Javasolt hangerő: Tátrai Tibusz Atya -beállítás [könyékkel a maXXXba]

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr4512294737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2017.04.10. 14:35:09

OFF

szívesen olvasnám az Ürge-vorsatz Diána eset elemzését

csak sajnos ahhoz "orbánozni" kellene...?:)

****

aki 2010-ben a fideszre szavazott, az lehetett reménykedő jobboldali
aki 2014-ben a fideszre szavazott, az lehetett tájékozatlan jobboldali
de aki 2018-ban orbánra fog szavazni, az vagy agymosott nerhívő narancsbirka vagy haszonélvező fideszfasiszta hazaáruló

nincs harmadik opció

OFF

Frick László Intézet 2017.04.20. 17:03:03

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Nincs harmadik opció, az ezekre csak agymosott nerhívő narancsbirka vagy haszonélvező fideszfasiszta hazaárulók szavazhatnak, senkimás. Aszta, hogy ez mennyire okos, kábé amennyire népidemokratikus.
Hanni, ott, ahol ezt a nagy okosságot és tisztességes becsületes hűdedemokratikus bölcsességet kopipasztáztad, olyant nem találtál, hogy aki nem akar geci fideszbirka vagy náci tóvajbandákokok lenni, az mégis kire szavazzon? Melyik az az erő. És hol. És kinek a javára. Meemostugyemá azt megtuttuk, hogy kikre nem. De kikre igen? A bárkijobbezeknélekekre, de mégis, kik is azok? Ha jólemlékszek, pl úgy páréve akik ruszkiemlékművet gyaaláztak, azok tahó nácikokok vótak, ugyibár. Mostmegööö... tréfás viccesalakok, akik aój de haladójakokok is?

Frick László Intézet 2017.04.20. 17:05:26

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Amúgy bezárt a blog, pont a bűnös fideszelfogult szolgabirkaság miatt, ugye, szócső cöfokok vótez, pontojan, mint a NyócNyócNyóc, de tökre és ilyesmi, ugye?

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2017.04.21. 14:08:59

@Frick László Intézet:

nem kopipaszte

(gondolom, hogy nem én egyedül találtam ki, hisezn benne van a levegőben - de én teljesen komolyan gondolom)

de ez - ti. a >kopipasztéztam< - mindent elárul arról, miért nem jártam már ide

hogy kire szavazz? nem egyszerű
különsen most, hogy srb kiszáll
maradt a széll bernadett:D

de egyébként meg teljesen mindegy, mert ezeknek egyharmaddal lesz kétharmaduk

*************

és a komment második része is tipikus
hogy a ruszkiemlékműdobálós embert általánosítod, kiterjeszted, az

(komolyan, a mandiner agyatlan trolljai ilyenek:(((

és a jelzőhalmozásod sem jó, én kb így gondolom/használom:
agymosott fideszfasiszta narancsbolsevik nerbirka

akinek nem inge, ne szavazzon rájuk

--------------------

és persze nem miattam zársz be
(hiszen én mr nem is jártam ide)

Frick László Intézet 2017.04.23. 06:19:40

@A Hannibal Lektűr-attitűd: részlet a Dinamukinak írt hozzászólásomból:

Ebben a kérdésben lényegében lehülyeségezem az orbánprop egyik csapásirányát.

Rámutatok a lényegre: A csöndesamerikánusok az Európába irányuló migráció generálásával "civilsegítésével" stb-stb nem nyitogatják a társadalmakat, hanem konglomerált, egymástól elzárkózó elemekre osztják meg/fel. Elgettósítják EWurópát, miközben a káoszt és az anarchiát is gerjesztik. Minden lesz Európa, csak nem nyitott társadalmakkal teli.

Namost... ez a felvetésem a látogatóim Jók és Igazai közül... ráadásul régi blogbarátaim... olyan emberek, akikre felnézek, akiket tisztelek és sokra tartok... Hanni nénit etalonnak tekintettem a blogocholizmusom korai reményes felfejlődő szakaszában és azt mondtam: ha Hanninak nem tetszik valami, akkor baj van. Ha ő azt mondja, vegyem le, baj van. Adtam neki admin jogot, sőt: a belépési kódot máig tudhatná , ha akarná... nemhogy adminjoggal, de azzal a belépéssel rendelkezik, amivel én.

Namost.. ha őnekik pl a Nyitott társadalom című bejegyzésemből is az jönne le, mint a többiből, hogy én egy szőrsapós CÖF-felvonulókkértékes orbánfasszopó öregnéni vagyok

akkor szerinted van értelme erre elbaszni az időm, Muki? Velem van a baj? ?

Az számomra természetes, hogy az orbánista büdösbunkó taplótahók puszta ősparaszti oportónyizmusból nem tűrnek ellentmondást, ősi kanmajmizmus ez.

De mit csináljak olyanokkal, akik fentről lefelé velem, mint Felvilágosultak a kőbunkós orbánseggnyalóval beszélnek, amiatt, hogy én nem veszem be azt, hogy Gulyás Márton vagy Juhász Péter tevékenységében bármi progresszív lehetne. Gulyás jól láthatóan a káoszteremtés fizetett kutyája.

Itt van ez a vonal, amire folyton rámutattam: Ha a cél orbánék picsábakergetése és az eszközöket demokratikusan tekintenék, akkor ennek a technikája faékszerűen egyszerű, van egy párt valódi létezőemberekből álló egymilliós bázissal, a marketingtömörülések ehhez csatlakozván egységet képezvén fellépnek és ekkor és így van esély a győzelmükre.

Hanni néniék feszt azt követelték tőlem, hogy basszam Orbánékat, de Orbánékat baszni annyi... petyhüdt pöcs áll, hogy a seggeiktől nem térek oda már. És minek. Mért mondjam ki 4445-ödjére jaztatat, amit ugat 4444, ráadásul politikaiostobán és rémesen naívan.

Nekem úgy tűnik, hogy pusztán "Óbánny Róhaggyá Meg Péztáróss Lóórinc szopjá leee!" kiáltásoktól még nem bukik meg a rezsim.

Viszont az nem tűnik úgy, hanem tény, hogy ha én megírnám a Nyitott Társadalom c. bejegyzést, akkor Hanni néni küldetéstudatával, mint valami mandinerblogban a bunkó házmesterfilozófus félfaszistának, nekem esne, hogy orbánpropot tolok.

Hát ezért nincsen értelme, Munki.[Hanni] Szerintem. És most te jössz és mutasd meg, hol itt a primadonnáskodás.

Frick László Intézet 2017.04.23. 06:28:00

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Nyilván az ellenem, mint orbánseggnyaaló szőrsapós néni ellen folytatott igazságküzdelmed és linkkopipasztázás közepette olyan nüansz elkerülte a figyelmedet, mint pl hogy Schifferre, mint pozitív, haladó figurára tekintettem, nem fikáztam, sőt, leginkább dicsértem.

Olyan ember, aki klasszikus liberális értékek szerint szeretne... pl Nyitott Társadalmat... az olyan ember fölismeri, hogy a csöndesamerikánus törekvések entropikus anarchiát kívánnak Európára.

Tekintsem csak a ruszkikritikát. Magyarországon az utolsó nyugdíjas téesztraktoros, félanalfabéta fejőnő.. bármelyikünk is többet tud a ruszkikról, mint egy maerikai főiskolát végzett mai fiatal. Senkinek nem tűnik föl, hogy a ruszkiellenes agitáció szinte fordítógéppel "amerikai"-ból van magyarra fordítva. Pl az olyan szövegek is, miszerint itten Putyin Prop megyen. Ki veszi ezt be. Talán egy michigan-i diák, ha beveszi. Európa legbutább diákjai Görögországban és Olaszországban élnek, de még ők se veszik be.

Hanniköveteltétek tőlem, hogy basszam Orbánékat, de Orbánékat baszni annyi... petyhüdt pöcs áll, hogy a seggeiktől nem térek oda már. És minek. Mért mondjam ki 4445-ödjére jaztatat, amit ugat 4444, ráadásul politikaiostobán és rémesen naívan.

Nekem úgy tűnik, hogy pusztán "Óbánny Róhaggyá Meg Péztáróss Lóórinc szopjá leee!" kiáltásoktól még nem bukik meg a rezsim.

Viszont az nem tűnik úgy, hanem tény, hogy ha én megírnám a Nyitott Társadalom c. bejegyzést, akkor te küldetéstudatosan, mint valami mandinerblogban a bunkó házmesterfilozófus félfaszistának, nekem esnél, hogy orbánpropot tolok.

Nincs élrtelme, nem látom értelmét -és ha már még Drogos Bernadette sem látja úgy, hogy Schiffer kilépésekor se kaptatok észbe, a Különlegesen Fejlettek, akiknek joga van énbelém, mint orbánista szőrsapóba lábat törölni...

ezentúl töröljed másba

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2017.04.26. 00:04:24

@Frick László Intézet:

"Nyilván az ellenem, mint orbánseggnyaaló szőrsapós néni ellen folytatott igazságküzdelmed és linkkopipasztázás közepette olyan nüansz elkerülte a figyelmedet, mint pl hogy Schifferre, mint pozitív, haladó figurára tekintettem, nem fikáztam, sőt, leginkább dicsértem. "

1: engem schiffer már konkrétan irritált sokszor, a maga antikapitalista/balos/izé múlt százdi dolgaival, és örülök, hogy így alakult az lmp

az más kérdés, hogy ez mire lesz elég hadházyval, sallai nélkül, aki sajnos 18-ban nem ndul újra (semmire)

pedig ebben a mai parlamentben számomra kb ők hárman a politikusok

"Drogos Bernadette"

2: látod,magad viszed le mafa a mandiner szalonfasizsta degeneráltjainak szintjére:((((

és végül
"Nyilván az ellenem, mint orbánseggnyaaló szőrsapós néni ellen folytatott igazságküzdelmed"

bazd meg, én emlékszem, miért hagytalak itt, nem egyszer
és le is írtam, el is magyaráztam, nem egyszer
EZ NEM VOLT BENNE, egyáltaán nem
(hanem az .... de baszódjál meg tényleg nem szedem össze ezredjére, nem cáfollak ezredjére, nem magyarázkodom ezredjére)

hiszen még most is ugyanazt csinálod:(((

nem érdekel

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2017.04.26. 00:11:57

@Frick László Intézet:

ó, ezt még utoljára nem bírom szó nélkül hagyni

" a ruszkiellenes agitáció szinte fordítógéppel "amerikai"-ból van magyarra fordítva. "

na tényleg elmész te a kibaszott redvás büdös picsába

(lsd szijjártó mit mondott a lengyel újságnak)

erre, ekkora ostobaságra (aljasságra) tényleg nem látszik más értelmes magyarázat, mint hogy ki sem látsz orbán seggéből (biztos nem így van, de nem érdekel)

vár téged a mandiner, a 888, az őrület, a konteők, a diliház, a cöf, a faszomtudjami

nekünk így nincs miről beszélnünk:(((
süti beállítások módosítása