avagy a Magyar Móccer. Úgy tűnik, megvan. Tehát a várvavárt Görög Móccert meg az Olasz Móccert minden jógyerek kihúzhatja a kívánságlistáról már a tavalyi Jézi se tojta meg nekik, szart rájuk az idei nyuszi és bekaphatják majd szerintem az idei Szantaklá-jét is, bár most azért Auth Magdán élvezhettek egy jót. (Főleg, ha nem látták a hétfő esti m1 hiradóban Auth Magdát, de mért is látták volna, hiszen jógyerek nem néz m1 hiradót, csak olvas róla.)

 

"Egyszerű ez, mint az ék"

/PenelopéGarcia/

Szóval a Magyar Móccer: Nem mink csinájjuk, úgy aggyák nekünk külföldről, de nem a büdösrománok vagy roattruszkikokok... Lássuk a menetét:

Az Ájemeff akkor tárgyal EU-tagállammal, ha a tagállam "letárgyalt" már az EU-val.

Az EU legújabb álláspontja az, hogy majd akkor tárgyalnak velünk, ha visszaszerezzük [= Orbán visszaszerzi a ~ ] befektetői bizalmat.

Következmény: a maradék befektetői bizalom is legalább megrendül erre a hírre.

Sunyi, aljas kérdések: megrendült-e a befektetőibizalom, az ország iránt rendült-e meg, az, hogy pl az Auchan rinyál [= francia befektetőibizalom...] az általánosbefektetőibizalom-e, mennyire MOZOG külön a magyarországi befektetőbizalmiindex a régiós befektetőibizamiindextől . Ha Magyarország az elmúlt 22 évben mindenmás jelölt-és tagállamnál szorgosabban tologatta le a "gatyáját" és dőlt be újabb-és újabb feltételeknek, akkor hová menjen le még ennél is mélyebben... Mi van Ausztriával, ahová az Auchan-t (a CORÁ-t a stb-stb-t) be se engedték... 

Tehát az EU-nak nem kell tárgyalnia ( és nem kell pénzzel majd beszállnia, ahogyan azt az Ájemeff már jelezte is). Tehát az Ájemeffnek sem kell tárgyalnia (és pénzzel beszállnia).

 

Örülhetünk-e, Vecám? -hát nemnagyon örülhetünk, mert nem gyönnek ide megbuktatni meg kicserélni Orbánékat. Ejh, de egy értetlenek ezek a EU-sok, pedig mennyi jóakarat, tisztaszív munkálkodott azon, hogy az EU belássa, ide kell jönniük gyönniük és leváltani Orbánt. Öö... hátugye , még nem egészen áll készen egy másik politikai garnitúra az ország vezetésére [ -> jónevű külföldi ügyvédet a magyar miniszterelnöknek ill saját gyűjtésem 1992-ből "Monnyanyak főő a bógármesterrnek oszt híjják ide Dr Xyxx ügyvédurat a szomszédvárosbó vegyék fő jaztat bógármesternek!" ]

 

Játszunk el a gondolattal, miszerint a magyar nép felvilágosodik és demokratikus keretek között (azaz választáson) leváltja a kommunista [kádárista] diktatúrát -ami Orbánék, ugye. És ami kommunista diktatúra egyik fő [kommunikációs]célja, úgy látszik, alig több annál, mint a "kommunisták fölidegesítése". Most is ezt a kibaszott József Attila szobrot mégse nem tüntetik el, sőt. Egyetlen reményünk lehet szoborügyben, hogy ugyanezt a cselt nem csinálják meg a Károlyi Mihály szoborral és így a magyar történelem egyik legnagyobb politikai balfácánja továbbra is méltatlanul maradhat azon az álságos és lényegében összehazudgált piedesztálon, amire még hajánál fogván erőszakoltan se rángatható föl, összesen ennyi a politikaiérdeme a nyomorultnak: úgy próbálta átjátszani a szocdemeknek a hatalmat, hogy Kun Béláék marhattak rá. Nincsen olyan politikainézőpont, történelmirátekintés, amiből Károlyi Mihály ne lenne kártékonyan ostoba. Még a haladóbaloldali nézetből is tökfilkó, esetleg makkalsó. Och be jellegzetes magyar történet a Károlyi Mihályé, ha rajtam múlik, a szobrát egyenesen A Cukortortá-ban a parlamenti patkó fókuszába állítják... Kossuth se egy piskóta volt, ha van valahol helye egy történelmi balfácán szobrának, az Kossuthról elnevezett tér lehet.

Nahátakkor nézzük a kínálatot:

 

Van ugye az ökopártunk, legalábbis az EU-ban őket imígyen aposztrofálják, hátugye nálunk a zöld-ség gyerekcipőben és nicsak még ebben a gyerekcipőben sem az LMP-t, még az elvault telefaXXXom is hétszerződebb, mint ez a kitaláció ( Az LMP mint netokratív kreatúra és a magyar zöldmozgalommal köszönőviszonyba se...) ...

Aztán ugye van a hagyományoshaladóbaloldalunk, az MSZP, aminek egy olyan idült alkoholista készül elnökének, akinek önbizalmánál csak a mája dagadtabb és nem hinném, hogy egy vidéki körorvos képernyőn keresztül is jósolna neki annyi jó munkásévet az idültalkoholisták szokásos vége előtt, mint ami a szintén idültalkoholista Horn Gyulának jutott mondjuk 1989 és 1998. között.

Az Amerikaiak Fiú -ja, Bajnai (Jóarcú) Gordon. (vö: Gyurcsány és Barátai GMBH u. Ko. KG) - senki jógyereknek nem tűnt föl, hogy Jópofi mennyire bújik és rejtezik újabban...  

Aztán van nekünk ez az un Demokratikus Koalíció pártunk (vö: Gyurcsány és Barátai GMBH u. Ko. KG), ami név kétségtelenül a magyar pártelnevezések történetének egyik legzseniálisabbja. A pártot egy bizonyos Gyurcsány Ferenc vezeti, aki maga megmondta hogy az egész ellenzék sem áll készen a hatalomátvételre, villámgyorsan (ez kb 6-8 hónap) ki kéne dolgozni programokat és alternatívát nyújtani, és ezt nem most mondta, hanem negyedévvel ezelőtt és azóta sem történt semmi. Ja és új alkotmány is kell, mertugye a köztársaság, tehát a jelenlegi szar Orbán féle alkotmányban azt a passzust, miszerint Magyarország államformája köztársaság, le kell cserélni arra, hogy Magyarország államformája köztársaság. Az ék ugye, ék az, ami ék alakú. vagyis ha azt állítjuk, hogy az újalkotmánytól Magyarország nem köztársaság, akkor azt jól el is hiszik nekünk, mert úgyse olvassák el az új alkotmányt és akkor jól nem tudják meg. De mi meghirdetjük, hogy ha bennünket választanak, akkor majd megint köztársaság lesz az alkotmány szerint az államforma.

 

Még a Magyar Tavasz se tört ki. Itt szeretném megjegyezni, hogy a jógyerekeknek és a sajtómunkásságunknak Gyurcsány kb annyira nem felel meg, mint Orbán. Igaz, hogy Mityu bácsi ezt (mármint hogy Orbán nélkül nincsen Gyurcsány, Gyurcsány nélkül nincsen Orbán) hat éve is tudta már, de azért szép, hogy a magyar főbb eszetokok (Tóta és az Index szerkesztősége) ezt a felismerést már kezdik pedzegetni. (De még nem egészen kapták be a horgot...)

 

Magyar Szolidaritás - az idei 15-dik März alkalmával lengyel nyuggereket majdnem ingyen utaztattak és kirándultattak ide Solidarnosty zászlókkal, a derék magyar jóoldali sajtómunkásságnak oszt erről minden is az eszébe jutott, csak az nem, hogy hol van a logo tolvaj Magyar Szolidaritás mozgalom (valahol a 4k örvén) . Azt nem állíthatom, hogy az elavult,  húsvörös bakelitházas, kékeres COCOM-listás telefaXXXomnak se állt esze ágába se ez a mozgalom (=> "a baloldal jobbikja" ) de én meg nem akartam ekkora szivességet tenni a jóoldalnak, hogy az eszükbe juttassam. Holott az őszön még ez a mozgalom az Új Köztársaság reménysége volt...

Jut eszembe, hogy az MSZP fantázianevű pártmaradvány sajtóértekezleteinek pulpitusairól mintha kezdene eltünedezni az Új Köztársaság táblicsku a Kossuth-címerrel...

van még ugye ellenzéki alternatíva [alternatíva csak egy (1) lehet -szerk. megj.] gyanánt a Jobbik, ami 2:1-ben funkcióval erodálja is a FIDESZ-t, de úgy, hogy közben meg szépen össze is mosható vele. Dr Vágó bácsi és más jellegzetesen mélymagyar főeszetokok szerint ez a párt rendkívül hasznos, sőt, a bármikor következő választásokon totális győzelmük üdvös is lehet, mert majd akkor és attól tanulja meg a magyar nép a fasisztáktól való ócckodást, ha ilyen fasiszták legál' hatalomba is kerülnek. Végül is tehát Dr Vágó bácsi szerint, aki annyira okos, hogy Gyurcsány Ferenc másfél órán át jegyzetelte a tanácsait, szóval remény, az van, legkésőbben majd 2018-ban fog választani jól a magyar nép. (Alternatíva az, hogy valamennyire mégis a FIDESZ nyer és vagy koaláz a Jobbikkal és abba vagy nemkoaláz és akkor a kisebbségi pozíciójába bukik bele...)

 

Szóljon valaki, ha kihagytam valamit [valakit].

 

Összefoglalva tehát jóoldalunk és a sajtómunkásság legszebb reménye az lehet, hogy csődbe megy az ország, megbuknak Orbánék, viszik a balhét a csőd miat, új választások lesznek és... hát... ö... majd a nekik megfelelő arcok vagy az EU kitalál valamit, elsősorban azt, hogy a Megfelelő Arcok majd kapnak segélypénzt. Ööö.. és akkor majd lesz valami, de legalább nem ezek lesznek hatalomban. Ismétlem, ez a legszebb remény, bízzunk tehát abban, hogy totál szarrá megy az ország.

 

Végmottóként álljon itt egy kínai diáklány véleménye arról, mi a legnagyobb baj a magyarokkal:

"A magyarokkal a legnagyobb gond az, hogy szüntelenül panaszkodnak és siránkoznak, azonban minden megoldást mástól várnak el, miközben ők semmit sem tesznek problémáik megszüntetéséért."

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr174387195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Budai Hella · http://holgyekorome.blog.hu/ 2012.04.12. 06:13:52

nemrég olvastam, hogy az mti megtiltotta a kollégáknak a politizálást (pol. kommentek)
tulajdonképpen nem ártana neked sem elgondolkozni ezen, hogy ne a századszor rágott gumicsontot vegyük elő, hogy hajráfiuk, meg fújelempé
a te olvasóid aránylag:D intelligencsek
értettük elsőre is, hogy szerinted a fixx a tökös gyerekek társasága és megmentőnk, és értettük is a többi alakulatról szóló véleményed. Annyiszor hallottuk, hogy már meg is tanultuk.
szerintem lehetnének új témák, amiben nem szerepel a jógyerek-rosszgyerek szó.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2012.04.12. 10:37:11

az, hogy nincs épkézláb ellnkínálat, nem mentesíti, hanem éppen ellenkezőleg, még nagyobb felelőséggel terheli Orbánt.

kétharmad, kétharmad!

nem baj, focira van pénz

nagyon_buta 2012.04.12. 21:00:11

Én szerintem, az egész jóoldalt (sajtóstól, médiástól) el lehetett volna a búsba zavarni egy megfelelően elő készített gazdaságpolitikával, de nem ez történt és itt a végeken, már félek kinyitni reggelente a szemem, mert félek megtudni mire kell még adót fizetnem.
Felszámolhatták volna az egész szoci csürhét ha a gazdasági hátországukhoz hozzányúltak volna, de nem csak néhányat hozzá csaptak az állami csecsen élőkhöz.
A jövőben "győztes" meg egyszerűen csak alá játszik a fidesznek, gondolom némi koncért ennyire telik tőlük, hogy kontrázzanak (mintha csak göbbelsi/sztálini propaganda egynapos gyorstalpalót végeztek volna)

magyar-magyar szótár 2012.04.13. 05:24:52

@nagyon_buta: A gond az, hogy összesen egy valamirevaló értelmiség-ünk van és ők szinte mind jóoldaliak. És ezekben az emberekben is csak azok a kofaérzelme dógoznak, mint bármelyikünkben. hiába a filozófia kandidátusa, egyébként az érzelmei csak olyanok, mint egy házmesteré, csak esetleg szebben fogalmaz.
A sárgacsekkügy vagy az Auth Magda ügy szépen megmutatja, mire képes a legtüchtigébb harmatlelkű is, ha megbuzdulnak a zsigerei.

Ez a "nemszakszerű gazdaságpolitika" pl az a cumi, amit minden jóoldali az agyát elöntő zsigerigyűlölet miatt szivesen csummáz.

Azt tény, hogy a FIDESZ rosszul készült föl. valójában és titokban azt hitték, hogy ha nem is akkorra rendbetétel-ben, de azért egy viszonylag konszolidált csődtömeget kapnak.

Azt is elszajkóztam már, hogy a FIDESZ ostobaságának az az alapja, hogy azt hitték, a kétharmad politikai alapműveleteket is helyettesíthet.

magyar-magyar szótár 2012.04.13. 05:27:43

@nagyon_buta: Ugye pressszós Pötyike is eszonta a presszóért annyira törtető Ibolynak, miután lefosztotta és csődbevitte az ÁFÉSpresszót, és Iboly elvakultan rongyolt bele a "győzelembe" hogy most megint az övé lesz.. hogy "vezetted vóna jaó a presszót!" A piások csak azt látják, minden lepusztulva és alig van kínálat. és az ADOTT PILLANAT bűnének tudják be, holott masszív 4-5 éves lefosztás eredménye az. És persze kit sírnak vissza? Pötyikét.

magyar-magyar szótár 2012.04.13. 05:29:31

@nagyon_buta: Nagyon egyzserű szemléltetni: Bajnaiék tevékenysége miatt keletkezett kb 500 milliárdnyi lyuk a 2011-es költségvetésben. Vargáék ( Eltolcsy) ott felelős, hogy ők "csontvázakat" kerisgéltek a szekrényben, holott a jövőidőbe időzített tányéraknák voltak szépen előre bekészítve, nem csontvázak.

magyar-magyar szótár 2012.04.13. 05:40:59

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Látod, ez az. Ezt szeretem, amikor ilyen okos emberektől is, mint te, a jóoldal gyári kész nagysorozatú ostoba demagógiát olvasom, ráadásul azt hiszed, hogy "te találtad ki". Már hányszor megmutattam a huszonketets csapdáját ebben is:
1. a fociban óriási pénz van.
2.Egyetlen magyar stadion sem FIFA alkalmas. A FIFA ellenőrök direkt nem mennek be a húggyal úszó vizeldékbe, szemet húnynak affölött, hogy a stadionjaink alapkövetelményeknek nem felelnek meg.
3. Kellene mindenképpen (bármiáron, ha pénzt akarunk belőle) legalább 2-3 FIFA szintű stadion.

természetesen a Másik verzió az, hogy egyszercsak azt mondjja egy FIFA ellenőr, hogy nem rendezhető meg a mérkőzés, át kell tenni pl Pozsonyba.
Kérdezlek EKKOR ki lenne a hibás? Eltolcsy meg a Cigány. Mióta baszódnak széjjel a stadionjaink? 25 éve. Nyolcévezni nem szabad, de kétév bűnének betudni kamón.
És de büszke vagy, hogy milyen okos vagy, ugye. de tudnád, hogy mi a megoldása ennek a képletnek. Én tudom: ha nincs Cigány és nincs Eltolcsy)
(Vagyis magát a stadionügyet nyugodtan leszarhatjuk...)

Budai Hella · http://holgyekorome.blog.hu/ 2012.04.13. 07:03:14

@magyar-magyar szótár: ..."a fociban óriási pénz van"
persze, csak KINEK:D
persze, majd a költségvetés abból hízik, amikor itt még a forma1-n is képesek voltak bukni

2012.04.13. 09:09:24

Ma a Magyarország nevű köztársaságbnan nincs olyan társadalmi probléma, amit pár ezer roharmedendőrrel ne lehete megoldani, és nincs olyan gazdasági probléma, ami egy újabb IMF hitellel ne lehetne orvosolható.

A többi puszta adminiszrációs kérdés.

2012.04.13. 09:11:44

Azért nagy ötlet ez a "tranzakciós illeték" is, ebből is látszik, hogy milyen faja az egykuclsos adó, előnye oly osk, hogy flesorolni is tereh.

"Arra viszont van lehetőség - folytatta a kormányfő -, hogy a 2013-ra szóló költségvetésben megjelenjen az a gondolat, hogy minél kevesebb legyen a munkát terhelő adó, és azokat inkább "áttereljék" a fogyasztás, a forgalom irányába. "2013-ban nagy valószínűséggel ez megjelenik majd."A miniszterelnök szerint a tranzakciós illeték majdani mértéke nem lehetne több egy ezreléknél. "

2012.04.13. 09:12:48

@Budai Hella: "szerintem lehetnének új témák, amiben nem szerepel a jógyerek-rosszgyerek szó."

Na addig állj fél lábon :D

2012.04.13. 09:15:00

@nagyjoco: Ha ezt pölö Bajcsányi csinálta vón, akkor mi ugye a karvalytőke internácionilsta kiszolgálói már megin' a Népet nyúzza...

I_Isti 2012.04.13. 09:39:35

Dudi, szerintem agyadra ment a mosás.
Lélegezz inkább mélyeket, és próbálj meg vásárolni valamit a boltban. Annyiért mint tavaly.
Ha sikerült, akkor a jelenlegi kormány gazdaságpolitikája a javadat szolgálja. Ha nem, akkor szívatnak téged, csak még nem vetted észre.

Chanyi · http://chanyi.blog.hu 2012.04.13. 10:22:32

@nagyon_buta: Hát igen, sajna a Fidesz éppúgy szívbaj nélkül osztja a pénzt a holdudvarnak, mint az MSZP, és tényleg abszolút nem zavarja őket, hogy az emberhez méltó élet feltételeit veszik el pl. tőlem azzal, hogy fele keresetem megy adóba, volt, nincs, szevasz. Ha nem utálnám az alkoholt, már rég alkoholista lennék :-)

kikoránkell 2012.04.13. 11:52:18

@nagyjoco:

"tranzakciós illeték"

...és a feketegazdaság kicombosodik!
De az SZJA-kulcs marad! Dackorszak az ovisoknál.

nagyon_buta 2012.04.13. 19:18:19

értem én, hogy gőzgép, de mi hajtja?
hogy van az, hogy mindenki tudta,hogy az édeske milyen ravaszul passzolta a következőkre a kifizetést, hogy- itt-ott vállalati szférában csak kölcsönökből élnek- és mégis csak homokba dugott fejjel jellemezhetném a kormány tevékenységét?
Miféle vakhit nem tette lehetővé a tisztán látást?

Nekem, ha nem kellene naponta küszködnöm a fennmaradásért, dalolhatnának a jóoldaliak akármilyen csábosan.
De ez még mindig nem válaszolja meg azt a kérdést, hogy miért nem tettek/tesznek semmit az ősi "ellenség" gazdasági hátterének felszámolására. Így csak újra "termelik" őket.
A presszós példa csak arra jó szerintem, hogy bemutassuk mit akartak vityáék, semmit csak a bérleti jogot, hogy mit, hogyan, merre fingjuk sincs...

Budai Hella · http://holgyekorome.blog.hu/ 2012.04.14. 07:06:55

kedves kommentelőtársak és Dudi!

elhatároztam, hogy ezentúl olyan postokhoz, aminek alapvető témaköre a jógyerek-rosszgyerek ellentét, illetve ezek a szavak szerepelnek benne, nem kommentelek.
Persze, az elvi lehetőség megvan, hogy egyszer lesz olyan post, amihez hozzá tudok szólni a fenti feltételekkel is, (hogy nem a jógyerek-rosszgyeerek konfliktusról szól) de a gyakorlati megvalósításáról sajnos kétségeim vannak.

Azért reménykedem:) addig is minden jót nektek, jó kommentelést:)

magyar-magyar szótár 2012.04.14. 07:34:17

@Budai Hella: Kinek van pénz a fociban: már egy megyeielsőosztályú focista is keres annyit, mintha gyárban gürcölne, még külföldi vendégjátékosok is vannak. Egy megyeiszintű focista többet keres, mint más ágazatokban pl egy euróbajnoki szintű. Szóval "én mondom ezt" ??

magyar-magyar szótár 2012.04.14. 07:44:25

@Budai Hella: A jógyerek/rosszgyerek cirkuszt én csinálom? Nem. én alakítom ezt a "mai óvodát?". nem. Én tehetek arról, hogy felnőtt emberek óvodásdit játszanak? Nem. Ha fellapozom A Nagy Hannibal Szótár -t @A Hannibal Lektűr-attitűd:
akkor a jó gyermek és a jógyerek két külön címszó. és únásig dagonyzátuk ezt, a jó gyermeket az óvónénik is únják. A jógyerekek "rosszcsontok" és huncutok is ugyebár, az óvónénik alig képesek egy kis szgort erőltetni az arcukra sorakozókor, hiszen a jógyerek utoljára ál a sorba

de először áll szépen. A jó kislány, mit te is, szépen beáll a sorba, igazodik meg ilyesmi, jól meg akar felelni... de valahogy mindig kilóg.

hogy ha egy MSZP-nyuggertagozatos (akinek eü okokból meghagyom a hiedelmeit, sőt tódítva hazudok hozzá, nehogy agyérgörcs vigye el az öreget) elkezd így "bezzeg stajonyokra van píz" az elfogadható.
De ha Hanni bácsi beszél ilyenekt? Szerinted?

A jógyerekek az árulkodásaikkal jót akartak. nem tanultak a leckéből . Vanna magyar fogalmak, amiket a zónijósnak hiába magyarázol, ilyen pl a nótárius. A jegyző. Az ISTENNEK nem érti meg, mi a magyar jegyzső. és amikor hazaárulás kereteiben a vidéki cigány iránt érzett gyűlökletükben mindenféle
egyébként jónénik meg jóbácsik hazudoztak össze -vissza hogy végre a Zónijó uszuljon már ezekre a hóttifaszistákokra.. ugyebár... magyarázták vóna szegények magyarázták vóna, de egy idő után fel kellett hagyniuk.. egyszerűen nem értette meg a fejlettóniós jóbácsi, hogy a magyar jónéni mit magyaázna neki. valószínű, a hasonlitgatásoknak )hogy orbán berlúskóni meg músszolinni meg Gittler) is ez az oka, szegények megpróbálkoztak már mindennel.
Elbaszták.
és most ugye jön a kompenzációs hazugságok korszaka, hogy az árulkodásuk, az nem az országra hullott vissza, csak Orbánékra. És mi ez? Ez JELLEGZETESEN MÉLYMAGYAR TÖRTÉNET. Mondhatni ősi.

Hella B. 2012.04.14. 08:04:59

@magyar-magyar szótár: kezeltesd magad
vagy vannak remek légzőgyakorlatok, keress alapjóga videókat a youtubeon.

vannak olyan ismerőseim, akik elvből minden állatvédős ismerősüket letiltják a fészbukon. Nem fontos az állatvédelem? de igen
akkor miért is? mert nem akarnak napi 82 darab ÉLETBEVÁGÓ FELHÍVÁST olvasni.
remélem, érted a hasonlatot

annyi más téma van, ezt már lerágtuk, körbedagonyáztuk, lepancsilavóroztuk
ismeri itt mindenki a te véleményed, te is ismered a kommentelőid véleményét, kb olyan, mintha hitvitát folytatnánk egymással
nem vezet sehová, ellenben uncsi ez a jógyerek - jó gyerek téma

magyar-magyar szótár 2012.04.14. 08:36:35

@Hella B.: Erre nem tudok mit mondani.
Ha arról beszélek, hogy köhögnek meg tüsszögnek az emberek, akkor én lennék dáthás?
Nem látom azt, hogy már a csontnál járnánk a lerágásban. Úgy látom, senki semmit nem tanul, sőt, minden ugyanúgy megy tovább. Senki nem azt a következtetsét vonja le, amit kéne.

Pl a magyar feésőbbértelmi seggek szörnyen nyafogan orbángyurcsány miatt tele van a faXXXuk Gyurcsánnyal. (meg Orbánnal) de semmi mást nem csinálnak, csak ezt a csikicsukit ápolják és tartják fenn. ha egyenként rákétrdezek, mint te vagy pl Hanni bácsi, azt állítjátok, hogy mindenbenmások vagytok ámdeközben meg egyanazt az egyenkását fújjátok.

hogy jön ide az állatvédelem.
Sehogy.
Sokan az állatvédelemben, főleg a túlzó vad állatvédelemben embergyűlöletüket és világundorukat kompenzálják, a jó kutyusok, az édes cicák, akiben, szemben az emberrel, nem kell csalódni. vagy nem lehet csalódni.

Van egy harmadikválasztás, amiszerint pl azért nincsen kutyám, mert szeretem a kutyákat, azért nincsen cicám, mert szeretem a cicákat (lovakat, barikat, disznókat).

Az embereket, ha kérded: Elutasítják a szélsőségeket. Ámdeközben meg észrevétlenül leginkább szélsőségekbe sikamikálják őket.

Budai Hella · http://holgyekorome.blog.hu/ 2012.04.14. 08:48:05

@magyar-magyar szótár: az állatvédelem példa volt. Hogy olyan emberek, akikről tudom, hogy fontosnak tartják az állatvédelmet, sőt, akár maguk is menhelyi kutyát- macskát nevelnek, MÉGIS törlik az olyan ismerőseiket, akik egy nap 43 darab ÉLETBEVÁGÓ felhívással bombázzák őket. HOgy annyi más dolog van, ami fontos, és amiről beszélni lehetne (pl. a giccs és elterjedése a blogos irodalomban).
egyenkása - a tiéd is az, csak más szemszögből, lásd PePe kommentelőd - az a jó, ami NEKI jó, és a többiek le vannak szarva, csak te kicsit cizelláltabban fogalmazol:D
hagyd már abba az ideológiai átnevelésünket, vegyünk elő más témákat, akár az állatvédelmet is

magyar-magyar szótár 2012.04.15. 07:40:42

@Budai Hella: Igen, pont a vad-vad "ááálattvéédelem" a példa arra, hogy a látszat alatt mi' motívumok dógozHATnak.
Ugye a blogflag egyik része:
az mit nem akarnánk tudni.
ugye, te se akarod másként tudni, mint ahogy tudod. És ha nem úgy tudo, ahogy tetudod, akkor nemondjam, hanem aztmondjam, hogy

Alapvetően nem vagyok faszbúkiánus, tehát pl nem fenyeget az a veszély, hogy vadvad szélsőségesállatvédők bomázzanak kéretlenségekkel.
De pl a szokásos ünnepi sms-dömpingekben azzal, hogy 2222 pld-ban a telefon"szolgáltatók" hyperprofitjának a gyarapodására népkőőőtéseket kűdögélnek széjjel... nos ezellen én úgy védekeztem, hogy nem válaszoltam egyre se meg egyet se küldtem így egyet se kapok. Vagyis éntőlem ugyan elmehetnek a "gunnyájukba" a telefonos"szolgáltatók

Hella B. 2012.04.15. 08:13:56

@magyar-magyar szótár: most marhára különlegesnek hiszed magad, de én sem küldtem egyetlen ünnepi sms-t sem, egyszerűen azért, mert akivel annyira jóban vagyok, azzal vagy beszéltem telefonon, nem egy kétsoros közhelyes marhasággal pipáltam ki a kapcsolattartást, vagy levelet írtam neki. Akivel meg nem, annak meg minek. Én sem kaptam egyetlen sms-t, mert vagy felhívtak, vagy levelet kaptam, vagy semmit.

.."az mit nem akarnánk tudni.."
Nem, szó sincs erről. Arról van szó, hogy nem kell NAPONTA elmondani ugyanazt. Megértettük elsőre, de te valami ideológia átnevelő tábort akarsz itt fenntartani az olvasóidnak. Mondtam már, törödj bele, akik hozzád járnak, kellően intelligensek ahhoz, hogy SAJÁT véleményük legyen. Neked is megvan a SAJÁT véleményed. Most hadd ne idézzem megint kedvenc barátnőm véleményről szóló hasonlatát. Tudod, mindenkinek a sajátja.
egyszerűen arról beszélek, hogy gondold ahogy akarod, csak legyenek már más témák, mert ez így unalmas, a politikai vitakör.

magyar-magyar szótár 2012.04.15. 08:56:46

@Hella B.: Én meg azt látom, hogy az ideológiai átnevelőtáborba BE én kajabálok hiába, kívülről. De nekem oszt EGYÉBKÉNT mindegy, hogy mit kajálsz be ott a táborban.

magyar-magyar szótár 2012.04.15. 09:03:59

@Hella B.: Rengetegszer próbáltam elmagyarázni neked a jókislányok és a jó kisleányok közötti súlyos és alapvető különbségeket. Amit elértem: besérülsz, ha a jókislányok álságos magatartását szapulom, mivel beazonosítod magad jókislánynak, holott te -ezt nem lehet ezekszerint elégszer ismételni jó

kisleány vagy.

Mondjuk pl a rosszgyerekekkel kapcsolatban apellána, aplellálHATna nálad az ember a jó pedagógusra, aki nagyon is tudja, hogy egy idő után a rosszgyerek dacból és csakazértis mégrosszabbgyerek lesz és pl fűcsomóval pinát föst az óvónénik napozófalára.

Jelentős pl a különbség a jógyerekek rosszgyerekfelfogásáról, amikor ugyanis a jógyerek alig képes valami komolyságot és műfelháborodást erőltetni édes jópofijára, amikor leszorítottkarokkal megy árulkodni óvónéninek. Mert valójában őneki jó, ha az óvónéni a rosszgyerekekkel van elfoglalva és nem azzal, hogy KÖZBEN a jógyerekek a budi mögött miket művelnek és mibe vannak könyékig. (Jó kislány nem megy a budi mögé. Jókislány viszont a kövér és hűjjje Csillus elé vééletlenül kiteszi a lábikóját, hogy megbotolván a jógyerekek könnyeben elkaphassák... de az ilysmi nem is fér egy jókislány fejébe, ilyent el se képzelhet)

magyar-magyar szótár 2012.04.15. 09:06:17

@Hella B.: Azt is tudja a pedagógus, hogy az nem óvónő, aki játék kezdeményezése címszó alatt a napozófalnál a markából cigiz ráhagyva a melót a dadusokra... Hanemugye óvónő az, aki számára nincsen az óvodában "ismeretlen terület" és nem a jógyerekek árulkodásai alapján tájékozódik.

Hella B. 2012.04.15. 09:14:14

@magyar-magyar szótár: pont erről beszélek, hogy már kétszázszor elmondtad, hogy én jó.....kislány vagyok, megértettem elsőre, a memóriám is jó, emlékszem rá. Hogy én is egy hasonlattal éljek, szereted a csokifagyit? és ha mindennap reggeli-ebédre-vacsorára csokifagyi lenne? na, ez a baj a blogoddal, hogy hosszú idő óta csokifagyi van, hiába reklamálunk itt többen, hogy akár még a tökfőzelék meg a spenót is jó lenne, csak ne már a csokifagyi. Hagyd már a picsába ezt a jógyerekezést, mert unalmas. Tökmindegy, hogy igazad van, vagy nincs, unalmas.

magyar-magyar szótár 2012.04.15. 09:28:43

@Hella B.: Én is szeretnék nembeszélni erről, hidd el.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2012.04.16. 09:39:29

@magyar-magyar szótár: a fociban nagy pénz van

ja
(csak kinek, az a kérdés, ugye - mert nem nekünk, a' kik a cehhet álljuk, az is tuti)

a felcsúti keménymag meg elutazik akár madridba is a bl-döntőre, ugye?

"Látod, ez az. Ezt szeretem, amikor ilyen okos emberektől is, mint te, a jóoldal gyári kész nagysorozatú ostoba demagógiát olvasom"

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2012.04.16. 09:41:23

@magyar-magyar szótár:

Miért is kellene állami pénzt önteni a fociba? Mert abból CSAK magánpénz jön, jöhet vissza - vagy te msképp tudod? Okosíts, kérlek

vagy ne járasd le magad ezzel a

magyar-magyar szótár 2012.04.17. 04:21:18

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Stadler bácsi leckéje után ki a faszom akarna itt Pászkány Árpád lenni. Semmi se jó, ugye az se, ha a vállalkozó a "soklopottpízibű" maha csinyá stadjonytot. Ez is a zússágba vaót benne. Semmi se jaó naggyjábú. az Öreg, a fija mega Lada Szamarájok. de azok a tolvajok, aki egy fillért se tőtenek vissza a gazdaságba, azok faszagyerekek. vadkapitalizmus (oligarchák) se kell, meg semmisekell, de legyen gappitálista rencer, meg nyugatipógárjogok is, de senki se legyen gazdag, legyen egyenlőség is jeccerre. Egyenlőnemdógozásér jegyenlőbér járjon és lophasson mindenki.

magyar-magyar szótár 2012.04.17. 04:23:32

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Gondolom, az nem zavar egyébként, hogy egyikstadjony se államipízbű lesz, de ezt úgy szokták megmagyarázni, hogy a kormányközelijek mag lóppni fognak és akkor úgy mégiscsak államipéz lesz benne. (Nagyon nehéz, már két éve világos, hogy minden felépítJÜK kezdetű mondat után pénzt viszont nemadnak rája. )

magyar-magyar szótár 2012.04.17. 04:25:17

@A Hannibal Lektűr-attitűd: A másik meg a lejáratás, a magamé. Akkor nem lennék lejáratva, ha én is azt fújnám, amit az index, pl ami ötször ugyanaz a kiajánlósorban kissé másképpenfogalmazva. teccene nekem is a DUMÁK-kal gyönni, akkor az nem lenne lejáratás, ha gyárikészrizsákat fújok.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2012.04.17. 09:46:26

@magyar-magyar szótár:

nem-e állami pénz?
csak nem magánpénz?

felcsúton is? debrecenben is? a fradipálya is? az új puskás is?

tényleg?

komolyan?

ez mind-mind magántőkéból?

na erre gondolok a magánlejáratásnál
nem tudom, hogy hiszed-e, vagy csak úgy teszel

de gáz

magyar-magyar szótár 2012.04.18. 04:25:13

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Gyere játszunk:
Csak az eltűnt államipénzekkel, minden milliót jelképezzen egy ezerforintos bankó. Ami ezekből lett, fizikaimegfogahtóságában legyen legókoczka.

Mivel te csak kétfelé sikamikációban tudol gondolkodni, vegyük így, hogy vannak a jóoldal által kezelt államipénzek 8ezerFtjai és legókockái) meg a rosszoldal által kezelt államipénzek ezerforitos jelképbankói és legókockái.

WErről ugattam vóna Stadler bácsinál. Stadler bácsi a ravasz tóvvaj szimbolikus figurája, holott Stadler bácsi után legalább maradt FOGHATÓ (legókockákkal szemléltethető) Igaz, hogy hagyták széjjelbaszódnim (hogy lehessen mutogatni, így jár a kiccsibe, ha nagycsibéket utánozna)

A két rossz közül szerintem csak az a jobb, akik után FOGHATÓ VALAMI marad.
Mindenesetre ha a kupacokból választani lehet, lehet, hogy a jóoldal után kevesebb legókockát kapok, viszont az ezresbankók kötegszámokkal sokkaltöbbek. Én sokaknak felajánlottam ezt, legyenek ezrelékek, és ha Puch egál Simicskával, akkor rendben, én viszem pl lottónyeremény formájában Puch egy ezrelékét te meg, hogy a zsigereidnek kellemes legyen, a Simicska egy ezrelékét. Kérdésem, melyikünknél lesz több a píz.

És tudod.. végestelenvégig ez megy, le egészen a kisebb településekig. Ez a "Csányinak hunnanvamm mibűvamm mennyivaót rohaggyon a Mercédessébe bele!" És. "Bezzeg a Filkó Krisztyánnak milyen szép a haja"
Te vagy a nagy materjállista, így tán megérted az én büdösparaszti merkantil szemléletemet.
A magamfajta büdösparaszt szpáhi[birtokos] és szpáhibirtokos között is így tett különbséget, ugyan kutyatörök mindenki, de az egyikfajta szpáhibirtokos lehgalább hagyott meg visszaforgatott

mer' a másikfajta, az nyomtalanuleltüntetett.
Csányiról sokmindent el lehet mondani, de pl ha csak bajnaival összevetem, bajnai egyetlen húzása a hajdúBÉT ügy (ebben maha a HajdúBÉT ügy a jéghegycsúcsa, a következménye az egész ágazat elbaszódása le Szentesig és el Orosháza -Békéscsabáig, csak erről ugye nembeszélünmk.
Faszomat se érdekli Csányi személyesgyarapodása, annyi érdekel az egészből, hogy ő nem pusztít és tüntet el nyomtalanul, hanem hagy meg összerak.

lesz nekem abból Mercedes Sprinterem, ha Csányi megdöglik a kurvannyába? De érted: MARAD utána valami ÖSSZERAKVA 8elavult hagyományoskapitalista szisztemben)

De a kreatívok után nem marad csak egy sitthalom (még shit se)

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2012.04.18. 09:37:44

@magyar-magyar szótár:
de, ő is pusztít is

meséltem

hidd már el, a bizniszmen nem jobb/bal/faszom/akármiben gondolkozik

ez a te mániás demagógiád, hogy a balhoz(?) köthető rossz, a jobbhoz(?) köthető meg jó - ez nem nem igaz, hanem nem létezik, egyszerűen nincs

Fenehorizont 667 2012.04.18. 09:52:19

@magyar-magyar szótár:
ne bántsd bajnait, te fideszbérenc. bajnai legalább demokratikus keretek közt irányította az országot, a köztévé sem volt ilyen szánalmasan elfogult (még volt napkelte), és...és legalább olyan fess volt mindig. kedvesen, szimpatikusan mosolygott. szegénykém, azt se tudta, hogyan került bele ebbe a csúnya politikába, a sok gonosz ember közé.
nem ilyen arrogáns, tekintélyelvű diktátor, mint az orbán.
hogy a hajdú-bét? hát az csak merő pletyka. hivatalosan is több milliárd forint veszteséggel szállt ki a wallis csoport a megmentésére tett kísérletből. nézzenek csak utána! jól be is perelt mindenkit, aki megvádolta gordont olyasmi képtelenségekkel, hogy ő csak lefosztott volna - persze meg is nyerték a pereket. nézzen bárki bátran utána a papíroknak, tutira rendben találnak majd mindent.
gordon az ilyen. körülötte mindig minden rendben van.
megy a paraszt, azt hajdúbétezik dülledt szemmel, meg a hülye fejével, de gordonkát nem tudja ám megfogni, hojjojj! úgy csúszik ki a kezéből, mint egy nyálkás hal.
bezzeg a csányi, a simicska. na azokat meg lehet.

magyar-magyar szótár 2012.04.18. 13:24:42

@A Hannibal Lektűr-attitűd: A dolgok rosszul mentek.
És rosszul mennek.
mindenki hazudik.
Ezek ugye rosszakarattal hazudtak.
A jóoldal meg jóakarattal. Jócélnak tekintették ezek megbuktatását, csak egy kicsit hazudgálni kellett a Zónijóban, deugye ezekkel a hazugságokkal megmentették az országot.
hát kurvára:
-Orbán se ment
-nemhogy ezek
_Magyar Tavasz se lett
-sőt, hát t5anképpen nem is lene (még) ezek helyett senki

A hazudozás tovább folyik, most azt kell hazudni, hogy ezek miatt baszódott el minden mégjobban és nem a jóakaratú [röviden hazaáruló] hazudozók miatt, akik olyan szarul hazudtajk, lűásd bendit bácsi hiedelmét az "alkotmánybírákról" Az ui nem "nyelvbotlás" vagy pillanatnyi anyaghiányból fakadó elmezavar volt Bendit bácsitól, hanem ugye a jóakarók... ö... rosszu hazudtak neki.
Namost itt tartunk.
Ebben a dagonyánkban Ukrajna 1924-es Öt Rossz Közül választását szoktam felhánytorgatni, de szerintem ez még ilyen művelt és okos jófiú számára is hülye szemléltetés.
Jó, akkor hagyjuk.
Vegyük Hunyadi Mátyást, aki idegességében halálra zabálta magát. 1490 körül három rossz közül választhatott, ennyi remélem még nem sok neked:
-a török
-a nímöt (az osztrák, a Habsburg)
-a magyar feudális anarhuia, mind a ganajak: Akármelyik óóódalt is nézzük, csupa ganaj, tolvaj szemétláda, a parasztokból kinevelt elitje (Zápolyák) máég nagyobb geciládák voltak, mint a Régi Nevek. Még saját nagybátyja is egy szemétláda szarkavaró volt.
namost hunyadi a legnagyobb veszélyt a törökben látta. Mert ezt sokáig (s azuóta sem értik) hogy adhatta a Habsburg kezére a három rosszból a harmadik) az országot.

Lapozzunk Nicola Subic Zrinskihez, a magyarlelkű horváthoz. Zrinski elmélkedett a kérdésen és bár Habsburgellenes volt, de mégis Hunyadi Mátyásnak adott igazat. (Amit persze Zrinski korában csak kevesen értettek. )

Itt is, ma is összesen erről van szó, rossz és rossz és mégrosszabb közül kel választani.

2011. a Hazugságok Éve volt. 2012. meg azoknak a hazugságoknak a kompenzációs hazugságait fogja turbózni, ez a baj a hazudozással, hogy ha egyszer belefog az ember, képtelen kimászni.
Ugye kezdődött 2011-ben azzal, hogy nincs sajtószabadság és a helyzet fehéroroszországi szintű. És ezt a hazugságblokkot gyönyörűen koronázza meg Wórlyuk seggnyalása, amiben a saját munkáltató gennyes ánuszát nyalja fényesre azal, hogy a Szabad Sajtó megbuktatta Snittet. (Ami, hogy mondjam.. oszt kurvára begyött! Ezért oszt érdemes vót. nem mondom, jó kis bomba volt -de politikai analfabéta balgfaszok kezében ???? ez a hávégé szerkesztősége)

Most ugye van ez a kompenzációs (ön) hazugság, hogy ezek nem is akarnak az ájemeffel megálapodni, ez.. annyira ócvska hazudozás hiszen sem az ájemedff sem ezek akaratán nem múlik, jól észlelhetően a Zónijó szabotál égbekiáltóan mondvacsinált ürüggyel, olyan ürügyet mond ami szerint a befektetőket kell édesgetni és ezzel az ürüggyel meg a maradékbefektetőket is riogatja el. Mert nem hajlandó a 20 milliárd € javát nekünk fizetni [készenlétbe helyezni csak!!!], amikor a Spanyoloknak kell fizetnie (nem készenlétbe: konkrétan CSENGETNI LE!) vagy kétszázvalamennyit.

magyar-magyar szótár 2012.04.18. 13:25:58

@A Hannibal Lektűr-attitűd: portfólióponthú-t linkelsz? Szoktam én neked emenóponthút vagy kurucinfost linkelni? Szócsövet nyalsz be, a Mundér becsületének Mosodáját ???

magyar-magyar szótár 2012.04.19. 03:34:49

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Nézd:
Az Ónijó 2009-ben előírta (nekünk) hogy össze KELL vonni a jegybankot és a bankfelügyeletet pl úgy, mint ahogy BezzegAusztriában össze is van vonva.

Magyarországról szar kép alakult ki a zónijóban. Az ízlés meg elhivatottság kérdései is elhinni azt, hogy az Ónijósok idejöttek konkrét magyarszart szagolni vagy elhitték a Dicső Értelmiseggségünk kapcsolatihálójában felterjesztett sárgarépából és petrezselyemgyökérből rothasztott műszart, ezt latolgatni, hogy a valódiszar a szarabb-e vagy pedig a szakszerűen elkészített műszar, amit értelmiseggségünk tárt föl az ország szarbólkikerülése érdekében (ad notam Buknának meg ezek -ésdeközben ha ugyan meg is buknának, a faszom se állna a helyükre, de ez neked SEM ugye nem baj)

tehát latolgassuk, hogy a műszartól let-e szarabb Magyarországnak vagy a rendes klétező magyarszartól, amiről viszont a Zónijónak fingja sincsen, bizonyítja ezt éppen maga a Zónijó a megnyilatkozásaival.
Kedden azt írja az újság, hogy a befektetők mennek is meg amaradnak is
csütöürtökön meg arra hivatrkozik a Zónijós Szóvivő, hogy kimentek a befektetők ésmajdha visszacsábítjuk őket (itt jegyzem meg, befektetőt nem nyaltszopott ország úgy soha, ahogy mi nyaltukszoptuk az utóbbi 22 évben) AKKOR lehet tárgyalni és ekkor a jóoldalunk fohászkodik, hátha ettől észbekapnak a befektetők és legalább kezdenek el kimenni.
Tényleg, szerinted melyik szar a szarabb, a Nyugaton bemutatot műszar vagy az iteni valódiszar, amiről a Zónijónak fingja sincsen, arra nem veszik a fáradságot, hogy megismerjék.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2012.04.20. 14:21:03

@magyar-magyar szótár:

matolcsizmusokban bővelkedő áldott szép napot neked! álamfőpéterrel együtt kinek köszönhetjük ezt az egész széjjelkúrt maivalóságot?
az adó-adót, az smsadót meg a többit

bajnai rossz válasz

kikoránkell 2012.04.21. 01:02:08

@magyar-magyar szótár:

"Az Ónijó 2009-ben előírta (nekünk) hogy össze KELL vonni a jegybankot és a bankfelügyeletet pl úgy, mint ahogy BezzegAusztriában össze is van vonva."

Nem.
De ne izgasson, van neked még néhány ilyen önkompenzációs szöveged, használd bátran, az egysejtűek mindent elhisznek.

magyar-magyar szótár 2012.04.21. 06:28:33

@kikoránkell: Csak az önkompenzáció nem stimmol annyira, inkább úgy kéne megfogalmazni helyesen, hogy jóoldali ügyesújságírói fogás, azaz szelektív tényklezelés kis csalással (ami tkp a Rossz elleni küzdelemben megengedett).
Tehát az igazság az, hogy nem előírta (ugyanis semmit sem írnak elő csak javaslatot tesznek, Bezzegausztria ezért tojhatott aztán mindenre, amire bezzeg Magyarország meg nem tojhatott. Tehát AJÁNLÁST tettek a jegybank és a felügyelet összevonására. Namost az aqjánlásoknak különböző súlya van, de ezt te, mint nálam sokkalokosabb, sokkal jobban is tudod, hogy persze egészen más egy orvosiegyetemen is, ha egyébként a legzseniálisabb medikus hány be részegen az auditórium padja alá vagy egy renitens tanuló, aki épphogy átment a vizsgákon. A prof emlékezete is szelektív, ha a születettorvos kedvence, a tudomány és hivatás reménysége okádik be, AKKOR eszébe jut, hogybizony medikuskénmt ő is megfelelt a Sebészi Kollégium piálási szokásainak, dehameg egy nyálas stréber, aki apukájára tekintettel maradt bent az egyetemen és megmondták neki, hogy diploma után vagy elmegy gyógyszerügynöknek (rezidensként se ohajtanák a Nemes Céh-ben látni) vagy a kurva anyjába és elintézik egy életre, de hogy orvos nem lesz, az biztos... bár apukájára tekintettel a Dr az meglesz.. de csak akkor marad, ha gyógyszerügynök lesz!
tehátugye van az élet és vannak a retorikus viták.

A kompenzációs önhazugság tipikus példája az, amikor pl te nem akarod tudni azt, hogy Magyarország ellen már a Jókormányzás idején túlzottdeficiteljárás volt folyamatban.
Vagy nem akarod felfogni, hogy a 2011-es költségvetésbe Ártatlan Gordon ütötte bele a százmilliárdos lyukakat, meg kell hagyni, páratlan ügyességgel és okossággal, az igaz.

Az egysejtűekről. Inkább... öööö... kétsejtűek. Ha jól számolom. Nekik mindenből kettő lehet és az egyik a jó. tehát a másik a rossz. Harmadikvariáció nincsen, így persze a számukra felfoghatatlan az, amikor csak rossz-ból lehet választani már két rosszból sem képesek választani, nemhogy öt rosszból. Az ilyen kétsejtűeket a legkönyebb hülyíteni és ezeket kétsejtűeket tenyészti a maimarketing.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2012.04.24. 14:44:52

@magyar-magyar szótár:

lassan össze kellene hogy álljon a bigpicture, hogy orbán miért nem (sem) jó választás

a jó főnöknek mik a legfontosabb tulajdonságai?
- víziói vannak
na ez még ok lenne, ha tetszenének a víziói. de nem akarok nemzeti, keresztény _államot_, mert elavult, kontraproduktív és arrogáns

- megfelelő embereket választ maga mellé
matolcsy a zakkant és álamfőpali a báb, rózsa, a tanárnő stb

- dönt, vállalja a felelősséget - de a nála okosabb tanácsadóit meghallgatva
nincsenek körülötte ilyenek. elmart, elhajtott mindenki maga mellől.

- tudja, mikor kell keménykedni és mikor kell kompromisszumot kötni
nem tudja.

- és ez még csak egy cégvezető. nem egy kormányfő.

elmúltezerév

magyar-magyar szótár 2012.04.26. 04:57:16

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Az a probléma a bölcsességeddel, hogy ennek kb annyi a köze a valósághoz, mint a TV Hiradónak volt 1969-ben. és te arról beszélsz, hogy Savanyú Jóska pofája milyen, és Takács Mari haja bezzeg. Azaz kb ennyi a népek viszonya a politikához, ez öreg, ez fiatal, matolcsy csinálja a gazdaságpolitikát és ő szúrja el, valamint a fák keltik a szelet. Vagy pl lassan megeszik a patkányok az országot, de ha nem beszélünk a patkányokról, akkor nincsenek illetve ez diszkreditálható, tehát ettőleddig van patkány, pl a szomszédban, de nálam nincsen. (Arról nem is beszélve, hogy a Fééényesfővárosban hogy is lehetne patkány?)

Ebben dagonyázunk már mióta. Hányszor megmutatam a jósakkozó-gyöngesakkozó parabolában is.

Sínen van a kishajó. le vannak rakva a sínek, ezen gurul és te jössz az okoskodással, hogy egy vitorlás szakszerű vezetése pedig.
Igen, végig lehetne menni az egészen.
Amiről te beszélsz, az maszatolás. Nem látom értelmét. Teljesen mindegy, aa sínre tett kishajóra kit állítasz vitorlamesternek. Főleg, ha rég nincsen árboc se.

Ami MOST történik a gazdaságban, azt nem tavaly vetették, de nem is tavalyelőtt.Kedvenc példám az önkormányzatok, amik MOST mennek csődbe, ahelyett, hogy akkor mentek volna csődbe, amikorra A Zsenik azt megtervezték (2007-2008)
Nem tetszett Snitt, mi? De most Áder jobb ugye? Mondok szörnyűbbet: Ha népszavazáson indul, Áder nyer, mert bajszos, mert mokány BAJSZOS magyar gyerek (aus Haus von Aader)
Nézd már a Sólyom-basztatást, mi lett belőle. Politikus dolog let volna Sólyomot meghagyni... de ha meghagyják Sólymot (amit ugyanazok a szájak kértek, amikből pár hónappal korábban a felharákolt turha okádódott Sólyomra!!) az se lett volna jó.

matolcsy.. zakkant? vagy... bármilyen Matolcsy? ne hülyéskedjél már!

Vesd már össze:
Bajnaiék ÁFA trükkje 250 milliárd és a telefonadóból az idén KOSZOS 150milliárdot remélnek ... Mi köze ehhez matolcsynak, annyi, mint amikor Savanyú Jóska felolvasta a hírt a hiradóban papírról, amit nem ő írt.. de még a szerkesztőségnek is diktálták.

De ha te, az egyik legokosabb magyar gyermek, akit ismerek (okosabbnak ismerlek magamnál és ráadásul irigylem a habitusodat is) BESZOPOD ezt a maszlagot, amit itt szépen elősorolsz... ha egy +40-es ember ennyire nincsen tisztában a politika működésével, holott még olykorban is élhettél e földön, amikor nem direkt hülyévé tették az embereket a politikához, hanem kicsit tanítgatták is rá őket...

Most olyan voltál, mint amikor a kibic a Zseniális Sakkozó és az átlagos sakkozgató játszmájában az átlagos sakkozgató helyett tudná, hogy mit kéne lépni... de hiszen az átlagos sakkozó csak gondolja, hogy amit lép, azt ő lépi.. te...

Odáig eljutott dicső értelmiseggségünk, hogy mindkettő abzug... "Nem veszünk se Opelt, se Volkswagent! Skodát veszünk" kb ennyi esze van dicső értelmiseggségünknek. (vagy nem veszünk Opelt, hanem itt van ez a tisztességes becsületes Chevrolet)

Tegnap tanulmányoztam a magyar internetes szellemiélet Lángoszlopát, Weisz Manfréd Huba egyik alkotását, hát állatorvosi szemléltetőlova a jóoldalunk szellememberei tragédiájának.

kikoránkell 2012.04.26. 08:21:59

@magyar-magyar szótár:

"Bajnaiék ÁFA trükkje 250 milliárd..."

Nem először írod le ezt, gondolom kisebb gondod is nagyobb, minthogy utána is nézzél, mi is a rögvalóság ezügyben, tehát csak lábjegyzetként teszem hozzá, hogy azt a bizonyos jogszabályt bizony az első Ovi-kormány hozta(1999.évi XCIX. törvény), majd az uniós csatlakozáskor Megyóék megtartották, sőt Fletó is átemelte a 2007-es ÁFA-törvénybe, sőtsőt Bajnai se törődött vele és plánesőt a második Ovi-kurmánynak is lett volna rá bő 1 éve, hogy eltörölje, mitadisten, nem tette. Legsőtebben meg, amikor kiderült az elmarasztalás, Matolcsy aszonta, hogy ez nem befolyásolja sem a hiánycél tarthatóságát, sem a költségvetést, merthogy büdzsénkívűli eszközökkel finaszírozzák majd.
És tökegyszerű magyarázata van a dolognak, mindegyik pénzügyminiszter örült ennek a kis játéklehetőségnek.
Mellesleg, nem volt az a jogszabály hülyeség, mert gecinagy áfacsalásokat lehetett vele megelőzni, dehát ha eccer nem harmonikus, akkor ez van, így jártunk.
De, ez messze nem Gordonka sara, megintsőt, a legkisebb része neki van benne.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2012.04.26. 10:10:38

@magyar-magyar szótár:

ok, beszéljünk csak azokról a dolgokról, amik nincsenek a sínen

a gesztus- avagy szimbolikus politika, a káderpolitika, a pénzosztás mikéntje (oktatás, eügy, ) kommunikáció, külpolitik stb stb

ezek közül semmi de semmi nincs rendben, sőt a legtöbb dolog rosszabb, mint négy, nyolc, akárhány éve

* * *

teljesen konkrét, teljesen tipikus:
kis mitugrász, semmihez nem értő (de fideszes!) faszokat betolnak tudományos intézetbe tripla fizetéssel és nulla feladattal, miközben kibasznak 10-20 éve ott dolgozó tudományos munkatársakat (leépítés címén)

És ez a szemléletet mutaja, EZEK szemléletét, hozzáállását.

Te meg ezt szopod be, de nagyon durván.

(ne feledd, EZEK nagy része első generációs, vidékről feljött csóka: a legtörtetőbb, legönzőbb, legetikátlanabb, legpofátlanabb: legrosszabb, legtaplóbb pestiség díszpéldányai)

* * *

A gazdaságban pedig MOST az történik, hogy:

Orbán dekraláltan nem ért hozzá
Ráadásul nem célnak, hanem eszköznek tartja
Amit - szerintem - teljesen rosszul, és rossz célokra használ

* * *

UD - MDF - Csányi üggyel kapcsolatban mi a véleményed?

Fenehorizont 667 2012.04.26. 10:25:47

@A Hannibal Lektűr-attitűd:
ja, meg teleszórják a kormányhivatalokat arrogáns elmebetegekkel, akik sem végzettségben, sem szaktudásban, sem semmiben nem felelnek meg az adott feladatkörhöz szóló pozíció betöltéséhez kiírt pályázatnak, oszt agy nélkül rugdossák ki az embereket olyan osztályokról, amik 'reform' keretében ugyan az ő hatáskörük alá vannak rendelve, de szó szerint azt se tudják, hogy ott mit csinálnak az emberek, és azt a valamit miért csinálják. nyugdíj előtt van pár évvel? páff, repül. főiskolai végzettsége van? szevasztok csácsá.
nem attól lesz átláthatóbb egy kormányhivatal működése, hogy összevonnak szakterületeket és osztályokat, azt beraknak egyvalaki barmot, aki ezentúl a Főnök lesz, és az koncepció nélkül kirugja az előírt mennyiséget mindenhonnan.
csak ez a hülyefideszes mentalitás vmiért nagyon népszerű volt már 12 éve is, meg most is az. ill. most csak igazán.
amatőrök. kíváncsi vagyok, a nav-nál, vagy az oep-nél hány ellenséget szereztek maguknak az elmúlt egy éveben.

magyar-magyar szótár 2012.04.27. 05:05:12

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Hátőőőuggye, az alternatíva pedig az, hogy osztrák bagy német oligarchák. Ezt az MSZP-sek úgy fogalmazták meg 12 éve (akkor a trauma oka az volt, hogy Torgyán elnökiambíiciói kútbaesvén mégsem lesznek előrehozott választások) Jöjjö bárki, aki akar, termeljen azt, ami terem vagy netermeljen semmit és legyen ugar.

Nem örölhetünk Venszan, legföljebb annak, hogymivel a fideszes földoligarchák türheő - taplótahóbbak, mint Bajnaiék és megbízóik, ezért vélhetően a megtervelt javak egy részéből legalább idehaza is költenek, építenek kastályokat, vásárolnak magyar műkőoroszlánokat a magyarkő ből emelt kapukra, biztos majd az öreg Cigány valamelyik zsír kőbányájábúú rendelik.

Gondolom, mint nálam sokkalokosabb, nem tudnád megmondani, miért baj az, ha egy MagyarorszgON földbirtokos minden ittermelt €centjét odahaza (azaz pl Bezegausztroában) költi el. (Bár egyébként egy faszt a termelés a tét, sokkal inkább a föld ÁRA/ÉRTÉKE [ "A föld azé, aki jelzáloghitelt vehet föl rá]
Gondolom, neked inkább baj az, ha egy Mészáros , mint bérlő nem vehet föl jelzáloghitelt, mint az, ha Harald Proschibiansky meg fölvehet, mit tulaj.

De te ezt nem fogod megérteni, mint ahogy más jógyerekek se. Hogy az egyik rossz valamivel miért jobb mégis a másikrossznál. ["Mindegy, hogy hol készül a Sport szelet, a lényeg, hogy nyami legyen!"] Ezt nem értettétek már Stadler bácsinál sem, Stadler bácsi pártízmilliós huncutságai naggyobba vannak tálalva, mint Leisztinger többtízmilliárdos pusztításai. Az senkit nem zavar közületek, hogy ezeket a fideszes tahókat, akik nem tudnak maguknak parancsolni a nektek kedves bájosarcok kilóra egyscomagban meg tudnák venni, ugye a szálka meg a tevekaravánok. Szaros ezerhektárakon vagy kiakadva? Ezer hektár bazdmeg, egy pimf kis osztrák strómacég 3000 hektárnál kezdődik! NAGYSÁGREND érted, te szoktál szórözni tevén meg szálkán. És megint a szálkát sikerült kiszűrnöd.

magyar-magyar szótár 2012.04.27. 05:20:08

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Tudod mi a különbség a BÉRLET és a tualdon között.Úgy értem, hogy ha bérelek egy Gibson les Pault vagy vásárolok 6000-ért? Most húháztak szaros ezerhektáron, de amikor Leisztinger komplet mezgazertéket vásárol 635 millióért, amikből csak a gépek ócskavasba számítva többet értek, nemhogy a 3-6000 hektáros területek?? Elképesztő vagy, te szoktál beszélni szálkáról (tevekaravánról nem, mert a szálkán túl még nem jutottál a példabeszédben... még mindig nem...)És ez csak Leisztinger. Aztán pl amikor Leisztinger agyonbaszott majd eldobott valami és gyött A Csányi és felvette és letisztította és belefeccölt és működtetni PRÓBÁLTA akkor ez fel lett nagyítva ugyanolyan vagy nagyobb bűnnek, mint a Leisztingeré...

magyar-magyar szótár 2012.04.27. 05:21:03

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Akkor ki szopta be a mit? He? Te szoptad be megint a maszlagot.
süti beállítások módosítása