grafikon_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr328601966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2016.04.13. 18:23:51

Kösz, ez feldobta a napom :D

TarZerind · http://magyarsag.inda.hu 2016.04.13. 19:17:43

Látom, a maniform státust gyors egymásutánban követő Ó Ceáni hullámokban a hypománia követi,

de legalább írsz.

Amit, azért matyiherepörköltöt fogok fözni, birkafejjel!

TarZerind · http://magyarsag.inda.hu 2016.04.13. 19:22:53

Nem tudok erre mást nyilatkozni, mint Pierer Misi, a szuszed sváb (nagyon fejletten hagyományőrző Ceglédbercel) falubéli cimborám: " LEGYEN MINDEN FÖLD FIDESZESEKé, KDNP-selké, mert 65 évet kell visszatörleszteniük a büdös komcsiknak!"

Bercelen volt 1944 március 18 -án a KELETRE tartó német katonai (páncélosok, páncélozott gépjárműves csapat) ÉJFÉL KÖRÜLI kirakodása és Pest irányába visszafordulása.

Megbízható volt a volksbundista lakóság.

TarZerind · http://magyarsag.inda.hu 2016.04.13. 19:33:31

Amit lerajzoltál, egy fasság:

a hülle GERMÁNIA és a fajilag azonos Johannes Chlodvik Juncker

elintézi Orbán és PÁRTOM következő választási győzelmét a KVÓTA-kötelezési idióta, Breivik-figyelmeztetést semmibe vevő politikájával.

Magasan röpülnek a NARANCS és Nemzetiszín Turlok (a Németvölgyi úton lévőről ornitológus-orientológusok megállapították, hogy az nem sólyom, pláne nem altayi, és nem is kerecsen: RÉTISAS!), s a Turlok torlani akarják a libsi-dzsender-szüfrazsett askenázi leánykar PM-Együtt-LMP egybevágó nótáját!

Már rá köllött mordullani VONA türk vezírre is a FB-n énségemnek, nem helyeslvén a selyemfiú szerep csöppet sem hozzájuk illő mézeslógóit: becsületjire válaszolt és Duró Dóri (CSAJ ez is, no; s Vona szerint KULTUROLITIKUS - miket tudok meg! S ez nem államtitok, mint a Farkasok -Köktürkler=Szürke Farkasok=Ergenekon Türk török szélsőjobbos paramilitáris nacionalista szervezet??!)

Nincsen gáz. Ad Putyin.

TarZerind · http://magyarsag.inda.hu 2016.04.13. 19:38:59

@nagyjoco:

Kuss, proli akasztófavirág!

Nem lesz többé bolsevizmus, de még SZOCDEM SE! Megölték magukat, lásd: Hollandia, voksolás Ukrajnáról.

Az OTT patrióta, xenofób, nemzetállami megnyilvánulás, a BAlgium utáni legdrogosabb, legbuzibb és KIFEJEZETT PEDOFIL libsi lakosság részéről.

Ezt kapd ki! A Gay Proudness Parade nem is lesz meg mán az idény Netherlands-ben.

TarZerind · http://magyarsag.inda.hu 2016.04.13. 19:39:38

Felháborító ez az Intézet Elvtárcs.

2016.04.14. 09:47:14

@TarZerind: Szocdem sose volt. AfD lesz meg új jobboldal odakint. Meg terrortámdások, nap mint nap.

Itt viszont Jobbik lesz. Nem kicsit, nagyon.

Frick László Intézet 2016.04.14. 10:31:45

@nagyjoco: @TarZerind:
"Ma nem az információ megszerzése emel hatalomba, hanem a megosztása"
+Ez a paracsizmaváltás törvénye.

Azok, akik ma politikaiokoskodások közepette ilyen szavakat használnak, mint valamilyen oldal, pl jobb, vagy bal vagy szocdem és hasonló régiségek, olyanok, mint azok a papák, akik aratás idején leakasztják a kaszát, pöngetik, né6zik,. milyen tuskóba kéne beleverni a kaszakalapáló üllőt, aztán fenkövekről diskurálnak, mer azon vitáznak, hogy marhatülökben vagy bádog fenkótartóban jobb-e a fenkűnek. Hát már még egy kibaszott fenkövet se kapni, nemhogy rendes kaszát.
A paracsizmaváltásban a "klasszikus politizálás" teljesen nevetséges. A MEGOSZTÓK-é a hatalom, tehát akik az információt megosztják.

Nem az az offshoerizáló adómegkerülő spekulalista gazember, aki, hanem az, akire rámondják.
Beszél valaki a Bahamák-ól vagy a Kajmán szigetekről?

Itt van az "orosz fenyegetés meséje. Az USA évente 555 Mrd dollárt költ bevallottan fegyverkezésre és hadidolgokra, az oroszok meg 66 Mrd dollárt. A megosztók viszont be tudják etetni a népekkel, hogy az oroszok a hűdeveszélyesek.

És az utolsó értelmes amerikai elnök távozása után az új elnök bárki is lesz, kuss lesz neki a hadiköltségvetéshez, ami még emelkedni fog és nemkeveset.

Az emberek egyre butábbak, egyre nagyobb hülyeségben tartják őket, egyre kényelmesebbek, mindent tudni akarnak, de az ülepüket nem elemelve a székről vagy fotőjből.

A megosztóké a hatalom, pl a kigránsválságot nem az 1-nd Step-től ábrázolták, ami ugye a török partok és a csónakbiznicc, sőt, a menekülttáborok, ahol gyerekeket szülnek a szír nők. Hanem a 2-3-nd Step-től jujgattatták a népeket, a leszbosz-szigeti érkezéstől ésígytovább..

Palikám, a nicknek nincsen heréje, de matyija se.

Hella B. 2016.04.16. 11:47:44

@Frick László Intézet: egyet mondjál még meg Dudkó, most, hogy sorra kerülnek nyilvánosságra a századvéges tanulmányok, és derülnek ki, hogy az emberek nem akartak stadiont, meg Kerényit, stb...mégis miért csinálták nekünk ezeket a drága jó fideszes fiúkák?
Egyetlen logikus magyarázatot adjál. Ezek szerint ők is pontosan tudták, hogy utálja a többség ezeket a dolgokat. Miért olyan fontosak mégis?

Hella B. 2016.04.16. 11:52:25

Amúgy tarlós is kezd önellantható lenni. Beleköt ebbe a bkk-s fasziba, aki eddig nem volt a fővárosiak szívügye. De most, hogy T. elkezd a tömegközlekedés meg a bicikli ellen dumálni V. ellenében, ráadásul kiderül, hogy V. a Tütü bárban tart fogadóórát...na szerinted az újlipóciai hipszter zsidógyerekek kivel szimpatizálnak inkább, egy vén autós hülyével, vagy a biciklis tütübáros sráccal? :D

2016.04.19. 11:20:13

@Hella B.:
Ezért:

footballstopten.com/top-10-luxury-football-stadiums-world/10/

Fantasztikus dolog a világélen lenni. Fantasztikus. Minél hangosabban visítotok, annál édesebb hallgatni. Meg végignézni, ahogy 2018-ban is a földbe döngölik a pártjaitokat.

Hella B. 2016.04.19. 16:58:46

@nagyjoco: jajj jajj :D
Jocika a belvárosi balos meg újlipotós zsidó értelmiség így is megél, mert főorvosra, meg ügyvédre, tanárra, vendéglősre..stb szükség van, a tudásunk, kapcsolataink, műveltségünk miatt sajnos ránk vagytok szorulva. A gyerekeinket külföldön taníttatjuk, vagy ha itthon, ügyelve a jó angol - német-francia oktatásra...és majd legfeljebb elmennek.
De az eccerű nép, akitől összelopják a stadionra valót, az marad.

Történelmi távlatban nézve, a családomnak csak egy kis idő, hogy ide tartozott. Én már életkoromnál fogva beleragadtam itt a szarba, de a gyerekeimnek nem muszáj, Mint ahogy az ismerőseim gyerekei közül is sokan már csak hazalátogatnak. Aztán ha 15 év múlva nem lesz orvosotok, tanárotok, mérnökötök...stb, akkor ülhettek a kibaszott nagy stadionotokba, és tapsolhattok :D El lehet üldözni a másképp gondolkodókat, csak nem biztos, hogy érdemes a népesség legokosabb 25%-tól megszabadulni. Nem tudom, belegondoltál-e, hogy pl. a holokauszt kb, hány százalékponttal csökkentette édeskis hazánkban az átlag IQ-t, akár azért, mert a főagyasokat a Dunába lőtték, akár azért, mert elhúztak Amerikába. Most is valami hasonló zajlik, de te csak örüljél a csicsamicsa stadionnak :D Végül is, Róma is elég nagyot bukott a kenyeret és cirkuszt vonal miatt :D

Hella B. 2016.04.19. 17:01:38

@nagyjoco: látom fb-n, a régi gimis osztálytársak közül EGY azaz EGY fő fideszes. Elit suliba jártam. Lacci volt a vonal alatti gyerek, talán protekcióval került be, és alig tudott leérettségizni:D
A régi ált. iskolai osztályomból egy faszit töröltem is, mert jobbikos. Irni-olvasni nem tudott még nyolcadik végén sem, lényegében funkcionális analfabéta.

2016.04.19. 21:24:52

@Hella B.:
Hogyne élnének meg. Dinamikus, pörgő gazdaság, alacsony adók, prosperitás, virágzás, amerre csak nézünk. az egykulcsos adó pedig elhozta a stabil és nagy jólétet.
2%-os hiány van most, szemben a kontár Gyurcsány-kormány 9.2%-ával a brutális megszorítások után, ami 11.%5 százalék lett volna.
De vigasztaljon az a tény, hogy sikerült nektek is valamit elérni, 2006-ban nem a világ legnagyobb, csupán a második legnagyobb hiányát sikerült összehoznotok. Ilyen böszmeséget nem csinálta senki, mint amit ti csináltatok.

2016.04.19. 21:27:05

@Hella B.: Elit suiba jártál egy funkcionális analfabétval, aki noylcadik végén még írni-olvasni sem tudott? Mesélj még.

Hella B. 2016.04.19. 22:13:28

@nagyjoco:
..látom fb-n, a régi gimis osztálytársak közül EGY azaz EGY fő fideszes. Elit suliba jártam....

Szóval gimi.

...A régi ált. iskolai osztályomból egy faszit töröltem is, mert jobbikos. Irni-olvasni nem tudott még nyolcadik végén sem,....

ez meg általános.

Rád is igaz, funkcionális analfabéta vagy, mint a fideszhívők általában. Ezért is tudnak titeket megvezetni.
És tudod, az a baj, hogy a te életkorodban már elég nehéz a diszlexián javítani. Sajnos. Nektek szólnak a "jobban teljesít" meg "működnek a reformok" és hasonló baromságok,
IQ = 82.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.04.20. 06:35:48

@Hella B.: Hali, Hella. Azért ez badarság. Az IQ-nak és a pártpreferenciának nem sok köze van egymáshoz. Ez valami tévesen becsontosodott alapvetés, hogy itten az okosak és buták tusája zajlik és a sok buta tehet arról, hogy rossz irányba mennek a dolgok. A kommentfalakon már abból tudni lehet, hogy ki ellenzéki, hogy első mondatban hülyézik a többi pógárt.
Szerintem a baj az, hogy az ellenzéki oldalon a cinizmus a sikk, ebből látni, hogy ki az, aki átlát a szitán és hogy ki annyira okos, hogy a leghumorosabban tudja szavakba önteni a pesszimizmusát. Koncepciót kiötleni, irányt találni meg pont ezért képtelenség, mert ez az oldal nem tud hinni senkiben és semmiben, csakis a saját igazában, a saját okosságában és abban, hogy ha léhán játszadozva kifiguráz minden mást, akkor megnyeri a csatát. Végső esetben elmenekül, itthagyja a szarkupacot és a butákra hárít minden felelősséget.
Nehéz ebben a helyzetben ellenzékiként jó stratégiát találni. Viszonylag szerencsésnek érzem magam, mert az átlagnál jobban keresek, nem idegesít, hogy melyik politikusnak milyen táskája van, nem tudnék eszmékért ölni és nem fáj, hogy butább vagyok másoknál. Szerencsére átlagos ember vagyok, így a szabadságjogaimat sem érzem csorbítva, legalábbis nem várom el, hogy a világ alkalmazkodjon hozzám és a bogarasságomhoz. Én vagyok felelős a sorsomért és elsősorban rajtam múlik, hogy hogyan érzem magam a bőrömben.
(ide írtam még a társadalmi felelősségről, de ezt hagyjuk, ez nem az a kor és az IQ-m sem elég hozzá :-D)

Hella B. 2016.04.20. 07:03:33

@ripők: Üdv :)

A saját statisztikámat vetítettem ide. Ami sajnos akkor is ez...Lacci teleflódolja a fb falamat a jobban teljesít és hasonlókkal, és ő volt gimiben a butagyerek. De ezt látom a munkahelyen is, az értelmesebb kollégák azok, akik nem tapsolnak a kormánynak, van egy szerényebb képességű kolléga, ő is lelkes hívő.
A táskát leszarom én is, a LV ráadásul luxuskurváknak és kínaiaknak való. De hogy a letelepedés kötvénnyel mennyit vesznek ki az államkasszából, azt elég nehéz leszarni, miközben az iskolában évekig kell könyörögni, hogy pl. csináljanak meg egy beázást.
Valószínűleg én más dimenzióban látom a dolgokat, mert állami alkalmazott vagyok. Egyrészt, hogy milyen hülyeségekre mennyi pénz van, és a másik oldal, hogy mire nincs.
Azt is látom, hogy mibe akarnak beleszólni központilag, és mennyire lesöpörnek mindent, ami szakmai és nem politikai vélemény, mert nem is értik, hogy mit mondunk.
Azt tudom mondani, hogy igy belülről nézve a dolgokat, aki pl. bevezette a tanári portfólió és minősítési rendszert, vagy vagy segghülye, vagy betegesen rosszindulatú. Bárhová nyúlok az oktatásban, szarba nyúlok, a kerettantervek, az átszervezések,a központosított fasságok...középkorú kolléganők nézik a menekülőutakat, hová lehetne menni az oktatásból. Én is. És nem a gyerekek, vagy a fizetés miatt, hanem a központi tervhivatal áldásos működése miatt. Szerinted mi kell ahhoz, hogy a 40-50-es nőkből álló, alapvetően barátságos, komformista nőkből álló tanári karok ma pl. sztrájkoljanak? Mekkora hülyeségek mennek már, hogy így felbőszítettek minket, "jókislányokat" ?

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.04.20. 07:26:59

@Hella B.: Én az állami egészsêgügyben dolgoztam évekig, szintén keretgazdálkodásban, erős, funkcionális hierarchiában, láttam ezeket. Általában a problémákat mindenki felismeri, oldalfüggetlenül. A különbség csak abban van, hogy ki hol látja az okokat illetve a megoldásokat.
Állami feladatok esetében én a pragmatikus megközelítés híve vagyok, tehát nem értek egyet a bármilyen irányú, központi értékválasztásban és az ideológiai presszióban viszont a hatékony(!) Gazdasági központosítás nem feltétlen rossz, hiszen fajlagosan olcsóbb és az esélyegyenlőséget is biztosíthatja. Vö: elitgimi... Az más kérdés, hogy a pártlojalitási alapon verbuvált káderekkel ez jelenleg nem működik jól.

2016.04.20. 08:18:27

@Hella B.: Az én IQ-m 60. Ne sértegesd a 82-es IQ-s embereket, hogy hozzám hasoníltod őket.

2016.04.20. 08:48:02

@ripők: Az IQ nem valami misztikus dolog.

"Az IQ (intelligence quotient, azaz intelligenciahányados) egy viszonyító szám, amelynek segítségével kimutatható, hogy a vizsgált személy pillanatnyi értelmi képessége (értsd: intelligenciája) és az azonos életkorú, átlagos értelmi képességekkel rendelkező személy szellemi teljesítménye között milyen mértékű pozitív vagy negatív eltérés tapasztalható."

Wikipikcsi.
Ez azt is jelenti, hogy az átlag az mindig 100.

Ezért értelmetlen a Helluska kérdése, hogy mennyit csökkent a második világháború után az átlag IQ. Elit gimcsiben nem volt ilyenekről szó, na.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.04.20. 08:52:46

@nagyjoco: Nem az átlag 100 szerintem, hanem a medián...

2016.04.20. 09:47:02

@ripők: "Die Intelligenztests müssen immer wieder neu normiert werden, um den Durchschnittswert bei 100 zu halten."

Német wikcsipikcsi.

2016.04.20. 10:13:47

@ripők: Lehet, hogy nemm indenki fogja megérteni az üresség 16 szintjét vagy a határozatlan integrálszámítás részleteit, de ez nem is kell. Ha az egyén nem is a polkorrektség csapdájába, hallgat a józan eszére és valódi élettapasztalattal bír, minden rendben lesz.
Az intelligins ember intelligens csapdákat állít magának. Valószínűleg ezért van az, hogy a hagyományosan magas IQ-val bíró honi balosok képtelenek kitörni saját korlátaikból, és egy egyre marginálisabb, jelentéktelenebb törpártok civakodása az, amit ma nyújtani képesek.

Hella B. 2016.04.20. 15:12:37

@nagyjoco: @ripők:

http://vs.hu/mind/osszes/szazadveg-a-jobboldal-is-tehet-a-ballib-bloguralomrol-0420#!s0

04-es pont :D

Ripők: néha átnézhetnél hozzánk a konc-ra, esetleg társszerzőként is... :)

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.04.20. 15:39:26

@Hella B.: Köszi a lehetőséget, de mostanában nem nagyon lesz időm, mert bővül a család meg van most két futó, ghostwriterkedő projekt a napi munka mellett. Azért olvasóként bekukkantok majd. :-)

Hella B. 2016.04.20. 15:49:56

@ripők: gratulálok :) mármint a családbővüléshez

Hella B. 2016.04.20. 15:51:06

@ripők: Van az a könyv, a szellemíró, azt nagyon bírtam. Vigyázz magadra, veszélyes szakma :D Jó, ez persze csak poén.

2016.04.21. 15:37:11

@Hella B.: Király. Ez A Szarbánizer maga a csoda, benne van minden, amit a 444-ben és a olvasótáborában szeretünk:

444.hu/2016/04/21/vegre-valami-ertelmes-dolog-a-neten-itt-a-szarbanizer

Magas IQ-jú, jól kereső fiatal férfiak, ez igen, ez ám igen.

Hella B. 2016.04.21. 20:56:05

@nagyjoco: te most a századvéges tanulmánnyal vitázol, amire milliárdokat költött imádott vezéred :D

2016.04.21. 21:03:32

@Hella B.: a szarbanizer viszont ingyen van. Elsöprő balliberális győzelem várható.

TarZerind · http://magyarsag.inda.hu 2016.04.22. 15:21:05

@nagyjoco:

HUN???!

Mert ÖT NAGY közvéleménykutató, erejeiket egyesítve TEGNAP tette közzé, hoigy ha MOST VASÁRNAP lennének az országgyűlési választások, a FIDESZ simán vinné a 2/3-ot!!!!

magyaridok.hu/belfold/kozvelemeny-kutatok-ket-evvel-ezelottihez-hasonlo-eredmeny-szuletne-valasztason-603028/

kozvelemenykutatok.hu/aktualitasok-4/

Orbáné a PÉNZ, PARIPA, (fegyver....) Mit fantáziálsz, kis csírasejt a Petri-csészében??

TarZerind · http://magyarsag.inda.hu 2016.04.22. 15:39:23

@TarZerind:

Néderlandban NAGY a DEMOKRÁCIA!

A Nép, a dutchen, limburgeren, flamands, vriesen megszavazta 64%-al , hogy Ukránia NE LÉGYEN TÁRSULT TAG az Ojrópai Ónióban!

És?

A 150 tagú PEDOFIL kamarilla (parlament) , Haag, megszavazta, ezt mintegy semmibe véve, hogy DE!

Most ez hogy van így, állati libertárius hollandus buzellárisok?

a 16 millió lakosból 6 millió az Antillákról, Guyana-ból, Indonéziából gyarmati, s egy vagon török, meg 3 vagon más iszlám , meg még az ángolok előtti dél-afrikai fekete (Dél -afrika 400 évig holland gyarmat volt, a földrajzi nevek most is....)

Ezek szarnak Ukrajnára.

Tanulság: az EU Parlament belga-holland képviselői KÉPTELENEK MEGÉRTENI, hogy a népszavazás fontosabb és ERŐSEBB, mint az ő belső alkotmányjoguk szerinti, politikai elit által történő FELÜLÍRHATÓSÁG! Ezt nem értik se a mi 2/3 +Jobbik -unkban, mert Fletó és Baynau nem írhat felül itten semmitse! De a lengyelek folytonos jobbközép-keresztény-nemzeti, nemzeti radikál szavazatait sem értik, ott is megdöglött előbb a lengyel liberális, aztán a szocdem párt....)

Nem ÓGÖRÖG mintára van Nyugaton a demokrácia.

Tehát NINCS!

TarZerind · http://magyarsag.inda.hu 2016.04.22. 15:43:26

@Hella B.:

Ezt szatymazilag sem értem.

A nyomozás elrendelésekor azt nyilatkozta az ügyészségi szóvivő lány, hogy proimitív csalás folyt sok éven át.

(A Globex már a 90-es évek elején szponzorálta a Friderikusz-showt!)

Most meg.

ÖNKÉMURALONY ez, a pofánkba röhögnek a saját, rég ismert kollégáink, Sinku Pali, Keresztes Imre, Polt Péter, stb.)

TarZerind · http://magyarsag.inda.hu 2016.04.24. 17:44:47

Ne törölgess, matyi, mert képen törüllek!

Ámbár te is valami fsztuggya milyen beállításban képzelsz, azért nem közölsz velem semmit.

De amit B. Hella művel, hogy "ŰŰŰcske aztán tudja, meg hogy EÉN kivagyok, meg hol zajlott-zajlik az életem, és melyik csajommal milyen pózban szerettük, aztat is, és mi volt a tegnapi ebéd, azt is"

NA, EZT MÁR NEM TŰRÖM, a kurva anyátokat, szarháziak.

Mint Keloid, aki a fütykösméretemről fantáziált 8 éve!

TarZerind · http://magyarsag.inda.hu 2016.04.24. 17:47:07

@Hella B.:

Íme, Mackó Móni "igazi úrinő"-je....:(

Fenehorizont 667 2016.04.26. 11:08:10

@ripők:
ez nem igaz. természetesen aki nem a demokratákra szavaz, azaz a ööö aaa, hát a izékre, arra a nemtomkicsodákra na, szóval nem arra megy szavazni, arra a mindegy kire, hanem orbánra, na az buta. aki utálja orbánt, az okos. okosak írnak hírportálokba, és okosak is olvassák ezeket, és természetesen el is hiszik - mert ők okosak.
okosak szerveznek workshopokat, flashmobokat, alapítanak startupokat, ahol a nagy büdös lófaszt értékesítik a többi okosnak, de legalább jó drágán. ők találnak ki vicces szavakat a legújabb, családias jellegű tüntetések zászlajára stb-stb.
a többi az buta. a buták elvannak valahol az országban szerteszét, és dolgoznak. valami nem okosaknak való helyen, buta munkát végeznek; mennek bótba, néznek tévét. még az is lehet, hogy a tv2 híradóján felejtik az adást az rtl klub helyett.
az okosak nem vonulnak, ők Nemes Ügy-ért mennek tüntetni. mint pl. bukjon meg az orbán, lehetőleg már tegnap. amikor a buták mennek valami buta dologért vonulni, az birkamenet.
az okosak szép lakásokban laknak, és a gyerekeiket felelősen nevelik. gondolom, slam poetry-re viszik az elavult versek olvasására biztatás helyett. megtanítják korán a kritikai gondolkodásra: pl. arra, hogy orbán egy hülye, és kisfiamlányom, neked majd el kell menni innen. a buta járatja az iskolába a gyerekét, és tekintélyelvűen kikérdezi délutánonként a leckéből, és leszidja, ha nincsen elég lexikális tudása, és emiatt autoriter módon kapott egy buzinagy kettest egy jobb jegy helyett.
az okosaknak nem szólnak a fidesz plakátjai, mert úgy felbasszák rajta az okos agyukat, hogy 5 percig tikkel utána a szemük. ezek a plakátok a butáknak szólnak, akik pedig annyira buták, hogy a fülük botját nem mozdítják ilyen nyilvánvaló propagandára.
az okosak fel vannak világosodva, és a megváltást a függetlencivil demokratáktól várják, akik majd elhozzák talán majd most, most már tényleg orbán bukását és az új köztársaságot. a buták pártokkal szimpatizálnak, mert azt hiszik a buta agyukkal, hogy a politikát a pártok gyakorolják. természetesen azé az okosak is szavaznak pártokra, de az titok, hogy melyikre, nehogy még a végén birkának tűnjön. pedig csak a demokráciát félti.
a buták kirekesztőek, mert maikor olyat hallanak a tévében, hogy itt meg ott egy férfi, aki nőnek érzi magát, be akart menni a női vécébe, pedig fasza van, akkor az arcát kezébe temetve ül a konyhaasztalnál vmi félméteres kalbász vagy tál kocsonya felett, és úgy van vele, hogy nem kell ide atombomba, megoldjuk mi magunk. gondolkodásuk felszínes és egyszerű. az okosak gondolkodása kritikus, sokrétű, ezért mindig nagyon egyetértenek pl. egymással minden témában, legyen az melegházasság, orbán diktatúrája, migránsok, nők/cigányok/arabok/négerek helyzete, a demokrácia állapota, a szegények szegényebbé válása, vagy az oktatás/egészségügy tarthatatlan állapota.
a buta amikor látja a migránst a tévébe mifolyikittgyöngyösön-szerű színészprodukció keretében előadni legújabb kalandjait, akkor hajlamos kételkedni azzal a buta agyával. az okos a produkció parafrázisát a 444indexorigo24abcúghvg-n olvasva elhiszi, bármit mondott is az eritreai-szír 35-nek kinéző 16 éves háborús menekült, mert orbán a menekültek ellen uszít, ezért a menekült pártján állni egy miniatűr forradalom a diktátor ellen.

mi lesz velünk, ha ez a sok okos ember elmegy innen?

:-(

2016.04.26. 11:55:41

@Fenehorizont 667: én nem szervezem ki magam különböző nikkekbe, lusta vagyok ehhez. 2010-ig én okos voltam - bár igaz, hogy 2010-ban már nem mszp-re, hanem lmp-re szavaztam, meg 2014-ben is. Az nem tudom, mennyire okosbarát párt-e, főleg, hogy 1345 kérdésből 2-ben legalább markánsan más véleménye volt, mint az Igazi Okosoknak.

Szerintem soha nem tudjuk meg, hogy mennyivel lenne könnyebb nekünk, ha ez a sok okos ember elmegy innen. Már 25 év mehetnének - de valamiért ezt mindig csak tervezgetik.
Remélem, egyszer még hatalomra jutnak, olyan jó lenne már egy 10%-os hiány, megszorítások meg IMF uzsorakölcsön - hiszen ők okosak a gazdasághoz. A rendőrattak is nagyon hiányzik, hiszen ők az emberi jogok és a szólásszabadság nagy védelmezői is.

Na jó, pár migránst betelepítenék az ötödik keürletbe, ha már annyira szeretnék megismerni az iszlám kultúra legjavát:

www.youtube.com/watch?v=-dlXPNZU7vY

Fenehorizont 667 2016.04.26. 12:14:10

@nagyjoco:
ja, anno dopemant láttam, meg azt a mérhetetlenül faszhülye öccsét még évekkel ezelőtt egy videóüzenetben gurulósbőröndök társaságában elbúcsúzni az országtól, azt még mindig itt rohad mindkettő.

én, személy szerint schiffert bírom.
meg ahogy nézem, az összes ismerősöm bírja őket. ennek kapcsán idézem most modortibi klasszikusát:

"Orbán Viktor: senki nem szavazott rá, aztán mégis.

Schiffer András és az LMP: ellentétben Orbán Viktorral, mindenki rájuk szavazna. Aztán nézd meg."

Hella B. 2016.04.26. 17:36:32

@Fenehorizont 667: Tulajdonképpen te sokkal nagyobb sznob vagy, mint akiket lenézel a sznobságuk miatt.
Ha ők sznobok, meg lenézőek, akkor te mi vagy, te őket tekinted egy homogén csoportnak, és szerinted meg közéjük, az "okosak" közé tartozni hű de gáz már. Pont olyan vagy mint ők.

Fenehorizont 667 2016.04.26. 21:46:42

@Hella B.:
akiket én lenézek, azok nem klasszikus értelemben vett sznobok, mert pont hogy minden igyekezetükkel és kompenzációk egész garmadájával próbálnak nem azok lenni.
tehát nem azok, "akik ugyan nem „nemesek” vagy tagjai valamely elit körnek, de mégis rájuk jellemző attitűd felvételével olyannak akarnak tűnni, mintha oda tartoznának", hanem pont az ellenkezőjét próbálják bizonyítani. igaziból puhafaszú kis nyomorékok, akik mindenáron próbálják erőltetni a telepi proliságot műlazaságban, műflegmáskodással.
persze ahhoz már beszariak, hogy egy rázósabb környéken vagy helyen kamera és mikrofon nélkül, neadjisten sötétben egyedül grasszáljanak, és vegyüljenek azzal a rühes sleppel, akiket próbálnak külsőségekben utánozni. azt már nem venné be a pici pocijuk. inkább visszamenekülnek a gourmet-étkezdék, a vegánok és a 700 ft/2 decis rozéfröccsök világába, ott biztosan nem báncsa őket senki. ott van az ő igazi otthonuk.

ezek ilyen negatív sznobok.

bolondegyvilág, mi?

Hella B. 2016.04.26. 22:10:38

@Fenehorizont 667: akkor, hogy érthetőbben fogalmazzak, semmivel sem vagy különb náluk, mivel pont úgy lenézed ezt a csoportot, aki mondjuk makrobiotikus kaját eszik, vagy drága fröccsöt iszik, mint ahogy szerinted ő nézi le, aki koccintóssal rúg be.
És szerintem azért is vagy fidesznyik, mert van egy marha jól felépített (és közel sem igaz image...lásd rühellke svájci iskoláját...) szóval egy jól felépített image, hogy ők a nép eccerű gyerekei, akik kóóbászt zabálnak pálinkával. És fogjunk össze a belvárosi finnyások ellen, akiknek már a dédanyja is belvárosi volt, és műlazák stb.
Csak éppen az a baj, hogy ez a csoport, akit Dudival lenéztek a paleosüti meg drága bor miatt, nem mond mindig hülyeséget. Mondjuk, mikor a letelepedési kötvény bizniszt piszkálja. Vagy Eltolcsy 260 milliárdját. És persze, le lehet oltani őket, meg nevetségessé tenni őket a nép szemében, hogy vegetáriánus disznótorost esznek, de attól még sok mindenben igazuk van. De pl. te vagy Jocó azért is a tolvaj bandára szavaz, mert "idegesítsük fel a hipsztereket" a jelszavatok. Csak azt nem veszitek észre, hogy a hipszter minden műmájerségével együtt inkább rátok hasonlít, a barikád szembeni oldalán meg a belterjes tolvaj banda áll, mészároslőristűl, garancsistúl, stb...eltolcsy unokatestvérestűl. Szóval hány száz milliárdot kell, hogy lopjanak még tőled, amikor végre észreveszed, a műmájérseg, a drága fröccs és a paleosüti nem akkora bűn, mint szétlopni az országot?

Fenehorizont 667 2016.04.26. 22:56:17

@Hella B.:
mi sem álljon távolabb tőlem, mint a nép egyszerű gyermekének lenni. kurvára elegem van már a proli-létből, a büdös-fosos szomszédaimból, meg a rengeteg köcsögből, akiket látok errefelé grasszálni. néha úgy érzem, engem gyerekkoromtól kezdve szabályosan követ a kosz meg a lecsúszottság, meg ez a sok tökkelütött semmirekellő. sokszor amikor kiülök cigizni, és hozzámszólnak vmi faszságról beszélgetni, fel tudnék kapni egy padlécet, és egyenként pofánverni mindenkit.

akarok egy belvárosi lakást, most! lehetőleg egy jó drága romkocsma közelében, amit én tervezek, ezért ingyen ihatok benne. persze akkor meg azok között nem érezném jól magam a fent leírtak miatt, de legalább azok észreveszik magukat (vagy engem, mint nem közéjük tartozót), és nem másznak bele az aurámba.

Hella B. 2016.04.26. 23:08:21

@Fenehorizont 667: egy kolléganőm mondta egyszer, hogy nagyon szeret nálunk dolgozni, mert a kollégáknak, meg a gyerekeknek is olyan jó szaga van (értsd tiszta pólóban van mindegyik) mert olyan helyről jön, ahol, ahogy te írod, kosz és lecsúszottság volt, meg szagok

2016.04.27. 09:55:43

@Hella B.: Elbeszélünk egymás mellett. Soha nem szvazta a fideszre, 2006-ig az MSZP szavazója voltam, 2010 és 2014-ben pedig az LMP-t támogattam. Nagyjából leszarom, titeket mi idegesít fel meg mi nem, a kormánnyal összvisz 1 kérdésben értek egyet, nulla darab migránst kívánok itt látni, mert ha átszakad a gát, akkor ennek az országnak végérvényesen és örökre vége. Pont.

Ezt a vágyam jelenleg a fidesz, az lmp és a jobbbik is támogatja, tehát mindegy, ki győz.
Az egykori Összefogás összes pártja pedig ugynaolyan korrupt, vagy még korruptabb lenne, plusz még a migránsözönt is ránk nyitnánk.
Ezért utasítom el őket elvből.

Jó eséllyel LMP-re szavazok - akik szernécsérte hangsólyosan nem libeárlisok és konstruktívan képesek együttműködni a kormánnyal. Ami egy normális ellenzéktől ALAP.

Azt tudjuk, kik ellen vagy. Itt az idő felfedni, ki mellett.

Hella B. 2016.04.27. 16:17:28

@nagyjoco: ...Nagyjából leszarom, titeket mi idegesít fel ...

de még mindig nem tudom, ki az a "titeket"? :D
egyszer már definiálni kéne, pl. te meg Dudi ki ellen harcol itt olyan hevesen? Kikből áll a "titeket" ? Én és kicsoda? Nem látom a csoport körvonalait, vázold már fel.

2016.04.27. 16:29:46

@Hella B.:

Te magad vázoltad fel:

"Jocika a belvárosi balos meg újlipotós zsidó értelmiség így is megél, mert főorvosra, meg ügyvédre, tanárra, vendéglősre..stb szükség van, a tudásunk, kapcsolataink, műveltségünk miatt sajnos ránk vagytok szorulva. A gyerekeinket külföldön taníttatjuk, vagy ha itthon, ügyelve a jó angol - német-francia oktatásra...és majd legfeljebb elmennek."

2016.04.27. 16:31:30

@Hella B.: Szóval ne játssz süket embert, lökd már ki, kire kell szavazzak, ha le akarom cserélni ezt a kormányt.

Hella B. 2016.04.27. 18:57:33

@nagyjoco: KELL? Arra szavazol, akire akarsz. Most még :D

2016.04.27. 21:21:42

@Hella B.: akkor megpróbálom másképp. Szóval azt tudjuk, hogy van a totál gyépés jobbikos ált. isk-es ismerősöd, meg a vonal alatti protkós fideszes hülyegyerek az elitgimiből. De kire szavaz az egykori osztályelső? Kire szavaz az okos, üde, csillogó szemű egykori elitgimis, az igazi úrigyerek, a hipszter, a menő, az igazi ellenzéki? Déká, Együtt, emeszpé?

Hella B. 2016.04.27. 22:48:44

@nagyjoco: akár el is mondhatnám, kire szavazok. Csak az a baj, hogy mindig megbánom, ha elkezdek válaszolgatni neked, mivel hol előbb, hol utóbb, de mindig kibukik belőled egyfajta lekezelő hangnem. Te, az okos, a fifikás kis über rafkós nemzetvédő politológus, egy igazi elemző elme. Tudod mit, beszélgessen veled, aki olyan kiváló, hibátlan és fantasztikusan kiváló politikai vitakörtag, mint te. Beszélgessen veled a dudi, én biztos nem :D Máskor, ha tényleg kíváncsi vagy a véleményemre, akkor talán próbálj meg vigyázni arra, milyen hangnemet ütsz meg velem szemben. És tudod, az a baj Jocó, hogy nekem pl ott van most is a blogom, amiből lejön a véleményem, ott vannak a cikkek. Ehhez képest itt vagy te, aki marhára fölényesen le tud szólni engem, de azon túl, hogy "jujuju migráncsok" sok értelmes gondolat nem jön ki belőle, csak a másik fikázása. Virítsál már valami összefüggő szöveget, amiben van valami önálló gondolat, nem arról szól, hogy basztatsz épp valakit ilyen hülyeségekkel, közhelyekkel, mint "csillogó szemű", és akkor megmondom.

2016.04.28. 10:34:09

@Hella B.: Azok a cikkek semmivel sem árulnak el többet. Azt tudjuk, kit utálsz, mi a rossz. Azt látom, soha nem tudom meg, hogy egy igazi elitgimis szerint mi lenne az alternatíva.

A legtitkolüózbbak mindig az mspz szvazók.

Hella B. 2016.04.28. 17:11:37

@nagyjoco: Azt értsd már meg végre, hogy nem titkolódzok, egyszerűen nem veszlek annyira komolyan hogy elmondjam. Pont az ilyen beszólásaid miatt, hogy "csillogószemű" meg "elitgimis". Az a baj Jocó, hogy vannak emberek, akik nem veszik észre, mikor viselkednek iszonyú tahó módon. Vagy, észreveszik, de azért is direkt csinálják. Mindig kerültem az olyan embereket, akiken látszik, nem beszélgetni akarnak, egyszerűen baszogatni akarják a másikat.

2016.04.28. 19:42:07

@Hella B.: Gyáva vagy és buta módon gondolkodom. . Ezt manapság úgy hívják: politikailag korrekt. Pont.

Hella B. 2016.04.28. 20:28:09

@nagyjoco: persze, hogy buta módon gondolkodsz. Nem én mondtam, hanem te :D
Nekem beszél PC módról az, aki hezitál a jobbik, a fidesz meg az elempé között :DDDDD
A hónap vicce. Te persze, nem érted, miért :D

PesszimPista 2016.04.28. 22:17:16

Kedves Hella!
Nem is tudom, hol kezdjem, mert kegyed amolyan újlipótos állatorvosi lóvá kezd válni, és mint ilyen, több irányból is egyszerre szemlélhető. Ennek okán nem is tudom honnan kezdjem a szemlélődést. Az azért azonban erősen látszik, hogy az örök elitgimis fényesség ragyogásán túl, itt-ott azért elég erősen kilóg az afrik.
Górcső alá vehetjük -példának okáért- kegyed manifesztációját, legalábbis ami a jelen blogot illeti.
Naszóval:
Ad.1.: Folyton folyvást fikázod Dudit.
Alfejezetek: Ha ír valamit azért, ha írsz neki és nem válaszol azért. Ha írsz és válaszol, akkor pedig azért. Ha nem írsz és válaszol . . .
Ad. 2.: Folyton fenyegetőzöl, hogy ez már tényleg nem járja, és te ide nem jössz többet, de ezt sosem tartod be. Olyan vagy mint a Farkast kiáltó fiú. Ez ugyan egy darabig vicces, de aztán inkább hiteltelen.
Ad. 3.: Folyton kioktatsz/lesajnálsz/lehülyézel/fasisztázol . . . . mindenkit akit csak látsz, Hannin és azokon kívül, akik csak azt fújják amit te. (Mondhatnád, hogy ez nem adekvát, mert rajtad és Hannin kívül hasonszőrűek csak a pillanat tört részéig teszik be ide a"lábukat", így ez a pont akár lehetne irreleváns is, de mint attitűd, mégis jellemző, így említést érdemel.)
Ad. 4.: Ha partnerkén tekintve rád táncba hívnak, te úgy teszel mintha, de aztán egyből ki is sasszézol, szép sorjában bizonygatva, hogy a partner a lábadra lépet, merthogy nem jó táncpartner/nem eléggé képzett sehogyansem/ergya majom/vagy éppen végső soron egy faszista pondró, akinek -fügetelnül a feltett kérdés minőségétől/milyenségétől- nyugodtan mondhatod azt, hogy egyszerűen azért nem válaszolsz, mert nem partner, aka alattad áll. (Egyszerű, ám mégis minden esetben hatásosan bevethető páncélököl. Gondolom szofisztika órán itt megállnak az elitgimiben.)
A gond ezzel az egésszel az, hogy akár még együtt is élhetne vele akár Jocó, akár Fene, még én is (Dudi ugye kénytelen, míg be nem zárja a bazárt), csak hát bármerről is járjuk körbe, sivatag ez a javából. Akárhogy is szomjúhoznánk a bölcsességedet, végtére is csak azt kapja itt szinte mindenki, hogy "Azt már nem! Fasisztáknak/ergyáknak/rövid, hosszú és közepes pöcsűeknek/kék, zöld, barna és szemszínűeknek én ugyan meg nem mondom!" Ezek után persze felmerül a kérdés, hogy van mit mondanod egyáltalán?
Azon kívül, hogy ergyák/fa . . . . . . kapjátok be!
Lássuk be, ez azért igen sovány vacsora.
Így persze senki nem csodálkozhat azon, hogy semennyire sem veszed észre, hogy ez az újlipótos marhaság vezetett oda ahol most vagyunk. A korábbi rezsimek álságosan altruista, ámde a végsőkig lesajnáló hozzáállása, a felelősségvállalás teljes hiánya, az ÖNREFLEXIÓ-ra (te mint tanár gondolom ééérteeed) való teljes képtelenség.
És hát legyen neked! Neveltessétek gyermekeiteket elit iskolákban, kapják meg az elérhető legfaszább oktatást, de az igazság, az, hogy az otthonról hozott irányultsággal együtt ez még így is kevés. Mert mindebből egyszerűen hiányzik a nagyszerűség.
Anélkül meg csak ugrálhatnak a jól iskolázott porontyok akár itthon, akár külhonban vmi multi, vagy akármilyen cég vmilyen szintű vezetőjeként, és ugyanúgy fújhatják majd a mantrát, hogy a parasztoknak/fasisztáknak . . . .
De nem lesz abban semmi nagyszerű. Semmi ami majd a jövőben megkerülhehtetlen értéket teremt. De jól fognak élni . . . Mondjuk . . . Egy bizonyos értékrend szerint . . . Ennyi.
Megígérhetem, hogy ez volt az utolsó (vagy talán utolsó előtti) hozzászólásom TE témában.
Minden jót neked!

2016.04.28. 23:23:00

@Hella B.: nem értem. Én nem jártam elitgimibe, kapcsolatrendszerem sincs. Buta vagyok, tahó és műveletlen, honnan is érthetném?

Hella B. 2016.04.28. 23:48:50

@PesszimPista: @nagyjoco: látom fiúk, ez az elitgimi nagyon kiverte nálatok a biztosítékot :D
Most őszintén, lehet veletek komolyan beszélgetni, vagy komolyan válaszolni nektek, amikor napok óta ezen az elejtett félmondaton megy a pörgés, aminek nem az volt a lényege, hogy én oda jártam, hanem, hogy volt ott valaki, aki ostobább volt nálunk. Pl. amelyik nap kitört a mnb botrány, a pasi kitette Ovi képét, és aláírta, hogy "szeretett miniszterelnököm". Ezt kibírnátok röhögés nélkül?

Hella B. 2016.04.29. 16:41:37

@PesszimPista:
Értem. Mármint a hosszú kommented.
Jó, neked nem vagyok szimpi. És akkor mi van.
Bárki más kommentelő azt csinálja, amit én, leírja a saját véleményét. Bármilyen nehéz elfogadnod, nekem ez a véleményem, mint ahogy más Fenének, vagy Jocónak, stb a véleménye. Nem látok ebben problémát, hogy ezek a vélemények különbözőek.
Ha jól értem, ezek szerint, ha valaki veled egy véleményen van, az simán kommentel, aki más véleményen van, az meg "osztja az észt".
Az is külön fura, hogy én nem emlékszem olyan esetre, hogy pontokba szedve neked ugrottam volna, és amolyan Nemzeti Számonkérőszék stílusban, 1, 2, 3..stb szerűen leoltottalak volna, ezért sem értem a kirohanásod. Mivel nem vagyunk egy légtérbe zárva, tudod, a net olyan, hogy látsz egy kommentsort, amiben van valaki, aki szeerinted egy hülye picsa (én) akkor szépen átgörgeted amit írt, és meg van oldja a dolog. Ilyen egyszerű :)

Egyébként egyszerű genderprobléma, ami felbaszta a kis agyadat velem kapcsolatban. Amikor férfinéven jártam ide, MINDENKI normálisan beszélgetett velem, még te is :DDD Sőt, Fene, meg Dudi és a többiek is. Mert az hitték, hogy pasi vagyok.
Egy macsó országban élünk, nő ne politizáljon, vagy ha meg meri tenni, akkor egy hülye nyávogos HP vagy beképzelt liba..stb...stb. Nézz egy kicsit magadba, ha nem Hella hanem Hegyi Miki néven irogattam volna ezeket a hozzászólásokat, vetted volna magadnak a bátorságot, hogy nekem ronts, és PONTOKBA szedve beolvassál, mert le merem írni a véleményem? Ugyanmár Pista.

Hella B. 2016.04.29. 16:55:27

@PesszimPista: egyébként nem haragszom rád, csak hozod az átlagot ilyen téren. Dudi nagynéha ír levelet (többhavonta) és kb. olyan, mint amit itt pontokba szedtél, ő okos, én hülye, és kész.
A véleményem egyébként szerintem elég világos
tudod mit, én is bepontozom
1. fidesz : tolvaj banda, rokonpk, haverok, milliárdos mutyik, és pl. az oktatás területén tökéletes hozzá nem értés (megvan az a video, amiben Balognak 3 év után esik le, hogy sok a 77 indikátor a portfólióba? :D)

2. Jobbik: nácik. Sok kis fiatal fotelnáci drukkerrel.Veszélyesek. Amúgy orosz ügynökök. Isten óvjon tőlük, hogy a hatalomnak még csak az előszobájába is bejussanak.

3. Az ellenzék: töketlen, szervezetlen, impotens és inkompetens társaság.

Hogy kire fogok szavazni? Talán egyszer szavaztam eddig valóban VALAKIKRe, után már mindig csak protestszavazó voltam. Most is az leszek. 1, 2 pont semmiképpen, majd meglátjuk, a 3. pontból ki a legelfogadhatóbb a szavazás évében. Kielégítettem mindenki kíváncsiságát? És mondd Pista TE kire tetted az X-et? És kire fogod? Na, terítsd a lapjaidat.

PesszimPista 2016.04.30. 22:58:15

@Hella B.: Hoztad a formád. "Jó, neked nem vagyok szimpi." ezt meg ugyan honnan vetted? Ilyeneket olyanok szoktak mondani akiknek önértékelési problémáik vannak.
"Ha jól értem, ezek szerint, ha valaki veled egy véleményen van, az simán kommentel, aki más véleményen van, az meg "osztja az észt"." Nem várom el senkitől, hogy egy véleményen legyen velem. Végtére is akkor kurva unalmas lenne az élet.
"Bármilyen nehéz elfogadnod, nekem ez a véleményem, mint ahogy más Fenének, vagy Jocónak, stb a véleménye. Nem látok ebben problémát, hogy ezek a vélemények különbözőek." Értem én, hogy a te különböző véleményed pont olyan jó, mint bárki másé, . . . . akit leszarsz.
A pontokba szedés, csak egy strukturális kérdés, nem vmi pedellusi allűr, de hát úgy látszik egybeesett előzetes egyéb tapasztalataiddal. Erről azonban én nem tehetek! Pealse respect! Tudom nehéz, de hát itt válik el a …a … -tól.
Ez sem rossz: "hogy látsz egy kommentsort, amiben van valaki, aki szeerinted egy hülye picsa (én)" veled szólva: "Ezt csak te mondtad magadról. ;-)" Ez a visszakezes jelző-aggatás megy neked ezerrel. Ha rám hallgatsz, . . . ez nem igazán elegáns.
"Egyébként egyszerű genderprobléma" . . . legfeljebb neked. Nekem nincsenek ilyen problémáim. Mélységesen tisztelem a nőket, még akkor is, ha ők magukat éppenséggel nem hajlandóak. Erről közeli ismerőseim, és mégközelibb hozzátartozóim regéket tudnának zengeni. Nem beszélve Ex nejemről. Ilyen vagyok. Sokan nem értik, de ezen nem tudok változtatni, és nem is akarok. Ezt benézted!
Aztán jön: „Mert az hitték, hogy pasi vagyok.” ami csak arról szól, hogy magadat férfinak álcázva mindenki emberszámba vett, . . . még én is. (Mondod te.) Ez így meg csak egyszerű önigazolás. Te elmész vhová fiús névvel, fiúsan írsz, és vársz valamit . . . és megkapod. Tetted ezt álnéven, (gondolom) álstílussal (mert hát szerencsére van sajátod). . . . kiálltál a sarokra . . és leszólítottak. Ettől akkor miért is kéne térde rogynom? Már megint akartál valamit, és megkaptad. SUCCESS! akarom mondani BULLSHIT!
Még egy gyöngyszem: „egyébként nem haragszom rád, csak hozod az átlagot ilyen téren.” Inkább haragudj! :-DDDD Ez a fordulat annyira ergya, hogy már majdnem jó!
„tudod mit, én is bepontozom” hátha a többiek is megértik. :-D Ez is egy olyan szokványos/unalmas fikázós/lesajnálós fordulatod, amiről beszéltem.
„És mondd Pista TE kire tetted az X-et? És kire fogod?” Fidesz/LMP aztán LMP/Fidesz. No erre vargyá gombot! A jövőben is hasonló terveim vannak. (A szocik és Feri és szatellitjeik NEM, Jobbik NEM . . ami marad . . . majd meglátjuk . . tartok tőle protest lesz) Most te jössz!
Maradok tisztelttel!

Hella B. 2016.05.01. 07:39:43

@PesszimPista: tévedsz, ugyanazzal a stílussal írtam, elég volt csak fiúnévtáblát kitenni.
Igazából nem értem,miért tartottad fontosnak, hogy amolyn önjelölt drFreudként elemezni próbálj (szóval két dolgot nem értek, miért akartál elemezni, és miből gondolod, hogy értesz hozzá). Hidd el Pista, az emberi lélek jóval összetettebb, mint ahogy hiszed, csak a B kategóriás amcsi sorozatokban olyan egyszerű, hogy a quanticoi viselkedéskutató központ munkatársai 3 perc alatt képesek profilozni valakit :D

Fidesz - mint opció. Mondd Pista, mégis hány milliárdot kéne lopni tőled, hogy NE szavazz rájuk? Eltolcsy 260 milliárdja még belefér? (el akarták titkolni....na de NEM sikerült :D)

Na, szóval persze, Feri nem. De orbán miért lophat? Neki mért van megbocsátva, hogy százmilliárdokat vesz ki a közös kasszából?
Amúgy írtam a beszélgetésünkről egy cikket, ha érdekel. A szerzőtársak roppant jól szórakoztak rajta, sőt még ide is elirányítottam őket, hogy lássák, mire reflektál.

PesszimPista 2016.05.01. 21:21:31

@Hella B.: "tévedsz, ugyanazzal a stílussal írtam, elég volt csak fiúnévtáblát kitenni."
Akkor jó, ikszelj be magadnak egy piros pontot.
„3 perc alatt képesek profilozni valakit :D” már megint magadat osztod ki másra. Nem profiloztalak, csak reflektáltam. Leírtam, amit én (itt, ebben a szűk keresztmetszetben) látok.
Fityisz: az igazság az, hogy én belülről ízlelgettem a maszopot. Amit ott láttam, ahhoz még a fityiszék a mai napig nem értek fel. Sem lopásban, sem opportunizmusban, sem a választók leszarásában. Van még hová fejlődniük na. Te nem láttad, te azt hiszed, ez most éppen már mindennek a teteje. Nézőpont kérdése.
„De orbán miért lophat?” nem lophat, csak hát be akarja hozni a sok évtizedes lemaradást. Tempózik rendesen. Ennyi. Ez olyan mit az időjárás, eső esik, politikus lopik. Ha egy nem lopós gárdára vársz, várhatsz a világ végéig.
„Amúgy írtam a beszélgetésünkről egy cikket, . . . . . roppant jól szórakoztak rajta . . . . „ Örülök, hogy örültök.
További jó szórakozást!

2016.05.02. 12:14:59

@PesszimPista: Meg még ha el is lopnak mindent - mi lesz akkor, semmi. Szegények leszünk, de ezt már ismerjük.Amit nem ismerünk, és nem is akarunk megismerni, az a terrorizmus,a kölni esetek és a polgárháború.

Az Összefogás nullára legelné az országot és ránk szabadítaná az iszlámot. Tehát sem a konzumidióták, sem a hosszabb távon gondolkodni képesek számára nem lehetnek komolyan vehető alternatíva.

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2016.05.03. 05:27:54

élménybeszámoló: voltam fapadossal az íreknél, nagyon jó ország.
Hétvégén a berúgtak, sokan énekelnek és táncolnak, sok helyen élő zene, és hét közben is a legtöbben közvetlenek, lazák, jókedvűek, van humoruk, nem rátartiak. Közben működik minden jól. 100 évvel ezelőttig az angolok keményen elnyomták őket, maguktól nem hódítgattak semerre, legfeljebb az angol sereggel. Nem európai migránsok száma kb. 2%-hoz konvergált ahol voltam (nyugati part). Odáig már (még?) nem mennek el a migrik. Szláv/magyar bevándorlóból már több van, de az nem annyira vészes. Láttam nagyon csúnya román kurvákat és sok szép miniszoknyás ír csajt.
Szokatlan a kontinens után, hogy az írek döntő többségben vannak... :-) éhinségek meg elnyomás után maradtak kb. 5 millióan.

2016.05.03. 11:26:15

@Dinamuki: a kvóta pár év alatt megoldja az ír kérdést, ha egyszer lenyeletik a torkukon.

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2016.05.03. 19:32:23

@nagyjoco: reméljük valahogy megvédik maguk a "sokszínűségtől", én bízom bennük!

Hella B. 2016.05.03. 20:14:15

@Dinamuki: @nagyjoco: én értem fiúk, hogy nagyon be vagytok szarva a nem létező, Magyarországon letelepedni vágyó mmigránsoktól (akik hülyék lennének idejönni végleg :D), de mondjatok már egy összeget, hány száz milliárdot lophat tőletek büntetlenül a fidesz, amíg beintetek nekik, hogy lószart mama.
Mit kell még lenyúlniuk? A gdp hány százalékának ellopásánál mondanátok azt, hogy kezeket az asztal fölé? Nincs ilyen lélektani határ? A migránskártya mindent visz? Dudi régen írt egy cikket nácikártya témában. Lassan ideje lenne a "migránskártya" cikknek.

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2016.05.03. 21:22:52

@Hella B.: kivételesen nem Magyarországról beszéltünk, hanem Írországról.

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2016.05.03. 21:32:33

@Hella B.: amúgy mivel a németeknél élek, én a németeket "féltem", ha ez jó szó... pl. a düsseldorfi és a kölni bulinegyedben már hosszú évek óta egyre növekszik az erőszak a migrik miatt, a német nőkkel jelenleg is napi szinten erőszakoskodnak a migránsok, a konkrét megerőszakolásokról nincsen statisztika, de a hírek alapján kb. minden héten történik pár. Vajon itt mi lehet a lélektani határ, amire már Merkel is azt mondaná, hogy ennyi elég?

2016.05.03. 22:43:11

@Dinamuki: a következő 20 évben 70 millió migrit kívánnak ránk engedni. De neked legyen igazad.

Hella B. 2016.05.06. 16:05:54

@nagyjoco: nagyságrend, Jócó, nagyságrendi különbség. Mert ugye, voltak a nokiás dobozok. De ezeknél képzelj el egy stadiont, ami töltve van nokiás dobozokkal...

hvg.hu/gazdasag/20160506_100_leggazdagabb_magyar_Meszaros_Csanyi_Simicska_Garancsi_Andy_Vajna_Santa_Janos
és ugye, pontosan tudjuk, hogy a gázszerelő stróman

Frick László Intézet 2016.05.09. 11:25:03

@ripők:
A FIDESZ-ben rakásra hédereznek kriptojobbikosok, akik azért nem vallanak színt, mert túl buta és bunkó nekik a jobbikos banda, pl az ízlésük nem bírja elviselni a Kárpátia csasztuskazenéjét, ők az ISmerős Arcokat preferálják.

Rengeteget feredéztem Bede Márton halottimatekos cikkéog a 444.hu-n és elvitázgattam pár jóoldalival. Igen tanulságosak voltak ezek a viták.
Amihez a mi "hipszter" ellenzékijeinknek semmi köze nincsen:
-liberalizmus
-baloldali gondolat
-emberi értékek, humanizmus
-cinizmus

Ő, bár az indexes és 444-es faszok cinikusak lennének! De nem azok. Megközelítő halovány segédfogalmuk nincsen a cinizmusról
Semmibenhívő relativisták. Márpedig a cinikus semnem semmibenhívő, semnem relativista.

Bedén esszeciálisan tanulmányozható a senkiházi magyar értelmiségi archetipusa, főbb jellemzői. Édes, bájos gyermek, szinte cukipofa társalkodó, nagyon jól ír, művelt. Amikor elkezdi a merkeliánus gecipropot arról, hogy az európai terroitzmusnak TÖBB volt a halálosáldozata a múlt század 70-ews éveiben, akkor KÖZBEN ő nem csak azt tudja, hogy egy faszt se. Ügyes gyerek, mert pl nem írja le az ultrabalos kifejezést, hallgat arról, hogy az euroterrorizmus markáns ágazatai ultraabalosok voltak. (Csöndben jegyzem meg, hogy ivarérettségem reggelén vagy háromszor rejszoltam rá Ulrike Meinhof pompás arcképeire... nagyon szexinek tartottam)

A FIDESZ az egykori liberális pártból mára középszer zsírtahók gyülekezetévé züllött. Beképzelt seggfejek, fosztogatók, "rokonyok"... Még azokat a prominenseket is, akik tényleg is csináltak valamit, mindenféle gyanús osztapbenderek környúűllik. Semmi nem elég, senki semmire nincsen tekintettel ... és amit már a többieknek is kifejtettem: Az egész oott kezdődik, hogy Orbán csak nálánál butábbaktól hajlandó tanácsot kérni vagy elfogadni. Minél okosabb a FIDESZ-ben valaki, annál veszélyesebbnek tartják, annál kevesebb levegőhöz engedik.

Az okosak a jóoldallal tartanak, pedig a jóoldalnak se sok esze van. Elég a kvótázással szemléltetni. Baloldali vagy liberális ember ilyen bullshit-et, mint Mewrkelék belpol csodafegyvere, a kvótázás, nem támogathat. Dehátugye Merkelék meg a jóoldal összesen csak annyit látnak, hogy a menekültügyön a szélsójoöbb gyön föl... Merkel, mint mérsékeltjobber, szépen kinyírja magát, az eurobal és a szájjalliberálisok kinyirják a mérsékeltjobb orbáni oldalát és ... köszöni szépen az ajándékot a szélsőjobb.. meg esetleg a zöldek, de ugye Magyarországon a zöoldek nemhogy nem játszanak, de az LMP még meg se alakult igazán, amikor már kikakukkfióka-tolta a fészekből a valódizöldeket...

Föl vagyunk itt izgulva parasztokon.. miközben az aájraópai sakktáblán tisztekkel játstzák az igazi viadalt és nagyjából Európa széjjelkúródása a tét.. És min kúródik széjjel? Azon, hogy Merkel a végsőkig kitart és csodafegyverekben hisz.

Frick László Intézet 2016.05.09. 11:30:04

@Hella B.: Ahhoz, hogy ilyent benyaljon az ember, kik a leggazdagabb magyarok, kb annyi agyvelő kell, mint a Lakodalmas Lajos vagy a Damu Csecsemő botrány követőinek.
Az a nokiásdobozos cucc is.. kb a tip8ikus pesti piacikofa [1956. őszéről] színvonala.

Ahol a pénz, ott a hatalom és ha a FIDESZ ötven évig lop, se tud annyit lopni, mint amit a magyar Jók és Igazak 1988-1998. között összeharácsoltak.

Ettől függetlenül persze orcátlan, ráadásul tahó büdösbunkó stílusban lop a fidesz. A Jók és Igazak mindig csepegtettek valamit a lopottpénzből jócélra is, művészeti támoga6tásokra effélékre, jutalomfalatokra. Ezek a zsírtahók viszont nem... nadehát ugye a zsírparaszti éh... íhesëk, na

De azért egy értelmiségi emberben legyen már tartás és ne uszítson más halaskofa móccerokkal

Frick László Intézet 2016.05.10. 09:28:04

@nagyjoco: Annakidején még a köcsög Dudkó gyűjtötte vállalkozókörökben a lényeget:
A Jók és Igazak -nak svejcibanszámlára és 40%-ot, ezeknek pedig Ft-ban, itthon és 10-12%-ot kellett letenni. magyar vállalkozóköröknek annyi volt a baja a Jók és Igazak lopásaival, hogy 60%-ból már nem lehetett kigazdálkodni a beruházást csak úgy, ha az alvállalkozók-alvállalkozóinak-alvállalkozóinak-alvállalkozóinak alvállalkozóit nem fizették ki, de persze a sunyingerek kerestek maguk alá még alvállakozót a tényleges munkára. Szintén Dudkó mutatott rá egy másik lényegre, a fidesztahók lopáűsai ugyanis stadlerjózsibá' alakúak, azaz a barmok jobbára itthon kőtik el a pénzt luGszúss bírtókkokkra meg fődekre meg efélékre. Külön szórakoztató pl az államifődbulival kapcsolatban, hogy a fidesztahók egy hektárért milliót vagy millión felül fizetnek, míg A Jók és Igazak többnyire egyszerűen a termelőszövetklezeti tagságtól vagy az államtzól az államigazdaságokból ingyen lopták a földeket és nem 70 meg 100, hanem 500 és 1000 hekrtárszámra.
Magamfajta nemmagyar, idegenszívű kurvajól szórakozik a magyarok zigeuner wirtschaftján. Amit a magyar jóoldal meg a rosszoldal művel, leginkább teknyős olájcigányok és érinthetetlen-legalsókasztbéli cocpoloztató kurvafuttató rabszolgatartó és öregező dalit cigányok összecsapásaira emlékeztetnek, az egésznek olyan stich-je van, mint amikor ÍFárkáss Flaórinak mittomén Teleki művészúr vájja a szemét. És viszont.

A 70-es-80-as években a magyar még joggal mutogathatott a nálánál tolvajabb bolgárokra, de ma már ott tartunk, hogy a magyar Európa legtolvajabb népsége.

Frick László Intézet 2016.05.10. 09:31:27

@Hella B.: Megfigyelted már drágám, hogy A Jók és Igazak ma már egyáltalán nem toilerálják a véleményküülönbséget. Ott tartunk, hogy aki nem lép Eszterre, legyen bár az elmúlt 25 év legtehjetségesebb orbánbaszója, mint Aczél Endre.. ha egy Jó és Igaz csak kicsit is, csak egyetlen egy dologban csak egy tyúklépésre el merészel térni A Kiadott-tól, az Érvényes ÍIrányelvtől, akkor elmehet a kurva anyjába.. és ez SNKINEK nem piszkálja a csőrét. Ott tartunk, hogy a FIDESZ-ben egy kebelbéli egyenesen a FIDESZ-t hordhatja le.. támadhatja.. és kuttya baja nem lesz.

Tanítsál már meg kérlek szépen, hogy miféle Jók és Igazak az ilyenek, mint a magyarok is?

Hella B. 2016.05.10. 18:39:54

@Frick László Intézet: Én tanítsalak meg bármiről, amikor szeretett vezíred kiadja a jelszót, hogy a Fischer zsidó, és a soros kottájából játszik, tehát úúúúútálni kell, és az összes (3 db) fidesznyik ismerősöm ezt osztogatja ezerrel a fb-n.
Én tanítsak neked bármit. Mikor a TI oldalatokon nem lehet ellenvélemény, SŐT, van egy narancssárga farok, és amentén kell akkor gondolkodni. Ma Fischer Soros kottájából játszik, holnap migráncsügyi népszavazás lesz...minden napra van valami látványosság :D
Ja, ha már drágám. Kéne a koncba egy pali, aki nem polkorrekt, és eltérő a véleménye a miénktől...rád gondoltam, te lennél az ellensúly. Amúgy alig van politikai cikkünk, sőt, szinte nincs is. Mindegy, gondolkozzál, tudom, az első válasz az lesz, hogy te nem érsz rá, de nincs kötelezettség, ha valaki akar, akkor havonta ír valamit, és kész.

Frick László Intézet 2016.05.11. 09:53:06

@Hella B.: Most értettem csak meg, hogy te az oldalatokra kértél írást. Köszönöm a felkérést -de ennyit se kéne már írnom, amit írok. Be kéne már zárni végre ezt a kurva blogot, végleg felhagyni vele és kivonni a forgalomból is.

Amit most művel a jóoldal, az már az esztelen őrjöngés. "Pörög a Kiss-ügy." Visszatekintve az orbánbaszás negyedszázados történetére, a korai szakaszban, amikor összesen az ok annyi volt, hogy Orbán cigány vidéki és takony és nehogymár... akkor még szeriőz, humoros volt az orbánbaszás, tényleg lehetett érzékelni valamiféle szellemi felsőbbrendűséget.

Több tucat jelentősművészünk őrjöng esztelenül és önégető módon Orbán-gyűlöletében. Én, ha Fischer barátja lennék -de pl egy másik nagy művészünk, sőt, nagyobb, detto ugyanazt műveli, Schiff András... - próbálnék a lelkére beszélni, mert most már kezd önellenható lenni ez a gyűlölködés és uszítás. Hogy is mondta közös kedvencünk, Coco néni?

Vázlatszerűen:
a migránsbiznicc cikk schlagwortjai.
2004. előtt az Ónió a fejlettleneurópai cigányok özönlésétől volt beszarva, pártízezer, esetleh százezer cigány NSZK-ba telepedésétől fostak.

Tavaly még ment a merkelprop arról, hogy a migránsok háűdetermelni fognak, aójjdehajtani föl a GDP-t ésígytovább, akkor hogy a telefaXXXX-ba gyön az7 ki, hogy 250000 juró fejpénzt kell szedni egy migráns ellátására: aki PROFITOT fog termelni

Botrány az, amit nem tudtunk, de most megütközünk rajta.
Tudsz valami újságot orbánról, amit még nem dobtak fel róla?

Idegenszemmel és demokrat9ikus elvek szerint botrányos inkább az alternatíva. Idejön neked Csili Csala bá és piri-a-parádé a kurva anyjukba kűdi azokat, akiket te gyűlölsz ennyire vakon és esztelenül. De hogyan tovább? Hol a cseregarnitúra? Gőgös? Tóbiás? Jávor Benedek? Zsírhajú Timcsi? Juhász Kokó Péter, a "nemkorrupt"? Ez a botrány, hogy ilyen emberek verik a nyálukat.
A botrány szerintem Kiss László meghurcolása. Az benne a botrány, hogy ha a vizsgálórendőrnek hinni lehet, akkor tisztességesen feltárták az ügyet. Bíróság ítélte el Kiss-éket és az igaz, hogy "csak 20 hónapot" töltött le Kiss, de az is több volt az akkor szokásosnál és hagy ne kelljen már rámutatnom arra, hogy 20 hónap börtön nem minden bűnöző számára egyforma hosszú.

A Kiss-ügy ugyanaz, mitn az iskolaügy. VASLÓJÁBAN Kiss széjjebaszása a FIDESZ alábaszsását szolgálná

... nem hiszem, hogy nem látoid be, hogy a gyűlölet most már vak és önellenható...

Te ugye önfelkent antináci vagy.. de a Jobbik tőled is úgy jöhet föl, ahogy akar, úgy tollászkodik, aho9gy akar

Az a bortrány, hogy ez az acsar, ami most folyik, koptatja is az emberek acsarenergiáit és amikor majd tényleg kéne acsar, már a többség csak fáradtan fog legyinteni

Hella B. 2016.05.11. 17:49:28

@Frick László Intézet: küldtem egy levelet, nyugi, nem meghívó. Igazából azért itt hoztam fel a témát, mert abban sem vagyok biztos hogy létezik még az a levélcímed. Létezik?
süti beállítások módosítása