Bezzeg Ausztria!!! - Bezzeg az Únió!!! része. Gyönyörű kis állam, aminek rétjei nyáron is zöldelnek. Völgyeiben, a hegyek meredek oldalának peremein 300-400 éves tanyák, szerte.

Bezzeg az Únió tagállamainak többsége még ezer évnél is öregebb, mégse abból él. Egy pillanatig sem hiszi, hogy Magyarország elmaradottságáért a trianoni békediktátum a felelős. Sőt: még azt is tudja, hogy nem kell megsértődni azért, mert országunk viszonylag kicsi. Van itt a szomszédban egy háromszor ekkora ország, Bezzeg Románia!!! amely még dák ősökkel is dicsekedhet (mint "igaz magyarok" a sumérokkal), mégse vitte sokra. Számos európai ország kisebb hazánknál, mégis gazdag. (Bezzeg Ausztria, Belgium, Dánia, Finnország, Hollandia, Írország, Norvégia, Svédország stb. Ilyen nüanszok, minthogy Bezzeg Svédország és Bezzeg Finnország bezzeg egy picit nagyobb, mintMagyarország, éshogy pl válság idején Bezzeg Finnországban bezzeg pont az oktatásügyhöz nemhogy nem ollóval nyúltak, hanem tölcsérrel, és még öntötték bele a pénzt... bezzeg nem szám ám! )

Bezzeg Ausztria azért fejlettebb, mert a labancok építették föl, nem pedig a kurucok, akik egyenlő kurucinfó, tehát ami kuruc, az maradi, retrográd & paszománytoss, és avas, ám a labanc pedig europeér könnyű és finom, kulturált, pl a labancok a Rákóczi-féle kőkonzervatív lázadás idején WC után már mindig kezet mostak. Bezzeg Mária Terézia idején bezzeg földbirtokosaink nem ám azért németesedtek el, mert eredetileg is Wenckheimnek születtek a zistenatták és hű labacságukért kapták a kobzásokból a magyar birtokokat, meghogy az egész kurucmozgalom egyik főoka is volt az, hogy Bezzeg Az Ausztriai Ház koch-olt fölségárulási pörök kereteiben szerzett el magyar birtokokat bezzeg osztrák kézbe, hanem minden úgy van, ahogy itten alább:

Népünk Nagy tanítója [az egyik] tanítja a magyart: >>"Labanc" az, aki semmivel sem rosszabb magyar, de kezelni tudja a dacreakcióját, mert vannak fontosabb értékek. Tisztában van azzal, hogy ki az erősebb, és igyekszik a lehető legjobb megállapodásra jutni vele, ahelyett, hogy forradalmat csinálna vagy háborúzna ellene. És ennek eredményeként / ennek érdekében a tartós gazdasági és kulturális építkezésre fordítja energiáit. A magyar történelem nagy labanc eseményeinek évfordulója nem ünnep.<<

Itt a szomszédunkban van egy kis ország: Bezzeg Ausztria!!! Nincs tengerpartja, ásványkincse, lakosainak száma kilencmillió. Évszázadokig Közép-Európa csaknem minden népén (rajtunk is) uralkodott. És láss csodát: polgárai nem sírnak reggeltől estig veszteségeiken, nem várják térképek újrarajzolásától, sámánok igéitől nemzeti nagylétük helyreállítását. Ááá, dehogyisse akarná egy bezzegosztrák pl Groß-Tirol egységét, hooogy is szavazna az Osztrák Szabadságpártra. Ismerjük őket, gyakorta vendégeskedünk náluk. Virágosak, kedvesek, tiszták az utcák, mosolygósak az emberek. Nem gyűlölik a gazdagot, és nem gyűlölik a szegényt. Nem hiszik, hogy a politikus mind azért dolgozik, hogy saját zsebét tömje. Ígéreteikben, szerződéseikben meg lehet bízni. És most "behajtani tilos" táblákat szerelnek fel, hogy a magyar átok, a bűnözés, az agresszivitás ne fertőzze meg őket. Mert nem ám a zigeuner lomizó-któl félnek, óóóó, dehogy, bezzegosztrák nem idegengyűlölő ám! Nem szép tőlük. De tőlünk se. Mikor tanulták meg, hogy jobb üzlet évtizedeken át tíz százalék nyereségért dolgozni megbízható, stabil vevőkörrel, mint kirabolni a vevőt? Hogy jobb, ha mindenki befizeti az adót, mint ha minden teher a bérből, fizetésből élőket sújtja? Hogy az osztrák állam az osztrák választóké, és magukat csapják be, ha azt becsapják? Hogy nem lehet egyszerre adót csökkenteni és nyugdíjat emelni?

Bezzeg a magyart bezzeg nem a Habsburg meg a török meg a labanc meg a kuruc sanyargatás, hadak quartteil-ezésse, porciók, katonafogások sanyargatás nevelte ám abba az attitűdbe, hogy ne gyűjts, ne kuporgass, az a tiéd, amit megeszel és megiszol, és nem ám a magyar bezzegimportbóljobb adórendszere olyan, hogy a mélymagyar vállalkozó azonnal, promt, rögtön igyekszik mindent is kivenni a boltból és egy seprűt se venni belé, mert ki tudja, milyen jogszabályt hoz a holnap...

Bezzeg Ausztriá!!!-ban kaphatni biovécépapírt. Bezzeg Ausztriában termőföld nem eladó, az elszármazott értelmiségi örökségföldjét nem adja el, hanem 1€-ért tíz évre bérbe, mert tudja azt, amit Leisztinger és Csányi Sándor is tudnak, csak a mélymagyar nyaló heccbloggerek és bérfajankók nem, hogy egyszerűen a föld tartós befektetés és még "világválság"-ok lekomm -ja idején is megőrzi értékét. Ezért is pl Bezzeg Osztrák!!! konzorciumok minden létező eszköz bevetésével igyekeztek magyar termőföldhöz jutni, mert Bezzeg osztrákok nem tudnak saskabaré jóskául, nem olvasták a Magyar Ész Osztó újságokat 1990-94 között, amiből megtudhatták volna, hogy mezőgazdálodni korszerűtlen, a kárpótlásijegy seggettörölni való ostobaság, nem kell nevesíteni a termelőszövetkezetben fekvő nagyapai földet, hanem gyorsan el kell adni strómanoknak, akik bezzeg osztrák földspekulánsoknak dolgoznak.

Bezzeg az Únióban nincsen ám irígység, Bezzeg Németország!!!-ban nem irígyeli el a jónép a bezzegosztrákok szerintük botrányosan növekvő életszínvonalát és nem hivatkozik arra valamely bezzegnémet, hogy bezzeg osztrákoknak nem lopták el bezzeg ossie-jai bezzeg magyar -mód a fejlesztésre szánt pénzek 40%-át. Bezzeg Németországban bezzeg osztrák nem céltáblája otromba tréfáknak.

Bezzeg Ausztriában bezzeg még nálunk is szelektívebben kezelik a tényeket, Bezzeg a Mindenhatoooooo rákérdezvén sokkal kevesebbet ad ki a Nemzeti Szennyes-ből, mint Bezzeg Magyar vonatkozásban. Bezeg Ausztria, miközben semmivel sem sekélyebben mélyosztrák, nem volksport ott az osztrákköpködés, hanem művészeti avangár kuriózum.  Bezzeg az osztrákok mezőgazdaság tekintetében bezzegfütyülik oldalba a bezzeg a zónijós normákat, de a nagycenki fasorban vannak még Bezzeg Dániá-hoz képest ebben. Bezzeg a feljlődő Romániában bezzeg oldalbafütyülték a bezzegónijós normákat, bezzeg hajuk szála se görbült emiatt a zónijótól. Bezzeg Romániában mindenki úgy vállalkozik, ahogy tud, és Bezzeg A Legnagyobb Magyar Fuvarozó, a  VolánTEFU-t, a Hungarocamion/HunCargo-t bekebelező Waberer's bezzeg már a belföldifuvarozó divíziójának székhelyét is Bezzeg Bukarest-be helyezte át, ahol Bezzeg Az Autóbuszok átlagéletkora bezzeg  három év és bezzeg azt se tudjuk, ki a polgármestere, bezzeg nem akkora géniusz lehet, mint Demszky Gábor, a Bezzeg A 4-es Metró Atyja.

Bezzeg Ausztria bezzegfővárosa bezzegWien. Bezzeg Wien nem a bezzeg kis ország bezzegfővárosa vízfejűen, bezzeg nem telepszik a bezzegország arcára mindent felzabáló Bezzeg Nagy Segg-ként, hanem pl kulturális metszésben Bezzeg Graz vagy Bezzeg Salzburg szinte egyenranú Bezzeg Wien-nel. Bezzeg Wien-t át lehet autózni Kelet-Nyugat/Nyugat-Kelet irányban egy negyedóra alatt nappal is. Bezzeg az Osztrákok merő egy tréfából és dzsaszta Linz-et pályáztatták a 2009-es Európa Kulturális Fővárosa címért, mert Linz iparváros. BezzegAusztriában bezzeg mekkora nagy botrány lenne, ha a bezzeg az összes zónijós közlekedésifejlesztésre LEIGÉNYELHETŐ keretet még odaítélése előtt, mintha már el is nyerték volna, a Bezzeg A Város egyetlen közlekedési bezzegprojektjére költenék. 

Bezzeg Ausztriában, ááá, hogyisse! Még mit nem, a lederhose und drindl valamely volkfest-en nem divat ám, hooogy is öltöznének népieschen altmödischbe, neem szokásuk ám a múltbarévedés, meg a hagyományoknak ápolása, a birodalmi nosztalgia meg ilyesmik, dehooogy!

És akkor még tovább se mentünk Bezzeg Az Únióban, pl Bezzeg Franciaországba, Bezzeg Megyerendszerében, bezzeg egy átlagos francia megyének 2500 alkalmazottja van úgy, hogy ott nem szokás a megyei önkormányzat fentartásába letolni egészségügyi vagy oktatási intézményt, tehát ezek fenntartója a bezzeg A Francia Állam.

http://www.rugia.at/cobenzl_stifti/4.jpg

Az ám! Bezzeg Ausztria tartományai nem ám államok-az-államban magasfokú bezzegosztrák önrendelkezéssel éspl tartományraszabott törvénykezéssel is, ááá, dehoogy!

    Sopron.info.hu » Blog Archive » Bezzeg Ausztriában…
      Bezzeg Ausztriában... Találtunk közvetlenül lakóházak mellett burjánzó gaztengert St. Margarethen bejáratánál, de a házak között is egy beépítetlen ...
      www.sopron.info.hu/2006/09/16/bezzeg-ausztriaban/ - 66k - Tárolt változat - Hasonló oldalak
   2.
      Bezzeg Ausztria: rekordtöbblettel zárta a tavalyi évet a ...
      0 Hozzászólás ehhez a bejegyzéshez: “Bezzeg Ausztria: rekordtöbblettel zárta a tavalyi évet a külgazdaság”. Feed ehhez a bejegyzéshez Cím visszakeresése ...
      www.autoipari-klaszter.hu/2008/04/22/rekordtobblet-az-osztrak-kulgazdasagban/ - 60k - Tárolt változat - Hasonló oldalak
   3.
      Címke archívum: ‘Ausztria’ - Autóipari Tanácsadó Klaszter
      Bezzeg Ausztria: rekordtöbblettel zárta a tavalyi évet a külgazdaság. Kategória: Külföldi gazdaság Publikálva: 2008.04.22 14:45 ...
      www.autoipari-klaszter.hu/tag/ausztria/ - 71k - Tárolt változat - Hasonló oldalak
   4.
      Bezzeg Ausztria: rekordtöbblettel zárta a tavalyi évet a ...
      Csaknem kilencmilliárd eurós rekordtöbblettel zárta a tavalyi évet az osztrák külgazdaság. A nemzeti bank adatai szerint a külföldre irányuló áruforgalomból ...
      vg.hu/index.php?apps=cikk&cikk=219243&fr=rss - 82k - Tárolt változat - Hasonló oldalak
   5.
           www.bezzegnandor.hu
   6.
      OpenCycleMap.org - the OpenStreetMap Cycle Map :: TurulMeme
      Magyarországon "csak" a föld- és gyalogutak miatt használható, persze nem is nagyon van kerékpárút, amit fel lehetne tüntetni...bezzeg Ausztria ...
      turulmeme.com/ajanlas/opencyclemaporg-the-openstreetmap-cycle-map/49018.aspx - 18 órával ezelőtt - Hasonló oldalak
   7.
      magyar-magyar szótár
      2009. jan. 20. ... Bezzeg Ausztria azért fejlettebb, mert a labancok építették föl, nem pedig a kurucok, akik egyenlő kurucinfó, tehát ami kuruc, az maradi, ...
      dudenbuch.blog.hu/ - Hasonló oldalak
   8.
      ProfitLine.hu - Hírcentrum - Bezzeg a sógorok (2008.11.26. 10:15)
      19 hozzászólás - Legutóbbi hozzászólás: 2008. nov. 25.
      Bezzeg a sógorok 2008.11.26. 10:15. A Moodys nemzetközi hitelminősítő intézet továbbra is fenntartja Ausztria AAA hitelbesorolását, ...
      www.profitline.hu/index.php/hircentrum/hir/22911 - 49k - Tárolt változat - Hasonló oldalak
   9.
      Családi Kör hetilap online kiadása
      Ez a különbség Ausztria és Magyarország között. Bezzeg Ausztriát szabad gyűlölve szeretni, végtére is Ausztria ünnepelte Bernhardot. ...
      www.csaladikor.co.yu/pages/2007/0308_10/friss/mozaik/vegel.htm - 12k - Tárolt változat - Hasonló oldalak
  10.
      Wita.hu - Szlovénia, a bezzeg ország?
      Sajnos a szálláskereséssel sem volt szerencsénk: Ausztriában .... Szerintem nem bezzeg ország, mint annyian emlegetik, de ez szubjektív vélemény. ...
      wita.hu/index.php?show=post&post=207 - 37k - Tárolt változat - Hasonló oldalak

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dudenbuch.blog.hu/api/trackback/id/tr99886601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2009.01.19. 10:38:34

"Hamarosan ugyanis a válság miatt már olyan intézkedéseket lesz kénytelen meghozni, amelyek felborítják a kádári korszakban megkötött társadalmi szerződéshez hasonló, a 90-es években kialakult "társadalmi paktumot". E magyar modell szerint a mindenkori kormányzatok papíron magas adókat vetnek ki, a közpénzek egy részét a korrupciós mechanizmusokon keresztül magánzsebekbe csorgatják. A korrupció "pártolásával" sokak számára versenyképessé teszik a közszférában vállalt munkát, cserébe viszont "a népnek" megengedik az ügyeskedést, hagyják, hogy aki tudja, szankciók nélkül elkerülhesse az adókat, sőt, a járadékvadászat eszköztárával még így vagy úgy meg is csapolhassa az államot."

magyar-magyar szótár 2009.01.20. 03:01:54

Bezzeg Ausztriában a bürokrácia mlég a miénkénél is nagyobb, mert a piszkos munkát auslander sau-k végzik. Ha elüldögélsz a Ring-en belül, úgy hajnali 10 óra magasságában rengeteg érettségizett fiatalt látsz büro-jába sietni elm, majd a munkaidő végén, úgy déli 2 táján meg el, az unalom fáradotrt fátyolával orczáikon. Bezzeg Nyugat Bezzeg Egyetemein taníják is az Osztrák Példát, mekkora a bürökrácia ott. Ami lényegében a korrupció egy formája: Ha megfelelsz, kapsz hivatali állást.

Én is elővettem bs395 a százas paprzsepimet, harmatos szemekel, meghatódva olvastam az idézetedet, az a gond ezzel, hogy pontosan azok alakították ki ezut a rendszert, akik most a szájukkal lebontogatják.
Eccerűjen: egyáltalán nem lenne útban az önkormányzatiság rendszere senkinekTEHÁT nem lenne agitprop célfeladat a lezúzásda, ha megfelelő számú MSZP-s irányítású önkormányzat lenne.

A kistérségi rendszer nem más, mint a járás -ok rendszerének feltámasztása.

A kistérség sem áfiom: a kistérség vezető telepüélse fogja és könyékiglenyúlja a kicsik pénzét. Agitációspropagandában is az erősebb kutya , meg mindenben az erősebb kutya harap ki töbet, és a zistenatta népnek iis mindig az erősebb kutya imponál.

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2009.01.20. 03:39:32

legközelebb a cikkek gyurcsányozó részét is idemásolom, hátha úgy egyértelműbb az üzenet :-)

magyar-magyar szótár 2009.01.20. 04:56:14

Az agráriom -ban a gyúccsrányozás ill az orbáncigánytakonyálatt gúnnyázás régen kiment a divatból. Vérszocialista pártállású mezgaz ertébe matészes (sőt, Vona barátja) aluliskolázott kisgazdagyanus elnököt hívnak meg. "fidesznyik" fődbirtokos búzáját nem veszik át, vérszocialista haverja kerít strómant, akinek a nevére kiállított szállítólevelekkel átveszik.
bs395! -ha lenne tényfeltáróújságrás, mókás riportok születhetnének. Pl arról, hogy tokaj szőlővesszei miként fognak francia importbort csepegtetni.. hihihi... (= :DDD]

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2009.01.20. 05:37:01

@magyar-magyar szótár:
ugyan, kevesebbért is rabosítják, meg ortt elsötétítik őket.
vidéken is van pártoskodás, de a pénzt jobban szeretik, mint a pesti kartársakat. onnan tudni, ki az igazán párthű, hogy ki kap időre uniós támogatást, meg kitől rendelnek tanulmányt.

budai zöld 2009.01.27. 11:06:45

Megint egy gondolkodtatós, horizonttágítós cikk. Meg is világosodtam töle jól.
Ugye most azzal van tele a haladó média (nyilván amellett, hogy azért tartunk ott ahol, mert a gonosz kényszervállalkozókáefték nem fizetnek áfát), hogy le kell cserélni a politikai elitet, mert ezek itt mind már túl rég itt vannak és igazából összejátszanak. (=magatokat gondolkodónak gondoló, internetet használó szavazók, ne szavazzatok az orbáncigányra _se_) Bezzegalabancoknál az elmúlt 60 évböl ötvenben nagykoalíció volt, nyilván elég jól figyeltek arra, hogy mindenki jól járjon, de könyékig azért nemnagyon nyúltak, mert azért az ország csakcsak épült.

magyar-magyar szótár 2009.01.28. 09:51:42

Igen, és az is jóduma, hogy Bezzeg Ausztriába és Bezzeg Ónijóban aazt se tudja senki, ki a kormány, mi a pártok és hasonlóak. Hogy az az ideális működés, ha megkérdezik a nyenyec prémvadászt 1984-ben, hogy mit szólt Andropov elvtárs halálához és erre azt válaszolta, hogy majd tudja az A Gazda, a Nagy Sztalin, azért ő mindenoroszok cárja. Vagyis, ha a pógár nemfoglalkozik a politikával és majd a Kedves Vezető tudja, hogy ő mit akar csinálni.

saclos (törölt) 2009.12.18. 23:54:43

"Bezzeg az osztrákok mezőgazdaság tekintetében bezzegfütyülik oldalba a bezzeg a zónijós normákat, de a nagycenki fasorban vannak még Bezzeg Dániá-hoz képest ebben."

Vagy esetleg nekünk adnak el echte ungarische hülyeségeket "Uniós előírás" néven? Aztán lehet pályázni a beruházásra a megfelelőséghez, illendően baksisolva a kiötlőket?

magyar-magyar szótár 2009.12.19. 03:42:22

@saclos: Nem tudom, bezzegúniósszinten, pl amikor arról volt szó, hogy Kelet-Németországban a fejlesztésipénzek 40 %-a eltünt, akkor azonnal wie auch Ungarn, teháthogy úgy, mint a korrupciójáról ismert Magyarországon is. Az tény, hogy nagy német cégek a szocialista országokba küldöt ügynökeiket alaposan kiképezték már a 70-es években is, ezért a csávók otthon béreltek drága merciket és telibőrönd fütyülőskvarcórával meg zsebkalkulátorral érkeztek, 1990. után viszont egy BMW kulcsaival s papírjaival kistáskában. Ezért van az, hogy a francia Suez vagy a német E-On típusú cégek magyarországon nem az otthoni normák szerint viselkednek. Az egyik német cég biomasszaként 40 éves mátrai bükk szálerdőket tüzel föl, ezért émetországban sajtópellengér és eltfogytig tart számkivetés járna. Itt viszont, nálunk, hányják vetik magukat és lobbyznak a nagyköveteiknél, ha nem lehetnek akkora geciajjassok, mint egyébként a magyar cégek magyarmenedzsmentje. De a közutakon is tapasztalhatjuk, hogy az odahaza kulturált és deffenzív németből a magyar utakon kitör az unkoorischezigeuner schweinehund.

saclos (törölt) 2009.12.19. 08:29:59

Németet nem sokat látok, de az osztrákok sokat romlottak, az tény. Tíz éve még megálltak a zebra előtt ácsorgó gyalogosnak, ma már nem jellemzően. Mondjuk lehet, hogy a gyalogosok szoktatták le őket, lévén el sem hitték, valaki megállna nekik, mielőtt mindkét lábbal az úttesten állnának.

Az uniós dolgot úgy értettem, hogy az Unió mit sem tud róla, hogy ilyen szigorú szabályai lennének, csak a Vezéreink találták ki és csomagolták uniós cukorkába, hogy benyeljük. Vagy van valami hasonló a papírokban, csak nem megy a szövegértés, mellékelne az unió egy felolvasóembert a határozat mellé, az írástudatlanok kedvéért.

Abban is igazad van, főleg a német műholdas adók Mallorca mellékletét elnézve, hogy hajlandók kicsit állatiasabbra venni a figurát, ha hagyják őket. Hogy aztán pénzért, mindent a kedves vendégért vagy jajj, német, el sem tudom neki mondani, mi a helyi módi, az más kérdés.

kündü 2010.10.08. 12:34:37

Ajsztia egy szar, identitásnélküli, monarchia összes nemzetiségei által annektált pöcs országocska,
ahol érthetetlen módon osztrákul beszélnek a bosnyák, lengyel, cseh, horvát és magyar monarchikusok. Némely zsüdő es.

Stuttgarti kapcsolataim szerint az osztrák nyelv NEM NÉMET, a lakosság meg végképp nem az.

Amit Szótár itt elővezetett, az a turanidok közé fészkelt ungardeutsch lázongása a HINNIAI MÉLYVALÓSÁG ellen,

merthogy különb NEMZET az húnfajta magyarinál NÜNCS!

magyar-magyar szótár 2010.10.09. 06:08:44

@kündü: Köszönjük, hogy közzétetted a hochduetsch álláspontot az ájszterájhisrúl. A múlt század 90-es éveinek derekáig a német még tudott röhögni az osztrákon, de mióta az osztrák életszínvonal ennyire (mutatom) megugrott és pl Mallorcán már pöffeteg osztrák nyuggerek rázzák fukszaikat a spórolásba már belegüzült hóhhdüccsökök orcájába, frusztrálódnak el.
Hát még a küsded, oetzi -alakú mongolszemű, kereol bőrű alpesifajta osztrák hogy tudja idegesíteni a sícentrumban a hóka kétméteres hóhdüccsöt!!

Gyarmatidoktor 2011.05.14. 15:19:00

Lehangorló vagy, "Szótár"....

Ez az ocsmány, panelproli nyugatisegg-nyalás, ami aztán már a kertvárosok ÚJGAZDIG "folklórját" is jellemzendi...

Az általam mérsékelten tisztelt Bencsikrata összefoglalta a "homo kádáricus" személyiségjegyeit...épp, mikor 2004-ben DJ. Urtschány
hatalomra került:

""A magyar népesség alapvetően a homo kádáricus alfajához tartozik.
Erre a speciesre a tudósok szerint az alábbi tulajdonságok a jellemzők:

gyáva,
önző,
irigy,
lusta,
kicsinyes,
sunyi,
hazudós." (Demokrata, 2004. december 9.)"

DE EZ MÁR VÁLZOZÓBAN VAN,
a MAGYARSÁGTUDAT, a nemzeti identitás erősödése által!

Ahogy egyébként Sz. Zöldi László megírta: ennek a "fajnak" ki kell halnia, amitől a KONZUMIDIÓTA-NAGYZOLÓ-önhazug- nyugatmajmoló KOZMOPOL megzsidósulás, ún. "linberál"-fertőzés és agymosottság, valamint a társadalom

szerkezetének, hierarcikus, tekénytélyelvű struktúrájának újjáalakulásával a SEMMILYENFAJTASÁG elmúlik,
a
kőműves nem ugat a főorvossal,

a parasztgazda jogi ügyben nem akarja kioktatni a bírót,

a rendőrtiszt becsületes emberből lesz,

a "gazdasági szakértő" pedig nem egy POLITIKAI PÁRT-család nemzetközi ügynöke, hanem valóban SZAKEMBER!

magyar-magyar szótár 2011.05.15. 08:05:02

@Gyarmatidoktor: Megint a régi vagy, látom. Ezt, amit csinálsz megint itt a kommentedben, még Tóta tanító úr is csak alulról szagolja, mint Váncsa bácsi valagát. Ha én kozmopolita zsidó lennékl, azért fohászkodnék, hogy ellenségeimről így írjon von Kuendue aus Karahun, mint te itt a "derék magyarságról".

Aranka néni 2011.05.15. 15:48:08

@Gyarmatidoktor: most olvastam, hogy az (amúgy tökéletesen giccses, számomra nézhetetlen:D) euroviziós dalfesztiválon egyedül a finnek szavaztak a magyar versenyzőnek sok pontot - akkor nem lehet, hoy mégis ők a rokonaink?

hvg.hu/velemeny/20110515_sebok_wolff_eurovizio

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.05.15. 20:48:48

@Aranka néni: vagy az van, hogy nekik tetszett a magyar dal, ahogy meg nekünk tetszett az izlandi.

Gyarmatidoktor 2011.05.25. 11:12:23

@Aranka néni: NEM.

0,06%-os Mitokondriális DNA szimilaritással???

A szászok majdnem 6 % -ban genetikai rokonaink!

Amúgy pedig a HONFOGLALÓK DNS-ét és vérségét kell nézni, ott az ANYÁK sokszor indoeurópaiak, szlávok, bizánci balkániak, germánok,

de a férfiak (Solt-Harta, temető) EGYÉRTELMŰ BELSŐ-ÁZSIAISÁGOT mutatnak.

S ott van az ujgur-magyar genetikai összehasonlítás....

Hunság van itt kérem. Tegnap is megjelent egy történettudományi portálon az Észak-Itália, Lombardia földjén talált
-írásbeli, papi források,
- VIII. századi (!!!) mozaikok,
X. századi falfestmények,
- régészeti leletek

s végül Ljubljana római nevű, szlovének előtti városa történetéből az i. sz. 590-es évszám,
amikor is "hungarus"-ok foglalták el a várost és ott is maradtak körülötte!

Fingugrászatnak vége, ezt csak a taknyadzó marxista zsidó akadmédikusok terjesztik, s oly értékű, mint a lepra.

Steinmann Lujza 2011.05.25. 15:37:24

@Gyarmatidoktor: igazából ez miért annyira lényeges, nekem semmi bajom a finnekkel:D
a hunokat nem Gárdonyi találta ki? :))

Gyarmatidoktor 2011.05.25. 20:54:10

@Steinmann grófnő:

Tudom, hogy arratörexel, hogy AGYVÉRZÉST kapjak a megjegyzéseidtől;

rézben pedig bareomi műveletlen vagy.

S Téged TÉNYLEG NEM ÉRINT ez a származás és identitás..:(

DE!

A MAGYAR népnek TUDÁSA volt arra, honnanszármazik, kikből, mikből, kikkel élt, milyen életet vitt.

Ezt RENDSZERESEN komoly tudósok, paptanárok, de pl. Werbőczy jogtudós is a Tripartitum bevezetőjében megírja. Anonymus is, Kézai Simon is, még az Árpád-ház idején,
aztán a Török Porta (szultáni udvar) történésze a "Tarih-i Üngürüsz" című történelmi munkában.

De a nemesség büszkén és a MAGYARSÁG szintén természetességgel ÍGY TUDTA!

A Hódoltság után gyöttek ezek a "duden"-ek, meg a felvidéki félig szlovák-félig magyar telepesei (ld. Alberti és Irsa),

ezek már IDENTITÁSNÉKÜLIEK VOLTAK.

Szó sem volt "szlovenszki" identitástudatról, vagy tót nemzetről - de MAGYARRÓL SEM!

CSAK 1860 után a német származású kultúrkormányzat és a német anyanyelvű tetvek (Budenz, Hunsdorfer, Trefort)

kezdték ki a hun rokonság, illetve eredet addig természetes tudatát.
Habsburg érdekből.

De - ugye - volt olyan barom is, aki a héberrel rokonította a magyarságot...
:-DD

Figyu:

A ZSIDÓ Vámbéry =aki ma mulatságosan ISZLÁM HITRE TÉRT ÁT (!) :))), -
vagy a szointén ZSenész
Stein Aurél

a közép-ázsiai türk népek között kereste a magyarok őseit-HELYESEN.

Gárdonyi EZT A TUDÁST dolgozta fel. Ráadásul Gárdonyi is zsidó származású magyar író...

Kőrösi Csoma sem HÜLYE volt, hogy az ujgurokat és jugarokat kereste - volna, de fizzikai akadályként - GYALOG! - előtte tornyosult a Himalája....

Azóta az ujgur-székely DNS-összehasonlítás bizonyította a KÖZELI rokonságot. Az ujgurok pedig a hunok ázsiai része, még területileg is.

Na.
Ne szórakozz, beszivárgott, 1867 utáni, csak 1895 óta emancipaci ELEM!

Steinmann Lujza 2011.05.26. 16:23:14

@Gyarmatidoktor: azt hiszem, agyfelnyomás terén semmit sem vethetünk egymás szemére, ki mit miért és hogyan kommentel:D

Gyarmatidoktor 2011.05.26. 20:26:18

Szemrevetésről szólva:

TE egy pimasz kis betolakodott , a magyar nemzetiségű és identitású embereket lenéző, (BÜDÖSLÁBÚAK),
Horthy kegyelmáééből megmaradt, pöffeteg budai
gyüttment vagy,

akinél a fegyverneki szántóvető, a göcseji fakitermelő,
a bugaci juhász vagy a háromszéki kántor
SOKKAL KÜLÖNB, és ŐK ITTHON vannak.....

Steinmann Lujza 2011.05.27. 13:47:04

@Gyarmatidoktor: most én is ITTHON vagyok, mert ma korán végeztem a munkahelyen.

Tévedsz, Pali, én nem általában nézek le, kizárólag azokat nézem le, akik a k- in - fosból szedik az "autentikus" infókat. Ja, hallottad, hogy a fáccsé kitiltotta a k-in - fos - híreket, megosztásokat?
fegyverneki SZÁNTÓVETŐ, na, ne röhögtess:D

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.05.31. 11:07:57

@Steinmann grófnő: a kurucinfó nagyjából olyan, amit egy igazán élelmes zsidó csinálhatott csak meg szerintem így: észrevett (mit észrevett: teremtett!) egy piaci rést, és azóta is folyamatosan és megrendíthetetlenül kitölti, ebből nagyon jól megél. főleg abból, hogy olvassa 3% síkhülye, akik szerint ez komoly, meg 97% olyan, aki ebben látja igazolva, hogy lám-lám, itten vannak a spázban EZEK! Plusz akinek nagyon nincs miről írnia, felmegy, elolvas egy cikket, aztán megírhatja szerkesztőúr ujjongása közepette, a kurucon már megint miket beszélnek.

Mondom, ha kiderül, az egész egy zsidók gründolta vállalkozás, legkevésbé sem leszek meglepve:)

Steinmann Lujza 2011.05.31. 16:06:52

@vészmadár (pica pica): tévedsz, nem kellett teremteni, erre sajnos igény van.
Kérdezd meg a suliban a gyerekeket, bőven van, aki olvassa, és szó szerint el is hiszi. Nem mondanám, hogy síkhülye, inkább azt, hogy az a nemzedék, akit sikerült már kritika nélkülivé, és bármit benyalóvá tenni.

Súlyos 2011.05.31. 20:08:27

Azért az fura, hogy minden oldal a másik oldal hírfogyasztóit látja kritika nélkülinek, bármit benyalónak.

Fenehorizont 667 2011.06.01. 11:07:52

@Súlyos:
ééés akkor erre szokták válaszolni azt, h 'én nem húzok egyik oldalhoz se, úgyhogy ezt ne nekem írd' :D

Fenehorizont 667 2011.06.01. 11:09:48

ha az ember az internet véleményeit böngészi, csak és kizárólag oldalhoz nem húzó, szuverén gondolkodású embereket lát, minden kibaszott blogon.
csak tudnám, h akkor honnan a büdös francból a sok acsar...

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.06.01. 12:31:23

@kchkscak: hát mert acsarkodva áll ki az oldalfüggetlen véleményéért. Illetve ami még gyakoribb: van, hogy elfogulatlanul arra következtetésre jut, ez vagy az az oldal mégiscsak szimpatikusabb (kettős vakteszttel leellenőrizve függetlenül is, bassza meg, van ilyen:)

Fenehorizont 667 2011.06.01. 12:47:50

@vészmadár (pica pica):
:D hát, elképzelhető...bár az rendkívül furcsa nekem, ha valaki acsarkodva objektív. ilyet én még nem is láttam.
a második mondat az biztosan igaz.

Steinmann Lujza 2011.06.01. 15:39:39

@kchkscak: @Súlyos: @vészmadár (pica pica): a kétoldalban tévedtek
három oldal van
konzervatív vagy lisbsi, jobbos vagy balos, tökmindegy, kétoldal
de van a harmadik, a tolerálhatatlan, mint pl. a 3. legnagyobb parlamneti pártunk
hogy őszinte legyek, fantasztikusan nem érdekel, merre szavaznak a barátaim, sőt, volt, hogy a férjemmel is másfelé ikszeltünk
de ha valaki jobbikos, vagy kurucin - fos-ból szedi az infókat, azzal elképzelhetetlennek tartom, hogy jóban legyek

Súlyos 2011.06.02. 00:51:50

Igen, én is beleszaladok sok hülyeségbe :)
Például én is szoktam hangoztatni, hogy egyik oldalra se húzok... ezt néha alá tudom támasztani azzal is, hogy lám, innen olyannak látnak, onnan meg ilyennek, amazok meg emilyennek hisznek.

Tulajdonképpen még azt is el tudom képzelni, hogy valaki bizonyos kérdésekben ilyen, más kérdésekben meg olyan. (például élelmiszervásárlásnál előnyben részesítem a hazait, tudok róni, tehát fújjnáci vagyok, de volt már cigány barátnőm, és akad olyan homoszexuális pasi akire felnézek, tehát libsibolsi vagyok)

Nem tudom, hogy van-e tolerálhatatlan oldal, de azt tudom, hogy ha lemegyünk az egyének szintjére, akkor sokkal színesebb a kép. Én igyekszem a legelvakultabb ideológiai/filozófiai/politikai ellenfelemnek is megelőlegezni azt, hogy nem kritikátlan, mindent benyaló agymosott droid, hanem gondolkodó ember. Lehet hogy rosszul gondolkozik, de biztosan nem zombi.

magyar-magyar szótár 2011.06.02. 01:59:11

@Steinmann grófnő: És mi van azzal a sok-sok jógyerekkel, akik nem csak Dr Gyarmati létezésében hisznek oly rendíthete5tlenül, de a kurucinfos állandó és fő látogatói (tippem szerint a kattogók zöme...)

Fenehorizont 667 2011.06.02. 14:03:23

@magyar-magyar szótár:
ugyanmár.
a kurucinfót nácik látogatják, akik karlendítgetve menetelnek körbe-körbe a szobájukban, amíg frissül az oldal.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.06.02. 14:08:43

@magyar-magyar szótár: én is ezt mondom, sztem a háromnegyede ilyen, oda jár önmegnyugtatóan rettegni. (kb. ugyanaz a metódus, mint az Anettka-jelenség: kattogásmarketing-szempontból kurvára mindegy, azért kattansz, mert szereted, vagy azért, mert utálod.)

Steinmann Lujza 2011.06.02. 17:22:39

@kchkscak: Amsterdamban a kupleráj negyedben is nyilván sokan csak azért sétálgatnak, hogy szörnyülködjenek, de ettől nem mondhatjuk, hogy a szolgáltatásra nincs valós igény

Gyarmatidoktor 2011.06.05. 09:15:02

@magyar-magyar szótár:

Idefigyelj, "Dude"!

A Hörrrszerzőn - az egyébként NEM NYÍLT-!!- levelem után annyi baromságot
hordtál össze rólam, hogy a seggedet szét fogom rúgni!

Biza' a mekkfelellő személyiségek ismerték aztat. Félagyúkám.

Gyarmatidoktor 2011.06.05. 09:17:28

@kchkscak:

A kuruc REMEK politikai bulvár,

MINDEN, ami jobber, a hunságtól a sumérságig, az NSDAP-tól a Szittyakürtig és vissza

megtalálható benne!

Nagyonis szórakoztató.
süti beállítások módosítása