szívküldi jógyerek olvasóimnak

különösen Hannibalnak

 

Hetek óta teljes erejéből nyomja és nyomja minden nap a

jóoldal, a betetett jónép ősszes gondolkodószervei a rectumig el vannak már dugulva, nem árt egy kis ződhajma kakajóval, én már nem is gondoltam vóna, hogy az öreg Booker T még gyűri az orgonát, a kakajó, az hangerőt is jelent, tessék Tátrai Tibusz beállítást alkalmazni

és eksön:

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr93412553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

spájdernecc 2011.11.28. 09:55:25

"tátrai-hangszín" = minden poti csutkán
de rég hallottam :)

magyar-magyar szótár 2011.11.29. 06:10:13

@spájdernecc: szoktam ilyesmit csinálni, most már lehet, hogy mi hová legyen beállítva a distortioen-on, pl bepetyegtettem filccel, hogy U2 cover esetén hol legyenek, de azt veszem észre, hogy egyszercsak az összesen 3 gomb mind tökig a 10-esen ál, persze a gitáron meg eleve. Az régeswrég volt, hogy a gitáron a beállásig 7-esen álltak a hangerőgombok és akkor játék közben szépencsendesen odaujjaztam, amíg 10-esen nem lettek :D
és ekkor volt még egy végsőadum: a pedálra taposni!

spájdernecc 2011.11.29. 07:00:34

@magyar-magyar szótár:
így is van :)
beálláskor 7-es,
élesben csutka :)
igaz, amikor lett keverőnk, az első másodperc után bukott a mutatvány
/ vesszenek e keverők /
süti beállítások módosítása