Ezúton tájékoztatom a kedves idelátogatókat, hogy ez a blog bezárt. A működésének vége.

Ez egy fideszbirka, orbánhívő, orbánszekértoló NERnáci orbanopropagandisata, tisztára egy CÖF narancsbirka blog volt és ezért pusztújjon, tűnjön el, satöbbi.

Eredetileg egy blogtakaríítónő c gondozónicket szerettem volna az utómunkálatokra alaapítani, de már ez se kell.

nem kell semmi.

 

Irmagja ne maradjon az ilyen orbánseggnyaló fideszszekértoló barmoknak, mint aki ezt a blogot ideförmedte.

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr3712440753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsoltbacsi 2017.04.21. 21:46:24

Kar, bar sosem szoltam hozza, de szivesen olvastalak

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2017.04.23. 02:11:41

Jó, nem kell primadpnnáskodni, senki se mondta, hogy hagyd abba, sőt.

Frick László Intézet 2017.04.23. 06:17:35

@Dinamuki: Egyszerű példával tudom szemléltetni az okot.
Az ok: nem primadonnáskodás. Egyszerűen nem látom értelmét.
Pl "nagyon viszket" megírni egy bejegyzést arról, hogy "Sötrös György" azaz a csöndesamerikánusok, szemben a múlt század 80-as éveivel, ma mennyire nem a Nyitott Társadalom fejlesztésében érdekeltek.

Ebben a kérdésben lényegében lehülyeségezem az orbánprop egyik csapásirányát.

Rámutatok a lényegre: A csöndesamerikánusok az Európába irányuló migráció generálásával "civilsegítésével" stb-stb nem nyitogatják a társadalmakat, hanem konglomerált, egymástól elzárkózó elemekre osztják meg/fel. Elgettósítják EWurópát, miközben a káoszt és az anarchiát is gerjesztik. Minden lesz Európa, csak nem nyitott társadalmakkal teli.

Namost... ez a felvetésem a látogatóim Jók és Igazai közül... ráadásul régi blogbarátaim... olyan emberek, akikre felnézek, akiket tisztelek és sokra tartok... Hanni nénit etalonnak tekintettem a blogocholizmusom korai reményes felfejlődő szakaszában és azt mondtam: ha Hanninak nem tetszik valami, akkor baj van. Ha ő azt mondja, vegyem le, baj van. Adtam neki admin jogot, sőt: a belépési kódot máig tudhatná , ha akarná... nemhogy adminjoggal, de azzal a belépéssel rendelkezik, amivel én.

Namost.. ha őnekik pl a Nyitott társadalom című bejegyzésemből is az jönne le, mint a többiből, hogy én egy szőrsapós CÖF-felvonulókkértékes orbánfasszopó öregnéni vagyok

akkor szerinted van értelme erre elbaszni az időm, Muki? Velem van a baj? ?

Az számomra természetes, hogy az orbánista büdösbunkó taplótahók puszta ősparaszti oportónyizmusból nem tűrnek ellentmondást, ősi kanmajmizmus ez.

De mit csináljak olyanokkal, akik fentről lefelé velem, mint Felvilágosultak a kőbunkós orbánseggnyalóval beszélnek, amiatt, hogy én nem veszem be azt, hogy Gulyás Márton vagy Juhász Péter tevékenységében bármi progresszív lehetne. Gulyás jól láthatóan a káoszteremtés fizetett kutyája.

Itt van ez a vonal, amire folyton rámutattam: Ha a cél orbánék picsábakergetése és az eszközöket demokratikusan tekintenék, akkor ennek a technikája faékszerűen egyszerű, van egy párt valódi létezőemberekből álló egymilliós bázissal, a marketingtömörülések ehhez csatlakozván egységet képezvén fellépnek és ekkor és így van esély a győzelmükre.

Hanni néniék feszt azt követelték tőlem, hogy basszam Orbánékat, de Orbánékat baszni annyi... petyhüdt pöcs áll, hogy a seggeiktől nem térek oda már. És minek. Mért mondjam ki 4445-ödjére jaztatat, amit ugat 4444, ráadásul politikaiostobán és rémesen naívan.

Nekem úgy tűnik, hogy pusztán "Óbánny Róhaggyá Meg Péztáróss Lóórinc szopjá leee!" kiáltásoktól még nem bukik meg a rezsim.

Viszont az nem tűnik úgy, hanem tény, hogy ha én megírnám a Nyitott Társadalom c. bejegyzést, akkor Hanni néni küldetéstudatával, mint valami mandinerblogban a bunkó házmesterfilozófus félfaszistának, nekem esne, hogy orbánpropot tolok.

Hát ezért nincsen értelme, Munki. Szerintem. És most te jössz és mutasd meg, hol itt a primadonnáskodás.

Steinmann a grófnő 2017.04.23. 08:42:58

@Frick László Intézet: jajajj, hát hány éve ismerjük egymást, és hányszor vesztünk össze véglegesen, és hányszor hagytad abba végleg a blogolást :D

A politikai vitánkról: és mondd királyfi, kire szavaztál legutóbb? És 2018-ban kire fogsz? A többi csak szájtépés.

Jó lenne, ha továbbra is írnál, de nem ilyen aktuálpolitikát, hanem ÍRNÁL.

Annyi más téma lenne. Mondtam már, amolyan modern puszták népét, ilyesmit, bármit.

Puszi :)

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2017.04.23. 12:52:19

@Frick László Intézet: figyi, oké, leagitpropoz téged, te visszaagitpropozod őt, egálban vagytok. De azért egyikőtök se (csak) agitpropot ír.
Amit te esetleg nem akarsz látni, az az, hogy (Karl Popper, a "nyitott társadalom" szlogen kitalálójának szavaival) nem az a kérdés, hogy ki kormányozzon, hanem az, hogy hogyan lehetne olyan intézményeket kialakítani, hogy egy rossz kormányzó lehetőleg minél kevesebb kárt tegyen. Orbán ezeket látványosan leépíti, ez az, ami aggasztja az embereket, amin változtatni szeretnének, és amit te úgy tűnik, relativizálsz ("az előzőek is ezt csinálták", egyébként lehet, hogy igen, de nem ennyire) vagy szóra se tartasz érdemesnek. De ha nem így van, szóljál.
De az igaz, hogy a legtöbbször épp a "nyitott társadalom" híveiből hiányzik az a fajta nyitottság, hogy ne szekértáborokban gondolkodjanak. (Popper állítólag nem tűrte, hogy az óráin Hegelt idézzenek a hallgatók, de ez lehet, hogy csak legenda).

Figyi, egyébként szeretjük a blogod olvasni, és azon, hogy négha leírjuk a véleményünk, és valaki adott esetben lehülyéz, hülyének néz téged, azon nem kéne megsértődni, mert te is pont ugyanezt teszed (vannak persze kivételes esetek), de ebbe most ne menjünk bele. Írjad csak a blogot na, én a részemről majd próbálok leszokni a kommenteléskényszerről.

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2017.04.23. 13:09:25

@Frick László Intézet: én nem tudom, kicsoda-micsoda Gulyás, nekem egy hiperaktív mitugrásznak tűnik, egy adag exhibicionizmussal. Van egy beszélgetése a Youtube-on Toroczkaival, aki szvsz sokkal hitelesebbnek tűnt vele szemben, pedig Toroczkai se egy észkombájn. Ismerek olyat, aki imádja Marci csatornáját, és meg tudom érteni azt is, mert néha van abban vmi amit mond (ahogy ugye Hegel megjegyezte, nehéz olyat mondani, amiben ne lenne semmi igazság, általában az egyoldalúsággal van a baj).

_andris 2017.04.23. 13:31:55

Én is nemhozzászóló olvasó vagyok sok éve :).

2017.04.24. 08:12:30

@Frick László Intézet: Ez egy jó írás lett volna. Kár, hogy nem született meg.
Nyitott társadalom Magyarországon: hahaha. Kezdjük a hetedik kerülettel. De felőlem a másodikkal is kezdhetjük. És itt le is bukott ez az egész.

2017.04.24. 08:26:37

@Dinamuki: Itt egy cikkcsi róla.
Tipikus OSI pénzekből fizetett provokátor.

KIara 2017.04.25. 19:51:48

Rendszeresen olvastalak, és 3-4 éve még hozzá/be/mellé is szóltam.
Szerintem is: írj, hagyd az aktuálközélet kitsinke szemétdombját mára.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2017.04.26. 00:18:25

off
a másikban jól kiakasztottál megint, bazd meg

pedig nem azért jöttem

hanem azért, hogy elmondjam, nekem a zen meg a motorkerékpár-ápolás művészete lehet kb az, ami neked a súlyszivárvány

és hohy nem baj, hogy pirsig elment, mert megírt két olyan könyvet

a zen meg a... konkrétan életecsővázcsákánym egyik legmeghatározóbb könyve

de ez is mindegy

csácsumicsővázcsákány

Frick László Intézet 2017.04.27. 10:41:17

@A Hannibal Lektűr-attitűd: @KIara: @nagyjoco: @_andris: @Dinamuki: @Steinmann a grófnő:

Csak ismételni tudnám. Azért mégis összefoglalom a lényeget.

Elismerem, hogy nem kellett vona politikai témákkal foglalkoznom. Ugyebár a politika NEM a jelen történelme, a politika lényege eleve egyfajta hazudozás. (Vagy többfajta.)

Az "összetűzések" és bazmegolások oka a fogalmak összezavarása volt. Politikára mutattam rá, erre a mondolatok a politikai kommunikáció területéről valóak voltak.

Vegyük a szőrsapós néni fogalmát. A fidezse szőrsapós néni harsogja szajkózván: "Állítsuk meg Brüsszelt".
Az én véleményem erről megegyezik Balázs Péter (a diplomata) véleményével, az ország szégyene ez a politikai kommunikáció.

A szőrsapós néi a "libsiket meg ballereket" sziggya.
én arra mutatok rá, hogy nincsenek is liberálisok.

A szőrsapós néni sorosozik és nyitottársadalmazik.

Én arra mutatok rá, hogy30 éve volt ez műsor a csö9ndesamerikánusoknál. ma a megosztott, konglomerátumokba zárt, egymás felé tüskefalat nyövesztő, szegregáns, egymást üldöző, csicskáztató vagy ignoráló társadalmi entrópia a cél: az, hogy Európa széjjelhulljon és entropikus káoszba hulljon.

A szőrsaps néni szerint a Ceju buziegyetem ésaatöbbi, nem részletezem. Szerintem ez is Orbán jellegzetes falusipógármesteres felfuvalkodott gummicsimmás-téeszelnökös baromkodása, ingyen óóóóriási reklámot csinált a Ceju-koknak és pl Ny-Európa szerte is.

Vagyis a szőrsapós néni fogalmát tekintvén én nem lehetek szőrsapós néni.

A szőrsapós politikai kommunikációt szop be.

Én: politikáról beszélek.

Pl vegyük a Brexitet.

Cameronék és a brit Jók és Igazak finnyáskodnak, sajnálkoznak -ez politikai kommunikáció. Valójában a teljes brit politikai paletta örül a brexitnek és a hasznát lesi. Annyi csak, hogy a szélsőséges bunkók megcsinálták a brit Jók és Igazaknak azt a piszkos munkát, amit ők politikai kommunikációs szinten sajnálkozva finnyáznak. Ha most ezt brit szőrsapós nénibe számolom, akkor
jön nekem a grófnő azzal, hogy én szőrsapós brexitbarát vagyok.

Ami: teljesen nem igaz és semmi köze sincsen a politikai véleményemhez.

A "más"-ságom oka az, hogy én politikáról beszéltem, míg az engem leszőrsapósozók és bazmegolók MÁST fogalmilag egészen mást, a politikai kommunikációt kérték rajtam számon.

Próbálkoztam erre a helyzetre autóbuziként autós hasonlattal élni.

A világ autógyártói kb 20 éve jó nagyot váltottak, paradigmát váltottak a termékfejlesztésben. A szemre előremutató, a ránézésre úttörő és Jövőbe Vezető dumák alatt a vásárlók lehúzása, szervízbe csalkás, óriáési és felesleges szervízköltségekbe verése és a termék gyors lecserélése volt a cél. A szájával, azaz kommunikációs szinten mindenki környezetvédelemről beszélt, míg valójában iszonyatos anyag és energia pazarlás indult be. Ez a "politikai" része az autómarketingnek.
És van a "politikaikommunikációs" része, a reklám-marketing és a vonal alatti PR, továbbra is lettek Év Autói, mind fostalicskák.

Tehát barátaaim e blogban: Mintha autóbuzi blog lenne ez és én írtam volna a gyártók VALÓDI politikájáról és a termékek TÉNYLEGES tulajdonságairól és akkor jönnek a reakciók, hogy én szőrsapós Suzuki-buzi vagyok, amikor sokkal jobb a Rönó.

Bucsúzóul még egy szemléltető példa: A migránsválság. Pl ebben a szőrsapós nénik brüsszeleznek meg sorosoznak.
Én? Fidezses szőrsapós? Egyrészt, szinte vállvetve Bede Mártonnal, a "kárhogytovábbmentekistákkal" azt mondom: a picsatársadalmakkal teli dologtalan elkényelmesedő Európa ezt érdemli. És a mai társadalmak fizetnek a civilizátor ükapák vétkeiért. Kvótázás -nem azt mondom, hogy "Állítsuk meg Brüsszelt" -hanem azt mondom, hogy liberális ember nem vagoníroz, nem állít össze truppokat, nem küldözget össze-vissza embercsoportokat az akaratuk ellenére. Rámutattam arra, hogy a kvótázás kb egy orbáni színvonalú kommunikációs trükk az elbaszás után az ugató pofák befogására. Rámutattam arra, hogy a gyakorlatban a kvóták tízezreléke sem valósítható meg. Senki a migránsok közül nem fog nem-picsaországba truppolódni, ha ő egyszer egy picsaországba küzdötte föl magát ingyenélni.

Rámutattam arra, hogy pl az afrikai migránsok jóltápláltak, izmosak, jóleleresztettek, jó ruháik vannak ... míg a válságövezetben a tényleg segítségre szorulókra, mióta ez a migránscirkusz megy, senki sem figyel. A valódi gyönge, a tényleg elesett menekült tiszta ivóvízért a műanyag kannával, rongyokban alig vánszorog el, nem még menő sportholmikban és edzőcipőkben, tabletekkel meg okostelefonokkal és ezerjurókkal a kártyáin. És a tisztelt segélyszervezetek most nem fáradnbak el a válságövezetbe, hanem ott jópofiznak a könnyűmelókon.

Frick László Intézet 2017.04.27. 10:44:30

Egyébként van levelezőcímem és aki akar velem beszélgetni, beszélget azóta is.

2017.04.27. 12:22:43

@Frick László Intézet:Most nem számolom ki, hány száz órát basztam itt el komment fogalmazással, szeintem két középfokú nyelvvizsgára fel lehetett volna ennyi idő alatt készülni. Azt meg főleg nem számolom ki, mennyit vitatkoztunk alapvetően értékrendekből következő gondolatokon - például azon, hogy Európa nem érdemli ezt, nagyon nem - vagy azon, hogy én örülök, ha gyermek születik akkor is, ha az anya 38 éves elsőszülő, mert jobb későn, mint soha - és még sorolhatnánk. Én azért köszönöm ezeket az éveket, a kétség kívül egyedi meglátásokat és értelmezési módokat, autóvezetési tippeket és a rengeteg kommentet, amiben megismerhettem egy tőlem igen csak eltérő módon gondolkodó és érző, sok élettapasztalattal rendelkező ember gondolatait.

2017.04.27. 14:10:56

@Dinamuki: Érett módon gondolkodik. Kimondja a kulcsszót - felelősség.

lac1 2017.04.30. 18:38:59

Üdv, én is egy sokadik nemhozzászóló olvasó vagyok. Ne hagyd abba, és rögtön le is írom a mai napi bölcsességemet, ami ezek szerint mégis igaz: ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a színvonalukra ott meg legyőznek a rutinjukkal.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2017.05.01. 02:29:06

@Frick László Intézet:

na ez tipikusan az, amit rühellek benned

ti a csúsztatás

TE beszélsz polkommról

és erre TE vádolsz ezzel engem (direkt nem írom úgy, ahogy te szoktad, ti hogy "minket")

abszolúte NER-kompatibilsen gondolkodzs, tudod-e

és nem, nemérdekel a levcímed

az '"elmúltnyolcév"' után meg főleg nem

p.s. még a bazdmeget sem érted:((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

arnyekveto 2017.05.05. 11:55:51

Kár hogy vége. Szívesen olvastam. Tetszik a nyelvezet és a társadalmi meglátások. A bolonpesti szociológusnál aki terepmunkán Gödöllőnél nem jut messzebb - vagy ha igen akkor sem táródik már fel semmi - helyett itt volt ez a blog. Idénymunka, proletárok, fényesfeőváros vs. vidék, zártkertek, mozaik-ország, jelenkori és régi történelmi adalékok vegyítve...

Tetszett a sok-sok szótári bejegyzés, mit jelent a: tahó, türhő, börhő (börheősködés), prosztó, stb... :-)

Kabalco 2017.05.06. 10:35:56

Csatlakozom az előttem szólókhoz. Kicsit sajnálom, de előbb-utóbb minden véget ér. Jó is, rossz is.
Örülök, hogy olvashattalak benneteket! Úgy érzem, az évek folyamán le tudtam vonni belőle néhány hasznos tanulságot. Külön köszönet a szerzőnek, amiért a politikát számomra, mint politikai analfabétának ilyen olvasmányos és humoros formában megvilágította. Kívánok sok lelkesedést és jó kedvet az új hobbijához!

Burgermeister 2017.05.12. 15:42:44

Szivesen olvastalak sajnalom h bezar a bazar.

PesszimPista 2017.05.21. 23:03:39

Szomorú hír.
Egyedi hangvétel, sajátos látásmód,
. . . autós kitekintések "'s annyi más érdekes" . . . hiányozni fog.
Gondolom te látod, hogy nyolcan, vagy százhuszonnyolcan olvassák-e, meg el tudod dönteni, hogy ez már nem éri meg, de nekem igencsak hiányozni fog.
Ha kérhetlek bármire is, akkor az az lenne, hogy folytasd, de megértem azt is, ha nem teszed.
Hiányozni fogsz, és nem csak te, de mindenki aki itt volt. Bellától Hannin, Fenehorizonton, Nagyjocón Ripőkön, Dinamukin és a többieken át a csendes hallgatókig bezárólag.
Ha tényleg bezár a bazár, azért lökjetek ide egy-két linket, hogy hol lehet titeket megtalálni a nagy netvilágban.
Minden jót!
PP

Fenehorizont 667 2017.07.09. 05:10:56

ne fogadkozz, kérlek.
az ilyet hagyd meg pl. steinmann grófnőnek. neki, mint nőnek sokkal kevésbé áll szarul, mint egy férfinak.

heki 2017.07.09. 19:22:21

@Fenehorizont 667:
Képzeljétek, beszéltem telefonon a mesterrel, hogy ne hagyja abba ezt a blogot, meg hogy úgy is látom netes működésén, hogy nem tudja leállítani ennen magát ill. hiperaktív szófosását.
És mondtam, hogy ez a közeg, ez a blog, szerintem, természetesebb neki, mint a 444 és/vagy 888 kommentszekciója.

Ő akkor, a mester eltűnődött, rágyújtott egy cigarettára. Szemembe nézett. Nem láttam ugyan az ő szemét, mert csak telefonáltunk hangilag.

Szóval provokáljuk jól meg őt, kényszerítsük erővel, hogy elvégre Kant óta tudjuk, hogy van kategorikus imperatívusz, ugye.

Fenehorizont 667 2017.07.09. 19:42:58

engem nem zavarna, ha abbahagyná a blogírást, úgyis szökőévente egyszer nyitom meg.
viszont ha terméketlen, hatásvadász fogadkozást látok, mérges leszek; főleg, ha azt egy 13 évesnél idősebb ember csinálja.
súlyosbító körülmény, ha a fogadkozó genderje a lehetséges 50 közül 'férfi'.

heki 2017.07.09. 20:53:00

@Fenehorizont 667:
Oly szigorú vagy. Ez valahol persze szimpatikus.
Nem hiszem, hogy terméketlen, hatásvadász fogadkozásról lenne szó, ez ügyben.
Inkább kétségbeesett volt (van) dudi, a kis maci, szerintem most. :)
Úgy tűnik.
Nyilvánvaló, hogy a kétségbeesés bevállalása nem alfa-hím cselekedet, ez persze tény, de szerintem megérthető, mondom empatikus pszeudo leszbikus-queer hangon. :)
Szóval az a problémája szerintem, hogy nem értik meg itt, ezért elmegy máshova, más platformra, ott persze még kevésbé értik meg.
Én meg vissza akarom csábítani őt ide, merően önző szándékból, persze.
Ugyanakkor maximálisan meg tudom érteni kétségbeesését, amely szerinted csak hatásvadász fogadkozás. Hát nem. Szerintem.

Wildhunt 2017.07.10. 10:39:42

@heki: Az a baja, hogy a hangos többség nem érti/nem akarja érteni. A "kolbászkerítés alatt folyik egybe a tej a mézzel" kifejezéáse pld. a blogirodalom csúcsa, erre Hanni meg a Grófnő leordította érte, hogy hogy meri leszólni a boldog nyugatot, amihez mucsaröcsöge pedig úgyse fog sose felnőni. Mondjuk az autóipari elmeszüleményei miatt én is anyáznám néha, de nem kell mindenből ideológiát csinálni. De mivel író és van neki egója, ezért belemegy minden hülye hitvitába. Ami nem lenne baj, de komolyan is veszi azokat. Ettől még a 444 "újságírói" is jobbak abban az értelemben, hogy azok legalább röhögnek a saját hasznos idiótáikon.

heki 2017.07.11. 00:01:15

@Wildhunt: hát ez az. Hogy ki néz lé kit, és miért.

Frick László Intézet 2017.07.16. 07:52:36

@Wildhunt: Hát, most pompás leckéket kaptam a 444 jelentős műűvészeitől.

Egyik "Jól vannak Franciaország vándorcigányai [250000-en] úgy, ahogy, ne piszkáljuk őket, ez a természetük" -még arra sem gondol, hogy legalább 3 de maximum 15 nap egy-egy településen: a gyerekek iskolábajárása?

A másik:
"Nem kell liberális műhely, nem fizetik meg, nem adnak érte pénzt kajára meg piára"

ja. Csak a hülyítésre adnak.

@heki: Nem dohányzom. És.. le kell jönni a kommentelésről is, szalmacséplés, törekdarálással.

Viszont jó solat tanultam.

Segített megérteni, Dr Csányi mit ért "egyszemélyes társadalom" alatt.

@Fenehorizont 667: Maga a blog, mint műfaj halott, tovább megyek: már az összetett mondat is. Most, hogy feredéztem egy kicsit a BalTwiXXXf444] és a jobbtviksz [888] komment dögkútjaiban: CSak 2 év alatt is a 444-en is az elbutulás köb-a-köbön.

Amikor ez a blog elindult, még természetes volt, hogy a jobbos az buta, a baller az okos. ma az a természetes, hogy már a baller pont olyan tökbuta, miont a jkobber. Idiotokrácia.

@Steinmann a grófnő:
gazdaságtudományi alap: Adott országban dolgozó jövedelmét az adott ország pénznemében az adott ország éárszínvonalán, árkörnyezetében tudományos tárgyalni.
Demahgóg hülyítés viszont az Adott Országban éhbérbe se számítő jövedelmet Más[fejletlen] ország árkörnyezetébe a fejletlenvalutába átszámítva tárgyalni.

Különös tekintettel arra, hogy a Kitántórgóink zöme, tehát akiket te nem ismersz, Ft.-ban és hazai számlára kapják a Wonderland/Märchenland valutájában előtte lenyúlt fizetésük maradékát. Konkrétan: betanított munkás szalagnál heti76 órás munkában 300000 Ft havifizetést. Nyilván ebből a sávból neked ismerősöd nincsen.

Külön perverzió az, jhogy a Kitántorgás!!!.-ból teljesen kimaradnak a magyar, külföldre "munkaerőt kölcsönző" csicskáztatócégek.

A "büdös zsidós" Soros plakát mémpályázat mintájára:
Pályázatot hirdet Kitántorgóknak.
Majd az nyeri a pályázaton, aki tud értelmesen fogalmazni és amit megfogalmaz, az megfelel az agitációs célkitűzésnek.
Tehát a néni 60 éves, nem beszéli a nyelvet, gályázott, mint güzü, mennyiért az titok, de látta a Niagarát.

Frick László Intézet 2017.07.16. 07:53:49

@heki: @nagyjoco: Kurt Tucholsky -Mándoki említette :)

2017.07.16. 09:14:30

Tucholsky egy előző inkarnációd volt, valld be :D

Wildhunt 2017.07.16. 11:11:21

@Frick László Intézet: Például ezért kellene fenntartani a blogot. Pusztába kiáltott szó esete forog fenn. Leginkább a kitántorgásról szóló bejegyzéseid miatt utálnak, és leginkább azért, mert igazad van. A 444-en olvashattad a mosogatós cikk alatt: Valamelyik negyonmodern bedobta, hogy mosogatóbol is lehet később orvosprofesszor, meg amúgy is, a programozók csilliárdokat keresnek. Egy másik némileg óvatosan megjegyezte, hogy nem, a programozók messze nem keresnek annyit (nem fogok emlékezni az összegre), ez minimum senior developer fizetés, vegy feljebb. ő ugyanis programozó. Meg is kapta a többiektől, hogy akkor ő lesz hülye meg alkalmatlan, mert a - tetszőleges hozzászóló - sógora, barátja, mittomén LEGALÁBB a kétszeresét keresi. És itt keresel te értelmet.

Wildhunt 2017.07.16. 11:48:40

@Frick László Intézet: Én pld. pont a kitántortgós posztjaidra kerültem ide, aztán meg olvastam tovább. A deutschtürk jellemzése nagyon betalált. van egy barátom, aki a fritzeknél leküzdötte magát oda, hogy ilyen főnöke lett, egyenrangú munkatársból. Szerencsére elég jól tud nyalni ahhoz, hogy ne kelljen féltenie az állását. A lényeg csak az, hogy itthon volt, beszélgettünk páran (természetesen a talponállóban, koccintósfröccs mellett, mert az orbáncsicskáknál ez már csak így megy), aztán mikor mesélte, hogy "de nem baj, mert még így is milyen jól keres", harmadik tag beszólt neki, hogy "én értem, de ha ezt a Pista látná...". A "német" visszakérdezett, mert kicsit értetlenül néztünk mind, hogy milyen Pistáról is beszél eme harmadik barátunk. Megmondta: "Hát a Dobó".
süti beállítások módosítása