt nyilatkozta, ő nem oldalakban gondolkodik -mnden oldalon vannak (lehetnek) pozitív figurák. Ez a liberális szemlélet, így gondolkodik liberális.
süti beállítások módosítása